Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze Renault Agora L transformate in troleibuze
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 22 Apr 2011 16:38:12    Titlul subiectului: 142836

Din cate stiu eu nu, nu a fost vorba de asa ceva, si in mod sigur ar fi mentionat in stire daca aveau generator.
In caz de pana de curent vine raba Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2019
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 20:24:56    Titlul subiectului: 142969

Cateva observatii personale:
-002 a circulat pe 25, ceea ce e un lucru bun; linia respectiva are nevoie de articulate ca de aer.
-locul pentru bagaje este pastrat
-scaunele din spate sunt asezate in linie, nu in semicerc si niciunul nu e suprainaltat, deci ori motorul de tractiune e mai mic ca la Agorele 12 T, ori pozitionarea lui difera
aceste doua indicii confirma faptul ca 002 provine dintr-un Agora periurban (autorutier); deci, e foarte posibil sa fie 462.
-in interior am observat 4 camere video, cate doua / segment, pe axa mediana a vehiculului
-transmisia face putin zgomot, dar nu exagerat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 22:40:09    Titlul subiectului: 142974

Troleibuzul transformat e 100% unul periurban. Cea ce e mai bine. Motorul e mic, a rămas mult spațiu liber după ce s-a scos motorul disel.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 23:06:33    Titlul subiectului: 142976

Inca nu am vazut personal troleibuzul, dar judecand dupa fotografiile din presa si de pe forumuri, in afara de schimbarea tapiteriei, nu s-a umblat deloc la scaune, au pastrat exact configuratia autobuzului periurban.

Suportul acela pentru bagaje ascundea de fapt rezervorul de motorina, care este mai mare la modelul periurban decat la cel urban, a se vedea inaltimea busonului de alimentare la cele doua versiuni.
Dupa modul cum au eliminat elementele rezervorului din exterior, e evident ca in interior nu au modificat nimic.

Nu vreau sa par obsedat de aceasta idee, e doar o sugestie pentru viitoarele transformari: la 002 rampa pentru scaun rulant este pusa de forma, ca sa fie bifata dotarea, dar scaunul nu se poate fixa in conformitate totala cu normele cu care suntem obisnuiti, dat fiind ca in locul spatarului specific la care trebuie "garat" scaunul cu rotile a fost montat/pastrat un panou de sticla, care unu la mana nu ofera sprijin la franare, doi la mana, din poze am impresia ca manerele unui scaun rulant nu intra pe langa el (oricum sunt aproape scaunele).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 03 Mai 2011 22:23:02    Titlul subiectului: 143263

OAB a scris:
Cateva observatii personale:
...
-transmisia face putin zgomot, dar nu exagerat

Motorul se cam aude, dar fiind vorba de un motor mai puternic decat la troleibuzele solo, e acceptabil, mai ales ca sunetul unui motor electric sanatos nu e prea deranjant. Ceea ce deranjeaza insa foarte tare este ca vibreaza ca Evil or Very Mad . Din clipa cand atinge cam 5km/h vibreaza intr-una, cu exceptia momentelor cand motorul nici nu trage nici nu franeaza. Cel mai urat face cand motorul lucreaza cu rol de franare, la coborare de pe Campului spre Agronomie, de exemplu, toata partea din spate a vibrat foarte tare, si ceva cred ca s-a transmis si in fata.

A mai aparut o bucata de metal prinsa cu doua suruburi mari, in partea de sus a cadrului din articulatie, nu stiu ce rol are, si parca nici lampa de oprire solicitata nu era acolo in burduf.

De altfel, la ora 10 dimineata troleibuzul era in retragere, deci circula doar la orele de varf. Ce sa insemne asta? (DAC-uri articulate circula toata ziua, deci nu capacitatea e motivul)

Ca fapt divers, am prins control si un domn l-a intrebat pe controlor daca masina a circulat si ca autobuz la Cluj, la care controlorul i-a raspuns ca nu, cand a fost adus l-au dus direct la transformat. Acum ori nu stie bine controlorul, ori se face dezinformare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bianca



Data înscrierii: 27/Apr/2011
Ultima vizita: 15/Dec/2018
Mesaje: 18
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 22 Mai 2011 13:09:14    Titlul subiectului: 13725 143767

Sincer nu stiu ce cu zgomotul ala, dar dat fiind ca troleibuzul e "nou" mi se pare inacceptabil. Nici nu a iesit din fabrica si suna mai urat ca DAC-rile matusalemice ce le vezi zi de zi.
Trebuiau sa se concentreze pe aspectele importante legata in primul rand de fiabilitate, confortul pasagerilor: mai putine scaune, mai ales langa caile de acces (se vede ca proiectantii merg cu masina personala...

De ce camerele de luat vederi, afisaj electronic al traseelor, vopseaua si alte bazaconii reprezinta o prioritate? Ca pasager vreau sa avem un minim de confort pe toate masinile cum ar fi aerul condtitionat, incalzire iarna si, apoi, daca mai sunt bani putem trece si la chestiile (hytech) gen camere. Pe langa ca nu sunt destule, unele sunt sub orice critica, dar daca avem cateva superdotate e ok?. E ca si cum ai manca 3 zile pe luna la restaurant iar in restul de 27 cauti prin tomberoane...bine gandit!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2019
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 22 Mai 2011 23:35:19    Titlul subiectului: 143778

In mod normal, toate autobuzele cu loc pentru bagaje si scaune din spate asezate in linie ar trebui transformate in troleibuze. Masinile respective nu sunt gandite sa circule in orase, ci inafara acestora. Cand au sosit, s-au comportat impecabil; acum, la unele din ele am constatat:
-smucituri la trecerea din treapta a II-a in a III-a daca pedala de acceleratie nu e apasata tare
-uruit
-vibratii ale cardanului
-(valabil, o perioada, pentru 465; in prezent, problema e rezolvata) ambalarea excesiva a motorului pentru ca autobuzul sa poata porni de pe loc; efectiv, cutia nu vroia sa intre in viteza daca motorul ar i fost turat in limitele normale
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 12:40:39    Titlul subiectului: 144231

Am calatorit ieri cu jucaria pe tot parcursul lui 25 si n-am gasit ceva care sa ma deranjeze vizual, auditiv sau mai stiu eu... Din perspectiva unui simplu calator ma declar incantat de conditiile oferite de acest vehicul.


IMG_6858.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.3 kb
 Vizualizat:  de 16386 ori

IMG_6858.JPG



IMG_6868.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.71 kb
 Vizualizat:  de 16386 ori

IMG_6868.JPG



IMG_6873.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.29 kb
 Vizualizat:  de 16386 ori

IMG_6873.JPG



IMG_6875.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.11 kb
 Vizualizat:  de 16386 ori

IMG_6875.JPG



IMG_6889.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.28 kb
 Vizualizat:  de 16386 ori

IMG_6889.JPG



IMG_6890.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.16 kb
 Vizualizat:  de 16386 ori

IMG_6890.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 02 Iun 2011 17:04:30    Titlul subiectului: 144244

Catre radub:
Felicitări, cineva care nu are nici un comentariu negativ despre acest troleibuz. Nu i-ai găsit nod în papură și nimic ceva de genul acesta.
Nou și ceva mai puțin nou: Data pozarii 21 aprilie 2011 primul tur al lui 002 prin Cluj-Napoca, făcut pe ruta 25: Garaj Gheorghieni - garaj Manastur. Cand a urcat prima data Calea Mănăștur a fost laudat de către șeful Astra Bus cu care vorbeam eu. A urcat fără probleme.

3 mai 2011 ora 10:23 retragere spre garaj Gheorgeni

3 mai 2011 ora: 13:15 după ce a ieșit din garaj.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 00:06:22    Titlul subiectului: 144314

004, noul troleibuz care provine din autobuz.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 112
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 14:51:08    Titlul subiectului: 144350

Sincer sa fiu nu prea inteleg de ce tot experimenteaza cu designurile cei de la Astra la autobuzele modificate in trolee. Deja si la primul am remarcat masca din fata gri in jurul farurilor si ca au eliminat sigla Renault de pe tot vehiculul (nu stiu totusi de ce), dar vad ca cel adus acum este vopsit in negru in jurul stopurilor din spate. Asa nu va avea RATUC un design unic si prin asta un brand niciodata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2019
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 16:53:01    Titlul subiectului: 144742

Ai reusit sa vezi daca la 004 scaunele din spate sunt in forma de semicerc sau coliniare, ca la 002?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 22:43:49    Titlul subiectului: 145410

004, sambata, Manastur, Pod Calvaria, Centru:


IMG_7378.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.87 kb
 Vizualizat:  de 15942 ori

IMG_7378.JPG



IMG_7423.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.33 kb
 Vizualizat:  de 15942 ori

IMG_7423.JPG



IMG_7452.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.09 kb
 Vizualizat:  de 15942 ori

IMG_7452.JPG



IMG_7453.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.45 kb
 Vizualizat:  de 15942 ori

IMG_7453.JPG



IMG_7482.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.71 kb
 Vizualizat:  de 15942 ori

IMG_7482.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2011 10:11:53    Titlul subiectului: 145747

OAB a scris:
Ai reusit sa vezi daca la 004 scaunele din spate sunt in forma de semicerc sau coliniare, ca la 002?

Semicerc... Multumim pentru pozele postate.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
neobluenet



Data înscrierii: 20/Iul/2011
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 35
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 12:55:34    Titlul subiectului: 146259

Astazi l-am vazut pe 006 in probe. Probabil pe saptamana viitoare o sa intre pe traseu, ramane de vazut pe ce linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 19:10:39    Titlul subiectului: 146590

006 este articulat din prima tura sau din a doua, adica are scaunele asezate in linie sau in semicerc? Pentru ca daca este din prima tura este sigur fostul 465.
In alta ordine de idei, ce numere de parc au avut 004 si 006 cat au circulat ca autobuze, pentru ce stim ca 002 a avut 462.
Este interesant cum sunt numerotate din doi in doi.

_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 31 Iul 2011 23:35:22    Titlul subiectului: 146913

006 ieri dimineata, in Manastur:


IMG_9109.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.1 kb
 Vizualizat:  de 15337 ori

IMG_9109.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 01 Aug 2011 20:52:59    Titlul subiectului: 146943

Mai mult ca sigur ca 006 are scaunele in semicerc. Ai sa observi daca te uiti mai atent niste diferente intre 002 si 006!
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Oct/2019
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 07 Aug 2011 01:16:34    Titlul subiectului: 147396

Atunci 004 sa fie fostul 486? Eram sigur ca unul din troleibuzele cu scaune in semicerc e 474, dar nu stiam care.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 18 Sep 2011 09:49:02    Titlul subiectului: 148674

004 este fostul 486.
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 1137
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 18 Sep 2011 17:20:40    Titlul subiectului: 148706

Am vazut acum o saptamana in Turda un articulat remorcat. il aduceau la Cluj, deci trebuie sa apara cat de curand la strada
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 19 Sep 2011 17:46:23    Titlul subiectului: 148731

Dacă sunt transformate în Arad nu ar trebui să intre în Cluj prin vest deci prin Mănăștur ? Cea ce înseamnă că nu prea avea ce căuta prin Turda. Numai dacă nu au ales altă rută de a le aduce.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 1137
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 19 Sep 2011 20:49:10    Titlul subiectului: 148737

Cred ca este foarte greu sa cobori cu un articulat in spate pe acele pante dinspre Oradea (Bucea).
Astfel cred ca ruta Arad-Vintul-Alba-Turda-Cluj nu este un ocol prea mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 19 Sep 2011 21:10:10    Titlul subiectului: 148739

Și probabil au mers pe autostradă că nu cred că e ușor să cobori nici curba morții dinspre Feleac cu așa ceva... Probabil nu vom ști niciodată asta. Căci nu avem pe nimeni din angajații RATUC printre noi.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
neobluenet



Data înscrierii: 20/Iul/2011
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 35
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 20 Sep 2011 09:18:11    Titlul subiectului: 148746

Autobuzele si troleibuzele nu sunt transportate cu trenul? Cel putin cand au venit ultimele Renault-uri solo au fost aduse cu trenul. Si Agorele la fel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 2 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community