Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Renault ale RAT Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2012 19:51:10    Titlul subiectului: 156746

Troleibuzele Renault au inceput sa cada pe capete. Numai putin de 6 astfel de troleibuze sunt retrase sau defecte. Singurele care mai sunt active sunt: 270, 306, 308, 310 si 311. Se vad si urmarile, astfel ca pe linia 11 sunt zile in care circula troleibuze Volvo cu numai cativa calatori. Iata si dovada:


62-11_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  473.72 kb
 Vizualizat:  de 20085 ori

62-11_1.jpg



_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2012 22:26:15    Titlul subiectului: 156757

Interesant aspectul... Cele in trei usi (model clasic pentru Troleibuzul Neamt) sunt mult mai fiabile decat cele in doua usi. Acu', o fi modul de intretinere al regiilor sau robustetea/modernizarea lor... Sau poate gradul de uzura cu care au fost achizitionate... Destul de nasol pentru Brasov ca aproape juma' din lotul achizitionat sa stea pe dreapta. In alta ordine de idei, bataie de joc pe bani publici (sau cam asta ar fi prima impresie pe care o poate trage un... etranger...)
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 27 Iun 2012 11:59:21    Titlul subiectului: 156792

Poza de mai sus este de pe site-ul lui S. Puscasu si este din aprilie, iar motivul pentru care intr-o zi apare pe linia x un anumit troleu nu este relevant pentru o anumita teorie. Probabil ca o parte sunt pe dreapta, se poate sa aiba si problemele de mai sus, dar poza de mai sus este complet nerelevanta.
Cat despre asta cu bataia pe bani publici, pai da Brasov-ul este expert, ganditi-va ca prin anii 2000 sau asa s-au adus din Constanta niste mizerii totale de DAC-uri dupa care pling tot felul. Cu toate astea, nu cred ca francezii au avut trolee mai proaste decat DAC-urile si doi, oare cat au costat aceste masini? Si in final, cat de afectat a fost serviciul de transport de lipsa acestor trolee de pe strazi? Nu a fost deloc afectat, stati linistiti.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 21/Mai/2020
Mesaje: 232
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 28 Iun 2012 22:08:51    Titlul subiectului: 156823

Dar atunci de ce au mai fost cumparate? Daca erau gratis puteai spune ca pot fi sau nu fi. Cu achizitia aia a facut o afacere mica niste oameni ai PDL. Asta e.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Iun 2012 22:54:44    Titlul subiectului: 156826

Ca de obicei, politica nu alege solutiile cele mai bune pentru ceea ce ar trebui sa insemne si implicit, sa promoveze, transportul public. Da, nu e prima oara si implicit nici ultima. Cu toate acestea, achizitiile de S.H.-uri continua sa fie privite ca la... loterie: e bun si robust, inchidem gura targului, e prost si sta mai mult in autobaza, ne facem ca ploua si dam vina pe oricine, mai putin pe sub-semnatii...

Berliet-urile mi-au facut o impresie buna la Piatra-Neamt; nu ma asteptam ca la Brasov, acestea sa cedeze intr-un timp atat de scurt. Aici, fie e vorba de uzura cauzata de populatia oraselor care le-au detinut, fie de pregatirea si interesul autobazelor noastre, fie de colaborarile si implicit priceperea serviciilor de exploatare...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 02 Iul 2012 16:30:21    Titlul subiectului: 156948

Baverescu a scris:
Dar atunci de ce au mai fost cumparate? Daca erau gratis puteai spune ca pot fi sau nu fi. Cu achizitia aia a facut o afacere mica niste oameni ai PDL. Asta e.

Cred ca si daca erau gratis costau prea mult!
Bine macar ca am apucat sa fotografiez si eu unul sau doua astfel de monumente istorice!

Topicul asta, coroborat cu cel despre liniile RATB, ma duc la concluzia ca societea asta de transport calatori incepe sa devina caduca. Pai daca atatea vehicule stau degeaba, daca frecventa circulatiei se reduce si totusi nu are nimeni de suferit, atunci la ce mai e bun RATB-ul?

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2012 00:29:57    Titlul subiectului: 156966

Ca o parere personala cred ca vor fi inlocuite cu acestea dar mai la toamna cand incepe scoala:

http://www.titantrade.ro/produse-troleibuze-7/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2012 16:33:45    Titlul subiectului: 156994

Frecventa este aceea a vacantei de vara, cand copiii nu mai sunt la scoala, iar lumea mai pleaca si in concediu. La programul de serviciu, ca sa zic asa se va reveni in septembrie, cand incep scolile din nou! Consultati orarele de pe site daca vreti sa va planificati calatoriile.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2012 19:12:56    Titlul subiectului: 157003

Poate ca programul de vara care implica utilizarea unui numar relativ redus de mijloace de transport sa dea ragazul necesar personalului RATbv sa repare troleibuzele Berliet absente...

Desi sunt masini vechi, eu raman la concluzia (justificata, de altfel de colegii de lot de la Piatra-Neamt) ca acestea sunt mijloace de transport fiabile si robuste, care... poate au nevoie de putina rabdare si implicit atentie. Sper sa se dovedeasca faptul ca achizitia lor nu a fost un esec, asa cum inclinam sa credem la o prima analiza...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2012 18:33:24    Titlul subiectului: 160547

Pentru prima data am circulat si eu cu un Renault dintr-asta. Conditiile din interior sunt frantuzesti, dar destul de comode. Acum, eu nu stiu exact ce probleme au, dar cele doua plimbari ale mele, una pe linia 3, alta pe linia 30 au fost placute.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 20 Noi 2012 22:30:19    Titlul subiectului: 160568

Singura problema ar fi ca nici jumatate din ele nu mai circula, dupa ce municipalitatea a platit 10 troleibuze, probabil peste vreo trei ani vor ajunge la autogen in acest ritm.
_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2013 09:18:45    Titlul subiectului: 162591

Foarte ingenios gandit interiorul lui "270" (probabil la fel este si in interiorul suratelor lui). Extrem de spatios, iar scaunele rabatabile sunt foarte benefice.
De ce oare Astra-Arad nu implementeaza modelul ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 26 Iun 2014 17:28:45    Titlul subiectului: 173611

Toate Renaulturile in 3 usi sunt active. Nu am vazut insa urma de Renault in 2 usi, in 3 zile in care am colindat in lung si in lat Brasovul pe toate linile de troleibuz. 2 poze cu 307 si 308 deservind linia 7.


DSCN7813.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  722.55 kb
 Vizualizat:  de 17706 ori

DSCN7813.JPG



DSCN7815.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  653.86 kb
 Vizualizat:  de 17706 ori

DSCN7815.JPG



_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2014 12:35:13    Titlul subiectului: 176084

Stie cineva, mai circula vreun troleibuz Renault? Pentru ca din ce am citit pe forum cam toate linile sunt deservite de troleibuze Volvo si FBW plus G&S-ul 808.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2014 12:47:11    Titlul subiectului: 176086

Mai circula pe 10 cam o data la 2 zile cate unul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2014 12:49:33    Titlul subiectului: 176087

Poti sa-mi spui care este situatia acestora? Care sunt defecte, active, retrase, casate etc?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo 65



Data înscrierii: 29/Oct/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 137
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2014 13:18:34    Titlul subiectului: 176088

Cred ca cele cu doua usi sunt toate casat, iar depre cele cu trei, mi se pare ca mai circula, tot asa la 2-3 zile, #307 si #310
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2014 21:01:27    Titlul subiectului: 176092

Toate cele cu 2 usi sunt descompletate (nu mai au tragatoare, scarite, captatori, etc). La cele cu 3 usi situatia e urmatoarea:
306, 307, 308 si 310 sunt functionale si la traseu zilnic, acestea avand motorul termic funcional. Ele circula pe 10, 11, 30, 33 in general, dar doar la cate un schimb.
309, 311 sunt defecte si au inceput sa fie descompletate.
Daca nu ma insel 309 urmeaza sa fie si el casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2015 18:21:10    Titlul subiectului: 180067

306 a picat cu compresorul si nu se stie daca va mai fi reparat deoarece el are un compresor mai deosebit, acesta fiind situat pe acoperisul troleibuzului. Acesta si 311 fiind singurele Renaulturi care aveau compresorul pe acoperis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 03 Sep 2015 22:37:10    Titlul subiectului: 181307

306 a fost reparat si de 2 zile face linia 30
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2015 08:38:51    Titlul subiectului: 181313

In afara de 306 care mai sunt functionale?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 04 Sep 2015 09:39:32    Titlul subiectului: 181316

307,308 si 310, toate zilnic la traseu
308 si 310 doar cate un schimb.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 08/Oct/2023
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Mie 23 Sep 2015 09:57:51    Titlul subiectului: 181631

#310 acu' cateva luni, in Aprilie


IMG_2480.JPG
 Descriere:
#310 decorat foarte frumos :D
 Mărime fișier:  114.6 kb
 Vizualizat:  de 15995 ori

IMG_2480.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 25 Sep 2015 16:53:34    Titlul subiectului: 181684

306 iar e defect cu compresorul
308 dupa ce s-a montat GPS-ul pe el, nu mai vrea sa porneasaca
71 e defect cu franele
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 434
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2015 18:03:07    Titlul subiectului: 182171

306 a fost reparat si azi a circulat pe linia 30
308 avea un fir montat aiurea in sursa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community