Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Dezafectarea liniei de tramvai Podu de Piatra - Podu Ros
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 09:05:00    Titlul subiectului: Dezafectarea liniei de tramvai Podu de Piatra - Podu Ros 138415

Astazi a aparut in presa locala un articol in care se regaseste declaratia domnului Mihai Chirica, directorul tehnic si de investitii al Primariei, si care spune ca linia de tramvai dintre Podul Ros si Podul de Piatra va fi scoasa pentru a se asfalta si a se crea locuri de parcare.
Am trimis primariei, pe adresa "informatii@primaria-iasi.ro", o sugestie de a transforma Soseaua Nationala in sens unic spre Podul Ros si noua sosea sa pastreze linia de tramvai pe ambele sensuri si sa fie sens unic spre Podul de Piatra. Astfel avem si tramvai rapid si locuri de parcare pe ambele strazi, datorita sensurilor unice.
Daca este posibil si considerati ca ideea mea este buna si aplicabila, va rog sa ma ajutati sa o sustin.

http://www.ziaruldeiasi.ro/local/desfiintare-a-liniei-de-tramvai-dintre-podul-de-piatra-si-podul-ros~ni6umi

Citat:
Linia de tramvai dintre Podul de Piatra si Podu Ros ar putea fi eliminata. Ideea nu este noua, dar pina acum nu a fost pusa in practica. In locul liniilor de tramvai ar urma sa fie amenajata o strada.

"Avem acel proiect prin care vrem sa reabilitam splaiurile Bahluiului. Putem include si aceasta investitie dintre Podul de Piatra si Podu Ros. Proiectul ar include strazile din zona riului, dar si podurile de peste Bahlui. Pentru modernizarea strazilor avem si proiecte tehnice, iar pentru poduri, studii de fezabilitate. Mai trebuie ca o firma
sa le prinda intr-un proiect care apoi sa fie depus pe fonduri europene", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic si de investitii al Primariei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 09:10:56    Titlul subiectului: 138416

Transformarea sos. Nationale in strada cu sens unic impreuna cu finalizarea prelungirii bd. Cantemir spre str. Palat e singura solutie de rezolvare a dezastrului din zona Cantemir-Podu Ros.
Evident ca zona splaiului trebuie adusa la nivelul unui oras civilizat, insa, in oricare dintre variantele posibile de modernizare, tramvaiul nu are de ce sa dispara de acolo.
La fel cum a procedat Cristian trebuie sa actioneze fiecare dintre noi. Exista toate argumentele ca linia de acolo sa fie pastrata si puteti avea un cuvant de spus daca va implicati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 09:19:51    Titlul subiectului: 138417

Va multumesc pentru raspunsul prompt si va rog sa ne spuneti daca e posibil sa adresam o petitie in numele mai multor persoane, cu o propunere unica, care sa includa sensurile unice si, cel mai important, pastrarea liniei de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 09:24:34    Titlul subiectului: 138418

Petitiile semnate de un grup nu rezolva prea multe (e deja mai mult decat verificata treaba asta). Mai multe semnale venite din diverse directii, independente una de alta, reflecta mai bine o situatie de care municipalitatea trebuie sa fie constienta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mihail75



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Apr/2023
Mesaje: 43
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 11:18:49    Titlul subiectului: 138424

In cele din urma, pe malul drept al Bahluiului va apare o strada, nu avem ce face. Strada noua ar fi corespondenta celei de pe celalalt mal, astfel ca nu o vad decit ca strada cu sens unic, dinspre Podu de Piatra spre Podu Ros.
Soseaua Nationala ar ramine probabil ca sens unic dinspre Podu Ros spre Podu de Piatra. Linia de tramvai poate ramine lejer pe mijlocul noii strazi, dupa o reabilitare adecvata. Nu stim insa daca si cei din primarie vor vedea lucrurile asa. Pentru ei orice modernizare inseamna eliminarea transp. electric, asa ca ne vom trezi si fara tramvai si cu mai multa poluare in zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 11:46:44    Titlul subiectului: Dezafectarea liniei de tramvai Podul de piatra - Podul Ros 138425

In legatura cu noua idee (ce nu ar trebui să existe în municipiul nostru) a sefilor municipiului , exista mai multe probleme :

1) Dupa reabilitarea tronsonului CUG-Podu Ros cum se vor retrage tramvaiele la depou, daca nu prin refacerea legaturii sens giratoriu Podu Ros-Bloc PNL (nu cred ca este acceptabil dpdv economic si al expolatarii ca un vagon sa se afle la o distanta mare fata de depou -- daca luam in calcul ca viitorul traseu 9 va parcurge distanta CUG-Podu Ros-Tg Cucu-Depou Gara, doar pentru a se retrage/iesi la/de la depou consumând energie electrică suplimentară --- față de un parcurs de retragere la depou CUG-Podu Ros-Podul de Piatră-Depou Gară ) ... ?

2) Ce facem cu vagoanele de la S2 (vor fi utilizate 20 maxim 30 vagoane GT4 modernizate Augsburg/Stuttgart pentru traseele 6 și 11 , dar restul ... GT8 ...ST10/11 ... Ce s-ar putea face cu acestea ... doar nu se vor scoate toate vagoanele (sau aproape toate ... ținând cont și de eventuale defecțiuni și RC-uri care vor reține la depou câteva vagoane?) într-o singură zi pentru ca materialul rulant ... să ruleze ... ?

3) Un al treilea context este cel care în Berna , Augsburg și alte orașe europene investesc în transportul electric --- așadar Europa alege tramvaiul --- (reabilitare sau extindere ) în timp ce municipiul Iași (conducerea orașului) a renunțat la două tronsoane de cale de rulare (CUG-Podu Roș ; Podu Roș-Anastasie Panu) și se pregătește pentru a treia (Podu Roș-Podul de Piatră)!

4) În cazul de față putem vorbi și de pierderea unei capacităti sporite de transport pe tronsonul Dacia-Tutora , și mai mult decât atât pierderea a două trasee ce există de foarte mulți ani !


Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Mar 04 Ian 2011 14:36:03, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 13:56:14    Titlul subiectului: 138426

Mi se pare o mare prostie ceea ce se pregateste ...
1. Au cheltuit in Podul de piatra o multime de bani pentru macaze electrice ce nu vor mai fi functionale...
2. Linia dintre Podul de piatra si Podul ros ar fi trebuit sa fie o linie de tramvai rapid care sa lege orasul de la vest la est.
3. Vor fi desfiintate 2 trasee importante (traseul 5 avand un flux mare de calatori).
4. Parcarea ce se doreste in zona va sta goala pentru ca nu exista nici un obiectiv de interes in zona iar conducatorii auto vor continua sa parcheze comod pe Soseaua Nationala!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Ian 2011 09:32:50    Titlul subiectului: 138453

Cei care doriti sa sustineti linia de tramvai trimiteti mail catre informatii@primaria-iasi.ro si cabinet.primar@primaria-iasi.ro, in care sa va exprimati propunerea pentru noua strada care se doreste a fi creata.
Din pacate nu am reusit sa identific adresa domnului Chirica. Desi am trimis mailuri catre diferite variante, toate au fost respinse deoarece adresele nu exista.
Cred ca locurile de parcare vor fi foarte bune, mai ales pentru locatarii din zona care sigur dorm cu frica pentru ca oricine le poate sterge masinile parcate pe trotuar.

http://www.evenimentul.ro/articol/ce-cred-iesenii-despre-scoaterea-liniei-de-tramvai-dintre-podul-ros-si-podul-de-piatra.html

Citat:
Decizia municipalității de a dezactiva transportul electric pe porțiunea Podul Roș - Podul de Piatră pentru a putea crea noi locuri de parcare a stârnit primele reacții din partea ieșenilor.

Prin intermediul forumului transportului public din Iași (http://ratp-iasi.ro/forum/), unii susțin că măsura este una pripită. „Mi se pare o mare prostie ceea ce se pregătește. S-au cheltuit în Podul de Piatră o mulțime de bani pentru macaze electrice ce nu vor mai fi funcționale. Linia ar fi trebuit să fie o linie de tramvai rapid care să lege orașul de la vest la est. Parcarea ce se dorește a fi făcută va sta goală întrucât nu există nici un obiectiv de interes în zonă iar conducătorii auto vor continua să parcheze comod pe Șoseaua Națională!”, susține un ieșean care semnează cu Paulsback.

Un altul crede că măsura a fost premeditată. „Primăria dorește să scoată definitiv linia de tramvai dintre Podul de Piatra și Podul Roș,ceea ce mă face să cred că această decizie a fost vrută încă de anul trecut, pentru că nici măcar peroanele de la Podul de Piatra nu s-au mai construit. Așadar poluarea va fi din ce în ce mai mare la Iași, iar transportul electric se duce de râpă”, afirmă Ingeniosul.

Pe de altă parte, reprezentanții RATP susțin că municipalitatea are suficiente argumente dacă a decis o astfel de măsură. „Nu știu dacă este o măsură bună sau rea. Dincolo de faptul că deservea un traseu cu un grad ridicat de încărcare, linia de tramvai dintre Podul Roș și Podul de Piatră era utilă atunci când apăreau blocaje pe Nicolae Iorga. O foloseam pentru devierea tramvaielor”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.(T.D.)
Trebuie sa insistam la nivelul primariei pentru ca aceasta linie sa nu fie scoasa.
Oricum, in acest moment primaria are alte investitii in curs, deci mai mult ca sigur nu se vor ocupa de noua strada in urmatorii 2 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Ian 2011 09:59:25    Titlul subiectului: 138454

Chiar ar fi o treaba buna pentru centralizarea parerilor intr-un cadru oficial, deschis publicului, daca fiecare v-ati spune punctul de vedere si pe forumul RATP, la subiectul deschis pe aceasta tema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Ian 2011 11:05:26    Titlul subiectului: 138533

Am primit raspuns de la "informatii#primaria-iasi.ro" :

Citat:
Buna ziua

Va multumim pentru urari si va dorim un an nou fericit si cu multe realizari.
Va comunicam ca sugestia dumneavoastra a fost directionata catre compartimentele de specialitate spre a fi anlizata.

Cu stima,
cons. Luminita Neagu


Nu stiu cat efect va avea mailul meu, dar macar am incercat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 07 Ian 2011 15:13:31    Titlul subiectului: Dezafectarea liniei de tramvai Podul de piatra - Podul Ros 138538

Și eu am primit același răspuns , însă perioada de răspuns (limită) din partea autorităților abilitate este de 30 de zile conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public :

Citat:
Art. 7
(1) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa raspunda in scris la solicitarea informatiilor de interes public in termen de 10 zile sau, dupa caz, in cel mult 30 de zile de la inregistrarea solicitarii, in functie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrarilor documentare si de urgenta solicitarii. In cazul in care durata necesara pentru identificarea si difuzarea informatiei solicitate depaseste 10 zile, raspunsul va fi comunicat solicitantului in maximum 30 de zile, cu conditia instiintarii acestuia in scris despre acest fapt in termen de 10 zile.
Așadar să sperăm că se vor materializa demersurile făcute către Primăria Municipiului Iași în favoarea ieșenilor vis-a-vis de menținerea transportului ecologic pe tronsonul Podul de Piatră - Podu Roș !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BOZO



Data înscrierii: 20/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti, Iasi, Viena

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 22:55:27    Titlul subiectului: 138698

Vestea asta chiar mi-a stricat anul nou...

Este incredibil, una dintre cele mai mari prostii, dupa parerea mea chiar mai grav decat taierea liniei din CUG...
Linia aia ar trebui doar refacuta, si ar fi o mandrie pentru Iasi, la un nivel cu orice tronson nou din orice oras european! Peste tot se fac demolari mari ca sa creeze tronsoane directe, iar la Iasi exista un tronson direct si segregat de restul traficului intre doua puncte extrem de importante, si hai sa-l scoatem, sa dam un traseu de maxi-taxi stiu eu cui... Care tot in trafic ar sta infundate...

Probabil nu vor mai reface nici linia Podu Ros Tg. Cucu, asa scapa de tramvaie in rond....

De ce preluam orice c...t nou din Vest cu cea mai mare repeziciune, si in acelasi timp greselile lor de acum 50 de ani?

_________________
http://www.urbanrail.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 21:21:59    Titlul subiectului: 140835

Ce se mai aude de aceasta linie? A fost doar un zvon sau chiar au degand sa faca prostia??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2011 08:40:08    Titlul subiectului: 286 145040

Un alt motiv întemeiat de a păstra în circuit (în primă fază ) și de a moderniza tronsonul cale de rulare Podu Roș-Podul de Piatră :

Evenimentul în editia de Luni 27 Iunie 2011 a scris:
Precipitațiile abundente au perturbat transportul electric
T. Damaschin

Sâmbătă dimineață, tramvaiele de pe traseul 11 au fost deviate prin Podu Roșu, întrucât zona Bazarului devenise impracticabilă. „Am fost alertați de lucrătorii de la ApaVital. Au sosit ceva mai târziu, motiv pentru care revenirea tramvaielor pe traseul inițial s-a făcut de-abia în jurul orei 6.50”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.[...]


___________________________________

*** În altă ordine de idei, am transmis Primăriei Municipiului Iași prin intermediul DomnulePrimar.ro (Link către sesizare ! ) câteva considerații legate de păstrarea și reabilitarea acestui tronson .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 08:45:37    Titlul subiectului: 145224

Asta e unul din multele motive. In caz de probleme se scurteaza mult drumul via Nicolae Iorga daca se utilizeaza portiunea aceasta de linie. Intrebarea mea este urmatoarea: daca Primaria se decide sa faca acea zona circulabila, asfaltand cele doua benzi ale tramvaiului si spatiul conex, singura solutie pentru a mai descongestiona traficul in Podu Ros sau a nu-l aglomera mai mult decat este deja ar fi demolarea cladirii PNL. S-ar putea face "intrarea" celor doua linii intr-un mod complementar cu celelalte. Sau daca chiar nu se poate, ar trebui studiata posibilitatea intrarii pe un singur fir in rondul de la Podu Ros, linia urmand sa fie dubla doar pe Splai. E posibil? E fezabil? S-ar putea atrage fonduri europene pentru reabilitarea liniei laolalta cu darea in folosinta rutiera a zonei?
Vreau sa spun daca se merge mai mult spre utilitatea pentru transportul in comun atunci cand se face proiectul. Suna mai bine in fata europenilor nu? Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 15:12:15    Titlul subiectului: 292 145498

sanducosmin92 a scris:
În altă ordine de idei, am transmis Primăriei Municipiului Iași prin intermediul www.domnuleprimar.ro câteva considerații legate de păstrarea și reabilitarea acestui tronson .


O primă reacție la petiția înaintată de mine în legătură cu tronsonul cale de rulare Podul de Piatră-Podu Roș :
Citat:
Raspunsul primarului
04 Iulie 2011

Buna ziua

Modificarea la care faceti referire si despre care ati citit in presa este o solutie luata in calcul pentru decongestionarea traficului rutier in zona Sos. Nationale, cu variante si pentru linia de tramvai. Aceasta modificare este propusa in cadrul unui proiect pe care municipalitatea il are pe lista proiectelor de rezerva pentru Polul de Crestere Iasi, un proiect care se afla in faza de elaborare a documentatiilor. Ceea ce inseamna ca mai devreme de un an si jumatate, situatia in zona va ramane nemodificata, in functie de evolutia acestui proiect.

Exista o strategie in ceea ce priveste utilizarea tramvaielor in transportul public in comun, dupa cum probabil ati citit, prin proiectul european care va moderniza zona Nicolina CUG este avuta in vedere si reintroducerea liniei de tramvai pe acest segment. Impartasim parerea dumneavoastra in ceea ce priveste avantajul reprezentat de transportul electric.

Cu stima,

Serviciul Cabinet Primar
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 07:52:35    Titlul subiectului: 294 145608

Adevărul în editia de Vineri 8 Iulie 2011 a scris:
Străzile din zona industrială a Iașiului intră în reparații. Edilii iau fonduri pentru reabilitarea podurilor peste Bahlui
Gabriela Toma

Oficialii din Palatul Roznovanu au demarat un alt proiect european inclus în Planul Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Creștere, „Reabilitarea infrastructurii rutiere în zona industrială a municipiului“.

În primă etapă, Primăria va achiziționa, printr-o licitație organizată pe 3 august, cu 210.000 de lei serviciile de consultanță și proiectare, de întocmire a studiului de fezabilitate și a documentațiilor tehnice.

„Scopul achiziționării serviciilor îl constituie elaborarea documentațiilor tehnico-economice de finanțare aferente proeictului pentru accesarea fondurilor", au spus reprezentanții Primăriei Iași.

Prin acest proiect, Primăria va consolida podurile peste râul Bahlui (Tudor Vladimirescu, Pod de Piatră Vechi, Metalurgie, Podu Roș, Sf. Ioan) și va moderniza șoseaua Națională, între Pod de Piatră și Pod Roș, Splai Bahlui mal Drept și bulevardul Chimiei.

Edilii vor amenaja o altă pistă de bicicliști pe traseul șoseaua Națională-Splai Bahlui-bulevardul Chimiei.

Printre lucrările trecute în proiect se numără refacerea carosabilului, a trotuarelor, gardurilor de protecție, construire piste de bicicliști, desființarea liniei de tramvai între Pod de Piatră și Podu Roș, canalizare și modernizarea liniilor de tramvai de pe poduri.

Investiția este evaluată la 20,4 milioane de lei și va fi finanțată din bani europeni. Lucrările vor fi finalizate în decembrie 2013, conform primelor estimări.
*** Perioada de implementare : iunie 2012 – decembrie 2013 !
E de rău ... desfiintarea căii de rulare este trecută ca obiectiv în caietul de sarcini ... ! Shocked Sad ! Ca lucru pozitiv, merită mentionată, reabilitarea căii de rulare în zona podului Tudor Vladimirescu ! (inclusă în proiect ! )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 12:45:06    Titlul subiectului: 145621

Nu cred ca numarul de calatori pe acea portiune este atat de mare pentru a fi mentinuta. Este doar parerea mea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 12:58:08    Titlul subiectului: 145622

Si parerea ta tine cont de toate aspectele? Citeste AICI!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 20:01:30    Titlul subiectului: 145642

Cred ca e o neintelegere, mai ales ca mai sus tocmai cabinetul primarului a mentionat ca linia este inclusa in proiect. Eu am cautat documentul, insa nu am reusit sa dau de el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 21:08:08    Titlul subiectului: 145650

Ca o completare la mesajul lui Cosmin de mai sus, eu ma bucur si pentru podul din Metalurgie. Sper ca se va reabilita linia pe pod si se vor gasi sursele financiare pentru a lega lucrarea de cea de la 2 Baieti.
In legatura cu linia dintre Podu Ros si Podul de Piatra, cele doua documente de mai sus aduc informatii contradictorii, poate in curand se vor clarifica lucrurile. Ar fi o mare prostie sa se scoata linia din motivele arhicunoscute si repetate. In conditiile in care se vor baga bani seriosi in reabilitarea liniei din CUG si deja linia din zona Podu de Piatra este refacuta complet, care ar fi logica ca singura portiune de legatura sa fie anulata? Da, cum ziceam si in alt post, sa o integram in trama stradala, sa daramam cladirea PNL pentru ca eu continui sa cred ca e unica solutie pentru a realiza cumva tranzitarea zonei de catre acele linii cat sa nu iasa o bulibaseala si mai mare ca acum 14-15 ani cand inca mergeau tramvaiele in CUG, dar nu aveam traficul zilelor noastre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Scumpete



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 16/Aug/2021
Mesaje: 31
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 21:08:21    Titlul subiectului: 145651

tramfan a scris:
Nu cred ca numarul de calatori pe acea portiune este atat de mare pentru a fi mentinuta. Este doar parerea mea!
Pe linia aceea vin studentii si toata lumea ce are treaba in Podu Ros. Eu zic ca sunt destul de multe persoane care folosesc acea linie, plus ca mai sunt si care merg frecvent spre baza 3. Nu ? Tu ce zici ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 21:17:27    Titlul subiectului: 145652

Si-n plus, daca s-ar reabilita linia, mi-ar placea sa pot ajunge intr-un timp mai scurt la Tesatura de exemplu, decat daca as merge cu 11. Ganditi-va ca se va deschide Palas-ul. Poate or sa fie calatori care vor dori sa mearga cu 5-ul sau cu 2-ul pentru ca din statie vor traversa Bahluiul si vor intra in complex. Bine, poate exemplul cu Palas nu e cel mai bun dar sunt multe alte motive pentru care linia aceea trebuie sa ramana si o parte din ele sunt legate si de linia din CUG no.9 (si oricare vor mai fi daca vor mai fi). Prin Podul de Piatra tramvaiele s-ar retrage repejor la depou sau ar intra repede in cursa.
Radu, tu stii mai bine lucrurile, si mai inainte n-ai dat un raspuns concret, din ce stii tu varianta data de cabinetul primarului (care convine majoritatii) e mai realista?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2011 22:09:45    Titlul subiectului: 295 145656

Puss in Boots a scris:
Ca o completare la mesajul lui Cosmin de mai sus, eu ma bucur si pentru podul din Metalurgie. Sper ca se va reabilita linia pe pod si se vor gasi sursele financiare pentru a lega lucrarea de cea de la 2 Baieti.
Reabilitarea liniei de tramvai Doi Baieti- Tepro este prinsă într-un alt proiect de rezervă : Modernizarea retelei de linii de tramvai in polul de crestere (Perioada estimata de implementare : iunie 2012 – decembrie 2013 ) !

În cazul podului din Metalurgie sunt menționate doar următoarele obiective :
Citat:
-Reabilitare la nivelul infrastructurii si suprastructurii
-Refacerea carosabilului
-Refacerea trotuarelor
-Refacerea gardurilor de protectie
-Iluminat public arhitectural
*** Documentele din care am extras informațiile sunt publice !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2011 09:12:49    Titlul subiectului: 300 145743

cristian a scris:
Astazi a aparut in presa locala un articol in care se regaseste declaratia domnului Mihai Chirica, directorul tehnic si de investitii al Primariei, si care spune ca linia de tramvai dintre Podul Ros si Podul de Piatra va fi scoasa pentru a se asfalta si a se crea locuri de parcare.


Ideea nu este nouă ... Sad ... Primele intenții de a elimina calea de rulare ... începutul anului 2003 ...

Ziarul de Iași în editia de Miercuri 5 Februarie 2003 a scris:
In inima Iasului va rasari un nou bulevard
Mihai POPA

Viceprimarul Vasile Dumitriu vrea sa transforme drumul de pamint dintre Podul de Piatra si Podu Ros, din imediata apropiere a Bahluiului, in bulevard. Artera ar urma sa aiba 4 benzi de circulatie auto , cite doua pe ambele sensuri. Pe acest traseu ar urma sa circule troleibuze care sa faca legatura intre Alexandru cel Bun si Tudor Vladimirescu

Peste un an, Iasul va avea un nou bulevard, care se va intinde pe malul drept al Bahluiului, intre Podu Ros si Podul de Piatra. Cel putin asa sustine viceprimarul Vasile Dumitriu, cel care a facut ieri anuntul oficial. "Vom scoate liniile de tramvai si vom face o artera trainica pentru autoturisme, cu patru benzi, cite doua pe fiecare sens", a declarat ieri viceprimarul Vasile Dumitriu. Portiunea la care se refera Dumitriu se afla in imediata apropiere a malului drept al Bahluiului. Potrivit viceprimarului, traseul 5 de tramvai (Dacia-Tutora) va fi deviat din Podul de Piatra pe b-dul Nicolae Iorga, pina la intersectia de la Tesatura, de unde isi va continua traseul spre Tutora.

Pe noua artera dintre Podul de Piatra si Podu Ros singurele mijloace de transport in comun ar fi troleibuzele. "In perspectiva, pe acolo vor circula troleibuze, care vor face legatura intre cartierele Alexandru cel Bun si Tudor Vladimirescu" a explicat viceprimarul. Masinile de orice tonaj vor putea folosi aceasta cale de acces, iar circulatia din zona se va descongestiona. "Noul bulevard va prelua o mare parte din traficul auto, iar Soseaua Nationala va ramine o simpla alee de cartier" a precizat Vasile Dumitriu.

Piramida lui Dubet: "o cladire dupa care va intoarce capul orice trecator"

Si albia Bahluiului este cuprinsa in plan. Viceprimarul a spus ca lucratorii de la "Apele Romane" o vor delimita cu un gard din bare de fier, cu rol ornamental, iar pasarela pietonala "Ghibanescu", cunoscuta si sub numele de "Podul de Lemn", va fi reconstruita. Intreaga amenajare va fi dominata de "Piramida lui Dubet", noul sediu al regiilor, despre care viceprimarul Dumitriu spune ca va fi o reusita arhitectonica. "Cind va fi terminata, la mijlocul acestei veri, va fi o cladire dupa care va intoarce capul orice trecator", a subliniat Dumitriu. Proiectul noilor amenajari va fi gata in luna august. Viceprimarul Vasile Dumitriu nu a precizat care va fi soarta unor cladiri aflate in imediata apropiere a viitorului bulevard. Astfel, la capatul dinspre Podu Ros, foarte aproape de liniile actuale de tramvaie, se afla sediul PNL. Nu se stie cum va fi rezolvata problema in acest caz si nici in cel al caselor particulare din apropierea Podului de Piatra. Viceprimarul Dumitriu nu a precizat nici care va fi numele viitorului bulevard.


Soluția enunțată la momentul anului 2003 cu modificarea traseului 5 pe ruta Dacia-Podul de Piatra-Nicolae Iorga-Tesatura-Tutora este una de compromis în ideea păstrării legăturii Vest-Est , însă nu știu în ce măsură e fezabilă ! (traseu comun cu 11 aproape 90% ! ) !

Off topic : Pentru că în articol numele noului bulevard (de fapt al treilea din zonă alături de alte două artere paralele , Șos Națională și Bulevardul Dimitrie Mangeron/Splai Bahlui Mal Stâng ) rămăsese în suspans ... iată o sugestie ... Smile ...

Material suport : Google Maps
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 1 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community