|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Noi 2010 15:38:53 Titlul subiectului: |
135988 |
|
Te inseli, sunt 3 benzi - plus a 4 - a care evident este transformata in parcare in "spic". Nu este asa de ingusta soseaua precum pare. Iar ambuteiajele se formeaza la intersectia cu Ferdinand si nicidecum datorita iesirii din Pasajul Obor. La Pasajul Obor nu se formeaza niciodata coada datorita faptului ca se trece de la 4 benzi la 3 benzi.
Nu inteleg ce ai cu acel bloc, mai ales ca este foarte retras de la strada. Nu pot sa-mi imaginez cum vezi tu traseul lui M 7 sau noua statie a lui M 1.
|
|
Sus |
|
|
Trole Man
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 28/Mar/2016 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti (Centru)
|
Trimis: Mar 09 Noi 2010 20:34:49 Titlul subiectului: |
136051 |
|
Totusi pe sensul spre Bd. Ferdinand, Mihai Bravu are o splendida forma de clepsidra si se ingusteaza la 1 banda tramvai + 3 benzi de circulatie din care una ocupata de masini parcate in spic, ca apoi sa revina la 4 benzi + linie tramvai in dreptul semaforului de la Ferdinand. Blocajul e favorizat de gatuirea existenta, sectiunea minima fiind in zona 'stalpului' Spectrum / statia Mihai Bravu 88, precum si de faptul ca banda 3 este ocupata de masinile ce asteapta sa vireze stanga spre Irimicului/Pantelimon. In consecinta, in general ramane cam o singura banda de circulatie. Degeaba sunt 3 benzi la semafor intrucat adesea aproximativ jumatate din intervalul 'verde' este utilizat doar de cateva masini ce reusesc sa se extraga din zona gatuita.
|
|
Sus |
|
|
Mihai Floreasca
Data înscrierii: 24/Aug/2009 Ultima vizita: 07/Noi/2012 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Dec 2010 11:57:11 Titlul subiectului: Metrou in Colentina |
137698 |
|
Propuneri de statii:
-Alexandriei
-Antiaeriana
-Petre Ispirescu
-Rahova
-George Cosbuc
-Regina Maria
-Piata Unirii 3, corespondenta cu M1, M2, M3.
-Mircea Voda
-Mosilor corespondenta cu M5.
-Mihai Eminescu
-Obor 2, corespondenta cu M1.
-Domna Ghica
-Fundeni
-Pasajul Colentina
-Voluntari (sau Gheorghe Dinica )
-Depoul Voluntari
-dupa Voluntari, la 0.2 km de Soseaua de Ccentura.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 22 Dec 2010 23:31:01 Titlul subiectului: |
137829 |
|
Alexandriei (cu accese la intersectia Amtiaeriana si spre depou0
Piata Rahova
Sebastian/Ferentari (statia cu accese spre Ferentari si spre sos Progresului)
Chirigiu (in acest caz statia "Ferentari" se muta intre Calea Ferentari si Petre Ispirescu)
Cosbuc
Piata Unirii
Mosilor
Eminescu
Obor
Doamna Ghica
Fundeni
Cartier colentina (la Cornisor - depou RATB - Carrefour)
Pasaj Colentina
Voluntari... (cele trei vehiculate, cu terminus la Metro - Depou)
Pana cand o sa-l faca metrou regional Bragadiru - Afumati mai e.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Ian 2011 12:10:13 Titlul subiectului: |
139248 |
|
Cand nu sunt banii tai ( adica a Metrorexului ) la mijloc, ce-ti mai pasa ? Numai sa fie stirea adevarata...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.06 kb |
Vizualizat: |
de 22019 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Ian 2011 17:11:10 Titlul subiectului: |
139267 |
|
Deja este revoltator ce vad, astia de la Metrorex sunt tampiti, sau ne cred pe noi tampiti ? Nu sunt in stare sa termine ceva ce a inceput inainte de 1990, ma refer la M4 si deja viseaza cai verzi pe pereti. Oameni buni sa termine M4, metroul pana la Drumul Taberei, metroul pana la Otopeni si pe urma sa visam la M7 si cai verzi pe pereti.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Ian 2011 20:18:30 Titlul subiectului: |
139277 |
|
"Anunt de participare (utilitati) numarul 114689/28.01.2011
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Detalii procedura
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar anunt de participare: 114689 / 28.01.2011
Denumire contract: Servicii de proiectare, asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public – privat pentru proiectul linia de metrou “Magistrala 7. Bragadiru – Voluntari”
Stare procedura: In desfasurare
Anunt de intentie
Numar anunt: 18363
Denumire contract: Servicii de proiectare pentru obiectivul Magistrala 7 – Alexandriei –Voluntari. Elaborare SPF si SF
Data publicare: 20.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Elena Irimie , Tel. 021.319.36.70 , In atentia: Ing. Rotaru Stefan – Director Tehnic si Investitii. , Email: srotaru@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de proiectare, asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public – privat pentru proiectul linia de metrou “Magistrala 7. Bragadiru – Voluntari”
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii de proiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti, statii de metrou
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
“Servicii de proiectare asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public – privat pentru proiectul linia de metrou MAGISTRALA 7. BRAGADIRU – VOLUNTARI”
Lungime – aprox. 25,00 Km; Numar statii – aprox. 30; Depou – 1; Parcare – 1.
O detaliere privind serviciile care vor face obiectul contractului este prezentata în Caietul de Sarcini – Sectiunea II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71621000-7 - Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1. Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
“SERVICII DE PROIECTARE ASISTENTA SI CONSULTANTA TEHNICA, ECONOMICO-FINANCIARA SI JURIDICA PENTRU PREGATIREA SI DERULAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE PARTENERIAT PUBLIC – PRIVAT PENTRU PROIECTUL LINIA DE METROU MAGISTRALA 7. BRAGADIRU – VOLUNTARI”
Lungime – aprox. 25,00 Km; Numar statii – aprox. 30; Depou – 1; Parcare – 1.
O detaliere privind serviciile care vor face obiectul contractului este prezentata în Caietul de Sarcini – Sectiunea II
Valoarea estimata fara TVA: 51,600,000 RON
II.2.2) Optiuni
Da
Metrorex isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii similare în valoare de pâna la 5.160.000 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice și garantii solicitate
Garantie participare: 550.000 lei. Garantia de buna executie: 6% din valoarea estimata a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din cheltuieli de capital – Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate;
- Declaratia privind neîncadrarea în prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
- Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si catre bugetele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se înregistreaza cu datoriicu 30 de zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, întocmit în conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
- Certificat Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial (Pentru persoane juridice române – în original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea formularului cu informatii generale referitoare la:
• Datele de identificare ale operatorului economic;
• Media pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar încheiat (2007, 2008, 2009) a cifrei de afaceri globale. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 100.000.000 lei.
- Prezentare copie a bilanturilor contabile întocmite corespunzator exercitiilor financiare încheiate în ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si înregistrate de organele competente.
- Scrisoare de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila sustinerii contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Centralizator experienta similara: Formular 12E, anexa 1, aferente realizarii de obiective apartinând infrastructurii de metrou subteran.
2. Fisa de informatii privind experienta similara (anexa 2 la Formular 12E):
- max 3 contracte/proiecte servicii de proiectare, asistenta si consultanta tehnica de infrastructura subterana pentru metrouri, realizate si finalizate (receptionate)/aprobate în ultimii 5 ani în care sa fi realizat:
- min 25 km linie de metrou cale dubla din care min 15 km tunele duble de metrou (sau min 30 km tunel fir simplu), cu min 30 statii metrou, un depou; si
– cel putin unul sa fie un SPF/SF aferent unei linii noi de metrou subteran de min 12 km cale dubla din care min 5 km tunele duble de metrou (sau min 10 km tunele fir simplu), cu min 12 statii, un depou.
- max 3 contracte/proiecte de servicii de asistenta si consultanta economico-financiara aferente unor proiecte de parteneriat public-privat si/sau similare în domeniul infrastructura subterana pentru metrouri / infrastructura de transport public pe cale ferata urbana/extraurbana, cu valoare de investitie cumulata de 750 mil. Euro, realizate si finalizate în ultimii 5 ani;
- max 3 contracte/proiecte de asistenta si consultanta juridica corespunzator unor proiecte de parteneriat public-privat si/sau similare in domeniul infrastructura subterana pentru metrouri sau infrastructura de transport public pe cale ferata urbana/extraurbana.
3. Recomandare pentru proiectele mentionate, cu date: numele beneficiarului si lucrarii, obiectul detaliat, perioada de derulare, modul de îndeplinire a obligatiilor contractuale, probleme aparute, cazuri de accidente produse, orice amânari, valoare contract.
4. Istoricul litigiilor.
5. Informatii privind dotarile specifice.
6. Resurse umane si structura managementului: Formular 12I si Anexe 1 si 2:
a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalul de conducere;
b) Lista personalului responsabil utilizat,
c) Lista personalului angajat.
7. Informatii privind calitatea de participant la procedura.
8. Standarde de asigurare a calitatii la nivelul ISO 9001.
9. Standarde de protectie a mediului la nivelul ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic in ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 30 %
Descriere: Componenta financiara
2. Punctajul tehnic 70 %
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S205-313044 din 21.10.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2011 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii împuterniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 021.310.46.41 , Email: office@cnsc.ro , Fax: 021.310.46.42 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 021.319.36.01/5381 , Fax: 021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 10:15"
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 08:35:40 Titlul subiectului: |
139393 |
|
O idee vehiculata in mass-media, este un parteneriat public-privat pentru M7 Bragadiru-Voluntari. Articolul este pe Money.ro si se gaseste aici
Citat: | Primul metrou privat va pleca peste 8 ani. Cum își va recupera proprietarul 1,3 miliarde euro
Magistrala Bragadiru - Voluntari va avea 25 de km și 30 de stații. Metrorex va ceda unui consorțiu de firme operarea ei pe cel puțin trei decenii.
Metrorex vrea sa concesioneze pe 30 de ani unui operator privat serviciile de transport de călători pe viitoarea magistrală Bragadiru – Voluntari care va fi gata până în 2020. Magistrala 7, așa cum se va numi noul tronson, va reprezenta un parteneriat public - privat în care statul va pune la dispoziție terenurile iar investitorul va asigura finanțarea lucrărilor de construcție și achiziția trenurilor - aproximativ 1,25 miliarde de euro. În schimb își va recupera banii investiți din contravaloarea biletelor plătite de călători precum și din diverse activități de retail ori publicitate care se vor desfășura în incinta stațiilor. Prețul unei călătorii va fi decis de către operatorul magistralei.
Magistrala de metrou se va întinde pe 25 km, va avea 30 de stații și un depou și va oferi acces la rețeaua subterană de transport bucureștenilor din cartierele Rahova și Colentina . Metrorex și-a bugetat, deja, 51,6 milioane de lei pentru studiul de prefezabilitate al proiectului și pentru servicii de consultanță. "Doar un consorțiu care să aibă în componență și un constructor cu experiență și o bancă sau un fond de investiții în spate ar putea câștiga licitația. Prețul per kilometru ar fi cam de 50 de milioane de euro. După recepția lucrărilor consorțiul ar urma să opereze aceastră magistrală pe puțin 30 de ani", a declarat, pentru Money.ro, directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.
Potrivit acestuia, linia de metrou Bragadiru - Voluntari care ar urma să-și desemneze, prin licitație, constructorul peste un an ar fi primul mare proiect pentru România în parteneriat public-privat după eșecul răsunător al autostrăzii Comarnic - Brașov.
În București există, acum, patru magistrale de metrou. A cincea, care va parcurge traseul Râul Doamnei - Hașdeu, este în licitație și urmează să-și afle constructorul până în vară. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 09:30:12 Titlul subiectului: |
139400 |
|
Adica vom avea alte cartele pentru M 7 ? Interesant... Oricum ar fi mai bine decat cum este acum. Si alte trenuri ? Ca poate investitorul o sa-si aduca trenurile lui...
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 13:22:31 Titlul subiectului: |
139413 |
|
E una dintre cele mai bune idei! Bine ar fi sa fie adevarat. Daca ar fi sa construiasca romanii M7, jumatate din bani s-ar fura si durata constructiei va depasi cu mult un termen realist.
Asa ca sa se apuce strainii, sa faca pe banii lor, sa se lucreze "ca la carte", sa NU se fure si sa termine toata magistrala in cativa ani, sa dea astfel peste nas hotilor care au incercat sa construiasca ceva pana acum!
E inadmisibil ca noi in 20 de ani sa nu facem decat 3 statii! Dar tare ma tem sa nu fie un esec, adica sa aiba prioritate interesele "iubitilor" nostri conducatori. Si-ar taia singuri craca de sub picioare daca ar da acest proiect unui privat!
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 13:31:38 Titlul subiectului: |
139414 |
|
O intrebarica am si eu: daca M7 se va face prin PPP, cum isi va recupera investorul banii, in conditiile in care transportul in comun si in special cel subteran este puternic subventionat de stat???
Exista posibilitatea ca un calator sa compare pretul unei calatorii nesubventionate in subteran cu cel al RATB-ului, subventionat de primarie. Evident, ca acel calator alege varianta mai ieftina. Nu mai vorbesc de elevi, studenti si pensionari care in momentul de fata au reduceri masive la transportul in comun sau chiar gratuitate.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 18:14:52 Titlul subiectului: |
139426 |
|
Pai subventia de la stat o vor avea si privatii. Care e problema? Si calatoria cu trenul e subventionata,d e ce la RegioTrans pretul biletului e acelasi?
Stai tu linistit ca nu va costa mai mult la privati.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 22:43:57 Titlul subiectului: |
139432 |
|
Cf ziarului Gandul:
"Consorțiul care va opera magistrala pe perioada cesionată își va recupera banii investiți din contravaloarea biletelor, precum și din diverse activități de retail ori publicitate în incinta stațiilor. Totodată, operatorul va decide prețul unei călătorii."
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 20:43:12 Titlul subiectului: |
139471 |
|
Pe M 7 nu va opera si Metrorexul...
Parerea mea sincera este sa asteptam daca se inscrie cineva sa construiasca pe banii sai aceasta magistrala.
Rentabilitatea acestei magistrale se va vedea atunci cand va fi gata in concurenta dintre M 7 si RATB. Pentru ca atunci vor fi concurente. Si daca da gres cu calculele, ipoteticul constructor poate da si faliment...
Nu e chiar asa de usoara aceasta optiune, de a-ti asuma in intregime cheltuiala pentru o magistrala de metrou.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 21:21:09 Titlul subiectului: |
139476 |
|
Ca si o comparatie mentionez mitul energiei ieftine produsa de hidrocentrale. Energia hidraulica este intr-adevar ieftina dar costurile de constructie a amenajarii hidro sunt uriase si trebuie recuperate, fiind incluse in pretul de vanzare al energiei electrice.
Iar orice investor va dori sa-si recupereze cheltuielile de investitie intr-un timp rezonabil, insemnand ca nu poate sa scada procentul reprezentand amortismentele din costul biletului sub o anumita limita. De aici anticipez un pret destul de piperat per calatorie.
Iata de ce sunt cel putin sceptic ca o astfel de idee va avea succes in orasul Bucuresti, tara Romania. Poate ca daca pretul biletelor RATB si Metrorex era la nivelul celui din Stuttgart, ideea ar fi fost fezabila.
|
|
Sus |
|
|
Mihai Floreasca
Data înscrierii: 24/Aug/2009 Ultima vizita: 07/Noi/2012 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 05 Feb 2011 12:58:18 Titlul subiectului: M7 Obor - Pasajul Colentina |
139578 |
|
Etapa I
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
315.79 kb |
Vizualizat: |
de 21362 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 05 Feb 2011 15:14:12 Titlul subiectului: |
139582 |
|
Celebra vorba a lui Moromete - "Pe ce te bazezi" ? A aparut ceva cat de cat oficial sau e ideea ta ? Oricum "trendul" este acum cu statii la maxim 700 metri, ori schita ta nu prea corespunde acestui deziderat. Sau s-a revenit la distanta clasica de 1,5 km ?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 25 Aug 2011 12:26:10 Titlul subiectului: |
147911 |
|
Din ciclul celor 1001 de nopti, alte basme din presa...
Care o fi treaba, Metrorex are cumva prevazute fonduri pentru "promovare"?!?
http://www.adevarul.ro/financiar/Numai_consultanta_pentru_metroul_Bragadiru-Voluntari_costa_aproape_noua_milioane_de_euro_0_542346003.html
"Numai consultanța pentru metroul Bragadiru-Voluntari costă aproape nouă milioane de euro
25 august 2011
Autor: Dan Străuț
Valoarea contractului de proiectare, asistență și consultanță tehnică, economico-financiară și juridică pentru realizarea tronsonului de metrou Bragadiru-Voluntari este de 36,2 milioane de lei, la care se adaugă TVA, anunță Ministerul Transporturilor. Serviciile de consultanță vor fi prestate de consorțiul format din firmele PricewaterhouseCoopers Management Consultants SRL, Pricewaterhouse Coopers Audit SRL, Metroul SA și Salans Moore și Asociații SCA.
Finanțarea necesară derulării contractului va fi asigurată din cheltuielile de capital ale Metrorex, iar durata acestui contract este estimată la 36 luni.
„Obiectivul principal al contractului este de a furniza Beneficiarului consultanță specializată pentru stabilirea soluției optime atât din punct de vedere tehnico-economic cât și cu asigurarea încadrării în timpul și în bugetul previzionat, în vederea realizării în regim de parteneriat public-privat a proiectului noii linii de metrou Magistrala 7 Bragadiru-Voluntari“, se arată într-un comunicat al Ministerului Transporturilor.
Ce trebuie să facă experții
Atribuțiile și responsabilitățile principale ale consultantului angajat sunt:
- elaborarea studiului de prefezabilitate și fundamentare a proiectului de parteneriat public-privat, a anunțului de selecție și a documentului atașat;
- elaborarea documentației de atribuire a contractului de parteneriat public-privat;
- asistență și consultanță pe parcursul etapei de analiză și selecție a candidaților în cadrul procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public-privat;
- asistență și consultanță pe parcursul etapei de negociere în cadrul procedurii de atribuire a contractului de parteneriat public-privat;
- elaborarea documentelor privind organizarea și funcționarea companiei de proiect;
Construcția va dura cel puțin șapte ani
„Demararea acțiunilor în cadrul proiectului noii linii de metrou Bragadiru-Voluntari are la bază recomandarea cuprinsă în documentul Master Plan JICA (2000) pentru realizarea unui nou coridor de transport public pe traseul Alexandriei - Rahova - Piata Unirii - Moșilor – Colentina – Voluntari. Linia de metrou ce urmează a se realiza va asigura legătura, pe direcția sud-vest – nord-est a zonei centrale cu cartierele Alexandriei-Rahova și Obor-Colentina“, a mai comunicat ministerul.
Magistrala 7 va avea o lungime de 25 de kilometri, 30 de stații, un depou și o parcare. Durata pentru realizarea lucrărilor și punerea în funcțiune cu călători a noii linii de metrou este estimată la 7-8 ani."
_______________________________________________________
dar si:
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Peste_opt_milioane_de_euro_va_costa_proiectarea_Magistralei_7_a_Metroului_0_542345973.html
"Peste opt milioane de euro va costa proiectarea Magistralei 7 a Metroului
25 august 2011
Autor: Florel Manu
Metrorex a semnat contractul de proiectare a Magistralei 7 de Metrou, Bragadiru – Voluntari.
Câștigătorul licitației a fost asocierea de firme PricewaterhouseCoopers Management Consultants S.R.L., Pricewaterhouse Coopers Audit S.R.L., S.C. Metroul S.A., Salans Moore și Asociații SCA, se arată într-un comunicat al Ministerului Transporturilor.
Valoarea contractului este de 36.257.159,00 lei, fără TVA, adică peste 8,6 milioane de euro. Proiectarea este estimată pe o perioadă de 36 de luni.
Durata pentru realizarea lucrărilor și punerea în funcțiune a noii linii de metrou este estimată la 7-8 ani. Magistrala 7 va avea o lungime de cca 25,00 Km, 30 stații, un depou și o parcare.
Noul tronson va asigura legătura pe relația traseul Alexandriei – Rahova - Piața Unirii – Moșilor – Colentina-Voluntari;"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
IONUT2020
Data înscrierii: 05/Feb/2013 Ultima vizita: 05/Feb/2013 Mesaje: 1
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 23:04:02 Titlul subiectului: |
162467 |
|
Ceva informatii noi cu privire la subiectul acesta ? Eu stau in Voluntari si sper ca pana la pensie sa apuc sa merg cu acest metrou.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 23:05:54 Titlul subiectului: |
162468 |
|
Nici o informatie demna de luat in seama.
|
|
Sus |
|
|
Rica Venturiano
Data înscrierii: 05/Feb/2013 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 2
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 23:10:41 Titlul subiectului: |
162469 |
|
Nu sunt bani, nu e cofinantare, PPP mort...slabe sperante!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Feb 2013 00:01:24 Titlul subiectului: |
162471 |
|
La nivel oficial exista un plan, ba chiar scrie negru pe alb, 2012 ca data de incepere a lucrarilor, chiar daca acum suntem in 2013. In Raportul de Activitate al Metrorex-ului pe 2011, disponibil aici, Capitolul 9 "Strategia globala de dezvoltare si modernizare al transportului cu Metroul in Bucuresti", la pagina 31 este trecut un plan al acestei investitii de viitor.
-Linia 7: Voluntari-Bragadiru.
Perioada de realizare: 2012-2018 !!!
Lungime traseu: cca 25 km
Numar statii: 30
Valoare: 1,008 miliarde Euro + TVA
Ca motivatie a acestui proiect avem
Citat: | Magistrala de metrou va fi realizată în scopul creșterii mobilității persoanelor care în prezent se deplasează pe direcția SV – NE. Magistrala va interconecta doua dintre cele mai populate și aglomerate zone cu trecere prin centrul orașului. De asemenea va deservi cartierele rezidențiale din zone de SV și comerțul din zona de centură Alexandriei precum și cartierele Rahova și Ferentari, facându-se legătura cu centrul orașului și zona Nord-Sud, Colentina – Voluntari. Realizarea acestei linii
este propusă a se realiza în regim PPP. | Ce m-a frapat pe mine este acel cca 25 km.. Pai nu s-a facut deja un studiu de fezabilitate ? Adica lucrarile se incep in 2012 dar nu se stie exact lungimea tronsonului.
Oricum, faptul ca nu au acordat atentie detaliilor din raportul de activitate, postat si pe site, spre deosebire de lucrarile de la Drumul Taberei demonstreaza ca textul a fost pus sa arate bine (si frumos colorat) raportul.
Plan exista insa, magistrala de metrou ar fi foarte utila (poate cu mai putine statii). Pana la metrou, daca vreti sa ajungeti in Voluntari sau Bragadiru ... exista dube de toate felurile
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Dec 2014 09:07:05 Titlul subiectului: |
175943 |
|
Se vorbeste iar de planul privind constructia acestei magistrale de metrou. Articolul se gaseste aici.
Citat: | O nouă magistrală de metrou Voluntari-Bragadiru, printre proiectele trimise la CE pentru finanțare
România a transmis Comisiei Europene o listă cu peste 200 de proiecte care să fie finantate cu ajutorul noului mecanism de finanțare inițiat de președintele Comisiei Europene, Jean Claude Juncker, pentru perioada 2015-2017. Printre propuneri, se regăsește și o nouă magistrală de metrou - Voluntari-Bragadiru.
Comisia Europeana a primit circa 2.000 de propuneri de proiecte de la cele 28 de state membre UE, din care peste 200 sunt trimise de Guvernul Romaniei. Toate cele 2.000 de proiecte propuse de statele membre totalizeaza un necesar de investitii de circa 500 de miliarde de euro, din care 62,5 miliarde de euro sunt in dreptul proiectelor trimise de Romania, informează Hotnews.ro.
Printre proiecte, se numără și o nouă magistrală de metrou: linia de metrou 7 Bragadiru-Voluntari, care ar necesita o valoare totala 3,1 miliarde de euro.
Linia de metrou ar urma sa aiba o lungime de 25 km si sa cuprinde 30 de statii, ajungand inclusiv in cartierele bucurestene Ferentari, Rahova si Colentina. Beneficiarul proiectului: Metrorex / Ministerul Transporturilor.
Construcția proiectului ar putea dura șase ani, conform estimărilor anterioare ale Ministerului Transporturilor.
Traseul pe care îl va urma va fi Bragadiru Centru – Șos. Alexandriei – Șoseaua de Centură – Cartierul Independenței – intersecția Șos. Alexandria cu Strada Antiaeriană – Piața Rahova – Piața Regina Maria – Piața Unirii – Strada Mântuleasa – Calea Moșilor – Piața Obor – Șoseaua Colentina (cu stații la intersecția cu D-na Ghica, Parcul Plumbuita, intersecția cu Șos. Andronache și Șos. Fundeni, Dragonul Roșu, Metro Colentina) – Voluntari. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Dec 2014 17:30:42 Titlul subiectului: |
175948 |
|
Povesti. Nimic de luat in seama.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 16 Oct 2015 08:11:22 Titlul subiectului: |
182071 |
|
Din nou un articol despre aceasta magistrala. Acesta se gaseste aici.
Citat: | Magistrala 7 de metrou Bragadiru-Voluntari, blocată de legislația românească
Magistrala 7 de metrou Bragadiru - Alexandriei - Rahova - Piata Unirii - Mosilor - Obor - Colentina - Voluntari va fi realizată în parteneriat public-privat. Metrorex a finalizat studiul de prefezabilitate aferent poiectului însă pe 7 iunie 2012 contractul a fost sistat până la clarificarea aspectelor contradictorii în legislatia proiectelor derulate prin Parteneriat Public Privat.
Proiectul Liniei 7 de metrou, Bragadiru - Alexandriei - Rahova - Piata Unirii - Mosilor - Obor - Colentina - Voluntari este prevazut în Strategia globala de dezvoltare si modernizare a transportului cu metroul în Bucuresti 2008-2030. Astfel, în baza aprobarii Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, S.C. Metrorex
S.A. a facut publica intentia de a demara procedurile pentru achizitia serviciilor de asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea documentatiei tehnico-economice (Studiul de prefezabilitate si Studiu de fezabilitate) pentru proiectul Liniei 7 de metrou.
Proiectul Magistralei 7 a fost conceput a fi realizat în parteneriat public - privat, S.C. Metrorex S.A. fiind desemnat ca Partener Public pentru organizarea si supervizarea etapelor premergatoare încheierii contractului de parteneriat public - privat si a procedurii de stabilire a unui Partener Privat.
"În data de 28.01.2011 a fost publicat în Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) anuntul de participare. În urma licitatiei, a fost desemnata câstigatoare Asocierea: PricewaterhouseCoopers Management Consultants S.R.L., Pricewaterhouse Coopers Audit S.R.L., S.C. Metroul S.A., Salans Moore si Asociatii SCA", a declarat directorul Metrorex Cătălin Honor, într-un comunicat remis B365.ro.
Ulterior încheierii procedurii de achizitiei, S.C. Metrorex S.A. a încheiat, în data de 23.08.2011, cu Asocierea: PricewaterhouseCoopers Management Consultants S.R.L., Pricewaterhouse Coopers Audit S.R.L., S.C. Metroul S.A., Salans Moore si Asociatii SCA, contractul pentru "Servicii de proiectare, asistenta si consultanta tehnica, economico-financiara si juridica pentru pregatirea si derularea procedurii de atribuire.
"Studiul de Prefezabilitate a fost aprobat în sedinta Consiliului Tehnico-Economic Metrorex din data de 18.05.2012. În data de 07.06.2012 contractul a fost sistat pâna la clarificarea aspectelor contradictorii în legislatia proiectelor derulate prin Parteneriat Public Privat", a precizat directorul Metrorex Cătălin Honor.
Precizările directorului Metrorex vin după ce deputatul PNL Ovidiu Raețchi a declarat, joi, că Ministerul Transporturilor și Metrorex trebuie date în judecată pentru blocarea construcției magistralei de metrou spre Rahova |
Sursa foto: rfi.ro (preluata de b365.ro)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.63 kb |
Vizualizat: |
de 14005 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|