Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Den Oudsten Bussen B 96 din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 00:11:32    Titlul subiectului: 145315

NightWishMaster a scris:
Observ ca puntea 3 spate la B93 este dubla, lucru diferit de ale noastre articulate autohtone DAC117. Stiti cumva are ar fi cauza?

DAC-urile 117 aveau punte motoare pe cea mediana (adica puntea B) pe cand B 93-urile o au pe puntea C.
NightWishMaster a scris:
Si inca o intrebare, articulatul de pe traseul 12 care stationeaza la sf.Mina, e B93?

Nu este un B93 (la prima vedere). Si nu deserveste traseul 12 ci 14. Banuiesc ca va referiti la GL-33-BUT... Cu prima ocazie voi oferi o fotografie justificatoare.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
emil p



Data înscrierii: 01/Feb/2011
Ultima vizita: 09/Dec/2012
Mesaje: 21
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 10:16:14    Titlul subiectului: 145678

Se numesc roti tractoare; motorul e in spate.

O alta problema pe care ar putea fi rezolvata ar fi cu AC-ul, sa le adauge freon, de exemplu la masina mea putin se simte rece si nu face fata maselor de oameni care urca si coboara. ceea ce ei NU inteleg ca aceste autobuze sunt fabricate in tarile civilizate, urcarea se face pe prima usa (usa 1) pentru a prezenta soferului biletul sau legitimatia de calatorie, avanseaza catre usile 2 si 3 pentru coborare. Am pus zeci de afise in autobuz cu aceste indicatii si nu inteleg, stau langa mine, ma studiaza, imi urmareste fiecare miscare si tot pe acea usa blestemata (usa 1) ar fi in stare toti sa coboare!!!

Oricum, sunt autobuze foarte bune, usor de condus, placute de frana fata spate, retarder, conduc Daf-ul de cca 9 luni, in schimb au ceva probleme la schimbarea vitezelor (fata de Dab au dublu 6 viteze), am schimbat si uleiul si filtru din cutie, dar tot smuceste, dar nu mereu, doar Daf-ul LTM are doar trei sau e posibil sa sara peste cate o viteza, nu avem mesteri pentru ele!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 11:06:49    Titlul subiectului: 145686

La LTA se simte cel mai tare schimbarea treptelor de viteza (mi se pare cand iese din 2).
Daca se defecteaza cutiile astea de viteze, nu avem altele de schimb? Sau o sa se intample povestea aia veche, cu masina trasa pe pista pana cand se gaseste o cutie potrivita pentru ea?

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
emil p



Data înscrierii: 01/Feb/2011
Ultima vizita: 09/Dec/2012
Mesaje: 21
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 11:27:34    Titlul subiectului: 145692

Oricum, o masina odata si odata trebuie sa fie de piese de schimb, dar nu sunt ele asa de usor de defectat.
Din cauza smuciturilor se rup tampoanele dintre motor si sasiu, la a mea (LSV) nu am avut probleme si noi chiar o tinem din scurt, ai vazut cum e intretinuta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 09 Iul 2011 13:23:03    Titlul subiectului: 145699

emil p a scris:
ai vazut cum e intretinuta
Da, exista un grup de DAF-uri care este bine intretinut iar LSV (ex - HTM 142) se numara printre membri. In grupul respectiv se mai gasesc LSI, LSJ, LSL, LSN, LTW. Acestea sunt masinile carora le dau cele mai mari sanse de supravietuire tocmai fiindca beneficiaza de soferi responsabili care stiu ca pe langa meseria propriu-zisa (aceea de a tine masina pe strada) si faptul ca e important sa ai grija de autobuzul pe care iti efectuezi serviciul.

La polul opus, exista "corifei" care n-aveau ce cauta la volanul unui DAF. Am vazut fortari ale acestor masini in trafic, la plecarea de pe loc, precum si faptul ca unii "cu vechime" habar nu au semnificatia butoanelor D, N, R precum si a altor echipamente de bord. In aceste imprejurari, sustin ceea ce a afirmat deja colegul emil p: o masina trebuie sa fie piese de schimb. Regretabil ca unii soferi neexperimentati au ajuns titulari la masini de buna calitate.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 23/Sep/2017
Mesaje: 74
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 12:56:09    Titlul subiectului: 145710

La noi in Braila au mai ramas 2 Daf-uri. este vorba de BR-02-WJA care a stat circa 2 luni pe dreapta cu cutia de viteze, dupa care i s-a remediat problema luandu-se piese de pe BR-39-ADY, masina dupa anii ei de vechme mai inregistreaza ceva smuciri din cauza cutiei de viteza si cea mai majora chestie este ca la un moment dat va fi trasa la linie.
Cat despre celalalt Daf, este vorba de BR-01-KRL, a ajuns "vai de capul lui" pe ici colo, este sudat in dreptul sasiului si deasupra usii a 2 a din cauza unor incidente, masina nu prea a fost tinuta din scurt deoarece titularul nu prea mai trage pentru masina.
Cel putin cazurile picarii cutiilor de viteze la aceste modele, cat si la cele din Galati ar trebui puse pe tapet, sa luam cel mai elocvonet exemplu ca unele masini sunt tinute din scurt, cum ar fi cazul lui LSL, care se comporta ireprosabil pe soselele si asa incarcate de masinaraie in Galati, iar apoi este vorba de LSA care intr-adevar are smuciri mai frecvente la cutia de viteze.
Si mai tinand cont ca aceste Dafuri galatene au cutii hidramate produse sub licenta MAN, deduceti si voi cam cat ar ajunge costul schimbarii unei cutii de viteze, ele se ridica la un pret aproximativ de 3.500-4.000 RON + manopera mecanicilor ajunge la 4.500-5.000 RON.
Deci daca ar fi sa pice, ca idee, un Daf din Galati, ar trebui luate masuri intrucat, daca nu exista piesele necesare, care se uzeaza (tampoane, semeringuri de la butucii de pe puntea spate, neschimbarea uleiului la un anumit nr de kilometri parcursi sau cutia de viteze incepe sa smuceasca si trebuie ori completat uleiul, ori este ceva in neregula cu aceasta), in acest caz o masina de o asemea anvengura si cu probleme tehnice este numai buna de tras la linie si facuta o revizie la sange, ca altfel risca sa fie numai buna de "donator".
La noi in Braila au fost destule cazuri cand din 3 Dafuri au ramas doar 2, unul in stare perfecta (BR-02-WJA), iar celalalt intr-o stare extrem de jalnica (BR-01-KRL).
Semnele smucirii cutiei de viteza nu are decat o singura solutie, ori schimbarea cutiei de viteze ,ori incercarea repararii in cel mai scurt timp, daca nu masina risca sa fie trasa pe dreapta.

_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 22:07:41    Titlul subiectului: 145726

Principiul e simplu si totodata logic: daca soferii nu reclama la timp sau daca cei de la I.T.P. nu sesizeaza problemele atunci autobuzul e condamnat la... descompunere. Nu vreau sa intru in amanunte, tot ce pot spune este ca, daca soferii au un strop de buna-vointa si nu gandesc brut (adica simplu si in mod individualist) atunci micile semne de uzura date in prezent de masini ar putea fi tratate corespunzator. DAR...
-unii "profesionisti" prefera sa ramana titulari "pana la moarte" (desigur, a mijlocului de transport condus) decat sa devina suplinitori pe un alt vehicul pe parcursul repararii masinii de munca;
-sunt necesare "stimulari" care, mai tarziu se pot concretiza in dezastre;
-nu exista comunicare (la noi e mereu fugareala dupa un traseu bun si atunci... "da-l naibii de autobuz, trag pentru existenta si poate... pentru suplementare". Din pacate, acest mod de a privi problemele tehnice nu e favorabil. Vorba aia, de ceea ce ti-e frica, nu scapi... Si iata cum titularii devin suplinitori din propria inconstienta!

Sunt multe solutii care ar putea face ca DAF-urile galatene sa aiba un trai lung si frumos; din pacate, sicanele si probleme ametesc unii soferi... In conditiile actuale, mai mult ca sigur ca in aproximativ un an vom avea DAF-uri donoare... Ma abtin de la pronosticuri/pariuri...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 05/Sep/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 22 Sep 2011 22:03:42    Titlul subiectului: 148880

Puteti sa imi scrieti lista celor 30 de DAF-uri din Galati?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 22 Sep 2011 22:18:59    Titlul subiectului: 148882

Pai... Sa vedem: LSD, LSI, LSJ, LSL, LSN, LSO, LSR, LSS, LST, LSV, LSZ, LTA, LTB, LTC, LTD, LTE, LTF, LTH, LTJ, LTL, LTM, LTN, LTO, LTR, LTT, LTU, LTV, LTW, LTY, LTZ.

Toate sunt functionale... Sau erau (pana la incidentul cu LTV care probabil o sa stea cateva zile pe dreapta pana primeste parbriz nou).

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2011 00:36:35    Titlul subiectului: 149608

Sambata (15.10.2011), impreuna cu bunul meu prieten Terry Lawson, am efectuat o vizita la autobaza 1 apartinand Transurb Galati... A fost o vizita reusita, cu multe fotografii care au surprins multe lucruri frumoase: masini bine intretinute, politete, curatenie si disciplina... Cam asa se prezinta autobaza 1.

De asemenea, as dori sa multumesc doamnei directoare Totolici si domnului Paraschiv pentru faptul ca ne-au permis accesul si implicit fotografierea mijloacelor de transport din cadrul autobazei.

O parte din vizita noastra este redata in cadrul acestui forum, la fiecare subiect specific. Vom incepe cu DAF-urile (Den Oudsten Bussen B96), sau "masinile iubite de majoritatea galatenilor si totodata febletea soferilor care stiu sa le respecte si sa le pretuiasca.

S-a inoculat deja o moda in randul DAF-urilor: cea a autocolantelor rosii care ofera - dupa parerea mea - un aspect placut, elegant, mijloacelor de transport.

Postez mai jos, cateva fotografii cu DAF-urile pe care le-am fotografiat in cursul zilei de sambata; veti observa, la cateva dintre ele, autocolantele de care vorbeam...

Armonia cromatica a mers chiar si mai departe: unele autobuze au decoratii pe oglinzi, altele promoveaza rosul. Exista si cazuri in care geamul de la prima usa a fost invelit intr-un autocolant usor reflectorizant, pentru protectie vizuala cat si pentru un plus de discretie...

Haideti sa vedem doua seturi de fotografii:



15.10.2011 091.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.6 kb
 Vizualizat:  de 11043 ori

15.10.2011 091.jpg



15.10.2011 093.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.7 kb
 Vizualizat:  de 11043 ori

15.10.2011 093.jpg



15.10.2011 094.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.54 kb
 Vizualizat:  de 11043 ori

15.10.2011 094.jpg



15.10.2011 100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.19 kb
 Vizualizat:  de 11043 ori

15.10.2011 100.jpg



15.10.2011 106.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.62 kb
 Vizualizat:  de 11043 ori

15.10.2011 106.jpg



15.10.2011 107.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  199.28 kb
 Vizualizat:  de 11043 ori

15.10.2011 107.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 16 Oct 2011 00:38:22    Titlul subiectului: 149609

Al doilea set:


15.10.2011 116.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.6 kb
 Vizualizat:  de 11042 ori

15.10.2011 116.jpg



15.10.2011 117.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.47 kb
 Vizualizat:  de 11042 ori

15.10.2011 117.jpg



15.10.2011 121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.92 kb
 Vizualizat:  de 11042 ori

15.10.2011 121.jpg



15.10.2011 123.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.08 kb
 Vizualizat:  de 11042 ori

15.10.2011 123.jpg



15.10.2011 125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  195.26 kb
 Vizualizat:  de 11042 ori

15.10.2011 125.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2011 15:06:56    Titlul subiectului: 150124

Iata un link unde puteti observa dotarile, optiunile precum si dimensiunile modelului de autobuz Den Oudsten Bussen B 96: http://www.busemotion.be/oude_websites/DenOudsten/B96_techn_specs_files/model_b96spec.html
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Teo



Data înscrierii: 05/Feb/2010
Ultima vizita: 22/Dec/2012
Mesaje: 17
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 12 Noi 2011 15:28:30    Titlul subiectului: 150258

Modelul din link-ul expus probabil ca e o versiune mai "proaspata" de B96. Sunt ceva diferente in ceea ce priveste caroseria: parbrizul ce incorporeaza afisajul, capacul de acces la rezervor care nu se afla langa carenajul de la puntea spate, usa spate intr-un singur canat, afisajul lateral.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 12 Noi 2011 18:47:26    Titlul subiectului: 150269

Dotarile si echipamentele tehnice sunt identice cu cele amplasate pe modelul B 96 care a fost achizitionat de Transurb.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2012 15:25:03    Titlul subiectului: 151594

Astazi, LTV deservea traseul 9 si prezenta unele probleme la esapament. Sunetul aducea cu DAB-urile iar fumul cu... cocseria cand functiona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 6093
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2012 15:28:06    Titlul subiectului: 151684

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-taxa_de_mediu-inmatriculare-Transurb-autobuze_0_594540804.html

"Transurb a dat în judecată Direcția Finanțelor Publice și solicită restituirea taxei de mediu

21 noiembrie 2011

Autor: Marius Mototolea

Societatea locală de transport în comun cere instanței să dispună restituirea taxei de poluare plătite pentru înmatricularea a 20 de autobuze "second hand" achiziționate din Danemarca.

„Cele 20 de autobuze, marca DAF, au fost achiziționate, în anul 2010, cu 18.000 de euro bucata. Ca să le putem înscrie în circulație, am plătit pentru ele taxă de mediu în sumă totală de aproximativ 200.000 lei. Ulterior, am solicitat Direcției Finanțelor Publice restituirea taxei întrucât aceste autovehicule sunt de utilitate publică", ne-a declarat Genica Totolici, directorul SC Transurb SA.

Cum reprezentanții Ministerului Finanțelor Publice au refuzat solicitarea societății pe motiv că perceperea taxei a fost legală, Transurb, firmă de stat, a dat în judecată statul.

Următorul termen de judecată este în ianuare 2012.

Anvelope plătite cu taxa de mediu

„Și alte societăți locale de transport urban din țară au procedat la fel și au recuperat banii. Așadar există precedente. Vă dați seama că se pot face multe cu acești bani. De exemplu, putem plăti anvelopele de iarnă cu care, conform legii, am fost obligați să dotăm autobuzele și troleibuzele" a mai precizat directorul Transurb

Ba chiar, având în vedere că un autobuz a costat mai puțin de 80.000 de lei, cu banii dați statului pentru "protecția mediului", s-ar fi fi putut achiziționa încă două asemenea mijloace de transport.

Și ar fi rămas bani și pentru piese de schimb sau pentru jumătate din prețul unui al treilea autobuz."



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.34 kb
 Vizualizat:  de 10332 ori

4.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 02 Apr 2012 13:10:17    Titlul subiectului: 154621

Avem un nou absent in randul Den-urilor: este vorba de LTW care are probleme cu computerul de bord. Se anunta o sedere lunga, dat fiind faptul complexitatii reparatiei necesare...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 13 Apr 2012 18:24:46    Titlul subiectului: 154898

Astazi, LTW era din nou functional. Nu stiu (inca) daca este prima lui zi de dupa reparatii, cert este ca lotul de Den-uri este din nou, activ integral.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Hugo Buss



Data înscrierii: 30/Oct/2007
Ultima vizita: 22/Mai/2014
Mesaje: 29
Locație: (Olanda)

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 23:35:56    Titlul subiectului: 155946

Galati, 24-04-2012


GL 08 LSO, Galati, 24-04-2012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.17 kb
 Vizualizat:  de 9540 ori

GL 08 LSO, Galati, 24-04-2012.JPG



GL 08 LTR, Galati, 24-04-2012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.03 kb
 Vizualizat:  de 9540 ori

GL 08 LTR, Galati, 24-04-2012.JPG



GL 08 LTW, Galati, 24-04-2012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.94 kb
 Vizualizat:  de 9540 ori

GL 08 LTW, Galati, 24-04-2012.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Teo



Data înscrierii: 05/Feb/2010
Ultima vizita: 22/Dec/2012
Mesaje: 17
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2012 23:19:46    Titlul subiectului: 157414

Acum doua zile am putut observa la LTF un upgrade estetic. Este vorba de capace ornament cromate la toate cele 4 roti. Probabil are parte de un sofer din categoria celor care-si pun amprenta la modul pozitiv asupra vehiculului pe care muncesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 19 Iul 2012 00:36:01    Titlul subiectului: 157415

LTF are parte de doi titulari responsabili, care - intr-adevar - isi apreciaza si respecta mijlocul de transport pe care isi efectueaza serviciul. Unul dintre acesti titulari a lucrat pe Rocar-ul BZF, singurul Rocar galatean care a avut capace cromate la roti.

Iata, mai jos, o poza cu Den-ul LTF in Autobaza 1:



18.06.2012 244.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.89 kb
 Vizualizat:  de 9294 ori

18.06.2012 244.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 03 Aug 2012 23:12:42    Titlul subiectului: 157845

In prezent, din 30 de Den-uri, doar 28 ies la trasee... Cele doua absente sunt LTB (ex-HTM 104 - probleme cu motorul - pierderi semnificative de ulei) si LTU (ex-HTM 111 - probleme la cutia de viteze - necesita schimbarea acesteia, fapt ce necesita un pret destul de mare).

LTB a iesit in cursul zilelor trecute, insa pentru o singura tura, pe parcursul careia s-a dat din nou in stamba si a fost retras. In prezent, personalul de intretinere de la Autobaza 1 isi da toata silinta pentru a-l readuce in circuitul local in conditii optime de functionare.

La o prima vedere, soarta lui LTU pare rezervata; se zvoneste deja ca acest autobuz va fi primul retras din randul Den-urilor si ca va ajunge donor pentru colegii sai. Ar fi... un "playback" trist pentru ceea ce a insemnat FPX in randul galbenelor daneze.

Speram totusi ca LTU sa nu fie primul Den cazut la datorie si retras din circulatie; speram acest lucru fiindca am vazut de ceea ce sunt in stare mecanicii autobazei 1: daca l-au activat pe DWH si mai apoi pe FRE, cu siguranta ca vor putea sa-l... "resusciteze" si pe LTU!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 20:05:12    Titlul subiectului: 157903

Adresez si eu o intrebare: pentru aceste autobuze, fiind achizitionate "second-hand", nu exista posibilitatea de a se cumpara direct din Olanda si piese de schimb pentru ele? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2012 23:36:37    Titlul subiectului: 157906

E vorba atat de cost cat si de posibilitatile disponibile. Din cate stiu, in "tara mama" nu mai sunt multe modele B 96. In plus, cele ramase sunt, la randul lor, intretinute cu piese de la cele raposate, conturandu-se astfel, o idee pe care noi, romanii, experti in SH-uri, o stim prea bine: creatiile trecutului sunt mult mai robuste si mai elegant lucrate decat cele ale prezentului (cred ca n-are rost sa dau exemple!).

Pe de alta parte, nu stiu - in acest moment - daca o cutie de viteze de la un B96 se potriveste, din punct de vedere al parametrilor de intrare, propriu-constructivi si de iesire cu una de la vre-un alt model olandez. Care, daca s-ar gasi, ar proveni si ea de la o masina uzata. Una noua, conform informatiilor care mi-au fost oferite pana acum, costa mult mai mult decat pretul pe care l-a achitat autobaza noastra pentru un Den S.H.

Deci, ne invartim din nou in sfera rentabilitatii, care nu prea sunt de partea masinilor... "cu vechime".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 25/Sep/2017
Mesaje: 492
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 09 Aug 2012 10:38:07    Titlul subiectului: 157953

Referitor la un subiect de pe blog-ul colegului Amiralul referitot la "meciul de supravietuire"intre LTB si LTU,eu cred ca LTB are mai mari sanse sa supravietuiasca deoarece acest DAF inca mai deserveste cursele conventii spre deosebire de LTU care sta in garaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 6 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community