Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Mihai Bravu
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 18/Iun/2019
Mesaje: 762
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 23 Sep 2011 15:49:23    Titlul subiectului: 148920

In sfarsit, ceva notabil pe santierul de la Pasajul Mihai Bravu.

S-a inceput lucrul la rampele de urcare si coborare, deocamdata doar pentru sensul dinspre Vacaresti catre Vitan. S-au turnat deasemenea cativa piloni pe partea dreapta a Dimbovitei, pentru acelasi sens.

Iata si cateva imagini, mergand pe santier dinspre Calea Vacaresti catre Calea Vitan.



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.22 kb
 Vizualizat:  de 11761 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.89 kb
 Vizualizat:  de 11761 ori

Imag006.jpg



Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  266.49 kb
 Vizualizat:  de 11761 ori

Imag007.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.55 kb
 Vizualizat:  de 11761 ori

Imag008.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.53 kb
 Vizualizat:  de 11761 ori

Imag009.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  325.39 kb
 Vizualizat:  de 11761 ori

Imag011.jpg



Imag017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  324.43 kb
 Vizualizat:  de 11761 ori

Imag017.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.04 kb
 Vizualizat:  de 11761 ori

Imag012.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 18/Iun/2019
Mesaje: 762
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 17:13:41    Titlul subiectului: 150978

Am vizitat astazi santierul la pasaj. Stadiul lucrarilor este fix si exact acelasi ca acum aproape 3 luni, cand am fost eu ultima oara, iar totul pare a fi abandonat... Au inceput sa apara resturi si gunoaie prin gropile de la santier, unul dintre piloni deja a fost mazgalit cu spray... Are cineva idee ce se intampla? Rolling Eyes
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 21:41:17    Titlul subiectului: 150989

Nu sunt bani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 31/Mai/2019
Mesaje: 624
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 23:15:45    Titlul subiectului: 150990

Proiectul a fost abandonat, neoficial (bineinteles ca n-o sa zica nimeni asta in presa); in aceeasi situatie sunt alte proiecte: strapungerea Splaiul Indepedentei - A1, Bulevardul Uranus, Pasajul Doamna Ghica-Delfinului si altele...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Vin 06 Apr 2012 07:56:18    Titlul subiectului: 154698

S-au reluat lucrarile la pasaj, la ambele capete chiar.
Sa vedem cu ce spor si cu ce rezultate.

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 18/Iun/2019
Mesaje: 762
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 21 Apr 2012 18:42:08    Titlul subiectului: 155204

Nici vorba... Azi am trecut pe acolo si santierul este exact in acelasi stadiu in care era in septembrie trecut... Nici urma de muncitor, decat doua-trei utilaje si paznicii care pazesc locul...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Iun 2012 11:00:03    Titlul subiectului: 156627

Lucrarila la pasajul Mihai Bravu bat pasul pe loc. Am trecut pe acolo, sunt cativa muncitori, dar cam atat. Pilonii sunt construiti doar pe un sens. In schimb traficul este un cosmar, mai ales inspre Piata Sudului. Sunt curios daca vor incepe lucrarile la pasajul de la Piata Sudului inainte de finalizarea acestui pasaj sau dupa.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Iun/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 20 Iun 2012 19:54:55    Titlul subiectului: 156636

Probabil ca in buna traditie, de bine ce s-a dat drumul pe respectivul pasaj, traficul se va inchide din cauza lucrarilor de la Piata Sudului... Reteaua aia de troleu sta degeaba...
Daca incepe si pasajul la Sudului, adio tramvai pe acolo inca un numar de ani, poate daca nu vor infiinta niste linii naveta chinuite - Ghencea - Piata Sudului si Sudului- Romprim, ceea ce putin probabil si in locul tramvaiului vor trage o linie de autobuz. Si uite asa o tragem din santier in santier, ca pe vremea lui nea Nicu, sa nu putem respira un pic, Va amintiti deranjul cu M2 si lucrarile conexe... de frecasera traseele din zona de le-au mers fulgii pana s-au desfiintat (ori ciuntit, ca "scurtat" e prea bland).

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Iun 2012 22:02:50    Titlul subiectului: 156638

Totusi nu inteleg, de ce au cheltuit banii pentru prelungirea retelei de troleibuz, daca stiau ca se va construi pasajul de la Mihai Bravu si posibil cel de la Piata Sudului ? Nu puteau sa prelungeasca reteaua dupa finalizarea pasajelor ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Iun/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 20 Iun 2012 23:10:44    Titlul subiectului: 156641

De unde sa stie, ca asa e la noi, vezi si cu asfaltarile, nu e strada gata nici asfaltul racit ca vin sa sparga, ca lucrarea era programata (taman atunci !). Da-i si racaie, sparge frumusete de strada ca sa bage magistrala de termoficare; si in Drumul Taberei, inainte sa vina cu metroul s-au apucat sa reabiliteze strada, sa puna borduri noi, plantat copaci ca dupa aia sa vina astia sa scormone pentru M5. Nu se stie de la inceput de noile proiecte sau cred ca astea sunt vise, nu o sa le puna prea curand in practica.
Sa luam ca exemplu cele doua proiecte de pasaje vehiculate - Piata Sudului si Charles de Gaule - cine stie cand se vor apuca de astea, povesti, au astia bani de pasaje... si se apuca primarele sa infrumuseteze/modernizeze in zona si atunci cand termina si lumea nu apuca sa se bucure ca lumea, bang!, santier, scormonire si distrugere ca e in proiect...

Asa, si linia de tramvai rugineste: 2-3 statii de la Dambovita in sus spre Vitan si 2-3 statii in vale spre Oltenitei. Siguri pe ei ca o sa lucreze zi-lumina la proiectul asta, au taiat troleul - putea sa-l lase pana in momentul in care lucrarile vor cere mutarea/inlaturarea retelei. Dar ei nu, e mai bine asa, sa nu circule, in viziuunea lor n-a murit nimeni daca a mers cu 313, 381 si nu cu 76... Troleibuzul se umplea de la Piata Sudului spre Resita, iar 381 doar face schimb - varsa si ia popor spre Resita.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 14/Mai/2019
Mesaje: 303
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Joi 21 Iun 2012 00:36:42    Titlul subiectului: 156642

Sau puteau mentine traseul,inlocuind troleibuzele cu autobuze. Probabil figura ca nerentabil... Oricum e bataie de joc ce este acum pe Vacaresti la acest pasaj,traficul e un cosmar!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Iun/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 21 Iun 2012 01:12:54    Titlul subiectului: 156643

Mai trebuia un 676 ca sa se ia la bataie cu 634. Autobuze inlocuitoare sunt - 312, 313 si 381 - pe Vacaresti 381 avea mers de expres, acum opreste si la Pridvorului (si in toate statiile posibile de pe traseul lui - singurele pe care le sarea inainte erau Povernei si Pridvorului (daca nu chiar si Costache Stamate). Au mutat statia de tramvai mai langa mall si aia a fost.
Daca prin absurd, proiectul pasajului s-ar anula, ar fi abandonat, etc, ce facem, ramanem cu picioarele si restul de rampa realizate?
In cazul asta va fi un scandal monstru, soldat cu refacerea zonei pe banii firmei constructoare.

Dar, cel mai bine o sa vedem o demarare a lucrarilor ca la Basarab, de o sa le sfaraie calcaiele si nu mai stiu de ei. Cu inaugurare prematura (si dare in folosinta) asa cum ne-am obisnuit. Poveste clasica.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Iun 2012 06:48:21    Titlul subiectului: 156644

Alta intrebare. De ce stagneaza lucrarile ? Sunt probleme cu finantarea ? Asa se intampla cu majoritatea lucrarilor in capitala, incep pompos si pe urma intarzie cu 1-2 ani sau chiar mai mult.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 10/Iun/2019
Mesaje: 250
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 21 Iun 2012 11:19:50    Titlul subiectului: 156645

Dar de ce nu s-or fi gandit la varianta unui 76 pe bulevardul Constantin Brancoveanu - Oltenitei - Sincai - Unirii? Si in felul asta scapau de cele 2 pasaje.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Iun/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 21 Iun 2012 19:18:12    Titlul subiectului: 156652

Au facut-o in perspectiva legarii candva la restul retelei. A mai fost troleibuz pe Oltenitei, desfiintat din motive de metrou si suprapuneri inutile - ultimul a fost incercarea numita 99 Sura Mare-Metalurgiei. La Mihai Bravu o sa fie distractiv, caci vor termina o jumatate de pod si vor incepe lucrul la cealalta - o sa fie un fel de Barbu Vacarescu, cu circulatia franjuri pe dedesubt.
Se putea lasa troleibuzul nestingherit, cu o modificare provizorie - sensul spre Piata Unirii deviat prin Costache Stamate (putin cam dificil cu piatetuta aia de acolo) si Pridvorului. Nu au vrut sarme pe acolo sa nu incurce lucrarile, Si cand o fi gata podul, adio panorama spre Asmita cand vii pe Tineretului. Aia era singura zona care trebuia siluita cu poduri - deocamdata locuitorii din zona au privelistea psihedelica a unor pile care sprijina cerul. Metroul ar fi impiedicat realizarea unui pasaj subteran?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 20:41:57    Titlul subiectului: 160181

Este o mare rusine ce se intampla. Stadiul lucrarilor este cam tot acelasi, cu cel din luna septembrie 2011 (primul post al lui Kaustik de pe aceasta pagina a topicului). Pasajul trebuia terminat la inceptul acestui an conform termenului initial. Traficul este ingreunat in special dinspre Piata Sudului.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 06/Iun/2019
Mesaje: 1832
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 01 Noi 2012 20:55:49    Titlul subiectului: 160187

rosetti61 a scris:
Metroul ar fi impiedicat realizarea unui pasaj subteran?

Nu. Traseul metroului n-are treaba cu soseaua pana la statia de metrou Mihai Bravu. ( Adica vreo 200 metri departare de Dambovita).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 11:58:48    Titlul subiectului: 162021

Lucrarile la pasaj se vor muta la ... tribunal. Primaria capitalei a reziliat contractul cu firma care trebuia sa asigure constructia acestui pasaj si care "printr-o stranie coincidenta" apartine lui Nelu Iordache. Articolul se gaseste aici

Citat:
Primăria Capitalei caută avocați contra firmei lui Nelu Iordache,constructorul Pasajului Mihai Bravu• 28 Ianuarie 2013 - 07:35 • Alexandru Ionita

După ce a reziliat contractul Primăriei Capitalei cu firma care construiește Pasajul Mihai Bravu - Calea Văcărești, municipalitatea se pregătește pentru un conflict juridic cu firma baronului asfaltului Nelu Iordache. Pasajul Mihai Bravu-Calea Văcărești a dat peste cap traficul din zonă de peste doi ani, iar progresul lucrărilor este aproape insesizabil.
Pe ordinea de zi a ședinței Consiliului General al Municipiului București din data de 29 ianuarie a fost introdus un proiect care prevede încheierea unui contract de consultanță, asistență și reprezentare juridică privind proiectul pasajului suprateran Mihai Bravu - Văcărești. Concret, Primăria Capitalei cere angajarea unor avocați care să o reprezinte în instanță în cazul unui eventual proces pentru banii pe care îi datorează firma lui Nelu Iordache, intrată în insolvență din decembrie 2012.
„Întrucât Municipiul București trebuie să depună, în regim de urgență, toate diligențele pentru a identifica posibile creanțe ce pot face obiectul cereri de admitere a creanțelor asupra averii debitoarei SC Romstrade (...)având în vedere impactul negativ și consecințele financiare deosebit de grave ce vor apărea ca urmare a lipsei de consultanță", sunt motivele invocate în textul proiectuli de hotărâre ce va fi supus marți votului Consilierilor Generali.
Pasajul Mihai Bravu-Calea Văcărești a dat peste cap traficul din zonă de peste doi ani, iar progresul lucrărilor este aproape insesizabil. Devierea traficului și vremea de iarnă au creat din nou mari bătăi de cap șoferilor care circulă prin zonă în acesta iarnă, iar primarul Sorin Oprescu a declarat recent că lucrările se vor termina abia peste încă 2 ani."Acum este în expertiză și trebuie scos din nou la licitație. Va fi gata în martie 2014", a spus Oprescu în luna decembrie, după rezilierea contractului cu Romstrade. Edilul-șef al Capitalei amenința că acest lucru se va întâmpla încă din toamnă, acuzând că întârzierile lucrărilor se datorează în mare parte constructorului.
Achiziționarea serviciilor juridice a fost un subiect controversat în ultimele ședințe ale Consiliului General al Municipiului București, unde consilierii USL și-au acuzat colegii din PDL că ar fi ales, în alte cazuri, serviciile cabinetului de avocatură al lui Valeriu Stoica, membru al partidului. În replica reprezentanții PDL în CGMB își acuzau colegii din USL că ar fi contractat și ei, la rândul lor, serviciile cabinetului lui Dan Șova.

Asadar, dragi soferi si locuitori din zona de sud a capitalei mai aveti de asteptat...............cel putin 2 ani pana va fi gata santierul.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Mar 2013 20:19:13    Titlul subiectului: 163140

Este oficial, santierul a intrat in conservare. De fapt lucrarile se oprisera de mult, dar acum au recunoscut si autoritatile. Articolul se gaseste aici

Citat:
Pasajul de la Mihai Bravu: Primăria Capitalei pune șantierul în conservare

În timp ce șantierul pasajului Mihai Bravu-Vacărești stă abandonat de mai bine de șase luni și dă mari bătăi de cap șoferilor, Primăria a angajat muncitori care să evalueze lucrările deja efectuate și să pună construcția în conservare până la reluarea lucrărilor care ar putea avea loc cel mai devreme în vara acestui an.
Lucrările la Pasajul Mihai Bravu s-au oprit de mai bine de șase luni, după ce firma constructoare a intrat in faliment, iar contractul cu Primăria a fost reziliat. Între timp, municipalitatea se vede nevoită să cheltuiască bani de la buget pentru conservarea lucrărilor făcute de firma Romstrade, deținută de baronul asfaltului Nelu Iordache.
„Până la atribuirea unui nou contract pentru finalizarea execuției obiectivului de investiții printr- o nouă procedură, prevăzută de materia achizițiilor publice, s-au contractat lucrări de protecție a structurilor deja executate în vederea conservării temporare a lucrării aferente obiectivului de investiții Pasaj suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii, precum și lucrări de expertiză (necesare unei corecte identificări a stadiului calitativ și cantitativ executat)", se precizează într-un răspuns al biroului de presă al Primărei Capitalei pentru EVZ.
Astfel, Primăria plătește 15.000 de euro pentru verificarea lucrărilor făcute de firma lui Nelu Iordache, dar și pentru conservarea lucrărilor făcute până în prezent.
Pasajul ar fi trebuit să fie dat în folosință în primăvara anului 2012 dar termenul de finalizare al lucrărilor nu a fost respectat. Mai mult decât atât, lucrările au fost sistate în vara anului trecut deoarece compania Romstrade a intrat în insolvență, contractul fiind asftel reziliat automat.
Consiliul General al Municipiului București a votat recent un proiect care prevede încheierea unui contract de consultanță, asistență și reprezentare juridică privind proiectul pasajului suprateran Mihai Bravu - Văcărești. Concret, Primăria Capitalei cere angajarea unor avocați care să o reprezinte în instanță în cazul unui eventual proces pentru banii pe care îi datorează firma lui Nelu Iordache, intrată în insolvență din decembrie 2012.
Primarul general, Sorin Oprescu, a declarat recent că va scoate din nou la licitație acest pasaj, lucrările urmând să reînceapă abia la vară.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Noi 2013 08:32:28    Titlul subiectului: 168632

Lucrarile s-au reluat de ceva timp. Vinerea trecuta am trecut prin zona si se lucra de zor. Nu stiu care este noua firma care se ocupa de aceste lucrari. Stie cineva mai multe detalii ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Noi 2013 22:11:58    Titlul subiectului: 168787

Veste buna, lucrarile de la pasaj sunt in grafic. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Lucrările la pasajul Mihai Bravu evoluează cu repeziciune. Cum arată primul pod

Lucrările la pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii se derulează cu repeziciune. Primul pod ar trebui finalizat în martie 2014, iar întreaga lucrare ar trebui dată în folosință în decembrie anul viitor.
Pe Calea Văcărești se lucrează de zor la primul pod al pasajului suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii. În aceste zile se realizează eșafodajele pentru montarea podului metalic. Primul pod ar trebui finalizat în martie anul viitor, iar cel de-al doilea în decembrie 2014.

"Pasajul rezolvă conflictul de circulație de la nivelul a două puncte esențiale - Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului", declara primarul general, Sorin Oprescu, în cadrul vizitei făcute pe șantier pe 11 octombrie.

Potrivit edilului-șef beneficiarii direcți ai viitorului pasaj vor fi aproximativ 650.000 de oameni și 450.000 de mașini care "în fiecare seară se retrag acasă din zona de nord a Capitalei".
Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcția Calea Văcărești – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Lungimea totală a lucrării este de 644 metri.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 17:44:28    Titlul subiectului: 168885

Primul pod va fi gata, in luna martie, anul 2014. Sa speram ca asa va fi. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Oprescu: Pe primul pod de la Mihai Bravu - Splaiul Unirii se va circula din martie.

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a verificat astăzi stadiul lucrărilor la pasajul de la Calea Văcărești.

Conform primarului general, mașinile vor putea circula pe primul pod al Pasajului de la sfârșitul lunii martie 2014. Al doilea pod ar urma să fie finalizat până la sfârșitul anului următor, promite Sorin Oprescu.

”Primul pod a prins contur. Se lucreaza zi si noapte, in timpul saptamanii. In aceste zile au fost pe santier cate 100-120 de oameni pe zi. S-au montat 40 de grinzi, din cele 44 care trebuie montate. Ultimele 4 grinzi se monteaza in noaptea aceasta, iar pe prima parte a podului s-a turnat si betonul. Ne dorim ca in primavara sa se poata circula pe primul pod, iar daca vremea ne va permite, sa incepem lucrarile si la cel de-al doilea pod”, a spus edilul-șef.

Acest proiect ar urma să rezolve problemele de circulație a patru cartiere, a mai declarat primarul. Astfel, prin acest pasaj, cartierele Berceni-Olteniței, Balta Alabă, Pantelimon și Colentina vor fi leate între ele și vor avea legătură cu zona de nord a orașului, dar vor avea și alternative față de inelul interior de circulație reprezentat de Mihai Bravu și Ștefan cel Mare, fapt care va duce la decongestionarea circulației în zona centrală.

Cât de curând, se va trece și la devierea circulației la Piața Sudului, pentru a începe lucrările la pasajul ce se va construi acolo cu bani europeni. Infrastructura rutieră de la Piața Sudului va fi modernizată cu bani europeni. Traversarea se va face, de la Văcărești la Nițu Vasile, cu 74% mai rapid decât acum, susțin autoritățile. Valoarea totală a proiectului de modernizare a traficului de la Piața Sudului se ridică la suma de aproximativ 30 milioane de euro, acesta fiind cel mai mare proiect cu fonduri UE din București.

Pe Calea Văcărești se lucrează de zor la primul pod al pasajului suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii. În aceste zile se realizează eșafodajele pentru montarea podului metalic. Primul pod ar trebui finalizat în martie anul viitor, iar cel de-al doilea în decembrie 2014.

"Pasajul rezolvă conflictul de circulație de la nivelul a două puncte esențiale - Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului", declara primarul general, Sorin Oprescu, în cadrul vizitei făcute pe șantier pe 11 octombrie.

Potrivit edilului-șef beneficiarii direcți ai viitorului pasaj vor fi aproximativ 650.000 de oameni și 450.000 de mașini care "în fiecare seară se retrag acasă din zona de nord a Capitalei".

Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcția Calea Văcărești – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Primul pod ( sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Noi 2013 17:52:40    Titlul subiectului: 168886

Nu am sa inteleg niciodata, de ce oamenii astia se hazardeaza in a da termene precise! Viata este foarte complicata, nu stii ce se poate intampla pana atunci. Spune domle asa: daca nu se intampla nimic, estimam sa dam drumul in martie, sau ne-am dori sa ii dam drumul in martie. Nu da date precise, pentru ca daca nu le poti respecta indiferent de motivele obiective sau subiective risti sa o iei in barba!
Dumnezeule, au nemtii si italienii si englezii intarzieri de 30-60-90 zile la fimnalizat lucrari si ne dam noi termene fixe... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
djalf



Data înscrierii: 16/Oct/2012
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 16:02:30    Titlul subiectului: 170378

Poze facute duminica / 20140112 !!!


SAM_2804 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  389.14 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2804 edit.JPG



SAM_2808 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  360.98 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2808 edit.JPG



SAM_2811 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  371.13 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2811 edit.JPG



SAM_2815 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  359.77 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2815 edit.JPG



SAM_2820 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  359.98 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2820 edit.JPG



SAM_2824 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  414.65 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2824 edit.JPG



SAM_2826 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  340.49 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2826 edit.JPG



SAM_2830 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  370.55 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2830 edit.JPG



SAM_2833 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  381.21 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2833 edit.JPG



SAM_2835 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  374.7 kb
 Vizualizat:  de 7782 ori

SAM_2835 edit.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
djalf



Data înscrierii: 16/Oct/2012
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 16
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 16:05:41    Titlul subiectului: 170379

Tot de duminica... Tovarasul primar spunea ceva de martie 2014 ?!?!?


SAM_2843 edit.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  400.36 kb
 Vizualizat:  de 7781 ori

SAM_2843 edit.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community