Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articulatele: Argumente Pro și Contra.
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 21:23:06    Titlul subiectului: 4083

Care este motivul aversiunii bucurestenilor fata de articulate? Nici la Cluj nu se mai achizitioneaza articulate, dar cele cu burduf nu sunt scurtate
Sus
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 21:43:23    Titlul subiectului: 4088

Se spune ca ar incurca circulatia. E cu dus si intors. Ideea ca Dac sunt greoaie si submotorizate. Stiu ca troleibuzele articulate la Universitate erau incete, greu de manevrat pe acolo si incurcau circulatia. Desi nu stiu cum ar fi fost daca faceau si IK 435.(articulatele lui 415). De asemenea pe anumite artere ale capitalei, ar fi greu de manevrat, lucru care e adevarat.
Sus
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 679
Locație: Tirgu Mures

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2005 09:53:21    Titlul subiectului: hhhhhh 4130

Daca n-o sa ia in considerare cresterea automobilelor pe strazi, si atractia locuitorilor spre transportul in comun o sa ne trezim fie cu autostrazi in mijocul drumului, fie cu un blocaj, din care nu o sa iasa nimeni! In Wiena de ex. majoritatea locuitorilor care locuiesc in afara orasului vin de obicei cu masina pana la prima statie de tren (nu gara ci statie), dupa care schimba pe metrou, si apoi pe tramvai, autobuz etc. Ar necesita foarte mult timp deplasarea cu masina proprie. Oare aici cand o sa se trezeasca cei de la conducerea firmelor de transport de aceasta posibilitate de marire a calatorilor, si implicit a profitului? Desigur este nevoie si de schimbarea mentalitatii oamenilor. Aici din pacate trans. public este folosit de cei care nu au masina... Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2005 15:52:54    Titlul subiectului: 4135

dm a scris:
...In Wiena de ex. majoritatea locuitorilor care locuiesc in afara orasului vin de obicei cu masina pana la prima statie de tren (nu gara ci statie), dupa care schimba pe metrou, si apoi pe tramvai, autobuz etc. Ar necesita foarte mult timp deplasarea cu masina proprie.

Am locuit o perioada in centrul Bucurestiului si nu aveam unde sa parchez masina, asa ca o lasam intr'o parcare pazita la o statie de metrou de casa. Asa ca mergeam cu metroul o statie pana la masina.
dm a scris:
... Aici din pacate trans. public este folosit de cei care nu au masina... Sad
... care sunt cam multi, la fel ca si cei cu masini.
Cred ca marea problema in Bucuresti este densitatea mare, adica multi locuitori pe suprafata mica, rezultand masini care n'au unde sa parcheze, autobuze aglomerate &c. De comparat cu Praga sau Varsovia. Acolo sunt si 2 randuri de linii de tramvai pe strazile mari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2005 19:00:11    Titlul subiectului: 4147

Din pacate in majoritatea oraselor mari care au transport in comun acesta a devenit o "afacere" acunsa a unora si intr-adevar e facut doar ca sa ia banii amaritilor care nu isi permit sa mearga cu masina si pentru a nu ii incurca pe ei... Aici in Olanda am vazut la televizor o campanie (asemanatoare cu cele impotriva alcoolului de la noi) incercand sa atraga cati mai multi oameni spre transportul public.
Apropos, aici in Delft se va construi o noua linie de tramvai din Haga pana la facultate la mine. Deja sunt in faza in care monteaza o particica de linie...Apoi va incepe santierul mare pe sosele...Am impresia ca deja in asfalt este "ascuns" suportul (nu stiu cum se cheama) de beton pentru linie. Cred ca trebuie numai sa il dezgroape si sa puna sinele... Oricum se misca si astia foarte greu desi au o tehnologie extraordinara...dar puturosenia este la ea acasa.
Pentru andras: In Viena am fost pe la 13 ani. Imi aduc aminte ca circulau exclusiv tramvaie in zona centrala si mi s-a parut ca si in toata Viena...Cum este de fapt?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 14:14:25    Titlul subiectului: Transport electric in Vest 8597

pe cand la noi se renunta la articulate, in vest unii decid sa cumpere pe langa troleibuze articulate si troleibuze dublu-articulate...
http://62.153.170.122/index.php?wai=53&env=0015234340767&id=38
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2018
Mesaje: 132
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 21:49:54    Titlul subiectului: 8659

De ce atit de multa lume e moarta dupa troleibuze sau autobuze dublu articulate???
Daca nu ma insel, pentru cine utilizeaza transportul in comun, e mai bine un autobuz scurt sau normal articulat din 3 in 3 minute decit unul dublu articulat care sa treaca din 10 in 10 minute

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 13:12:24    Titlul subiectului: 9496

Menirea transportului in comun nu este de a inlesni circulatia (deci poluarea) automobila, ci de a o reduce ! Reorientarea automobilistilor catre transportul in comun se face prin ademenire, adica oferind conditii de calatorie confortabile. Printre elementele de confort se afla si capacitatea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2018
Mesaje: 132
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 03:56:16    Titlul subiectului: 10157

Eu cred ca problema nu e autobuze scurte sau lungi, cu un etaj sau doua dar intervalul de trecere. Mai mult de 4/5 min de asteptare o linie, face sa fie aglomerat orice tip de mijloc de transport. Autobuzele scurte sint gindite pentru un interval de 2/3 minute de asteptare iar cele articulate pentru max 4/5 minute. Daca politica RATB este diversa, atunci pot cumpara si 30000 de Mercedes Citaro sau altele, dar nu vor rezolva problema aglomeratiei.
_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Joi 09 Noi 2006 21:00:09    Titlul subiectului: yjyjyj 65939

Aceste vehicule sunt in primul rand depasite moral...mie imi plac locomotivele cu abur, dar asta nu insemna ca ar trebui ca de fiecare data cand merg cu trenul sa fie asa ceva in fata. Chiar daca ar fi produse acum Dacurile, tot ar fi lipsite de comfortul oferit de vehiculele moderne, care comfort nu e un moft, ci un semn de civilizatie. E valabil pentru orice produs tehnic. Stiu ca tabla unei clase C de azi e mai subtire decat a vechiului Cobra, de exp., dar cu ce ati prefera sa umblati zi de zi prin Bucuresti?
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
einstein_andrei
Vizitator






MesajTrimis: Joi 09 Noi 2006 21:06:44    Titlul subiectului: 65941

Am spus ca aceste vehicule sa fie pastrate pe o linie mai secundara, cum exista si in alte orase ale lumii, nu sa le bagam prin piata Unirii, stau si ma intreb de unde se aduc trolee 2 hd in alte orase, fabricate prin anii 1970 si care mai circula inca prin Europa si noi sa nu pastram o bucatica din istoria fabricarii troleelor in Romania.
Sus
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Noi 2006 10:03:50    Titlul subiectului: 65961

Pe 69 se pot pune foarte bine articulate, singurul punct mai ingust fiind la intoarcerea spre Drumul Taberei straduta de langa Medicina. Trebuie insa un studiu facut de un/niste specialisti, daca chiar merita in conditiile de trafic actuale sa se puna articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Noi 2006 11:49:11    Titlul subiectului: 65964

Parerea mea este ca pentru articulate ar trebui sa existe o banda de circulatie numai pentru mijloacele de transport in comun cum sunt in multe orase din Europa. Dar cu situaitia actuala din Bucuresti, slabe sanse....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Vin 10 Noi 2006 12:01:02    Titlul subiectului: 65969

emil1980 a scris:
Parerea mea este ca pentru articulate ar trebui sa existe o banda de circulatie numai pentru mijloacele de transport in comun cum sunt in multe orase din Europa. Dar cu situaitia actuala din Bucuresti, slabe sanse....
Aceasta banda a mijloacelor de transport exista si in Bucuresti,dar nu se respecta.Bd.Unirii,Bd.Regina Elisabeta,Drumul Taberei,etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2018
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Noi 2006 12:13:53    Titlul subiectului: 65972

Nu cred ca sint depasite moral asemenea vehicule, din moment ce exista si in vest si se fabrica in contuinuare; nu zice nimeni sa se aduca vehcituri, se pot aduce vehciule articulate noi, de care chiar este nevoie pe unele linii; si ar mai trebui sa se faca odata benzi speciale pentru autobuze/troleibuze acolo unde strada are cel putin 2 benzi pe sens, cu separare prin bordura, astfel incit sa creasca viteza pentru transportul public, chiar daca asta se face in detrimentul transportului individual; da la ce administratie incompetenta si care nu are curaj sa ia nici o decizie pentru a rezolva ceva in traficul din oras, nu prea sint sperante.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 01:01:31    Titlul subiectului: 66021

Daca se face banda speciala delimitata cu bordura cum mai fenteaza traficul nepotii si fii de parlamentari si alte specimene?
_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 886
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 09:26:11    Titlul subiectului: Articulatele: Argumente Pro și Contra. 37594

S-a discutat despre troleibuze și autobuze articulate, s-au adus argumente pro și contra lor, intoroducerii sau scoaterii lor, așa că am ajuns la concluzia că merită un topic separat.
Ca linii de troleibuze pe care aș vedea articulate sunt doar 62, 76 și 97. Cineva vorbea de 61. Debea intră mașina pe străduțele de la P-ța Rosetti Laughing , asta și din cauza mașinilor parcate Mad Însă pentru a putea fi folosite articulatele pe 62, în primul rând n-ar mai trebui mașini parcate aiurea pe Bd. Iuliu Maniu Exclamation

Autobuze, nu știu pe ce linie ar merge. Mai toate liniile pline circulă pe străzi aglomerate, și cum nu ar fi de ajuns, au multe curbe... Embarassed

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 886
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 09:26:11    Titlul subiectului: Troleibuze și autobuze articulate în București 66022

S-a discutat despre troleibuze și autobuze articulate, s-au adus argumente pro și contra lor, intoroducerii sau scoaterii lor, așa că am ajuns la concluzia că merită un topic separat.
Ca linii de troleibuze pe care aș vedea articulate sunt doar 62, 76 și 97. Cineva vorbea de 61. Debea intră mașina pe străduțele de la P-ța Rosetti Laughing , asta și din cauza mașinilor parcate Mad Însă pentru a putea fi folosite articulatele pe 62, în primul rând n-ar mai trebui mașini parcate aiurea pe Bd. Iuliu Maniu Exclamation

Autobuze, nu știu pe ce linie ar merge. Mai toate liniile pline circulă pe străzi aglomerate, și cum nu ar fi de ajuns, au multe curbe... Embarassed

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 09:52:28    Titlul subiectului: 37595

Clar nu. Desi nu sunt de acolo cunosc foarte bine situatia. Troleibuzele si autobuzele articulate nu sunt bune pentru ca incurca circulatia si pentru ca sunt greoaie in manevrare si mai ales pentru traficul din Bucuresti.
Normal, acum o sa spuneti : "Dar sunt unele linii pe care nici articulatele nu fac fata!".
Facand un mic calcul, si luand cea mai solicitata linie pe care se baga articulate : 76. Constatam ca un troleibuz articulat are cu 50 de locuri mai mult decat unul scurt. Deci ca sa se mentina acelasi ritm ar trebui bagate in loc de 2 troleibuze articulate 3 scurte. Si cum numarul troleibuzelor noi care vor veni este mai mare decat nr. troleibuzelor articulate care se taie cred ca se va mentine raportul de 3 la 2 de care vorbeam mai devreme.

Ca sa nu mai vorbim de linia 97 pe care sunt articulate unde nu sunt pline tot timpul ca in cazul lui 76 si daca se mentine si acolo acest raport de 3 la 2 ar fi mai mult decat suficient.

_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 09:52:28    Titlul subiectului: 66023

Clar nu. Desi nu sunt de acolo cunosc foarte bine situatia. Troleibuzele si autobuzele articulate nu sunt bune pentru ca incurca circulatia si pentru ca sunt greoaie in manevrare si mai ales pentru traficul din Bucuresti.
Normal, acum o sa spuneti : "Dar sunt unele linii pe care nici articulatele nu fac fata!".
Facand un mic calcul, si luand cea mai solicitata linie pe care se baga articulate : 76. Constatam ca un troleibuz articulat are cu 50 de locuri mai mult decat unul scurt. Deci ca sa se mentina acelasi ritm ar trebui bagate in loc de 2 troleibuze articulate 3 scurte. Si cum numarul troleibuzelor noi care vor veni este mai mare decat nr. troleibuzelor articulate care se taie cred ca se va mentine raportul de 3 la 2.

Ca sa nu mai vorbim de linia 97 pe care sunt articulate unde nu sunt pline tot timpul ca in cazul lui 76 si daca se mentine si acolo acest raport de 3 la 2 ar fi mai mult decat suficient.

_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 10:07:11    Titlul subiectului: 37597

Articulatele NU sunt o solutie pentru Bucuresti. Singurele articulate bune sunt tramvaiele - calea de rulare care poate fi separata de trafic , viteza mare , capacitate mare. Si tot ce a scris dexter mai sus este valabil si din partea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 10:07:11    Titlul subiectului: 66024

Articulatele NU sunt o solutie pentru Bucuresti. Singurele articulate bune sunt tramvaiele - calea de rulare care poate fi separata de trafic, viteza mare, capacitate mare. Si tot ce a scris dexter mai sus este valabil si din partea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 10:15:00    Titlul subiectului: 37598

dexter23 a scris:
raportul de 3 la 2 de care vorbeam mai devreme.
Un raport de 3:2 înseamnă 21 de troleibuze pe 76, deci un troleibuz la 1,5 minute, ceea ce ar fi, din punct de vedere tehnic, imposibil de asigurat!
97 este gol pe porțiunea Laromet-Străulești. Pe restul traseului nu intră toți călătorii într-un troleu scurt. Situația lui ar putea fi remediată prin reintroducerea liniei 31 Laromet-Ion Mihalache - Gara de Nord, deoarece multă lume din Bucureștii-Noi merge la Gară.
Să revenim la topic: eu unul sunt 100% de acord să se introducă troleibuze articulate (indiferent de marcă și model) pe linii precum 76, 97, 62, 61, 96, 69.
Autobuze nu știu pe unde ar putea intra... având în vedere lățimile străzilor, pe 381 ar merge perfect, dar ce te faci cu dobitocii care parchează ilegal sau nu dau prioritate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 10:15:00    Titlul subiectului: 66025

Un raport de 3:2 înseamnă 21 de troleibuze pe 76, deci un troleibuz la 1,5 minute, ceea ce ar fi, din punct de vedere tehnic, imposibil de asigurat!
97 este gol pe porțiunea Laromet-Străulești. Pe restul traseului nu intră toți călătorii într-un troleu scurt. Situația lui ar putea fi remediată prin reintroducerea liniei 31 Laromet-Ion Mihalache - Gara de Nord, deoarece multă lume din Bucureștii-Noi merge la Gară.

Eu unul sunt 100% de acord să se introducă troleibuze articulate (indiferent de marcă și model) pe linii precum 76, 97, 62, 61, 96, 69.
Autobuze nu știu pe unde ar putea intra... având în vedere lățimile străzilor, pe 381 ar merge perfect, dar ce te faci cu dobitocii care parchează ilegal sau nu dau prioritate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 10:36:45    Titlul subiectului: 66026

Nimic nu este tehnic imposibil, pe Iuliu Maniu vin si cate 3-4 troleibuze unul dupa altul si FAC FATA pentru ca sunt ajutate si de 336+137+136+236 etc. Si daca sunt articulate tot nu fac fata...vezi linia 76,97 la troleibuz. Si un exeplu clar este linia 41 unde vin tramvaiele unul dupa altul si tot full e si tot raman oameni in statie. In plus articulatele actuale sunt depasite si trebuie sa dispara, mai ales sunt lente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community