Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Top statii dupa numarul pasagerilor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 19:17:28    Titlul subiectului: 131358

Personal mi se pare artificiala trecerea separata a statiilor pe mai multe magistrale astfel ca as rescrie primele sapte statii astfel:

1 Piata Unirii 14,152,253
2 Crangasi 8,537,026
3 Obor 8,291,571
4 Pta Universitatii 7,620,812
5 Piata Victoriei 7,186,376
6 Gara de Nord 6,948,441
7 Pta Romana 6,587,840

Deci nici vorba sa fie Crangasi statia cea mai aglomerata ci Piata Unirii, cu un trafic cu 70% mai mare decat locul 2 - Crangasi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 19:40:37    Titlul subiectului: 131360

Nu te-ai 'obosit' sa urmaresti topicul de la inceput.
La Crangasi, Obor, Universitate e vorba de o singura statie, la statiile de corespondenta sunt doua.
Concluziile raman aceleasi.
La socoteli te-ai cam incurcat!

Dar oricum aveam in intentie sa pun si Clasamentul consolidat care arata asa:

Pozitie Statie Calatori platitori
1 Pta Unirii 1&2 14,152,253
2 Crangasi 8,537,026
3 Obor 8,291,571
4 Pta Universitatii 7,620,812
5 Dristor 1&2 7,222,002
6 Pta. Victoriei 1&2 7,186,376
7 Gara de Nord 1&2 6,948,441
8 Pta Romana 6,587,840
9 Pta Sudului 6,266,059
10 Eroii Revolutiei 5,562,850
11 Nic. Grigorescu 1&2 5,438,079
12 Eroilor 5,133,828
13 Aviatorilor 5,008,086
14 Pipera 4,565,391
15 Stefan cel mare 4,406,167
16 Lujerului 4,393,781
17 Pta. Iancului 4,036,430
18 Titan 3,970,184
19 Aurel Vlaicu 3,841,126
20 Aparatorii Patriei 3,832,582
21 Timpuri noi 3,712,811
22 Ctin.Brancoveanu 3,617,079
23 Grozavesti 3,577,995
24 Gorjului 3,554,660
25 Pta. Muncii 3,449,812
26 Pacii 3,433,838
27 Basarab 1&2 3,320,286
28 Georgian 2,810,884
29 Izvor 2,639,365
30 Tineretului 2,492,860
31 1 Decembrie 2,479,573
32 Republica 2,406,711
33 Politehnica 1,900,935
34 Petrache Poenaru 1,772,491
35 1 Mai 1,588,781
36 Mihai Bravu 1,477,596
37 Preciziei 1,164,528
38 Dimitrie Leonida 789,971
39 Anghel Saligny 516,258
40 Grivita 491,268
41 Nicolae Teclu 300,611
42 Berceni 202,491
43 Pantelimon 186,131

Concluzia nr3:
Prin punerea in functiune a R1, statia Nicolae Grigorescu a scazut semnificativ in clasament (numai 1 Decembrie i-a 'furat' 2,5 milioane pasageri)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 20:17:07    Titlul subiectului: 131361

Nu ma asteptam la Crangasi, pentru nu este tocmai in centru. De aici mi-a plecat "frica" de a-l pune printre primele locuri Rolling Eyes
Ma asteptam la mai multi utilizatori de portofel electronic in cea mai tranzitata statie a Metroului, eu fiind unul din ei.

In Colentina am inteles ca e pamanatul mai pacatos, ca in Pantelimon. E adevarat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 20:34:42    Titlul subiectului: 131363

Intrebare : Cum s-a calculat numarul de calatori in statiile de tranzit (cele 4 statii de tranzit). Eu nu am inteles de exemplu la Basarab cum e cu socoteala. La Basarab ar fi trebuit sa avem pe putin calatorii de la 1 Mai si Grivitei inmultit cu 2. Sau ma rog, nu chiar cu doi, cu 1,9 de exemplu. Plus cei care se urca din Basarab.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 21:47:20    Titlul subiectului: 131365

Studiul se refera la cartelele validate si nu la tranzitarea statiilor. Nu sunt luati in considerare spre exemplu calatorii din statia Piata Victoriei 1 ce vin din Piata Victoriei 2, ci numai cei ce acceseaza PV1 de la turnichetii acesteia.
Cateva lucruri sunt insa clare. Anul trecut au accesat reteaua de metrou 169.828.248 calatori repartizati astfel:
M1 (fara portiunea comuna M1+M3): 59.201.254 calatori,
M2: 60.416.343 calatori,
M3 (fara portiunea comuna M1+M3): 17.934.841 calatori,
M4: 4.278.364 calatori,
M1+M3: 27.997.446 calatori.

Am incercat sa estimez prin calcule matematice nivelul de circulatie pe fiecare tronson. M-am raportat pentru statiile comune la numarul de pasageri generati pe acea magistrala de catre statiile ce nu reprezinta noduri sau puncte comune. Mi-a iesit ceva in genul:
M1: 72.444.482 calatori
M2: 65.402.015 calatori
M3: 28.671.605 calatori
M4: 3.310.145 calatori.

Facand o simpla impartire la numarul de statii deducem ca cea mai "productiva" magistrala este M2(43,65%), urmata de M1(30,77%), M3(17,85%) si M4(7,73%).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Aug 2010 23:42:04    Titlul subiectului: 131372

Chiar nu m-as fi gandit la Crangasi. Prin nodul intermodal statia preia clar traficul din Drumul Taberei, poate chiar si Ghencea.

Statiile ar trebui luate impreuna unde sunt duble, mai putin in cazul Garii de Nord, pentru ca acolo nu numai ca nu exista un pasaj pietonal decent intre statii, dar trebuie sa si validezi din nou la trecerea intre ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 19:14:22    Titlul subiectului: 131423

M2 este magistrala cu cea mai uniforma incarcare.
Si beneficiaza si de un capat cu performante surprinzator de bune (Pipera, locul 13 la individual, locul 14 'pe echipe')
Cat priveste ascensiunea Crangasilor, mai este un element care i-a adus calatori: constructia Pasajului Basarab!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 19:38:32    Titlul subiectului: 131426

Cred ca este bine sa vii cu detalii pentru randurile 2 si 3. Pana acum cateva zile "ne certam" (ghilimelele de rigoare") datorita faptului ca terminalele noastre nu sunt performante, si acum aflam ca cel de la Pipera are oarece realizari in domeniul abstract al liniilor de cap de magistrala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Aug 2010 22:56:10    Titlul subiectului: 131493

"Ne certam" ( ghilimelele de rigoare) pe alt subiect.
Era vorba de 'performante' privind capacitatea de rebrusare (intervalul minim de timp necesar intoarcerii unui tren, cu implicatii asupra intervalului minim de urmarire intre doua trenuri 'headway'). Si nu era vorba de Pipera ci de Republica!
Dincoace este vorba de 'performanta' in termenii numarului de calatori ce utilizeaza o statie terminus.
Din acest punct de vedere, Pipera cu 4,5 milioane sta 'exceptional', mai bine decat toate statiile terminus si chiar decat statii de trecere ca Aurel Vaicu, Aparatorii Patriei, Brancoveanu, Tineretului si altele de pe M2.
In ce priveste Crangasi, a trebuit sa preia din fluxurile de calatori cu transportul in comun de pe Giulesti, intrerupte de constructia pasajului (ma refer la tramvai).
Sveik a scris:
Nu ma asteptam la Crangasi, pentru nu este tocmai in centru. De aici mi-a plecat "frica" de a-l pune printre primele locuri :roll:
Ma asteptam la mai multi utilizatori de portofel electronic in cea mai tranzitata statie a Metroului, eu fiind unul din ei.

In Colentina am inteles ca e pamanatul mai pacatos, ca in Pantelimon. E adevarat?
De la cine ai inteles asa ceva? POVESTI! In Colentina e aceeasi stratificatie ca si in Pantelimon si in tot arealul numit 'interfluviu' intre Dambovita si Colentina. Tot o apa si-un pamant!

Si tot pentru tine statistica utilizatorilor de card Activ RATB la metrou:

Loc Statie TOTAL Portofel Nenominal Ab. metrou
1 Crangasi 595,140 22,611 1,692 570,837
2 Pta Unirii 1 526,624 22,286 1,499 502,839
3 Pta Sudului 512,067 14,253 933 496,881
4 Pipera 504,924 11,285 622 493,017
5 Aviatorilor 484,989 18,802 1,841 464,347
6 Pta Unirii 2 465,264 23,562 2,079 439,622
7 Eroii Revolutiei 451,915 13,526 863 437,526
8 Obor 438,973 21,090 1,630 416,253
9 Pta Universitatii 437,671 24,556 2,178 410,937
10 Pta Romana 376,055 20,313 2,290 353,452
11 Pta. Victoriei 2 362,530 17,456 1,601 343,473
12 Aurel Vlaicu 333,424 13,562 1,264 318,598
13 Eroilor 302,297 15,627 1,252 285,417
14 Stefan cel mare 254,587 12,012 1,057 241,518
15 Titan 250,897 10,195 459 240,243
16 Pta. Iancului 243,967 11,534 902 231,531
17 Ctin.Brancoveanu 241,658 8,034 601 233,023
18 Gara de nord 1 232,450 14,302 1,240 216,908
19 Dristor 1 226,409 9,302 697 216,411
20 Gorjului 224,884 9,049 767 215,067
21 Lujerului 224,476 11,493 864 212,120
22 Aparatorii Patriei 208,215 6,618 379 201,218
23 Pta. Muncii 207,949 11,419 782 195,747
24 Nic. Grigorescu 204,026 8,648 480 194,899
25 Pacii 187,367 7,412 555 179,400
26 Pta Victoriei 1 182,192 10,256 955 170,981
27 Timpuri noi 172,504 7,639 597 164,268
28 Tineretului 172,502 8,833 950 162,718
29 Georgian 156,260 7,349 420 148,490
30 1 Decembrie 155,977 5,416 283 150,278
31 Republica 154,324 4,484 170 149,669
32 Dristor 2 151,806 6,432 472 144,902
33 Izvor 132,845 7,868 611 124,367
34 1 Mai 126,869 5,626 459 120,784
35 Grozavesti 111,846 5,628 364 105,855
36 Mihai Bravu 96,360 3,404 194 92,762
37 Politehnica 90,702 5,031 348 85,324
38 Preciziei 86,945 1,971 138 84,836
39 Petrache Poenaru 81,705 3,733 203 77,769
40 Basarab 1 66,726 3,080 258 63,388
41 N. Grigorescu 2 53,738 1,997 98 51,643
42 Dimitrie Leonida 46,821 1,336 58 45,428
43 Basarab 2 43,914 2,467 186 41,261
44 Grivita 40,482 1,858 214 38,411
45 Anghel Saligny 21,500 457 22 21,021
46 Gara de nord 2 21,008 893 72 20,043
47 Nicolae Teclu 13,213 257 10 12,946
48 Berceni 10,688 355 11 10,322
49 Pantelimon 7,683 338 15 7,331

Tot Crangasii sunt 'fruncea'!!! :lol:

Acest clasament cu utilizatorii de card Activ mi se pare chiar mai important decat celalalt cu numarul 'absolut' de utilizatori ai statiilor de metrou, pentru ca arata statiile in care 'conlucrarea' dintre RATB si Metrorex functioneaza cel mai bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 08:37:11    Titlul subiectului: 131509

Deci imi aduceam bine aminte. Tineretului este cea mai putin utilizata statie de pe M2, daca nu luam in considerare capatul de sud (Leonida si Berceni). Regret ca nu mai stiu unde am vazut prima data acest clasament...
Explicatii pentru utilizarea minora ar fi legate de caracterul zonei:
- desi "centrala", zona nu este un centru de activitati economice - birouri, magazine sau intreprinderi,
- transportul de suprafata pe directia deservita de linia de metrou (Unirii - Piata Sudului) este foarte bun si suficient, cu timpi relativ mici de parcurs,
- de asemenea exista transport de suprafata si catre statia Eroii Revolutiei, cu continuare pe Soseaua Giurgiului, care momentan lipseste "din oferta" Metrorex,
- apropierea de statiile de pe M1, Timpuri Noi sau chiar Unirii 1, face ca cei care folosesc aceasta magistrala sa se indrepte direct catre aceste statii.
Deci practic cei ce folosesc statia sunt doar cei care merg spre nordul orasului, de la Universitate in sus, sau inspre sud, dupa Piata Sudului. Si cativa care prefera pentru M1 si M3 sa schimbe la Unirii decat sa intre la Timpuri Noi sau la Unirii 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 19:23:24    Titlul subiectului: 131530

Ar trebui facut si un clasament, in functie de ore, adica cati calatori in intervalul orar 05:00-08:00, cati calatori in intervalul orar 08:00-10:00, etc.
Sunt statii care nu sunt in top 5, dar la anumite ore este aglomeratie foarte mare.
In legatura cu statia Crangasi, foarte multi oameni, care se deplaseaza de la punctul A la punctul B de exemplu au ajuns sa schimbe 3-4 mijloace de transport in comun, inclusiv tramvaiul 41+metrou.
Sa va dau exemplul meu. Eu stau la Piata Gemeni. Daca vreau sa ma intorc acasa de la Piata Presei Libere, si este ora de varf, am ajuns sa il iau pe 41 pana la Crangasi, metrou pana la Obor si de acolo pe 21 o statie. De ce prefer sa schimb 3 mijloace de transport in comun, decat sa merg cu 131, 331 sau 330 plus inca un mijloc de transport pana acasa ? Fiindca ultima oara cand am facut asta in ora de varf am facut aproape 2 ore pana acasa.
Tramvaiul 41 are propria cale de rulare, ajungi repede la Crangasi, tramvaiul 21 merge relativ bine, asa ca se pot face multe variante de conexiuni, in care sa folosesti si metroul la statiile Obor sau Crangasi.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Aug 2010 20:12:36    Titlul subiectului: 131536

Fata de acum 15-20 de ani situatia la orele de varf de dimineata si de dupa-amiaza s-a schimbat esential.
Atunci metroul era utilizat preponderent de 'clasa muncitoare' care intra in schimburi la ore precise, in intervale orare foarte stranse.
Acum 'ora de varf' s-a aplatizat si s-a extins foarte mult (in special dupa-masa) si raportul intre medie si ora de varf e cvasi-constant.
Diferentele notabile sunt intre zilele de lucru si week-end.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2010 18:51:15    Titlul subiectului: 131957

Tot din statisticile privind numarul de calatori la metrou a mai reiesit si o alta informatie 'de exceptie'.
Stiti cand s-a 'declansat' criza in Romania?
Conform statisticilor Metrorex in luna septembrie 2008 cand brusc, dupa ani buni la rand cand nr de pasageri a crescut continuu, dintr-o data nr de calatori a inceput sa scada. Pentru mine cel putin a fost ceva absolut surprinzator.
Va mai amintiti ce spuneau politicienii nostri la acea data?
Ca economia 'duduie' ca pe noi criza 'ne ocoleste' ca putem dubla-tripla salariile bla-bla-bla?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 10:40:38    Titlul subiectului: 132019

In perioada aceea multi dintre calatorii care foloseau metroul si probabil lucrau in mediul privat au inceput sa isi piarda locurile de munca, e posibil sa fie o corelatie intre acele evenimente si datele statistice prezentate.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 17:29:18    Titlul subiectului: 132033

E posibil ca si unele linii din transportul de suprafata sa-si fi revenit si sa "pape" clientii metroului.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 19:06:56    Titlul subiectului: 132036

Nu cred ca ar exista nici un scenariu in care pasagerii metroului s-ar reorienta catre RATB decat in situatia in care ar avea de schimbat mai multe mijloace de transport de la / pana la metrou. Altfel avantajele sunt de partea transportului subteran, incepand cu rapiditatea si confortul si terminand cu pretul abonamentului lunar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 19:13:10    Titlul subiectului: 132037

E greu de explicat altfel decat ca erau primele semne de recesiune economica.
Mai ales ca septembrie e intotdeauna o luna cu surplus de pasageri pentru ca se termina vacantele si incep scolile.
Si nu a fost decat inceputul. Tendinta a continuat si in lunile urmatoare...
Lucrul care m-a surprins pe mine a fost ca s-a produs atat de devreme, cand inca nimeni nu voia sa admita ca urmeaza dezastrul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 19:47:17    Titlul subiectului: 132040

Tin minte ca printre primele masuri anti-criza ale privatilor au fost renuntarea la masina de serviciu, telefon etc., deci daca ar fi fost doar ceva minor, fluxul ar fi ramas in crestere; dar probabil a fost acaparat de concedieri. Daca aveti date, puteti confirma ca cea mai mare scadere a fost la abonamente, fata de media din trecut?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 21:39:17    Titlul subiectului: 132051

Din pacate nu mai am datele 'detaliate'. Pot insa sa te asigur ca proportiile intre titluri de calatorie nu se prea schimba cu usurinta. La fel ca la 'modal split' pe mijloace de transport in general. Proportiile se pastreaza, indiferent daca traficul creste sau scade.
Explicatiile tehnice ar putea fi trei:
- unii utilizatori au preferat sa o ia 'per pedes apostolorum' ca e gratis;
- altii s-au reorientat sa mearga cu RATB-ul, fie cu talonul de pensionar fie cu blatul, ca e tot 'gratis';
- ceilalti au ramas pur si simplu 'acasa' din lipsa de 'job-uri' si statul acasa e tot gratis.
In toata povestea asta cel mai important lucru e 'trendul' care a inceput sa o ia in jos in pofida 'propagandei' oficiale...
A fost un fel de goarna 'obiectiva' ce a spus clar: 'Neica..., mama, mama ce mai criza e pe vine!' Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 22:16:25    Titlul subiectului: 132054

Revin un pic asupra statisticii referitoare la cardul Activ RATB
- sa observam ca in primele 12 avem 9 statii de pe M2 (oare spune ceva despre utilizatorii acestei magistrale ? eu cred ca da)
- Piata Sudului ii ia fata statiei Piata Unirii 2 si este lider pe M2, chiar daca Unirii are avantaj in clasamentul general 7.5 M fata de 6.2 M;
cred ca acest aspect este determinat de experimentul de la RATB, care pe anumite linii de troleibuz utilizeaza (utilizau?) numai validatoare electronice
- tot Piata Unirii este depasita si de Pipera si Aviatorilor dar aici cred ca principalul motiv este concentratia de IT-isti pe metru patrat.

Si, ca sa fac o paranteza, mi se pare total gresit si inexplicabil sa nu poti sa-ti reincarci cardul Activ din statiile de metrou, macar cu titlul de abonament de metrou sau portofel electronic (noroc cu incarcarea online).

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 22:36:46    Titlul subiectului: 132056

In privinta 'conlucrarii' mai bune dintre M2 si RATB n-are nici o legatura cu 'profilul' utilizatorilor, fie ei IT-isti sau maturatori de strada, ci cu dispunerea mai buna a retelelor de suprafata relativ la magistrala de metrou.
Privind 'paranteza' vezi o posibila explicatie aici http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2664&start=52
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community