Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Poze si amintiri din Iasiul de altadata
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 22:37:26    Titlul subiectului: 107985

Citat:
Asa cum era de asteptat, lucrarile de modificare a rondului din Tatarasi Nord au readus la lumina zilei o parte din sina de tramvai de pe str. Ion Creanga (traseul initial catre Abator, utilizat din 1900 pana in 1978). Sina din imaginile de mai jos a fost montata in 1937, atunci cand linia de pe str. Tatarasi-str. Bulgara (Ion Creanga) a fost schimbata si dublata.


Pt. cei care nu sunt asa de familiari cu strazile din zona respectiva (inclusiv eu) te-as ruga daca ai putea sa arati pe harta mai exact pe unde si pana unde se afla linia respectiva cand era folosita.


Ultima modificare efectuată de către Igor la Lun 16 Mar 2009 13:37:51, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 22:53:07    Titlul subiectului: 107990

Rosu - traseul de pana in 1978
Albastru - traseul de dupa 1978



creanga.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  337.2 kb
 Vizualizat:  de 34000 ori

creanga.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 23:20:11    Titlul subiectului: 107992

Tot linia de pe Ion Creanga, alte sapaturi, facute de data aceasta de catre RAJAC (Iasi Plus, 4 septembrie 2008):


5ratp.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.35 kb
 Vizualizat:  de 33994 ori

5ratp.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
th3o4or



Data înscrierii: 26/Mar/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2009
Mesaje: 11
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2009 11:50:57    Titlul subiectului: 108015

Tot referitor la vechea linie de pe Ion Creanga:


SDC10851.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  480.7 kb
 Vizualizat:  de 33955 ori

SDC10851.JPG



SDC10852.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.71 kb
 Vizualizat:  de 33955 ori

SDC10852.JPG



SDC10853.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.3 kb
 Vizualizat:  de 33955 ori

SDC10853.JPG



SDC10855.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  289.79 kb
 Vizualizat:  de 33955 ori

SDC10855.JPG



SDC10856.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  315.9 kb
 Vizualizat:  de 33954 ori

SDC10856.JPG



SDC10860.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  323.01 kb
 Vizualizat:  de 33954 ori

SDC10860.JPG



SDC10861.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.39 kb
 Vizualizat:  de 33954 ori

SDC10861.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mexicanul



Data înscrierii: 17/Ian/2009
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2009 12:22:44    Titlul subiectului: Pacat ca actualul director al regiei habar nu are. 108020

Multumesc pentru aprecierile de pe Rauwoitorul dar si pentru corecturile adaugate. Eu sunt bucurestean si ajungeam la Iasi numai in vacante si de aceea am cam incurcat putin istoricul configuratiilor traseelor de tramvai. Ca le-au schimbat intre 1979 si 1987 de cateva ori.
Pare stupid si ciudat sa se posteze poze cu vechea linie din Tatarasi dar asta numai pentru cine nu cunoaste. Am circulat cu tramvaiul, copil fiind, pe acea linie si, de multe ori ma luam la intrecere in fuga cu ITB-urile intre statiile de la intersectia cu Savin si cea de la Policlinica.
Bravo tuturor celor care sustin acest forum.
Pacat ca, dupa cum scrie un articol citat mai sus, actualul responsabil cu transportul in comun de la Iasi habar nu are de istoria propriei "fabrici". Am senzatia ca are multe sanse de succes pe mai departe... Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2009 12:50:12    Titlul subiectului: 108022

Nu e deloc stupid si nici macar ciudat. Eu privesc asta ca pe un semn de respect fata de istorie.
Ani la rand am vazut liniile ce inca nu fusesera acoperite de tot pe Ion Creanga si pe Sararie. M-a durut ca in final au fost acoperite in intregime si nu am apucat sa fotografiez, sa ramana o amintire. Sincer, a fost extraordinara reintalnirea cu trecutul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mexicanul



Data înscrierii: 17/Ian/2009
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2009 23:12:30    Titlul subiectului: Apropos' de trecut 108062

Iata doua poze cu ceva ce inca mai este existent in Iasi. Tramvaiul exista atunci si mai exista si azi dovada ca idiotii care vor sa sistematizeze acest frumos oras cu mai multe benzi de circulatie auto "plantate" pe cadavrele sinelor de tramvai comit o eroare.


contientalul.jpg
 Descriere:
tramvai pe Cuza Voda
 Mărime fișier:  38.6 kb
 Vizualizat:  de 33826 ori

contientalul.jpg



iasi_unirii.jpg
 Descriere:
Inainte de blocul comunist din Piata Unirii. sursa:www.ceasuripentruromania.ro
 Mărime fișier:  77.12 kb
 Vizualizat:  de 33826 ori

iasi_unirii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mexicanul



Data înscrierii: 17/Ian/2009
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 19:28:38    Titlul subiectului: Re: Apropos' de trecut II 108613

Oameni buni si ieseni frumosi, are cineva idee din ce an este aceasta foto? Am ramas placut perplex cand am gasit-o si jur ca nu am stiut de un macaz chiar in Piata Unirii. Stie careva unde si cum ducea acest traseu inspre Sf. Spiridon? Fotografia este scanata cu rezolutie in pierdere si am preluat-o dintr-o carte cumparata miercuri din Bucuresti - Editura Noi Media print - volumul Romania Interbelica. Am dat 150 lei dar merita fiecare banut...


Piata Unirii.jpg
 Descriere:
O Piata Unirii cum n-am stiut pana acum ca a fost
 Mărime fișier:  229.49 kb
 Vizualizat:  de 33673 ori

Piata Unirii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 21:01:09    Titlul subiectului: 108619

Din 1900 pana in 1962 linia catre Fundatie pornea din Piata Unirii pe strada Gabriel Perry (fosta Unirea; sa o identificam ca fiind actuala esplanada dintre Piata Unirii si Piata Independentei), Strada de Sus (pentru a-ti fi mai usor sa o identifici, este vechea straduta pe unde, din 1985 si pana la largire, venea troleibuzul dinspre Fundatie spre Piata Dimitrov), Strada Lapusneanu (este vorba despre o portiune aflata intre actuala iesire a strazii in bulevard si actuala Casa a Tineretului).
In 1962 linia de pe strada G. Perry a fost desfiintata, pentru a se construi blocurile de pe esplanada si hotelul. Intre 1962 si 1967 au fost intrerupte legaturile Copou-Socola si Pacurari-Abator, fiind construita o bucla de intoarcere in Piata Dimitrov (in parculetul din fata policlinicii).
In 1967 este data in folosinta linia de pe str. Banu, fiind restabilita legatura Copou-Socola. Bucla de întoarcere din Piața Dimitrov a fost mentinuta pentru traseul Pacurari-Piata Dimitrov pana in 1969, cand a fost desfiintata linia de pe strada Pacurari.

Exista numeroase imagini cu tramvaie in Piata Unirii, putand fi identificate toate modificarile care au aparut in timp in zona, dar si evolutia parcului de vagoane. Fotografia pe care ne-o prezinti este dificil de datat precis, insa este clar realizata in perioada interbelica (avand in vedere tipul de tramvai si aspectul Pietei).

Un motiv in plus de mandrie pentru noi, iesenii, ar trebui sa fie faptul ca la definitivarea retelei de tramvaie, in 1901, lasul se situa pe locul intai ca lungime de retea (17,307 km), intre primele 5 orase din tara in care s-a introdus tramvaiul electric in etapa 1894-1901.

Iata o harta a retelei de tramvai electric in anul 1900 (linia de Sararie a fost data in exploatare in octombrie 1901) - sursa: Monografia transportului public de calatori din municipiul Iasi - 1898-2008, autori Constantin V. Ostap, Eugenia G. Ursescu, Cristina L. Albu, Radu D. Czech.



032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.46 kb
 Vizualizat:  de 34095 ori

032.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 21:23:08    Titlul subiectului: 108621

Acesta este tipul de tramvai din imaginea de mai sus (in fapt, o modernizare a vechilor vagoane AEG, realizata intern dupa proiectul ing. Huhulea) - sursa: aceeasi mentionata mai sus.


059.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.62 kb
 Vizualizat:  de 34085 ori

059.jpg




Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Lun 29 Oct 2012 16:44:44, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 22:01:30    Titlul subiectului: 108625

Monografia la care faci referire se poate procura cumva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Mar 2009 22:16:04    Titlul subiectului: 108627

Din pacate, nu. A fost tiparita intr-un numar redus de exemplare, avand experienta 1998. Cartile tiparite s-au cam epuizat. Poate va fi retiparita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 14:30:46    Titlul subiectului: 108653

Din nou, linia de pe Ion Creanga (localizare: v. sageata neagra):


IonCreanga.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.48 kb
 Vizualizat:  de 38525 ori

IonCreanga.jpg



TwIC.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.13 kb
 Vizualizat:  de 38525 ori

TwIC.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
robypedia



Data înscrierii: 29/Ian/2009
Ultima vizita: 04/Dec/2009
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 19:51:57    Titlul subiectului: 108664

In poza lui RaduB cu reteaua de atunci se poate vedea linia spre Nicolina.Aceasta se oprea in Rondul Vechi, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 20:30:30    Titlul subiectului: 108671

Planurile initiale prevedeau introducerea tramvaiului electric dincolo de rampa CFR Nicolina, pana la bariera Nicolina (podul peste Nicolina), astfel incat tramvaiul sa ajunga cat mai aproape de Targusorul Nicolina. In cele din urma tramvaiul electric a circulat doar pana la rampa CFR Nicolina. Prima trecere a tramvaiului electric "dincolo" a fost posibila, desigur, abia in 1984.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2023
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 21:07:25    Titlul subiectului: Re: Apropos' de trecut II 108675

Am gasit pe Wikipedia o poza din Piata Unirii unde se poate observa linia cea veche:


Iasi_vechi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.78 kb
 Vizualizat:  de 38478 ori

Iasi_vechi.jpg



_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mihail75



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2023
Mesaje: 43
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 05 Apr 2009 16:46:59    Titlul subiectului: 109062

Daca se va retipari cumva acea monografie a transp. in comun din Iasi trebuie sa fim anuntati, caci ne intereseaza. Pacat ca au facut-o in tiraj restrins, ar fi fost amatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Iun 2009 15:37:21    Titlul subiectului: 111916

"Tatra" T4 la P-ța Unirii, în anii '90:
http://www.jewishgen.org/romsig/pics/photoalbum/IASI%20-%20Piata%20Unirii.jpg

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 11:54:13    Titlul subiectului: 116886

Cateva poze preluate de la http://miscarea.net


1 - Copou.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.46 kb
 Vizualizat:  de 37387 ori

1 - Copou.jpg



2 - Piata Unirii (spre Lapusneanu).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.61 kb
 Vizualizat:  de 37387 ori

2 - Piata Unirii (spre Lapusneanu).jpg



3 - Strada Carol.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.56 kb
 Vizualizat:  de 37387 ori

3 - Strada Carol.jpg



4 - Institut.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.69 kb
 Vizualizat:  de 37387 ori

4 - Institut.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2009 22:23:59    Titlul subiectului: 120626

Din nou un material publicitar, asa cum ziarele inca mai obisnuiau sa publice in anii '90. Articolul a aparut in 1991 in tanarul cotidian 24:Ore. L-am regasit dupa 18 ani, desi il credeam pierdut.


untitled0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.9 kb
 Vizualizat:  de 36462 ori

untitled0.jpg



untitled1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  214.35 kb
 Vizualizat:  de 36462 ori

untitled1.jpg



untitled2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.13 kb
 Vizualizat:  de 36462 ori

untitled2.jpg



untitled3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  208.77 kb
 Vizualizat:  de 36462 ori

untitled3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2009 22:57:32    Titlul subiectului: 120627

Se vroia introducerea liniei de tramvai pe Independentei sau pe Cuza Voda era cale de rulare simpla?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2009 23:00:51    Titlul subiectului: 120628

Se dorea ca traseele de Copou sa mearga pe Independentei, pentru a mai cruta imobilele de pe Cuza Voda. De asemenea, asta ar fi insemnat si o fluidizare a circulatiei tramvaielor, dat fiind ca la acea vreme pe Cuza Voda vagoanele se succedau la intervale mult mai mici comparativ cu situatia de acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 27 Noi 2009 23:27:07    Titlul subiectului: 120631

In schema de mai sus, tramvaiele par sa treaca doar prin Podul Ros, totusi este un lucru pozitiv ca linia 7 apare pe acolo, pentru ca nu foarte multi isi amintesc modificarea liniei 7 pe Iorga, pana la desfiintarea ei in 1990.
De asemenea vad ca linia 14 a disparut. Stie cineva cand s'a intamplat exact asta?
edit: In schema se pare ca nu e linia 7, ci e o iluzie optica dela linia intrerupta care marcheaza un traseu de troleibuz. Totusi, linia 7 a trecut pe Iorga undeva prin 1989.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2009 05:56:50    Titlul subiectului: 121124

Ca o ironie a sortii vagoane KT4 (din ilustratie) inca nici acum nu au aparut in Iasi, pentru ca RATP Iasi simpatizeaza vagoanele GT4, GT8 (posibilele motive care isi spun cuvantul in momentul luarii deciziei pentru achizitie: disponibiltate pentru achizitie, experiente pozitive cu regiile respective, pret de achizitie, costuri de exploatare mai scazute si fiabilitate superioara). In orice caz sanse mai sunt, deoarece vagoanele KT4D in Germania au fost modernizate in KT6NF intercaland un segment cu podea joasa, marind capacitatea lor si totodata transformandu-le astfel in vagoane capabile sa asigure conditii si pentru oameni cu dizabilitati locomotorii, ceea ce in Vest este o cerinta in transportul in comun care la noi intarzie sa fie pusa in aplicare. Incet incet insa si aceste vagoane se retrag si devin disponibile in vederea cumpararii lor. Am speranta ca in Oradea sa vad astfel de tramvaie dupa ce vagoanele T4D-B4D se retrag din circulatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 11 Dec 2009 15:32:55    Titlul subiectului: 121159

Nu cred ca este vorba de "simpatizarea" unor tipuri de tramvaie. La Iasi s'au preferat GT4 pentru ca in acest moment este tipul absolut majoritar, ceea ce este un avantaj in exploatare.
GT8 vor rezista probabil la fel ca ST'urile, pana cand vor incepe sa ramana fara piese de schimb si se vor canibaliza pana la disparitie.
Poate fi vorba insa de o "nesimpatizare" a vagoanelor Tatra. Exista orase germane cu ecartament metric si multe vagoane KT4D, dar nu cred ca se vor aduce, pentru ca s'ar putea spune ca Tatra este un salt inapoi in ochii cetatenilor cu drept de vot, desi GT4 si celelalte sunt mai vechi, chiar daca au fost modernizate.

Poate ca daca nu exista fonduri pentru vagoane noi, RATP ar trebui sa incerce sa aduca vagoane ceva mai noi, din generatiile anilor '90-'95 din Germania. Un pas deja s'a facut catre tramvaie mai "noi" si mai "moderne", din anii '80 (ST10/11).

Legat de vagonul KT4 din acea imagine, este o schita artistica a unui tramvai care este mai mult ca sigur Tatra, dar nu neaparat KT4. Nu stiu de unde a luat ziaristul imaginea, daca a vazut el poze sau chiar tramvaiul in Germania, sau daca este vorba de tramvaiele Tatra care n'au mai venit si au fost inlocuite de Timis. In Monografie scrie ca RATP dorea sa aduca 120 vagoane Tatra, dar nu este clar daca tot modelul T4R sau alt model cu capacitate mai mare.

Am vazut pe Internet schitele unor tramvaie Tatra care au fost proiectate, dar nu au fost construite: KT6A2/5 si KT8A2/5 cu 6 si 8 osii, respectiv, iar 2/5 este latimea (2,2m/2,5m). Este posibil ca cehii sa fi facut si RATP si altor orase romanesti oferta pentru ele. Rusii le-au refuzat din motive de pret, cum au refuzat si modelele T5A5 si T5B6. Romanii au refuzat din motive ca nu mai importau nimic. Fiind un desen artistic, putem doar presupune ca e vorba de KT4. Oricum, in 1991 nu se gandeau inca la 2'nd handuri, iar modelul KT4 nu mai era in fabricatie, in timp ce o alta varianta de KT8 cu ampatament mai mare era la inceputurile fabricarii sale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  Următoare
Pagina 5 din 26

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community