|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 01:23:50 Titlul subiectului: 11111111 |
12521 |
|
Tramvaiele GT 6 și GT 8 nu ar fi mai potrivite decât GT 4? Dacă se desființează linia 43, singurele mijloace de transport ale RATP care vor deservi zona Tudor vor fi tramvaiele. Chiar dacă operatorii privați de maxi-taxi vor mai "pirata" fosta linie 42 (până în 2007 când, probabil, vor fi nevoiți să se retragă, având în vedere că nu respectă nici o normă UE), va fi aglomerație și, ca urmare, nu ar strica niște tramvaie cu 6 sau chiar 8 osii. Oricum, se pare că viitorul transportului ieșean e tramvaiul și autobuzul.
MAZ-ul a atras antipatia celor de pe forum deoarece a substituit troleibuzele constănțene. Judecând la rece, nu are cum să fie foarte rău, dat fiind faptul că are motor + transmisie Mercedes sau Renault. Problema o constituie capacitatea redusă. Întrebarea este cum se vor descurca pe liniile care deservesc partea de răsărit și de sud a orașului |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 16 Ian 2006 01:51:00 Titlul subiectului: |
12528 |
|
Primele tramvaie second-hand aduse din exterior au fost GT4, in 1997, din Stuttgart. In 2000 au mai venit 15, tot din Stuttgart. In 2003 au fost aduse 27 din Halle, iar in 2004 alte 10 din Augsburg. In prezent RATP Iasi doreste achizitionarea a inca 60 de vagoane GT4. Regia prefera in continuare aceste vagoane, avand in vedere experienta acumulata in exploatarea lor si posibilitatile de a procura piese de schimb. Nici unul dintre vagoanele GT4 aduse din 1997 si pana in prezent nu a fost casat, toate ies la strada.
Din Berna urmeaza sa primim 15 vagoane dublu articulate de tip Be 8/8. In orice caz, fluxul de calatori din Tudor Vladimirescu nu impune prezenta unor tramvaie dublu articulate pe traseele din acea zona. Pe liniile 7 si 8 de tramvai, care trec prin TV, sunt trimise vagoane GT4, ST7 si ST8 (ultimele doua modele sunt asemanatoare cu GT6).
In privinta troleibuzelor, urmeaza sa vedem ce se va intampla cu traseul 43. Cum spuneam intr-un mesaj anterior, pe linia 46 se are in vedere trimiterea de autobuze MAZ.
In estul orasului baza se pune pe tramvaie. Pentru partea de sud se are in vedere dublarea lui 41 pana in Piata Eminescu, prin noul parcurs al liniei 42. Suplimentar, fluxul de calatori din Pd. Ros va fi preluat si de autobuzul 28. Zonele Poitiers si Bucium nu au flux ridicat. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 19 Ian 2006 00:41:52 Titlul subiectului: |
12992 |
|
Pe harta Iașului, Bulevartul Copou figurează în partea de nord-vest a orașului pe când, pe harta transportului electric (care poate fi consultată pe internet), rondul Copou figurează în colțul nord-estic al rețelei electrice). Care e adevărul? Harta transportului electric nu cred că e actualizată, din moment ce 41 figurează ca troleibuz (unul din capete fiind Rondul Copou, conform hărții) |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 19 Ian 2006 01:21:15 Titlul subiectului: |
12997 |
|
Usor pe directia nord-vest. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 03 Feb 2006 19:45:34 Titlul subiectului: |
14803 |
|
Incepand de luni se desfiinteaza traseele 2 si 2b de tramvai, urmand ca ruta Canta-Gara-N. Iorga-Baza 3 sa fie deservita de linia 30 de autobuz. |
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Feb 2006 10:11:12 Titlul subiectului: |
14888 |
|
Dispare si linia de troleu 44 de luni 6 februarie... mai sunt 2 zile pentru poze...
In perioada 6 -12 februarie, când elevii și studenții au vacanță, numărul mijloacelor de transport scoase la stradă va fi redus cu circa 25 la sută. De asemenea, reprezentanții RATP au anunțat că tot de luni vor fi suspendate, pe o perioadă nedeterminată, traseele troleibuzului 44 (Piața Dacia - CUG II) și tramvaiului 2 (Canta - Țuțora). "Cele două trasee vor fi desființate deoarece fluxurile de călători sunt foarte reduse. Cel puțin pe traseul 44 nu s-a vândut nici un abonament. În perioada de vacanță, fluxul de călători se diminuează pe toate traseele și din această cauză am hotărât să reducem numărul unităților de transport de pe toate traseele. În primul rând, este vorba despre acele tramvaie și troleibuze care erau scoase în plus la orele de vârf. Săptămâna viitoare acestea vor rămâne la depou sau la garaj", a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. Acesta a adăugat că în zilele de sâmbătă și duminică, adică pe 11 și 12 februarie, tramvaiul 8 (Copou - Baza 3) nu va circula deloc. Ieșenii care doresc totuși să ajungă în Tudor Vladimirescu au la dispoziție troleibuzul 43 (Păcurari - CUG)
Articol din ziarul www.ziuaiasi.ro |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Feb 2006 18:16:32 Titlul subiectului: is |
15085 |
|
Iasi:
1997 - inlocuire cale rulare pe tronsonul Piata Eminescu-Triumf
1999 - inlocuire cale rulare pe tronsonul Podu Ros-Palat
2004-2005 - inlocuire cale rulare pe tronsonul Pasaj ACB-Columnei
In cadrul acestor lucrari s-a realizat si consolidarea terenului.
Lucrari de refacere a caii de rulare s-au derulat in a doua jumatate a anilor '90 si dupa anul 2000 si pe tronsoanele Cinci Drumuri-Piata Chirila, str. Vasile Lupu, Tatarasi Sud-Dancu, str. Arcu-Hotel Continental, Pd. Ros-Tesatura, str. Silvestru (partial).
Au inceput de curand negocierile cu BERD pentru reabilitarea a 34 km c.s. si a unei parti din reteaua fir-contact.
Cei aproape 106 ani de tramvai in Iasi ne obliga sa pastram ceea ce au creat altii inaintea noastra. Si pentru asta orice efort merita! Chiar daca pana acum a fost greu sa ne gasim (si inca nu ne-am gasit toti), totusi suntem destui pasionati de tramvai in Iasi si nu vom lasa straini de orasul acesta sa distruga o parte a istoriei sale.
Sipcile de lemn se pun pentru ca la asfaltare sa ramana spatiu intre sina si asfalt, spatiu umplut ulterior cu chit mastic. Ca in unele cazuri nu s-a mai turnat chitul si au ramas sipcile e altceva... |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Lun 27 Feb 2006 23:59:25 Titlul subiectului: |
17135 |
|
Tramvaiul din CUG a fost scos pentru a face loc dubelor. Este o minciuna ca accidentul 343+203 a fost cauza. Cand a aparut troleibuzul pe sos. Nicolina ? La cati ani diferenta ? Sa fim seriosi, erau Ikarusurile alea si dube pe langa ele. Linia din CUG e de 10 ori mai buna decat in Canta.
Singura solutie e un mijloc de transport in care te urci in statia Copou si cobori tot acolo, cu 14 ani in urma. Intri in sectia de votare si nu pui stampila pe cubanez. Te urci iar in vehiculul minune si cobori cu 4 ani mai tarziu si iar nu pui stampila pe cubanez. La fel si la statia urmatoare, peste inca 4 ani. La urmatoarea statie... cubanezul e la Havana, asa ca poate nu pui stampila pe Nikita. Dar vehiculul in cauza trebuie sa fie de mare capacitate, iar calatorii sa fie atent selectionati |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Feb 2006 00:23:08 Titlul subiectului: |
17140 |
|
Da!!! Frumosa poveste....numai de ar fi posibil asa ceva!
Dupa accidentul din CUG (343+203), tramvaiele au mai circulat fara probleme inca 2 saptamani, apoi au pus cruce traseului 9, unul din cele mai bune din oras.
9 AUTOGARA - CENTRU - C.U.G. II |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Mar 28 Feb 2006 10:02:26 Titlul subiectului: |
17146 |
|
TATRA a scris: | 9 AUTOGARA - CENTRU - C.U.G. II | Dupa noile denumiri:
9 BILLA - CENTRU - C.U.G. II |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Feb 2006 12:36:15 Titlul subiectului: |
17155 |
|
Ziua de Iasi, 28 februarie 2006:
"Modificări în transportul public ieșean
● Traseul 19 va circula pe ruta: Canta - Gară - Podu Roș - Frigorifer - Baza 3, iar capătul traseului 30 nu va mai fi Baza 3, ci Hanul Trei Sarmale ● Consiliul de Administrație al Regiei Autonome de Transport Public a luat hotărârea de a scoate troleibuzele de pe ruta 43
Consiliul de Administrație al Regiei Autonome de Transport Persoane (RATP) Iași a hotărât ieri modificarea a trei trasee de transport public de călători cu noile autobuze de tip MAZ. Astfel, aceștia au în plan introducerea autobuzelor din ultima tranșă pe traseele 19, 28 și 43. Cu această ocazie, o parte dintre trasee vor fi modificate, pentru a se asigura accesul și în zone care până acum nu erau acoperite cu mijloace de transport de capcitate mare. Traseul 19 va circula pe următoarea rută: Canta - Gară - Podu Roș - Frigorifer - Baza 3, iar capătul traseului 30 nu va mai fi Baza 3, ci Hanul Trei Sarmale. "În cursul ședinței de azi (ieri - n.r.) am luat în discuție împărțirea autobuzelor MAZ pe traseele municipiului Iași. După ce și ultimele autobuze MAZ vor fi echipate complet pentru a putea fi scoase la stradă, de ele vor beneficia călătorii de pe traseele 19, 28 și 43", a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. Acesta a mai precizat că prioritare vor fi traseele 19 și 28. De pe traseul 43 urmează să fie retrase troleibuzele, călătorii de pe această rută urmând să se bucure, de asemenea, de un transport de persoane mai civilizat. "Avem în vedere ca în următoarele trei luni de zile pe traseul 43 să circule numai autobuze MAZ, troleibuzele urmând să fie retrase. Deocamdată acest lucru va dura doar trei luni de zile. După această perioadă, în funcție de necesități și dacă vom avea alte posibilități, vom reintroduce troleibuzele. În acest moment, o mare problemă pe ruta 43 o reprezintă automobilele parcate aiurea și care obligau troleibuzele să se distanțeze cu mult de la calea de rulare", a mai precizat Mihai. În ceea ce privește troleibuzele ce vor fi scoase din circulație, acestea vor fi evaluate și, după caz, conservate sau casate. Din cauza numărului mic de astfel de mijloace de trasnport ce mai poate fi reabilitate, conducerea RATP are în vedere achiziționarea de alte troleibuze care să fie atractive pentru călători. (Cristian ALBU)"
Sublinierile imi apartin. Daca este vorba despre ce stiu eu, vom avea parte de o surpriza extrem de placuta... |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 02 Mar 2006 00:12:41 Titlul subiectului: |
17335 |
|
Istoria liniei 19 - post 1989 - de autobuz incepe, indirect, in anul 1995, cand a fost adus in Iasi lotul al doilea de autobuze Saviem. Atunci au fost infiintate traseele 11 si 11b (sistem tip inel partial dublu):
11 - Baza 3-Str. Bucium-Bd. Socola-Pd. Ros-Tg. Cucu-P. Eminescu-Pacurari-Canta-Gara-Pd. de Piatra-Bd. N. Iorga-Bd. D. Cantemir-Sos. Nationala-Pd. Ros-Bd. Socola-Str. Bucium-Baza 3
11b - Baza 3-Str. Bucium-Bd. Socola-Pd. Ros-Sos. Nationala-Bd. D. Cantemir-Bd. N. Iorga-Pd. de Piatra-Gara-Canta-Pacurari-P. Eminescu-Tg. Cucu-Pd. Ros-Bd. Socola-Str. Bucium-Baza 3
Aceste doua trasee au fost excelente, gandite foarte bine, alaturi de alte trasee ale acelor ani. Din pacate, vine luna februarie a anului 1997, cand la conducerea regiei ajunge domnul (?!) Petru Garlea. Dupa cca. 1 an se trece la desfiintarea sau scurtarea traseelor lungi (greu de comentat aberatiile care s-au intamplat atunci). Liniile 11 si 11b au fost desfiintate, in locul lor aparand linia 19, pe parcursul initial Canta-Gara-Pd. de Piatra-Pd. Ros-Bd. Socola-Str. Bucium-Baza 3. La scurt timp linia este modificata si trimisa peste Pasajul Socola, catre Poitiers-CUG 1. Acest parcurs este pastrat pana la inceputul anului 2003 (un timp SC Autobuzul SA a circulat cu microbuzele Iveco, insa a fost nevoita sa le retraga, in urma unui scandal iscat de catre un anumit operator privat de maxi-taxi).
In iulie 2005 s-a incercat reintroducerea autobuzelor - Ikarus 260 - pe linia 19, insa totul s-a soldat cu esec (din cauza suprapunerii 100% cu linia 110 de maxi-taxi si a atitudinii incalificabile a celor carora le era adresata initiativa) si paguba financiara substantiala.
Traseul 19 ce va functiona in curand urmeaza parcursul initial din 1998, capetele de linie fiind Canta si Baza 3. Traseul repara o situatie anormala: inexistenta unei legaturi directe intre Pd. Ros si Gara (respectiv Canta). Sa speram ca macar noile autobuze vor fi pe placul celor care le-au respins pe celelalte, in iulie 2005.
Ma bucura foarte mult initiativa reintroducerii traseului 19 pe acest parcurs (am sustinut ideea si in cadrul intalnirilor cu oficiali RATP), chiar daca imi plange inima dupa liniile 11 si 11b, dar... Pana putin dupa mijlocul anilor '80 linia 2 de tramvai avea parcursul Canta-Gara-Pd. de Piatra-Pd. Ros-Baza 3-Tutora. Intelegeti aluzia... |
|
Sus |
|
|
mihail75
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Apr/2023 Mesaje: 43 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 03 Mar 2006 18:41:00 Titlul subiectului: |
17474 |
|
Sa inteleg ca traseul 19 de autobuz va trece prin Podu Ros in curind? Cu MAZ-uri? Nu ar fi o idee chiar rea. |
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Vin 03 Mar 2006 18:48:05 Titlul subiectului: |
17476 |
|
Propun ca si linia 30 sa mearga pe str.Bucium-Baza 3-Tesatura-Primaverii (si invers) si de acolo sa reintre pe traseul normal. Asta ar rezolva faptul ca dinspre Tesatura spre gara nu exista nici un mijloc de transport (poate dube, dar nu ma intereseaza) si ar rezolva si problema ca e cam urat de virat la stanga de pe Socola spre Piata Nicolina. Pentru zona Bucium-Socola (Cotnari) ar ramane MAZ'ul sau microbuzul (sper ca RATP) 46. |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Mar 2006 19:55:12 Titlul subiectului: 111111 |
17604 |
|
"Există foarte multe solicitări să introducem autobuze pe traseul 28 Piața Eminescu - Pasaj Alexandru cel Bun, și 43 Păcurari - Bucium. Asta se va întîmpla, cel mai probabil, către sfîrșitul lunii martie, cînd vom putea spune ca vom avea pe trasee toate cele 50 de autobuze", ne-a spus dl Adrian Mihai, purtătorul de cuvînt al RATP. (C.N.)
Traseul 43 va fi modificat??? Sau s-a tiparit gresit in articol??? Si 28-ul de ce nu merge pana in Copou? |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Mar 2006 20:01:31 Titlul subiectului: |
17606 |
|
TATRA a scris: | Traseul 43 va fi modificat??? Sau s-a tiparit gresit in articol??? Si 28-ul de ce nu merge pana in Copou? | Era o idee a RATP - autobuze MAZ pe Pacurari-Pd. Ros-Bucium si microbuze Iveco pe CUG 1-Poitiers-TV-Copou. Se pare ca deocamdata s-a renuntat. Insa e interesanta simplitatea textului de pe afisajul frontal al MAZ-urilor de pe 43.
Situatia lui 28 e inca neclara. Este evident, insa, ca e nevoie de el pana in Copou.
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Dum 05 Mar 2006 20:06:36, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 08 Mar 2006 22:46:39 Titlul subiectului: 11111111 |
17938 |
|
Traseele 19 si 28 au nevoie de vehicule de mare capacitate si acolo trebuiau trimise cu prioritate MAZ-urile. Pe 28 situatia e chiar dramatica. Si celelalte 9 trasee de autobuz din Planul de Transport asteapta vehicule.
Daca e sa mergem pe principiul ca vehiculele vechi trebuie inlocuite neaparat cu MAZ, atunci vom gasi de cuviinta ca si o mare parte dintre actualele trasee de tramvai trebuie acoperite cu autobuzele noi (noroc ca-s numai 50). Si asa observ ca se cere cu insistenta introducerea de autobuze pe fostul 42, in loc sa fie ceruta suplimentarea traseului 8 de tramvai (desi in acest caz nu cred ca este nevoie de suplimentare, ci de o dispecerizare corecta).
Calatorii nu sunt de condamnat ca doresc vehicule noi, insa trebuie sa gandeasca si obiectiv.
In 1990 m-a bucurat revenirea autobuzelor pe trasee urbane, dupa 5 ani de absenta. In 2002 m-a intristat profund situatia creata de scindarea regiei si abandonarea autobuzelor. Insa autobuzele trebuie sa fie mijloace de transport complementare, nu inlocuitoare ale transportului electric. E pacat ca s-a ajuns in situatia asta, in loc sa fie facute investitii in primul rand in transportul electric. Speranta moare, insa, ultima...
Tramvaiul nu cred ca va disparea, insa poate exista riscul diminuarii ponderii. Acum cativa ani o anumita firma facea cateva propuneri naucitoare in privinta tramvaiului din Iasi. In 2004 un candidat la functia de primar venea si el cu propuneri aberante privitoare la tramvai. Acum zace prin parlament (ca asa-s astia, cad mereu in picioare). Pardon, nu zace, se bate cu pumnul in piept ca atrage investitii pentru Iasi. Evident, inca nu se vede nimic...
In curand va fi semnat acordul cu BERD pentru un imprumut destinat, impreuna cu fonduri de la bugetul local, refacerii caii de rulare pe 34 de km c.s. Macar din punctul asta de vedere putem spera ca tramvaiul va face istorie in continuare in Iasi. |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 08 Mar 2006 23:03:25 Titlul subiectului: |
17943 |
|
Anul acesta este posibila inceperea lucrarilor pe tronsonul Canta - Billa, unul din cele mai distruse tronsoane de cale de rulare a tramvaielor, si terminarea tronsonului Columna - Rond Dacia. Daca se rezolva problema tronsonului Canta -Billa vom putea vorbi de o eventuala reintroducere a tramvaiului 2. Vom trai si vom vedea...Sper! |
|
Sus |
|
|
wyk
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 19/Mar/2007 Mesaje: 8 Locație: (Canada)
|
Trimis: Vin 10 Mar 2006 21:37:47 Titlul subiectului: |
18132 |
|
Trasee TRAMVAI
# T1 - Copou-P.Unirii-Tg. Cucu-Pd.Ros-Metalurgica- Tatarasi-Tg.Cucu-Copou
# T2 - Canta-Gara-N. Iorga-Baza 3-Rond Tutora T3 - Gara-Tg. Cucu-Tatarasi-Dancu
# T5 - Dacia-Pd. Piatra-Pd. Ros-Tutora
# T6 - Dacia-Gara-Tg. Cucu T6b - Dacia-Gara-Tg. Cucu-P. Unirii-Copou
# T7 - Canta-Gara-Tg. Cucu-T. Vladimirescu -Baza3
# T8 - Triumf-T. Vladimirescu-Baza3
# T11- Dacia-N. Iorga-Tatarasi
# T13- Copou-Tatarasi-Pd. Ros-Copou
Trasee TROLEIBUZ
# F41- Copou-P. Eminescu-Tg. Cucu-A. Panu-Pd. Ros-CUG II
# F42- Pacurari-P. Eminescu-Tg. Cucu-A. Panu-Pd. Ros-CUG II
Trasee AUTOBUZ
# A18- Pacurari-P. Eminescu-El.Doamna-Bucsinescu-V. Lupu-Tatarasi-Han Tatar-Ciurchi
# A19- Canta-Gara-Pd. Piatra-sos. Nationala-Pd. Ros-Frigorifer-Bld. Poitiers-CUG I
# A27- Tatarasi Sud-Metalurgica-Baza 3-Frigorifer-Bld. Poitiers - CUG I
# A28- Piata ACB-Mircea- Pasaj Nicolina-Podu Ros-A.Panu-Tg. Cucu-Piata Eminescu
# A30- Canta-Gara-Pd. Piatra-N. Iorga-Frigorifer-Bucium A44- Piata Dacia-str. Cerna-Spital Recuperare-CUG I
# A46- Rond Pacurari-Tg. Cucu-El. Doamna-Bucsinescu-Td. Vladimirescu-str. Primaverii-Bld. Socola-Bucium
# A21- Ciurea-CUG II-Pasaj Nicolina-Podu Ros-Splai Bahlui Mal Sting-Str Silvestru-Str Garii-Sos Arcu- Str Bacinschi-Str Strapungere Silvestru-Str Silvestru-Bdul Nicolae Iorga-Pasaj Nicolina-Ciurea
# A29 -Tomesti-Tutora -Baza 3-Str Bucium-B-dul Socola-Str Primaverii-Calea Chisinaului-Tomesti
# A20 -Tg. Cucu-Piata Eminescu-Pacurari-Valea Lupului-Metro
# A36 -Breazu-Piata Eminescu (cursa speciala)
# A34 -Paun-Motel-Capat Bucium |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Mar 2006 21:51:52 Titlul subiectului: |
18140 |
|
Cele de mai sus sunt traseele prevazute prin Planul de Transport din 2004 si, in mare masura, nu corespund cu situatia actuala.
Traseele RATP si Autobuzul la momentul 10 martie 2006:
Tramvaie (RATP):
1 - Copou - P. Unirii - Tg. Cucu - Pd. Ros - Baza 3 - Tatarasi - Tg. Cucu - P. Unirii - Copou
3 - Billa - Gara - P. Unirii - Tg. Cucu - Tatarasi - Dancu
5 - Dacia - Pd. de Piatra - Pd. Ros - Tutora
6 - Dacia - Gara - Billa - P. Unirii - Tg. Cucu
7 - Canta - Gara (la intoarcere trece doar pe la Billa) - P. Unirii - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu - Baza 3
8 - Copou - P. Unirii - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu - Baza 3
11 - Dacia - Pd. de Piatra - N. Iorga - Tatarasi Nord
13 - Copou - P. Unirii - Tg. Cucu - Tatarasi - Baza 3 - Pd. Ros - Tg. Cucu - P. Unirii - Copou
Autobuze (RATP Iasi):
30 - Canta - Gara - Pd. de Piatra - N. Iorga - Cotnari - Bd. Socola - Str. Bucium - Baza 3
41 - Copou - P. Independentei - Tg. Cucu - Pd. Ros - CUG 2
43 - Pacurari - P. Independentei - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu - Primaverii - Socola - Poitiers - CUG 1
Autobuze (SC Autobuzul SA):
34 - Pd. Ros - Socola - Bucium - Motel Bucium - Paun (traseu periurban cu program fix; circula un singur autobuz - uneori este trimis un microbuz)
Microbuze (SC Autobuzul SA):
14 - Copou - P. Independentei - Tg. Cucu - Pd. Ros - CUG 2
20 - Tg. Cucu - P. Independentei - Pacurari - Antibiotice - Metro
28 - P. Alexandru cel Bun - Mircea cel Batran - Galata - Pasaj Nicolina - Pd. Ros - Tg. Cucu - P. Independentei - Copou
42 - Copou - P. Independentei - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu
46 - Pacurari - P. Independentei - Tg. Cucu - Tudor Vladimirescu - Primaverii - Socola - Bucium
Dupa cum se observa, fostul traseu al troleibuzului 42 este acum acoperit cu microbuze Iveco. Masura a fost luata incepand de luni, 6 martie 2006.
----------------------------------------------------------------------
Pe 34 circula Ikarus 260, Ikarus 255 si microbuze Iveco.
Pe traseul 29 nu s-a mai iesit de la inceputul anului trecut.
Linia 43 urmeaza - cel putin deocamdata - traseul de troleibuz. |
|
Sus |
|
|
zxcv
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Mar/2007 Mesaje: 5
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2006 20:58:11 Titlul subiectului: |
18235 |
|
Se are in vedere modificarea traseului 43, cu trecere prin Podu Rosu, in loc de TV si capat in Bucium, in loc de CUG1? Stie cineva ceva?
N-ar fi deloc o idee buna, mai ales ca am inteles ca incasarile au crescut simtitor pe 43. |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2006 21:38:28 Titlul subiectului: |
18245 |
|
Sa speram ca nu se va modifica. Publicul calator este prea familiarizat cu traseele existente. Stiu ca s-au acomodat destul de greu dupa modificarea traseelor 1 si 13. Cred ca ar fi o prostie modificarea lui si nu se va trece la asa ceva. S-a mai incercat, cand au adus vagoanele GT5 din Augsburg, introducerea lui 13 pana in Dancu si 3-ul a fost scurtat pana la Doi Baieti. Nu a durat mult, deoarece calatorii nu au fost multumiti de situatie.
13 (Triumf - Tatarasi S) a fost modificat datorita introducerii vagoanelor GT5 pe acest traseu, care nu puteau intoarce in rondul Doi Baieti, curba fiind prea stransa. S-a revenit la traseele vechi 3(Gara - Dancu) si 13(Copou - Tatarasi S) deservite de Tatre pe vremea aceea
Ultima modificare efectuată de către TATRA la Sâm 11 Mar 2006 23:32:49, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2006 23:07:31 Titlul subiectului: |
18249 |
|
Zxcv: Am mai abordat aspectul legat de traseul 43 la un alt topic. S-a intentionat introducerea de autobuze MAZ pe Bucium-Pd. Ros-P. Eminescu-Pacurari si microbuze Iveco pe CUG1-TV-P. Eminescu-Copou.
TATRA: In toamna lui 2001, cand au fost modificate traseele 3 si 13, 13 a mers pe Triumf-Dancu. Din cate imi amintesc, GT5-urile aveau probleme si la capetele rondului din Agronomie (pe cele doua curbe stranse). Insa au mai ajuns si pe 1 din cand in cand in toamna aceea (imi amintesc de #355 in rondul de la Agronomie, cu fostul vatman de pe #270, ajuns dupa 2003 pe #305, #314, #154). De fapt, 13-le ramasese pana la Triumf si dupa redeschiderea tronsonului Triumf-Agronomie (dupa repunerea pe pozitie a caii de rulare de pe acea portiune). 1 a fost acoperit atunci pentru prima data cu ST-uri. Dupa ce calatorii din Dancu s-au revoltat, deoarece nu mai aveau legatura directa cu zona Garii, 3 si 13 au revenit pe traseele lor intiale. GT5-urile au fost trecute pe 3, iar Tatrele au revenit pe 13. Prin noiembrie 2001 s-a revenit cu Tatre si pe 1. |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2006 23:30:37 Titlul subiectului: |
18250 |
|
N-am auzit de probleme in rondul Agronomie, dar parerile intre vatmani sunt impartite. In ceea ce priveste modificarea lui 13, da mergea pana in Triumf.
E clar ca in Doi Baieti nu puteau intoarce Gt5-urile. Cu toate astea am vazut in cursul saptamanii acesteia un GT5 (#365 parca) intorcand in Baza 3; curios...era pe 5 si nu era defect. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Mar 2006 23:44:23 Titlul subiectului: |
18251 |
|
Da, situatii cu GT5 intorcand in Baza 3 au mai fost si sunt.
In 2001 s-au facut cateva probe cu ele pe traseul 1.
In prezent se mai intampla sa intoarca in Baza 3, fie trimise din Dacia doar pana in Baza pentru a umple un gol pe sensul dinspre Zona Industriala spre Dacia, fie dirijate sa intoarca acolo in urma unor incidente aparute pe parcurs, pentru a asigura sensul opus.
Intamplator, in septembrie l-am prins tot pe #365 in rondul din Baza 3 (evident, a intrat pe 5):
Oricum, rondul din Baza 3 are o raza suficient de generoasa pentru GT5.
Legat de Agronomie, ma refeream exclusiv la cele 2 curbe stranse de la intrare/iesire. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|