Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Oct 2014 09:46:00 Titlul subiectului: |
175317 |
|
Ar trebui totusi "trasi de urechi" reporterii de la BZI. Dau dovada de lipsa de profesionalism pentru informatiile gresite pe care le prezinta. Sigur, este libertatea presei si libertatea de exprimare, dar oare libertatea presei este similara cu a scrie tampenii si informatii aiurea ? Si "confratii" lor de la Bucuresti (B.365) o mai dau in balarii, dar parca nu in asemenea hal.
Din punct de vedere al pasionatului de transport, imi pare rau ca se desfiinteaza linia de tramvai intre Podul de Piatra si Pod Ros. Dar, avand in vedere, ca am drum doar cateva zile pe an in Iasi, ii las pe colegii ieseni sa se pronnte daca aceasta este o masura benefica sau nu.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Oct 2014 10:59:36 Titlul subiectului: |
175323 |
|
Dupa parerea mea nu ar fi trebuit sa scoata linia. Era singura cale de a ajunge intr-un timp rezonabil in Pod Ros sau in zona industriala (din Alexandru, Dacia). De ce se putea ajunge repede? Fiindca nu erau masini care sa incurce tramvaiele. Dar, mergem spre congestie totala...
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 18 Noi 2014 21:46:46 Titlul subiectului: |
175673 |
|
Luni dimineata in intersectia de la Podul de Piatră se curățau macazurile de nisipul depozitat înăuntru de apa pluvială. Ce rost mai are operațiunea asta în cazul în care nu se va mai vira la stânga, pe splai? Sau s-a razgandit domnul primar in legatura cu eliminarea căii de rulare din zona?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 18 Noi 2014 22:33:26 Titlul subiectului: |
175674 |
|
Se va putea relua circulatia tramvaielor pe traseul 5, pana in Baza 3, pana in primavara. Poate si dupa finalizarea lucrarilor intre CET si Tepro se va mai circula pe traseul 5 pana cand vor exista fondurile necesare proiectului ce include dezafectarea liniei de pe Splai. In ultimele doua saptamani s-a lucrat la cale si pe Splai (s-au mai facut carpeli pe unde situatia o impunea).
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 19 Noi 2014 09:33:18 Titlul subiectului: |
175678 |
|
O veste foarte bună care ne (mai) poate da speranțe.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 01 Apr 2015 07:30:00 Titlul subiectului: |
178281 |
|
Conform cotidianului Evenimentul,cel tarziu in luna mai a acestui an se va dezafecta calea de rulare Podul de Piatra-Podul Ros.
Cel mai probabil vom folosi ambarcatiunile de pe Bahlui,pe aceasta portiune.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 01 Apr 2015 08:27:36 Titlul subiectului: |
178282 |
|
Cea mai trista veste. Simirad isi dorea asta din anii '90. Ce nu a reusit Simirad, a reusit Nichita.
|
|
Sus |
|
|
just me
Data înscrierii: 28/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Oct/2015 Mesaje: 39 Locație: Bacau
|
Trimis: Mie 01 Apr 2015 14:36:45 Titlul subiectului: |
178288 |
|
Probabil ca va coincide cu inaintarea lucrarilor de pe calea de rulare din Cug la capatul rondului in continuarea liniei care coboara de la Palat.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 01 Apr 2015 21:42:30 Titlul subiectului: |
178302 |
|
Si era printre putinele trasee de tramvai in care puteai avea incredere ca ajungi mereu la timp. Primaria a luat o multime de decizii fara logica in ultima vreme. Un exemplu ar fi teii.
Chiar nu inteleg de ce tot insista sa scoata tramvaiul din zona respectiva. Avand in vedere planurile de amenajare a Bahlului si a fluxului de oameni din zona, consider ca tramvaiul ar fi solutia cea mai eleganta. In fine...
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Condurache Florin
Data înscrierii: 23/Oct/2007 Ultima vizita: 07/Mai/2021 Mesaje: 250 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 02 Apr 2015 08:15:38 Titlul subiectului: |
178310 |
|
Sper sa se revina inapoi la varianta de tramvai pe traseul 5 la terminarea acestor lucrari deoarece la orele de virf cand masinile stau blocate si jumatate de ora intre Podu de Piatra si Podu Ros tramvaiul strabatea fara probleme in 10 minute, la fel se intampla si cu tramvaiul de pe traseul cu numarul 2 care strabatea mult mai rapid zona fata de autobuzul de pe traseul cu numarul 19.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 02 Apr 2015 11:30:58 Titlul subiectului: |
178318 |
|
Da, asa este. Ei se gandesc probabil sa faca inca o strada in locul liniei de tramvai ca sa mai "fluidizeze traficul". Din pacate, intersectia e buba nu faptul ca strada care duce acolo (Soseaua Nationala) e ingusta.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Apr 2015 19:47:37 Titlul subiectului: |
178696 |
|
Se pare ca se apropie momentul...
De adio:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.59 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.66 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.99 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.45 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.77 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.4 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.77 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.43 kb |
Vizualizat: |
de 13812 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Apr 2015 15:50:49 Titlul subiectului: |
178708 |
|
Macar de ar fi un adio, cu sufletul impacat...
De ce oare se iau atatea decizii contradictorii in cadrul primariei, nu inteleg. Zic ca vor un oras cu aer curat, verde si taie toti copacii din centru. Zic de transportul electric (si nu doar zic, ci investesc in noi tronsoane, cum ar fi CUG), dar dau cu bata-n balta si scot singura linie neafectata de traficul rutier (cu exceptia zonei industriale, care oricum face parte din acelasi traseu).
Cine oare o sa fie dispus sa mearga cu tramvaiul 11 pana la Bazar, ca mai apoi sa mearga spre Palas? Linia 28, care vine din Alexandru spre Pod Ros e mereu blocata. Vor sa transforme malul Bahluiului intr-o zona de agrement (ma abtin de la comentarii), dar sunt dispusi sa mai bage inca o strada (poluare fonica, atmosferica) in locul transportului electric.
Probabil ca in calitate de arhitect al orasului (nu stiu cine se ocupa cu asa ceva), nu circuli in viata ta cu tramvaiul. Nu percutezi decat atunci cand vine vorba de "fluidizarea traficului". Poate daca darama vreo 3 blocuri in intersectia din Pod Ros, o sa obtina si asta.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Apr 2015 16:33:59 Titlul subiectului: |
178709 |
|
Evident, aceea ar fi trebuit sa devina o zona verde, plaman pentru cele doua zone aflate pe primele locuri in privinta poluarii (Podu de Piatra si Podu Ros), zona Podu Ros ar fi trebuit organizata ca punct major de transbordare intre cele doua axe mari de transport care o traverseaza, respectiv intre acestea si traseele de autobuz aferente (pana la urma trebuie sa se inteleaga faptul ca echilibrul intre componenta sociala si cea economica sta in acest principiu de organizare a transportului public). Si cate si mai cate. Dar, toate astea se adreseaza unui oras civilizat, unei comunitati care-si intelege corect nevoile si care-si cauta cu atentie liderii. Nu e cazul Iasului...
|
|
Sus |
|
|
ciubex
Data înscrierii: 20/Apr/2015 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 20 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 20 Apr 2015 22:42:51 Titlul subiectului: Nu inteleg un aspect? |
178725 |
|
Primarul Nichita si ceilalti chiar iau decizi fara a se consulta cu cei ce locuiesc in orasul asta?
Din pacate eu nu am timp sa ma perind prin oras in timpul zilei cand au cei de la Primarie deschis si probabil pe asta se bazeaza cand iau asemenea decizii.
Asistatii sociali primesc un malai si tac din gura, ceilalti ce muncesc nu au timp de proteste, petitii sau altceva, trebuie sa fie la munca.
Iar ei, cei de la Primarie iau decizii fara a anunta ce urmeaza sa faca ori daca anunta, ingroapa repede un articol mic printr-un ziar ce nu-l citeste nimeni.
Asemenea decizii trebuiesc luate printr-o larga consultare si eventual supus la votul cetatenilor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
180.56 kb |
Vizualizat: |
de 13657 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Apr 2015 05:35:34 Titlul subiectului: |
178729 |
|
Uau, ce perspectiva! Incredibil! Ce bine ar arata aceasta zona reabilitata si transformata in spatiu verde de recreere in cadrul proiectului de amenajare a malurilor Bahluiului, desigur cu liniile de tramvai reabilitate si ele!
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Apr 2015 13:48:50 Titlul subiectului: |
178732 |
|
Ar fi superb, dar pentru asta societatea civila trebuie sa se implice. Nu putem sta cu mainile in san. Am postat pe diverse grupuri de fb pe forumuri etc. Sa vedem ce va iesi.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Apr 2015 16:33:04 Titlul subiectului: |
178738 |
|
Nu iese absolut nimic, pentru ca romanul adolescent in '89 este astazi dependent de gustul emanciparii, iar masina personala este un ingredient de baza, la loc de cinste in mai toate familiile. A renunta la masina personala, chiar si daca transportul public ar fi ireprosabil, organizat similar oraselor occidentale, ar fi semn de slabiciune fata de rude, prieteni, dusmani, colegi, vecini, etc., astfel ca revenirea la tramvai/autobuz pentru deplasarile ce nu impun utilizarea masinii personale este putin probabila pentru majoritatea covarsitoare a celor la care fac referire. Iar copiii acestora sunt educati in acelasi spirit (nu doar parintii, ci mai toata societatea ii invata astfel). Mai mult decat atat, acesti indivizi sunt preocupati aproape exclusiv de propria existenta (a lor si a familiei restranse), iar notiunea de comunitate este aproape o necunoscuta pentru ei, fapt ce se vede la fiecare pas, de la lucruri marunte pana la cele cu efecte asupra intregii comunitati (dezinteresul este maxim, pana in zona nesimtirii).
Deci, linia de tramvai de pe Splai nu doar ca nu intereseaza decat pe foarte, foarte putini, dar multi chiar asteapta frematand deschiderea unei noi piste asfaltate pe care sa ruleze (sau unde sa zaca, blocati in trafic, fara sa realizeze ca ei insisi reprezinta un anumit procent din cosmarul lor zilnic - macar de-ar fi doar al lor, dar este al intregii comunitati) cu masinile lor dragi.
Totul este o chestiune de mentalitati, care trebuie educate, iar asta se va intampla in zeci de ani (asta ca tara sa ajunga la nivelul de astazi al occidentalilor, care, insa, nu stau pe loc, ci evolueaza, si o fac intr-un ritm infinit mai alert). Este extrem de trist, dar astea sunt realitatile si, din pacate, ele ii acopera pe putinii oameni care inteleg civilizatia, care viseaza la ea, care au idei, dar care nu au loc de nulitatile care compun majoritatea (si care isi aleg lideri pe masura).
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Apr 2015 18:18:46 Titlul subiectului: |
178742 |
|
E dureros ca nu s-a gasit intelegere nicaieri. Nici la Primarie, nici la altii. Si eu m-am lovit de aceia care abia asteapta sa inceapa sa ruleze pe noua pista.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Apr 2015 19:32:44 Titlul subiectului: |
178744 |
|
Facem greselile occidentalilor din trecut. Puteam sa invatam din grselile lor, dar noi le repetam si mai mult, cred ca le amplificam.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
julius
Data înscrierii: 17/Iul/2012 Ultima vizita: 04/Noi/2019 Mesaje: 13 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Apr 2015 20:42:40 Titlul subiectului: |
178746 |
|
Din punctul meu de vedere acesta linie este mult mai importanta decat cea de pe Nicolae Iorga, fiindca oamenii au interes in Podu-Ros - Palas nu la fostul Bazar.
Pt fluidizarea circulatiei in Podu Ros as propune introducerea ca sens unic catre Podu -Ros pe Soseaua Nationala intre intersectia cu B-dul D. Cantemir si Podu-Ros.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 09:19:28 Titlul subiectului: |
178748 |
|
Din câte observ, există suficient spațiu astfel încât să se poată asfalta o bandă și o linie de tramvai, dacă nu ar fi posibilă chiar crearea de două benzi. Ideal ar fi sens unic dinspre Podul Roș spre Podul de Piatră și invers pe Șoseaua Națională. Nu înțeleg cu ce îi încurcă linia de tramvai, mai ales că se tot discută de un rond în Podul Roș, astfel încât tramvaiul să nu mai taie intersecția ca acum. Singurul inconenient probabil ar fi necesitatea în cazul unei singure benzi + cea cu linia de tramvai că ar trebui renunțat la peroane pe sensul Podul Roș - Podul de Piatră (stații fără refugiu).
Legat de mentalități, cunosc foarte bine cele două extreme: (1) să cobori din casă/bloc și să iei autobuzul/troleul/tramvaiul și (2) să trebuiască să mergi 1-2 km până la ceva decent în materie de transport public. Așa că nu cred că e o soluție pentru cineva care și-a permis "nepermisul" lux să aibă o casă pe undeva pe la Bucium sau Breazu și să-i pretinzi să se înghesuie în duba sau otobelul comunal doar pentru a satisface frustrările unora care se cred în occident, uitând că occidentului îi convine să țină estul în mizerie, ca să aibă ei forță de muncă ieftină și acces ușor la resurse naturale. Că România este extrema în domeniul aservirii față de occident prin corupție, asta e cu totul altceva, dar să nu transferăm combinația de mentalități + corupție + nepăsarea autorităților în cârca unor oameni care vor mai mult decât să se înghesuie cu tot felul de nespălați și indivizi dubioși în otobele care întârzie și vin din oră în oră!
|
|
Sus |
|
|
ciubex
Data înscrierii: 20/Apr/2015 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 20 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 11:00:34 Titlul subiectului: |
178749 |
|
Sens unic dinspre Podul Ros spre Podul de Piatra exista deja pe celalat mal, splaiul stang. Nu prea ar exista un argument in a mai face un sens unic dinspre Podul Ros.
Totodata, crearea unui alt sens unic de asta data spre Podul Ros, in conditiile in care exista Sos. Nationala, ar insemna "alimentarea" cu masini a unei intersectii deja subdimensionata pentru traficul existent. Actualmente Sos. Nationala, prin stramtoarea ei lasa patrunderea in intersectie doar a catorva masini, tinand astfel cat de cat sub control tendinta de supraaglomerare.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 15:38:49 Titlul subiectului: |
178752 |
|
Trix a scris: | Din câte observ, există suficient spațiu astfel încât să se poată asfalta o bandă și o linie de tramvai, dacă nu ar fi posibilă chiar crearea de două benzi. Ideal ar fi sens unic dinspre Podul Roș spre Podul de Piatră și invers pe Șoseaua Națională. Nu înțeleg cu ce îi încurcă linia de tramvai, mai ales că se tot discută de un rond în Podul Roș, astfel încât tramvaiul să nu mai taie intersecția ca acum. Singurul inconenient probabil ar fi necesitatea în cazul unei singure benzi + cea cu linia de tramvai că ar trebui renunțat la peroane pe sensul Podul Roș - Podul de Piatră (stații fără refugiu).
Legat de mentalități, cunosc foarte bine cele două extreme: (1) să cobori din casă/bloc și să iei autobuzul/troleul/tramvaiul și (2) să trebuiască să mergi 1-2 km până la ceva decent în materie de transport public. Așa că nu cred că e o soluție pentru cineva care și-a permis "nepermisul" lux să aibă o casă pe undeva pe la Bucium sau Breazu și să-i pretinzi să se înghesuie în duba sau otobelul comunal doar pentru a satisface frustrările unora care se cred în occident, uitând că occidentului îi convine să țină estul în mizerie, ca să aibă ei forță de muncă ieftină și acces ușor la resurse naturale. Că România este extrema în domeniul aservirii față de occident prin corupție, asta e cu totul altceva, dar să nu transferăm combinația de mentalități + corupție + nepăsarea autorităților în cârca unor oameni care vor mai mult decât să se înghesuie cu tot felul de nespălați și indivizi dubioși în otobele care întârzie și vin din oră în oră! |
Exista oameni pe lumea asta (inclusiv in Romania) pentru care viata inseamna ceva mai mult decat "a se ajunge" cu vila la Bucium si masina "si gata". Pot fi printre oamenii "simpli", la fel cum pot fi inclusiv printre cei ce au vila la Bucium si masina. Pe astia nu "Occidentul cel rau" (tot altii sunt vinovati si pentru miserupismul dintotdeauna si pentru totdeauna din sangele romanilor, numai romanii insisi nu?!) ii face sa vrea sa traiasca intr-o tara civilizata, ci natura lor. Cum am spus mai sus, in Romania, oamenii astia nu reprezinta deocamdata (si nici niste zeci de ani de-acum inainte) un pericol pentru mentalitatile celorlalti romani (fie ei "simpli" si ignoranti, fie ei "rafinati" si vazandu-si doar de propria existenta).
Pentru cei ce nu pricep esenta: nu fac o pledoarie anti masina personala, ci pro civilizatie! Iar asta inseamna implicare in viata comunitatii, inseamna grija pentru a avea si a mentine conditiile de trai dintr-o localitate la un nivel de decenta care sa aiba legatura cu civilizatia. Asta inseamna sa dai lideri adevarati, sa ceri de la ei totul pentru binele comunitatii si sa contribui tu insuti la acest "bine". Atunci cand aproape toata "comunitatea" (pun intre ghilimele pentru ca nu poate fi vorba de asa ceva in Romania, cata vreme judecata fiecaruia sau macar a unei majoritati nu trece de propria osanza) se gandeste doar la binele personal al fiecaruia, absolut totul se prabuseste si efectele sunt cele care se vad la tot pasul in aceasta tara complet nefunctionala. Intr-o comunitate civilizata fiecare lucru este utilizat rational (inclusiv masina personala), astfel incat viata intregii comunitati sa nu devina un calvar. Iar daca unii chiar nu pot renunta la confortul propriei case nici cand ies pe usa acesteia, exista solutii de reglare a lucrurilor (cata vreme nu se trece dincolo de limitele bunului simt), astfel incat sa-si satisfaca si ei capriciile (pe unii atat ii duce mintea si n-ai ce le face, numai ca trebuie sa inteleaga ca exista un pret pentru asta cata vreme nu-s singuri pe lume), dar fara afectarea comunitatii in intregul ei.
Deci, pe Splai nu e nevoie de o noua strada, ci de spatiu verde amenajat in cadrul proiectului mai larg ce vizeaza malurile Bahluiului. Strazi sunt si in acest moment, se pot reglementa sensuri unice, se pot face pasaje subterane, iar pentru construirea de parcari adevarate (etajate, supraterane si/sau subterane, dupa cum permit solul si cuceririle tehnicii, dar nu simple dungi pe asfalt, ca astea nu rezolva nimic pe termen lung) exista spatiu.
|
|
Sus |
|
|
just me
Data înscrierii: 28/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Oct/2015 Mesaje: 39 Locație: Bacau
|
Trimis: Mie 22 Apr 2015 16:37:37 Titlul subiectului: |
178753 |
|
In dimineatza asta am vazut muncitori "renovand" unele refugii de pe linia care trece prin fata la Gara Internationala deci e posibil sa fie maxim cateva zile pana la momentul inchiderii acestei linii.
Vestea "buna" e ca nu se vor intrerupe tramvaiele inspre Alexandru ci doar vor ocoli destul de mult prin fata la Gara Internationala, in cazul in care nu a fost mentionat deja acest detaliu.
|
|
Sus |
|
|
|