Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M7: Alexandriei - Voluntari
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Oct 2015 08:59:16    Titlul subiectului: 182073

Acum ce facem, se mai gaseste cate un asa spus ziarist care n-are ce face si mai da un copy / paste la vreun articol gasit cine stie unde pe net ?
Magistrala nu are finantare, nici nu exista nici un proiect de finantare, de stat, particular, de stat si particular, finantare UE, etc. Sunt doar vorbe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Oct 2015 09:07:46    Titlul subiectului: 182075

Pai la vorbe suntem priceputi Laughing
Parerea mea, ar trebui sa se concentreze toate eforturile fonanciare spre o magistrala, apoi dupa ce termina spre alta magistrala de metrou si tot asa. Nu sa incepi lucrul la N magistrale o data.
Dpdv tehnic, aceasta magistrala ar fi foarte utila, este mare nebunie cu traficul si in Rahova si pe Mosilor-Obor-Colentina.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2017 10:29:26    Titlul subiectului: 188070

Revine in atentia autoritatilor locale, magistrala 7 de metrou. Evident, la planuri stam bine, sa nu uitam insa ca sunt intarzieri mari la magistrala de metrou din Drumul Tabere si nu s-a inceput constructia metroului spre Otopeni. Articolul se gaseste aici.

Citat:
O nouă linie de metrou în București. Ce prevede Planul de Mobilitate Urbană Durabilă 2016-2030

O nouă linie de metrou ar putea fi construită în Capitală, până în anul 2030, prevede Planul de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) București-Ilfov 2016-2030, document ce urmează să fie supus votului consilierilor generali la sfârșitul acestei luni. De asemenea, magistrala 2 de metrou s-ar putea extinde cu două stații noi după Pipera. Magistrala 3 ar urma și ea să fie prelungită cu patru stații în Militari, până la Autostrada Pitești.

Planul de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) București-Ilfov 2016-2030 își propune să traseze liniile unui transport modern în Capitală și județul Ilfov, atât cu metroul, cât și cu autobuzul și tramvaiul și mijloacee alternative de circulație, incluzând transformarea unor zone exclusiv pietonale, la care se adaugă dezvoltarea unor rețele de piste de biciclete care să promoveze transportul non-poluant.

Mai mult, sistemul de transport integrat ar urma să fie modificat astfel încât nodurile modale de la intrările în oraș să își dovedească utilitatea, iar călătorii să poată fi transferați rapid între tren (CFR), metrou (Metrorex), autobuz și tramvai (RATB), fără timpi mari de așteptare în stații și blocaje în trafic.

Conform documentului, ce urmează să fie supus votului Consiliului General al Municipiului București (CGMB) pe 30 ianuarie, una din strategiile de transport ale autorităților este, pe lângă finalizarea linie de metrou Drumul Taberei-Eroilor (M5), și construcția unei noi linii de transport subteran care să lege cartierele Rahova și Colentina, magistrala 7 trecând pe la Piața Unirii.

"În funcție de rezltatele studiului de fezabilitate și disponibilitatea unor surse suplimentare de finanțare, se estimează începerea execuției cu grad de realizare 33%, aproximativ un miliard euro, până în 2030", se menționează în PMUD București-Ilfov.

De altfel, despre construcția magistralei 7 de metrou se vorbește de cel puțin cinci ani, proiectul fiind prevăzut pe traseul Bragadiru - Alexandriei - Rahova - Piața Unirii - Moșilor - Obor - Colentina - Voluntari. Traseul măsoară aproximativ 25 de kilometri, 30 de stații, un depou și o parcare.

Noua linie de metrou va asigura legătura de transport subteran pe direcția sud vest - nord est, între zona centrală și cartierele Rahova și Obor-Colentina și prin extensiile prevăzute de localitățile Bragadiru și respectiv Voluntari.

Potrivit Planului de Mobilitate Urbană Durabilă, magistralele 2 și 3 din Capitală ar putea fi extinse, atât în nord cât și în vest, astfel încât să facă legătura cu centura București și cu Autostrada Pitești. Astfel, magistrala 2 ar putea avea încă două noi stații după Pipera, respectiv patru noi stații pe Magistrala 3 în Militari, desprinse de la stația Păcii.

Costul estimativ al extinderii M2 către Nord este de 200 de milioane de euro, iar cel al extinderii M3 către Vest de 300 de milioane de euro. Bucureștenii din Drumul Taberei vor putea circula cu metroul abia din a doua parte a anului 2018, și nu de la finele acestui an, după cum anunțau recent autoritățile. Cel mai probabil, vor circula cu trenuri vechi.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2017 18:17:14    Titlul subiectului: 188076

Un articol oligrofen. E fix reluarea articolului scris pe la sfarsitul anului 2006. Nici nu ar mai trebui semnalate pe forum astfel de aberatii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Ian 2017 23:50:29    Titlul subiectului: 188081

Au facut copy-paste probabil. Subiectul a fost discutat la StirileProTV. Cei de acolo au fost destuld e acizi, au spus ca nici macar doua statii pe M4 nu au fost date in folosinta si astia viseza la N metrouri pana in 2030.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2017 19:04:16    Titlul subiectului: 188801

Domnu' adrian rosca, puteti sa jurati ca la Day Tower nu ni se face un PSS inglobat? Very Happy
Eu cand am citit la ei ca au 4 (patru) nivele subterane nu i-am crezut, dar acum... ma pune pe ganduri.



33214384291_c4efac9463_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.35 kb
 Vizualizat:  de 4373 ori

33214384291_c4efac9463_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community