Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Zona Metropolitana Galati (GL-BR) si transportul public nou

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 01 Iul 2019 23:45:25    Titlul subiectului: Zona Metropolitana Galati (GL-BR) si transportul public nou 201354

Acest topic este facut dupa inspiratia celui din rubrica judetului Brasov (de pe acest forum).

Transport Metropolitan exista in multe orase romanesti, chiar daca nu neaparat cu numele metropolitan, ci curse efectuate de regiile de stat si care leaga comunele limitrofe. Amintim Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Oradea, Arad, Rm. Valcea, Bacau, Piatra-Neamt, Braila (chiar daca doar un tramvai), Brasov, Sibiu etc. Si-n Galati poate aparea acest lucru, mai ales ca va fi o sursa imensa de bani la bugetul local galatean.


- Cum se poate dezvolta transportul public in Zona Metropolitana Galati?
- Cum se poate dezvolta transportul public in Zona Metropolitana Galati-Braila, unde avem Transurb si Braicar, din care ar putea reiesi Autoritatea Metropolitana de Transport ``Dunarea de Jos``?



- Cum vad eu evolutia fireasca in cazul numarul 1 (ZM GL):
Transportatorii judeteni opriti din a mai intra pe teritoriul noii ZM, cu exceptia capetelor prevazute in comunele de la marginea zonei, ca de exemplu cate un terminal de schimbare in comunele Piscu, Frumusita, Schela (am pus trei ca orientare, poate vor fi mai multe comune integrate). Din aceste comune, traseele noi, metropolitane, cum sunt si in orasele mai sus amintite, trasee care sa lege comunele de diferite zone din oras, cum ar fi Cismele - Piata Vlaicu, Piscu - Micro 19, Frumusita - Bariera Traian.

- Mai avem si scenariul al 2-lea, in cazul unei ZM GL-BR, scenariu de dorit foarte mult, care ar urma sa uneasca doua mari companii de transport intr-un mamut aducator de bani la bugetul ZM. Sa vezi un traseu de tramvai (bine, dupa o investitie majora pt. linie de tramvai intre Micro 19 si Plantelor), intre Cimitirul Stefan cel Mare si Chiscani este visul oricarui vatman, traseu cu care poate candida la unul dintre cele mai lungi din lume, cu o lungime totala de putin peste 37 de kilometri, fie ca prin Braila mergi pe la Prefectura, fie pe Bd. Dorobantilor.

VOI CE PARERI AVETI PRIVIND EVOLUTIA TRANSPORTULUI PUBLIC IN GALATI. Eu deja am propus extinderea-n comunele limitrofe.

_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 30/Sep/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 01:24:03    Titlul subiectului: 201359

O zona metropolitana creata între Galați și Brăila ar fi excelenta mai ales pentru modernizarea la comun a parcului de vehicule, dar sa fim serioși, cu situațiile actuale din ambele orașe nu vad realizabil asa ceva prea curând. Galați abia își modernizează parcul necesar pentru traseele urbane și încă mai au mulți pași, rețeaua de troleibuz nu de mult a întrat în reabilitate și nu toată, o sa dureze ani, tramvaiele, nici nu mai discutăm de tramvaie, la cum e în Galați cu ele am șanse sa vad troleibuze din nou în Slatina.
Brăila tot ce a investit pana acum la capitolul autobuze au fost midibuze și 10 autobuze de 12m într-o perioada foarte lunga. 10 autobuze de 12m. Pentru a crea o zona metropolitana ca cea a Brașovului cu trasee bine puse la punct trebuie pus la punct mai întâi transportul urban. Nici nu putem vorbi de o zona metropolitana ca la Cluj, nu cred ca o sa vedem o astfel de zona prea curând, nu în Moldova.
Pe scurt, sa rezolve problemele "interne" și după sa se ocupe de "externe".

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 15:55:25    Titlul subiectului: 201386

Mai intai zona metropolitana si apoi restul se rezolva rand pe rand.


Galatiul va avea aeroport.
Braila va avea podul peste Dunare

_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 30/Sep/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 18:23:27    Titlul subiectului: 201388

Aeroportul e fantezie pura și idioțenie din partea autorităților locale. De ce ar trebui aeroport în Galați când ai la Iași și București. Înțeleg la Brașov unde e zona turistica, dar Galați inafara de cateva clădiri istorice nu are nimic cu care sa atragă turiști pentru a justifica un aeroport. Nici nu vad curse externe cu excepția celor de sezon, e o investiție inutilă.
Podul de la Brăila are rost, o legătură noua cu Tulcea și potențial de a atrage investitori. Dar tot nu justifica încă o zona metropolitana.
Și nu, nu zona metropolitana e importanta, nu oamenii de la sat sunt contribuabili la bugetul local al orașelor respective ci locuitorii acestora. Cluj își permite zona metropolitana, are destule vehicule și investește masiv în calitatea transportului în comun, Brașov din motive turistice și economice. În cazul Brăila-Galați nu ai decât niște sate tipic Moldovei, sărace și lipsite de educație.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 19:45:56    Titlul subiectului: 201391

Lenta1, nu te supara, dar habar nu ai de transport aerian. Scuza-ma te rog, dar asa ma aprind cand aud aeroport la Iasi, Bacau sau Bucuresti.


1. Ai fost in Galati sa vezi ce efect are un aeroport pt. intreaga zona GALATI-BRAILA-BUZAU-VRANCEA-TULCEA-COMRAT-CAHUL-ISMAIL-VASLUI?


2. Ai facut vreun studiu privind traficul aeroportuar si distanta optima intre aeroporturi?

- Ai fost in Transilvania, Banat si Crisana, sa vezi ca Timisoara -> Arad -> Oradea -> Satu Mare -> Baia Mare -> Cluj-Napoca -> Tg. Mures -> Sibiu, au aeroporturi? Si gandeste-te la faptul ca in niciun caz nu ai din aeroport in aeroport, o distanta mai mare de 150 de km sa zicem, cu indulgenta!

- Ai fost in Moldova sa vezi aeroporturile Suceava, Iasi si Bacau, ca sunt apropiate? De ce sa fac aeroport la Brasov, cand orasul in sine este cam la 80 de km de Sibiu si 160 de Bucuresti? Compara cu Galati - Bacau / Galati - Iasi / Galati - Bucuresti, sa vezi ca ai distante de peste 250 de km. Odata cu redeschiderea aeroportului Galati (ca da, am avut aeroport si ni l-au inchis sovieticii, apoi noi l-am mutat la Suceava, ca sa nu dam oamenii afara), aeroporturile Suceava si Bacau se pot inchide pentru trafic frecvent, ramand doar chartere, marfa si vizite speciale.

- Te rog sa verifici cursele de pe aeroporturile urmatoare: Constanta, Arad, Oradea, Satu Mare, Baia Mare etc.... si ai sa vezi ca astea au maxim cinci curse pe saptamana.... Pai la ce naiba le mai tinem deschise?

Romaniei ii trebuie aeroporturi strategice, in marile orase. Aeroporturi mari, in orasele Bucuresti, Galati, Iasi, Craiova, Timisoara si Cluj-Napoca. In Brasov nu se justifica, aeroporturile mici trebuiesc inchise, iar Constanta are alte doua curse pe saptamana.... Una in Turcia si una spre Satu Mare (doar vara).. A, sa nu uit, mai e vara si Constanta - Talinn.

____________

Cerceteaza fenomenul traficului aeroportuar si vei vedea ca mari aeroporturi sunt suficiente in cele 6 orase mari, la care se mai adauga Sibiul si Tg. Mures. Ia cere operatorilor de curse GALATI / TECUCI / BRAILA -> OTOPENI, hartiile pentru fiecare zi, sa vezi cum iti schimbi parerea de inutilitatea aeroportului.

____________

Cat despre faptul ca in Moldova sunt sate lipsite de educatie, asta s-o crezi tu. Daca nu erau moldovenii si oltenii, si acum era Ardealul la unguri si romanii de acolo erau persecutati de grofi. Asa ca mai usor cu prostiile astea. Vino si viziteaza Galatiul. Cauta pe wikipedia pagina si vezi ce avem de oferit. E scrisa 98% de mine.



aeroporturi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.87 MB
 Vizualizat:  de 3403 ori

aeroporturi.jpg



_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 30/Sep/2020
Mesaje: 1198
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 21:41:07    Titlul subiectului: 201397

Legat de aeroporturile din Vestul Romaniei , Oradea nu sta foarte bine la numarul de curse , dupa ce s-a investit in modernizarea pistei si se construieste inca un terminal , singura cursa este TAROM-ul de Bucuresti plus 2 zboruri charter (sezoniere). Ryanair si Blueair au plecat , iar alte zboruri nu au mai fost inaugurate desi se tot promite ; cauza principala este incompetenta consiliului judetean si refuzul acestora de a ceda aeroportul primariei. Oradenii preferea sa mearga la Debretin , Budapesta , Cluj , Tmisoara pentru a lua un avion...
Din cate stiu nici Satu Mare sau Aradul nu au mai multe curse.
Nu cred ca ar fi neaparat o idee rea un aeroport in Galati , cat timp ar fi introduse rute internationale diferite fata de ceea ce ofera cele mai apropiate aeroporturi din jur. Ar putea fi introduse si zboruri interne , de exemplu spre Oradea , pentru ca cele doua orase nu sunt foarte bine conectate,

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 02 Iul 2019 21:53:21    Titlul subiectului: 201398

PT TOTI CARE CITITI:

Municipiul Galati a avut al 2-lea aeroport din tara (primul fiind Baneasa), iar prima cursa interna a LARES (Linii Aeriene Romane Exploatate de Stat), a fost Galati - Baneasa. Aeroportul era pozitionat in actuala Piata Vlaicu. Hangarul inca mai exista si l-am propus ca Muzeu al Transportului in Comun.


Hai sa privim Galati-Braila ca centrul unei regiuni Dunarea de Jos, care sa cuprinda actualele judete TULCEA, BRAILA, BUZAU, VRANCEA, GALATI, VASLUI, CAHUL si fosta regiune Ismail din Ucraina. Numai dupa ce vom viziona astfel aceasta zona, vom vedea ca niste curse de genul:

ODESA - GALATI - BUCURESTI, CHISINAU - GALATI - BUCURESTI, TIMISOARA - GALATI, SATU MARE - GALATI, alaturi de cursele traditionale spre Roma, Palermo, Madrid, Milano, Napoli, Paris etc, vom vedea cum AEROPORTUL INTERNATIONAL DUNAREA DE JOS GALATI-BRAILA, va fi al 2-lea aeroport din tara ca marime si trafic de pasageri si marfuri.

Iar pt a ajunge la aeroport, avem de facut trenuri directe de genul SUCEAVA - BACAU - ADJUD - GALATI, FOCSANI - MARASESTI - TECUCI - GALATI, IASI-GALATI (mai multe) etc.


Eu sunt in politica, dar nu fac populism. Am sustinut ideea de unire GL-BR, aeroport, pod, cale ferata de viteza, doua autostrazi (una spre Calarasi si alta spre Ploiesti), cu drum expres BRAILA-TULCEA. Daca vrei, se poate!



Screenshot_126.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  479.92 kb
 Vizualizat:  de 3390 ori

Screenshot_126.png



_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Ian 2020 23:38:37    Titlul subiectului: 205339

tcm a scris:
Legat de aeroporturile din Vestul Romaniei , Oradea nu sta foarte bine la numarul de curse , dupa ce s-a investit in modernizarea pistei si se construieste inca un terminal , singura cursa este TAROM-ul de Bucuresti plus 2 zboruri charter (sezoniere). Ryanair si Blueair au plecat , iar alte zboruri nu au mai fost inaugurate desi se tot promite ; cauza principala este incompetenta consiliului judetean si refuzul acestora de a ceda aeroportul primariei. Oradenii preferea sa mearga la Debretin , Budapesta , Cluj , Tmisoara pentru a lua un avion...
Din cate stiu nici Satu Mare sau Aradul nu au mai multe curse.
Nu cred ca ar fi neaparat o idee rea un aeroport in Galati , cat timp ar fi introduse rute internationale diferite fata de ceea ce ofera cele mai apropiate aeroporturi din jur. Ar putea fi introduse si zboruri interne , de exemplu spre Oradea , pentru ca cele doua orase nu sunt foarte bine conectate,



Odata cu redeschiderea aeroportului din Galati, se pot inchide cele din Bacau si Suceava.

_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 02 Feb 2020 00:52:59    Titlul subiectului: 205376

De ce? Ce influenta are "redeschiderea" aeroportului de la Galati asupra aeroportului de la Suceava? Dar asupra celui de la Bacau? Sunt atat de apropiate incat sa se excluda reciproc?
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 02 Feb 2020 16:01:40    Titlul subiectului: 205386

Salutare!

SIGUR CA DA, mai ales că noi nu avem nici tranzit imens internațional pe Otopeni și nici 50 de milioane de locuitori sa ne permitem sa tine. Deschise aeroporturi mici cu anumite curse cum face Polonia sa tina deschise aeroporturi în Cracovia - Katowice sau Varșovia - Uc (Lodz).

Eu vad 8 aeroporturi internationale in orașele mari ale țării ➕ Chișinău la reunire. Se merita aeroporturi deschise 24/24 în București Ś 2, Galați-Brăila, Craiova, Constanța, Iași, Timișoara, Cluj-Napoca iar singura excepție de făcut ar fi Sibiul care e un oraș mediu, ce și-ar menține aeroportul pentru poziția sa în raport cu Brașovul.

Aeroporturile Arad, Satu Mare, Oradea, Bacău, Tulcea, Suceava, Târgu Mureș, Caransebeș, Baia Mare ar urma să fie pentru militari, curse charter/turism, vizite la nivel înalt, urgențe medicale etc și curse interne dacă sunt poziționate la mare distanta de cele principale. Adică putem tine pentru curse interne Satu Mare, Suceava, Tg Mureș sa zicem pentru ca sunt In puncte cheie deși n-au multă populație în zonele deservite. La Suceava ar merge în caz de zona metropolitana cu Botosaniul.

Ca să revin în Galați, în condițiile în care Bacăul, Constanța, Chișinăul, Suceava merg slăbuț cu curse anemice, nu-și mai au rostul. Cică și în Iași sunt probleme.

Eu când vorbesc de transport, am studii ca sunt pasionat și mai ales am in gând inclusiv tranzitul teritoriului nostru.

_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 02 Feb 2020 16:05:31    Titlul subiectului: 205387

Si pentru toți colegii de forum, sa știți ca Aeroportul Suceava este copilul Aeroportului Galați, închis abuziv de sovietici.
_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Regwe



Data înscrierii: 03/Feb/2020
Ultima vizita: 22/Sep/2020
Mesaje: 8

MesajTrimis: Joi 06 Feb 2020 22:45:44    Titlul subiectului: 205512

Câteva precizări referitoare la Aeroportul din Oradea. În acest moment de la Oradea zboară 2 curse zilnice către Otopeni, urmând ca de luna viitoare sa creasca la 3 curse pe zi, plus din aprilie - mai vor fi săptămânal 7 curse charter (Egipt, Turcia, Tunisia și Grecia), dar si cateva care vin de la Tel Aviv cu destinația Oradea/Băile Felix.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 07 Feb 2020 22:35:24    Titlul subiectului: 205534

Deci tot inutil. Toate cursele alea pot fi mutate pe Timișoara sau Cluj Napoca ca nu moare nimeni. Clujul e mai indicat. Nau ce cauta aeroporturi ik orase cu mai putin de vreo 300.000 de loxuitori in imediata apropiere...
_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Regwe



Data înscrierii: 03/Feb/2020
Ultima vizita: 22/Sep/2020
Mesaje: 8

MesajTrimis: Dum 09 Feb 2020 01:49:39    Titlul subiectului: 205551

Da, sigur, ca oradenii să mai ajunga in Bucuresti o sa meargă pe la aeroporturile din Cluj si Timișoara, adică în jur de 200 km, aeroportul din Cluj este foarte incomod, trebuie să traversezi Florestiul si tot Clujul în lungime, plus un DN1 megaaglomerat, ca să nu zic de ore de varf, da, se moare, si se moare foarte mult pe acel drum. Intre București și Oradea exista doar un singur tren pe zi, nici un alt autocar sau altceva, nimic. Înafară de Timișoara și Cluj, după gândirea ta, nu ar mai trebui să existe nimeni. Ar insemna ruperea completă a Oradiei de capitala, sper sa nu mai vii cu aberatii de genul pe aici. Din Oradea ajungi în oricare capitala dinspre vest cu mult mai multe legături, chiar si spre Chișinău.
PS: Harta este ruptă de realitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Sep/2020
Mesaje: 1204
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 09 Feb 2020 12:39:11    Titlul subiectului: 205552

Eu zic ca nu si mai are sens discutia la jud. Galati despre aeroportul Bucuresti! Atata timp cat exista 2 curse/zi din Oradea spre Bucuresti inseamna ca exista cerere! Aeroporturile au fost construite cu precadere in perioada interbelica si dezvoltate in perioada reorganizarii pe judete dupa anul 1968! Perosnal, sibian fiind, cred ca mult mai benefic era dezvoltarea unor aeroporturi in zone tampon intre orase mari: spre exemplu la Chisineu-Cris pt Arad si Oradea, Fagaras pt Sibiu si Brasov si un Seini pt Satu Mare-Baia Mare! Eventual un Galati-Braila, insa distantele mici nu prea justifica investitia, vezi de ex. Kogalniceanu care se taraie sau inexistentul Tulcea pentru ca nu stim sa facem turism!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 28/Sep/2020
Mesaje: 342
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Dum 09 Feb 2020 13:00:41    Titlul subiectului: 205553

Dupa finalizarea podului de la Braila poate ca aeroportul Tulcea ar avea o mica sansa si ar atrage pasageri din Braila/Galati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 30/Sep/2020
Mesaje: 1198
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 10 Feb 2020 19:09:20    Titlul subiectului: 205580

Nu aeroporturile romanesti din jurul aeroportului Oradea sunt problema , ci aeroportul Debrecen , chiar si Budapesta. In aeroportul oradean se baga bani grei in modernizare , iar cu putina vointa pot fi facute si curse profitabile. Eu zic ca fiecare aeroport din tara ar putea deservi si curse internationale , doar sa aiba destinatii diferite fata de alte aeroporturi din zona.
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2020
Mesaje: 604
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2020 02:29:06    Titlul subiectului: 205625

Nu se poate pt moment ce vrei tu. Si avem orase mici alaturo de curse si destinații limitate. Nu-i de parca fac in 10 aeroporturi internstionale din tara, cate 5 destinstii de fiecare pe zi... Adica dij Galați se zboară doar in Berlin, Zurich, Londra, Dubai și Amsterdam iar din Iasi catre Roma, Madrid, Kiev, Helsinki și Bruxelles la low-cost. Sa fim seriosi.
_________________
https://facebook.com/RaabisStefanBadita
https://youtube.com/BaditaStefan
https://rsbadita.wordpress.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community