Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Mihai Bravu
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 19:20:39    Titlul subiectului: 170389

Daca vremea va tine frumoasa si fara viscol sau zapezi multe s-ar putea ca Dom' Primar sa aibe dreptate ca in luna martie 2014 sa de-a drumul la pasaj.Confirm ca in zona se lucreaza sustinut asta dupa ce mult timp in zona nu s-a tras nici macar "mata de coada".
Poate baietii trag tare sa termine ca sa dea drumul mai sus la alta lucrare controversata, Pasajul de la Piata Sudului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Dec/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 19:43:27    Titlul subiectului: 170393

1) Si daca o fi viscol, cat poate sa tina, o zi, doua, ca nu suntem la Poli.
2) Asta e numai jumatate de pasaj, vor trebui sa se apuce de cealalta jumatate, nu de Sudului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 632
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Ian 2014 14:20:57    Titlul subiectului: 170466

Cateva fotografii personale, din complexul Asmita, catre viitorul pasaj


DSC00441.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  372.33 kb
 Vizualizat:  de 10479 ori

DSC00441.jpg



DSC00452.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  395.54 kb
 Vizualizat:  de 10479 ori

DSC00452.JPG



_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Apr 2014 20:59:55    Titlul subiectului: 172118

Un articol din Ziarul Financiar in care puteti vedea si cateva poze cu stadiul lucrarilor la primul pod. Primarul Oprescu a spus ca va fi dat in folosinta in martie, 2014, acum deja suntem in aprilie si nu a fost inaugurat. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Cum arată Pasajul Mihai Bravu, cel mai important proiect de infrastructură urbană ce va fi inaugurat anul acesta în București.

Lucrările la pasajul Mihai Bravu-Calea Văcărești, executate de constructorul italian Astaldi, ar urma să fie gata la finalul anului acesta, primul din cele două poduri din care acesta va fi compus fiind în curs de finalizare.
Primarul Capitalei Sorin Oprescu anunța în noiembrie anul trecut că la sfârșitul primului trimestru al acestui an primele mașini vor putea traversa intersecția dintre Șoseaua Văcărești și Splaiul Unirii, respectiv Bulevardul Tineretului, fără a mai aștepta la semafor.
Deocamdată însă primul pod al pasajului nu este finalizat. Primăria Capitalei a atribuit în august anul trecut, prin licitație restrânsă accelerată, asocierii italiene Astaldi Spa - Astalrom SA un contract de 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA, pentru finalizarea lucrărilor la pasajul suprateran Mihai Bravu - Splaiul Unirii, proiect început de Romstrade, firmă deținută de Nelu Iordache, și reziliat în luna decembrie 2012, pentru care municipalitatea a plătit 37 de milioane de lei.
Termenul pentru finalizarea lucrărilor este de 15 luni de la data atribuirii contractului, respectiv decembrie 2014.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2014 07:05:38    Titlul subiectului: 172443

Un articol din b.365 cu stadiul actual al lucrarilor la pasajul Mihai Bravu. Articolul si pozele se gasesc aici.

Citat:
Când vor putea circula bucureștenii pe Pasajul Mihai Bravu. Cum arată pasajul acum.

Primul pod al Pasajului Mihai Bravu este aproape de finalizare. Conform estimărilor primarului general, bucureștenii vor putea circula pe pod în maxim două luni.
"La Pasajul Mihai Bravu, s-au ridicat deja primii doi piloni la cel de-al doilea pod, au început să amenajeze aleile de intrare pe sub piciorul podului și, bineînțeles, pe pod, au început să lege lumini", a declarat Sorin Oprescu, miercuri, pentru B365.ro.

"Într-o lună, două, se va putea circula pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu. Cel puțin voi elibera sensul care vine dinspre Berceni. Oricum, vreau să-i dau drumul la cheie", a completat primarul general.

Lucrările la primul pod au fost oprite temporar la începutul acestui an din cauza condițiilor meteo, ele fiind reluate în februarie. Între timp, Municipalitatea a demarat lucrările și al al doilea pod al pasajului.

"118 oameni lucrează zilnic la definitivarea primului pod din direcția Piața Sudului-Mihai Bravu-Dristor, iar ultimele segmente de arc ale podului metalic au fost montate. În paralel, muncitorii execută lucrările necesare pentru ridicarea celui de-al doilea pod", susțin reprezentanții Primăriei.
Pasajul este compus din două poduri supraterane paralele și rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului.
Pasajul va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va fi formată, de fapt, din două pasaje supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Primul pod (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.
"Lucrările la cel de-al doilea pod al pasajului au ca termen luna aprilie 2015", au anunțat reprezentanții Primăriei Capitalei, într-un comunicat remis B365.ro.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2014 11:41:12    Titlul subiectului: 172573

Primul pod al Pasajului Mihai Bravu a trecut "testul rezistentei". Articolul se gaseste aici.

Citat:
Primul pod al pasajului Mihai Bravu a trecut testul rezistenței. Când se deschide

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat că primul pod al pasajului Mihai Bravu este aproape finalizat iar în următoarele săptămâni ar putea fi deschis circulației rutiere.

Potrivit edilului-șef, primul pod al pasajului a trecut miercuri testul rezistenței, în acest sens el fiind traversat de mai multe camioane.

"Să știți că sunt adeptul criticii, dar numai dacă este constructivă. Așa că vă rog să urmăriți cu atenție ce se întâmplă astăzi la pasajul Mihai Bravu. Primul pod este aproape finalizat. Lucrările au intrat pe ultima sută de metri, stratul de beton fiind turnat pe întreaga suprafață a podului. În acest moment se lucrează la hidroizolație și la asfaltare, ceea ce mă determină să spun că în următoarele săptămâni poate fi deschis circulației rutiere. și vreau să mă fac clar înțeles. (...) Chiar ieri, primul pod al pasajului a trecut testul rezistenței. El a fost traversat de mai multe camioane, pentru a-i fi verificată rezistența înainte de a fi deschis circulației", a spus primarul general într-un interviu acordat Agerpres.

El a anunțat că au început lucrările și la al doilea pod al pasajului.

Lucrările la primul pod au fost oprite temporar la începutul acestui an din cauza condițiilor meteo, ele fiind reluate în februarie. Între timp, Municipalitatea a demarat lucrările și al al doilea pod al pasajului.

Pasajul este compus din două poduri supraterane paralele și rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului.

Pasajul va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va fi formată, de fapt, din două pasaje supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Primul pod (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 30 Mai 2014 07:09:09    Titlul subiectului: 173156

Azi se deschide circulatia pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Se deschide circulația pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu

Primul pod al Pasajului Mihai Bravu, sensul Piata Sudului -> Cal. Vitan, este gata, a trecut toate testele și va fi deschis circulației începând de vineri, de la ora 11:00, conform inginerilor implicați în proiect, citați de forumiștii de la forum.metrouusor. Au fost deja desenate marcajele rutiere și montate bannere pe stâlpi cu mesajele PMB "București, 555 ani".

Pasajul Mihai Bravu: Circulația auto pe primul pod al Pasajului Mihai Bravu va fi deschisă vineri dimineață, la ora 11:00, arată utilizatorul Budy, pe forumul Metrouusor, care publică și fotografii de la fața locului.

Citește și Vechiul Pod Mihai Bravu va fi lărgit. Noi benzi de circulație și pasarele pentru pietoni și bicicliști


Între timp au început lucrările și la al doilea pod al pasajului, care ar urma să fie terminat în aprilie 2015, potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei.

Pasajul Mihai Bravu este compus din două poduri supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Lucrarea rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. Pasajul va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens.

Primul pod al pasajului Mihai Bravu (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Iun 2014 07:11:08    Titlul subiectului: 173214

Nu s-a deschis de vineri circulatia pe pasaj ci de duminica. Probabil nu era disponibil nenea Oprescu sa taie panglica. Articolul si pozele de pe b.365.ro

Citat:
Pasajul Mihai Bravu a fost inaugurat duminică. S-a dat drumul la circulație

Primarul general Sorin Oprescu a făcut duminică, începând cu ora 10:30, o vizită de verificare a lucrărilor la Pasajul Mihai Bravu, în cursul căreia a anunțat și deschiderea traficului pe primul pod al Pasajului. Circulația pe primul pod a fost deschisă începând cu ora 11:30.

Primul pod a fost finalizat 100%, inclusiv bretelele de acces. Primarul general Sorin Oprescu a declarat, în timpul vizitei, că circulația va fi deschisă imediat ce vor fi înlăturate ultimele utilaje. Acest lucru s-a intamplat la ora 11.30.

"A durat destul de mult și îmi cer scuze, bucureștenilor le cer scuze. Sunt fericit că compania care lucrează a progresat mult într-un timp scurt și a făcut posibil ca cel de-al doilea pod, spre sfârșitul anului ăsta, să fie gata.", a spus primarul general, duminică.

La cel de-al doilea pod inca se lucreaza. Din totalul de 11 pile sunt finalizate 3, se lucreaza la alte 3 pile. Culeea (Infrastructura care se execută la capătul unui pod pentru a prelua sarcinile transmise de suprastructura acestuia și a susține calea de acces pe pod) dinspre Mihai Bravu, care face legatura intre rampa si pod este terminata, si se lucreaza la cea dinspre Vacaresti. Coloanele forate sunt executate in proprotie de 90%. Podul metalic este in lucru, fiind realizat in proportie de 60%, si sunt finalizate o parte din grinzile din beton precomprimat ce urmeaza a fi montate pe viaductele de acces.


BENEFICII:
Necesitatea realizarii pasajului a derivat din circulatia din ce in ce mai dificila, cu blocaje frecvente, in aceasta zona, fiind realizat pe directia inelului principal de circulatie Pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.

Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare a traficului cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai
rapidă între Șoseaua Mihai Bravu și Splaiul Unirii.
Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecției Șoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcărești.

PROIECTUL PRESUPUNE:
Realizarea a doua poduri supraterane paralele pe direcția Inelului Principal de Circulație (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcărești), de cate 2 benzi de circulație pentru fiecare sens.
Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti).
Latimea celor doua poduri este de 7,80 m. Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul
Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor:
De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecțiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relațiilor de stânga dintre cele două artere de circulație în condiții de siguranță si confort.

Primul pod al Pasajului Mihai Bravu, sensul Piata Sudului -> Cal. Vitan, este gata, a trecut toate testele, au fost deja desenate marcajele rutiere și va fi deschis circulației.

Între timp au început lucrările și la al doilea pod al pasajului, care ar urma să fie terminat în aprilie 2015, potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei.

Pasajul Mihai Bravu este compus din două poduri supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Lucrarea rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. Pasajul va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens.

Primul pod al pasajului Mihai Bravu (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

In loc sa isi ceara scuze, cred ca Oprescu si altii din PMM ar trebui sa dea cu subsemnatu la DNA, de ce a fost initial atribuit contractul interlopului Nelu Iordache !



asta2_26236200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.62 kb
 Vizualizat:  de 9846 ori

asta2_26236200.jpg



dscn0006_19929900.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.58 kb
 Vizualizat:  de 9846 ori

dscn0006_19929900.JPG



dscn0008_81347800.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  181.3 kb
 Vizualizat:  de 9846 ori

dscn0008_81347800.JPG



dscn0035_99937100.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.44 kb
 Vizualizat:  de 9846 ori

dscn0035_99937100.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Aug 2014 11:00:49    Titlul subiectului: 174358

Un articol despre stadiul lucrarilor la cel de-al doilea pod de peste Dambovita. Acesta se gaseste aici.

Citat:
Cel de-al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu prinde contur: Se montează arcele peste pod.

La Pasajul Mihai Bravu se lucrează de zor, pe șantier fiind o mobilizare majoră. În ultima perioadă s-au montat arcele peste cel de-al doilea pod al pasajului și s-a efectuat suprabetonarea de la rampa Mihai Bravu până la podul metalic, această rampă fiind aproape gata, cu parapeți montați si monolitizați, pereți laterali finalizați și balastare în proporție 90%. Totodată, s-a efectuat suprabetonarea completă de la rampa Văcărești până în dreptul pilei 4 și s-a pregătit cota de nivel la rampa Văcărești în vederea balastării. In zona celui de-al doilea pod s-au amenajat trotuarele, s-au montat bordurile și s-au făcut lucrări de asfaltare și reconfigurare a intersecției.

Lucrările la cel de-al doilea pod al pasajului ar urma să fie finalizate în aprilie 2015, potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei, însă ar putea fi terminate chiar mai repede, conform termenului avansat de primarul general la prezentarea situației lucrărilor la șantierele Capitalei. "Sunt foarte mulțumit de cum s-a lucrat, începând din octombrie anul trecut. Avem speranța că, spre sfârșitul acestui an, și cel de-al doilea pod va fi finalizat, având în vedere că lucrăm pe perioada de vară. În acest moment, toți stâlpii de susținere au fost ridicați, au fost montate 16 grinzi (8 grinzi pe deschiderea dinspre Mihai Bravu și 8 pe deschiderea dinspre Văcărești) și suntem în curs de finalizare cu relocarea rețelelor edilitare. De asemenea, rampa de urcare pe cel de-al doilea pod, pe sensul Mihai Bravu, este aproape finalizată", declara edilul-șef al Capitalei, la finele lunii iunie.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2014 12:49:24    Titlul subiectului: 175090

Incep testele de rezistenta la cel de-al doilea pod. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Pasajul Mihai Bravu, aproape de final: Încep testele de rezistență la al doilea pod

Al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu, lucrare de infrastructură care ar putea soluționa problemele de trafic din patru cartiere ale Capitalei, a intrat pe ultima sută de metri. Primarul general, Sorin Oprescu, a declarat, vineri, că în următoarele zile vor începe și testele de rezistență, iar întreaga lucrare de infrastructură va fi gata la sfârșitul acestui an.

Prezent în studioul Adevărul Live, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunțat că Pasajul Mihai Bravu a intrat în linie dreaptă și până la sfârștiul acestui an se vor încheia lucrările și la cel de-al doilea pod al pasajului suprateran.

„Aici (n.r. Pasajul Mihai Bravu) un an și opt luni am stat degeaba. În decembrie este termenul pentru al doilea pod. Suntem deja la finisări, în câteva zile băgăm camionale pentru a face testele de rezistență. Dăm drumul la circulație în cele două sensuri, ne apucăm să lucrăm puțin și sub, pe podul vechi, ca să îi dăm o notă de consolidare. E nerefăcut de 48 de ani“, a precizat edilul-șef. 35 de milioane de euro Pasajul Mihai Bravu va avea două poduri paralele, peste Splaiul Unirii – Râul Dâmbovița și, respectiv, peste intersecția Prelungirea Șoselei Mihai Bravu – Calea Văcăreștilor. Fiecare pod va avea două benzi de circulație. Costurile pentru realizarea întregii lucrări de infrastructură se ridică la 155,7 milioane de lei, inclusiv TVA, adică aproximativ 35 de milioane de euro.

Potrivit primarului general al Capitalei, Sorin Oprescu, pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de mașini și va rezolva problemele de circulație a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniței, Balta Albă, Pantelimon și Colentina. Concret, pentru a ajunge din cartierele din sudul Capitalei în cele din nord, sau invers, șoferii nu vor mai fi obligați să tranziteze centrul orașului. Potrivit edilului-șef al Capitalei, Pasajul suprateran Mihai Bravu va ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Nițu Vasile, Bulevardul Berceni și fosta Macaralei.

Deși investiția de la Pasajul Mihai Bravu a început în anul 2011, lucrările au fost oprite în anul 2012, după ce firma Romstrade, deținută de afaceristul Nelu Iordache, câștigătoarea licitației pentru construirea pasajului, a intrat în insolvență. Astfel, în decembrie 2012, contractul cu aceasta a fost reziliat, după ce municipalitatea plătise deja 37 de milioane de lei. Timp de peste un an lucrările au fost înghețate, deoarece a fost necesară realizarea unei noi licitații. În urma acesteia, lucrările au fost atribuite unui nou constructor, reprezentat de asocierea italiană Astaldi Spa – Astalrom SA.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2014 08:14:20    Titlul subiectului: 175217

Un articol cu stadiul lucrarilor la cel de-al doilea pasaj suprateran se poate vedea aici.

Citat:
Sorin Oprescu: Al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu, finalizat în aproximativ o lună

Al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu, lucrare de infrastructură care ar putea soluționa problemele de trafic din patru cartiere ale Capitalei, va fi gata în aproximativ o lună, a anunțat miercuri primarul general, Sorin Oprescu.

"Suntem în timp cu lucrarea la cel de-al doilea pod. Eu le mulțumesc constructorilor pentru că, iată, au trecut patru luni, iar până când se termină de construit cel de-al doilea pod vor fi 5 luni, 5 luni și jumătate. În felul acesta, dăm drumul la circulația pe ambele sensuri. Este penultima zona în care sigilăm inelul de circulație pentru a putea ușura trecerea peste Dâmbovița. 400.000 de oameni circulă pe inelul principal, cu mașina, în fiecare zi. Eu cred că este o realizare. Cam așa ar trebui să meargă toate lucrurile în București de a acum înainte. După ce terminăm, urmează să stăm foarte atenți pe trecerea de la Big Berceni, la Piața Sudului. Așa inelul principal este sigilat", a declarat primarul Sorin Oprescu.

Conform Primăriei Generale, structura podului metalic este terminata integral si se lucreaza in prezent la turnarea betonului de panta. Saptamana aceasta se executa hidroizolatia, iar saptamana viitoare va fi turnat betonul asfaltic de poduri si va fi definitivata vopsitoria arcelor metalice.

Marti au inceput si testele de incercari pentru viaduct si pod metalic. Atat viaductul cat si podul metalic vor fi incarcate cu diferite convoaie (incarcarile cele mai defavorabile pentru pod) si vor fi masurate caracteristicile podului care trebuie sa fie in limitele proiectului.

Primul pod, pe sensul de circulatie Vacaresti- Mihai Bravu, a fost finalizat si dat in folosinta in 1 iunie 2014.

BENEFICIIILE PROIECTULUI:

Pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de mașini și va rezolva problemele de circulație a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniței, Balta Albă, Pantelimon și Colentina. Concret, pentru a ajunge din cartierele din sudul Capitalei în cele din nord, sau invers, șoferii nu vor mai fi obligați să tranziteze centrul orașului. Potrivit edilului-șef al Capitalei, Pasajul suprateran Mihai Bravu va ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Nițu Vasile, Bulevardul Berceni și fosta Macaralei.

Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare a traficului cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Șoseaua Mihai Bravu și Splaiul Unirii. Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecției Șoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcărești.

Deși investiția de la Pasajul Mihai Bravu a început în anul 2011, lucrările au fost oprite în anul 2012, după ce firma Romstrade, deținută de afaceristul Nelu Iordache, câștigătoarea licitației pentru construirea pasajului, a intrat în insolvență. Astfel, în decembrie 2012, contractul cu aceasta a fost reziliat, după ce municipalitatea plătise deja 37 de milioane de lei. Timp de peste un an lucrările au fost înghețate, deoarece a fost necesară realizarea unei noi licitații. În urma acesteia, lucrările au fost atribuite unui nou constructor, reprezentat de asocierea italiană Astaldi Spa – Astalrom SA.

Trecand peste lauda de sine a lui Oprescu, care a ocupat cam jumatate de articol, nenea Primarele' ar trebui sa explice (la DNA poate) de ce, initial, contractul a fost incredintat penalului Nelu Iordache ?

Sursa foto: www.b365.ro



foto1_53149100.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  163.38 kb
 Vizualizat:  de 9244 ori

foto1_53149100.JPG



foto5_82816300.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.94 kb
 Vizualizat:  de 9244 ori

foto5_82816300.JPG



foto7_64293900.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.61 kb
 Vizualizat:  de 9244 ori

foto7_64293900.JPG



dscn5918_06326500.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  224.42 kb
 Vizualizat:  de 9244 ori

dscn5918_06326500.JPG



prima_60376400.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.17 kb
 Vizualizat:  de 9244 ori

prima_60376400.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2014 09:28:48    Titlul subiectului: 175353

De ieri s-a deschis pentru trafic si cel de-al doilea pasaj. Articolul se gaseste aici. Sursa foto: www.b365.ro

Citat:
S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu, marți.

S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu: Al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu a fost deschis traficului marți, în prezența primarului general Sorin Oprescu. Podul rezolvă probleme de trafic din patru cartiere. Proiectuyl nu a fost încă finalizat. Mai sunt de executat lucrări la bretelele laterale de la sol, dar și la sistemul de iluminat arhitectural al pasajului.

S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu: S-a deschis circulatia pe cel de-al doilea pod al pasajului Mihai Bravu.
Primarul General, Sorin Oprescu, a anuntat ca incepand de astazi bucurestenii pot circula si pe cel de-al doilea pod al pasajului, pe sensul de mers Mihai Bravu – Calea Vacaresti.
"După cinci luni fără câteva zile, al doilea pod Mihai Bravu - Văcărești este gata și, de astăzi, a fost deschis circulatiei. Se mai lucreaza sub pasaj pentru supralargirea carosabilului si la bretelele de acces, lucrari care nu vor perturba insa traficul rutier" a declarat Primarul Capitalei, care a explicat ca prin acest pasaj se inchide inelul de circulatie din partea de Sud-Est a orasului.
Primul pod, pe sensul de circulatie Calea Vacaresti - Mihai Bravu, cu o lungime de 675,40 m, a fost in folosinta la inceputul lunii iunie 2014.

Sorin Oprescu a mai explicat ca "odata cu finalizarea acestui proiect de infrastructura, timpul de asteptare in trafic se va reduce semnificativ".
Peste 600.000 de bucuresteni, din patru mari cartiere, Berceni-Oltenitei, Balta alba, Pantelimon si Colentina vor avea astfel o legatura mult mai rapida cu zona de Nord a orasului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar si alternative fata de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Stefan cel Mare, fapt care creeaza implicit si descongestionarea in zona centrala.

Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii este compus din doua poduri supraterane paralele, pe direcția Inelului Principal de Circulație (Soseaua Mihai Bravu - Calea Văcărești), de cate 2 benzi de circulație pentru fiecare sens.

Cele doua pasaje rutiere supratraverseaza Splaiul Unirii/raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor.
Concret, Pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.

Inelul principal de circulatie din care face parte si acest pasaj include: Pasajul Basarab - Bd. Nicolae Titulescu - Pasajul Victoriei- Bd. Iancu de Hunedoara – Sos. Stefan cel Mare - Sos. Mihai Bravu - Calea Vacaresti - Sos. Oltenitei - Sos.Viilor - Bd. Tudor Vladimirescu - Sos. Panduri - Bd. Geniului - Sos. Grozavesti - Pasaj Basarab.

Primul pod, pe sensul de circulatie Vacaresti - Mihai Bravu, a fost finalizat si dat in folosinta in 1 iunie 2014.

Pasajul de la Mihai Bravu va fi continuat cu un nou pasaj subteran la Piața Sudului, la care lucrările au început deja. Acesta din urmă este realizat cu fonduri europene.

BENEFICIIILE PROIECTULUI:

Pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de mașini și va rezolva problemele de circulație a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniței, Balta Albă, Pantelimon și Colentina. Concret, pentru a ajunge din cartierele din sudul Capitalei în cele din nord, sau invers, șoferii nu vor mai fi obligați să tranziteze centrul orașului. Potrivit edilului-șef al Capitalei, Pasajul suprateran Mihai Bravu va ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Nițu Vasile, Bulevardul Berceni și fosta Macaralei.

Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare a traficului cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Șoseaua Mihai Bravu și Splaiul Unirii. Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecției Șoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcărești.

Deși investiția de la Pasajul Mihai Bravu a început în anul 2011, lucrările au fost oprite în anul 2012, după ce firma Romstrade, deținută de afaceristul Nelu Iordache, câștigătoarea licitației pentru construirea pasajului, a intrat în insolvență. Astfel, în decembrie 2012, contractul cu aceasta a fost reziliat, după ce municipalitatea plătise deja 37 de milioane de lei. Timp de peste un an lucrările au fost înghețate, deoarece a fost necesară realizarea unei noi licitații. În urma acesteia, lucrările au fost atribuite unui nou constructor, reprezentat de asocierea italiană Astaldi Spa – Astalrom SA.

Intrebare. Cand vor circula iar tramvaiele in zona, o data cu terminarea lucrarilor la pasaj ?



pasaj_3_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.34 kb
 Vizualizat:  de 9161 ori

pasaj_3_1.jpg



pasaj_3_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.8 kb
 Vizualizat:  de 9161 ori

pasaj_3_2.jpg



pasaj_3_3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.59 kb
 Vizualizat:  de 9161 ori

pasaj_3_3.jpg



pasaj_3_4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  165.41 kb
 Vizualizat:  de 9161 ori

pasaj_3_4.jpg



pasaj_3_5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.12 kb
 Vizualizat:  de 9161 ori

pasaj_3_5.jpg



pasaj_3_6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.8 kb
 Vizualizat:  de 9161 ori

pasaj_3_6.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mar 04 Noi 2014 12:44:21    Titlul subiectului: 175455

O sa mai dureze ceva. Mai este si pasajul de la Piata Sudului.
(stiai asta evident).
Dar daca sunt bani si vointa, in 2 ani se poate.

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 06:26:24    Titlul subiectului: 180288

Ieri am avut treaba prin zona, ocazie cu care am tras cateva cadre cu pasajul Mihai Bravu. Lucrarea a fost inceputa de Romstrade, abandonata si ulterior finalizata de catre Astaldi. Pasajul s-a deschis la sfarsitul lunii octombrie, anul trecut.
Pasajul rutier are doua benzi pe sens si supratraverseaza atat Splaiul Unirii, cat si intersectia (sens giratoriu) dintre Calea Vacaresti/Mihai Bravu cu bulevardtul Tineretului.
Prinele poze sunt facute la capatul pasajului dinspre Mihai Bravu.



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.89 kb
 Vizualizat:  de 8416 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 002.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.88 kb
 Vizualizat:  de 8416 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 004.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.97 kb
 Vizualizat:  de 8416 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 06:28:24    Titlul subiectului: 180289

Urmatoarele poze sunt facute cu rampa pasajului pana aproepe de intersectia cu Spaliul Unirii. Pozele le-am facut de pe linia de tramvai, sub cele doua rampe, profitand de faptul ca circulatia tramvaielor este inchisa.


Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.66 kb
 Vizualizat:  de 8414 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 007.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.52 kb
 Vizualizat:  de 8414 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 008.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.77 kb
 Vizualizat:  de 8414 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 009.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.91 kb
 Vizualizat:  de 8414 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 010.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 06:31:25    Titlul subiectului: 180290

In prima poza puteti vedea detalii ale prinderii retelei de tramvai in zona pasajului. In a doua poza puteti vedea refugiile de statie pentru tramvai.
Tramvaiul merge pe sub pasaj, cele doua rampe sunt de-o parte si de alta a liniei de tramvai.



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.95 kb
 Vizualizat:  de 8413 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 011.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.51 kb
 Vizualizat:  de 8413 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 012.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.4 kb
 Vizualizat:  de 8413 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 014.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.28 kb
 Vizualizat:  de 8413 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 013.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 06:34:11    Titlul subiectului: 180291

Urmatoarele poze sunt facute in zona intersectiei cu Spaliul Unirii (Dambovita). Practic aici gasim podul propriuzis.


Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.26 kb
 Vizualizat:  de 8412 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 015.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.68 kb
 Vizualizat:  de 8412 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 016.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.06 kb
 Vizualizat:  de 8412 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 018.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.36 kb
 Vizualizat:  de 8412 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 019.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 06:37:29    Titlul subiectului: 180292

Dupa intersectia cu Splaiul Unirii (Dambovita), pasajul urmeaza curba bulevardului, spre stanga. Inainte sa inceapa sa coboare, trece pe deasupra intersectiei cu bulevardul Tineretului. Inainte de pasaj era un sens giratoriu destul de complicat.
Tramvaiul va avea statii atat la intersectia cu Splaiul Unirii cat si la intersectia cu bulevardul Tineretului.



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.83 kb
 Vizualizat:  de 8410 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 020.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.48 kb
 Vizualizat:  de 8410 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 021.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.28 kb
 Vizualizat:  de 8410 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 022.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 06:39:27    Titlul subiectului: 180293

Urmatoarele trei poze sunt facute in zona sensului giratoriu, unde vin bulevardele Tineretului si Calea Vacaresti si se intalnesc cu Sos. Mihai Bravu.
Inainte de pasaj era o intersectia mai complicata, cu trei faze ale semaforului. Acum este destul de bine, cel putin ieri dupa masa asa era.



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.92 kb
 Vizualizat:  de 8409 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 026.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.92 kb
 Vizualizat:  de 8409 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 027.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.44 kb
 Vizualizat:  de 8409 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 028.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 06:43:02    Titlul subiectului: 180294

Ultimele poze le-am facut de la malul Dambovitei, se poate vedea podul principal care supratraverseaza raul. Ca o concluzie generala, acest nou pasaj a impuscat doi iepuri dintr-o data, a "rezolvat" atat intersectia dintre Mihai Bravu si Splaiul Unirii, dar mai ales intersectia dintre Mihai Bravu-Calea Vacaresti si bulevardul Tineretului.
Dar, pentru ca traficul sa fie cu adevarat fluid trebuie finalizat si pasajul de la Piata Sudului.



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.05 kb
 Vizualizat:  de 8408 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 024.jpg



Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.15 kb
 Vizualizat:  de 8408 ori

Pasaj Mihai Bravu, 16 iulie 025.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 06/Apr/2019
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 20:06:49    Titlul subiectului: 180314

Unii nemultumiti spuneau ca de fapt nu trebuia la Mihai Bravu pasajul, ca aici chiar nu era aglomeratie, ci dincolo la targ. Acuma na, nicicum nu-i bine...Cum fluidizeaza podul ala circulatia in zona ca masinile n-o mai iau pe jos, ci pe sus, nu-mi dau seama...mai ales ca nu era nici cine stie ce zona centrala sau importanta, ci de tranzit, vine/pleaca lumea la munca pe acolo...Ca si ala din Pipera, l-au facut doar pt. bastanii pipereni, sa ajunga mai repede acasa in viloaiele de lux...Ce trafic a rezolvat, concret podul, cu cat a scurtat durata de tranzit a zonei?
Uite, Basarab si Dna. Ghica chiar sunt utile, sau podul de la Grigorescu.
E suficient sa te uiti in google maps la trafic live pe harta dimineata si sa vezi ca zona Mihai Bravu e tot cu rosu cand pleaca lumea la munca, asa ca...frectie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2019
Mesaje: 8561
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2015 14:52:13    Titlul subiectului: 180322

Cum spuneam si mai sus, doar dupa finalizarea pasajului de la Piata Sudului o sa se vada daca este util sau nu acest pasaj.
Cum eu nu stau in zona, si ajung doar ocazional, poate ne lamureste cineva care sta prin zona, referitor la problema traficului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2017 20:13:23    Titlul subiectului: 189483

Sa inviem mortaciunea... Domnu' adrian rosca, la podul vechi Mihai Bravu (adica cel de la sol, sa nu existe dubii) ni se pregateste ceva! Twisted Evil

L.E. Surpriza!



33820907925_4ac86d8a3e_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  168.01 kb
 Vizualizat:  de 4710 ori

33820907925_4ac86d8a3e_c.jpg



33779947296_01315ac40e_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  185.6 kb
 Vizualizat:  de 4710 ori

33779947296_01315ac40e_c.jpg



33664496142_ec95e0bcc9_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  189.19 kb
 Vizualizat:  de 4710 ori

33664496142_ec95e0bcc9_c.jpg



33007590533_0659e71001_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.94 kb
 Vizualizat:  de 4710 ori

33007590533_0659e71001_c.jpg



33007590173_00133ac241_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.1 kb
 Vizualizat:  de 4710 ori

33007590173_00133ac241_c.jpg



33007589083_8195dc7fc0_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  179.03 kb
 Vizualizat:  de 4710 ori

33007589083_8195dc7fc0_c.jpg



33007588733_e4b4592516_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.8 kb
 Vizualizat:  de 4710 ori

33007588733_e4b4592516_c.jpg



33007568193_8fee371c7d_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  207.16 kb
 Vizualizat:  de 4710 ori

33007568193_8fee371c7d_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Mar 06 Iun 2017 22:20:33    Titlul subiectului: 190330

Incepe "distractia". Phuti muta semaforizarea de la sol intr-un provizorat aerian, cu cabluri ce coboara de pe pasaj la semafoarele de la sol, care in parte (cele din proximitatea podului vechi) au inceput sa fie reamplasate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2019
Mesaje: 351
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mie 14 Iun 2017 17:06:52    Titlul subiectului: 190468

Parapetul podului a fost spart, urmeaza a fi inlocuit.


DSC00155.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.41 kb
 Vizualizat:  de 4166 ori

DSC00155.gif



DSC00156.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  320.46 kb
 Vizualizat:  de 4166 ori

DSC00156.gif



DSC00157.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  326.2 kb
 Vizualizat:  de 4166 ori

DSC00157.gif



DSC00159.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  300.68 kb
 Vizualizat:  de 4166 ori

DSC00159.gif


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community