|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 05 Noi 2010 13:58:42 Titlul subiectului: Columbia, Bogota: Sistemul Bus Rapid Transit - Trans Milenio |
135908 |
|
Am dat de niste imagini realmente socante pentru mine, niste autobuze neobisnuite, fara scari; in statii exista niste peroane inalte, similare oarecum celor de la metrou, podeaua autobuzului fiind la nivelul peronului.
Autobuzele fac parte din sistemul BRT - Bogota Rapid Transit...
Mai socant decat asta, in (unele) statii, pe peroane, sunt usi care se deschid doar cand autobuzul este oprit in statie si usile autobuzului sunt pozitionate in dreptul usilor de pe peron.
Multe inovatii interesante sunt deja functionale in lumea transporturilor, dar la Bucuresti articulatele nu au loc pe strazi, in opinia unor minti retrograde... dar columbienii astia cum se descurca su sistemul asta atat de complicat?!? Sunt ai lor mai destepti sau au ai nostri mai ... putin destepti ?!?
Sursa: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=368316&page=6
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
472.82 kb |
Vizualizat: |
de 12040 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
405.22 kb |
Vizualizat: |
de 12040 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
369.18 kb |
Vizualizat: |
de 12040 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 17:15:59 Titlul subiectului: |
136068 |
|
În vremurile sale de glorie și IKARUS a participat cu un prototip de autobuz articulat IKARUS C 83, la programul TransMilenio, ce avea să devină actualul sistem BRT. Când vezi așa ceva și unde, într-o țară din America Latină, rămâi fără grai. Sursa: "busztipusok.freeweb.hu".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.56 kb |
Vizualizat: |
de 11974 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.56 kb |
Vizualizat: |
de 11974 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.56 kb |
Vizualizat: |
de 11974 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mie 10 Noi 2010 21:17:16 Titlul subiectului: |
136080 |
|
Ikarus a facut 2 autobuze, unul a ramas in Bogota, celalalt a ramas in fabrica. Aceleasi sistem este folosit si in Curitiba, Brazilia:
Istoria metrobuzului din Curitiba: http://www.youtube.com/watch?v=nhHewvJuLsQ
Alt video, unde se explica schemele de vopsire al autobuzelor: http://www.youtube.com/watch?v=APvJpHBcGho&NR=1
Ca si remarca: autobuzele nu sunt low-floor, dar totusi pot sa transporte carucioare. Si cum un autobuz nu este low floor -> mai ieftin de cumparat, mai ieftin de intretinut, capacitate de transport mai mare.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Noi 2010 13:58:37 Titlul subiectului: |
136222 |
|
Nu e "socant" e normalitate. A fost si un reportaj pe Discovery Chanel, despre acest sistem de transport. Este mai ieftin decat metroul sau metroul usor si are succes. Nu cred insa ca are succes in orase cu stradute inguste, ci doar in metropole.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rgv
Data înscrierii: 13/Mai/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2011 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|