Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 18 Aug 2007 21:22:50 Titlul subiectului: |
81639 |
|
In ultimul an au fost realizate o serie de investitii pentru modernizarea infrastructurii tramvaiului botosanean. Astfel, a fost inlocuita calea de rulare pe bucla de la Luceafarul, au fost construite peroane in aproape toate statiile traseului 101 intre Gara si Luceafarul, au fost inlocuite macazurile de la Gara si a fost montata si pusa in functiune instalatia de schimbare automata. Pentru viitor se doreste reabilitarea intregului sistem, in acest sens derulandu-se o colaborare cu un partner german. Este vizata si realizarea legaturii intre liniile 101 si 102 intre Primaverii si Pod de Piatra. De asemenea, se doreste modernizarea depoului si achizitionarea de tramvaie dotate cu chopper.
Cum spunea Mariooo mai sus, o parte a vagoanelor din parcul actual au fost revopsite, cu exceptia lui 27 fiind pastrata combinatia galben-negru, insa cu o alta dispunere fata de schema din Dresda. Unele tramvaie au primit si reclame noi.
Foto:
1. sina noua pe bucla de la Luceafarul.
2. patina pentru schimbarea automata a macazului de la Gara, la separarea liniilor 101 si 102.
Vezi si prima pagina a topicului.
Reiau mai jos harta postata pe prima pagina, redesenand traseele.
Linia 101 este marcata cu verde, fiind traseul care traverseaza si zona centrala.
Linia 102 este marcata cu verde pe portiunea comuna cu 101 (vestul orasului) si cu rosu in rest.
Tronsonul de legatura proiectat si partial executat este figurat cu portocaliu. Porneste de la capatul liniei 102 si ajunge la ultima curba a traseului 101 (Pod de Piatra).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.88 kb |
Vizualizat: |
de 39883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.03 kb |
Vizualizat: |
de 39883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.99 kb |
Vizualizat: |
de 39760 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 21 Aug 2007 21:27:55 Titlul subiectului: |
81763 |
|
Partial cat? Mai sunt intentii de a termina lucrarea?
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Oct 2007 08:56:56 Titlul subiectului: |
83821 |
|
Cand am fost ultima data in Botosani am vazut o bucla de intoarcere la gara, care nu era in stare de functionare. S-a folosit? ce trasee treceau pe acolo?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Oct 2007 12:45:01 Titlul subiectului: |
83825 |
|
Utilitatea acelei bucle tinea de intoarcerea vagoanelor intre orele de varf, pentru a nu mai parcurge distanta pana la capatul de la fabrica de mobila. Parcurgand bucla se observa si dublarea liniei pe strada paralela cu Calea Nationala. Intrarea pe bucla este facuta doar dinspre Centru/Primaverii, la iesire existand posibilitatea de trimitere a vagoanelor catre toate cele trei directii.
Pentru Radu: la capatul din Primaverii a fost realizata infrastructura pe cateva sute de metri. Intentii de finalizare a lucrarii au existat si aspectul a fost luat in calcul si in studiul facut de partenerul german. Din pacate, traim in Romania si pana si rabdarea neamtului are o limita.
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Iul 2008 11:47:08 Titlul subiectului: 275 |
96092 |
|
Traseele de transport din Botosani sunt foarte bine gandite. Chiar daca sunt doar cele 2 de tramvai. Acopera intreaga suprafata a orasului si au un interval foarte bun de succedare. Daca s-ar finaliza si legatura intre 101 si 102, atunci ar fi totul complet.
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 15 Noi 2008 21:33:39 Titlul subiectului: Re: 275 |
101130 |
|
Sincer nici nu pare foarte greu, din moment ce exista doar linii drepte, iar arhitectura orasului permite acest avantaj.
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Noi 2008 22:10:40 Titlul subiectului: |
101136 |
|
E adevarat, nu pare greu deloc, mai ales daca ai in vedere ca e necesar mai putin de 1 km de linie, cale simpla, pentru a finaliza legatura dintre 101 si 102 si reteaua de contact din capatul din Primaverii pana la intersectia Pod de Piatra.
Dar, daca adaugam faptul ca dubele au sustinere in primarie, Eltransul din cand in cand mai "curteaza" un faliment, tramvaiele incurca "gipanele", costa mult, in general "incurca lumea", nu cred ca mai e usor, ci e chiar greu de tot. Daca n-au fost in stare sa refaca bucla de intoarcere de la gara, mira-m-as sa reuseasca sa termine linia 103.
Totusi, eu sper in continuare si cred ca exista o mica sansa si pentru 103. Vom trai si vom vedea...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 15 Noi 2008 22:46:43 Titlul subiectului: |
101141 |
|
Cat mai credeti ca vor mai rezista acesti baroni locali fara scrupule??? Va spun eu, prea putin. Vine UE din urma, iar cu ei nu te joci. E clar, viitorul e al tramvaielor, si in general a transportului in comun (aproape) nepoluant. In multe orase se lucreaza la reabilitarea partiala/totala a caii de rulare, sau chiar la introducerea unor noi linii (imi vin repede in minte orase precum Oradea, Arad, Timisoara, etc.).
Nu cred ca aceste "manarii" apartinand unei tari de lumea a 3-a vor mai rezista mult la noi. Pana atunci, ne putem doar ruga sa nu distruga prea mult!
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Noi 2008 13:20:14 Titlul subiectului: |
101171 |
|
arthurarad a scris: | Pana atunci, ne putem doar ruga sa nu distruga prea mult! |
Ai pus punctul pe i. Aici si mie imi este frica, pentru ca intr-adevar, a inceput sa miste ceva prin tara, insa, dupa cum ai mentionat, a inceput in orasele din vestul tarii. Botosaniul e cam la mare departare de Vest si la propriu si la figurat.
Cat priveste UE, am ceva indoieli, mai ales ca acuma incepem sa fim prinsi cu aceasta criza financiara mondiala. Iar pe deasupra, daca noi nu suntem in stare sa avem grija de noi, pai nu cred ca altii nu o sa mai poate de grija noastra, fie ei si cei din UE.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 06 Oct 2010 15:24:24 Titlul subiectului: Infrastructura tramvaiului botosanean |
134465 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Reabilitari_amanate_pentru_anul_viitor_0_348565524.html
"Botoșani: Reabilitări amânate pentru anul viitor
Alex Chirilă
Miercuri 6 oct 2010
Pe Primăverii se va da în gropi și în această iarnă
După lucrările ce se desfășoară pe programul Ispa, ce au fost amânate pentru anul viitor, reabilitarea Străzii Primăverii și a străzii Nicolae Iorga au beneficiat de același tratament.
Anunțate cu termen de finalizare până în această toamnă, reabilitările celor două segmente de drum au fost amânate din cauza lipsei banilor și a proiectării.
„Pentru strada Primăverii s-a licitat partea de proiectare, s-a făcut licitația și proiectul pentru partea de strada, iar acum se face proiectul pentru partea de tramvai. Cu o întârziere destul de mare am luat și creditul de la Intesa Sanpaolo Bank, deci anul acesta, cu siguranță, strada Primăverii nu va fi refăcută", a spus viceprimarul Florin Ghiorghiță.
Inițial municipalitatea a dorit înlocuirea dalelor de tramvai de pe strada Primăverii cu cele nefolosite de pe strada Nicolae Iorga, însă și acestea au 20 de ani de când au fost montate și au început să se degradeze. Pentru calea de rulare a tramvaielor s-a ales altă soluție tehnică ce duce costurile de reabilitare la 5 milioane de lei."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 28 Ian 2011 11:47:54 Titlul subiectului: |
139247 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Au_inchis_strada_Primaverii_cu_o_zi_inainte_0_416958525.html
"Botoșani: Au închis strada Primăverii cu o zi înainte
Alex Chirilă
Vineri 28 ian 2011
Circulația pe Primăverii este închisă pe un sens
Tramavaiele nu circulă începând de astăzi pe strada Primăverii din cauza unor lucrări la calea de rulare.
Conducerea societății Eltrans a programat sâmbăta trecută lucrări la calea de rulare de la intersecția străzilor Primăverii cu George Enescu dar din cauza condițiilor meteo nefavorabile au trebuit să reprogrameze aceste lucrări cu o săptămână. Astăzi dimineață, drumarii au delimitat zona în care se efectuează lucrările, însă au fost nevoiți să oprească și circulația autovehiculelor pe un sens.
„Inițial am spus că facem această lucrare sâmbăta trecută dar vremea nu ne-a permis. Banii au fost alocați încă din decembrie dar din cauza vremii a trebuit să tot amânăm lucrarea", a spus Victor Ivănescu, directorul societății Eltrans.
Lucrările sunt estimate să dureze 24 de ore, iar de mâine dimineață, tramvaiele ar trebuie să circule din nou pe traseul 102."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 28 Feb 2011 12:15:02 Titlul subiectului: |
140545 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Strada_Primaverii-in_reabilitare_totala_0_435556669.html#commentsPage-1
Ghiciti cam cat va dura reabilitarea? Exact: SUFICIENT cat "sa mananca si gura la maxi-taxi-sti ceva"...
De ce nu introduc autobuze?!?
Iar daca n-au (suficiente), de ce nu fac licitatie, sunt convins ca operatori precum Unistil ar fi putut fi interesati.
Oare nu bate la ochi ca e cu "dedicatie" ? Ca daca "n-a mers" cu povestile anterioare cu preluarea Eltrans de catre firma de maxi-taxi, pretextul cu reparatia liniei e cel mai bun si cu cat dureaza mai mult, cu atat mai bine pentru bisnitari... si e "optima", nu investesti nimic, doar ... incasezi!
Va supun unui exercitiu de imaginatie: acum circula si tramvaiele, si cotinetele maxi-taxi. Intrebare: cum credeti ca va decurge transportul daca "dispar" tramvaiele si raman doar dubele?!? Scenarii cu replici gen: "Hai, mergeti mai in spate, ca mai e loc, inca nu sunt decat 60 de calatori in duba" cred ca nu vor fi foarte rare, ba din contra... si cetatenii-prostovani se vor lasa umiliti si batjocoriti pe banii lor si interesele altora...
Si daca "experimentul" va da "rezultate", nu credeti ca va veni de la sine concluzia ca "de fapt, merge si fara tramvai, numai cu dubele" ?!?
"Botoșani: Strada Primăverii, în reabilitare totală
Adrian Șorodoc
Luni 28 feb 2011
Botosani
Programul transportului în comun va fi dat peste cap de lucrările anunțate de edili
Tramvaiul 102 va fi suspendat, iar transportul va fi asigurat cu microbuze maxi-taxi. Lucrările vor începe când vine căldura. Procesul de modernizare va costa 5 milioane de lei, bani de la buget, și vor fi create 300 de locuri de parcare.
Lucrările vor începe când vremea se va încălzi și presupun lărgirea străzii, pavarea trotuarelor, amenajarea de locuri de parcare și schimbarea în totalitate a liniilor de tramvai.
Linia 102, deteriorată în proporție de 50%
„Investiția e făcută din bugetul local și din economiile făcute la alte capitole bugetare. Modernizarea acestei străzi se impunea deoarece carosabilul este deteriorat și nu s-a mai turnat covor asfaltic de multă vreme. Vom crea cel puțin 300 de locuri de parcare în zonele deficitare“, a declarat viceprimarul Florin Ghiorghiță.
Jumătate din banii alocați vor fi cheltuiți pentru repararea liniei de tramvai 102, care este deteriorată. „Linia de tramvai nu a mai fost reparată de la punerea în funcțiune și este deteriorată în proporție de peste 50%. Sunt dale din beton dintre șine care au ajuns să depășească cu 90% gradul de uzură și pun în pericol atât circulația tramvaielor cât și a mașinilor“, a mai spus viceprimarul .
Pe perioada lucrărilor, tramvaiul 102 va fi suspendat, iar transportul se va asigura cu microbuze maxi-taxi. În aceste condiții, edilii nu exclud să ceară societății Eltrans să dispună trimiterea în șomaj tehnic a angajaților de pe linia 102. „Dacă tramvaiele nu vor circula, Eltrans nu poate primi subvenție de la bugetul local și implicit va trebui să se găsească soluții pentru angajații care vor râmâne fără obiectul muncii“, a explicat viceprimarul.
Vatmanii, în șomaj tehnic
Conducerea societății Eltrans spune însă că Primăria este cea care va trebui să asigure plata șomajului tehnic. „Sunt cel mult 24 de angajați care lucrează pe această linie. În contractul pe care îl avem cu Primăria este prevăzut că pe perioada investițiilor la calea de rulare cheltuielile cu plata șomajului tehnic vor trebui suportate de municipalitate, nu de Eltrans“, a spus Victor Ivănesacu, directorul Eltrans.
Botoșănenii care folosesc tramvaiul de pe linia 102 spun că această investiție trebuia făcută de mai multă vreme. „Tramvaiele care circulă pe Primăverii pocnesc de zici că se desfac în două din cauza liniei vechi. Mă mir că s-au găndit așa târziu să modernizeze strada asta, care este practic jumătate din Botoșani“, a spus Dumitru Olaru, locuitor în zonă. "
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 05 Apr 2011 08:47:55 Titlul subiectului: |
142230 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Lucrari_abandonate_de_Eltrans_0_457154335.html
"Botoșani: Lucrări abandonate de Eltrans
5 aprilie 2011
Autor: Alex Chirilă
Craterul amenință integritatea mașinilor
Reabilitarea buclei de la intersecția străzilor Primăveri cu George Enescu dă bătăi de cap șoferilor.
Calea de rulare a tramvaielor a fost reabilitată pe o mică porțiune încă din luna noiembrie a anului trecut, iar după topirea zăpezilor este aproape imposibilă tranzitarea intersecției fără să avariezi mașina.
„Eu trebuie să merg pe acolo în fiecare dimineață și este foarte dificil. Chiar nu se poate arunca o mânî de pietriș până se remediază situația", a precizat consilierul local Gheorghe Vâzdoagă.
Conducerea Eltrans dă vina pe drumari.
„Încă nu s-au deschis stațiile de asfalt. Noi nu avem ce face până atunci", s-a apărat Victor Ivănescu, directorul Eltrans.
Până se va găsi o soluție, șoferii nu au decât să strângă din dinți și să spere că nu li se va strica autoturismul la următoarea trecere prin intersecție."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 05 Mai 2011 14:01:39 Titlul subiectului: |
143324 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Reabilitarea_societatii_de_transport_in_comun_necesita_20_milioane_de_euro_0_475152794.html
"Botoșani: Reabilitarea societății de transport în comun necesită 20 milioane de euro
5 mai 2011
Autor: Alex Chirilă
Investiția se va realiza începând de anul viitor cu ajutorul fondurilor europene care acum sunt cheltuite pe reabilitarea străzilor, pietonalelor, parcurilor și iluminatului ornamental.
După ce Eltrans a cheltuit aporpape 200.000 euro pentru achiziționarea unor vagoane second din Germania, societatea se pregătește să cheltuie de aproape 100 de ori mai mulți bani pentru reabilitarea infrastructurii.
„Lucrările de infrastructură pentru calea de rulare a tramvaiului puteau fi finanțate numai pe Programul Operațional Regional, pe axa 1. Nu au încăput în primele proiecte pe care le-am accesat dar au rezultat în toată regiunea economii în urma proceselor de licitație. Acest proiecte se finalizează anul viitor și vor exista realocări bugetare pe care le vom folosi pentru tramvai", a precizat viceprimarul Cătălin Alexa.
Mai multe detalii în ziarul Adevărul de Seară."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Mie 31 Aug 2011 18:23:31 Titlul subiectului: |
148153 |
|
Pe strada Bucovina si B-dul George Enescu pe sensul dinspre strada Nicolae Iorga (de unde aceasta linie trebuia sa se desprinda de linia 103) spre actualul capat al liniei 102 ("capatul lui 1") sunt montati cativa stalpi pentru sustinerea liniei de contact pentru tramvai.
Intrebarea mea este ca linia de tramvai care am reprezentat-o discontinuu cu albastru pe harta e traseul pe unde trebuia sa intoarca tramvaiul 102 si ca actuala bucla de intoarcere a acestui traseu (102) a fost construita provizoriu...
Sagetile portocalii reprezinta locul unde am facut fotografiile si stalpul din fotografia Intersectie Bucovina cu G. Enescu 2.jpg era acum cativa ani sustinut si de un cablu care era legat de priponul care a ramas.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.36 kb |
Vizualizat: |
de 32022 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.55 kb |
Vizualizat: |
de 32022 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.92 kb |
Vizualizat: |
de 32022 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.35 kb |
Vizualizat: |
de 32022 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.26 kb |
Vizualizat: |
de 32022 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.11 kb |
Vizualizat: |
de 32022 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Vin 23 Dec 2011 23:45:14 Titlul subiectului: |
151319 |
|
Cateva poze cu linia de tramvai care nu a fost terminata.
Strada Primaverii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.45 kb |
Vizualizat: |
de 31415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.86 kb |
Vizualizat: |
de 31415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.57 kb |
Vizualizat: |
de 31415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.26 kb |
Vizualizat: |
de 31415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.44 kb |
Vizualizat: |
de 31415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.39 kb |
Vizualizat: |
de 31415 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.72 kb |
Vizualizat: |
de 31415 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Vin 23 Dec 2011 23:51:45 Titlul subiectului: |
151320 |
|
Strada Viilor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.92 kb |
Vizualizat: |
de 31413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.26 kb |
Vizualizat: |
de 31413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.04 kb |
Vizualizat: |
de 31413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.43 kb |
Vizualizat: |
de 31413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.95 kb |
Vizualizat: |
de 31413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.18 kb |
Vizualizat: |
de 31413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.2 kb |
Vizualizat: |
de 31413 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Dec 2011 00:02:22 Titlul subiectului: |
151321 |
|
Strada Nicolae Iorga
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.71 kb |
Vizualizat: |
de 31411 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.69 kb |
Vizualizat: |
de 31411 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.2 kb |
Vizualizat: |
de 31411 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.99 kb |
Vizualizat: |
de 31411 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.04 kb |
Vizualizat: |
de 31411 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Dec 2011 00:07:00 Titlul subiectului: |
151322 |
|
Portiunea de linie de la capatul lui 102 schimbata in februarie 2011.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.16 kb |
Vizualizat: |
de 31406 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Dec 2011 00:15:00 Titlul subiectului: |
151325 |
|
Capatul Fabricade Mobila- Catamarasti, linie schimbata in toamna lui 2008.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.28 kb |
Vizualizat: |
de 31404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.91 kb |
Vizualizat: |
de 31404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.41 kb |
Vizualizat: |
de 31404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.83 kb |
Vizualizat: |
de 31404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.38 kb |
Vizualizat: |
de 31404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.62 kb |
Vizualizat: |
de 31404 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.3 kb |
Vizualizat: |
de 31404 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 17 Apr 2012 23:14:04 Titlul subiectului: |
155105 |
|
Am o intrebare, deși Botoșaniul este singurul oraș din România care după 1990 și-a deschis tramvai și care după 2000 nu a distrus sistemul, chiar prelungindu-l, când se dă în folosință noua linie??? Sau au fost spălați niște bănuți?
Am pus si o harta cu extinderile propuse de mine, să îmi spuneți dacă este în regulă și realizabilă.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
20.12 kb |
Vizualizat: |
de 30737 ori |
|
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:45:33 Titlul subiectului: |
162216 |
|
In luna noiembrie punctul de alimentare de pe strada Primaverii a fost mutat mai spre gara si separatorul a fost mutat cu un rand de stalpi tot spre gara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.96 kb |
Vizualizat: |
de 29664 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:51:04 Titlul subiectului: |
162217 |
|
Portiunea de linie care a fost reparata in septembrie 2012, au fost inlocuite din nou sinele si traversele. In 2007 s-a pus cale ferata in locul dalelor din beton care au fost scoase din cauza lucrarilor de la termoficare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.2 kb |
Vizualizat: |
de 29662 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 24 Iul 2020 21:35:49 Titlul subiectului: |
207901 |
|
Iata si vesti bune!
Intreaga retea de transport cu tramvaiul din Botosani are asigurata finantarea pentru reabilitare!
Sa vedem si licitatia pentru lucrari finalizata, si lucrarile desfasurandu-se, pentru a ne face cruce ca tramvaiul din Botosani "nu moare cand vor cainii", asa cum a demonstrat de cateva ori in nu foarte lunga, dar zbuciumata sa existenta!
Reportaj TVR Iasi: https://www.facebook.com/tvriasi/videos/281487463110966/
|
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 31 Iul 2020 12:26:12 Titlul subiectului: |
207944 |
|
Infrastructura de tramvai a traseului 101 (video):
https://www.youtube.com/watch?v=6nFHlRa4tgs
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
419.62 kb |
Vizualizat: |
de 13245 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
|