Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze Renault Agora L transformate in troleibuze
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 04/Dec/2021
Mesaje: 404
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 10:20:21    Titlul subiectului: Autobuze Renault Agora L transformate in troleibuze 138799

Directorul RATUC vrea sa faca troleibuze din 15 autobuze Agora articulate Shocked Shocked
http://monitorulcj.ro/cms/site/m_cj/news/ratuc_electrifica_15_autobuze_convertindu_le_in_troleibuze_97860.html

"INEDIT * In curind, clujenii ar putea circula cu troleibuze noi

RATUC electrifica 15 autobuze, convertindu-le in troleibuze

Autor: Mirela OGRUTAN

Transformarea celor 15 autobuze in troleibuze, care va costa peste 3 milioane de euro, este mult mai ieftina decit achizitionarea unor troleibuze noi.
RATUC Cluj-Napoca a gasit o modalitate inedita si mult mai ieftina de inlocuire a troleibuzelor vechi

RATUC Cluj-Napoca a gasit o modalitate inedita de inlocuire a troleibuzelor vechi care circula la ora actuala pe strazile orasului.

Concret, conducerea regiei locale de transport in comun a decis sa transforme 15 autobuze articulate in troleibuze, prin echiparea acestora cu sistem de actionare electric. In acest sens a fost publicat deja un anunt de licitatie pentru gasirea unei societati care ar fi dispusa sa transforme autobuzele in troleibuze, valoarea estimata fara TVA a contractului fiind cuprinsa intre 3,6 milioane si 3,75 de milioane de euro. In urma licitatiei va fi incheiat un acord cadru cu un agent economic pe o perioada de doi ani. Conform anuntului de licitatie, investitia ar urma sa fie suportata din surse proprii ale RATUC. Cei interesati isi pot depune ofertele pina la data de 24 februarie, ora 9, acestea urmind sa fie deschise o ora mai tirziu.

Conducerea RATUC a precizat ca prin conversia autobuzelor in troleibuze se va obtine un pret mult mai bun fata de varianta in care regia ar fi preferat sa cumpere troleibuze.

Tehnic se poate. Practic inca nu se stie

„In acest fel cu siguranta vom obtine un pret mult mai bun, probabil la jumatate decit daca am fi preferat sa cumparam troleibuze noi. Acum ramine de vazut daca va putea si va dori cineva sa se angajeze la treaba asta. Noi stim ca din punct de vedere tehnic se poate”, a declarat pentru monitorul directorul RATUC, Liviu Neag.
„Troleibuzele vor trebui sa asigure o gestiune si un management de trafic la nivelul celor existente la ora actuala in cadrul RATUC si, in acest sens, vor trebui sa fie dotate cu echipamentele necesare realizarii acestora: computer de gestiune si management trafic cu softul aferent, computer si soft pentru managementul transportului public de calatori, echipament si soft pentru controlul de trafic urban echivalent sau compatibil cu cel existent deja in Cluj Napoca, predispozitie pentru sistem de autotaxare, dispozitive de supraveghere video, unitate video cu display si soft pentru informarea calatorilor, dispozitiv de sesizare a tensiunii periculoase la caroserie, cu posibilitatea realizarii controlului unic al tuturor acestora”, se arata in documentatia de atribuire a licitatiei.

Minimum 15 ani durata de viata

In plus, pentru asigurarea unor costuri de intretinere si exploatare reduse, autobuzele transformate in troleibuze se vor dota cu sistem de autodiagnoza pentru toate sistemele care contribuie la siguranta circulatiei, microclimat, sisteme de informare calatori, consum energie electrica, energie recuperata, km parcursi, ore functionare agregate si subansambluri importante de pe troleibuz. Durata de viata a echipamentelor noi montate trebuie sa fie de minim 15 ani, iar durata de utilizare fara reparatie generala de minim 8 ani."


E de apreciat faptul ca RATUC nu renunta la folosirea troleibuzelor articulate, dar cu aceasta modificare liniile de autobuz (30, 9 si altele) vor fi din nou supraaglomerate.

Sa fie oare la baza acestei decizii niste probleme grave de fiabilitate a autobuzelor? Sau le-au adus de la bun inceput cu intentia de a le electrifica?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 13:38:15    Titlul subiectului: 138803

Da, și eu sunt curios cum ce vor face.
După cum spune articolul parcul auto se va mări.
Dacă tramvaiele vor fi înlocuite în următorii 2 ani cu autobuze articulate, atunci pe linile aglomerate ca 30, 24, 43 etc pe care acum circula articulatele, ce va circula?

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 04/Dec/2021
Mesaje: 404
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 18:01:09    Titlul subiectului: 138817

Indiferent de tramvaie (unde, daca pe perioada lucrarilor pe Manastur - gara, pe gara - CUG se mentine circulatia tramvaielor, atunci pe 101 pot fi puse autobuze solo), cele 10 articulate ramase nu au cum sa acopere liniile pe care este nevoie de ele.

Ce nu inteleg eu e de ce vor sa transforme tocmai autobuzele pe care le-au inmatriculat deja (din cate inteleg eu despre ele este vorba, nu despre alte 15) si au platit mii de euro taxa de poluare pe ele, bani care astfel vor fi aruncati pe geam.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 19:08:58    Titlul subiectului: 138819

Eu cred ca varianta a 2-a. Iesi mai ieftin sa cumperi 15 autobuze si sa le faci modificari transformandu-le in troleibuze decat sa cumperi 15 troleibuze. Economia cred ca se ridica undeva pe la cateva zeci de mii de lei.
Si a cumparat RATUC de curand 15 autobuze sau vor sa foloseasca pentru modificare autobuze deja existente care circula de mult pe strazile Clujului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 01:10:19    Titlul subiectului: 138839

Este vorba de Agorele achizitionate nu demult. Nu se spune, insa, care lot: cel din 2009 (numere de parc 462-471) sau cel din 2010 (numere de parc 472-485; pe 486 nu l-am vazut niciodata circuland).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 14:06:20    Titlul subiectului: 139012

Pe forum circulă multe zvonuri.
Dar eu am vorbit ieri cu șoferul de pe 037 și el a spus că:
- Irisbusul articulat nu este la Cluj.
- Iar autobuzele care vor fi transformate în troleibuze sunt ultimele DAC-uri necasate rămase, nici vorbă de Renaulturi. Eu știu de la sursă, pt că domnul chiar lucrează pe troleibuz. Dacă nici ei nu știu atunci cine...
El a spus că DAC-urile vor fi transformate pentru că nu mai pot fi folosite ca autobuze fiind fără norme Euro.
Dar vom trăi și vom vedea.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 14:17:06    Titlul subiectului: 139014

Iar soferul e purtator de cuvant? Tot zvonac e si el, fii pe pace (v-am rugat sa nu mai luati drept axiome spusele oricui doar ca lucreaza in cutare sau cutare loc - luati cele auzite doar ca posibilitate si incercati sa verificati, iar daca nu aflati ceva sigur, pastrati-va rezervele)!

Articulatul n-a sosit, asta e real.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 04/Dec/2021
Mesaje: 404
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 15:26:36    Titlul subiectului: 139018

Roovidiu, daca citesti mai atent stirea iti dai seama singur ca nu e asa cum zici pentru simplul motiv ca este vorba de articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 23:53:04    Titlul subiectului: 139030

Nu știu ce să spun, dar eu mai degrabă mă iau după spusele șoferului decât după ce spune un reporter de ziar. Este și mai logic, pentru că așa cum s-a mai spus, de ce s-au chinuit să înmatriculeze articulate dacă urmau oricum să le transforme în troleibuze?!?
Deocamdată rămâne cum am spus și eu, "zvon". Vom vedea adevărul când vor ieși la stradă noile transformări. Și mai degrabă cred un șofer decât pe cei de la birou.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 24 Ian 2011 17:52:03    Titlul subiectului: 139126

Pai DAC-urile alea sunt varza de tot...mi se pare o desconsiderarea a publicului calator din partea RATUC-ului...mai bine baga banii in sisteme de incalzire performante, majoritatea autobuzelor si microbuzelor sunt igloo-uri pe interior...asta e adevarul...cel mai cald e pe tramvaie, se vede ca este mana nemtilor acolo...
_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 25 Ian 2011 00:19:08    Titlul subiectului: 139146

Autobuzele SC 10 R sunt, intr-adevar, igluuri, insa Renaulturile si troleibuzele - chiar si batranele troleibuze DAC - nu. In legatura cu autobuzele care ar urma sa fie transformate in troleibuze, acestea sunt o parte din Renaulturile Agora L. Din indiciile existente pana in prezent, rezulta ca e vorba de Agorele din al doilea lot, cel cu "rotonda" in spate si cu scaun langa usa a III-a.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 04 Feb 2011 17:47:52    Titlul subiectului: 139557

"RATUC transforma 15 autobuze in troleibuze
Anul acesta au fost anuntate mai multe investitii in transportul in comun la nivelul municipiului Cluj-Napoca.

Printre acestea se numara si contractul cu o valoare maxima estimata la 3,75 de milioane de euro pentru conversia a 15 autobuze in troleibuze. Pe data de 24 februarie vor fi deschise ofertele pentru contractul de echipare a 15 autobuze articulate cu sistem de actionare electric pentru conversia in troleibuze. Acordul-cadru va fi semnat cu o singura societate pe o durata de doi ani. Contractul se va atribui participantului care va propune oferta cea mai avantajoasa din pucnt de vedere economic.

UPDATE: Troleibuzele vor avea camere video

Directorul RATUC, Liviu Neag, a explicat pentru citynews.ro ca troleibuzele care vor fi obtinute din aceasta transformare vor indeplini toate normele europene in domeniu si vor inlocui altele mai vechi.

“Noi acum avem un numar de troleibuze uzate pe care le mentinem in circulatie pentru ca nu avem cu ce sa le inlocuim. Avem si niste caroserii in dotarea RATUC pe care dorim sa le transformam in conformitate cu toate normele europene: motorul termic va fi inlocuit cu unul electric, vor avea podea joasa, trapa, locuri speciale pentru persoane cu dizabilitati, computer de bord, sistem pentru numararea calatorilor si cemere video”, a declarat Neag.

Acesta a precizat ca autobuzele care vor fi transformate si care vor fi retrase astfel din circulatie vor fi inlocuite ulterior cu altele noi. “Nu vrem sa scadem numarul mijloacelor de transport care circula. Suntem doar deficitari la capitolul troleibuze”, a adaugat Liviu Neag.

La finalul lunii noiembrie, municipalitatea a pus in circulatie doua troleibuze noi dotate cu sistem de supraveghere video si de numarare a pasagerilor, achizitionate cu 320.000 de euro fiecare. In cazul celor transformate, costul pe autovehicul va fi de aproximativ 250.000 de euro, fara TVA, conform estimarilor.

Alexandra Pacurar
Foto: citynews.ro"

http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10/ratuc-transforma-15-autobuze-in-troleibuze-105379

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Feb 2011 23:58:01    Titlul subiectului: 139570

Intrati pe SEAP si cititi anuntul de participare (113950/13.01.2011), cititi documentatia!

Din documentatia de atribuire:

Citat:
1.1. Obiectul și domeniul de aplicare
Echiparea a 15 bucăți autobuze marca Renault VI, tip PU07A13P//Agora, din parcul propriu, cu echipament de tractiune electrica în vederea transformarii in troleibuz si utilizării pentru transportul urban de călători în Municipiul Cluj Napoca.
E suficient de clar?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 24 Feb 2011 15:22:59    Titlul subiectului: 140383

Azi, 24.02.2011, s-a depus oferta pentru transformearea de autobuze în troleibuze. Astra Bus Arad a fost singurul ofertant.

Articolul:

"Astra Bus vrea un nou contract “de milioane” cu RATUC

Firma aradeana Astra Bus a depus astazi o oferta pentru “echiparea a 15 autobuze articulate cu sistem de actionare electric pentru conversia in troleibuze” a Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (CTATU) Cluj-Napoca. Societatea a furnizat recent regiei doua troleibuze noi, in valoare de 640.000 de euro.

Astra Bus Arad a cerut 3,5 milioane de euro pentru a trasforma 15 caroserii de autobuze uzate in troleibuze, potrivit datelor frunizate de Nicolae Dobos, reprezentantul Serviciului Tehnic al RATUC. Firma a fost singurul ofertant in cadrul licitatiei derulate astazi de regia locala de transport. Costul pentru fiecare caroserie ar fi de peste 233.000 de euro, apropiat de cel platit de RATUC pentru un troleibuz nou cumparat tot de la Astra, adica 320.000 de euro.

In cazul in care oferta va fi admisa de comisia RATUC si se va semna contractul, urmeaza furnizarea caroseriilor uzate catre Astra Bus. Directorul regiei, Liviu Neag, a explicat ca troleibuzele care vor rezulta in urma transformarii vor avea dotari moderne, la standarde europene.

“Avem niste caroserii in dotarea RATUC pe care dorim sa le transformam in conformitate cu toate normele europene: motorul termic va fi inlocuit cu unul electric, vor avea podea joasa, trapa, locuri speciale pentru persoane cu dizabilitati, computer de bord, sistem pentru numararea calatorilor si cemere video”, a declarat anterior Neag.

Comisia va analiza in perioada urmatoare documentatiile si oferta tehnica a celor de la Astra Bus, in vederea atribuirii contractului.

Alexandra Pacurar
"

http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/astra-bus-vrea-un-nou-contract-de-milioane-cu-ratuc-110017/

Să vedem acum carcasele Very Happy.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 16:17:37    Titlul subiectului: 141233

Alte informați despre transformarile RATUC

"Regia Autonoma de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj-Napoca a semnat acum cateva zile contractul de tip acord-cadru cu firma Astra Bus pentru transformarea a 15 autobuze vechi in troleibuze.

Valoarea contractului este de 3,5 milioane de euro, iar clujenii se vor putea plimba cu primul troleibuz “reciclat” peste aproximativ doua luni. “Acum cateva zile am semnat cu Astra Bus si in luna mai ar treuie sa fie prima livrare, sa avem primul troleibuz. Carcasa pe care se va monta sistemul electric am dat-o deja societatii si speram ca pana la finalul lunii aprilie, inceputul lunii mai, sa avem primul troleibuz. Dupa ce o vedem, vom decide cum vom proceda si cu restul”, a declarat directorul RATUC, Liviu Neag.

Directorul regiei a explicat anterior ca RATUC mentine in circulatie o serie de troleibuze uzate pentru ca nu are cu ce sa le inlocuiasca. Troleibuzele vor fi realizate pe niste caroserii de autobuze aflate in dotarea RATUC, pe care se vor monta un motor electric, trapa, locuri speciale pentru persoane cu dizabilitati, computer de bord, sistem pentru numararea calatorilor si cemere video.

Costul estimat pentru un astfel de troleibuz “reciclat” este de 233.000 de euro, in timp ce un troleibuz nou-nout achizitionat de RATUC tot de la Astra, la finalul anului trecut, a costat 320.000 de euro.

Alexandra Pacurar
"

Sursa: citynews.ro

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 20 Mar 2011 02:44:03    Titlul subiectului: 141328

Nu m-as mira ca acea carcasa sa fie 486. Pe 486 nu l-am vazut la strada niciodata, dar apare pe una din poze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 190
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 20 Mar 2011 11:02:41    Titlul subiectului: 141340

Pe 486 l-am vazut vineri, dar era oprit in centru pe prima banda. Am vorbit cu un sofer care mi-a spus ca din 462 deja s-a facut troleibuz si urmeaza sa duca serii de cate 2-3 articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2011 00:23:58    Titlul subiectului: 141376

Shocked 462 este de tip interurban; are (daca mai exista) acel loc pentru bagaje, ori, in caietul de sarcini se spune clar ca e vorba de autobuze urbane. Pe de alta parte, pe 462 nu l-am vazut circuland de mult timp iar pe soferul care il conducea l-am vazut, o vreme, pe 464
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2011 14:36:18    Titlul subiectului: 142795

http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Clujul_are_primul_troleibuz_tunat_-GALERIE_FOTO_0_466753641.html

"Clujul are primul troleibuz tunat

21 aprilie 2011

Autor: Radu Neag

Troleibuzul "tunat" circulă de astăzi

Regia clujeană de transport local a transformat un autobuz într-un troleibuz dotat cu tehnologie de ultimă oră. Primul vehicul dintr-o serie de 15 troleibuze personalizate a fost prezentat astăzi, la depoul din cartierul Gheorgheni al Regiei Autonome de Transport Urban de Călători (RATUC). El va circula pe linia 6.

Aproape ca în emisiunea "Pimp my ride (Personalizează-mi mașina)", astfel a transformat regia clujeană de transport un autobuz învechit în troleibuz! Motivul este eficientizarea costurilor, deoarece un troleibuz obținut prin conversie este cu 50% mai ieftin decât unul nou.

Dotat cu tehnologii moderne

Primul vehicul de acet gen dintr-o serie de 15 care vor circula în următorii ani pe șoselele municipiului a fost prezentat astăzi. Troleibuzul de 149 de locuri e asemănător cu modelele Agora, autobuzele articulate verzi care circulă deja prin oraș.

Troleibuzul "tunat", cu o lungime de 18 metri, e dotat cu șapte camere de supraveghere, sistem de sonorizare, podea coborâtă, un post de conducere modern, cu sisteme electronice de comandă de ultimă generație, aer condiționat, sisteme de afișaj dar și rampă pentru persoanele cu dizabilități, potrivit directorului RATUC, Liviu Neag. Mijlocul de transport în comun va putea circula un milion de kilometri înainte de a fi scos din uz și va consuma de până la 40% mai puțin.

Tunat și la jumătate de preț

Liviu Neag a precizat că un troleibuz obținut prin conversie costă cu până la 50% mai puțin decât unul nou. "Am recurs la această soluție deoarece e criză și avem mai mulți călători pe liniile pe care circulă troleibuze. Prețul unui astfel mijloc de transport este de 230 de mii de euro, jumătate cât un troleibuz nou", a spus Neag.

RATUC va mai beneficia de încă alte 14 mijloace de transport în comun obținute prin conversie, în cadrul unei licitații anunțate în luna februarie. Contractul, cu o durată de doi ani are o valoare estimată de 4,5 milioane de euro.

[ . . . . . ]"

________________________________________

Interesant e ca troleibuzul a primit numarul de parc RATUC #002, numar "refolosit" de la un DAC 117E...
http://cluj.stfp.net/DataJ/L/d/002-25-Dj:1.jpg



001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.5 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

001.jpg



002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.12 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

002.jpg



003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.43 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

003.jpg



004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.25 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

004.jpg



005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.51 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

005.jpg



006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.2 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

006.jpg



007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.64 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

007.jpg



008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.34 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

008.jpg



009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.45 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

009.jpg



010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.91 kb
 Vizualizat:  de 93115 ori

010.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2011 21:30:56    Titlul subiectului: 142809

Sa fie fostul 462?

Sper sa fie un inceput bun, dar daca ati sti ce reclamatii urate exista pe "domnuleprimar" fata de ideea de transformare a autobuzelor respective in troleibuze.

Publicul calator ar trebui informat mai mult in acest sens; sa inteleaga exact cum sta treaba. Mai exact ca:
-echipamentele sunt noi
-caroseria - desi veche de 10 ani - era intr-o stare buna
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2011 23:27:54    Titlul subiectului: 142815

Feliciatari primariei [mai ales], dar si conducerii RATUC, la cat mai multe troleibuze articulate si chiar extinderea retelei.
Companiile de transport [regii] din Cluj si Timisoara sunt singurele care investesc corect si pentru viitor in materie de transport public urban in Transilvania, restul...

Toate se vor duce precum vantul imediat ce troleibuzul va iesi la treaba, daca totusi vor continua sa comenteze unii atunci e clar ca e rea vointa.
Astfel de troleibuze, construite din autobuze circula bine mersi in Polonia si Ungaria. Este cea mai buna solutie pe astfel de vremuri.
Si eu as vrea sa ii intreb pe cei care nu incap de aceasta idee, SH era mai bine, sa nu ai piese de schimb, iar atunci cand gasesti sa nu se potriveasca sau sunt enorm de scumpe pentru ca se fac doar pe comanda speciala?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 04/Dec/2021
Mesaje: 404
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2011 09:48:09    Titlul subiectului: 142826

Bravo RATUC si la mai multe!
Totusi sa nu uite sa cumpere suficiente autobuze in locul celor electrificate, e nevoie de articulate si acolo.

Comentarii vor exista intotdeauna. Mai tineti minte, cand au cumparat cele doua MJT-uri, nu prea stiau oamenii ce sa gaseasca rau la ele, si atunci au inceput comentariile ca de ce au cumparat marfa ungureasca. Apoi s-au calmat spiritele si sunt convins ca si acum va fi la fel.

Singurul lucru care nu ma incanta la aceste Agore transformate este ca au o singura usa in spate si mai este foarte mult din masina dupa usa, deci pe un traseu aglomerat schimbul de calatori nu va fi tocmai usor, sau locurile din spate vor ramane neocupate iar in restul masinii va fi aglomeratie mai mare decat in DAC. Sa spream ca macar Citelisurile, daca vor veni, vor fi cu 4 usi, desi ma tem ca din motive financiare vor fi tot cu 3.

A vazut cineva de mai aproape ce au facut aradenii in locul busonului de alimentare cu motorina? Asa, in pozele mici mi se pare destul de urat. Are ceva functie? Nu ar fi fost mai bine sa aduca tabla la nivel? In fine, e doar un detaliu estetic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2011 10:10:40    Titlul subiectului: 142827

tomi_ms a scris:
Sa spream ca macar Citelisurile, daca vor veni, vor fi cu 4 usi, desi ma tem ca din motive financiare vor fi tot cu 3.
Stai linistit ca vor fii cu 4 usi, am asigurari din partea reprezentantului care a fost la Cluj de la Astra Bus Arad!
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2011 10:53:09    Titlul subiectului: 142828

In schimbul busonului au pus pur si simplu au pus sigla lor. Nu mai are nici o functie.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2011 16:07:57    Titlul subiectului: 142835

Ca tot veni vorba de capacul rezervorului de motorina care nu mai are nici o functie, aceste troleibuze sunt echipate si cu generatoare de curent in cazul in care apare vreo defectiune la retea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 1 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community