Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sfarsitul troleibuzului la Iasi
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Noi 2005 23:12:42    Titlul subiectului: Sfarsitul troleibuzului la Iasi 2062

Se pare ca, dupa 20 de ani de functionare - 1 mai 1985 a fost inceputul troleibuzului in Iasi -, ne luam adio de la troleibuze. Sa nu uitam: in anul de gratie 1996 existau 6 trasee. Ultimul traseu - 41 - a fost dat in folosinta in septembrie 2002, dupa executarea lucrarilor de montare a retelei fir-contact pe tronsonul Hotel Europa - Pd. Ros - CUG 2 (nu mai retin exact numarul de kilometri, insa sunt 8 statii pe fiecare sens, majoritatea foarte lungi). Este tronsonul pe care se afla si portiunea cu "+" comun la tramvaie si troleibuze.
Nu stiu ce se va intampla cu reteaua si nu cred ca stie cineva deocamdata. Pe moment inca se mai spera ca nu vom ramane fara troleibuze (scurtarea lui #446 alimenteaza si mai mult speranta). Chiar daca in Iasi troleibuzul are o existenta de "doar" 20 de ani, sa stii ca durerea din sufletul meu (si nu numai) e la fel de mare ca si durerea unui brasovean care nu-si poate imagina orasul fara acest mijloc de transport si care nu se poate impaca nici cu ideea de desfiintare a tramvaiului.


Ultima modificare efectuată de către Radu Czech la Mie 16 Noi 2005 01:25:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Noi 2005 10:14:55    Titlul subiectului: 2108

Nu cred ca troleibuzul va disparea, dar va ramane probabil un traseu sau 2, pana cand vor fi gasite fonduri pentru vehicole si retea. Poate asteapta sa mai dea nemtii sau cehii niste troleibuze cu chopper.
Faptul ca troleibuzul dispare de pe sos.Nicolina nu ma deranjeaza. Acolo trebuie sa se refaca linia de tramvai si sa dispara maxitaxi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 12:10:47    Titlul subiectului: ghghghghg 10175

Cu parere de rau va anunt ca, dupa 10 ani de la darea in functiune a retelei de troleibuz de pe Copou, troleibuzele nu mai circula intre Piata Eminescu si Copou Sad. De asemenea, troleibuzele au fost retrase de pe tronsonul Hotel Europa-CUG 2, dat in folosinta in anul 2002 Sad.
Din 38 de troleibuze, in aceste zile mai ies la strada doar 6, pe un singur traseu - 43. Sa speram ca va fi pastrat si se va redeschide si traseul 44, la care s-a lucrat in ultimul timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 15:37:08    Titlul subiectului: 12613

Imi amintesc ca la introducerea troleibuzului in Copou se vorbea de desfiintarea tramvaiului pe acolo, poate din cauza problemelor, sau mai bine zis potentialelor pericole, legate de franele de la vagoanele Tatra.
De aceea nu mi-a placut ideea acestui troleibuz.
La fel si linia 41 care mi s'a parut ingroparea tramvaiului spre CUG.
Este un mare paradox cat a batut campii simiradul cu transportul ecologic si acum iata ca in loc de transport electric (mai putin poluant) se aduc autobuze cam poluante.
Asa ca acum, desi nu mi-au placut traseele de troleibuz mentionate, imi pare rau de ele ca dispar.
Poate macar vor pastra reteaua ca la Braila, in asteptarea unor vremuri mai bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 15:42:14    Titlul subiectului: 12614

43 inca mai circula si, curios, nimeni nu zice nimic oficial despre el. In Planul de Transport nu este cuprins.
Troleibuzele care au circulat pe 41 si 42 (mai putin DAC-urile 117E(A) scurtate) au fost trimise acum pe 43 si 44. DAC-urile 117E(A) scurtate si cele 2 Rocar 217E intregi au fost retrase din circulatie.
Am pus la http://forum.tramclub.org/viewtopic.php?p=12615#12615 o fotografie cu #508 pe linia 44. Din pacate, nu am avut inca timpul necesar pentru mai multe imagini.
Poate e mai bine sa trageti o fuga pana la Iasi inainte de a ajunge lotul al treilea de MAZ-uri (cel tarziu la sfarsitul lunii). Deocamdata inca mai circula 6 troleibuze pe 41, la ramforsare. Dupa ce vine lotul urmator de MAZ-uri va fi completat traseul 41 si astfel se termina mai bine de 10 ani de troleibuz pe Copou. 42 deja nu mai circula din decembrie.
Cele 2 Rocar 217E vor fi casate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2006 21:38:42    Titlul subiectului: 14440

Saptamina trecuta l-am vazut pe Robert Turcescu, invitat la emisiunea numita "100%" a lui Gheorghe Nichita. Acest primar, neprieten al troleibuzelor (sper macar sa fie al tramvaielor) si-a uitat promisiunile electorale referitoare la 'vehiculili nepoluanti' -stie italiana!- reiterate chiar si cind a facut saltul de la 2% obtinute in campaniile trecute la procentul ce l-a propulsat in fotoliul de troleu, aaa primar.
Totusi mi-a parut un tip destept, ponderat si cunoscator al administratiei publice locale, fiind probabil capabil sa gestioneze proiecte importante pt. Iasi.
Achizitionarea autobuzelor MAZ reprezinta un pas inainte. Si unul consistent. Pentru ca nu aveau ce sa caute dubele in dulcele tirg al Iesilor.
Iubesc Iasiul dar fara troleibuze o sa imi para mai sarac. Si imi pare rau ca nu l-am cunoscut pe Radu Bialus cu ceva vreme mai inainte. Poate ca am fi reusit sa mai schimbam cite ceva.
Succes Radu si Cristina! Si... imi plac tramvaiele dar iubesc troleibuzele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2006 21:52:52    Titlul subiectului: 00000000 15096

Unde este progresul? eu vad un regres puternic al transportului iesean. Credeam ca domnul Nichita si noul director RATP doreau intradevar sa reabiliteze in adevaratul sens al cuvantului transportul, dar nu. Vor rugini consolele retelei de troleibuze si troleibuzele in garaj, iar traseele tramvaielor vor fi inlocuite cu autobuze "economicoase". Apoi bietele Tatre, si nu numai, vor fugi pe cateva trasee urmarite indeaproape de prea maritele dube!
La mai mare, dom'le primar!!!! Twisted Evil
Doamne, cata prostie! Ce sa spun, domnul Gherca si toata conducerea orasului sunt total contra dezvoltarii transportului in Iasi. In tarile UE se trage tot mai tare spre transport nepoluant (electric) iar la noi invers. Eu merg si vin de la birou cu tramvaiul 1 si 13, si foarte multa lume intreaba de tramvaiul 2. Renuntatrea la traseul 2 si inlocuirea cu 30 a fost una din deciziile cele mai tampite, pe langa multe altele ce au fost si ce au sa vina. Are sa vada Primarie si Regia ce costuri de intretinere vor presupune MAZ-urile, ca o crestere a incasarilor cu 25 % incepand cu saptamana viitoare nu prea vad. "Optimism" cat incape in aceste vorbe! Daca nu se elimina concurenta neloiala a maxi-taxi-urilor nu vor creste incasarile, asta sa fie clar.
Zilele trecute s-au facut controale la maxi-taxi. Eram la fotografiat tramvaie in Zona Ind., iar aproape de Baza 3 erau oprite 2 maxi-taxi de Tomesti, in care oamenii erau inghesuiti. Soferilor li se cereau actele in timp ce calatorii stateau ca sardelele in asteptarea acestora. Cred ca i-a tinut vreo jumatate de ora.
Asteptam cu nerabdare IDEI BUNE in adevaratul sens in ceea ce priveste transportul iesean! Spor la treaba domnule director! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2006 10:42:22    Titlul subiectului: 15369

Ziua de Iasi, 10 februarie 2006 (www.ziuaiasi.ro):
"Troleibuzele vor dispărea din oraș
Troleibuzele ar putea fi scoase total de pe străzile municipiului Iași. Deși nu a fost luată încă o decizie finală în acest sens, Maricel Ghercă, directorul Regiei Autonome de Transport Public (RATP), a limitat deja numărul troleibuzelor care mai circulă în municipiu. "În prezent mai sunt scoase la stradă doar 12 troleibuze. Nu știu însă dacă să le mai las și pe acestea", a precizat Maricel Ghercă. Practic, în prezent singurul traseu acoperit în permanență de troleibuze este 43 (Păcurari - CUG). Pe traseul 42, care face legătura între Copou și Tudor Vladimirescu, sunt introduse troleibuze în funcție de fluxurile de călători. Când troleibuzul 42 nu circulă, pasagerii pot folosi tramvaiele de pe traseele 7 și 8, care trec și prin Tudor Vladimirescu. După doar o lună de funcționare, troleibuzele de pe traseul 44 (Piața Dacia- CUG II) au fost din nou scoase, deoarece numărul călătorilor era foarte mic. De asemenea, troleibuzele de pe traseul 41 (Copou - CUG) au fost treptat înlocuite cu autobuze noi MAZ. Deși nu s-a luat încă o hotărâre definitivă, este posibil ca și troleibuzele de pe traseul 43 (Păcurari- CUG) să aibă aceeași soartă. Conducerea RATP speră ca prin aceste măsuri să reducă consumul de energie electrică și să mărească încasările. "Sperăm ca de la începutul săptămânii vitoare să avem încasări mai mari cu cel puțin 25 la sută", a mai declarat Maricel Ghercă. Încasările Regiei din ultimele zile au fost mai scăzute decât de obicei, deoarece elevii și studenții au vacanță și numărul mijloacelor de transport a fost redus. Reprezentanții Regiei au mai spus însă că multe pierderi sunt provocate și din cauză că traseele operatorilor privați de maxi-taxi se suprapun cu cele pe care circulă mijloacele de transport ale RATP. (Cristian MATASĂ)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Feb 2006 17:22:43    Titlul subiectului: 15396

Cresc incasarile la MAZ-uri. Si pentru asta sunt dispusi sa distruga tot ce au. Dar nu sa scoata maxi-taxi-urile. Pentru ca pana la urma sunt tot ale lor, nu?
Orice troleu sau tramvai taiat inseamna un pas mai aproape de imposibilitatea de a scoata maxi-taxi-urile. Cand se va pune problema scoaterii lor, regia nu va avea suficiente autobuze, trolee, tramvaie...

_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2006 00:44:08    Titlul subiectului: 1111 16433

Se pare că ieșenii nu sunt de acord cu băgarea de dube pe linia 43:
http://www.domnuleprimar.ro/2989-Linia-43-sau-maxi-taxiABuna-ziua-domnule-primar-Cu-mahnire-aflu-ca-se-dore.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2006 01:46:35    Titlul subiectului: 16439

Sesizarea a pornit probabil de la un articol aparut zilele trecute in cotidianul regional Evenimentul. E posibil ca in articol sa se fi strecurat o eroare. Probabil linia 43 va fi trecuta pe Copou si va fi acoperita cu microbuze Iveco. Ruta Pacurari-Pd. Ros-Bucium, ce urmeaza a fi deservita de autobuze, este o modificare a traseului 46, in prezent acoperit cu microbuze Iveco.
Fluxul de calatori de pe actualul traseu de troleibuz 43 este foarte scazut. Lumea a inteles sa "sprijine" transportul public din Iasi utilizand pe ruta CUG 1-Poitiers-Agronomie microbuzele unei anumite firme de maxi-taxi care pirateaza, pe o portiune importanta, traseele RATP. Foarte putini dintre putinii calatori ai actualului traseu 43 de troleibuz circula cu legitimatii de calatorie. Situatia este dificila pe acest parcurs, avand in vedere aspectele sociale ale zonelor deservite.
Din pacate pentru reclamantul cu pricina (excluzand ipoteza ca ar fi unul dintre blatistii actualului traseu 43 de troleibuz si perspectiva impunerii biletului in microbuz il terorizeaza) concetatenii dumnealui din Poitiers au contribuit in mod iresponsabil la situatia creata, astfel ca va fi nevoit sa se supuna dorintelor majoritatii. Au avut troleibuz, nu au pretuit existenta acestuia, peste cateva zile nu-l vor mai avea. Acelasi lucru este valabil si in cazul autobuzelor 19 si 27. Li s-a pus din nou la dispozitie acum cateva luni autobuzul 19, insa se urcau sfidator in microbuzele privatilor, unde, evident, se ingramadeau ca sardelele. Autobuzul a fost scos din nou, dupa numai o saptamana, deoarece au fost pierderi de peste 100 de milioane de lei. Asadar, microbuze...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 11:25:54    Titlul subiectului: 15 17041

Ziua de Iasi, 27 februarie 2006 (http://www.ziuaiasi.ro):
"Troleibuzele vor fi scoase de pe traseul 43
● Conducerea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) are în plan scoaterea troleibuzelor de pe traseul 43 și înlocuirea acestora cu autobuze.
La începutul săptămânii viitoare, Consiliul de Administrație al RATP Iași va lua în discuție două probleme majore, respectiv procesul de fuziune cu Autobuzul SA și transportul de persoane de mare capacitate. Conducerea RATP are în plan scoaterea troleibuzelor de pe traseul 43 și înlocuirea acestora cu autobuze. Această schimbare vine ca urmare a sumelor mari de întreținere pe care le necesită troleibuzele și a neajunsurilor provocate de rețelele electrice, mai ales în intersecții. Deocamdată nu se știe cu exactitate ce se va întâmpla cu actualele rețele fir-contact aparținând troleibuzelor, însă cel mai probabil acestea vor fi conservate. "Nu avem în plan să desființăm rețelele fir-contact de pe traseele troleibuzelor, ci doar să le trecem în conservare. Dacă pe viitor se va ivi prilejul să dispunem de astfel de mijloace de transport moderne, pe străzile municipiul Iași vor putea fi văzute din nou troleibuze. Până atunci ne vom axa mai mult pe transportul de mare capacitate, care constă în autobuze și tramvaie", a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. În ceea ce privește troleibuzele, ele vor fi evaluate, urmând ca o parte să fie casate, iar cele care mai corespund unor norme minime să fie trecute în conservare. În ceea ce privește actualii șoferi de troleibuz, aceștia vor fi școlarizați în cadrul regiei pentru a fi trecuți pe autobuze. În 2005 în cadrul RATP Iași erau 77 șoferi de troleibuz, din care, în acest moment, au mai rămas 26, restul fiind școlarizați și trimiși pe celelalte mijloace de transport de mare capacitate, în special pe autobuze. (Cristian ALBU)"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 14:34:09    Titlul subiectului: * Sfarsitul troleibuzului la Iasi 17056

Toate troleibuzele vor fi trase pe dreapta. Skodele (nu stiu daca toate) si probabil Rocar-ul 312E vor fi - se spune - conservate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 22:12:37    Titlul subiectului: 17087

Care este rațiunea desființării troleibuzelor? Este vreo logică anume sau e ambiția cuiva?
Cum rămâne cu recomandările UE privind transportul electric? Pot fi ignorate în halul ăsta încondițiile în care România are statut de țară în curs de aderare? (țară în curs de aderare=stat care a încheiat negocierile de aderare)
Cum rămâne cu poluarea? Chiar nu contează deloc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 22:31:28    Titlul subiectului: 17089

Sincer sa fiu, ceva rational in eliminarea transportului electric nu vad. Cred ca e vorba de interese ale unor grupuri cu relatii la municipalitate, pentru care, transportul electric modernizat ar dauna foarte mult. Cum am mai spus-o: la noi se face invers; in loc sa reabilitam transportul si sa-l facem cat mai ecologic, punem troleibuze bune pe butuci si le inlocuim cu autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 22:50:32    Titlul subiectului: 17100

O intrebare: De ce nu s-au comandat si la Iasi troleibuze Ikarus IK415T cand acestea s-au produs? Au consum redus au confort, viteza, caldura. Pe forumul parca citeam ca se invoca faptul ca troleibuzele incurca circulatia si se misca incet.Hm Rolling Eyes Confused Crying or Very sad si ca au consum mare. Inteleg, DAC-urile, dar Skodele si 312E? Ar fi fost bune la Iasi si niste IK415T, mai ales in loc de DACuri.
Sus
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 22:59:35    Titlul subiectului: 17105

Probabil ca din acelasi motiv pentru care linia din CUG (pentru cunoscatori) sta inchisa din '97... Niste chestii mici, ingramadite si cu usi manuale trebuiau sa bantuie prin oras si sa umple burdihane nesatule...
Prin 2001-2002 unii aveau ambitia de a scoate autobuzele. Le-au scos. S-a dorit extinderea retelei de troleibuz. S-a inceput. A fost construita linia 41. S-a vrut ca autobuzul 28 sa fie inlocuit cu troleibuz. Nu trebuiau decat 2 racorduri de cca. 100-150 de metri. Ideea nu s-a materializat (oficial, din lipsa de vehicule).
Din 2004 altii au schimbat foaia si s-au pus pe desfiintat troleibuzele. Inca o saptamana si vor reusi. Vechi, greoaie, incomode. Ni s-au promis 40 de troleibuze noi. Unde sunt? Traficul prost reglementat in oras (cine impiedica reglementarea?), masinile parcate aiurea chiar si pe doua randuri (cine-i impiedica sa rezolve problema parcarilor? - nu-i musai sa le construiasca Primaria ; cine-i impiedica sa puna mana legii pe cei care incalca regulile de circulatie cu zambetul pe buze?) impiedica circulatia troleibuzelor, care, la randul lor, perturba circulatia celorlaltor vehicule. Daca e sa gasesti pretexte pentru a-ti atinge scopul, e foarte usor. Initial s-a dorit scoaterea troleibuzelor doar de pe Copou. Dar s-au gandit, apoi: "La urma urmei de ce nu din tot orasul?".
Tot prin 2004 erau altii care doreau sa ne conduca si afirmau raspicat ca vor sa desfiinteze tramvaiul din centrul orasului. Bataie de joc la adresa istoriei acestui oras. Ziceau ei ca vor introduce troleibuze in loc. Iar acolo unde nu e posibil, autobuze. Probabil ca s-ar fi rezumat la autobuze, ca doar e mai simplu.
In acest timp, dubele isi fac de cap prin acest oras...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 23:01:31    Titlul subiectului: 17106

Motivele scoaterii troleibuzului nu sunt cele invocate. Intr'adevar, incurca circulatia pentru ca dubele opresc in asa fel incat troleibuzul nu le poate depasi, desi le-ar putea trage una sa se duca la vale.
In afara de asta, troleibuzele Ik415T sunt cam scumpe pentru buzunarele RATP, care a mai luat o zappa cu dunarealizingul pentru niste autobuze Rocar pe care nu le-a vazut nici acum, dar a luat MAZ de la aceeasi firma. Se pare ca Skodele au chopper si de asta au fost preferate, dar al 2'lea lot nu a mai fost luat pe motiv de nu mai trebuie. Este destul de probabil ca RATP sa refuze si alta oferta de troleibuze care li s'a facut.
Pe scurt, duba este marea realizare (poate personala) a simiradului la Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Feb 2006 23:20:15    Titlul subiectului: 17119

Macar mai dau o sansa troleibuzelor, asa zic ei. Evil or Very Mad
De fire sunt optimist, dar in ceea ce priveste cazul de fata am indoieli destul de mari. La fel cum s-a promis de atatea ori repararea tronsonului de linie de tramvai Podu Ros - CUG, si nu s-a miscat nimic, ba chiar mai mult, s-a scos si reteaua tramvaielor, asa se va intampla cu troleibuzele: O ALTA "PROMISIUNE" A REGIEI!

Cand voi vedea tramvai pe CUG, atunci va circula si troleu pe Bucium!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2006 16:15:52    Titlul subiectului: 17284

Citind ziarul Evenimentul am aflat ca doar Maricel Gherca, director RATP, este impotriva troleibuzelor "neeconomice, inestetice si greoaie". Asta cu greoaie am mai auzit-o, este relationarea scripcarilor ce spuneau ca stilpii de pe str. Muresenilor nu pot sustine consolele de troleibuz (se foarfeca, se incovoaie?).
Dar in "Jurnalul National" din 22 febr. 2006 apare o rubrica numita PROFIL (o jumatate de pagina), fiind prezentata RATP Iasi, cu poza mazului 05. Dar se spunea acolo despre achizitionarea a 40 de troleibuze noi. Nu mai inteleg!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2006 23:20:10    Titlul subiectului: 17322

Duba triumfă și pentru că are acceptul, tacit, al publicului călător. Dacă și la Iași se întâmplă ca pe litoral (adică vine o dubă plină, dar lumea tot vrea să se urce în ea, deși vede că abia e loc), atunci, la ce să te aștepți? Dubele vor dispărea numai dacă CEI AFLAȚI ÎN STAȚIE VOR REFUZA SĂ SE URCE ÎN EA, AȘTEPTĂND AUTOBUZUL.
----------------------------------------------------------------
În articolele de ziar se vorbește de transport de mare capacitate. Din câte știu, prin transport de mare capacitate se înțelege transportul cu vehicule articulate (tramvaie, troleibuze, autobuze). Din discuția (mai bine zis corespondența) pe care am avut-o cu Radub, a rezultat că nu poate fi vorba de MAZ 105 sau de alte autobuze articulate, pentru simplul motiv că... nu ar avea loc. Cel puțin, la Bucium, se pare că dubele sunt în largul lor. Au fost cumva zvârlite de acolo? Dacă da, să se spună pe forum.
-Un alt aspect este linia 30. De ce nu se prelungește, din nou, la Bucium? Este vreun temei logic privind existența capătului la Canta?
-Mai există linia 14 care, cel puțin acum câteva luni, dubla 41?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2006 23:34:45    Titlul subiectului: 17327

Vehiculele articulate noi ies deocamdata din discutie, oficial din cauza traficului haotic din oras. Speram inca la reglementare. Este vorba despre reglementarea traficului auto in oras (semaforizare masiva, parcari, etc.) care ar avea implicatii pozitive si pe latura transportului public.
Linia 30 va fi modificata in curand, dupa ce va iesi la strada lotul 4 de MAZ-uri. Se va circula din nou spre Bucium, insa capatul de linie va fi cu 3 statii inaintea rondului sus-amintit. In Baza 3 va fi capatul liniei 19, ce va avea parcursul Canta-Gara-Pd. de Piatra-Pd. Ros-Bd. Socola-Str. Bucium-Baza 3. Capetele din Canta ale acestor doua linii este esential. Mai multe detalii voi da la topicul dedicat transportului public din Municipiul Iasi.
Linia 14 exista in continuare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Mar 2006 23:17:39    Titlul subiectului: 17541

Astazi troleele nu au mai iesit la traseu. Pe linia 43, ultima deservita de trolee, circula Mazuri. Probabil ne luam adio pentru totdeauna de la trolee in Iasi...
_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 04 Mar 2006 23:24:09    Titlul subiectului: 17542

sisintea a scris:
"neeconomice, inestetice si greoaie"
Neeconomice - logic, dacă dubele se țin ca vulturii după ele și opresc exact în fața lor.
Insestetice - mie îmi place design-ul troleibuzelor din Iași (respectiv Dac 212 (ex-217)E, Rocar 312E și Skoda)... dar nu cred că ăsta e un motiv pentru desființare.
Greoaie - Cele 10 dube care le înconjoară mereu fac împreună mai multe kg decât troleul... și nici Mazul nu e prea ușor. Probabil că greoaie sunt acum buzunarele primarului și ale directorului regiei, din cauza comisioanelor.
Rest in peace!
Măcar de troleibuzele ar fi reintroduse după ceva timp sau măcar vândute unui oraș care are nevoie de ele, deoarece nu merită casate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Mar 2006 23:48:13    Titlul subiectului: 17547

1 mai 1985 - 3 martie 2006

4 martie 2006 - prima zi fara troleibuz la Iasi

41 - Pacurari-Piata Dimitrov (Piata Independentei)
41 - Copou-Podu Ros-CUG 2
42 - Pacurari-Tudor Vladimirescu-Hlincea
42 - Triumf-Tudor Vladimirescu
42 - Copou-Tudor Vladimirescu
43 - Pacurari-Tudor Vladimirescu-CUG 1
43 - Piata Eminescu-Tudor Vladimirescu-CUG 1
44 - Piata Dacia-CUG 1
44 - Piata Dacia-CUG 2
45 - Pacurari-Tudor Vladimirescu
46 - Pacurari-Tudor Vladimirescu-Bucium
46 - Piata Eminescu-Tudor Vladimirescu-Bucium
47 - Piata Eminescu-Tatarasi-Ciurchi
47 - Podu Ros-Tatarasi-Ciurchi
47 - Piata Alexandru cel Bun-Podu Ros-Tatarasi-Ciurchi
47 - Piata Dacia-Podu Ros-Tatarasi-Ciurchi
Jonctiune proiectata si partial executata: Cotnari-Bd. Socola-Podu Ros-Sos. Nicolina-Pasaj Nicolina (1996-1997).
Vehicule ramase in garaj:
DAC 117E(A) scurtate: #416, #417 (ex-#439), #423, #431, #438, #440, #443.
Rocar 217E: #406, #407.
Rocar 217E scurtate: #401, #403, #404, #447, #448, #450.
Rocar 212E: #501, #502, #503, #504, #505, #506, #507, #508, #509, #510, #511.
Rocar 312E: #512.
Skoda 14Tr01: #601, #602, #603, #605 (ex-#608), #606, #607, #608 (ex-#604), #609.
Skoda 14Tr07: #610.
Skoda 14Tr08/6: #611, #612.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community