Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze pentru transportul local - Barlad
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2005 16:03:37    Titlul subiectului: Autobuze pentru transportul local - Barlad 2565

Au inlocuit maxi-taxi cu 9 autobuze second-hand si trebuie sa mai apara 2 Mercedesuri noi in decembrie.
05 - VS03FDP
06 - HR05ATV
08 - VS03CWS
09 - VS03CVZ
13 - HR02080



05 VS 03 FDP.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.14 kb
 Vizualizat:  de 26082 ori

05 VS 03 FDP.JPG



06_hr_05_atv_212.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.04 kb
 Vizualizat:  de 22304 ori

06_hr_05_atv_212.jpg



08_vs_03_cws_galb_178.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.56 kb
 Vizualizat:  de 22316 ori

08_vs_03_cws_galb_178.jpg



09_vs_03_cvz_628.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.6 kb
 Vizualizat:  de 22316 ori

09_vs_03_cvz_628.jpg



13_hr02080_859.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.23 kb
 Vizualizat:  de 22314 ori

13_hr02080_859.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihail75



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mai/2017
Mesaje: 43
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2005 20:35:09    Titlul subiectului: 7289

Par rezonabile autobuzele. E bine ca s-a facut acest pas si se incearca scoaterea maxi-taxiurilor. In seara asta, am auzit la tv ca autobuzele au fost atacate de raufacatori, ce au spart citeva geamuri cu bile de rulment si suruburi. asta e vandalism. Se pare ca cei afectati de introducerea autobuzelor (cei de pe maxi-taxi) sunt responsabili, eu le-as da niste amenzi grase.
Cine e de acolo, ce stie? Merg bine autobuzele? Le folosesc calatorii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 17:25:46    Titlul subiectului: 13871

Am vazut la stiri mai demult: Se pare ca privatiilor nu le-a convenit aducerea autobuzelor in oras, asa ca sefii privatilor au trimis cateva persoane in garajul autobuzelor pentru a se razbuna, spargand ferestrele catorva autobuze MAN de culoare rosie, cum sunt cele din pozele de mai sus.
Nu au zis daca indivizii erau boschetari sau ca lucrau pentru privati (la TV la stiri nu erau prinsi faptasii) si in mod sigur sefii firmelor particulare nu au mers noaptea pt a sparge geamuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sdanescu



Data înscrierii: 26/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Mar/2017
Mesaje: 37
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 12:31:31    Titlul subiectului: 14035

Cat de primitivi pot fi unii oameni... normal ar fi ca firmele ce momentan au maxi taxi sa investeasca in achizitionarea unor autobuze. In momentul in care vor face acest lucru, si isi vor respecta traseele respectiv orarele toata lumea ar avea de castigat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 20:21:15    Titlul subiectului: 31654

Sunt 15 autobuze ale aceleasi firme "UNISTIL"
Sunt 2 linii:
1 - Fabrica de Rulmenti - Liceu (plecari la fiecare 10min)
2 - Fabrica de Rulmenti - Gara (plecari la fiecare 10min)
Biletul costa 10 mii lei vechi
Maxi-taxi au disparut aproape de tot...
Autobuzele 02, 05, 06, 07



02.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.98 kb
 Vizualizat:  de 25751 ori

02.JPG



05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.18 kb
 Vizualizat:  de 22290 ori

05.jpg



06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.48 kb
 Vizualizat:  de 22298 ori

06.jpg



07.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.87 kb
 Vizualizat:  de 22298 ori

07.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 20:29:12    Titlul subiectului: 31658

Biletele se dau de taxatori, iata o poza din interiorul lui 07
Apoi 08 si 09.



07..JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.97 kb
 Vizualizat:  de 25744 ori

07..JPG



08_108.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.29 kb
 Vizualizat:  de 22284 ori

08_108.jpg



09_182.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.66 kb
 Vizualizat:  de 22296 ori

09_182.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Aug 2006 20:34:47    Titlul subiectului: 31662

10, 14 si 15


10.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.33 kb
 Vizualizat:  de 25738 ori

10.JPG



14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.03 kb
 Vizualizat:  de 22293 ori

14.jpg



15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.85 kb
 Vizualizat:  de 22293 ori

15.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Aug/2017
Mesaje: 72
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Joi 24 Aug 2006 11:35:19    Titlul subiectului: 31687

Mi se pare mie sau, pe langa O 405-ul albastru (pesemne ex-Zurich) este si un O 405 N1 (de prin 1990-1992) acolo? Sa aiba acum si Barladul autobuze low-floor? Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 12:07:00    Titlul subiectului: 92030

aproape toate autobuzele urbane din BARLAD
1(MAN)-2(Neoplan)-5(MAN)-6(Mercedes)-7(Mercedes)-8(MAN)-9(VOLVO)-10(NAW)-13(MAN)-14?



01.7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114 kb
 Vizualizat:  de 22475 ori

01.7.jpg



02.7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.95 kb
 Vizualizat:  de 22474 ori

02.7.jpg



05.7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.92 kb
 Vizualizat:  de 22473 ori

05.7.jpg



06.4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.07 kb
 Vizualizat:  de 22472 ori

06.4.jpg



07.9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.87 kb
 Vizualizat:  de 22471 ori

07.9.jpg



08.7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.63 kb
 Vizualizat:  de 22470 ori

08.7.jpg



09.12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.07 kb
 Vizualizat:  de 22469 ori

09.12.jpg



10.13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.07 kb
 Vizualizat:  de 22468 ori

10.13.jpg



13.12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.47 kb
 Vizualizat:  de 22467 ori

13.12.jpg



14.1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.43 kb
 Vizualizat:  de 22465 ori

14.1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 12:25:20    Titlul subiectului: 92032

autobuze care au fost ale Barladului.......
1. fostul 02 la BARLAD acum 7009 la IASI
2. fostul 06 la BARLAD acum 9307 la IASI
3. fostul 06 la BARLAD acum 7005 la IASI
4. fostul 07 la BARLAD acum 7004 la IASI
5. fostul 02 la BARLAD acum 7007 la IASI



02.1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.71 kb
 Vizualizat:  de 22465 ori

02.1.jpg



7009.4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.02 kb
 Vizualizat:  de 22464 ori

7009.4.jpg



06.1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.95 kb
 Vizualizat:  de 22463 ori

06.1.jpg



9307.11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.28 kb
 Vizualizat:  de 22462 ori

9307.11.jpg



06.1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.21 kb
 Vizualizat:  de 22460 ori

06.1.jpg



7005.10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.77 kb
 Vizualizat:  de 22459 ori

7005.10.jpg



07.1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.73 kb
 Vizualizat:  de 22458 ori

07.1.jpg



7004.16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.84 kb
 Vizualizat:  de 22456 ori

7004.16.jpg



02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.83 kb
 Vizualizat:  de 22454 ori

02.jpg



7007.14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.83 kb
 Vizualizat:  de 22453 ori

7007.14.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 12:41:34    Titlul subiectului: 92035

autobuze care au fost ale Barladului.......
6. fostul 15 la BARLAD acum 7006 la IASI
7. fostul 16 la BARLAD, fost 7012 la IASI, inlocuit cu alt 7012 aproape la fel
8. 04 acum la BARLAD



15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.95 kb
 Vizualizat:  de 22450 ori

15.jpg



7006.7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.32 kb
 Vizualizat:  de 22449 ori

7006.7.jpg



16.7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.09 kb
 Vizualizat:  de 22447 ori

16.7.jpg



7012.0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.67 kb
 Vizualizat:  de 22446 ori

7012.0.jpg



7012.3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.09 kb
 Vizualizat:  de 22445 ori

7012.3.jpg



04.3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.26 kb
 Vizualizat:  de 22431 ori

04.3.jpg




Ultima modificare efectuată de către mariooo la Mie 16 Apr 2008 13:20:03, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 13:00:28    Titlul subiectului: 92036

Fostele autobuze ale transportului local in Barlad care acum fac curse speciale si legatura cu 2 comune limitofe Barladului
1.VS01GSB
2.VS01GSCsiVS01GSD (cele din mijloc)
3.VS01GSE(descompletat)
4.VS01GSF
5.VS01GSG
6.VS02KHD
7.VS02KLP



o VS 01 GSB 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.27 kb
 Vizualizat:  de 22442 ori

o VS 01 GSB   2.jpg



o VS 01 GSC 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.99 kb
 Vizualizat:  de 22441 ori

o VS 01 GSC   1.jpg



o VS 01 GSE.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.11 kb
 Vizualizat:  de 22440 ori

o VS 01 GSE.jpg



o VS 01 GSF 7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.87 kb
 Vizualizat:  de 22439 ori

o VS 01 GSF   7.jpg



o VS 01 GSG 5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.92 kb
 Vizualizat:  de 22438 ori

o VS 01 GSG   5.jpg



o VS 02 KHD 4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.63 kb
 Vizualizat:  de 22437 ori

o VS 02 KHD   4.jpg



o VS 02 KLP 0.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.83 kb
 Vizualizat:  de 22436 ori

o VS 02 KLP   0.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Aug 2008 17:32:10    Titlul subiectului: 97342

Toate autobuzele UNISTIL-ului ce le-am gasit pe traseu pe 21aug08 la BARLAD
1. 01
2. 04
3. 05
4. 06 adus de la IASI
5. 07
6. 08



01.11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.43 kb
 Vizualizat:  de 22083 ori

01.11.jpg



04.10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.44 kb
 Vizualizat:  de 22082 ori

04.10.jpg



05.14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.86 kb
 Vizualizat:  de 22081 ori

05.14.jpg



07.16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.56 kb
 Vizualizat:  de 22080 ori

07.16.jpg



08.12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.54 kb
 Vizualizat:  de 22079 ori

08.12.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Aug 2008 17:36:31    Titlul subiectului: 97343

si restul de autobuze intilnite pe 21aug2008:
7. 10
8. 13
9. 14
10. 15
11. o poza cu un autobuz descompletat in locul unde gareaza autobuzele de la UNISTIL. Celelalte autobuze din poza sunt ale URBANTRANS firma ce a pierdut traseele urbane in defavoarea UNISTIL, acum au 2 trasee in comunele limitrofe si multe curse conventie .
12. intrare la URBANTRANS si UNISTIL



10.15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.4 kb
 Vizualizat:  de 22078 ori

10.15.jpg



13.13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.06 kb
 Vizualizat:  de 22077 ori

13.13.jpg



14.3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.83 kb
 Vizualizat:  de 22076 ori

14.3.jpg



15.5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.94 kb
 Vizualizat:  de 22075 ori

15.5.jpg



20..jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.06 kb
 Vizualizat:  de 22074 ori

20..jpg



o4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.65 kb
 Vizualizat:  de 22073 ori

o4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Sep/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 13 Apr 2009 22:23:15    Titlul subiectului: 109467

Identificarea originii unor vehicule (multumesc unui bun prieten din Elvetia):

- VS-03-MCO - ex-TPG Geneva (Elvetia). A circulat pentru scurt timp in Uster (Elvetia). In prezent se afla la Iasi (tot SC Unistil SRL).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Sep 2009 11:35:54    Titlul subiectului: 116878

Unistil-ul pare sa fie liderul absolut in ceea ce priveste castigarea licitatiilor pentru traseele din oras. Si asta pentru ca modul in care a fost conceput caietul de sarcini pentru licitatia transportului public convine in proportie de 100% acestui operator, defavorizandu-i totodata pe ceilalti competitori.
Articolul de mai jos apartine cotidianului "Monitorul de Vaslui", editia din 26.06.2009:

"Cine conduce „Autobuzul“?!

Sume semnificative vor iesi din buzunarele bârladenilor si vor intra în cele ale transportatorilor locali care au actionat în instanta Consiliul Local pe motiv ca nu au fost primiti pe trasee. Dar afacerea “Autobuzul” este mult mai profitabila, asa ca astfel de “maruntisuri” chiar nu conteaza. Ce conteaza este ca “placinta” numita transport public local pare sa fie coapta pentru un singur mesean. Totul este “beton” – în sensul ca demersurile facute pâna în prezent sunt perfect legale – ceea ce face ca meseanul sa o poata mânca fara teama unei eventuale indigestii. Lasând la o parte metaforele culinare, acesta transportator aparent privilegiat este chiar cel din cauza caruia municipalitatea plateste cu vârf si îndesat. Si va mai plati! Colac peste pupaza, noul caiet de sarcini pentru licitatia transportului public din Bârlad este extrem de “interesant”, sustin potentialii participanti: a fost întocmit astfel încât criteriile sa poata fi îndeplinite doar de… “meseanul” pomenit! Asa sa fie? L-am întrebat chiar pe primarul Constantin Constantinescu, iar edilul nu a ezitat sa ne raspunda. În transportul public de calatori sunt în joc sume foarte mari. Transportatorii, altii decât fostul concesionar, sustin ca, zilnic, un singur autobuz aduce cel putin 10 milioane lei vechi, iar în Bârlad circula zilnic 10-12 autobuze. Miercuri, în cadrul sedintei ordinare a Consiliului Local, a fost luat în duscutie si un proiect de hotarâre tematic, vizând aprobarea caietului de sarcini pentru concesionarea acestui serviciu al Primariei, dar si prezentarea modelului de contract de concesiune. Interesant. Dupa ce s-au uitat în caietul de sarcini, transportatorii au spus un singur lucru: cei care l-au întocmit au fost foarte… atenti. În document nu este nici o încalcare a legii, totul fiind foarte corect. Cu toate acestea, operatorii din domeniu vin cu o explicatie suplimentara, care miroase a “dedicatie”… “Nu ma înscriu la licitatie. Cum sa ma înscriu? Ce sanse am eu, un transportator ca oricare, în conditiile în care caietul de sarcini a fost întocmit strict pe calapodul firmei Unistil?! Se vorbeste acolo despre un parc auto cu anumite dotari, despre o platforma, despre niste investitii, despre experienta etc. Ce mai, exact ce detine în prezent Unistil! Le sugerez celor care au naivitatea sa creada ca au sanse la aceasta licitatie sa stea cuminti. Nici Mercedes n-ar putea îndeplini conditiile pe care deja fostul concesionar le îndeplineste! În schimb, trebuie remarcat ca documentul este perfect legal si nu îl poate “bate” nimeni în instanta”, spune Dan Taga, un transportator cu vechime în domeniul tentativelor (esuate) de a intra pe traseele din Bârlad. Asadar, Unistil. Este aceeasi firma care a avut pâna acum în grija transportul din Bârlad si care, cu siguranta, se va înscrie o data la licitatie. Si, de ce sa nu se înscrie, daca si cerintele o avantajeaza?! “Va spun ca nu am posibilitati sa ma înscriu la acea licitatie, oricât as vrea! În schimb, ascultati ce va spun eu: tot Unistil va câstiga, sigur! Caietul de sarcini este, de fapt, o prezentare a activitatii acestei societati. De unde posibilitati la mine sa ma bat cu ei? Ma gândeam la un leasing, la o investitie serioasa în acest domeniu… Degeaba! Nu ma pot baga pentru ca nu am vechime, nu am parc sau mai stiu eu ce…”, declara Sorin Radescu, un alt transportator care nu a intrat pe traseele orasului, în ciuda încercarilor din ultimii ani. Nu întâmplator i-am contactat pe cei doi transportatori. Acum doua zile, din conturile Primariei Bârlad a fost deblocata suma de 340 milioane lei vechi. Ne-am întrebat unde s-au dus acesti bani, în conditiile în care conducerea institutiei “urla” de luni bune ca bugetul este grav avariat, si am aflat ca banii au avut destinatia “cheltuieli de judecata”. Proces? De când? Cu cine? Evident, cu Taga si Radescu. Cei doi au obtinut sentinte definitive si executorii într-o parte din procesele intentate municipalitat ii, pentru ca nu au fost acceptat i sa presteze servicii de transport. Ei si înca un patron de firma de transport jubileaza: au deja în conturi în total 450 milioane lei vechi, întrucât le-au mai fost facute niste plati. Si mai au de scos din bugetul local alte circa 600 milioane lei vechi. Deocamdata. “Ani la rândul nu am reusit sa batem acest sistem, pâna acum. Toate instantele ne-a dat câstig de cauza si acum începem sa ne recuperam doar banii cheltuiti cu procesele. Sunt multe la mijloc! Nu s-ar fi ajuns aici, în schimb, daca s-ar fi respectat legea”, a explicat Taga. Surse din anturajul acestora spun ca cele trei societati s-au constituit în parte civila si cer daune materiale deloc mici. Un punct de plecare ar fi minim de 200 milioane lei vechi pentru fiecare societate în parte. Informatia a fost confirmata de administratorii a doua din cele trei firme în cauza. Calculul este simplu: bugetul Bârladului pierde dintr-un foc peste un miliard si jumatate de lei. De ce? Raspunde primarul Constantin Constantinescu. “Caietul de sarcini a fost întocmit de catre comisia de specialitate din cadrul Primariei Bârlad iar eventualele nemul- tumiri, fie ele din partea unor societati comerciale sau a unor reprezentanti ai acestora, se pot adresa, în scris, institut iei. Pe cine sa favorizeze? De unde stiu ca eu Unistil se va înscrie la licitatie? Poate nu se înscrie… Cine stie? Dupa parerea comisiei, toate prevederile din caiet sunt perfect legale iar eu nu pot decât sa îmi doresc sa câstiga firma care e mai tare. Despre cele 340 milioane lei vechi, cu titlul de “cheltuieli de judecata”, chiar nu îmi amintesc. Nu stiu ce plati s-au facut ieri (24 iunie, n.r.)”, a declarat primarul Constantinescu."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 08:20:27    Titlul subiectului: 118183

Autobuzele care circula in octombrie 2009 in Barlad:
1-2-3-4-5-6-7-8-10-11-14-15-31



01.1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.65 kb
 Vizualizat:  de 20083 ori

01.1.jpg



02.28.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.3 kb
 Vizualizat:  de 20082 ori

02.28.jpg



03.22.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  162.04 kb
 Vizualizat:  de 20081 ori

03.22.jpg



04.16.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.95 kb
 Vizualizat:  de 20079 ori

04.16.jpg



05.1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.99 kb
 Vizualizat:  de 20078 ori

05.1.jpg



06.14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.54 kb
 Vizualizat:  de 20077 ori

06.14.jpg



07.27.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.96 kb
 Vizualizat:  de 20076 ori

07.27.jpg



08.15.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.87 kb
 Vizualizat:  de 20075 ori

08.15.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 08:38:19    Titlul subiectului: 118186

Aproape toate sunt aduse de la Iasi, sunt reparate capital si vopsite.
Ikarusul galben si Rocarul12UDM sunt singurele autobuze ramase de la fostul TransUrban si sunt folosite pentru transportul tip Conventie la o fabrica de Confectii de linga Barlad.



10.17.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.28 kb
 Vizualizat:  de 20074 ori

10.17.jpg



11.2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.79 kb
 Vizualizat:  de 20072 ori

11.2.jpg



14.10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.57 kb
 Vizualizat:  de 20071 ori

14.10.jpg



15.25.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.09 kb
 Vizualizat:  de 20070 ori

15.25.jpg



31.14.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.71 kb
 Vizualizat:  de 20069 ori

31.14.jpg



o VS 02 KHB 13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.11 kb
 Vizualizat:  de 20067 ori

o VS 02 KHB   13.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Sep/2017
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Oct 2009 08:55:25    Titlul subiectului: 118187

Si aspecte din zona casarilor:


21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.76 kb
 Vizualizat:  de 20065 ori

21.jpg



24.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.89 kb
 Vizualizat:  de 20064 ori

24.jpg



o VS 01 GSA 8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.18 kb
 Vizualizat:  de 20063 ori

o VS 01 GSA   8.jpg



vs-03-jvx.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.41 kb
 Vizualizat:  de 20062 ori

vs-03-jvx.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2009 09:12:19    Titlul subiectului: 119385

Se pare ca transportul public din Barlad este efectuat de o alta firma numai ca nu se stie cine
Evenimentul.ro a scris:
În cele din urmă, transportul public de călători din Bîrlad și-a găsit un "nou stăpîn". La finele săptămînii trecute, Comisia de licitație din cadrul Primăriei Bîrlad a desemnat un cîștigător din cele trei firme înscrise. Însă, cît privește identitatea acestuia, nimeni nu știe sau mai bine zis nimeni nu a dorit să spună care este firma care va presta acest serviciu în următorii șase ani, scrie Obiectiv de Vaslui.
Această "secretomanie" a fost întărită chiar și de viceprimarul Traian Petcu, nimeni altul decît președintele Comisiei de licitație: "Într-adevăr, cert este că avem un cîștigător clar. În urma analizării ofertelor a fost desemnată firma cîștigătoare, dar nu vă pot spune mai multe. Conform legislației în vigoare nu avem dreptul să facem publice astfel de informații pînă ce Consiliul Local nu va valida rezultatul licitației. Așa este metodologia, asta spune legea, astfel încît nu vă pot furniza nici un fel de informație pe acest subiect".
Anunțarea rezultatului licitației se va face în cadrul unei ședințe a Consiliului Local Bîrlad, care se va desfășura în cursul acestei săptămîni. Atunci, după ce consilierii municipali vor valida rezultatul (și e puțin probabil că nu se va întîmpla așa), se va putea trece la ceilalți pași, cum ar fi încheierea și parafarea contractului dintre municipalitate și firma respectivă.
În cursa pentru adjudecarea transportului public de călători s-au înscris trei firme: SC Transaccept SRL Bîrlad, SC C&I Comserv SRL București și SC Unistil SRL Negrești. La prima strigare, SC C&I Comserv București a fost exclusă pe motiv că ar avea datorii la bugetul de stat. Ulterior, ca urmare a contestației, comisia de licitație a reprimit-o în cursă.

http://www.evenimentul.ro/articol/licitatie-secret-de-stat.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 03 Noi 2009 15:58:43    Titlul subiectului: 119416

Citat:
La prima strigare, SC C&I Comserv București a fost exclusă pe motiv că ar avea datorii la bugetul de stat. Ulterior, ca urmare a contestației, comisia de licitație a reprimit-o în cursă.
Normal că au reprimit-o, doar e firma de dube a lui Mitrea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 15/Sep/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 09 Dec 2010 19:14:12    Titlul subiectului: Autobuze pentru transport local din Barlad 137315

Este foarte bine ca au inlocuit microbuzele cu 9 autobuze, chiar daca sunt second-hand. Cine stie, poate peste ani vor circula si la Barlad autobuze "Mercedes-Citaro" sau macar IRIBUSURI noi (cum sunt la Vaslui).
In legatura cu rutele de transport in comun in Barlad, in afara de cele doua principale (IRB-GARA si IRB-Liceu), si pe celelalte rute (spre cartierele Munteni, Podeni, Deal, Cotu-Negru, Tuguiata) ar trebui introduse autobuze sau macar minibuze (in functie de numarul de calatori).
Dupa parerea mea, Barladul poate fi cel mai frumos oras din judet, avand multe cladiri vechi, de patrimoniu, si multe zone cu case (spre deosebire de Vaslui, unde vezi aproape numai blocuri).

Cateva idei pentru dezvoltarea si modernizarea Barladului si imbunatatirea transportului in comun urban de aici:

-refacerea completa a retelei de apa-canal (este cea mai veche si deteriorata retea din judet) si extinderea ei in toate cartierele orasului.
-asfaltarea tuturor strazilor din oras
-realizarea soselei de centura
-reabilitarea cladirilor vechi (in primul rand- Casa Rosie, Muzeul Vasile Parvan, Teatrul Victor Ioan Popa etc)
-pastrarea zonelor traditionale de case (in cartierele de case sa nu se permita constructia de cladiri de birouri si de blocuri)
-reabilitarea completa a zonelor de agrement Gradina Publica si Prodana
O extindere masiva a Gradinii Publice se poate face in zona verde, situata la nord de cartierul Cotu Negru (aici se poate amenaja si partie de schi).
-regandirea sistemului de semaforizare
-pe terenurile virane, realizarea de parcuri si parcari
-largirea (pe cat posibil) a Bulevardului Epureanu, si in continuuare a strazilor: Gheorghe Doja, Tudor Vladimirescu, Cerbului (pana la Confectii; s-ar crea o a doua axa nord-sud, si eventual s-ar putea creea si sens unic pe Bdul. Republicii);
-largirea (pe cat posibil) Bdul. Vasile Parvan, pe traseul: intersectie FEPA, pod Pescarie, Piata, Gara.
-reabilitarea zonei Bdul Primaverii- Gura Leu- Cerbul de Aur (in special in zona Gura Leu, unde se afla "ramasitele" a ceea ce trebuia sa fie termocentrala Barlad)
-reabilitarea strazii Ferastraielor (intre Gara-Confectii)
-largirea strazilor de acces in cartiere: pod Pescarie-Podeni, Pod Pescarie- strada Alexandru Vlahuta, 1 Decembrie 1918, Lascar Catargiu, Tudor Vladimirescu
-realizarea unei noi strazi, care sa lege direct Gara/Autogara, cu cartierele Munteni si Podeni. Aceasta ar trebui sa plece de la autogara, sa mearga paralel cu calea ferata, sa traverseze paraul Valea Seaca, sa mearga mai departe paralel cu calea ferata, apoi paralel cu linia ferata industriala, sa iasa la capatul strazii Alexandrul Vlahuta si apoi la intersectia FEPA.
-In felul acesta, s-ar creea o "centura interioara", pe traseul: Confectii-Strada Ferastraielor- Gara/Autogara- noua strada- intersectie FEPA- Strada Vasile Voiculescu- Strada Plevnei- Strada Tudor Vladimirescu- Intersectie Confectii.
-Atunci cand dezvoltarea orasului o va face necesara, pe aceasta "centura interioara" se poate avea in vedere si introducerea de troleibuz sau tramvai.
-Pe axa nord-sud (Rulmentii-Confectii, cu ramificatie spre Gara), in viitor se poate avea in vedere si introducerea de troleibuze (Bdul. Republicii este destul de larg, ceea ce permite chiar realizarea unei benzi speciale pentru troleibuzele ghidate optic IRIBUS-CIVIS).
-Dezvoltarea zonelor industriale sa se faca in nord (platforma Rulmentii) si in sud (platforma Confectii).
-Constructii de blocuri de locuinte sau cladiri de birouri se poate realiza in zona cuprinsa intre Bdul. Vasile Parvan si strada Mihai Viteazul, pana la Paraul Valea Seaca si Pod Pescarie.
-reabilitarea Garii (dar cu pastrarea arhitecturii originare) si constructia (pe accelasi amplasament) a unei autogari noi si moderne.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 08 Aug 2011 19:11:18    Titlul subiectului: 147452

O imagine de acum cateva zile, cu unul dintre autobuzele barladene.
Am circulat si eu cu un astfel de autobuz si conditiile mi s-au parut decente, ba chiar mi-a starnit o amintire acea taxatoare ce statea in dreptul usii 2.



Fotografie1512.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  682.25 kb
 Vizualizat:  de 15807 ori

Fotografie1512.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 410
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Feb 2014 19:14:21    Titlul subiectului: 170952

Autobuzele barladene par sa fie in conditie buna din ce vad pe aia.Totusi, daca nu se supara nimeni, am sa imi expun si eu o parte din ideile mele pentru modernizarea acestui oras:
-reasfaltarea Bulevardului Republicii(drumurile din oras sunt banale)
-reasfaltarea si largirea Bulevardului Epureanu
-reasfaltarea Bulevardului Primaverii
-reasfaltarea Strazii Dragos Voda
-reabilitarea a mai multor cladiri istorice si a mai multor blocuri
-reabilitarea garii
-construirea unei noi autogari
-construirea centurii
-inlocuirea autobuzelor cu trepte cu unele Low-Floor
-reasfaltarea si largirea Strazii Mihai Viteazul
-reasfaltarea Strazii Vasile Parvan si Ioan Popescu
-construirea unei retele de troleu(aici va fi mai lung, pentru ca includ si traseele).Traseul 1:
Rulmeti SA-Spitalul de Urgenta Elena-Scoala Generala nr.8-Parcul Central-Primaria-Hotel Moldova-Piata 9 Mai-Biserica Catolica-Confectii-Liceul Mihai Eminescu
Traseul 2:
Acelasi ca Traseul 1, doar ca la Piata 9 Mai face la stanga pe Primaverii si ajunge la Gara
-modernizarea scolilor si liceelor
-curatarea parcurilor si amenajarea a inca cateva in locurile posibile
-repararea retelei de canal
-redeschiderea fabricilor inchise sau cel putin intretinerea celor care mai sunt

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 15/Sep/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 07 Feb 2014 10:49:49    Titlul subiectului: Autobuzele din Barlad 170970

Desi e off-topic, sa analizam pe rand aceste propuneri

-Industria
Desi fata de Vaslui (unde aceasta a disparut aproape cu totul), in Bârlad din fericire mai exista inca, desi mult sub ce era in 1990. Rulmentii SA de la 9000 de salariati atunci, astazi daca mai sunt 2000 de salariati, FEPA SA din cate stiu mai functioneza, la fel si Vigonia SA. In schimb fosta Abrom SA nu mai exista. Acestea erau cele 4 mari unitati de pe platforma barladeana.
Mai functioneza si fabrica de confectii si cea de ulei.
In schimb fosta fabrica de prelucrarea tutunului si cea de vata pentru constructii nu mai functioneza.
Asadar cerere de transport, care sa justifice utilizarea autobuzelor (la orele de varf si a celor articulate) ar fi numai pe cele doua linii- Rulmentul-Gara si Rulmentul- Liceul Mihai Eminescu.

-Sistemul de apa-canalizare
Intradevar, aici este o mare problema. Si in cauza vechimii instalatiilor, dar si a configuratiei terenului (in special in zona garii terenul fiind jos nu permite scurgerea gravitationala, ceea ce ar necesita realizare de lucrari speciale-statii de pompare/repompare).
Exista un proiect aprobat si care urmeaza a demara in primavara acestui an , prin care pana la sfarsitul anului 2015, toate sistemele de apa-canalizare si statiile de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Bârlad, Husi si orasul Negresti urmeaza a fi reabilitate.

-Cladirile vechi de patrimoniu
In Bârlad, spre deoasebire de Vaslui, dupa 1968, nu s-a demolat masiv, pastrandu-se multe cladiri vechi, ce dau un aer aparte orasului. Unele au fost reabilitate (muzeul Vasile Parvan), altele nu.
Apoi orasul are si avantajul ca exista multe cartiere de case- nu vezi numai blocuri ca la Vaslui.

-Alte dotari edilitare
Cinematograf nu exista (dar este in proiect reabilitarea fostului cinematograf), au un parc la teatru si gradina publica destul de bine amenajate, o casa de cultura.
Ca si locuri de agrement, trebuie amenajat lacul Regie si Prodana.
De asemenea, in interiorul orasului, trebuie amenajat paraul Valea seaca.

-Strazile
Cu precadere ar trebui amenajate acele strazi care sunt folosite de mijloacele de transport in comun, apoi strazile ce asigura legatura intre cartiere. Acestea ar fi strada Tecuciului, Bdul. Republicii, strada general Vasile Milea (intre Confectii SA si Gara), Bdul. Primaverii, Strada Mihai Viteazul (de la Gara/Autogara la podul pescariei), strada Alexandru Vlahuta, strada Capitan Grigore Ignat, axa formata din Bdul. Epureanu, strada Dragos Voda, strada Mihai Eminescu (aceasta axa fiind paralela cu Bdul. Republicii se poate avea in vedere introducerea unor sensuri unice), strada Victoriei, strada 1 Decembrie 1918 (asigura legatura cu cartierele de case din vestul orasului), strada Cerbului, strada Gheorghe Doja.
Apoi in perspectiva se poate avea in vedere constructia unei strazi care sa asigure o legatura mai directa intre gara si cartierele Munteni si Podeni, astfel strada ar urma sa plece de la gara/autogara, sa mearga paralel cu calea ferata. Ai apar doua probleme, traseul strazii urmând a trece prin incinta fabricii de ulei, apoi prin incinta actualului cimitir (care ar putea fi relocat eventual). Apoi pod peste paraul Valea seaca, urmând apoi traseul strazii Dochia. Apoi din zona Abatorului mers paralel cu calea ferata industriala, pentru a se uni in final cu strada capitan Grigore Ignat.
In privinta centurii ocolitoare, este in proiect de multa vreme.

-Transportul urban in comun
Aici primaria ar trebui când face caietul de sarcini sa impuna firmei castigatoare niste conditii mai stricte- sa aiba in parc 30 de autobuze de mare capacitate noi (bineinteles ca-mi doresc sa vad circulând si la Bârlad autobuze Mercedes-Citaro de ultima generatie) pentru cele doua linii urbane principale, sa aiba in parc un numar de 20 minibuze noi pentru liniile spre cartierele de case, o baza de intretinere dotata cu utilaje de intretinere adecvate si personal calificat. Trebuie amenajate si statiile.
Deocamdata e bine ca s-au inlocuit microbuzele cu aceste autobuze, chiar daca sunt second-hand.
In privinta troleibuzelor, a existat un proiect in acest sens in 2001, stalpii montati pe Bdul. Republicii putând sustine o eventuala retea de troleibuze.

-Transportul in exterior

Statia CFR Bârlad are o cladire inaugurata in 1968, echipata cu o instalatie CED-CR-3. Din pacate cladirea de calatori necesita reparatii majore, fiind puternic degradata.
In plus traficul de marfa prin statia CFR Bârlad este foarte redus.
Apoi celelalte subunitati feroviare s-au desfiintat- depoul de locomotive, revizia de vagoane.

Autogara Bârlad trebuie si ea renovata (nu neaparat construita una noua), iar parcul auto este si el invechit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community