Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Mihai Bravu
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 18:15:13    Titlul subiectului: Pasajul suprateran Mihai Bravu 138859

De luni incep lucrarile la constructia noului pasaj suprateran Mihai Bravu-Splaiul Unirii. Acesta va supratraversa raul Dambovita. Lungimea pasajului va fi de 700 de metri, si va avea cate 4 benzi pe sens. Termenul de executie 12 luni.
Mai multe despre aceste lucrari puteti vedea aici

Citat:
Traficul rutier, oprit pe Șoseaua Mihai Bravu, între Splaiul Unirii și Bulevardul Tineretului

Primăria Municipiului București demarează luni, 17 ianuarie, lucrările la Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii. Pasajul are ca obiectiv rezolvarea problemei traversării Splaiului Unirii, în zona intersecției cu Șoseaua Mihai Bravu.

Traseul pasajului are ca punct de plecare Bd. Mihai Bravu, în dreptul străzii Vântului (stația de metrou Mihai Bravu), traverseaza Splaiul Unirii (Râul Dâmbovița) și intersecția Văcărești cu bd. Mihai Bravu, încheindu-se pe Calea Văcărești.

Pentru realizarea proiectului Pasaj suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii, se restricționează circulația rutieră pe șos. Mihai Bravu, pe tronsonul cuprins între Splaiul Unirii și bd. Tineretului, începând de luni, ora 00.00, pe o perioadă estimată de șase luni.

Circulația rutieră în zona mai sus menționată se va desfășura pe câte două benzi pe sens.

Lungimea pasajului care va avea 4 benzi pe sens este de 700 de metri, durata de executie a lucrarilor fiind de 12 luni.

De asemenea o data cu inceperea lucrarilor mai multe trasee RATB vor fi deviate. Mai multe informatii puteti vedea aici

Citat:
De luni, încep lucrările la Pasajul Mihai Bravu

Regia Autonomă de Transport București modifică din 17 ianuarie traseele de transport public din zona Șos. Mihai Bravu - Calea Văcărești, în vederea începerii lucrărilor de construire a Pasajului Mihai Bravu peste Splaiul Unirii și Calea Văcărești.

Linia 34 de tramvaie va funcționa pe traseul actual între terminalul Banu Manta și intersecția Șos. Mihai Bravu/Calea Dudești, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Calea Dudești până la Depoul Dudești. Această situație este una provizorie, RATB intenționând să utilizeze traseul Calea Vitan - Calea Dudești, după modificarea rețelei de tramvai din intersecția Calea Vitan/Calea Dudești.

Pentru preluarea călătorilor de pe linia 34 afectată de lucrari, RATB înființează linia navetă de autobuze 634, între Baba Novac și terminalul Romprim, pe următorul traseu: Șos. Mihai Bravu, Calea Văcărești, Piața Sudului, Șos. Olteniței, terminalul Romprim.

Abonamentele eliberate pe linia 34 vor fi valabile și pe linia navetă de autobuze 634.

Traseele liniilor de autobuze 312, 313 și 381, care funcționează în zona lucrărilor, nu vor fi modificate, însă, stația Șos. Mihai Bravu amplasată pe Calea Văcărești, sens Piața Sudului, se suspendă, autobuzele liniilor amintite vor opri în stația Bd. Tineretului, comună cu cea a liniei 133.

Linia 77 de troleibuze va funcționa pe traseul de bază, între Piața Reșița și Piața Sudului, cu un număr suplimentar de vehicule, iar linia 76 se suspendă.

Abonamentele eliberate pe linia 76 vor fi valabile până la expirare, pe liniile 77, 381 și pe liniile 312 și 313, pe traseul fostei linii 76.

Va trebui sa ne inmarmam inca o data cu rabdare, cel putin un an de zile traficul in zona va fi de cosmar.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 18:56:26    Titlul subiectului: 138863

4 benzi pe sens ? Imposibil. Am citit si eu linkul, trebuie sa fie o greseala, nu au ce sa faca cu atatea benzi / sens la pasaj. Poate in total 4 benzi, 2 pentru dus si 2 pentru intors.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 19:12:07    Titlul subiectului: 138864

Intrebari "fara raspuns": de ce nu l-au facut cand se lucra la linia lui 34? Asa cel putin puteau "urca" tramvaiul pe pod si-l scapau si pe el de intersectie... Pasajul asta trebuia facut concomitent cu reconfigurarea Pietei Muncii, cu asezarea tramvaiului pe mijlocul bulevardului, intre accesele pasajului, ca la Obor... Asa, au sa mai intrerupa iarasi pe 34 cand or fi sa se apuce de linia de pe Calarasi/Basarabiei sau de reconfigurat piata... Sau nici n-o sa mai apucam asta... De ce nu-l duc pe 34 la Piata Titan? E mai simplu decat sa monteze alt macaz la Policlinica Vitan...

Da, asa e, probabil au vrut sa zica "4 benzi in total, 2 pe sens"... Rolling Eyes

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 19:37:19    Titlul subiectului: 138866

Doua remarci:
- La Muncii este imposibil sa duca tramvaiul pe mijloc ca la Obor, din motive de gabarit. Cu alte cuvinte vestibulul turnichetilor statiei de metrou si-ar reduce inaltimea cam la 1 metru, un metru si ceva, in cosecinta nu ar avea acces decat oamenii pitici sau practicanti ai unui sport extrem - tararea pe coate de exemplu.
- Ai uitat complet de Pasajul de la Piata Sudului, pasaj ce va afecta si acesta circulatia lui 34.
Kaustik a scris:
De ce nu-l duc pe 34 la Piata Titan?
Imposibil. Nu ar reduce traseul, deci numarul de vagoane deloc.( Si unde sa intoarca, la "FAUR" - poarta 4?) Si avand in vedere ca Bucurestiului îi mai trabuie pe putin 150 vagoane pentru a acoperi cerintele de trafic - asta fara sa se mai caseze vreunul - rezulta ca vor profita de situatia creata - care se va intinde pe ani buni de acum in colo - pentru a mai face permutari intre tramvaie pentru alte linii "suferinde".
Si in final, desi este cam off topic prin Septembrie - Octombrie se va deschide linia de tramvai la Pasajul Basarab si trebuie sa circule niste tramvaie si pe acolo...
Ca sa fac o precizare, luna Septembrie am pus-o de la mine, in mod subiectiv. "Ochiometric" uitandu - ma din intamplare astazi prin santier, baietii mai au de tras, nu gluma. Si sa nu uitam ca Iulie - August sunt luni de concediu. Si asa termenul "batut in cuie" de 31 Martie a fost "prelungit" in mod oficial pana in 30 Iunie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 15 Ian 2011 20:27:25    Titlul subiectului: 138869

La Muncii merge modificata un pic statia la nivelul vestibulului/turnichetilor, fara a afecta prea mult statia. Imi venise mie o idee mai demult, idee destul de simpla dealtfel, fara sa implice lucrari sofisticate. Sa vad cand o sa am timp sa postez ceva scheme, la topicul potrivit.

Piata Titan este intersectia Bd. Grigorescu - Bd. Ressu - Bd. Th. Pallady. Ba da, traseul va fi mai scurt cu capatul aici, decat cu capatul "original" la Romprim. Wink Iar FAUR poarta 4 este in cu totul alta parte, aproape de intersectia 1 Decembrie cu Rebreanu, in partea cealalta a cartierului...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1097
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 16 Ian 2011 01:51:27    Titlul subiectului: 138891

Au ales sa-l scurteze pe 34 la Dudesti, cand puteau sa-l devieze frumos pe Dudesti - Traian - Serban Voda - Oltenitei - Piata Sudului si apoi traseul de baza. Nu mai zic de ceea ce au facut cu 76 - trebuia scurtat la Sudului si vehiculele "de pe 77" comasate in 76. Autobuzele din zona nu sunt afectate (!?).
O sa se deschida pasajul Basarab si vom avea un 34 Militari - Dudesti.
Daca o sa se apuce si de Muncii, o sa mai taie putin din 34 (cine stie unde o sa-l duca - Republica, Faur etc.; va apare un "54" intre Baba Novac si Romprim via Traian - Eroii Revoluriei, cine stie...

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 16 Ian 2011 02:26:57    Titlul subiectului: 138893

Citat:
Au ales sa-l scurtezze pe 34 la Dudesti, cand puteau sa-l devieze frumos pe Dudesti - Traian - Serban Voda - Oltenitei - Piata Sudului si apoi traseul de baza.
Prea lung... Probabil il opreau la Sura Mare. De-acolo aveai 11-le la Romprim. Si-asa este lung 34 "normal", il lungeai mai mult cu ocolul asta. Cred ca "strangularea" pana in zona Dristor/Dudesti este ce-a mai buna alegere, desi mergea si pana la Piata Titan, cum am spus.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Ian 2011 06:11:42    Titlul subiectului: 138972

Kaustik a scris:
Intrebari "fara raspuns": de ce nu l-au facut cand se lucra la linia lui 34? Asa cel putin puteau "urca" tramvaiul pe pod si-l scapau si pe el de intersectie... Pasajul asta trebuia facut concomitent cu reconfigurarea Pietei Muncii, cu asezarea tramvaiului pe mijlocul bulevardului, intre accesele pasajului, ca la Obor...
Prea multa coordonare vrei tu - tara asta se cheama Romania, nu Germania. Bonus: si uite asa, usor-usor se mai reduce ponderea transportului electric in oras. Pacat ca tramvaiele si troleibuzele nu merg cu motorina, altfel probabil s-ar fi gasit o solutie sa nu se suspende chiar din prima zi de lucrari.
Kaustik a scris:
Da, asa e, probabil au vrut sa zica "4 benzi in total, 2 pe sens"... Rolling Eyes
Asa este, iar tramvaiul va ramane la sol.
Kaustik a scris:
Citat:
Au ales sa-l scurtezze pe 34 la Dudesti, cand puteau sa-l devieze frumos pe Dudesti - Traian - Serban Voda - Oltenitei - Piata Sudului si apoi traseul de baza.
Prea lung... Probabil il opreau la Sura Mare. De-acolo aveai 11-le la Romprim. Si-asa este lung 34 "normal", il lungeai mai mult cu ocolul asta. Cred ca "strangularea" pana in zona Dristor/Dudesti este ce-a mai buna alegere, desi mergea si pana la Piata Titan, cum am spus.
Ba nu mergea deloc varianta ta, din simplul motiv ca la intersectia Mihai Bravu/Camil Ressu/Dudesti nu mai exista curba pentru viraj stanga dinspre Baba Novac spre Ramnicu Sarat. Aceasta curba (si cea "pereche") au fost desfiintate in vara lui 2004 cand s-au inlocuit piesele de cale din intersectie. La refactia mai recenta din 2008, s-a reinstalat curba pentru viraj dreapta de pe Camil Ressu pe Mihai Bravu, dar nu si curba pereche.

Si chiar daca ar fi existat acea linie, tot nu s-ar fi putut pune in practica varianta ta, intrucat ar fi rezultat un traseu Piata Titan - Banu Manta, fara posibilitate de stationare (si pauza de masa) la nici unul din capete, deci imposibil.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1097
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 20 Ian 2011 17:45:53    Titlul subiectului: 138989

Autobuzele nu sufera prea mult, deoarece se vor putea strecura pe noile benzi de circulatie temporare, ceea ce nu se poate spune despre tramvai si troleu, care necesita lucrari de instalare a caii provizorii.

In momentul de fata, la Dudesti cu Mihai Bravu e un 75% dintr-un Grand Union. (inainte pe curba folosita acum de 19 era fir simplu)/

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alfacorse



Data înscrierii: 28/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2016
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 16:54:04    Titlul subiectului: re 139021

Locuiesc in zona si imi e imposibil sa inteleg de ce se face acum acest pasaj ? In ultimul an aceste intersectii au facut fata fara probleme traficului in zona. Sant atatea locuri importante unde trebuiesc pasaje sau largiri... Idea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 17:34:13    Titlul subiectului: 139023

Parere strict personala
Daca faceau pasajul la Vitan Barzesti / Splai unde era de mii de ori mai necesar ca acesta, nu aveau cum sa faca rost URGENT de tramvaie pentru noul Pasaj Basarab unde in miez de vara (1 Iulie) tramvaiele vor zburda pe el. Ori Pasajului Basarab nu-i statea bine sa circule pe el un tramvai la sfert de ora - poate si douazeci de minute, ci trebuie sa fie un tramvai la 3 -4 minute. Si daca se poate numai V3A modernizate. De unde scoti tu atatea tramvaie ?
Dar repet, este numai o parere personala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 21 Ian 2011 19:27:56    Titlul subiectului: Unde e planul? Unde e PUZ-ul? 139027

"Prefectul Capitalei, Mihai Cristian Atănăsoaei, a atacat astăzi, 21 ianuarie a.c. în instanța de contencios administrativ, autorizația de constucție nr. 615/29.12.2010 emisă de Primarul General al Municipiului București privind construcția, în regim de urgență a două pasaje rutiere, paralele, de câte doua benzi de circulatie pe sens pe direcția Șos. Mihai Bravu – Calea Văcăreștilor.

Inspectoratul Teritorial în Constructii București Ilfov, în urma controlului tehnic de specialitate efectuat, a sesizat Instituția Prefectului Municipiului București asupra faptului că autorizația în cauză a fost emisă cu nesocotirea unora dintre prevederile legale aplicabile în materie.

Astfel, autoritatea în domeniu a semnalat următoarele încălcări ale legii, pe baza cărora a fost întemeiată acțiunea prefectului:
- autorizația nu are la bază o documentație de urbanism – Plan Urbanistic Zonal - aprobată prin Hotărâre a Consiliului General al Municipiului București, condiție impusă de Legea nr. 50/1991 ;
- in documentatia anexată autorizației lipsește avizul obligatoriu al Autorității pentru Protecția mediului
- autorizatia a fost emisă ca fiind "în regim de urgenta" pentru o situație care nu se încadrează în cazurile prevăzute în mod expres de Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții. Conform legii, lucrări în regim de urgență sunt cele care se operează asupra clădirilor ce reprezintă pericol public, lucrări de sprijinire și consolidare, demolări parțiale etc, ca urmare a unor calamități, avarii, accidente. Astfel, constructia pasajului ca "lucrare in regim de urgenta" nu este justificata, dar această încadrare a permis in mod eronat emiterea autorizației de construcție fără PUZ și aviz de mediu
- Primarul general a emis autorizația de construcție făra a realiza exproprierea terenurilor ce aparțin proprietății private a persoanelor fizice și/sau juridice care urmează a fi afectate de execuția acestor lucrări, încalcând astfel prevederile Legii nr. 50/1991, Legii nr. 33/1994 și Legii nr. 255/2010.

Atât Inspectoratul de Stat în Construcții, cât și Instituția Prefectului Municipiului București, au solicitat PMB să remedieze deficiențele semnalate și să revoce autorizația. Nu a existat niciun raspuns al autorității administrative la aceste demersuri.
Ca urmare a promovarii acțiunii, autorizația de construcție este suspendată până la pronunțarea definitiva a instanțelor de judecată.

"În calitate de garant al respectării legii, sunt surprins să constat că Primarul General al Capitalei a ignorat prevederile legale într-un demers atât de important pentru bucureșteni. Țin să subliniez că sprijin și sunt de acord cu orice demers al autorităților locale care aduce un plus de valoare Capitalei, însă nu pot permite încălcarea legii chiar de către autoritățile statului. Primăria trebuie să obțină, în cel mai scurt timp, aprobările necesare demarării, în concordanță cu legea, a lucrărilor la respectivul pasaj.", a spus Prefectul Capitalei, Mihai Cristian Atanasoaei.
"

sursa

Chiar ma mirasem cat de repede s-au miscat cu noul pasaj... Prea repede, s-a dovedit. Acum sa vedem cine "si-o ia"!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 09:07:05    Titlul subiectului: 139033

Prioritar cred ca era un pasaj la Piata Sudului, acolo sunt intr-adevar probleme cu blocajele de circulatie, nu la intersectia asta. Iar a castigat o firma "prietena" licitatia ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 10:46:07    Titlul subiectului: 139037

Prietenul Iordache...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alfacorse



Data înscrierii: 28/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2016
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 13:14:53    Titlul subiectului: re 139044

Adevarat, podul de la Vitan Barzesti este suprasolicitat, dar daca rezista pana la finalizarea largirii Nicolae Grigorescu cu pod peste Dambovita traversare sere etc, nici acesta nu va mai fi chiar atat de solicitat ca astazi, o mare parte din trafic fiind preluat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 14:31:43    Titlul subiectului: 139048

Alta nelamurire de-a mea. De ce lucrarile au inceput in mijlocul iernii, si nu in martie de exemplu ? Acum de exemplu avem viscol in Bucuresti, va urma o perioada de ger, iar pana la mijlocul lui martie vom mai putea avea reprize de ninsoare+temperaturi scazute ? De ce graba asta ca sa inceapa lucrarile ? Si altceva, logic nu ar fi trebuit sa astepte sa dea drumul la Pasajul Basarab si abia pe urma sa inceapa lucrarea asta ?

Din ciclul "Made in Romania", telenovela Pasajul Mihai Bravu continua. Articolul se gaseste aici

Citat:
Oprescu îl acuză pe Prefect de “tulburări ale minții”. Lucrările la Pasajul Mihai Bravu continuă

Cu toate că Prefectul Capitalei l-a dat în judecată pe Primarul General pentru autorizația de construcție a pasajului Mihai Bravu, pe care o consideră ilegală și a cerut sistarea lucrărilor, acesta din urmă susține că pasajul va fi terminat până la finalul anului.

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, sâmbătă, că în martie 2012 se va putea circula pe podul pasajului suprateran Mihai Bravu, la care lucrările de execuție au demarat la începutul săptămânii.

Oprescu a susținut, sâmbătă, că lucrările de construire a pasajului suprateran de la Șoseaua Mihai Bravu – Calea Văcăreștilor îndeplinesc condițiile legale, iar opoziția prefectului Mihai Atănăsoaie față de proiect ar reprezenta “confuzii birocratice și tulburări de minți”, relatează Agerpres.

“Astea sunt confuzii birocratice și tulburări de minți. Sunt unii care probabil că îi toarnă în ureche, în special ăia de la controlul în construcții. Ăștia toată viața lor au fost cu pixul și au răspuns la buton. Așa că, puțin mă interesează. În momentul de față, lucrările continuă, au autorizații separate, legate de realocări, iar aici în șantier sunt 300 de oameni, în momentul ăsta, care lucrează. Ce să aștepte bucureșteanul, încă trei ani de zile să-l zăpăcească în intersecțiile astea?!”, a răspuns edilul-șef.

El a subliniat că proiectul are rolul de a spori siguranța și i-a ironizat pe cei care se opun proiectului.

“Eu nu expun bucureștenii la pericole, domnule. Dacă vor s-o facă alții, să-și pună o pancartă în față și să spună: ‘Eu sunt frânarul!’”, a spus Sorin Oprescu.

„Acest pasaj inchide inelul principal de circulatie, ceea ce va duce la cresterea vitezei de mers a autovehiculelor. Lucrarile continua si eu cred ca pana in luna martie a anului viitor, acest proiect complex va fi finalizat. Nu vreau sa mai mergem pe principiul incepem astazi si terminam peste 5 ani”, a punctat Primarul General, conform comunicatului transmis B365.ro.

De asemenea, Florian Burtescu, proiectantul lucrarii a precizat ca acest ansamblu de pasaje supraterane rezolva problema fluentei traficului dinspre Mihai Bravu si Berceni, pe calea Vacaresti. „Linia de tramvai se pastreaza la nivelul solului, aceasta fiind recent modernizata si, lateral acesteia, se realizeaza doua poduri paralele, cu o lungime de peste 700 m care traverseaza cele doua bulevarde de pe Splai si raul Dambovita. Podurile in rampa vor fi racordate la bulevardele existente”, a adaugat acesta.

Podul de la viitorul pasaj va fi finalizat până la sfârșitul acestui an, urmând ca în 2012 să fie terminate și rampele de legătură, potrivit edililor. Viitorul pasaj suprateran va pleaca de la strada Vântului (statia de metrou Mihai Bravu), va traversa Splaiul Unirii (râul Dâmbovița) și intersecția Văcărești cu bd. Mihai Bravu, iar punctul final va fi Calea Văcărești. Pasajul, cu patru benzi pe sens și lungimea de 700 de metri, este construit pentru a rezolva problema traversării Splaiului Unirii, în zona intersecției cu șoseaua Mihai Bravu.

Prefectul Capitalei, Mihai Atănăsoaei, a atacat în instanță autorizația emisă de primarul general, privind construcția, în regim de urgență a două pasaje rutiere, paralele pe direcția Sos. Mihai Bravu – Calea Văcăreștilor. Edilul-șef este acuzat că nu a respectat legea în momentul în care a emis această autorizație. Construcția pasajului a fost suspendată.

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, sâmbătă, că în martie 2012 se va putea circula pe podul pasajului suprateran Mihai Bravu, la care lucrările de execuție au demarat la începutul săptămânii.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Ian 2011 00:49:22    Titlul subiectului: 139072

guest a scris:
Prioritar cred ca era un pasaj la Piata Sudului, acolo sunt intr-adevar probleme cu blocajele de circulatie, nu la intersectia asta. Iar a castigat o firma "prietena" licitatia ?
Pasajul de la Piata Sudului "e pe teava", investitia se va realiza cu fonduri europene, iar procedurile sunt greoaie.

In ceea ce priveste utilitatea pasajului de care discutam aici, sunt de parere ca e necesar. Daca s-ar fi facut mai intai pasajul de la Piata Sudului, tot traficul s-ar fi "infundat" aici, in loc de Big, asa cum se intampla acum, iar problema capacitatii insuficiente a intersectiei cu Splaiul ar fi iesit "dureros" in evidenta. Plus ca e de asteptat ca traficul pe Splaiul Unirii va creste in continuare in urmatorii ani, in perspectiva construirii strapungerii Bd. N. Grigorescu - Splai, penetratia Splai - A2, si a dezvoltarilor imobiliare din zona.

Problemele de "trafic" trebuie privite in ansamblu, nu pe bucatele, fiindca asa s-a facut in 20 de ani de "pionierat" si uite unde suntem...

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2011 19:30:20    Titlul subiectului: 141023

Am fost azi intr-o "vizita de santier" la Pasajul Mihai Bravu. Muncitorii lucrau de zor si sudau la scheletii de fierbeton pentru pilotii podului si cam atat notabil, inca nu s-a sapat niciunde vreo fundatie ceva. Am facut o fotografie a panoului de santier. Iata si cum o sa arate smecheria Smile .


Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.43 kb
 Vizualizat:  de 14745 ori

Imag003.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 20:11:11    Titlul subiectului: 143037

Se vor relua lucrarile la pasajul Mihai Bravu, o data cu intrarea lor in legalitate. Articolul se gaseste aici

Citat:
Lucrările la Pasajul Splaiul Unirii-Mihai Bravu din Capitală intră în legalitate
Consilierii Capitalei au aprobat, joi, Planul Urbanistic Zonal (PUZ) pentru Pasajul Splaiul Unirii-Mihai Bravu, după ce prefectul Capitalei, Mihai Atănăsoaei, a atacat de două ori în contencios administrativ autorizațiile de construcție emise de primarul general Sorin Oprescu.

Prefectul a atacat în instanță autorizațiile și pentru lipsa PUZ. În sesizările prefectului se mai menționa că primarul general a emis autorizațile de construcție fără a realiza exproprierea terenurilor ce aparțin proprietății private a celor care urmează să fie afectați de execuția acestor lucrări.

Aprobarea PUZ permite acum și inițierea unor eventuale hotărâri de expropriere.

Potrivit primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, lucrările la pasaj vor fi finalizate până în martie 2012, când se va putea circula pe podul pasajului suprateran Mihai Bravu. Viitorul pasaj suprateran va pleca de la strada Vântului (stația de metrou Mihai Bravu) și va traversa Splaiul Unirii (râul Dambovița) și intersecția Văcărești cu bd.Mihai Bravu, iar punctul final va fi Calea Văcărești.

Pasajul, care va avea patru benzi pe sens, este construit pentru a rezolva problema traversării Splaiului Unirii, în zona intersecției cu șoseaua Mihai Bravu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 22:35:44    Titlul subiectului: 143063

De fapt, pasajul va avea 4 benzi in total, deci numai 2 pe fiecare sens.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 761
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 08 Aug 2011 13:04:54    Titlul subiectului: 147440

Conform spuselor primarelui Oprescu, citat de "Adevarul", pasajul va fi gata in primavara lui 2012... De-as trai s-o vad si p-asta!... Sper ca asemanarea dintre acest pasaj si podul cu arce de la Grozavesti (parte a Pasajului Basarab) sa nu mearga mai departe, pana la o asemanare si a termenelor de finalizare... Rolling Eyes

Articolul de la "Adevarul" contine si o simulare (filmulet realizat pe calculator) a ceea ce va fi Pasajul suprateran Mihai Bravu. In simulare, este interesanta aparitia la momentul 0:30 a doua tramvaie Siemens sau asa ceva... Very Happy

Ziarul Adevarul a scris:
Simulare video 3D: vezi aici cum va arăta Pasajul Mihai Bravu peste zece luni

Au mai rămas zece luni până când bucureștenii vor putea circula pe pasajul suprateran Mihai Bravu. Lucrarea ce va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii, va consta de fapt din două pasaje paralele, câte unul pentru fiecare sens.

Pasajul suprateran Mihai Bravu-Splai Unirii va fi terminat în aprilie 2012, potrivit ultimelor declarații ale primarului general, Sorin Oprescu. Potrivit specialiștilor implicați în realizarea lucrării, noul pasaj va fi realizat după ultimele norme europene, astfel că va avea o durată de viață de cel puțin 100 de ani și va fi mult mai sigur în cazul unui cutremur, precizează b365.ro.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Aug 2011 00:24:43    Titlul subiectului: 147460

Dr. Oetker minte! Termenul contractual este de 24 de luni, deci ar trebui sa fie gata in ianuarie 2013. O alta problema e ca nici finantare nu prea exista - doar 1 milion RON prevazuti in bugetul de investitii - desi se pare ca acest pasaj va fi construit cu amanare la plata.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Ian/2015
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 09 Aug 2011 13:30:14    Titlul subiectului: 147479

^ Ca de obicei...
Ar putea sa fie gata doar sensul pe care se lucreaza acum - de la Piata Sudului spre Dristor. Apoi ar urma o noua deviere a circulatiei si lucrarile (timp de un an) pe sensul celalalt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 6958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Aug 2011 20:56:06    Titlul subiectului: 147495

E adevarat ca lucreaza si africani la acest pasaj ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Aug 2011 23:08:45    Titlul subiectului: 147550

@guest: Nu. Desi Romstrade cosntruieste o autostrada in Iraq. Poate vom vedea lucratori de acolo la proiectele viitoare Laughing
@Kaustik: Tramvaiul din simulare nu este Siemens, ci ©koda 16T, in circulatie in orasul polonez Wrocław. Si in simularea cu diametrala N-S in zona Matache, apare un astfel de tramvai.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community