Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Den Oudsten Bussen B 96 din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 04 Dec 2010 14:01:31    Titlul subiectului: 137092

Se lucreaza intens la remedierea problemelor de afisaj... Inca un succes: a treia masina care prezinta corect capetele de linie este LSI (succes inregistrat in cadrul zilelor trecute, actualmente valabil).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 23:00:45    Titlul subiectului: 137136

Rezultatele vorbesc de la sine... Poate ca au un consum ceva cam costisitor insa DAF-urile sunt mult mai fiabile decat DAB-urile si MAZ-urile. Din acest motiv, o mare parte din soferi s-au grabit sa se inscrie pentru o noua titulatura in randul DAF-urilor.
Trebuie sa recunoastem cu totii ca noile achizitii au un comportament exemplar! Sunt perfecte pentru Galati si daca golanimea noastra locala ar face un efort minim de bun-simt, poate am reusi sa le pastram curate si cu toate elementele din dotare...

Un aspect destul de interesant este modul de urcare/coborare stabilit. Desi DAF-urile au trei usi, se pare ca echilibrul puntii A este mai sensibil decat la DAB-uri. Cu toate acestea, motivul care a dus insa la stabilirea unei asemenea conduite il reprezinta faptul ca pe timp de iarna, datorita diferentelor de temperatura dintre salon si exterior, parbrizul se abureste. Prin urmare, s-a stabilit ca urcarea si coborarea calatorilor sa se faca pe ultimele doua usi. In fiecare autobuz s-au pus anunturi in acest sens. De asemenea, se cere "respectarea liniei rosii", considerata distanta minima care sa nu stanjeneasca soferul si sa nu-l impiedice sa se orienteze in trafic, in oglinda laterala dreapta, precum si in salon, pe baza oglinzilor fixate de barele de sustinere din vecinatatea usilor.

Un alt aspect este modul de fixare al scaunelor, oarecum similar cu cel al MAZ-urilor. Dar, spre deosebire de cazul de comparatie ales, elementele de sustinere ale DAF-urilor sunt mult mai bine fixate (prezinta elemente de intarire cu corniere si suruburi care reduc jocul in timpul calatoriei pe-un teren mai accidentat).

Modul de actionare al usilor 2 si 3 este totusi diferit de cel al DAB-urilor (contrazic aici afirmatia unui prieten care avea convingerea ca cele doua sisteme de actionare sunt identice). Mai precis, la DAB-uri avem actionare circular exterioara pe cand la DAF-uri este liniar exterioara (e vorba de canale de culisare).



05.12.2010 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  211.96 kb
 Vizualizat:  de 18187 ori

05.12.2010 013.jpg



05.12.2010 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.35 kb
 Vizualizat:  de 18187 ori

05.12.2010 015.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Lun 06 Dec 2010 12:36:33, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 23:06:23    Titlul subiectului: 137139

Modul de rezolvare a afisajului digital s-a gasit prin metoda afisarii pe un singur rand a caracterelor ce alcatuiesc un cuvant ce defineste numele unei rute/traseu. Metoda este simplista dar foarte buna deoarece se poate distinge de la mare distanta...Asta compensand gradul de stralucire al acestui model de display comparativ cu Hanover-Display-LTD de la MAZ-uri
_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Dec 2010 23:24:08    Titlul subiectului: 137141

Exact. Solutia mi se pare excelenta, afisajele anuntand - dupa cum era si logic - capatul de linie spre care autobuzele se indreapta. Din cate am observat din fotografiile existente pe alte site-uri, si-n patria lor, principiul de afisare era identic cu cel ales de noi... Adica tot capatul de linie spre care se indrepta autobuzul.
Atat afisajul MAZ-urilor cat si cel al DAF-urilor (si-n cateva cazuri, cel al DAB-urilor) se impun prin luminozitate. LED-urile portocalii ale MAZ-urilor anunta traseul pe care ruleaza de la o distanta mai mare decat o fac afisajele DAF-urilor, dar nu si decat afisajele functionale ale DAB-urilor (cele care au mai ramas). Diferenta se simte pe baza caracterelor afisate precum si a luminozitatii.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2010 00:14:47    Titlul subiectului: 137146

Sa nu uitam un alt aspect anume DIALECTUL limbii pentru care a fost destinat. In cazul nostru Olanda/ olandeza! Este o limba germanica si complicata in privinta gramaticii alese, comparativ cu limba romana. Ca exemplu! Un oarecare grup de litere dintr-un cuvant olandez: -sch, in forma simpla a limbii romana apare: s, asta in forma finala! Caci la inceputul unui cuvant, in forma olandeza ar fi tradus in romana ca: sh
De aceea s-a adoptat aceasta forma simpla, adaptata perfect limbii romane. Recunosc, aici am fost pe nedrept ofuscat reprosand celor de la Transurb ca nu se grabesc cu reinstalarea softurilor afisajelor digitale! Aveau dreptate. Fiecare autobuz fabricat, are implementat softul afisajului si caracterele afisajului, functie de limba tarii pentru care a fost construit. De aceea afisajele nu sunt asa de simplu de readaptat altei tari cu alta limba decat pentru care a fost construit! Un aspect asemanator se observa la display-urile vagoanelor ZG-T6. E drept, se afiseaza pe doua randuri,...dar,..dar punctul ales ca NEUTRU este vesnica: ,,P-ta Energiei" deoarece acel rand nu suporta anumite cifre si caractere existente in limba romana! Adica exact acel rand a suportat doar ,,Piata Energiei" ca potrivindu-se grupului de litere olandez ninterferandu-se cu caractere ciudate -e drept- dar banale si normale unei limbi germanice!

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2010 14:30:54    Titlul subiectului: 137164

Pana acum la 10 DAF-uri s-a schimbat afisajele, urmand sa se continue la celelalte 20. Din cate am inteles, nu la toate functioneaza, asa ca e posibil ca la o parte din ele sa nu se afiseze nimic, ramanand cu vechile placute in geam. Asta binenteles daca se opteaza sa se achizitioneze pentru ele alte afisaje noi. Stiu ca numarul traseului si textul introdus se face din meniuri diferite, iar schimbarea destinatiei trebuie sa o faca manual soferul la capat de linie. Mai mul ca sigur vor fi situatii cand se va mai omite schimbarea si sa ramana cu destinatia inversa. La MAZ-uri, se schimba automat statia de plecare cu cea de destinatie la fiecare capat de linie. Binenteles ca ele au un sistem mai complex de afisare care include si monitorizare GPS. De asta autobuzul stie unde se afla (daca e la capat sau pe traseu), si schimba afisajul la ultima (prima) statie, soferul introducand doar numarul traseului pe care circula. Daca DAF-urile ar fi dotate si acestea cu compostoare electronice si sistemul de anuntare a statiilor, ar deveni un concurent serios pentru MAZ-uri, chiar si pe partea de confort calatori, daca pe partea de mecanica deja le-au luat-o inainte.
Cine spunea mai devreme ca afisajele sunt produse de LAWO, se inseala. Acestea sunt produse de Meister Electronics Gmbh, care e in faliment din 2007, asa ca le poti considera de unica folosinta. Iar punerea lor in functiune nu a fost asa de simpla, altfel o facea si portarul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2010 21:39:48    Titlul subiectului: 137178

amon82 a scris:
Pana acum la 10 DAF-uri s-a schimbat afisajele, urmand sa se continue la celelalte 20. Din cate am inteles, nu la toate functioneaza, asa ca e posibil ca la o parte din ele sa nu se afiseze nimic, ramanand cu vechile placute in geam.

Sunt vreo cinci autobuze care au probleme mari cu afisajele. Din cele 10 la care s-a rezolvat deja problema am observat deocamdata 4, banuiesc ca in cursul zilelor urmatoare vor apare la socoteala si celelalte. Al patrulea este LTB si in cursul acestei seri ruleaza la traseul 29.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 09 Dec 2010 01:18:45    Titlul subiectului: 137298

Iata ca autobuzelor DAF, dupa ce si-au facut debutul pe mai multe trasee locale si de cele mai vaste (9, 10, 11, 17, 19, 20, 22, 23, 26, 29, 31, 34, 102 si 104), le-a venit randul sa intre si pe Curse Conventii.
In seara aceasta 2 DAF-uri erau parcate la Neacsu, pregatite sa plece spre Sidex, este vorba de LTA si LTJ.
Ce m-a impresionat este faptul ca afisajul electronic functiona corespunzator (in partea din fata si lateral) si anume ca scria "Cursa Conventie", precum si destinatia (de ex.UAF).
Tin sa mentionez ca sunt primele autobuze la care am observat acest lucru (la DAB-uri nu s-a reusit, iar MAZ-urile nu deservesc aceste trasee).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Dec 2010 00:24:45    Titlul subiectului: 137390

DAF-ul LTH are afisaj electronic pe LED-uri, de culoare portocalie, aproximativ identica MAZ-urilor. ESTE FIRMA LUI ORIGINALA, am intrebat azi soferul daca nu cumva au luat de la vre-un MAZ, dar nu.


DSC00342.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  582.93 kb
 Vizualizat:  de 17941 ori

DSC00342.JPG



_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Dec 2010 08:41:25    Titlul subiectului: 137392

Pai, Stefane, n-aveau cum sa ia afisajul ala de la MAZ-uri si nici eventual sa monteze vreunul similar acestora, din stoc sau pe comanda: afisajul MAZ-urilor permite scrierea ambelor capete de linie, pe doua randuri, pe cand afisajul pe care il vad a fost setat - dupa cum am avut discutia cu colegul nostru, Sergabi28 - doar pe un rand, si anume capatul spre care merge. In plus, afisajul asta a lui LTH pare mai mic decat cel al MAZ-urilor.
Pe de alta parte, ieri, cu o singura exceptie, nu am mai vazut DAF-uri care sa aiba probleme cu afisajele. Pana si la LTC se pare ca s-a rezolvat problema. Exceptia de care vorbeam este LTO, apeland inca la placuta clasica.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Dec 2010 16:44:05    Titlul subiectului: 137412

Citat:
Daca DAF-urile ar fi dotate si acestea cu compostoare electronice
Nu cred ca e de dorit dotarea lor cu astfel de compostoare. Ganditi-va daca autobuzul nimereste o groapa in timp ce oricare dintre calatori tocmai a introdus biletul in validator. Se va imprima ceva ilizibil iar pasagerul in cauza risca sa se aleaga cu o amenda. Ba mai mult, sunt cazuri in care validatoarele electronice nu tiparesc decat anumiti parametri, de exemplu doar ora in care s-a introdus biletul sau situatii in care nici nu sesizeaza prezenta biletului. Am avut parte de ambele situatii (e drept ca nu la Galati).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 11 Dec 2010 21:25:20    Titlul subiectului: 137419

Exista intentia dar din cate am fost informat, este vorba de partea financiara pentru a concretiza aceasta intentie.
Foarte corecta observatia colegului nostru, OAB, privitoare la compostoarele electronice. Noi le avem in prezent la MAZ-uri (si in trecut la midibuzele Isuzu precum si la troleibuzul 221 - caz izolat, cu compostoare electronice pe fiecare bara din preajma celor 4 usi) si pot spune ca este o mare nebuneala cu aceastea. Organele de control sunt insa intelegatoare in aceasta privinta.
Unul dintre cazuri este terminarea tusului utilizat de aparat pentru imprimare. E destul de ciudat in ochii controlorilor insa o posibila verificare iti sustine fapta. Pe urma, fanta aia e destul de ingusta, biletul poate intra uneori gresit (indoit la colt) si normal ca se imprima aiurea datele. Un alt caz il reprezinta aceste date, prea numeroase pentru a incape mereu pe bilet. Am prezentat in cazul topicului destinat biletelor aspecte de "frauda pentru o zi". Desigur, asta se intampla la Galati, nu si-n alte orase, unde, banuiesc ca sunt alte probleme...
Mult mai fiabil si totodata mai usor pentru controlori mi se par capsatoarele mecanice. E usor sa identifici pozitia gaurilor decat sa stai cu biletul de la MAZ in mana si sa citesti tot sirul ala de date, sa vezi daca ora si data si masina sunt cele corespunzatoare.
Pe de alta parte, perforatoarele mecanice sunt surse sigure de frauda: era in trecut o... cerinta interna prin care soferii erau rugati sa schimbe pozitiile perforatoarelor la sfarsitul fiecarei curse. Asta da rahat... Cine naiba sta sa umble la cinci, sase perforatoare, la fiecare cap de linie?! Masura a esuat lamentabil iar unii indivizi - in special elevii si studentii - erau foarte receptivi la aceasta slabiciune. Probabil ca stim cu totii hartia introdusa in perforator pentru a vedea pozitia gaurilor precum si tenculetul de bilete pregatit "just in case". Aveam un coleg care stia numerele catorva masini si notase pozitiile gaurilor. Ce pot spune? N-a primit niciodata amenda. (Partial offtopic: cea mai grea viata au avut-o fraudulosii de la traseele 9 si 26. Aici aproape zilnic rulau masini care se retrageau de la conventii si era al naibii de greu sa le stii pe toate... )
In concluzie, exista ideea unui sistem de ticketing pentru mijloacele de transport (precum si pentru maxi-taxi) si la momentul potrivit voi sugera, daca mi se va permite, cateva masuri in aceasta privinta. Este o idee foarte buna introducerea sistemului electronic de perforare in saloanele autobuzelor insa, as propune ca macar pentru DAF-uri, in cazul in care se vor gasi sursele acelea necesare, sa aiba un sistem mai simplu de identificare a biletelor. Un exemplu: LSV/28/102/1354 unde, LSV ar reprezenta numarul de parc al masinii, 28 ziua curenta, 102 traseul, 1354 ora la care s-a perforat biletul. N-ar fi mai simplu asa decat tot sirul ala besmetic de date?!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 14 Dec 2010 23:09:58    Titlul subiectului: 137523

Ei da, s-au cam rezolvat problemele cu afisajul DAF-urilor. A fost un succes iar in momentul de fata mai sunt putine exceptii la care urmeaza sa se intervina. LTM inca mai asteapta...

De mentionat ca avem si o absenta in randul acestor autobuze... Este vorba despre LTY care sade retras in parc datorita componentelor electrice. Pana cand vor veni piesele necesare, ne vom bucura doar de 29 de DAF-uri. Nu va faceti griji, LTY nu va avea soarta lui FPX...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 25/Mar/2024
Mesaje: 661
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 15 Dec 2010 20:17:01    Titlul subiectului: 137558

Ieri, 14 Decembrie, in statia de la Muzeul de Arta Vizuala, o colega de facultate era sa fie calcata de un autobuz DAF ce rula pe traseul 19. Dupa ce am traso din fata autobuzului, soferul cumpatat si cu bun simt a VORBIT FRUMOS PRIN STATIA DIN DOTARE CATRE NOI, CEI DIN AFARA AUTOBUZULUI: De ce nu treceti pe trecerea de pietoni? Este trecere la cativa metri distanta! Ce vreau sa subliniez aici este dotarea DAF-urilor cu difuzoare exterioare.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Dec 2010 11:02:16    Titlul subiectului: 137601

Conform statisticilor din teren, mai sunt patru masini care asteapta afisajele digitale: LSD, LSS, LTL si LTM. In plus, mai avem un DAF cu afisaj electronic cu LED-uri portocalii - sper sa fi observat corect - si anume LTN.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Dec 2010 21:05:09    Titlul subiectului: 137611

Ce tip de afisaj digital vor beneficia sus-numitele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 20 Dec 2010 21:06:21    Titlul subiectului: 137715

Deocamdata nu stiu exact, se zvoneste insa ca ar fi de tipul celui montat pe LTH. Lucrurile se schimba mereu, se spunea ceva de o comanda, nu stiu cat de adevarata e informatia asta.
Pe de alta parte, au inceput sa cada afisajele deja functionale. Fie ca soferii nu le mai programeaza, fie ca s-au defectat din diferite conditii, o parte din masini au revenit la celebra placuta din coltul drept al parbrizului...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Dec 2010 23:18:39    Titlul subiectului: 137903

Toate cele 30 de autobuze DAF sunt functionale. In seara aceasta l-am vazut si pe LTY - marele absent - urcand cu calatori dealul dintre Tigline si Mc. Nu stiu daca astazi este prima lui zi de functionare... Cert este ca DAF-urile n-au facut atatea nazuri precum DAB-urile, care la putin timp dupa achizitie au rulat in 18... Sau sa fie vorba de experienta acumulata in timp a mecanicilor de la Transurb?!
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 15:41:53    Titlul subiectului: 137945

LTY a iesit pe 24 DEC pe traseul 104.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristy311



Data înscrierii: 14/Dec/2010
Ultima vizita: 28/Iun/2011
Mesaje: 1
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 20:13:15    Titlul subiectului: Un DAF ELEGANT IMPODOBIT 138133

Foarte frumos, ce ziceti? Cum a spus si Amiralul Byrd, LTN este singura masina ce se deosebeste de celelalte...


DSC02209.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.22 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02209.JPG



DSC02229.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.24 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02229.JPG



DSC02221.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.1 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02221.JPG



DSC02220.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02220.JPG



DSC02219.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.42 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02219.JPG



DSC02215.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.31 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02215.JPG



DSC02220.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02220.JPG



DSC02213.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.27 kb
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02213.JPG



DSC02204.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.18 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02204.JPG



DSC02202.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.33 MB
 Vizualizat:  de 17382 ori

DSC02202.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 11:26:00    Titlul subiectului: 138233

Multi calatori nu inteleg... Sunt zapaciti probabil ca trebuie sa urce pe usile 2 si 3. C-asa e la DAF-uri. Daca acesti calatori ar sti ce inseamna banda rosie de dupa cabina soferului, cu siguranta ca anunturile amplasate in zonele frontale ale autobuzului nu si-ar mai fi avut rostul.
Initital, oamenii erau rugati sa foloseasca ultimele doua usi. Dar unii, cu tupeu de galatean de doua clase si un sfert au facut panarama! Ca de ce nu se deschide usa, ca face reclamatie soferului... In fine, o suita intreaga de vorbe mai mult sau mai putin suparatoare, si ca urmare, au aparut alte anunturi, clare si pentru cei cu doua clase si un sfert: Nu stati in dreptul usii 1, impiedicati vizibilitatea soferului. Corect! Poate acum o sa inteleaga si cei mai grei de cap pentru ce e banda aceea rosie. DAF-urile vin dintr-o tara civilizata, unde omul stie cum sa se comporte; nu se sta ciorchine in dreptul usilor, lasand autobuzul gol la mijloc (cazul Cobra si Isuzu), nu se trage de usi in dorinta de a iesi mai repede din salon, nu se stationeaza pana pe bordul autobuzului, eclipsand astfel jumatate din parbriz cu tot cu oglinda dreapta... Mai avem de invatat si prin urmare sa nu ne suparam si sa facem discutii pe baza unor anunturi de bun-simt.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Ian 2011 22:32:20    Titlul subiectului: 138489

De dragul statisticii, am efectuat o evidenta partiala a "migrarii" soferilor de la masinile care le-au avut la DAF-uri. In fine, iata o parte din schimbarile pe care le-am observat pana acum:

LSI (MKN -> Prestij);
LSJ (FPU -> DAB);
LSL (UEE -> Cobra);
LSN (PNO -> Rocar deSimon);
LSR (610 -> MAZ);
LSS (VOE -> Cobra);
LSV (FPY -> DAB);
LSZ (FRA -> DAB);
LTE (623 -> MAZ);
LTF (DWO -> DAB);
LTJ (FPZ -> DAB);
LTM (MAO -> Prestij);
LTN (DWH -> DAB);
LTT (603 -> MAZ);

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 21:28:05    Titlul subiectului: 139029

Pe cand unele DAF-uri inca se mai chinuie cu afisajul traseelor, altele se bucura din plin de ele. In cursul acestei seri, DAF-ul LSV (unul dintre cele mai bune si mai ingrijite din lotul de DAF-uri si totodata din intreaga autobaza) avea afisat pe display-ul frontal: Cursa Conventie, iar dedesubt, pe al doilea rand, era scrisa si destinatia: LTG 2. Deci se poate utiliza afisajul DAF-urilor in conditii similare (de prezentare destinatie) ca si cel al MAZ-urilor.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 23:15:11    Titlul subiectului: 139068

Iata cum arata LTL in anul 2008. Cand a venit, numarul traseului (23 din poza) fusese schimbat cu unul local dar "capatul de linie" a ramas "activ" - alaturi de alte doua autobuze DAF - pana cand mecanicii de la Transurb au intervenit. Mentionez ca in prezent, LTL are activa doar partea de afisaj numeric a traseului, nu si cea pentru destinatie...

http://www.bus-and-coach-photos.com/picture/number582.asp



113.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.68 kb
 Vizualizat:  de 17054 ori

113.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Dum 30 Ian 2011 16:31:15    Titlul subiectului: utilizarea usilor 139306

Nu stiu pe unde mai spusesem pe aici prin forum. In Italia, asa cum prin toate tarile dezvoltate (din punct de vedere economic si mental Laughing ) e o regula de utilizare a usilor. Se urca prin fata cei cu abonamente, prin spate cei cu bilete (dat fiind ca in spate este aparatul de validare a biletelor) si se coboara numai prin mijloc.

Normal ca in conditii de aglomeratie se poate survola peste aceasta regula dar ramane oricum o exceptie.

Acest mod de utilizare, usureaza fie fluxul de lume in urcare si coborire cu relativ castig de timp, fie mentinerea calitatii usilor ce nu se deschid si inchid in continuare. Spre exemplu iarna mentinand caldura iar vara mentinand racoarea aerului conditionat.

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 4 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community