Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura tramvaiului botosanean

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 7808
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Aug 2007 21:22:50    Titlul subiectului: 81639

In ultimul an au fost realizate o serie de investitii pentru modernizarea infrastructurii tramvaiului botosanean. Astfel, a fost inlocuita calea de rulare pe bucla de la Luceafarul, au fost construite peroane in aproape toate statiile traseului 101 intre Gara si Luceafarul, au fost inlocuite macazurile de la Gara si a fost montata si pusa in functiune instalatia de schimbare automata. Pentru viitor se doreste reabilitarea intregului sistem, in acest sens derulandu-se o colaborare cu un partner german. Este vizata si realizarea legaturii intre liniile 101 si 102 intre Primaverii si Pod de Piatra. De asemenea, se doreste modernizarea depoului si achizitionarea de tramvaie dotate cu chopper.
Cum spunea Mariooo mai sus, o parte a vagoanelor din parcul actual au fost revopsite, cu exceptia lui 27 fiind pastrata combinatia galben-negru, insa cu o alta dispunere fata de schema din Dresda. Unele tramvaie au primit si reclame noi.
Foto:
1. sina noua pe bucla de la Luceafarul.
2. patina pentru schimbarea automata a macazului de la Gara, la separarea liniilor 101 si 102.
Vezi si prima pagina a topicului.
Reiau mai jos harta postata pe prima pagina, redesenand traseele.
Linia 101 este marcata cu verde, fiind traseul care traverseaza si zona centrala.
Linia 102 este marcata cu verde pe portiunea comuna cu 101 (vestul orasului) si cu rosu in rest.
Tronsonul de legatura proiectat si partial executat este figurat cu portocaliu. Porneste de la capatul liniei 102 si ajunge la ultima curba a traseului 101 (Pod de Piatra).



Img_4605.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.88 kb
 Vizualizat:  de 18391 ori

Img_4605.jpg



Img_4616.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.03 kb
 Vizualizat:  de 18391 ori

Img_4616.jpg



harta_bt_198.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.99 kb
 Vizualizat:  de 18268 ori

harta_bt_198.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 1001
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 21 Aug 2007 21:27:55    Titlul subiectului: 81763

Partial cat? Mai sunt intentii de a termina lucrarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Oct 2007 08:56:56    Titlul subiectului: 83821

Cand am fost ultima data in Botosani am vazut o bucla de intoarcere la gara, care nu era in stare de functionare. S-a folosit? ce trasee treceau pe acolo?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 7808
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 18 Oct 2007 12:45:01    Titlul subiectului: 83825

Utilitatea acelei bucle tinea de intoarcerea vagoanelor intre orele de varf, pentru a nu mai parcurge distanta pana la capatul de la fabrica de mobila. Parcurgand bucla se observa si dublarea liniei pe strada paralela cu Calea Nationala. Intrarea pe bucla este facuta doar dinspre Centru/Primaverii, la iesire existand posibilitatea de trimitere a vagoanelor catre toate cele trei directii.

Pentru Radu: la capatul din Primaverii a fost realizata infrastructura pe cateva sute de metri. Intentii de finalizare a lucrarii au existat si aspectul a fost luat in calcul si in studiul facut de partenerul german. Din pacate, traim in Romania si pana si rabdarea neamtului are o limita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Ian/2017
Mesaje: 142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Iul 2008 11:47:08    Titlul subiectului: 275 96092

Traseele de transport din Botosani sunt foarte bine gandite. Chiar daca sunt doar cele 2 de tramvai. Acopera intreaga suprafata a orasului si au un interval foarte bun de succedare. Daca s-ar finaliza si legatura intre 101 si 102, atunci ar fi totul complet.
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 15 Noi 2008 21:33:39    Titlul subiectului: Re: 275 101130

Sincer nici nu pare foarte greu, din moment ce exista doar linii drepte, iar arhitectura orasului permite acest avantaj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 15 Noi 2008 22:10:40    Titlul subiectului: 101136

E adevarat, nu pare greu deloc, mai ales daca ai in vedere ca e necesar mai putin de 1 km de linie, cale simpla, pentru a finaliza legatura dintre 101 si 102 si reteaua de contact din capatul din Primaverii pana la intersectia Pod de Piatra.
Dar, daca adaugam faptul ca dubele au sustinere in primarie, Eltransul din cand in cand mai "curteaza" un faliment, tramvaiele incurca "gipanele", costa mult, in general "incurca lumea", nu cred ca mai e usor, ci e chiar greu de tot. Daca n-au fost in stare sa refaca bucla de intoarcere de la gara, mira-m-as sa reuseasca sa termine linia 103.
Totusi, eu sper in continuare si cred ca exista o mica sansa si pentru 103. Vom trai si vom vedea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 15 Noi 2008 22:46:43    Titlul subiectului: 101141

Cat mai credeti ca vor mai rezista acesti baroni locali fara scrupule??? Va spun eu, prea putin. Vine UE din urma, iar cu ei nu te joci. E clar, viitorul e al tramvaielor, si in general a transportului in comun (aproape) nepoluant. In multe orase se lucreaza la reabilitarea partiala/totala a caii de rulare, sau chiar la introducerea unor noi linii (imi vin repede in minte orase precum Oradea, Arad, Timisoara, etc.).
Nu cred ca aceste "manarii" apartinand unei tari de lumea a 3-a vor mai rezista mult la noi. Pana atunci, ne putem doar ruga sa nu distruga prea mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Noi 2008 13:20:14    Titlul subiectului: 101171

arthurarad a scris:
Pana atunci, ne putem doar ruga sa nu distruga prea mult!

Ai pus punctul pe i. Aici si mie imi este frica, pentru ca intr-adevar, a inceput sa miste ceva prin tara, insa, dupa cum ai mentionat, a inceput in orasele din vestul tarii. Botosaniul e cam la mare departare de Vest si la propriu si la figurat.
Cat priveste UE, am ceva indoieli, mai ales ca acuma incepem sa fim prinsi cu aceasta criza financiara mondiala. Iar pe deasupra, daca noi nu suntem in stare sa avem grija de noi, pai nu cred ca altii nu o sa mai poate de grija noastra, fie ei si cei din UE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 06 Oct 2010 15:24:24    Titlul subiectului: Infrastructura tramvaiului botosanean 134465

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Reabilitari_amanate_pentru_anul_viitor_0_348565524.html

"Botoșani: Reabilitări amânate pentru anul viitor

Alex Chirilă

Miercuri 6 oct 2010

Pe Primăverii se va da în gropi și în această iarnă

După lucrările ce se desfășoară pe programul Ispa, ce au fost amânate pentru anul viitor, reabilitarea Străzii Primăverii și a străzii Nicolae Iorga au beneficiat de același tratament.

Anunțate cu termen de finalizare până în această toamnă, reabilitările celor două segmente de drum au fost amânate din cauza lipsei banilor și a proiectării.

„Pentru strada Primăverii s-a licitat partea de proiectare, s-a făcut licitația și proiectul pentru partea de strada, iar acum se face proiectul pentru partea de tramvai. Cu o întârziere destul de mare am luat și creditul de la Intesa Sanpaolo Bank, deci anul acesta, cu siguranță, strada Primăverii nu va fi refăcută", a spus viceprimarul Florin Ghiorghiță.

Inițial municipalitatea a dorit înlocuirea dalelor de tramvai de pe strada Primăverii cu cele nefolosite de pe strada Nicolae Iorga, însă și acestea au 20 de ani de când au fost montate și au început să se degradeze. Pentru calea de rulare a tramvaielor s-a ales altă soluție tehnică ce duce costurile de reabilitare la 5 milioane de lei.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 28 Ian 2011 11:47:54    Titlul subiectului: 139247

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Au_inchis_strada_Primaverii_cu_o_zi_inainte_0_416958525.html

"Botoșani: Au închis strada Primăverii cu o zi înainte

Alex Chirilă

Vineri 28 ian 2011

Circulația pe Primăverii este închisă pe un sens

Tramavaiele nu circulă începând de astăzi pe strada Primăverii din cauza unor lucrări la calea de rulare.

Conducerea societății Eltrans a programat sâmbăta trecută lucrări la calea de rulare de la intersecția străzilor Primăverii cu George Enescu dar din cauza condițiilor meteo nefavorabile au trebuit să reprogrameze aceste lucrări cu o săptămână. Astăzi dimineață, drumarii au delimitat zona în care se efectuează lucrările, însă au fost nevoiți să oprească și circulația autovehiculelor pe un sens.

„Inițial am spus că facem această lucrare sâmbăta trecută dar vremea nu ne-a permis. Banii au fost alocați încă din decembrie dar din cauza vremii a trebuit să tot amânăm lucrarea", a spus Victor Ivănescu, directorul societății Eltrans.

Lucrările sunt estimate să dureze 24 de ore, iar de mâine dimineață, tramvaiele ar trebuie să circule din nou pe traseul 102."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 28 Feb 2011 12:15:02    Titlul subiectului: 140545

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Strada_Primaverii-in_reabilitare_totala_0_435556669.html#commentsPage-1

Ghiciti cam cat va dura reabilitarea? Exact: SUFICIENT cat "sa mananca si gura la maxi-taxi-sti ceva"...

De ce nu introduc autobuze?!?
Iar daca n-au (suficiente), de ce nu fac licitatie, sunt convins ca operatori precum Unistil ar fi putut fi interesati.

Oare nu bate la ochi ca e cu "dedicatie" ? Ca daca "n-a mers" cu povestile anterioare cu preluarea Eltrans de catre firma de maxi-taxi, pretextul cu reparatia liniei e cel mai bun si cu cat dureaza mai mult, cu atat mai bine pentru bisnitari... si e "optima", nu investesti nimic, doar ... incasezi!

Va supun unui exercitiu de imaginatie: acum circula si tramvaiele, si cotinetele maxi-taxi. Intrebare: cum credeti ca va decurge transportul daca "dispar" tramvaiele si raman doar dubele?!? Scenarii cu replici gen: "Hai, mergeti mai in spate, ca mai e loc, inca nu sunt decat 60 de calatori in duba" cred ca nu vor fi foarte rare, ba din contra... si cetatenii-prostovani se vor lasa umiliti si batjocoriti pe banii lor si interesele altora...

Si daca "experimentul" va da "rezultate", nu credeti ca va veni de la sine concluzia ca "de fapt, merge si fara tramvai, numai cu dubele" ?!?

"Botoșani: Strada Primăverii, în reabilitare totală

Adrian Șorodoc

Luni 28 feb 2011

Botosani

Programul transportului în comun va fi dat peste cap de lucrările anunțate de edili

Tramvaiul 102 va fi suspendat, iar transportul va fi asigurat cu microbuze maxi-taxi. Lucrările vor începe când vine căldura. Procesul de modernizare va costa 5 milioane de lei, bani de la buget, și vor fi create 300 de locuri de parcare.

Lucrările vor începe când vremea se va încălzi și presupun lărgirea străzii, pavarea trotuarelor, amenajarea de locuri de parcare și schimbarea în totalitate a liniilor de tramvai.

Linia 102, deteriorată în proporție de 50%

„Investiția e făcută din bugetul local și din economiile făcute la alte capitole bugetare. Modernizarea acestei străzi se impunea deoarece carosabilul este deteriorat și nu s-a mai turnat covor asfaltic de multă vreme. Vom crea cel puțin 300 de locuri de parcare în zonele deficitare“, a declarat viceprimarul Florin Ghiorghiță.

Jumătate din banii alocați vor fi cheltuiți pentru repararea liniei de tramvai 102, care este deteriorată. „Linia de tramvai nu a mai fost reparată de la punerea în funcțiune și este deteriorată în proporție de peste 50%. Sunt dale din beton dintre șine care au ajuns să depășească cu 90% gradul de uzură și pun în pericol atât circulația tramvaielor cât și a mașinilor“, a mai spus viceprimarul .

Pe perioada lucrărilor, tramvaiul 102 va fi suspendat, iar transportul se va asigura cu microbuze maxi-taxi. În aceste condiții, edilii nu exclud să ceară societății Eltrans să dispună trimiterea în șomaj tehnic a angajaților de pe linia 102. „Dacă tramvaiele nu vor circula, Eltrans nu poate primi subvenție de la bugetul local și implicit va trebui să se găsească soluții pentru angajații care vor râmâne fără obiectul muncii“, a explicat viceprimarul.

Vatmanii, în șomaj tehnic

Conducerea societății Eltrans spune însă că Primăria este cea care va trebui să asigure plata șomajului tehnic. „Sunt cel mult 24 de angajați care lucrează pe această linie. În contractul pe care îl avem cu Primăria este prevăzut că pe perioada investițiilor la calea de rulare cheltuielile cu plata șomajului tehnic vor trebui suportate de municipalitate, nu de Eltrans“, a spus Victor Ivănesacu, directorul Eltrans.

Botoșănenii care folosesc tramvaiul de pe linia 102 spun că această investiție trebuia făcută de mai multă vreme. „Tramvaiele care circulă pe Primăverii pocnesc de zici că se desfac în două din cauza liniei vechi. Mă mir că s-au găndit așa târziu să modernizeze strada asta, care este practic jumătate din Botoșani“, a spus Dumitru Olaru, locuitor în zonă. "

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2011 08:47:55    Titlul subiectului: 142230

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Lucrari_abandonate_de_Eltrans_0_457154335.html

"Botoșani: Lucrări abandonate de Eltrans

5 aprilie 2011

Autor: Alex Chirilă

Craterul amenință integritatea mașinilor

Reabilitarea buclei de la intersecția străzilor Primăveri cu George Enescu dă bătăi de cap șoferilor.

Calea de rulare a tramvaielor a fost reabilitată pe o mică porțiune încă din luna noiembrie a anului trecut, iar după topirea zăpezilor este aproape imposibilă tranzitarea intersecției fără să avariezi mașina.

„Eu trebuie să merg pe acolo în fiecare dimineață și este foarte dificil. Chiar nu se poate arunca o mânî de pietriș până se remediază situația", a precizat consilierul local Gheorghe Vâzdoagă.

Conducerea Eltrans dă vina pe drumari.

„Încă nu s-au deschis stațiile de asfalt. Noi nu avem ce face până atunci", s-a apărat Victor Ivănescu, directorul Eltrans.

Până se va găsi o soluție, șoferii nu au decât să strângă din dinți și să spere că nu li se va strica autoturismul la următoarea trecere prin intersecție."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 5791
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 05 Mai 2011 14:01:39    Titlul subiectului: 143324

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Reabilitarea_societatii_de_transport_in_comun_necesita_20_milioane_de_euro_0_475152794.html

"Botoșani: Reabilitarea societății de transport în comun necesită 20 milioane de euro

5 mai 2011

Autor: Alex Chirilă

Investiția se va realiza începând de anul viitor cu ajutorul fondurilor europene care acum sunt cheltuite pe reabilitarea străzilor, pietonalelor, parcurilor și iluminatului ornamental.

După ce Eltrans a cheltuit aporpape 200.000 euro pentru achiziționarea unor vagoane second din Germania, societatea se pregătește să cheltuie de aproape 100 de ori mai mulți bani pentru reabilitarea infrastructurii.

„Lucrările de infrastructură pentru calea de rulare a tramvaiului puteau fi finanțate numai pe Programul Operațional Regional, pe axa 1. Nu au încăput în primele proiecte pe care le-am accesat dar au rezultat în toată regiunea economii în urma proceselor de licitație. Acest proiecte se finalizează anul viitor și vor exista realocări bugetare pe care le vom folosi pentru tramvai", a precizat viceprimarul Cătălin Alexa.

Mai multe detalii în ziarul Adevărul de Seară."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Mie 31 Aug 2011 18:23:31    Titlul subiectului: 148153

Pe strada Bucovina si B-dul George Enescu pe sensul dinspre strada Nicolae Iorga (de unde aceasta linie trebuia sa se desprinda de linia 103) spre actualul capat al liniei 102 ("capatul lui 1") sunt montati cativa stalpi pentru sustinerea liniei de contact pentru tramvai.
Intrebarea mea este ca linia de tramvai care am reprezentat-o discontinuu cu albastru pe harta e traseul pe unde trebuia sa intoarca tramvaiul 102 si ca actuala bucla de intoarcere a acestui traseu (102) a fost construita provizoriu...
Sagetile portocalii reprezinta locul unde am facut fotografiile si stalpul din fotografia Intersectie Bucovina cu G. Enescu 2.jpg era acum cativa ani sustinut si de un cablu care era legat de priponul care a ramas.



B-dul G. Enescu 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.36 kb
 Vizualizat:  de 10530 ori

B-dul G. Enescu 2.jpg



B-dul G. Enescu 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.55 kb
 Vizualizat:  de 10530 ori

B-dul G. Enescu 1.jpg



Intersectie Bucovina cu G. Enescu 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.92 kb
 Vizualizat:  de 10530 ori

Intersectie Bucovina cu G. Enescu 2.jpg



Intersectie Bucovina cu G. Enescu1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.35 kb
 Vizualizat:  de 10530 ori

Intersectie Bucovina cu G. Enescu1.jpg



bucovina.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.26 kb
 Vizualizat:  de 10530 ori

bucovina.jpg



harta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.11 kb
 Vizualizat:  de 10530 ori

harta.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 23:45:14    Titlul subiectului: 151319

Cateva poze cu linia de tramvai care nu a fost terminata.
Strada Primaverii.



DSC02583.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.45 kb
 Vizualizat:  de 9923 ori

DSC02583.JPG



DSC01623.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.86 kb
 Vizualizat:  de 9923 ori

DSC01623.JPG



DSC02521.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.57 kb
 Vizualizat:  de 9923 ori

DSC02521.JPG



DSC00472.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.26 kb
 Vizualizat:  de 9923 ori

DSC00472.JPG



DSC02586.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.44 kb
 Vizualizat:  de 9923 ori

DSC02586.JPG



DSC00473.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.39 kb
 Vizualizat:  de 9923 ori

DSC00473.JPG



DSC00474.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.72 kb
 Vizualizat:  de 9923 ori

DSC00474.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 23:51:45    Titlul subiectului: 151320

Strada Viilor


DSC02588.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.92 kb
 Vizualizat:  de 9921 ori

DSC02588.JPG



DSC01628.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.26 kb
 Vizualizat:  de 9921 ori

DSC01628.JPG



DSC01630.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.04 kb
 Vizualizat:  de 9921 ori

DSC01630.JPG



DSC02522.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.43 kb
 Vizualizat:  de 9921 ori

DSC02522.JPG



DSC02592.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.95 kb
 Vizualizat:  de 9921 ori

DSC02592.JPG



DSC01632.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.18 kb
 Vizualizat:  de 9921 ori

DSC01632.JPG



DSC01633.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.2 kb
 Vizualizat:  de 9921 ori

DSC01633.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Dec 2011 00:02:22    Titlul subiectului: 151321

Strada Nicolae Iorga


DSC01634.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.71 kb
 Vizualizat:  de 9919 ori

DSC01634.JPG



DSC00478.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.69 kb
 Vizualizat:  de 9919 ori

DSC00478.JPG



DSC00479.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.2 kb
 Vizualizat:  de 9919 ori

DSC00479.JPG



DSC02597.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.99 kb
 Vizualizat:  de 9919 ori

DSC02597.JPG



DSC02595.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.04 kb
 Vizualizat:  de 9919 ori

DSC02595.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Dec 2011 00:07:00    Titlul subiectului: 151322

Portiunea de linie de la capatul lui 102 schimbata in februarie 2011.


DSC04268.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.16 kb
 Vizualizat:  de 9914 ori

DSC04268.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Dec 2011 00:15:00    Titlul subiectului: 151325

Capatul Fabricade Mobila- Catamarasti, linie schimbata in toamna lui 2008.


DSC02995.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.28 kb
 Vizualizat:  de 9912 ori

DSC02995.JPG



DSC02996.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.91 kb
 Vizualizat:  de 9912 ori

DSC02996.JPG



DSC02994.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.41 kb
 Vizualizat:  de 9912 ori

DSC02994.JPG



DSC04921.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.83 kb
 Vizualizat:  de 9912 ori

DSC04921.JPG



DSC03002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.38 kb
 Vizualizat:  de 9912 ori

DSC03002.JPG



DSC04923.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.62 kb
 Vizualizat:  de 9912 ori

DSC04923.JPG



DSC02997.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.3 kb
 Vizualizat:  de 9912 ori

DSC02997.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 08/Ian/2017
Mesaje: 370
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 17 Apr 2012 23:14:04    Titlul subiectului: 155105

Am o intrebare, deși Botoșaniul este singurul oraș din România care după 1990 și-a deschis tramvai și care după 2000 nu a distrus sistemul, chiar prelungindu-l, când se dă în folosință noua linie??? Sau au fost spălați niște bănuți?

Am pus si o harta cu extinderile propuse de mine, să îmi spuneți dacă este în regulă și realizabilă.



botosani-map.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.12 kb
 Vizualizat:  de 9245 ori

botosani-map.png



_________________
www.stefanbadita.wordpress.com --- Mie îmi pasă de Galați! Vouă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 22:45:33    Titlul subiectului: 162216

In luna noiembrie punctul de alimentare de pe strada Primaverii a fost mutat mai spre gara si separatorul a fost mutat cu un rand de stalpi tot spre gara.


20130102_112406.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.96 kb
 Vizualizat:  de 8172 ori

20130102_112406.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 22:51:04    Titlul subiectului: 162217

Portiunea de linie care a fost reparata in septembrie 2012, au fost inlocuite din nou sinele si traversele. In 2007 s-a pus cale ferata in locul dalelor din beton care au fost scoase din cauza lucrarilor de la termoficare.


20120916_160334.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.2 kb
 Vizualizat:  de 8170 ori

20120916_160334.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community