Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Den Oudsten Bussen B 96 din Galati
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 06 Iul 2010 08:44:24    Titlul subiectului: Autobuzele Den Oudsten Bussen B 96 din Galati 129538

Incep un nou topic pentru a urmari, inca din prima etapa (sfarsitul licitatiei si achizitia propriu zisa) si pana la "marea pensionare", evolutia autobuzelor DAF.
Iata ca n-a fost sa fie DAB si nici Mercedes. Cei din Germania trimisesera in urma cu aproximativ doua luni un Mercedes de proba, bun dar fabricat - din cate mi s-a spus, pe la inceputurile anilor '90. Asa erau si colegii de lot care ar fi urmat sa ajunga la Galati. Ne-am interesat si de DAB-uri, ceva mai tinere (fabricate in anii 2000 - 2001). Dar iata ca n-a fost sa fie.
In urma licitatiei vin DAF-uri. De la mama lor, din Olanda.
Haideti sa aflam mai multe din articolul postat mai jos:
http://www.monitoruldegalati.ro/economie/peste-jumatate-de-milion-de-euro-va-circula-pe-strazile-galatiului.html

"Peste jumătate de milion de euro va „circula” pe străzile Galațiului
--------------------------------------------------------------------------------

Potrivit directorului general al Transurb, Genica Totolici, în urma licitației organizate pe SEAP, firma care va asigura cele 30 de autobuze second hand este Mobilift din Rotterdam, care a oferit cel mai bun preț, și anume 18.200 de euro (fără TVA) pentru un autobuz.
„Licitația a avut loc zilele trecute pe SEAP, iar pentru fiecare autobuz Transurb SA va plăti firmei olandeze 18.200 de euro, preț în care nu este inclus TVA. Autobuzele sunt marca DAF, au fost fabricate în perioada 1999-2000, au o lungime de 12 metri, sunt dotate cu podea joasă și sunt de mare capacitate. O comisie se va deplasa în cursul lunii august la Rotterdam”, ne-a declarat directorul general al Transurb, Genica Totolici. Potrivit aceleiași surse, prețul celor 30 de autobuze va fi plătit în rate, timp de 24 de luni, fondurile necesare reprezentând valoarea subvenției pe care Primăria Galați o datorează societății locale de transport public local și care nu a fost încă încasată, fiind vorba de circa 100 de miliarde de lei vechi. Directorul general al Transurb ne-a mai declarat că autobuzele vor fi folosite pentru înlocuirea unora dintre cele existente, care nu mai corespund, sau vor fi introduse pe traseele unde este necesară suplimentarea numărului de mijloace de transport. Potrivit aceleiași surse, parcul auto al Transurb cuprinde un număr de 118 autobuze
."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Vin 03 Aug 2012 22:57:49, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 18:26:36    Titlul subiectului: 130642

Se pregateste cumva sosirea lotului de autobuze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 24 Iul 2010 22:45:59    Titlul subiectului: 130661

Din cate se spune, acestea vor ajunge pe la sfarsitul lunii august si prin septembrie le vom vedea la trasee. Nu am reusit deocamdata sa gasesc mai multe detalii privitoare la plecarea DAF-urilor. Daca lucrurile s-ar misca cu iuteala cu care au fost demarate, atunci ne incadram in timp. Daca nu... o sa avem de asteptat mai multe luni, asa cum s-a intamplat cu DAB-urile si MAZ-urile.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 01 Aug 2010 17:03:49    Titlul subiectului: 131042

Ce tip de DAF sunt aceste autobuze?
_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Hugo Buss



Data înscrierii: 30/Oct/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2014
Mesaje: 29
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 00:12:15    Titlul subiectului: 131106

BaditaStefanGalati a scris:
Ce tip de DAF sunt aceste autobuze?


Cred că: http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/wagenpark/connexxion/2300-serie/Connexxion2300/Connexxion2382.jpg ?

DAF SB220-Berkhof ST2000NL
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 03 Aug 2010 00:46:42    Titlul subiectului: 131111

Speram la cel putin o varianta in trei usi, asa cum ne-am obisinuit la Galati in ultimii ani. Nu cunosc modelul intrucat n-am avut inca posibilitatea sa ma informez cu exactitate... s-a spus insa ceva de low-floor. Masinile nu au fost inca testate - informatie primita din surse indirecte - insa anul de fabricatie si vechimea de utilizare sunt doua aspecte pozitive. Ramane se ne convingem. De asemenea, din cate mi s-a spus pana acum (surse indirecte), Transurb-ul nu a efectuat inca un drive-test cu aceste mijloace de transport.
Din nou, regret ca macar pentru traseul 102 nu s-a optat la mijloace de transport articulate. Dupa parerea mea, acestea si-ar fi dovedit importanta, cel putin la orele de varf precum si-n perioadele premergatoare acestora. In fine, cei de la Transurb stiu mai bine sa analizeze si implicit sa fructifice posibilitatile si nu ma indoiesc de aptitudinile acestora. Imediat ce am ocazia sa aflu modelul de DAF care a castigat licitatia (raspunsul oficial) am sa anunt.

Se pare ca autobuzele DAF vor ajunge in Galati in aceasta luna, undeva dupa data de 20. Informatie oficiala.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Vin 06 Aug 2010 16:58:12, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 04 Aug 2010 17:21:16    Titlul subiectului: 131202

Vis-a-vis de autobuzele articulate treaba este clara pentru autoritati: nu cumpara din cauza ca iarna nu se pot urca dealurile din oras.

Cat despre legatura prezentata de Hugo pentru aceste DAF-uri, arata cat de cat dragut, daca le merge si firma pentru afisarea traseelor e numai bine. 30 de autobuze sunt o gura imensa de oxigen pentru orasul nostru si reprezinta niste aliati in lupta contra dubarilor. Daca toate autobuzele ar rula la capacitate maxima, cred ca dubarii s-ar retrage singurei.

_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 04 Aug 2010 17:44:22    Titlul subiectului: 131203

Hugo Buss a scris:
DAF SB220-Berkhof ST2000NL
As fi dezamagit daca asta ar fi alegerea. Parca ar fi Cobre cu numai doua cai de acces.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 05 Aug 2010 00:18:49    Titlul subiectului: 131224

Sper sa fie cu afisaj electronic. Suntem in mileniul III. A cam apus vremea tablitelor in parbriz. Nu as vrea sa mai vad autobuze cu tablite in parbriz. Ar arata urat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 12 Aug 2010 09:04:00    Titlul subiectului: 131759

Mai degraba ar fi DAF-uri B96. Sunt in 3 usi, si au si afisaj electronic asa cum au troleibuzele Astra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Hugo Buss



Data înscrierii: 30/Oct/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2014
Mesaje: 29
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Mie 18 Aug 2010 23:19:53    Titlul subiectului: 132088

Au fost, de asemenea, aproximativ 40 de B96 de la HTM Den Haag vândute ... poate ca acestea vor merge la Galati?
http://b.rijnhout.photosnaps.org.uk/p6729161.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 29 Aug 2010 21:36:18    Titlul subiectului: 132646

DAF-urile sunt pe drum! Conform informatiilor oficiale, acestea erau asteptate ieri noapte la autobaza 1 insa au intarziat datorita unor probleme (se pare ca vamale). Ele sunt asteptate in aceasta noapte!
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2010 17:19:54    Titlul subiectului: 132726

O veste buna: DAF-urile sunt deja in curtea Transurb de pe George Cosbuc.
Nu stiu exact daca sunt aduse toate si nici cand vor intra pe trasee.
Un aspect negativ (doar vara) ca, la fel ca in cazul DAB-urilor, acestea nu au geamuri rabatabile.
Am vazut ca au 3 usi (sper sa nu gresesc ca am trecut cu autobuzul pe langa garaj), sunt albe cu dungi rosii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 31 Aug 2010 23:57:58    Titlul subiectului: 132746

Tinand cont de experientele trecute cu MAZurile si DABurile, va dura cam 2-3 saptamani pana vor intra pe traseu. Pana se acomodeaza soferii cu ele, pana ajung la RAR, pana li se acorda numere de parc si restul hartogaraielor, va mai dura ceva. Chiar daca nu au aer conditionat si geamuri rabatabile, oricum sunt foarte multumit ca au ajuns. Poate datorita acestui lot de autobuze sa creasca si mai mult incasarile, sa-i mai tempereze pe acesti privati si poate intr-o perioada nu foarte indepartata sa apara si autobuze si troleibuze ceva mai dotate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 13:14:53    Titlul subiectului: 132763

Din ce am observat ieri, DAF-urile vizibile in curtea Autobazei 1 sunt albe, au jante rosii, aer conditionat cel putin la sofer si numere straine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 15:13:16    Titlul subiectului: 132767

Deocamdata au venit 10 bucati. Sunt asteptate si celelalte.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 09:52:37    Titlul subiectului: 132805

Iata si raspunsul oferit de presa: http://www.viata-libera.ro/articol-Autobuzele_SH_ies_pe_traseu__2.html

O mica precizare: deocamdata, masinile nu vor iesi pe trasee, asa cum se anunta in titlul de mai jos. Mai intai va avea loc o etapa de acomodare a soferilor si implicit a mecanicilor cu aceste DAF-uri. Desigur, sa nu uitam partea birocratica... asa cum ne-am obisinuit, lotul de 10 masini aduse este cel de incercare. Gura targului deja a aflat de DAF-uri, iar faptul ca sunt second-hand pare sa starneasca ceva nemultumiri, din pacate, dupa parerea mea, total nefondate. MAZ-urile sunt noi si iata ca unele dintre ele au facut mai multe probleme decat DAB-urile "obosite" din '95 si '96. DAF-urile au un renume bun, sunt autobuze robuste si rezistente. Am vazut in tara DAF-uri de pe la inceputul anilor 80 care merg si acum si fara probleme! Deci...
Pe urma, este o problema care ii zapaceste pe multi, si anume numarul de kilometri. Ei bine, conform informatiilor primite, in occident - mai precis in unele tari pe buna-dreptate civilizate - masinile ruleaza pentru o perioada stabilita (4, 5, 6 ani) dupa care sunt retrase. Nu e ca la noi, dai pedala pana cand ramai cu sasiul si motorul... Dupa retragere, nu mai au ce cauta in serviciul firmei respective de transport. Unele sunt vandute la operatori particulari sau, ca in exemplul de fata, unor operatori de transport din alte tari. De stiut e faptul ca masinile aduse sunt numai bune pentru galateni. De aceasta data, n-am nimic de reprosat edililor care s-au cautat de fonduri si s-au tinut de cuvant in ceea ce priveste imbunatatirea parcului auto.

"Prost pentru olandezi, bun pentru noi!
Autobuzele SH ies pe traseu


Primul lot de 10 autobuze second hand a ajuns în Galați, a anunțat, ieri, viceprimarul municipiului Galați, Nicușor Ciumacenco.

„În urma licitației de achiziție publică, SC Mobilift SRL a devenit furnizorul pentru 30 de autobuze diesel second hand, marca DAF, Euro 2, cu podea joasă, la prețul de 18.200 de euro, fără TVA. Prețul include transportul lor din orașul Haga până la Galați, taxele de drum, asigurarea, combustibilul, șoferii și asistența tehnică pe drum”.

„Mașinile au o stare tehnică și estetică foarte bună, anul lor de fabricație este 1999-2000, iar la bord au între 500.000 și 600.000 de km. Următorul lot de 10 autobuze va sosi luni, 6 septembrie”, a declarat Ciumacenco
."

Si acum raspunsul mai detalilat, oferit de jurnalistii de la "Monitorul de Galati": http://www.monitoruldegalati.ro/economie/autobuze-second-hand-pe-strazile-galatiului.html

"Autobuze second hand pe străzile Galațiului

--------------------------------------------------------------------------------

Viceprimarul Galațiului, social-democratul Nicușor Ciumacenco, a anunțat în cadrul conferinței de presă susținute ieri că primul lot de 10 autobuze second hand a ajuns marți la Galați, fiind deja în parcul Transurb. „În urma licitației de achiziție publică, societatea Mobilift SRL a devenit furnizorul pentru 30 de autobuze diesel second hand, marca DAF, Euro 2, cu podea joasă, la prețul de 18.200 euro bucata, fără TVA. Prețul include transportul lor din orașul Haga până la Galați, taxele de drum, asigurarea, combustibilul, șoferii și asistența tehnică pe drum”, a mai declarat viceprimarul Nicușor Ciumacenco. Acesta a mai precizat că mașinile au o stare tehnică și o estetică foarte bună, anii de fabricație fiind cuprinși între 1999 și 2000, iar la bord au între 500.000 și 600.000 kilometri. Viceprimarul Galațiului a anunțat că următorul lot de 10 autobuze va sosi la Galați în cursul săptămânii viitoare.
Directorul general al Transurb, Genica Totolici, ne-a declarat că în aproximativ două săptămâni primele autobuze vor circula în oraș pe toate traseele, respectiv acolo unde se va constata că este nevoie de suplimentarea numărului de mașini. „Nu există un traseu anume unde vor fi introduse autobuzele. Cred că în cel mult două săptămâni primele autobuze vor circula pe străzile Galațiului, după ce acestea vor fi înmatriculate și după ce le vom face clasificarea”, ne-a declarat directorul general al Transurb. Potrivit aceleiași surse, Transurb a achitat 10% din valoarea totală a autobuzelor, urmând ca diferența să fie achitată timp de 24 de luni, în rate lunare egale și fără dobândă."


Si, in fine, articolul din "Adevarul de Galati", unde vedem pentru prima oara si o fotografie cu aceste autobuze: http://www.adevarul.ro/locale/galati/Solutie_de_criza-_Transurb_Galati_a_cumparat_30_de_autobuze_second-hand_0_328167282.html

"Soluție de criză: Transurb Galați a cumpărat 30 de autobuze second-hand

Primul lot de 10 autobuze a sosit marți în GalațiMijloacele de transport în comun completează parcul auto al societății publice de transport, pentru a face față cererii de pe traseele din oraș.

Transport de criză: liber la achiziția de autobuze SH

Până de curând, capacitatea de transport a Transurb-ului era sub nivelul cerut pe trasee după ultima licitație organizată de Primăria Galați în luna mai 2010.

Singura soluție era cumpărarea unui nou lot de autobuze. Cum nici nu se punea problema achiziției unor mijloace de transport noi, s-a mers pe varianta second hand.

O comisie din cadrul societății de transport local s-a deplasat în Olanda, unde a decis cumpărarea a 30 de autobuze, marca DAF. Până acum o săptămână, autobuzele au circulat pe străzile din orașul olandez Haga.

„Sunt fabricate în anii 1999-2000 și au circulat 500.000-600.000 de kilometri. Prețul plătit este de 18.200 de euro, fără TVA, pentru un autobuz. Tehnic, sunt foarte bune, dar și estetic. Sunt autobuze cu podea joasă, cu 30 de locuri pe scaune", ne-a declarat Genica Totolici, directorul SC Transurb.

Prețul include transportul lor din Haga până la Galați, taxele de drum, asigurarea, combustibilul, șoferii și asistența tehnică pe drum. Primele 10 mijloace de transport vor intra pe trasee în aproximativ două săptămâni, iar până la sfârșitul lunii se așteaptă ca și celelalte 20 de autobuze să ajungă la Galați.

Societatea de transport public local va putea reduce astfel folosirea parcului auto de la 95%, cât este în prezent, la 80-85%."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.66 kb
 Vizualizat:  de 16934 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 12:01:21    Titlul subiectului: 132811

DAF-urile sunt autobuze bune. In Bucuresti au facut fata cu brio conditiilor de trafic si drumurilor proaste din anii '90-'00. Un lucru important dupa parerea mea, kilometrii facut pe drumurile din vest difera fata de numarulde kilometri facuti pe drumurile noastre.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 12:51:23    Titlul subiectului: 132815

Da, este adevarat. Conditiile de exploatare pe drumurile vest-europene cat si modul de intretinere sunt doua aspecte pozitive care parca nici nu graiesc despre vechimea masinilor! Asa s-a intamplat si cu DAB-urile! Au fost criticate de galateni insa iata ca acum, aceste barfe au incetat. De ce? Fiindca masinile acestea s-au dovedit mult mai fiabile decat mijloacele de transport noi, asambate in goana si cu buget redus! Mai mult, acestea au ajuns sa ruleze la traseul 102, detinut doar de mijloacele de transport moderne. Sa fie oare modul de pregatire, dotarile, sistemul de functionare?!
Indiferent de anii de utilizare, diferenta se face simtita iar principiile de utilizare au ultimul cuvant. Cine s-ar fi asteptat ca un produs vechi de aproximativ un deceniu ar putea da clasa unui produs nou, costisitor? Oare sa mai condamnam achizitiile SH cand cele noi nu se ridica la nivelul acestora?
Din surse oficiale, mi s-a confirmat o banuiala pe care o aveam inca de la achizitia DAB-urilor: noile mijloace de transport aduse la Transurb arata impecabil si la o prima impresie par mult mai convingatoare decat MAZ-urile. Desigur, ramane sa vedem... Insa parerile specialistilor sunt rareori eronate!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Sep 2010 16:59:58    Titlul subiectului: 133245

Prin intermediul unui foarte bun prieten al meu (caruia doresc sa ii multumesc inca odata pe aceasta cale), am reusit sa fac rost de cateva fotografii cu autobuzele DAF.
Acestea inca nu au scapat de numerele cu care erau inmatriculate in Olanda insa, se spera ca acest aspect cat si celelalte - legate de acomodarea soferilor cu masinile noi precum si intretinerea acestora - sa se rezolve intr-un timp relativ scurt.
Pana atunci, am sa prezint doua seturi de poze, primul cu detaliile exterioare ale acestor DAF-uri.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.46 kb
 Vizualizat:  de 16665 ori

1.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.78 kb
 Vizualizat:  de 16665 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.59 kb
 Vizualizat:  de 16665 ori

4.jpg



13.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.27 kb
 Vizualizat:  de 16665 ori

13.JPG



14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.13 kb
 Vizualizat:  de 16665 ori

14.jpg



15.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.22 kb
 Vizualizat:  de 16665 ori

15.JPG



16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.78 kb
 Vizualizat:  de 16665 ori

16.jpg



17.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.93 kb
 Vizualizat:  de 16665 ori

17.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Sep 2010 17:06:19    Titlul subiectului: 133247

Al doilea set de poze trateaza aspectul interior. Ce pot spune, salonul DAF-ului este destul de asemanator cu cel al DAB-ului (banchete imburetate, echipamente finisate si montate fara economia "estica", cabina soferului partial separata de salon...) mai putin zona posterioara, unde se afla amplasamentul motorului; sasiul urca pe laterale, in trepte.


5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.08 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

5.JPG



6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.13 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

6.JPG



7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.5 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

7.JPG



8.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.48 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

8.JPG



9.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.24 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

9.JPG



10.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.31 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

10.JPG



11.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.68 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

11.JPG



12.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.58 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

12.JPG



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.29 kb
 Vizualizat:  de 16660 ori

2.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Mai/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 12 Sep 2010 22:04:04    Titlul subiectului: 133263

Astăzi am reușit să fac și eu primele poze cu DAF-urile Galațiului. Au cam 32 de locuri și sunt în număr de 20. Un lot de încă 10 urmează să ajungă în următoarea perioadă. Sugerez conducerii Transurb să le înmatriculeze cu inițialele firmei lor. GL-01-DAF, GL-02-DAF și tot așa.


dsc09939_137.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.12 kb
 Vizualizat:  de 16563 ori

dsc09939_137.jpg



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 00:55:48    Titlul subiectului: 133278

Din cate vad, sunt putin mai scurte decat Dab-urile sau Maz-urile. E adevarat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 01:14:16    Titlul subiectului: 133279

1. Aducerea acestor autobuze este, teoretic, un lucru bun. Situatia ar putea sa se apropie de normalitate in sensul schimbarii raportului autobuze-microbuze in favoarea autobuzelor. Practic - daca ceea ce scrie in presa e adevarat - numarul efectiv al autobuzelor care circula va ramane constant. Altfel spus, mai multe autobuze / midibuze isi vor schimba statutul din "active" in "rezerve". Intrebrea este ce se va intampla cu soferii "rezervelor"?

2.
Citat:
Din nou, regret ca macar pentru traseul 102 nu s-a optat la mijloace de transport articulate. Dupa parerea mea, acestea si-ar fi dovedit importanta, cel putin la orele de varf precum si-n perioadele premergatoare acestora.
Citat:
Vis-a-vis de autobuzele articulate treaba este clara pentru autoritati: nu cumpara din cauza ca iarna nu se pot urca dealurile din oras.
Este ca si cum cineva ar avea o repulsie (daca nu chiar ura) fata de aceste mijloace de transport. Ura fata de articulate ar putea veni de la incidentele in care a cedat articulatia unor DAC-urilor, incidente care puteau fi, foarte usor, soldate cu raniti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 09:48:12    Titlul subiectului: 133294

peisaj_urban a scris:
Din cate vad, sunt putin mai scurte decat Dab-urile sau Maz-urile.
Da, sunt putin mai scurte.
OAB a scris:
Situatia ar putea sa se apropie de normalitate in sensul schimbarii raportului autobuze-microbuze in favoarea autobuzelor.
Parcul auto functioneaza in prezent cu aproape 95% din efectiv. Se intentioneaza "relaxarea" efectivului cu aceste noi masini, mai precis, intrarea DAF-urilor va trimite o parte din masini la casare iar altele vor fi retrase sau utilizate doar in regim de cursa conventie, asa cum ne-am obisinuit sa vedem unele mijloace de transport pana cand au fost aplicate masurile de distributie urbana din iunie a.c.
OAB a scris:
ce se va intampla cu soferii "rezervelor"?
Din informatii oficiale, exista o lista unde s-au inscris soferii care vor conduce DAF-uri. Vom avea 30 de autobuze DAF la Galati, la care, daca adaugam doua schimburi, rezulta 60 de soferi. S-au mai facut si angajari... Nu toti soferii "rezervelor" vor ajunge pe DAF-uri. Depinde de acea lista. Unii pot fi trimisi pe midibuzele ramase (regim compensatoriu) altii pe DAB-uri... La MAZ-uri s-au operat prea putine schimbari intre soferi pana acum si nu cred ca vom vedea "vre-un val" de soferi noi sau transferati. Asta nu inseamna ca nu vor fi mici exceptii... Cert este ca, din cate am discutat cu soferii care lucreaza pe MAZ, nici unul dintre ei nu doreste sa ajunga pe DAF.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 1 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community