Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 31 Iul 2020 12:27:53 Titlul subiectului: |
207945 |
|
Infrastructura de tramvai a traseului 102 (video):
https://www.youtube.com/watch?v=j1byUTqs53c
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
391.54 kb |
Vizualizat: |
de 8333 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 19 Sep 2020 17:57:26 Titlul subiectului: |
208393 |
|
AU inceput lucrarile de refacere a retelei? Are cineva fotografii?
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
marian2001FCBT
Data înscrierii: 14/Mai/2018 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 28 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 30 Sep 2020 13:34:56 Titlul subiectului: |
208521 |
|
BaditaStefanGalati a scris: | AU inceput lucrarile de refacere a retelei? Are cineva fotografii? |
Nu au inceput inca lucrarile. Oricum nu mai stiu nimic despre stadiul in care au ajuns, ci doar ca exista finantare pentru ele. Intre timp, in anumite zone unde calea de rulare se dilatase si iesise mult in afara dalelor din beton s-a taiat si eliminat sina. In acest moment, niciunul dintre cele doua linii nu mai poate fi operationala din aceasta cauza. Pe linia 101 s-a scos o portiune dupa statia de la Piata Mare, sensul spre Gara, iar pe linia 102, in sensul giratoriu de la Capatul 1 si in zona Parcului Curcubeului s-au scos niste portiuni bunisoare de linie, una dintre ele fara a fi asfaltata in loc.
Din pacate, nu am poze cu aceste lucrari.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 30 Sep 2020 15:36:33 Titlul subiectului: |
208523 |
|
Va vor veni tramvaiele, stati linistiti. Cate autobuze au luat locul celor doua trasee?
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mie 30 Sep 2020 15:55:37 Titlul subiectului: |
208524 |
|
Normal că nu au început lucrările pentru că s-a obținut doar finanțarea. Acum trebuie făcută licitație / licitații pentru stabilirea constructorului / constructorilor.
Au fost cumpărate 9 Isuzu Citibus, implicit capacitea de transport a scăzut drastic.
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Lun 29 Mar 2021 12:48:29 Titlul subiectului: |
210027 |
|
Nu cunosc situatia dar imi imaginez ca se putea gasi o formulă ca linua aia sa fie operationala.
Mai usor e sa distrugi.
|
|
Sus |
|
|
Car IS
Data înscrierii: 03/Oct/2020 Ultima vizita: 05/Apr/2023 Mesaje: 401 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Mar 2021 13:14:02 Titlul subiectului: |
210028 |
|
Macar de includea in proiectul de reabilitare a retelei de tramvai din Botosani si acea linie nefinalizata. 😕
Cand au inceput sa o construiasca?
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Lun 29 Mar 2021 17:58:39 Titlul subiectului: |
210032 |
|
Portiunea de pe strada Viilor care a fost scoasa, a fost construita impreuna cu linia 102. Tramvaiul 102, initial, trebuia sa faca marea bucla de pe strada Viilor, Bucovinei si B-dul George Enescu. Pe str. Bucovinei si B-dul George Enescu au fost montati cativa stalpi pentru linia de contact. Se zice ca investitia liniei 102 a fost redusa cu o treime din cauza ca, pe B-dul George Enescu trebuia mutat un cablu telefonic. Actualul rond de intoarcere de la Capatul lui 1 nu trebuia sa existe.
In Constanta 101 a fost asa, la Braila 21 si 22 intorc intr-o bucla mare.
|
|
Sus |
|
|
ASB
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 59 Locație: Bacau
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Joi 29 Apr 2021 08:10:22 Titlul subiectului: |
210282 |
|
E o relansare. Prima avea depunerea de oferte pana pe 9 noiembrie 2020.
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mar 17 Aug 2021 20:58:56 Titlul subiectului: |
211187 |
|
In anul 2000 erau sanse ca tramvaiul sa dispara, salvarea fiind aducerea tramvaielor Tatra T4D din Dresda. Acum e o noua ocazie din cauza infrastructurii...
https://www.g4media.ro/primaria-botosani-ia-in-calcul-sa-renunte-la-proiectul-european-pentru-cumpararea-de-tramvaie-noi-si-refacerea-liniilor-pentru-ca-nu-are-bani-pentru-cofinantare.html
"Primăria municipiului Botoșani ar putea renunța la un proiect european în valoare de 180 de milioane de lei, din cauza cofinanțării foarte mari care trebuie asigurată de la bugetul local, a declarat marți primarul Cosmin Andrei, citat de Agerpres.
Primarul susține că ia în calcul varianta de a nu mai implementa proiectul privind modernizarea căii de rulare a tramvaielor și achiziția de tramvaie noi, în condițiile în care suma care trebuie finanțată din bugetul propriu se ridică la 60 de milioane de lei.
„Există riscul să primim o ofertă financiară mult prea mare și să luăm decizia să renunțăm la acest contract, dar acest lucru îl voi comunica la sfârșitul lunii, atunci când se încheie procedura. Valoarea cofinanțării este fabuloasă. Discutăm de 60 de milioane de lei la o finanțare europeană de 180 de milioane de lei, iar voința botoșănenilor este de a avea un transport public în comun cu alte mijloace în afară celor pe care le-am avut până acum și pentru care am primit finanțare europeană, adică transportul cu tramvaiul”, a declarat primarul Cosmin Andrei, citat de Agerpres.
El susține că procedura de achiziție publică în urma căreia ar urma să fie desemnată firma care să execute lucrările de reabilitare a căii de rulare este în desfășurare, două companii de construcții fiind interesate să încheie un astfel de contract."
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 17 Aug 2021 23:17:04 Titlul subiectului: |
211190 |
|
Niste idioti sinistri... De ce sa cauti solutii pentru a te mentine printre orasele civilizate cand poti s-o arzi fara bataie de cap prea mare pe moment, dar cu mult mai multi bani cheltuiti in timp pentru o alta forma de transport public...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 17 Aug 2021 23:31:18 Titlul subiectului: |
211191 |
|
Eu am spus de multe ori , daca tramvaiele sunt scoase inainte de a fi semnate proiectele de modernizare a infrastructurii si de cumparare de tramvaie noi , nu se vor mai moderniza liniile , ci pur si simplu se vor scoate si se va turna asfalt in loul lor. Se fac aceeasi greseli pe care le-au facut si alte orase cu transportul electric , fie ca era vorba de tramvai sau troleibuz.
Stiu ca liniile erau o bomba cu ceas si ca se deraia zilnic , dar nu putem avea incredere in politicieni atunci cand ne spun ca "se va face" , pana nu apare nici cea mai mica intentie de a face ceva , in acest caz nu era facut nici un proiect de modernizare in momentul in care a fost anuntata suspendarea circulatiei tramvaielor..
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Mie 18 Aug 2021 07:15:46 Titlul subiectului: |
211193 |
|
Radu Bialus a scris: | Niste idioti sinistri... De ce sa cauti solutii pentru a te mentine printre orasele civilizate cand poti s-o arzi fara bataie de cap prea mare pe moment, dar cu mult mai multi bani cheltuiti in timp pentru o alta forma de transport public... |
Pt ca romanul e cea mai avansata forma de inteligenta umana.
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mie 18 Aug 2021 21:51:45 Titlul subiectului: |
211199 |
|
http://www.banulbotosanean.ro/economic/59007-renuntam-la-tramvaie-luam-credit-12-milioane-euro-pentru-tramvaie-sau-ne-imprumutam-pentru-alte-proiecte/?fbclid=IwAR2iLx_IupGMsl5MqYafk7qASlOVR-wgwuERHgdNUrXxTNKs9fWKwiiOdYI
Suntem în momentul în care putem să implementăm un proiect de 180 milioane lei pentru modernizarea căii de rulare a tramvaielor, a firului de alimentare cu energie electrică, a depoului, să implementăm un sistem inteligent de tiketing și de monitorizare a traficului, adică să aducem tramvaiul botoșănean la nivelul anului în care ne aflăm. Pe lângă acești bani, mai sunt și alții cu care se vor cumpăra 9 tramvaie noi.
Doar că pentru acest proiect Primăria municipiului Botoșani trebuie să contracteze un credit de 60 milioane lei pentru cofinanțare, adică 12 milioane euro.
Eu sunt unul dintre acei botoșăneni care în copilărie au avut șansa să vadă cum se pune în circulație tramvaiul, pentru care o tură cu tramvaiul de la Luceafărul și până la ieșirea spre Cătămărăști Deal era o aventură care marca o zi de week-end. Am crescut cu tramvai, iar pentru mine tramvaiul are acea frumusețe aparte și ultimii 5 ani din activitatea tramvaiului din Botoșani, care au fost dezastruoși și pentru care trebuie să îi mulțumim lui Dumnezeu că nu au curmat viața cuiva, nu vor șterge imaginea din copilărie.
Dar cu tramvai au crescut și trăit atât de mulți botoșăneni care locuiesc pe Ion Pilat, Calea Națională, Sucevei sau Primăverii iar pentru ei tramvaiul este altceva decât ceea ce este pentru mine și pentru mulți alții ca mine. Pentru acești botoșăneni tramvaiul a fost un chin asurzitor de la prima oră de circulație până la ultima. Și pentru mulți botoșăneni care au așteptat în ultimii 10 ani tramvaiele în stații, în ploaie sau în soare, și ele nu mai ajungeau la ora la care ar fi trebuit să ajungă … tramvaiul este altceva decât a fost pentru mine. Și pentru cei care se aflau în tramvaie când acestea deraiau în trafic și doar o voință supremă a făcut să nu se întâmple o tragedie… tramvaiul este altceva decât pentru mine.
Ce facem acum? Ne împrumutăm cu 60 milioane lei pentru a avea tramvaie noi, cu totul și cu totul altceva decât ceea ce a fost tramvaiul la Botoșani în ultimii 10-20 de ani sau luăm credit și folosim banii la asfaltarea străzilor nemodernizate, în construcția unei creșe, a unor parcări?
Grea decizie!
Dacă luăm creditul pentru modernizarea sistemului de transport cu tramvaiul riscăm să nu mai putem face nimic altceva în Botoșani în următorii 5-6 ani deoarece pe lângă cele 12 milioane de euro pentru tramvaie trebuie să mai împrumutăm și vreo 7 milioane euro pentru noile costuri ale proiectului de modernizare a Teatrului Mihai Eminescu.
Dacă nu luăm acest credit, pentru a suplimenta fondurile europene de 180 milioane lei pentru acest proiect, vom pierde finanțarea europeană și nu vom mai avea NICIODATĂ posibilitatea de a moderniza sistemul de transport cu tramvaiele, singurul 100% electric și nepoluant.
Va trebui să folosim banii din buget pentru scoaterea liniilor de tramvai, pentru demontarea stâlpilor și a cablului electric de alimentare, pentru dezafectarea depoului, apoi va trebui să așteptăm vreo doi ani un nou studiu care să stea la baza unui nou proiect de atragere a unei finanțări europene pentru a cumpăra microbuze sau autobuze electrice, pentru înființarea unei rețele de stații de încărcare electrice și să ne asumăm că vom avea un transport public poluant, pentru că vor fi folosite în continuare cauciucuri, și în 6-8 ani ne vor trebui alți bani fie pentru înlocuirea bateriilor electrice, fie chiar pentru schimbarea totală a mijloacelor de transport în comun.
Deși sunt fan al tramvaiului, totuși să ne împrumutăm cu 12 milioane de euro și să nu mai putem face altceva… parcă este prea mult.
Cu 12 milioane de euro Primăria Botoșani poate să scape orașul de străzile de pământ, poate inventa un parteneriat cu ONG-urile pentru a construi un adăpost pentru oamenii străzii, pentru a susține un sistem de ajutorare a bătrânilor imobilizați la pat și care sunt singuri.
Din 12 milioane de euro, Primăria Botoșani poate aloca banii necesari modernizării unei întregi clădiri la fostul Electrocontact, unde este parteneră în Parcul Industrial Botoșani, o poate dota cu internet de mare viteză, 5G, și poate oferi un total de două sau trei milioane de euro sub formă de burse, granturi sau orice altă denumire permisă de lege pentru start-up-urile din domeniul cercetării, din domeniul IT, care să cerceteze, să inventeze, să creeze pentru primării, pentru orașe, spitale și școli, firme, corporații din TOATE domeniile. O zonă din acea clădire poate fi oferită claselor de Informatică de la liceele din municipiu pentru ca elevii să își pună acolo în aplicare imaginația și geniul.
Ar putea fi câteva milioane de euro care ne-ar putea aduce alte zeci de milioane de euro, care ar transforma Botoșani într-o zonă de interes și pentru altceva în afară de comerț și industrie ușoară, care ar putea fi temelia pentru o schimbare sănătoasă în viitor.
Ne împrumutăm pentru tramvaie sau pentru a schimba profund viitorul orașului? Tramvaie noi și o cale de rulare nouă cu fonduri europene și cu un credit de 12 milioane de euro vor face din Botoșani un oraș cochet, dar la fel de sărac, la fel de lipsit de speranță pentru viitor. Ne vom plimba cu tramvaiele tot între magazine și mai puțin între fabrici, între birouri de firme.
Primarul Cosmin Andrei a spus la Tele M, în emisiunea colegului Răzvan Sauciuc, că se va consulta cu botoșănenii pentru a lua o decizie în acest sens. Edilul-șef ar trebuie să ne spună la ce vom renunța dacă ne vom împrumuta pentru tramvaie dar și la ce va face pentru transport și pentru viitorul municipiului dacă renunțăm la tramvaie, nu să fie o consultare doar pentru creșterea domniei sale în notorietate, cu scop pur electoral, la care să fie invitați doar botoșăneni care l-au votat pe el primar.
Și discuția asta cu tramvaiele nu ar fi apărut dacă în ultimii ani nu am fi reabilitat de patru sau cinci ori trotuarele de pe Bulevardul Mihai Eminescu din banii municipalității, dacă la Aquaparkul Cornișa de la o finanțare de 50% din buget local și 50% din fonduri europene am ajuns la aproape 80% din buget local, dacă Teatrul Mihai Eminescu ar fi fost refăcut cu 5 milioane de euro și nu am fi ajuns la 10 ani să avem nevoie de 12 milioane euro pentru el și încă nu au reînceput lucrările pentru că suntem tot la licitație și dacă tot ce trebuia să se facă s-ar fi făcut la costuri corecte, normale și la timp.
Bogdan CALINIUC
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mie 18 Aug 2021 21:55:43 Titlul subiectului: |
211200 |
|
Si Municipiul Resita are problema finantarii cu modernizarea infrastructurii, dar tramvaiele sunt deja in constructie. Cele 9 tramvaie pentru Botosani sunt in licitatie cu cele din Ploiesti, Braila si Galati. Ce se va intampla daca Botosani nu vrea sa modernizeze infrastructura?!
Primaria zicea ca nu va lua autobuze eletrice deoarece nu se stie cum se vor comporta pe termen lung... dar aceste autobuze de 9,5 metri nu vor rezista mai mult de 7 ani. Actualele autobuze sunt o batjocora la adresa transportului in comun, macar de erau de 12 m cum sunt cele din Iasi. Transportul in comun din prezet din Botosani e o rusine fata de Suceava, Vaslui sau Bacau. Botosani e pe locul 4 dupa numarul de locuitori din Moldova dupa Iasi, Galati si Bacau.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Aug 2021 22:43:11 Titlul subiectului: |
211202 |
|
Pentru toate acele necesitati puse in balanta cu tramvaiul se scriu proiecte si se depun pentru finantare prin POR sau alte programe. Cu credite si din bugetul local doar se co-finanteaza, la fel ca si tramvaiul.
Oare cum arata sa ratezi o finantare de niste sute de milioane de euro deja obtinuta?! Basca, invocand motive revoltatoare! Dar cine a facut proiectul de reabilitare si cum a estimat costurile? Cum sunt ofertele comparativ cu cele de la Iasi, de exemplu (n-am avut rabdare sa caut si sa compar)? Daca sunt mai mari, de ce? Ce e cu tonele alea de fisiere urcate in SEAP? Cred ca potentialii participanti au inclus in costuri si psihoterapia pentru efortul de a parcurge toata nebunia aia de documentatie...
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Joi 19 Aug 2021 07:53:47 Titlul subiectului: |
211204 |
|
Daca Botosaniul ar fi tinut pasul cu Iasi sau Galati cu finantarea si licitatia, in aceasta perioada trebuia sa fi fost lucrarea in executie...
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 20 Aug 2021 23:19:59 Titlul subiectului: |
211231 |
|
S-ar afla la 62,5% din durata normala de exploatare, desigur, in conditii de exploatare si intretinere precare. Evident ca nu va mai merita a fi cumparate atunci. Tramvai + autobuze noi (altele, cumparate tot cu fonduri europene sau din alte programe), dar pe alte trasee, nu ale tramvaielor, pentru a starpi microbuzele, daca mai exista. Iar autoritatile locale sa invete sa faca proiecte europene pentru toate cele despre care spun ca ar fi afectate de un credit pentru cofinantarea reabilitarii transportului cu tramvaiul! Este noaptea noptii mintii sa dea cu piciorul acestei sanse si acestei finantari obtinute.
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Sâm 21 Aug 2021 07:51:49 Titlul subiectului: |
211234 |
|
Dar daca Ministerul le ia tramvaiele si ei decid sa nu mai faca linia,cum ramane cu ele?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 21 Aug 2021 09:25:36 Titlul subiectului: |
211235 |
|
Ei zic ca renunta si la asta, dar nu stiu daca legal pot sau nu. Iese mai usor smenu cu niste asfaltari si gradinite facute cu credite, iar cum poporul e usor de manipulat cu chestii de astea pentru suflet ("copilasii") si pentru matul ghioraind ("asfaltarile"), mai ales intr-un oras mic, unde astea sunt deja chestii mari gen chirurgie pe creier cand se fac... Le mai arunci in fata si niste sume inspaimantatoare pentru oameni obisnuiti sa li se zica mereu ca nu sunt fonduri nici pentru cel mai fleac fleac in urbe... Ii prostesti ca ai nevoie de credite pentru astea (ce stiu ei sa-i zica odiosului ca pe astea le poate face prin programe de finantare, si astfel impaca toate cele la finantare si cofinantare) si, evident, cine naiba mai are nevoie de "pacostea aia de tramvai care zdrangane si ne darama blocul", cand "vedeti ce frumos merg "autobuzele" astea noi si pacat ca nu-s mai multe"? De unde sa stie botosaneanul, care a inghitit doar OR, V3A si Tatre, cum e ala tramvai silentios care ruleaza pe sine construite cu tehnologii care atenueaza substantial zgomotele si vibratiile?! Se va apela la marsavia numita referendum (marsavie aici, caci in tarile civilizate e o chestie necesara si pe bune, nu doar pentru a legitima un interes al tartorului politic), care in Romania inseamna o intrebare ticaloasa pusa peste o cumplita dez- sau ne-informare... Bleah...
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Sâm 21 Aug 2021 09:50:00 Titlul subiectului: |
211236 |
|
Daca s-ar merge pentru renuntare la tramvaie, scenariul e sumbru. Daca ar fi sa se ia autobuze electrice sau troleibuze/ troleibuze cu baterii cum e Solaris la Brasov e nevoie de timp, proiectul materializandu-se prin 2028-2029. Botosani ar avea nevoie de bani, dar mai mult de niste autobuze Diesel SH nu ar putea.
Si actuala linie de tramvai prin inlocuirea a catorva zeci de dale, mai ales pe Sucevei si Primaverii ar fi functionala. Si pe zonele unde e sina cu canal, problemele au aparut in zonele joantelor sudate care au cedat dar se pot remedia. Tramvaie SH se mai pot gasi.
De exemplu Bacaul are carei societate de transport nu are toate actiunile detinute de Primarie si nu poate accesa fonduri europene. Acolo nu este nicio perspectiva de viitor.
Din 2025 se doreste ca transportul in comun sa fie 50% electric...
https://stiri.botosani.ro/stiri/administratie/a-fost-semnat-ordinul-de-achizitie-a-celor-noua-vagoane-de-tramvai-pentru-municipiul-botosani.html
Si achizitia celor 9 tramvaie e lansata de MDRAP. Ele vor fi achizitionate ca nu depind de licitatia celor de la Botosani care se ocupa cu linia de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Dum 17 Oct 2021 10:21:57 Titlul subiectului: |
211712 |
|
Ieri, 16.10.2021 au fost scoase si dalele nefolosite de pe strada Nicolae Iorga.
In momentul actual toata linia de tramvai nefolosita din Botosani nu mai exista.
https://stiri.botosani.ro/stiri/actualitate/ultimele-dale-de-tramvai-de-pe-strada-nicolae-iorga-din-municipiul-botosani-au-fost-scoase.html
Ultimele dale de tramvai de pe strada Nicolae Iorga din municipiul Botoșani au fost scoase sâmbătă, într-un amplu program de reabilitare a acestei artere din municipiul Botoșani.
Deși montate la nivelul anului 1990, în vederea extinderii transportului public local cu ajutorul tramvaielor, acestea nu au fost utilizate la Botoșani niciodată, fiind doar un motiv de stres pentru șoferii care conduceau pe această arteră.
În plus, zona a fost reamenajată cu mai multe parcări pentru mașini, spre bucuria mămicilor care mergeau cu căruțurile cu bebeluși prin această zonă, și care erau forțate tot timpul să găsească fel de fel de soluții pentru a ocoli mașinile parcate în cea mai mare parte a timpului pe trotuare.
Lucrările de pe Nicolae Iorga vin în continuarea celor efectuate pe strada Viilor în primăvara acestui an.
„Am verificat astăzi lucrările de pe strada Nicolae IORGA și m-am asigurat că lucrările sunt în grafic. S-au scos ultimele dale de tramvai nefolosite, se vor reabilita trotuarele, se va asfalta strada și vom crea noi locuri de parcare”, a explicat primarul municipiului Cosmin Andrei.
|
|
Sus |
|
|
|