|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
22VIN
Data înscrierii: 24/Mai/2010 Ultima vizita: 09/Sep/2014 Mesaje: 12 Locație: Pitesti; Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Sep 2010 18:43:43 Titlul subiectului: |
133780 |
|
Daca ajungem sa luam India ca model e cam de 'rusinica'...
Cateva precizari 'de la fata locului':
- la ei 'fortele de ordine' nu sunt dotate cu 'bulane' de cauciuc ci cu niste batace sanatoase de lemn;
- daca nu intelegi din prima mesajele 'stimulatoare' cu batacele de lemn, nu ezita sa-ti aplice o atentionare mai serioasa cu gloante adevarate de AKM!!!
- metroul e folosit de middle spre upper class, nu de 'prostime', e considerat ceva 'de lux' si de super-civilizatie...
Cred ca 'esenta' e spusa, comparatiile sunt 'out of question'...
E ca si cum am compara circulatia de la podul Grant cu imaginea de mai jos...
Nu va puteti inchipui cata saracie zace in tara aia atat de mare si frumoasa si puternica...
Nu mi-as putea dori sa fie la noi ca la ei nici daca ar fi sa fiu doar eu 'maharajahul' Indiei...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.15 kb |
Vizualizat: |
de 12194 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 21 Sep 2010 20:29:39 Titlul subiectului: |
133796 |
|
Pana la India, ar trebui sa luam exemple mai de colea din Europa, nu mentionez UK pentru ca acolo exista magistrale intregi unde peroanele au geamuri+usi de pexiglas, care se deschid / inchid odata cu usile trenului; nu luam in considerare tronsonul Jubilee din UK complet automat, la care trenul vine la 30secunde, nici magistrala din Paris complet automata, dar sunt numeroase alte exemple de civilizatie in transportul in comun: Cehia, Austria, Germania, Franta, Belgia, Italia (desi nu este chiar un exemplu bun).
De exemplu, Istanbul, un oras cu peste 12mil de locuitori, si legat de tramvaiul lor cu regim de metrou: accesul pe peroane se face cu turnicheti (avizsi transportului public de suprafata) si este pazita fiecare statie de un agent de politie; accesul se face prin jetoane de plastic, cumparate de la automatele din statii, sau de la ziare; sistemul este foarte eficient, si nu dureaza mult; nimeni nu intra fara sa plateasca, si nimeni nu sta la coada sa intre pe peron, desi linia respectiva este cea mai aglomerata linie de tramvai-metrou, care leaga orasul de la vest la est si traverseaza si golful. Pentru o calatorie cu n tramvaie, platea echivalentul a 2lei.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|