Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Un tramvai-vedeta: GT8 805
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Noi 2009 22:35:21    Titlul subiectului: GT8Iasi 120059

Celor 13 vagoane GT4 achizitionate anul acesta din Augsburg li se alatura si un vagon GT8 (un nou tip de tramvai pentru Iasi) in varianta "Mannheimer". Astfel au fost numite tramvaiele care au copiat designul vagoanelor produse pentru prima data cu aceasta infatisare pentru orasul Mannheim, la inceputul anilor '70. Tramvaie "tip Mannheim" au circulat/inca circula in Duisburg (acum la Graz), Düsseldorf, Braunschweig, Viena. Numarul de parc al vagonului achizitionat din Augsburg: 805. Il putem vedea in cele doua imagini de mai jos, in serviciu, la Augsburg:





Descarcarea lui 805 a fost adevarata provocare a intregii actiuni de noaptea trecuta, din cauza conditiilor dificile din zona, iar profesionistii de la Deme si-au facut treaba ireprosabil. S-a mers pe descarcarea in doua etape, principalul obstacol fiind manunchiurile de cabluri dintre stalpi (pe ambele parti ale strazii - si ea generand probleme, fiind prea ingusta). In prima faza, grinda a fost ridicata peste cabluri, de ea fiind prinse chingi suficient de lungi pentru a reusi ridicarea vagonului de pe platforma de cale ferata si coborarea acestuia pe sol.



IMG_3820.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.74 kb
 Vizualizat:  de 35844 ori

IMG_3820.JPG



IMG_3825.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.07 kb
 Vizualizat:  de 35844 ori

IMG_3825.JPG



IMG_3851.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.37 kb
 Vizualizat:  de 35844 ori

IMG_3851.JPG



IMG_3863.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.22 kb
 Vizualizat:  de 35844 ori

IMG_3863.JPG



IMG_3873.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.27 kb
 Vizualizat:  de 35844 ori

IMG_3873.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Noi 2009 23:02:52    Titlul subiectului: 120061

A urmat atasarea chingilor/sufelor scurte.


IMG_3874.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.84 kb
 Vizualizat:  de 35832 ori

IMG_3874.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Noi 2009 23:29:24    Titlul subiectului: 120064

Etapa a doua - rotirea - a fost cu adevarat dificila. Grinda a fost trecuta pe sub cablurile dintre stalpi si, din cauza inaltimii foarte mici la care putea fi ridicat tramvaiul, manevrele trebuiau facute cu mare precizie. A fost nevoie si de interventia scarii mecanice 40, cu platforma rotativa, pentru a mai castiga putina inaltime. A urmat o secventa de miscari de precizie, pentru a evita atat ruperea cablurilor dintre stalpi, cat si lovirea tramvaiului de stalpii de iluminat si de pilonii de sustinere a conductelor de termoficare.


IMG_3879.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.24 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3879.JPG



IMG_3891.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.57 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3891.JPG



IMG_3904.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.3 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3904.JPG



IMG_3909.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.8 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3909.JPG



IMG_3913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.4 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3913.JPG



IMG_3923.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.24 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3923.JPG



IMG_3932.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3932.JPG



IMG_3936.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.73 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3936.JPG



IMG_3947.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.15 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3947.JPG



IMG_3955.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.83 kb
 Vizualizat:  de 35507 ori

IMG_3955.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Noi 2009 23:43:32    Titlul subiectului: 120066

Transportul lui 805 s-a facut cu ajutorul vagonului ST10 281.


IMG_9933.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.67 kb
 Vizualizat:  de 35498 ori

IMG_9933.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Noi 2009 23:44:43    Titlul subiectului: 120067

Ne despartim in Podu Ros.


IMG_9937.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.62 kb
 Vizualizat:  de 35497 ori

IMG_9937.JPG



IMG_9940.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.79 kb
 Vizualizat:  de 35497 ori

IMG_9940.JPG



IMG_9943.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.8 kb
 Vizualizat:  de 35497 ori

IMG_9943.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
just me



Data înscrierii: 28/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Oct/2015
Mesaje: 39
Locație: Bacau

MesajTrimis: Dum 15 Noi 2009 01:06:35    Titlul subiectului: 120069

Pe ce traseu va fi introdus GT8 805,daca nu a fost introdus deja?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Noi 2009 01:19:50    Titlul subiectului: 120070

Fiind un nou tip de tramvai, va mai dura pana va iesi pe trasee. Va fi facuta revizia necesara, iar personalul de intretinere va trebui sa se obisnuiasca cu el.
Va circula pe traseele deservite de sectia 2, deci 5, 6 si 11.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 00:50:30    Titlul subiectului: 124955

radub a scris:
Ne despartim in Podu Ros.
Ce se mai aude de acest GT8? Cind avem sansa sa il vedem la traseu? Stii cumva daca ii schimba si schema de culori? Ca albastrul acela mi se pare trist.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 23 Mar 2010 07:48:59    Titlul subiectului: 124958

Va mai dura (e greu de estimat cat), intrucat acum se lucreaza pentru punerea in circulatie a "remorcilor" - cele 7 vagoane GT4 care la Augsburg au fost folosite ca al doilea vagon in cuplu si care necesita o serie de modificari (adaugarea unor comenzi pentru completarea setului minim care exista la bord, inchiderea cabinei, montarea scaunului pentru vatman).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Apr 2010 11:09:17    Titlul subiectului: De la GT4 la GT8 125682

--Odata cu achizitionarea primului vagon GT8 de catre RATP Iasi au fost exprimate pareri pro-achizitie a mai multor vagoane de acest tip.Sunt reale aceste"zvonuri"?Putem vorbi de o repozitionare in ceea ce priveste achizitia de tramvaie,stiut fiind faptul ca majoritatea vehiculelor din parcul GT4-Esslingen se afla la Iasi?
--Care ar fi avantajele si dezavantajele achizitiei acestui ''nou'' tip de tramvai(tehnic,capacitatea de transport,usurinta in utilizare si intretinere)?
--Aproximativ cate vehicule de acest tip au fost construite(ani de productie,numar total produs),si mai ales cate sunt inca "in viata" ,gata sa "serveasca" colinele Iasului(in ipoteza unei achizitii ulterioare)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 11 Apr 2010 12:05:11    Titlul subiectului: 125685

In conditiile actuale este dificil de spus daca vor mai fi aduse sau nu alte vagoane de tip GT8.
Nu este vorba despre o reorientare. Primesti o oferta si decizi daca ti se potriveste sau nu (daca ai nevoie, daca e viabila, cum te vei descurca cu intretinerea, etc.). Iar daca ti se potriveste si ai cu ce actiona, actionezi. Cu vagoanele GT4 cam asta a fost, au mai ramas in circulatie sub 10 bucati in Nordhausen si Halberstadt, iar cei din Stuttgart le pastreaza pe cele ramase din diverse motive (fie si pentru relaxarea fostilor vatmani - trecuti acum pe Stadtbahn, insa ramasi cu nostalgii - in curtea unui depou, in pauzele de lucru).

Privitor la vagoanele GT8 de la Augsburg s-ar putea spune ca sunt tramvaie simple dpdv tehnic, usor de intretinut si usor de manevrat. Nu cred ca ar pune probleme deosebite la Iasi. Au fost produse 12 in 1976, unul e deja la Iasi, 2 cred ca vor ramane la Augsburg, deci sunt 9 bucati. Toate cele 11 care mai exista la Augsburg sunt in parcul activ, insa iesirile lor pe trasee sunt din ce in ce mai rare, intrucat livrarea si punerea in circulatie a noilor vagoane Bombardier se desfasoara normal. Eu le-as vedea bune, alaturi de Be 8/8 existente si cele care vor mai veni si de cele 3 ST11, pentru CUG-Copou si 1/13.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 12:03:02    Titlul subiectului: Un tramvai-vedeta: GT8 805 138743

Aseara l-am scos in probe pe 805. Dincolo de faptul ca a iesit foarte bine la teste, pot sa spun ca efectiv m-a uns la suflet felul in care ruleaza.

Asadar:

- foto 1 - plecarea din Dacia
- foto 2 - pe Calea Chisinaului, inainte de probele de frana
- foto 3 - in Rond Tutora
- foto 4 - in statia Minerva



IMG_2554.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.76 kb
 Vizualizat:  de 32734 ori

IMG_2554.JPG



IMG_2563.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.96 kb
 Vizualizat:  de 32734 ori

IMG_2563.JPG



IMG_2566.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.73 kb
 Vizualizat:  de 32734 ori

IMG_2566.JPG



IMG_2571.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.04 kb
 Vizualizat:  de 32734 ori

IMG_2571.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 20:48:40    Titlul subiectului: 138775

Superbe pozele... Un tramvai minunat. Il asteptam la strada.

Inainte acest tramvai nu avea cumva afisaj electronic? Asa apare in aceasta poza?

[/url]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 20:55:46    Titlul subiectului: 138777

Deocamdata au fost date jos afisajele electronice si s-au montat temporar altele, cu folie. Intre timp incercam sa le facem functionale pe cele electronice (evident, cu setarea parcursurilor pentru Iasi).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 06:18:52    Titlul subiectului: Un tramvai-vedeta: GT8 805 138795

Iată că presa locală este receptivă la "intrarea în scenă" a vagonului-vedetă GT8 #805 :
Bună Ziua Iași a scris:
Cel mai lung tramvai din Iasi, scos la strada
Vineri, 14 Ianuarie 2011
Ion MUSET

Cel mai mare tramvai al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) va iesi in curand la strada. Este vorba de un tramvai dublu articulat, model GT8, unicat in Iasi, care a fost achizitionat in 2009 de la Augsburg. Are o capacitate de 253 locuri, din care 61 pe scaune. Prima data va circula pe traseul numarul 5. "Este un tramvai adus odata cu tramvaiele GT 4 cumparate de la Augsburg. El a fost adus si a fost verificat de mecanicii nostri, iar noaptea trecuta (acum doua zile - n.r.) a fost scos in probe. Se comporta foarte bine, motiv pentru care va fi scos in curand la strada. Este cel mai mare tramvai pe care-l avem in depou si care va rula prin oras", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.


______________________________________________________________

De asemenea:

Evenimentul a scris:
(...);Este un tramvai de tip GT8, achiziționat anul trecut din Augsburg. Este dublu articulat, dispunând de un total de 235 de locuri, dintre care 61 pe scaune. Am fost mulțumiți de modul în care rulează și de eficiența frânelor, motiv pentru care am decis să-l scoatem la stradă. Vom opera cu acest tramvai pe traseele cu un grad ridicat de umplere, cum ar fi 1/13 sau 3”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.(...)


Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Vin 14 Ian 2011 21:07:41, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 20:39:56    Titlul subiectului: 138827

Sa inteleg ca va fi intai pe 5, apoi il muta la Gara pe 1/13/3?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 21:00:03    Titlul subiectului: 138830

In principiu, va circula pe 5 in prima faza, dar va intra ulterior si pe alte trasee. Asta se poate intampla si cu el pastrat la Sectia 2, nu e musai sa fie mutat (sigur, e si asta o posibilitate pentru viitor, dar care depinde de o serie de chestiuni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 00:43:25    Titlul subiectului: 140112

Inainte de iesirea pe trasee, i-am mai facut in seara asta probe pe intreaga retea, pentru a vedea cum se descurca in diverse zone care ar putea crea probleme (data trecuta scopul principal al iesirii a fost de natura tehnica). S-a descurcat exceptional peste tot. Verdictul intregii asistente: nota 10.

La inceput il veti vedea pe 5, insa va aparea curand si pe alte trasee. Maine e planificat ca rezerva, deci pot exista sanse sa-l vedeti la strada.

Sa-l vedem:

- foto 1 - Podu de Piatra
- foto 2-4 - Baza 3
- foto 5,6 - Rond Copou
- foto 7 - Universitate
- foto 8 - pe panta Padurii
- foto 9 - Podu Ros



IMG_2890.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.79 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2890.JPG



IMG_2892.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.6 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2892.JPG



IMG_2894.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.34 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2894.JPG



IMG_2896.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.44 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2896.JPG



IMG_2898.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2898.JPG



IMG_2899.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.42 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2899.JPG



IMG_2902.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.3 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2902.JPG



IMG_2907.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.23 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2907.JPG



IMG_2909.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.49 kb
 Vizualizat:  de 31802 ori

IMG_2909.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 13:36:54    Titlul subiectului: 140144

Astazi a fost prima zi de circulatie, pe traseul 5:

- foto 1 - Pod Cantemir
- foto 2-4 - Rond Dacia
- foto 5 - interior
- foto 6 - Podu de Piatra



IMG_2913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.09 kb
 Vizualizat:  de 31739 ori

IMG_2913.JPG



IMG_2917.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.92 kb
 Vizualizat:  de 31739 ori

IMG_2917.JPG



IMG_2915.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.69 kb
 Vizualizat:  de 31739 ori

IMG_2915.JPG



IMG_2916.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.93 kb
 Vizualizat:  de 31739 ori

IMG_2916.JPG



IMG_2920.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.36 kb
 Vizualizat:  de 31739 ori

IMG_2920.JPG



IMG_2923.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.9 kb
 Vizualizat:  de 31739 ori

IMG_2923.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rgv



Data înscrierii: 13/Mai/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2011
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 21:52:08    Titlul subiectului: 140170

Ca o remarca la articolele publicate in ziarele de astazi, Be 8/8 ramane totusi "cel mai mare", deocamdata (are, e adevarat, ceva mai putine locuri pe scaune decat GT8).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 22:12:02    Titlul subiectului: 140171

Un montaj video cu 805 noaptea trecuta, in probe, si astazi, in prima zi de circulatie cu calatori (scuze pentru zgomotul de fond, in statia Pod Cantemir batea vantul destul de tare; de asemenea, scuze pentru croncaniturile de la final Laughing):

http://www.youtube.com/watch?v=4uvrwCR9A_8
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 28 Feb 2011 15:53:33    Titlul subiectului: 38 140560

Astăzi, 28 februarie 2011 am avut plăcerea să călătoresc cu vagonul-vedetă GT8 #805 ! Very Happy

Coordonatele călătoriei:

Ora 14:10 plecare din stația Podu Roș;
Ora 14:25 punct terminus al turului: Rond Tuțora;
Trei minute mai târziu: 14:28, returul călătoriei ... către Podu Roș ...
Finalul: ora 14:43 ... Crying or Very sad !

**Biletul "norocos" Smile : Seria B nr 0829646

Acum să trecem la analiză:

1) Vagonul se comportă excelent, încadrarea sa în Rondul Tuțora este perfectă, neexistând probleme în intrarea sau ieșirea în/din rond!
2) Accesul în interiorul vagonului este facil, iar dispunerea scaunelor este una ce nu incomodează.
3) Deschiderea ușilor prin intermediul butonului și timpul în care acestea rămân deschise pentru a permite urcarea/coborârea, primesc nota maximă, nemanifestându-se o închidere rapidă a acestora!
4) Ar mai fi de menționat că zgomotul produs de motoarele vagonului nu deranjează și mai ales existența spațiului pentru cărucioare cu copii la ușa 2!
5) De asemenea scaunele din preajma celor două articulații nu prezintă disconfort!

Per total pot spune că vagonul este confortabil și este o achiziție benefică pentru sistemul de transport ieșean.
Achiziția și restului de vagoane -"colege" de tip GT8 din Augsburg se impune mai ales prin prisma necesității de a fi utilizate pe trasee intens circulate după refacerea legăturilor CUG-Podu Roș și Podu Roș -Palat-Anastasie Panu.

În atașament, versoul biletului "norocos"!



805.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  10.26 kb
 Vizualizat:  de 31442 ori

805.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 28 Feb 2011 21:55:48    Titlul subiectului: 140582

Era sa ne intilnim azi in Podu Ros. Si eu vroiam sa ma urc in el la 14.05 in Podul de Piatra, dar trebuia sa ajung in alta parte, asa ca m-am indreptat spre Dacia.
Interesant e ca depaseste lungimea refugiului de la Podul de Piatra, directia spre Podu Ros, bineinteles. Si nici usile nu se incadreaza, asadar, obligatoriu, una din usi se deschide in strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 19:06:37    Titlul subiectului: 140822

Si calatorii de pe traseul 6 au parte de el (foto: azi, in zona garii):


IMG_3072.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.17 kb
 Vizualizat:  de 31187 ori

IMG_3072.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 21:23:28    Titlul subiectului: 140836

Astazi am iesit de la servici si, in drum spre statia de tramvai, ma gindeam oare de ce nu se baga pe traseul 6 la orele de virf ST11. Adica de ce nu se mareste capacitatea de transport intre 14 si 16 (sau chiar 17). Ajung la 16.02 in statie la Filarmonica si ce vad?

M-am dus dupa 805 pina in Tirgu Cucu, l-am asteptat sa intoarca si am mers cu el pina in Dacia. Ceva mai mult fata de data trecuta, cind am mers numai o statie (Bicaz - Columnei). As remarca in plus fata de cele spuse pina acum modalitatea buna in care constructorii au mascat burdufurile de la articulatii (pe interior) si silentiozitatea motoarelor, dar si suspensiile putin cam rigide pentru liniile noastre (asta desi am mers pe linie recent schimbata pe tot parcursul).



dsc02963.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.6 kb
 Vizualizat:  de 31109 ori

dsc02963.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community