Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M7: Alexandriei - Voluntari
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 20:52:39    Titlul subiectului: 135540

Sunt doar un 'amarat' de inginer care incearca sa ia in considerare toate variantele posibile pentru a ajunge la 'varianta optima'...
Traseul avut de mine in vedere pentru M7 e pe directia Regina Maria-Corneliu Coposu.
Amplasamentul propus de tine e ca si perfect pentru magistrala X, pe directia 13 Septembrie-fantani-Piata Alba Iulia...
Toate cele bune! (mi-a placut analiza ta privind Oborul si legatura tehnologica M7-felicitari!).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 23:33:37    Titlul subiectului: 135542

Daca statia ar fi in parc - pozitie ideala ca se ajunge usor si la Unirii 2 cat si la Unirii 1. Daca s-ar trage mai spre Regina Maria, ramane problema cu pasajul de corespondenta M7-M2, care va trebui sa se strecoare pe langa Dambovita.


unirii3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.59 kb
 Vizualizat:  de 18344 ori

unirii3.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 07:24:22    Titlul subiectului: 135546

andrei11 a scris:
Iata un amplasament al statiei "Unirii (M 7) paralela cu Hanul lui Manuc care nu se incurca cu Dambovita si care este intre M 1 si M 2 . Subway guru nu a spus ca statia va fi intre statiile magistralelor 1 si 2, ci pur si simplu intre M 1 si M 2
Si cum te mai incadrezi de acolo sub Corneliu Coposu , avand in vedere ca urmeaza M1, Dambovita, M2 si pasajul rutier? Descrii un S ?
@rosetti61...nu cred ca se va apuca nimeni sa faca acel pasaj pietonal lung catre Bd Unirii. El ar fi necesar acum, pentru o legatura mai facila cu metroul a calatorilor care utilizeaza tramvaiul 32. Dupa ce vor avea metrou ma indoiesc ca se va mai gandi cineva la asa ceva. Nu se doreste sa se faca niste amarate de subtraversari ale bulevardelor, pe motiv ca este treaba primariei, daramite un astfel de pasaj...


Ultima modificare efectuată de către sab la Joi 28 Oct 2010 07:28:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 07:28:09    Titlul subiectului: 135547

Dambovita e mult prea sus, nu au treaba cu Dambovita. Dupa parerea mea statia trebuie sa aiba pe putin 30 metri adancime. Sa nu uitam ca Dambovita trece peste pasajul de corespondenta M 1 / M 2.
sab a scris:
Si cum te mai incadrezi de acolo sub Corneliu Coposu, avand in vedere ca urmeaza M1, Dambovita, M2 si pasajul rutier? Descrii un S?
Am incercat si eu sa plasez statia paralel cu Hanul. In schita lui Rosetii ceva nu se potriveste, statia nu este paralela cu Hanul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 10:09:57    Titlul subiectului: 135554

Pai nici nu va fi paralela din cate inteleg, ci in axul bulevardelor Regina Maria si Coposu, asa cum este si normal. Dambovita se poate devia pe parcursul lucrarilor, asa cum s-a facut la constructia tronsoanelor I si II ale M1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 10:48:18    Titlul subiectului: 135555

Cred ca inginerilor nostri le surade alta idee, si anume avand in vedere ca statia Unirii ( M 7 ) va fi de adancime ( eu spun ca linia va fi undeva la minus 35 metri ) se va construi statia cu mijloace miniere. Deci Dambovita va ramane la locul ei pe perioada lucrarilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 10:54:19    Titlul subiectului: 135556

Minus 35m este cam mult, avand in vedere ca Unirii2 este la "doar" minus 18m. Practic 8-10m fata de Unirii 2 este suficient.
Daca nu cumva a fost prevazut si aici ca M7 sa treaca printre M1 si M2, asa cum M5 va trece printre pasajul pietonal si M2 la Universitate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 11:00:45    Titlul subiectului: 135557

Minus 25 metri. Ca sa strecoare M 7 printre M 1 si M 2 ar trebui sa fie undeva la nivelul pasajului de legatura M 1 / M 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 22:32:38    Titlul subiectului: 135575

Am modificat accesul respectiv.
Urmeaza problema legaturilor tehnologice.
M7 se poate lega de M2 la nord - linia poate pleca din zona pietii Sf Gheorghe (poate vor gasi o solutie fara sa sparga in Piata Roma) si se conecteaza cu o linie de remiza din spatele peronului de Alexandria (e imposibil ca Unirii 3 sa nu beneficieze de linii de remiza)
O legatura improbabila este din zona Regina Maria cu o curba strans pentru incadra pe sub Bibescu Voda-Serban Voda cu inteparea tunelului M2 in zona macazelor, inspre Berceni. Daca nu e posibil se poate realiza legatura cu M1 sub Splaiul Unirii.



unirii3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.54 kb
 Vizualizat:  de 18177 ori

unirii3.jpg



legaturi tehnice unirii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.46 kb
 Vizualizat:  de 18177 ori

legaturi tehnice unirii.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 08:01:29    Titlul subiectului: 135583

Nu cred ca va intrerupe cineva traficul pe M2 sa faca o linie tehnologica. Eu vedeam reluarea lucrarilor la linia tehnologica M1-M2 si inteparea liniei tehnologice a M7 in aceasta linie.
Lucrarile nu deranjeaza traficul si se poate face o legatura M1-M2-M7 foarte practica acolo. Deja plecarea de la PU1 exista, intrarea (amorsa) in tunelul M2 exista, doar sa se plece din tunelul M7 la baza dealului Mitropoliei intr-o curba de dreapta.



Subteran Unirii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.35 kb
 Vizualizat:  de 18147 ori

Subteran Unirii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 11:43:26    Titlul subiectului: 135601

Iata cum va fi linia tehnologica intre M 7 si celalalte magistrale, la viitoarea statie Mosilor ( M 5 + M 7 ).
Alte legaturi nu vor fi. Evident ca aceasta este o presupunere de-a mea si nu o informatie oficiala Metrorex.



linia de legatura M 5 - M 7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  176.27 kb
 Vizualizat:  de 18126 ori

linia de legatura M 5 - M 7.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 13:53:26    Titlul subiectului: 135610

Apropo de liniile tehnologice, cum se stabileste sensul lor? Adica asa cum este reprezentata la tine pare a fi linie M7-M5, pleaca de pe M7 si ajunge la M5. De ce de exemplu nu este invers, sa plece de pe M5 sensul spre Pantelimon si sa ajunga pe M7 sensul spre Rahova?
Sau sa se desprinda din M7 sensul spre Colentina si sa ajunga pe M5 sensul spre Pantelimon...
Exista vreo logica sau totul tine de spatiul disponibil in acel loc si nu exista nicio logica de sens?


Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 29 Oct 2010 13:57:47, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 13:56:13    Titlul subiectului: 135611

Dupa cum este desenat, macazul ar fi M5-M7, un macaz in Y, si la fel poate fi si M7-M5 tot macaz in Y.

Nu stiu daca se pot folosi in ambele sensuri macazele in Y, dar daca da, atunci este posibila oricare dintre variante.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 14:42:46    Titlul subiectului: 135615

Ca sa fie linie M5-M7 inseamna sa se "taie" sensul celalalt de mers, atat pe M5 cat si pe M7. La acest aspect ma refeream...
Asta daca nu se vine cu vreo "ghidusie", in sensul sa se circule pe stanga, precum la tronsonul NG-LdC...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 15:34:40    Titlul subiectului: 135616

Eu am pus-o asa pentru ca am considerat ca pe acolo este loc. Poate sa taie si cate sensuri vor, liniile acestea tehnologice in principiu nu ar trebui folosite, fiecare magistrala ar trebui sa fie independenta. Exceptie face M 4 care nu prea e o magistrala, desi si ea are un utilaj de intretinere "garat" in GdN 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 15:51:06    Titlul subiectului: 135617

Asa cum la Eroilor, de exemplu, trenurile executa manevre la liniile 1 si 2 in ambele sensuri, cel putin cand se circula fragmentat Preciziei - Eroilor, macazele permiteau accesul la aceste doua linii in ambele sensuri pe fiecare.
La fel ar putea face si acolo, in functie de necesitate.

In principal aceste linii ar trebui folosite doar in caz de nevoie: mutare tren diverse motive, transfer LDH/utilaje intre magistrale dupa nevoie, etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 16:52:54    Titlul subiectului: 135619

Deocamdata avem legaturi "logice" intre M 1 ai M 2 la Victoriei. - fara nici o manevra. In principiu o legatura de aceasta se foloseste pentru a transfera metrouri sau altceva dintr-un depou in altul. Noi avem la ora actuala 3 depouri mari si anume Pantelimonul / Militariul pe M 1 / M 3 si Berceniul pe M 2. Daca se vine de la Berceni de exemplu se foloseste macazul de la Romana pentru a intra pe contrasens apoi linia tehnologica M 1 / M 2 si se intra pe M 1 pe sensul normal pentru ca exista posibilitatea aceasta. Cand se vine invers la fel, se intra direct M 1 / M 2 folosind linia tehnologica si apoi pana la Berceni nu te mai opresti / nu mai schimbi sensul. Deci e logica traba la ce avem acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 17:36:51    Titlul subiectului: 135623

Nu mai este problema cu conectarea M1- (M7)-M2 in zona Bisericii Sf Spiridon? In plus de asta, ca sa nu se mai faca manevre complicate, tunelul se poate prelungi spre splaiul Unirii, intepand tunelul dupa ce se termina statia, inaintea primei curbe la dreapta - cu un macaz simplu intre sensuri.
ce e incercuit e o sala cu doua macaze Y puse cap in cap (sau macaz-intersectie, x sau ce denumire tehnica are)



linii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.93 kb
 Vizualizat:  de 18058 ori

linii.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 17:52:25    Titlul subiectului: 135624

Nu cred ca este vreo problema tehnica cu acea conectare la Sf Spiridon. Ce s-a intamplat exact acolo vad ca subway guru nu vrea sa ne impartaseasca...
bogdaneftimie a scris:
Asa cum la Eroilor, de exemplu, trenurile executa manevre la liniile 1 si 2 in ambele sensuri, cel putin cand se circula fragmentat Preciziei - Eroilor, .
Nu prea este asa. De exemplu nu se putea pleca de la linia 1 peronul mare spre Militari pentru ca apoi sa se treaca la linia 2 decat la Politehnica.
La fel, nu cred ce se putea trece de la linia 2 la linia 1 in capatul dinspre Izvor.
Si oricum la Eroilor nu prea este vorba de o linie tehnologica...
Revenind la M7, ce facem daca se va incepe constructia M7 inainte de finalizarea M5?
Ipoteza : M5 ajunge la Eroilor sau chiar la Universitate si se opreste acolo. Apoi se incepe M7 si, bineinteles ca nu se va face integral, ci pe etape. Intr-o prima faza ajunge pana la Unirii. Mai devreme nu are unde sa se opreasca, nu ar avea sens. Ce facem in acest caz ? Nu este mai logic sa avem legatura la Unirii ?
Chiar sa presupunem ca M7 se face integral, ipoteza esentiala de la care pornim este ca M5 va fi finalizata atunci. Ori nu prea cred...
M7 este prioritara fata de continuarea M5 spre Pantelimon M5 poate ramane ani buni cu capat la Universitate... Daca plecam de la ipoteza ca trebuie sa le facem in ordinea in care incepem, atunci cei din Rahova mai au muuuult de asteptat.
Deci ipoteza unei linii de legatura M7 numai cu M5 are doua mari neajunsuri. Se considera ca M5 va fi finalizata si ca M7 se va face intr-o singura etapa sau ca segmentul 1 va fi cel din Colentina
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 18:05:56    Titlul subiectului: 135626

Repet 'inca o data', legaturile tehnologice au un singur scop, sa permita aducerea trenurilor in Militari pentru reparatii majore, nu mai 'fantazati'...
Orice alta 'legatura' reprezinta o inutilitate 'extrem de costisitoare si inutila'... Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Noi 2010 10:16:38    Titlul subiectului: 135892

Am regasit pe net poza in care se vede clar ca statia de tramvai Obor nu difera foarte mult de statia de metrou de azi si ca intr-adevar exista un mic zid care despartea statia de tramvai de pasajul rutier.
Tare imi este teama ca vom asista aici la o noua legatura tip GdN2, eventual cu o traversare pe la trecerile de pietoni de la suprafata.. Very Happy



pasaj obor6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.05 kb
 Vizualizat:  de 17847 ori

pasaj obor6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Noi 2010 21:51:07    Titlul subiectului: 135933

2009 a scris:
Defapt o parte din stalpi nu au nicio legatura cu congiguratia statiei si structura ei de rezistenta. Stalpii din centru au fost facuti pentru o statuie gigant care trebuia amplasata exact deasupra statiei, dar care nu s-a mai amplasat.Ma mai intreb un lucru? Oare puteau ei construi tramvaiul pe deasupra de acum cativa ani daca nu existau stalpii astia, care au ramas din prost noroc?
Raspunsul pur si simplu este DA!
Povestea cu statuia nu e legenda urbana, e reala, la fel cu 'columna' din Piata Romana, doar ca acolo 'stalpii' nu se vad iar 'soclul' a fost demolat.
andrei11 a scris:
Planseul peste galeria metroului are o grosime extrem de mare, nu cred ca se pune problema de rezistenta a planseului. Deschiderea este mica, cred ca vreo 7-8 metri. Vezi constructia metroului pe Splai. Pe splai se poate pune fara probleme o linie dubla de tramvai, nu cred ca afecteaza rezistenta planseului.
Pentru partea ingropata e relativ corect, pentru pasaj nu, iar statia actuala de la Obor e 'in pasaj', in locul fostei statii de tramvai (imaginea postata de sab e lamuritoare).
sab a scris:
Din pacate ideea folosirii vechilor statii de tramvai pe post de statii de metrou se vede cat de buna a fost si isi arata deja limitele.
E o idee marca 'Ceausescu'. Dupa douazeci de ani se constata ca si 'Carmacii' se mai inseala...
sab a scris:
S-a gandit cineva unde va fi linia tehnologica a M7? La Obor cred ca este exclus fara un nou complex subteran, cu o statie noua adevarata de metrou... La Unirii poate,insa cu modificarea liniei 3...Si poate sa se realize o linie tehnologica tripla M1-M2-M7.
La intersectia Carol-Mosilor.
De linia tehnologica de la Unirii putem uita, era gandita sa fie construita inainte de a exista acolo blocurile si pasajul rutier...
sab a scris:
Nu cred ca este vreo problema tehnica cu acea conectare la Sf Spiridon. Ce s-a intamplat exact acolo vad ca subway guru nu vrea sa ne impartaseasca...
De unde ai dedus ca nu vreau sa va povestesc...ca nu cred ca stiti de Sf. Spiridon de la altcineva decat de la mine...
Asteptam doar sa-si manifeste cineva interesul, altfel raman cu senzatia ca vorbesc singur...
Am insa o cerinta majora...mai lasa-ne in durerea noastra cu legaturile tale tehnologice care nu servesc la nimic si nimanui...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Noi 2010 12:21:39    Titlul subiectului: 135974

Singura soluție viabilă pe care o văd la Obor e demolare vechiului pasaj, întreruperea ciculației pe M3. Stația de pe M3 să fie lărgită și să existe scări de corespondență cu M7. Din păcate, în urma lărgirii "insulei" din pasaj, pasajul ar trebui extins, iar pentru asta ar trebui demolat blocul (P37-P37A) de după Parcul Obor (spre Iancului). (Blocul de pe colțul Șos. Mihai Bravu/Str. Chiristigii (lor)).
Spre Unrii linia ar trebui să urmeze traseul Str. Mântuleasa, P-ța Corneliu Coposu, Bd. Mircea Vodă, Bd. Unirii. Lucrările ar trebui începute dinspre Voluntari spre Unirii. Cu 32 mai mergi cum mai mergi, dar Șos. Colentina și Cal. Moșilor sunt crimă!
La intersecția cu Șos. Progresului (Trafic Greu) linia ar trebui construită la adâncime destul de mare (mai mult de 15 m); nu de alta, dar pe viitor fosta linie ferată ar putea fi mutată în subteran și transformată îl cale ferată urbană!

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Noi 2010 13:17:14    Titlul subiectului: 135975

Daca tot opresti M 1 ( si nu M 3 ) poti face ceva mult mai frumos la Obor.


P 37 + 37A.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.78 kb
 Vizualizat:  de 17814 ori

P 37 + 37A.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 07 Noi 2010 14:53:07    Titlul subiectului: 135982

Acolo e o zona chinuita si pentru transportul auto.
Soseaua se ingusteaza imediat dupa iesirea din pasaj la 2 benzi, urmand ca la intersectia cu Ferdinand sa ajunga la 4-5 benzi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community