Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Vin 22 Apr 2011 16:38:12 Titlul subiectului: |
142836 |
|
Din cate stiu eu nu, nu a fost vorba de asa ceva, si in mod sigur ar fi mentionat in stire daca aveau generator.
In caz de pana de curent vine raba
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 27 Apr 2011 20:24:56 Titlul subiectului: |
142969 |
|
Cateva observatii personale:
-002 a circulat pe 25, ceea ce e un lucru bun; linia respectiva are nevoie de articulate ca de aer.
-locul pentru bagaje este pastrat
-scaunele din spate sunt asezate in linie, nu in semicerc si niciunul nu e suprainaltat, deci ori motorul de tractiune e mai mic ca la Agorele 12 T, ori pozitionarea lui difera
aceste doua indicii confirma faptul ca 002 provine dintr-un Agora periurban (autorutier); deci, e foarte posibil sa fie 462.
-in interior am observat 4 camere video, cate doua / segment, pe axa mediana a vehiculului
-transmisia face putin zgomot, dar nu exagerat
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 27 Apr 2011 22:40:09 Titlul subiectului: |
142974 |
|
Troleibuzul transformat e 100% unul periurban. Cea ce e mai bine. Motorul e mic, a rămas mult spațiu liber după ce s-a scos motorul disel.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mie 27 Apr 2011 23:06:33 Titlul subiectului: |
142976 |
|
Inca nu am vazut personal troleibuzul, dar judecand dupa fotografiile din presa si de pe forumuri, in afara de schimbarea tapiteriei, nu s-a umblat deloc la scaune, au pastrat exact configuratia autobuzului periurban.
Suportul acela pentru bagaje ascundea de fapt rezervorul de motorina, care este mai mare la modelul periurban decat la cel urban, a se vedea inaltimea busonului de alimentare la cele doua versiuni.
Dupa modul cum au eliminat elementele rezervorului din exterior, e evident ca in interior nu au modificat nimic.
Nu vreau sa par obsedat de aceasta idee, e doar o sugestie pentru viitoarele transformari: la 002 rampa pentru scaun rulant este pusa de forma, ca sa fie bifata dotarea, dar scaunul nu se poate fixa in conformitate totala cu normele cu care suntem obisnuiti, dat fiind ca in locul spatarului specific la care trebuie "garat" scaunul cu rotile a fost montat/pastrat un panou de sticla, care unu la mana nu ofera sprijin la franare, doi la mana, din poze am impresia ca manerele unui scaun rulant nu intra pe langa el (oricum sunt aproape scaunele).
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mar 03 Mai 2011 22:23:02 Titlul subiectului: |
143263 |
|
OAB a scris: | Cateva observatii personale:
...
-transmisia face putin zgomot, dar nu exagerat |
Motorul se cam aude, dar fiind vorba de un motor mai puternic decat la troleibuzele solo, e acceptabil, mai ales ca sunetul unui motor electric sanatos nu e prea deranjant. Ceea ce deranjeaza insa foarte tare este ca vibreaza ca . Din clipa cand atinge cam 5km/h vibreaza intr-una, cu exceptia momentelor cand motorul nici nu trage nici nu franeaza. Cel mai urat face cand motorul lucreaza cu rol de franare, la coborare de pe Campului spre Agronomie, de exemplu, toata partea din spate a vibrat foarte tare, si ceva cred ca s-a transmis si in fata.
A mai aparut o bucata de metal prinsa cu doua suruburi mari, in partea de sus a cadrului din articulatie, nu stiu ce rol are, si parca nici lampa de oprire solicitata nu era acolo in burduf.
De altfel, la ora 10 dimineata troleibuzul era in retragere, deci circula doar la orele de varf. Ce sa insemne asta? (DAC-uri articulate circula toata ziua, deci nu capacitatea e motivul)
Ca fapt divers, am prins control si un domn l-a intrebat pe controlor daca masina a circulat si ca autobuz la Cluj, la care controlorul i-a raspuns ca nu, cand a fost adus l-au dus direct la transformat. Acum ori nu stie bine controlorul, ori se face dezinformare.
|
|
Sus |
|
|
bianca
Data înscrierii: 27/Apr/2011 Ultima vizita: 15/Dec/2018 Mesaje: 18 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 22 Mai 2011 13:09:14 Titlul subiectului: 13725 |
143767 |
|
Sincer nu stiu ce cu zgomotul ala, dar dat fiind ca troleibuzul e "nou" mi se pare inacceptabil. Nici nu a iesit din fabrica si suna mai urat ca DAC-rile matusalemice ce le vezi zi de zi.
Trebuiau sa se concentreze pe aspectele importante legata in primul rand de fiabilitate, confortul pasagerilor: mai putine scaune, mai ales langa caile de acces (se vede ca proiectantii merg cu masina personala...
De ce camerele de luat vederi, afisaj electronic al traseelor, vopseaua si alte bazaconii reprezinta o prioritate? Ca pasager vreau sa avem un minim de confort pe toate masinile cum ar fi aerul condtitionat, incalzire iarna si, apoi, daca mai sunt bani putem trece si la chestiile (hytech) gen camere. Pe langa ca nu sunt destule, unele sunt sub orice critica, dar daca avem cateva superdotate e ok?. E ca si cum ai manca 3 zile pe luna la restaurant iar in restul de 27 cauti prin tomberoane...bine gandit!
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 22 Mai 2011 23:35:19 Titlul subiectului: |
143778 |
|
In mod normal, toate autobuzele cu loc pentru bagaje si scaune din spate asezate in linie ar trebui transformate in troleibuze. Masinile respective nu sunt gandite sa circule in orase, ci inafara acestora. Cand au sosit, s-au comportat impecabil; acum, la unele din ele am constatat:
-smucituri la trecerea din treapta a II-a in a III-a daca pedala de acceleratie nu e apasata tare
-uruit
-vibratii ale cardanului
-(valabil, o perioada, pentru 465; in prezent, problema e rezolvata) ambalarea excesiva a motorului pentru ca autobuzul sa poata porni de pe loc; efectiv, cutia nu vroia sa intre in viteza daca motorul ar i fost turat in limitele normale
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 02 Iun 2011 12:40:39 Titlul subiectului: |
144231 |
|
Am calatorit ieri cu jucaria pe tot parcursul lui 25 si n-am gasit ceva care sa ma deranjeze vizual, auditiv sau mai stiu eu... Din perspectiva unui simplu calator ma declar incantat de conditiile oferite de acest vehicul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.3 kb |
Vizualizat: |
de 22296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.71 kb |
Vizualizat: |
de 22296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.29 kb |
Vizualizat: |
de 22296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.11 kb |
Vizualizat: |
de 22296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.28 kb |
Vizualizat: |
de 22296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.16 kb |
Vizualizat: |
de 22296 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 02 Iun 2011 17:04:30 Titlul subiectului: |
144244 |
|
Catre radub:
Felicitări, cineva care nu are nici un comentariu negativ despre acest troleibuz. Nu i-ai găsit nod în papură și nimic ceva de genul acesta.
Nou și ceva mai puțin nou: Data pozarii 21 aprilie 2011 primul tur al lui 002 prin Cluj-Napoca, făcut pe ruta 25: Garaj Gheorghieni - garaj Manastur. Cand a urcat prima data Calea Mănăștur a fost laudat de către șeful Astra Bus cu care vorbeam eu. A urcat fără probleme.
3 mai 2011 ora 10:23 retragere spre garaj Gheorgeni
3 mai 2011 ora: 13:15 după ce a ieșit din garaj.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 00:06:22 Titlul subiectului: |
144314 |
|
004, noul troleibuz care provine din autobuz.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 14:51:08 Titlul subiectului: |
144350 |
|
Sincer sa fiu nu prea inteleg de ce tot experimenteaza cu designurile cei de la Astra la autobuzele modificate in trolee. Deja si la primul am remarcat masca din fata gri in jurul farurilor si ca au eliminat sigla Renault de pe tot vehiculul (nu stiu totusi de ce), dar vad ca cel adus acum este vopsit in negru in jurul stopurilor din spate. Asa nu va avea RATUC un design unic si prin asta un brand niciodata.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 16:53:01 Titlul subiectului: |
144742 |
|
Ai reusit sa vezi daca la 004 scaunele din spate sunt in forma de semicerc sau coliniare, ca la 002?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Iul 2011 22:43:49 Titlul subiectului: |
145410 |
|
004, sambata, Manastur, Pod Calvaria, Centru:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.87 kb |
Vizualizat: |
de 21852 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.33 kb |
Vizualizat: |
de 21852 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.09 kb |
Vizualizat: |
de 21852 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.45 kb |
Vizualizat: |
de 21852 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.71 kb |
Vizualizat: |
de 21852 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TsE
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 02/Oct/2019 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 11 Iul 2011 10:11:53 Titlul subiectului: |
145747 |
|
OAB a scris: | Ai reusit sa vezi daca la 004 scaunele din spate sunt in forma de semicerc sau coliniare, ca la 002? |
Semicerc... Multumim pentru pozele postate.
_________________ TsE |
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 22 Iul 2011 12:55:34 Titlul subiectului: |
146259 |
|
Astazi l-am vazut pe 006 in probe. Probabil pe saptamana viitoare o sa intre pe traseu, ramane de vazut pe ce linie.
|
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 19:10:39 Titlul subiectului: |
146590 |
|
006 este articulat din prima tura sau din a doua, adica are scaunele asezate in linie sau in semicerc? Pentru ca daca este din prima tura este sigur fostul 465.
In alta ordine de idei, ce numere de parc au avut 004 si 006 cat au circulat ca autobuze, pentru ce stim ca 002 a avut 462.
Este interesant cum sunt numerotate din doi in doi.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Iul 2011 23:35:22 Titlul subiectului: |
146913 |
|
006 ieri dimineata, in Manastur:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.1 kb |
Vizualizat: |
de 21247 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 01 Aug 2011 20:52:59 Titlul subiectului: |
146943 |
|
Mai mult ca sigur ca 006 are scaunele in semicerc. Ai sa observi daca te uiti mai atent niste diferente intre 002 si 006!
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 07 Aug 2011 01:16:34 Titlul subiectului: |
147396 |
|
Atunci 004 sa fie fostul 486? Eram sigur ca unul din troleibuzele cu scaune in semicerc e 474, dar nu stiam care.
|
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 18 Sep 2011 09:49:02 Titlul subiectului: |
148674 |
|
004 este fostul 486.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 18 Sep 2011 17:20:40 Titlul subiectului: |
148706 |
|
Am vazut acum o saptamana in Turda un articulat remorcat. il aduceau la Cluj, deci trebuie sa apara cat de curand la strada
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 19 Sep 2011 17:46:23 Titlul subiectului: |
148731 |
|
Dacă sunt transformate în Arad nu ar trebui să intre în Cluj prin vest deci prin Mănăștur ? Cea ce înseamnă că nu prea avea ce căuta prin Turda. Numai dacă nu au ales altă rută de a le aduce.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 19 Sep 2011 20:49:10 Titlul subiectului: |
148737 |
|
Cred ca este foarte greu sa cobori cu un articulat in spate pe acele pante dinspre Oradea (Bucea).
Astfel cred ca ruta Arad-Vintul-Alba-Turda-Cluj nu este un ocol prea mare.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 19 Sep 2011 21:10:10 Titlul subiectului: |
148739 |
|
Și probabil au mers pe autostradă că nu cred că e ușor să cobori nici curba morții dinspre Feleac cu așa ceva... Probabil nu vom ști niciodată asta. Căci nu avem pe nimeni din angajații RATUC printre noi.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 09/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 20 Sep 2011 09:18:11 Titlul subiectului: |
148746 |
|
Autobuzele si troleibuzele nu sunt transportate cu trenul? Cel putin cand au venit ultimele Renault-uri solo au fost aduse cu trenul. Si Agorele la fel.
|
|
Sus |
|
|
|