Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa Piatra Neamt
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Mie 01 Sep 2010 13:42:42    Titlul subiectului: Stiri / Articole de presa Piatra Neamt 132766

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_neamt/Neamt-_Orare_afisate_si_statii_acoperite-abia_in_2011_0_327567551.html

"Neamț: Orare afișate și stații acoperite, abia în 2011

Mădălina Stan

Miercuri 1 sep 2010

Neamț

Pietrenii vor continua să aștepte microbuzele în bătaia vântului și a ploii

Rutele microbuzelor au fost bătute în cuie pentru următorii șase ani, dar investițiile vor începe abia la anul.

După doi ani de improvizații, răstimp în care au fost bombardați cu reclamații de la cetățeni, șefii din Primărie flutură victorioși hârtiile cu noile trasee aprobate de Consiliul Local.

„12 firme au licitat și câștigat nouă trasee principale și 11 secundare, care acoperă în totalitate orașul și zonele din apropiere. Fiecare firmă a licitat o sumă care vizează planul de investiții. A fost unul dintre criteriile de acceptare“, a spus Ludmila Armașu, reprezentantul Serviciului de Comunicare din cadrul Primăriei.

Refugii cu hărți

Nici vorbă de investiții în această toamnă. Dacă ar fi să credem noile promisiuni ale celor responsabili de transportul public, abia din vara anului viitor turiștii care vor ajunge la Piatra Neamț vor vedea hărți cu obiectivele orașului și programe luminoase afișate în fiecare stație.

„Suma minimă pe care firmele trebuie s-o investească în fiecare stație este de 2.500 de lei. Unii au dat mai mult, alții au păstrat suma. La încheierea contractului au fost obligați să dea 25% din valoarea sumei licitate pentru semnarea înțelegerilor cu viitoarele firme care se vor ocupa de hărți și panouri informative“, a declarat Ioan Cucoreanu, directorul societății Urbtrans.

Alături de montarea de panouri luminoase cu harta orașului, Urbtrans promite și acoperirea stațiilor unde la acest moment pietrenii care circulă cu mijloacele de transport în comun așteaptă microbuzele în ploaie.

„Așteptăm pe la «oprirea interzis㻓

„A trecut peste un an de când am trimis și eu o solicitare la Primărie. De când au fost schimbate traseele pe care circulă microbuzele sunt foarte multe locuri unde așteptăm printre mașinile parcate pe interzis, fără vreun acoperiș sau indicator. Dacă plouă e mai rău, că nu avem nici măcar unde ne adăposti“, a spus George Corfu, un pietrean care circulă zilnic pe traseul Bloc 40 - Sarata.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 17 Sep 2010 08:16:32    Titlul subiectului: 133516

La nivel rural, unele asezari umane par rupte de realitate. Iar aceasta rupere e cauzata de lipsa unor mijloace de transport. Iata, in articolul de mai jos, se vorbeste despre microbuzele scolare (de ce naiba se tot opteaza pentru microbuze in loc de midibuze, naiba sa-i ia pe toti responsabilii care gandesc cu siretul de la pantof!) care vor fi comandate in septembrie si repartizate undeva pe la inceputul lui octombrie. 170 de bucati dintre care ISJ Neamt ar avea nevoie de patru, cinci... Insa se spune ca la repartitie nu va fi mai mult de un microbuz. Ceea ce ne scoate din nou, in evidenta, caracterul stupid de romani involuati... Lipsa de discernamant a "marilor patrioti" care guverneaza tara se rasfrange asupra micutilor.
Ma gandesc totusi ca poate unitatile de invatamant ce au cerut microbuze si eventual nu le vor primi sa inchirieze mijloace de transport de la Troleibuzul sau firmele private, mai precis sa stabileasca cate un contract de imprumut pe perioada fiecarui semestru scolar. In situatia de fata ar fi singura solutie pentru a nu se ajunge la abandonul abecedarului.

http://www.monitorulneamt.ro/stiri/?editia=20100917&pagina=1&articol=26702

"Microbuzele scolare vin odată cu zăpada

• licitatiile pentru microbuze nici nu au început • nevoia în judet e de măcar 15 autovehicule • bune ar fi si vreo cinci, cîte se aude că vom primi •
Elevii nemteni care fac naveta dintr-un sat în altul pe jos vor păstra „traditia“ măcar încă vreo lună, pentru că demersurile pentru a se vedea cu mijloc de transport în curtea scolii sînt destul de departe de a fi puse în practică. În această vară s-au desfiintat cinci scoli din judet si elevii care acum studiază în alte unităti au nevoie de mijloace de transport. Probleme de acest gen vin si din anii trecuti, pentru că multi scolari fac naveta prin pădure sau pe cîmpuri, ca să afle buchea cărtii. Directoarea Scolii Poienari a cerut, înainte de începerea anului scolar, sprijinul Inspectoratului Scolar în acest sens, precizînd că unitatea pe care o conduce nu a avut niciodată un astfel de mijloc de transport. Si astfel de cazuri mai sînt în judet. Din păcate pentru sutele de copii aflati în această situatie, lucrurile nu se vor schimba în perioada următoare. Licitatia pentru 170 de microbuze care se vor împărti în tară va începe abia în 21 septembrie si va fi organizată la nivelul ministerului. Costul lor se ridică la 20,5 milioane de lei. În cel mai fericit caz, microbuzele vor ajunge la copii la sfîrsitul lunii octombrie, asta dacă licitatia nu va fi contestată. ISJ Neamt nu are nici o pîrghie de interventie în această situatie, fiind nevoit să astepte directionarea microbuzelor către judet. Decizia de împărtire pe scoli va fi însă cu mult mai grea, avînd în vedere că în loc de trei-patru masini va putea fi dată una singură. Liderii sindicali consideră că ministerul a pasat responsabilitatea pe autoritătile locale, care nu au cum să se implice în asigurarea unui mijloc de transport strict pentru elevi. Iar consecinta va fi cresterea abondonului scolar si în rîndul elevilor de vîrstă mică. Una din comunele care are mare nevoie de un microbuz este Pîncesti. Cei 22 de elevi de clase gimnaziale din satul Ciurea ar putea fi medaliati si declarati adevărati maratonisti, dat fiind faptul că pentru a urma cursurile în 2009-2010 fiecare a străbătut cîte 1.730 de kilometri, fără a mai pune la socoteală distanta din centrul satului, unde se adună, pînă la casa fiecăruia. Deplasarea dintr-un sat în altul nu e una usoară, avînd în vedere că drumul dintre Ciurea si pînă la Pîncesti, unde e unitatea de învătămînt, se face prin pădure, pe un traseu caracterizat tot un deal si-o vale adîncă. Distanta dintre sate pe această scurtătură, cu vegetatie forestieră, e de cinci kilometri. Dacă ar fi să circule „mai civilizat“, în sensul de a bate pasul pe drum pietruit, pe care masinile îl pot străbate numai dacă nu a plouat, pentru că altfel rămîn împotmolite în glod, copiii ar avea de mers cu un kilometru în plus, lucru care nu le convine, avînd în vedere că si asa pleacă dimineata cu noaptea în cap pentru a ajunge la ore. Copiii speră ca din această iarnă să li se repartizeze un microbuz."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Noi 2010 10:52:32    Titlul subiectului: 136526

Citind articolul de mai jos am ramas surprins de ideologia unora, fireste, coroborata cu lalaiala altora. Colac peste pupaza, in cazul de fata, vorba populara "mai rau fara rau" se adevereste (one more time).
In alta ordine de idei, scolarii de prin satele si comunele din Neamt n-au la dispozitie nici un mijloc de transport care sa ii duca la unitatile de invatamant. Rau! Societatea romaneasca te chinuie de mic ca mai apoi sa aiba pretentii de la tine. Vorba aia, statul te-a facut om (rahat de toata splendoarea in cazul nostru!). Pe urma, nu se opteaza pentru un mijloc de transport civilizat ci... microbuzul, eterna gogorita romaneasca care ar starni mila indienilor de prin cele mai sarace orase din Indii sau a tuaregilor de prin Africa... Pana si ei se deplaseaza mai confortabil. Microbuzul respectiv ar trebui sa transporte 43 de copii... Foarte rau! Asta inseamna ca vom avea (cel mai probabil) un microbuz cu remorca, varianta cea mai plauzibila (si totodata satirica) a autobuzului articulat.
Dragilor, decat sa luati un microbuz mai bine scoateti un camion de pe la vreo unitate agricola, unul dintr-acelea cu care se mergea pe vremuri pe la practicile campenesti, ii mai atribuiti una sau doua remorci (folosite tot pentru practicile alea, of course) si rezolvati problema... Asta, ca sa raspund cu aceeasi bataie de joc cu care autoritatile trateaza aspecte importante din viata si implicit educatia copiilor.

http://www.ziarulceahlaul.ro/viata_la_tara02.php

"Criză de... microbuze școlare!

Mai multe administrații locale au făcut solicitări, forurilor în drept, pentru a le fi repartizate microbuze școlare. În unele cazuri, satele care alcătuiesc comunele sunt foarte răsfirate și se impune acest lucru, mai ales pentru copiii ale căror școli au fost desființate, din lipsă de efective, conform legii. "Din anul 2003, de cînd a fost deființată Școala Bozienii de Sus, am făcut solicitări peste solicitări să ni se asigure un microbuz școlar. Am 43 de copii care fac naveta pe o distanță de aproximativ 4 kilometri.
Chiar dacă în statistici, Bozienii de Sus figurează cu alt efectiv școlar, în ultima vreme, foarte multe familii s-au stabilit aici, și datorită faptului că satul este parcurs de drumul Roman - Piatra Neamț.
Unii părinți iau copiii și-i duc la Roman sau la Piatra Neamț, dimineața cînd pleacă la serviciu. Am făcut toată documentația necesară și sper ca Prefectura, Inspectoratul Școlar și Consiliul Județean să țină cont și de etapele solicitării noastre și mă refer la vechime. Mi s-a oferit un microbuz vechi dar nu ne putem permite întreținerea acestuia, mai ales în cazul crizei financiare prin care trecem", a declarat Nicu Chirilă, primarul comunei Ruginoasa."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 13:53:31    Titlul subiectului: 138239

Au sosit si microbuzele pentru scolari, patru la numar.

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_neamt/Neamt-_Microbuze_scolare_noi_pentru_elevii_navetisti_din_patru_comune_0_399560285.html

"Neamț: Microbuze școlare noi pentru elevii navetiști din patru comune

Microbuzele îi vor scuti pe copii de mersul pe jos. Mijloacele de transport au fost repartizate pentru școlile din comunele Ruginoasa, Dochia, Agapia și Poienari.
Elevii din cele patru comune vor putea merge de anul viitor la orele de curs cu microbuzele primite de la Ministerul Educației.

Microbuzele școlare circulă fără licențe

„Joi, 30 decembrie, mașinile vor fi predate către directorii celor patru școli, în prezența primarilor comunelor de care aparțin unitățile de învățământ", a precizat inspectorul școlar general Luminița Vîrlan, șeful ISJ Neamț.

Cele patru mașini au ajuns ieri în curtea Inspectoratului Școlar după ce au fost aduse de la București de conducătorii auto atestați."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.65 kb
 Vizualizat:  de 12006 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 865
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 26 Ian 2011 08:11:11    Titlul subiectului: 139173

Noul program de transport local, dezbătut în ședința de Consiliu Local
Evenimentul.ro a scris:
Pietrenii care circulă cu microbuzele sunt nerăbdători să afle când se va schimba programul de transport în comun, așa cum s-a anunțat în urma sondajului de opinie realizat de Asociația Urbtrans. „Am înțeles că microbuzele sunt preferate de cetățeni și totuși nu s-a produs nici o schimbare. Circulăm tot înghesuiți, tot pe jos până la anumite stații. Cât trebuie să mai așteptăm ?”, întreabă un cetățean nemulțumit de transportul local. Reprezentanții Primăriei au precizat că „sondajul efectuat în rândul cetățenilor stă la baza noului program de transport al microbuzelor, care va fi aprobat în ședința de Consiliu Local din 26 ianuarie.”
Întrebările din sondaj au vizat mijloacele de transport în comun pe care călătorii le preferă, traseele deservite de microbuze, existente în prezent, dacă acestea satisfac cerințele și dacă este bine ca microbuzele să circule pe liniile principale deservite de troleibuze. Totodată, călătorii au fost întrebați dacă sunt mulțumiți de actualul program de transport în comun. Rezultatul sondajului de opinie arată că 60,7 % dintre cei chestionați preferă microbuzele. Pentru a-i mulțumi, atât pe călători, cât și pe transportatori, conducerea Urbtrans a propus câteva modificări ce vizează prelungirea unor trasee, precum și suplimentarea numărului de microbuze. La acest moment, în municipiul Piatra Neamț sunt 27 de microbuze funcționale, însă noul program prevede ca numărul acestora să ajungă la 36. (I.C.)

http://www.evenimentul.ro/articol/noul-program-de-transport-local-dezbatut-in-sedinta-de-consiliu-local.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Vin 28 Ian 2011 14:17:10    Titlul subiectului: 2011-01-28 139252

O.N.G. Transira a luat pozitie, protestand fata de intentia "ciudata" a autoritatilor locale din Piatra Neamt de a permite proliferarea microbuzelor maxi-taxi, mijloace de transport innapoiate, precare si primitive, in dauna transportului civilizat cu troleibuze:

http://www.adevarul.ro/locale/piatra_neamt/Neamt-_Microbuzele_din_Piatra-contestate_de_ecologisti_0_416958655.html

"Neamț: Microbuzele din Piatra, contestate de ecologiști

Florin Jbanca

Vineri 28 ian 2011

Neamt

Călătorii pietreni circulă cu autobuzul, deși ar dori să fie mai multe microbuze tip maxi-taxi

O asociație din Mediaș susține că mașinile de tip maxi-taxi poluează orașul și că sondajul făcut de Urbtrans este eronat. Autoritățile pietrene spun că acest tip de călătorie nu poate fi eliminat din programul local de transport public.

Pietrenii au spus, în urma unui sondaj realizat de Urbtrans, că preferă călătoria cu microbuzul în locul celei cu troleul sau autobuzul. Motivele au fost rapiditatea acestui mijloc de călătorie și condițiile de transport mai bune. Rezultatele sondajului au fost contestate de Asociația TRANSIRA din Mediaș, care militează pentru folosirea mijloacelor ecologice, gen troleibuzul. Reprezentanții Asociației spun că autoritățile din oraș încurajează transportul cu microbuze, poluant și tot mai puțin practicat în țările Uniunii Europene.

O grabă ciudată

În plus, aceștia au spus că sondajul a fost realizat neprofesionist. „Graba cu care se propune modificarea traseelor de microbuz, suplimentarea numărului acestora, ne fac să protestăm public împotriva acestei decizii. Microbuzele piratează traseele de autobuz și troleibuz existente“, a spus inginerul Silviu Sîntea, președintele TRANSIRA. El dă ca exemplu municipiile Cluj Napoca, Timișoara, Alba Iulia, Sibiu, Oradea, Baia Mare și Ploiești unde nu există microbuze în oraș. Vizată de criticile venite tocmai din județul Sibiu, conducerea Urbtrans se apără spunând că cerințele călătorilor impun și utilizarea microbuzelor în paralel cu troleibuzele.

„Sondajul a fost efectuat pe teren și am chestionat 1.200 de persoane, de diferite categorii de vârstă. Preferința pentru microbuze se manifestă îndeosebi la călătorii activi, în timp ce vârstnicii apreciază mai mult transportul cu troleibuzul“, a spus Ioan Cucoreanu, directorul Urbtrans. Deși recunoaște problemele transportului cu trolee, el spune că dezvoltarea acestuia ține de posibilitățile limitate de investiții ale autorităților locale.

Vechituri de 16 ani

„Liniile trebuie modernizate, sunt vechi de 16 ani și sunt uzate, la fel troleele, care sunt vechi de două decenii. În schimb, am impus ca microbuzele maxi-taxi să aibă motorizare euro 5. Pentru orașul nostru microbuzele au avantajul că pot ajunge și în cartiere unde nu e linie de troleu“, a completat șeful Urbtrans.

Reprezentanții societății „Troleibuzul“ spun că se discută despre un proiect de extindere a rețelei spre comuna Gârcina și Sala Sporturilor și prelungirea transportului electric până în Roznov.'


Ce uita gusatii de Neamt este ca "noile" microbuze ar trebui macar sa respecte Legea 448/2006, adica sa fie adaptate pentru transportul persoanelor cu handicap! Evil or Very Mad


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 14:50:09, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 30 Ian 2011 21:39:43    Titlul subiectului: 139316

Nu prea cred ca sondajul acela sa fie eronat... M-am interesat de situatie (nu am facut sondaj si eu si nici n-am citit in cafea Wink ) si se pare ca oamenii prefera microbuzele fiindca se adapteaza usor in orice conditii... Adica, de trebuie sa intre printre blocuri atunci intra iar daca maine se gaseste un Gigel care sa scrie la C.L. ca o solutie mai buna ar fi devierea traseului prin zona X si se aproba, modificarea se realizeaza fara costuri suplementare. Bine, astea sunt niste exceptii dar avand in vedere modificarile actuale, ar trebui sa tinem cont de ele. Slabiciunea extrema - considerata de colaboratori - este faptul ca Troleibuzul nu detine mai multe autobuze cu care sa faca fata traseelor pe care se destrabaleaza privatii (si pe care candva au avut suprematie) precum si faptul ca, pe liniile deservite de troleibuze s-au bagat tot mai multi privati. Astfel s-a redus rentabilitatea troleibuzelor... Poate ar trebui facut ceva pana nu e prea tarziu. De exemplu reducerea numarului de microbuze private si imbunatatirea frecventei cu troleibuze. Mi s-a spus ca pentru o posibila modificare ar fi suficiente troleibuze. Dar daca C.L.-ul nu face nimic in aceasta privinta si cere parerea publicului pentru unele aspecte pe care tot el le-a impus sau... scapat de sub control... Vax. Ce sa intelegem, ca se doreste ca orasul Piatra-Neamt sa se numere printre acelea care beneficiaza doar de transport privat... in regim micro? Oras turistic deosebit cu transport ecologic la pamant (sau mai bine zis sub pamant) inlocuit de japite?! Ne facem naibii de rusine! Pacat ca s-au schimbat atatea lucruri in acest oras iar transportul se duce pe apa sambetei.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 31 Ian 2011 09:28:32    Titlul subiectului: 139322

Nu neaparat ca rezultatele ar fi "eronate", cat mai degraba eu as acuza intrebarile, pe care le consider tendentioase.

Evident ca daca pui intrebari de genul "Nu-i asa ca preferati microbuzele in locul troleibuzelor?" obtii cu totul si cu totul alte rezultate decat daca ai fi intrebat "Doriti suplimentarea numarului de troleibuze, aducerea de troleibuze noi si afisarea orarelor sau doriti sa fiti carati in continuare ca niste prosti, cu dube/maxi-taxi?"... asta e problema...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 31 Ian 2011 13:22:59    Titlul subiectului: 139335

Da, este adevarat... Intrebarile s-au invartit mai mult sau mai putin "semnificative" in jurul acestor microbuze, semn ca cei din fruntea urbei vad foarte rentabil fenomenul... De ce nu s-a atribuit un raport omogen, o "confruntare egala", cum am zice noi si totodata impartiala? Interesul poarta fesul, nu-i asa?!
In mod normal, chestionarul acela ar fi trebuit sa priveasca si transportul cu troleibuzul precum si cel cu autobuzele.
Se mai spune ca nu doar cei de Troleibuzul isi ascund amaraciunea in privinta acestor decizii (care nu ii promoveaza sub nici o forma!) ci si privatii care detin autobuze. Si totul pleaca de la raportul frecventa/capacitate de transport...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 01 Feb 2011 11:15:23    Titlul subiectului: 139404

In urma intentiei lor de a mari numarul de dube de pe trasee, am trimis o petitie catre Primarul Municipiului Piatra Neamt, atragand atentia asupra obligativitatii respectarii legii 448/2006.

Petitia ca petitia, dar foarte interesant este raspunsul:

Se afirma ca in Piatra Neamt ar fi "doar" 27 de dube/maxi-taxi si - culmea - ca 22 dintre cele 27 ar dispune de rampe pentru handicapati, deci ca ar fi conforme! Shocked

S-ar parea ca astia de la Piatra Neamt au fost mai abili si s-au "acoperit", in sensul ca au prevazut prin contract obligativitatea adaptarii dubelor, asa ca, daca se impute "treaba", pot oricand sa paseze pisica decedata in ograda privatilor si ei sa se spele pe maini. Dar la Galati ?!? ... Twisted Evil

Acum hai sa nu ne lasam dusi de astfel de raspunsuri abile si sa mai si verificam frumoasele povesti care ni se servesc.
Bunaoara, eu am cautat pe net poze cu dubele din Piatra Neamt si cele cateva dube pe care le-am vazut par din cele "de duzina", din cele care nici vorba sa aiba vreo rampa sau podea coborata, ci din alea "clasice" pentru Tiganistan, adica cu trepte...

Da' hai sa vedem, poate cineva sa puna poze cu actualele dube din Piatra Neamt sa vedem MACAR UNA conforma?

Dar daca am putea gasi poze cu toate cele 22 de dube, sa vedem daca nu e vreo minciuna sfruntata? Incercam?

Ca daca gasim poze cu mai multe dube neconforme, putem sa le aratam celor care au dat raspunsul, sa-i intrebam cu frumosul daca nu cumva - din geseala, desigur Rolling Eyes - au dat un raspujns mincinos...

http://www.domnuleprimar.ro/48187-Domnule-Primar-Legat-transportul-public-local-atrag-atentia.html

Petitia:

"Domnule Primar,

Legat de transportul public local, va atrag atentia ca, in conformitate cu art. 64, pct. (1) din legea 448/2006, PÂNĂ LA 31 DECEMBRIE 2010, autoritățile administrației publice locale au OBLIGAȚIA să ia măsuri pentru adaptarea TUTUROR mijloacelor de transport în comun aflate în circulație.

Asadar, trebuie sa impuneti ca vehiculele fara rampa de acces pentru handicapati si fara podea coborata sau partial coborata si in special improvizatiile de genul "maxi-taxi"-urilor actuale sa nu mai fie admise in transportul urban.

In conditiile in care se doreste suplimentarea numarului de microbuze – deci microbuze SUPLIMENTARE - , acestea trebuie sa respecte OBLIGATORIU prevederile Legii 448/2006.

Vedeti in pozele atasate cum arata niste microbuze CONFORME.

Va rog sa tineti cont de acest aspect si sa nu permiteti incalcarea CU BUNA STIINTA a legislatiei in vigoare!

Eu am semnalat deja Comisiei Europene, Ocuparea fortei de munca, afaceri sociale si egalitate de sanse, Persoane cu handicap problema incalcarii CU BUNA STIINTA a legii 448/2006, solicitand sanctiuni dure pentru administratiile locale care nu se conformeaza.
"
__________________________________________________________
Raspunsul:

"Raspunsul primarului

31 Ianuarie 2011

In luna iunie 2010 a avut loc licitatia pentru transport local de persoane, traseele si programul de transport intrand in vigoare de la 1 septembrie. Ca urmare a sondajului efectuat in randul pietrenilor, programul si traseele au fost modificate, cu incepere de la 1 februarie 2011. La licitatia respectiva, societatile de transport persoane cu microbuze s-au prezentat cu 27 mijloace de transport, dintre care 22 sunt Euro 5 si dispun de rampe pentru persoanele cu handicap locomotor. Conform legii, prin contract s-a stipulat dotarea tuturor mijloacelor de transport cu rampe, pana la finele anului 2010. Firmele de transport cu microbuze trebuie sa intre cat mai repede in legalitate, aceste rampe putand fi montate nu numai direct la producator, ci si la firme specializate in modificari asupra acestui tip de mijloace de transport.
Serviciul Comunicare si Management Integrat"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2018
Mesaje: 6190
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 14 Iul 2011 13:40:51    Titlul subiectului: 2003-04-05 145904

http://www.evenimentul.ro/articol/soferita-de-troleibuz.html

"05-04-2003

Soferita de troleibuz

Soferita de troleibuz

Tinara, energica si plina de viata, Elena Butunoi se poate considera, la numai 30 de ani, implinita din punct de vedere profesional. Nascuta in comuna Damuc, a venit in Piatra Neamt in urma cu 8 ani. Dupa ce a lucrat mai bine de 6 ani in comert, a ajuns la concluzia ca alta este menirea ei. A ales sa fie sofer. Si nu orice fel de sofer. De mai bine de doi ani, pe soselele din municipiul Piatra Neamt conduce un troleibuz.
A fost 6 luni ca taxatoare, dar ea dorea altceva de la viata. "Adevarul este ca nu mi-a placut sa stau cu «traista-n git», stiam ca pot mai mult, si de aceea am facut scoala de soferi, pentru a putea conduce un troleibuz. Acum stiu, singura meserie pe care pot sa o fac cu placere este soferia", ne-a destainut ea. A fost a doua femeie-sofer din oras. De la inceput i-a fost data masina cu numarul 131, de care pur si simplu s-a indragostit. Si, desi a avut ocazia de a mai conduce si alte trolee, i-a ramas fidela acesteia. "Cel mai greu mi-a fost cu «schimbul» meu, Cristi, care este un om deosebit. Mult timp, a fost complexat. Si nu atit el, cit familia sa! La un moment dat, fiica acestuia, Denisa, de numai 10 ani, ajunsese sa ma vada ca pe o «amenda», fiindca nu intelegea de ce tatal ei are nevoie de o colega sofer. Ce, nu mai existau barbati!?". Dar toate au trecut, mai ales ca alte patru taxatoare au decis sa devina soferite.
Pe linga eterna confuzie cu un barbat, de la "Domn’ sofer opreste!", in cei doi ani de soferie Elena a avut parte si de istorii care mai de care mai originale: "De la biletele de calatorie pe care unii barbati mi le ofera avind numere de telefon scrise pe ele si pina la pachetele de tigari ce poarta diferite mesaje, asta primesc eu zilnic. Am parte si de unele situatii inedite. Asa a fost cind la o intersectie am pierdut captatorii de pe retea. Am coborit, cu intentia de a-i cupla imediat. La un moment dat, un domn foarte grijuliu a coborit dintr-un autoturism si m-a intrebat «Dra, ce ati patit de aveti manusi in mina?». I-am explicat ca manusile pe care le purtam erau pentru protectia mea. Cu toate acestea, barbatul nu a plecat pina cind nu m-am urcat in troleu si am plecat", povesteste Elena Butunoi.
Desi au primit-o fara rezerve in rindul lor, colegii ei, barbatii, au supus-o mereu la diverse teste. Elena Butunoi isi doreste sa fie sanatoasa si sa poata sofa multi ani de acum incolo: "De fapt, nu imi imaginez altfel viata. Chiar daca as putea sa o iau de la capat, tot asta as face. Numai ca de aceasta data nu mi-as pierde timpul cu alte meserii".
Clementina Teodorescu"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 26 Iul 2011 14:50:30, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Aug/2018
Mesaje: 4344
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 15 Iul 2011 11:31:41    Titlul subiectului: 145941

Probabil ca aceeasi doamna a condus si 107-le... Desigur, pe vremea cand era functional.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Joi 21 Iul 2011 14:13:57    Titlul subiectului: 2004-12-04 146207

http://www.evenimentul.ro/articol/oferii-de-troleibuze-fac.html

" 04-12-2004

Piatra Neamț
Șoferii de troleibuze fac legea în stații

În ultima perioadă, administrația județeană a primit tot mai multe plîngeri la adresa șoferilor de troleibuze, majoritatea referindu-se la faptul că aceștia nu mai opresc în stațiile în care se află doar cîte unul sau doi călători. Mulți pietreni s-au plîns că sînt nevoiți să meargă pe jos pînă în stațiile de troleibuz unde se află mai mulți oameni care așteaptă un mijloc de transport în comun. "Este regretabil că se întîmplă așa ceva. Cei de la Troleibuzul ar trebui să facă orice pentru contracararea concurenței pe care le-o fac microbuzele. Toți șoferii care se comportă în acest fel vor suporta consecințele", ne-a spus președintele Consiliului Județean, Dan Vasile Constantin. (Cristi Butnaru)"


Asta se intampla pentru ca salariatii societatilor de transport nu sunt platiti proportional cu numarul de calatori transportati/incasarile aduse... Rolling Eyes

Daca salariile lor ar depinde de elementele de mai sus, si in sensul pozitiv - mai multi bani daca aduni mai multi calatori -, dar si in sensul negativ - diminuare salarii daca esti nesimtit si neglijent sau ai reclamatii intemeiate si dovedite, atunci treburile s-ar autoregla.
Dar cat timp salariul vine, indiferent de ce faci, atunci ... care e interesul ?!? Timpul trece, leafa merge, noi cu drag (ne facem ca) muncim... Evil or Very Mad


Ultima modificare efectuată de către Arhiva de Presa la Mar 26 Iul 2011 14:50:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 10:39:14    Titlul subiectului: 2007-01-16 146351

http://www.evenimentul.ro/articol/la-microbuze-inainte-la-troleibuze-inapoi.html

"16-01-2007

La microbuze înainte, la troleibuze înapoi

Disconfort și nemulțumire generală. Acestea sînt sentimentele pe care le încearcă pietrenii în ultimele săptămîni, de cînd cele două societăți de transport în comun din oraș s-au unit și s-a modificat modul de cumpărare și validare a biletelor de călătorie. Dincolo de faptul că prețul unei călătorii a fost majorat și nu prea există chioșcuri de bilete, călătorii sînt nevoiți să aștepte minute în șir în stații sosirea vreunui microbuz, care de obicei sosește arhiplin. În același timp, troleibuzele circulă aproape goale. Motivul pare a fi diferența de 4.000 de lei dintre prețul biletelor, cele de troleibuz fiind mai scumpe.
Toate acestea se petrec după ce a avut loc preluarea autobuzelor de către Troleibuzul și dispariția de pe străzi a mijloacelor de transport sub sigla Transurban. Prima impresie, în momentul în care vezi îmbulzeala din microbuze, este că s-a redus numărul autobuzelor și troleibuzelor care fac curse. Numai că nu acesta este motivul: "Aglomerația din microbuze se datorează și noului sistem de vînzare a biletelor. În microbuz, șoferul nu mai dă bilete. Oamenii spun că le vine greu să cumpere bilete din punctele de distribuție pentru că nu știu unde sînt amplasate. Asta e, începutul este greu, mai ales pînă cînd vom instala și distribuitoarele automate de bilete. Nu ne oprim aici, chiar dacă e un moment mai greu pentru noi", a precizat directorul SC Troleibuzul SA, Adriean Chirilă.
Tupeul la români
Pietrenii preferă însă să meargă ca sardelele înghesuiți în microbuze, dar să plătească numai un leu cursa, decît să stea lejer în troleibuz și să dea 1,4 lei călătoria. "Eu nu dau patru mii de lei în plus, doar pentru că așa m-au obișnuit ei pînă acum. Adică să mă urc în troleibuz și să plătesc la șofer. Mai degrabă mă urc într-un microbuz. E aglomerat, dar știu că ajung și mai repede unde vreau eu", spunea un călător, care a preferat o călătorie cu microbuzul. Mai sînt unele persoane care, fie din neștiință, fie pentru că sînt dotate cu un tupeu fantastic, continuă să circule cu troleibuzul, dar plătesc în continuare numai 1 leu. Întind bancnota de un leu, spun "bună ziua" și trec. Șoferul își bagă banii în buzunar și totul s-a rezolvat.
Conform precizărilor făcute de către directorul de la Troleibuzul, în curînd pe traseele troleibuzelor și microbuzelor vor apărea echipe de control, care vor verifica atît corectitudinea șoferilor, cît și pe cea a călătorilor. Teoretic, amenda este de 100 de lei, dar sancțiunea poate fi pusă în aplicare numai după o hotărîre a Consiliului Local. Cu alte cuvinte, amenda actuală este una mai mult formală, în condițiile în care ea nu poate fi aplicată.
Pietrenii nu știu să valideze biletele
Acum este haos în transport, dar dacă planurile societății Troleibuzul vor fi puse în aplicare, călătorii vor avea numai de cîștigat. Important este ca și dumneavoastră să validați biletele pe care le-ați cumpărat din stații: acestea trebuie introduse cu partea colorată în jos și lăsate cîteva secunde. Astfel, pe partea albă, unde există săgeata, va apărea un cod, care reprezintă data și ora la care a fost validat biletul. E adevărat că foarte mulți își cumpără bilet, nu îl validează (pentru că nu știu cum, dar sînt destul de corecți încît să arunce mai apoi biletul, deși acesta mai e încă valabil). În funcție de modul în care se va evidenția afluxul de călători conform validării biletelor, va fi făcut și noul program de transport.
Ideea e că un astfel de sistem, cu validator (microbuzele nu au nevoie de două astfel de aparate) și computer, costă cam 700 de euro. Adică o cheltuială în plus... (M.H.L)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 10:40:06    Titlul subiectului: 2007-06-14 146353

http://www.evenimentul.ro/articol/3500-de-pensionari-vor-beneficia-de-gratuitate-la-transportul-public-local.html

" 14-06-2007

Piatra Neamț
3.500 de pensionari vor beneficia de gratuitate la transportul public local

(ASIS) - Consilierii județeni au aprobat ieri, proiectul de hotărîre privind abonamentele gratuite la troleibuz pentru pensionarii care au venituri mai mici de 400 de RON. Astfel, 3.500 de pensionari din municipiul Piatra Neamț și comunele limitrofe care se încadrează în barem vor primi gratuitate pe transportul cu troleibuzul din partea Consiliului Județean Neamț. Pînă acum, aceste gratuități au fost acordate de către Primăria municipiului, în prezent, ele fiind preluate de Consiliul Județean. "Există o colaborare între CJ și Primărie în acest sens. Am discutat și cu primarii locali și vom ajunge la o coparticipare între CJ și consiliile locale din comunele limitrofe pentru a-i sprijini pe toți pensionarii care au venitul mai mic de 400 de lei. Toate comunitățile își vor da mîna pentru colaborare", a spus Vlad Marcoci, președintele CJ Neamț. Pensionarii ce vor beneficia de gratuitate la transportul local de călători Troleibuzul, au fost selectați de Sindicatul Pensionarilor Neamț. Suma gratuităților este de 630.000 de lei. (I.C.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 10:58:58    Titlul subiectului: 2008-09-06 146356

http://www.evenimentul.ro/articol/troleibuzul-sa-piatra-neamt-are-sef-nou.html

"06-09-2008

Troleibuzul SA Piatra Neamț are șef nou

Începînd de ieri, Constantin Hociung este noul director al societății Troleibuzul SA Piatra Neamț. El a preluat funcția deținută de către economistul Lorica Mihăilă, care s-a pensionat. Președintele Consiliului Județean (CJ), Vasile Pruteanu, speră ca noua conducere să eficientizeze activitatea societății. "Este o societatea importantă a CJ Neamț, care deservește locuitorii municipiului și ai județului. Prin această numire dorim o îmbunătățire a activității societății, reducerea cheltuielilor, bineînțeles pe baza unor strategii aprobate de către reprezentanții AGA ai Consiliului de Administrație. Sper că noua conducere va reuși să facă un lucru important și gradul de confort și civilizație va crește, cu toate că mai există probleme. Mai sînt călători care nu doresc să scoată bilete și cred că este necesar un efort continuu și constant din partea societății, precum și de un control riguros. Oamenii trebuie să înțeleagă că societatea Troleibuzul nu este o societate de binefacere, pentru plimbări gratuite. Am convingerea că lucrurile vor intra în stare de normalitate", a declarat Vasile Pruteanu. Noua conducere și-a propus ca în cel mult un an să facă din societatea Troleibuzul emblema transportului în comun a județului Neamț.
Din păcate, modernizarea aduce după sine și restructurări. Deși pe primele 6 luni ale acestui an, firma aflată sub patronajul CJ Neamț a înregistrat profit, restructurările sînt iminente. Nu se știe exact cîți dintre cei 194 de angajați ai societății vor mai rămîne pînă la sfîrșitul anului. În plus, conducerea își propune ca într-un an, maximum doi, să nu mai aibă nevoie de subvenții de la stat. "Vă dau asigurări că vom face tot ceea ce este posibil ca societatea Troleibuzul să devină o unitate cît mai eficientă și, în special, să se întroneze disciplina care este strict necesară. Se va căuta pe orice cale să nu mai fie călători care circulă în mod fraudulos sau care vandalizează mijloacele de transport, în așa fel încît, cel tîrziu într-un an să se poată eficientiza schimbări în conducere și dotarea cu autobuze cît mai moderne, la nivelul cerințelor europene", a spus ing Vasile Traciuc, președintele Consiliului de Administrație. "Am venit aici cu cele mai bune gînduri. Vom redirecționa activitatea pe două componente principale: creșterea calității serviciilor de transport prestate de firmă și eficientizarea activității", a precizat noul director al societății Troleibuzul, Constantin Hociung.
Șeful județului, Vasile Pruteanu, a ținut să mai precizeze că preocuparea CJ pentru îmbunătățirea parcului auto este constantă. De curînd, au fost achiziționate 10 autobuze moderne cu un confort sporit, care vor intra în circulație cel tîrziu pe data de 15 septembrie. Valoarea unui autobuz este de 82.000 de euro. Chiar dacă provin din China, specialiștii afirmă că autobuzele sînt de calitate, și în afară de carcasa chinezească, toate piesele sînt fabricate sub licență germană. În prezent, în parcul auto al societății Troleibuzul se află 50 de trolee din care 27 sînt active și 29 de autobuze din care funcționează 17. Directorul societății, dl Hociung, a afirmat că are în plan extinderea rețelei, de la Săvinești la Roznov, dar fără ajutorul CJ Neamț, acest lucru nu se va putea realiza deoarece investiția este enormă, în condițiile în care, un troleibuz ajunge undeva pe la 300.000 de euro față de un autobuz care costă în jur de 100.000 de euro: "În zona pasajului de la Săvinești există un spațiu care, inițial, a fost proiectat pentru a deservi o stație redresare. Ar fi un lucru nemaipomenit și destul de rentabil ca rețeaua să fie prelungită". Potrivit inginerului Gheorghe Vasiloiu, reprezentant AGA, este foarte posibil ca asociația Urbtrans să fie cea care să se ocupe de partea de investiție de la Troleibuzul (prelungirea liniei de troleu și dotarea cu trolee) fiind firma care poate accesa fonduri europene pentru astfel de investiții.
Ingrid Ciofoaia"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 11:04:38    Titlul subiectului: 2008-10-06 146359

http://www.evenimentul.ro/articol/cu-ochii-dupa-autobuz.html

"2008-10-06

Cu ochii după autobuz...

Indiferent că merg la serviciu, la școală sau dintr-o localitate în alta, zilnic, moldovenii sînt nevoiți să aștepte mijloacele de transport în comun sub cerul liber, în stații în care traseele sînt afișate pe indicatoare de tablă ruginite. Există însă și cîteva excepții, puține ce-i drept, unde stațiile au fost amenajate cu panouri luminoase, cu scaune și tonete de bilete.

Un pas înainte

În ultimii ani, unele stații de autobuz/troleibuz din municipiul Piatra Neamț, au fost modernizate. Municipalitatea a concesionat terenul unor agenți economici care au construit pe acesta magazine, fast-food-uri etc, în baza unui proiect întocmit de Primărie. În ceea ce privește panourile informative, ele au existat în stații, dar afișau doar traseul de circulație. Din păcate, minunea nu a ținut mai mult de un an: panourile au dispărut subit și nu au mai fost înlocuite. Între timp, unele trasee de microbuze au fost modificate de municipalitate, iar singurul care îi poate informa pe călători este șoferul. "Deocamdată, astfel de panouri luminoase nu există în stații. De acest lucru ar trebuie să se ocupe administratorii drumurilor. În ceea ce ne privește, noi am încercat să informăm călătorii prin astfel de panouri, dar acestea sînt distruse, fie de concurență, fie de cei certați cu bunul simț", ne-a spus Constantin Hociung, directorul societății Troleibuzul SA Piatra Neamț.

Dacă aruncăm un ochi la stațiile pe care le au la dispoziție ceilalți cetățeni europeni, iar mijloacele de transport în comun arată și funcționează însutit de ori mai bine ca la noi, este lesne de înțeles de ce o simplă călătorie spre casă sau spre serviciu este mai plăcută...
Geanina Manolache, cu sprijinul subredacțiilor ASIS"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 11:19:20    Titlul subiectului: 2009-03-03 146364

http://www.evenimentul.ro/articol/avarie-la-troleibuzul.html

"Piatra Neamț

Avarie la Troleibuzul!

03-03-2009

(ASIS) – Ieri dimineață, un cablu desprins din linia electrică a rețelei de troleibuz a făcut ceva probleme în trafic. Defecțiunea a avut loc în centrul urbei și a generat întîrzieri în trafic mai bine de jumătate de oră. "S-a desprins un cablu din patină. S-a intervenit foarte rapid, avem oameni disponibili pentru astfel de situații ca să nu blocăm prea mult traficul. Se întîmplă destul de rar să ne confruntăm cu asemenea situații, dar le soluționăm în timp util", ne-a spus Constantin Hociung, directorul Troleibuzul SA. În zonă s-au adunat, în scurt timp, o mulțime de gură–cască... (Ingrid Ciofoaia)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 11:20:14    Titlul subiectului: 2009-08-25 146365

http://www.evenimentul.ro/articol/statii-de-autobuz-moderne.html

"25-08-2009

Neamț
Stații de autobuz moderne

(ASIS) - Pietrenii care locuiesc în zona 1 Mai și călătoresc cu mijloacele de transport în comun au solicitat primăriei să amenajeze stațiile de autobuz și troleibuz și să construiască acoperișuri sub care să se poată adăposti în caz de vreme rea. "Acoperișurile au fost deja comandate, urmează să se construiască la McDonald's, iar în stația de la 1 Mai am încercat să găsim o altă soluție, fiindcă acoperișul standard este prea mare pentru lățimea trotuarului. Vom monta și bănci", a precizat viceprimarul Dragoș Chitic. (I.C.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 11:20:53    Titlul subiectului: 2009-06-08 146366

http://www.evenimentul.ro/articol/din-troleibuz-la-spital.html

"08-06-2009

Din troleibuz, la spital

Un bărbat la aproape 80 de ani, a ajuns cu răni grave la cap, la spital, din cauza unei manevre de frînare făcută de șoferul unui troleibuz. Asta s-a întîmplat vineri seara, cînd Gheorghe B., din comuna Dumbrava Roșie, se afla într-un troleu care circula dinspre Piatra Neamț, spre Dumbrava Roșie. La un moment dat, din cauza unei frîne puse de Vasile I., de 28 de ani, din Piatra Neamț - șoferul troleului, omul s-a dezechilibrat și a căzut cu capul de una dintre barele de prindere, scrie Realitatea media.
Bătrînul a fost transportat imediat la Unitatea Primiri Urgențe (UPU) a Spitalului Județean, unde, în urma investigațiilor medicale, a fost diagnosticat cu "traumatism cranio cerebral acut, plagă occipitală și fractură parietală dreaptă". Polițiștii chemați la locul accidentului, au stabilit care au fost cauza și împrejurările producerii accidentului. Unul dintre contactori a sărit de pe rețeaua de înaltă tensiune (troleibuzul rămînînd doar cu frîna pneumatică), a efectuat manevra de frînare, moment în care pasagerul care stătea în picioare în interiorul troleibuzului, s-a dezechilibrat și în cădere s-a lovit de bara de prindere"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2011 11:25:03    Titlul subiectului: 2001-02-23 146700

http://www.evenimentul.ro/articol/francezii-utileaza-scolile-bibliotecile.html

"23-02-2001

Piatra Neamt
Francezii utileaza scolile, bibliotecile si dispensarele comunitare

In aceasta saptamina, reprezentantii Asociatiei de Prietenie Roanne-Piatra Neamt au trimis un fax prin care anunta Primaria ca va trimite o donatie constind in 3 cabinete stomatologice, un laborator de proteze, materiale medicale, jucarii, carti in limba franceza si 40 de computere. Pentru ca donatia sa ajunga in timp scurt, Consiliul Local trebuie sa isi dea acordul cit mai repede. "Cabinetele stomatologice si laboratorul de proteze vor functiona in cadrul dispensarelor comunitare infiintate de Primarie. Cartile in limba franceza vor imbogati fondurile de carte ale Bibliotecii Judetene "G.T. Kirileanu" si scolilor din municipiu, iar computerele vor ajunge, de asemenea, in scoli", ne-a declarat dl Lucian Strochi, purtatorul de cuvint al Primariei. De asemenea, francezii s-au aratat dispusi sa doneze un autobuz marca Mercedes, destinat societatii Transurban. (Iulia Iacob)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2011 11:28:56    Titlul subiectului: 2001-01-11 146701

http://www.evenimentul.ro/articol/transurban-sa-si-a-largit.html

"11-01-2001

Piatra Neamt
Transurban SA si-a largit parcul auto cu 5 autobuze olandeze

In urma vizitei efectuate in Olanda, la sfirsitul lunii octombrie 2000, primarul Ion Rotaru a reusit sa incheie un contract cu firma de transporturi Connexion, din localitatea Zwolle, pentru achizitionarea a 5 autobuze second hand pentru firma de transport local Transurban. Autobuzele au sosit in municipiu la finele anului trecut si se afla in garajele societatii Transmoldavia, condusa de patronul olandez Hank Van Rkteren. Primarul Rotaru a promis ca astazi va aloca societatii Transurban prima transa de 600 milioane lei pentru cele 5 autobuze. Primaria va plati, in sistem leasing, 25.000 de marci pentru fiecare autobuz. (I.I.)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2011 11:30:26    Titlul subiectului: 2001-05-26 146702

http://www.evenimentul.ro/articol/o-batrina-a-fost1.html

"26-05-2001

Piatra Neamt
O batrina a fost accidentata de un autobuz al
Transurban SA

Miercuri, pe la ora 16, s-a produs un grav eveniment rutier, soldat cu un ranit. Conducind autobuzul NT-43-RTU, apartinind Transurban SA, Iulian Padurean (32 ani) nu a acordat prioritate la trecerea de pietoni si a accidentat-o pe Lidia Sultan (79 ani), care traversa strada regulamentar. In urma impactului, femeia a suferit un traumatism cranio-cerebral acut deschis si o fractura occipitala dreapta, fiind internata la Spitalul Judetean."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2011 11:32:52    Titlul subiectului: 2001-02-13 146704

http://www.evenimentul.ro/articol/magazine-in-statii-de.html

"13-02-2001

Piatra Neamt
Magazine in statii de autobuz

Primarul Ion Rotaru a anuntat ca va scoate la licitatie spatiile disponibile din statiile de autobuz, pentru infiintarea unor magazine, asemanatoare celor din reteaua Selena-Bacau. "Avem mai multe spatii, insa bataia va fi pentru cele din centru, adica pentru aproximativ 7-8", ne-a spus primarul. (Iulia Iacob)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Iun/2018
Mesaje: 930

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2011 11:56:23    Titlul subiectului: 2002-10-05 146709

http://www.evenimentul.ro/articol/viata-altfel-decit-in55.html

"05-10-2002

Piatra Neamt – Miercuri, pe la ora 22,30, in comuna Dumbrava Rosie, conducind autobuzul NT-12-RTU, apartinind Transurban SA Piatra Neamt, Ioan Ionescu (40 ani) l-a accidentat grav pe localnicul Neculai Alexandrescu (41 ani), care se angajase in traversarea strazii in apropierea trecerii de pietoni, dar fara sa se asigure. Barbatul a suferit un traumatism cranio-cerebral acut, multiple fracturi costale, o fractura de bazin si o fractura de omoplat si clavicula dreapta, fiind internat la Spitalul Judetean. (C.T.) "
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community