Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sfarsitul tramvaiului din Brasov
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
blau



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 14
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 01 Apr 2006 12:56:44    Titlul subiectului: Sfarsitul tramvaiului din Brasov 19652

Prea tarziu. Incepand de azi s-a desfiintat transportul cu tramvaie. Pe linia 101 circula autobuze MAZ verzi dupa cum puteti vedea. Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 01 Apr 2006 17:02:36    Titlul subiectului: 19662

Confirm doar faptul ca azi au circulat autobuze pe linia 101. Nu numai MAZ ci si Mercedes. NU cred sa fie sfarsitul tramvaiului. Nu au destule autobuze ca sa acopere parcursul si sa mai rezolve si cerintele pentru celelalte linii. Cred mai degraba ca a fost oprit ca sa mai carpeasca linia pe anumite portiuni. Din pozele pe care o parte din voi le-ati primit va puteti da seama ce dezastru este.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 02 Apr 2006 13:51:38    Titlul subiectului: 19717

Carpelile la linie s-au incheiat. De maine probabil se va circula din nou cu tramvaiul.
Iata si poza cu #10 atelier retragandu-se la Depou.



#10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.87 kb
 Vizualizat:  de 24508 ori

#10.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
blau



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2018
Mesaje: 14
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2006 09:23:52    Titlul subiectului: 19778

Faza cu desfiintarea a fost o mica pacaleala de 1 Aprilie (Cum au bagat-o si astia de la Transilvania Expres cu metroul). Au fost doar niste lucrari in zona unde s-a stricat sina acum cateva zile. Iata si la ce au lucrat:


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2006 12:26:58    Titlul subiectului: 19792

faine poze... se pare ca lucrarile sunt facute serios... s-au schimbat dalele...e bine. Ar putea face asa pe toata portiunea de la rulmentul pana la pod. cred ca intr-o saptamina ar fi gata... asta daca mai au ceva dale de beton.
Intrebare: cum au intors tramvaiul 10 la depou? l-au repus cu vreo macara pe sina de intoarcere, sau a facut traseu complet pana la Saturn si inapoi?
Saturn are o problema...ca defapt toata amarita aia de linie: traficul extrem de greu, atit pe timp de zi, cat si pe timp de noapte. De aceea este gradul de macinare pe care tu l-ai mentionat.
Puteau sa mai tina suspendat o saptamina si sa schimbe cat mai multe dale... oricum, bine ca circula, iar deraieri nu s-au intamplat si sper sa nu se intample.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2006 20:21:38    Titlul subiectului: 19836

sau a putut merge cu spatele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2006 20:25:41    Titlul subiectului: 19838

Astazi am fost cu un autoturism si pe B-dul Saturn. Situatia este si mai terifianta. Am vazut multe dale de beton distruse pana la armatura. De asemenea am vazut o dala din care ramasese doar armatura. Un mare necaz in familie ma opreste sa merg sa fotografiez insa este de groaza ce am vazut! Sina in multe locuri are deformatii in adancime. Aceasta linie trebuie refacuta integral. Nu merge cu peticeli si nu vad nici un interes din partea RAT Bv sa o mai faca.
Sambata si duminica pana la pranz s-au schimbat patru dale pe portiunea de la Faget inspre podul Tractorul in continuarea celorlalte 3 schimbate luni.
Tramvaiul atelier a facut o tura intreaga pana la Saturn si inapoi.
Azi au circulat dupa cum ma asteptam normal tramvaiele. Oare pentru cat timp? Eu daca as fi vatman as refuza sa mai circul pe asa pericol. Oricand se poate intampla o deraiere cu urmari neplacute. Datorita graficului de circulatie care a ramas neschimbat de ani buni vatmanii sunt obligati sa mearga cu oarecare viteza si pun in pericol viata calatorilor. De asemenea in Tatre mai bine mergi in picioare decat sa stai pe scaun. De la vibratii simti cum te dor ficat, splina, etc. Nu exagerez cu nimic. Cine nu ma crede il rog sa calatoreasca cu acest mijloc de transport pe B-dul Saturn.Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 15 Iun 2006 20:12:21    Titlul subiectului: ngngfnfnfngfn 25399

Situatia caii de rulare este dramatica pe toata lungimea sa. Asa ceva nu am vazut in nici un oras din tara. In punctele de contact dintre dale 80% dintre acestea au colturile sarite. Sine in curbe intarite cu segmente sudate, care datorita uzurii accentuate s-au deformat. In afara de cele doua curbe reparate cu bani europeni in rest toata calea de rulare este "la pamant".

Si acum amintiri despre o linie de tramvai si altele...
Iata articol din ziarul "Drum Nou" din data de 05.01.1988 referitor la strategia IJTL Bv pentru 1988:
Importante fonduri pentru dezvoltarea si modernizarea transportului in comun
Anul pe care l-am incheiat de curand a fost, pentru Intreprinderea Judeteana de Transporturi Locale Brasov, un an "plin" din punct de vedere al investitiilor, datorita punerii in functiune a primei linii de tramvai pe traseul Saturn - Rulmentul, in lungime de 6,7 km, cale dubla, ceea ce, desigur, a contribuit la mai buna functionare a transportului comun in localitatea resedinta de judet.
Ce noutati ne ofera, din acest punct de vedere, anul 1988? In primul rand va creste numarul de garnituri de tramvai prezente pe traseu. La aceasta ora circula 6 tramvaie dublu articulate, iar in urmatoarele saptamanivor sosi inca 2 asemanatoare, plus 4 simplu articulate. In cursul acestui an, acest parc se va mari cu inca 20 de garnituri, cele mai multe dublu articulate, deci de mare capacitate. Referitor la extinderea actualului traseu, pot comunica brasovenilor ca, in prezent, documentatia pentru traseul Saturn - Noua in lungime de 4,6 km cale dubla se afla in faza de avizare.
Trecand la dezvoltarea transportului in comun cu celelalte mijloace, as dori sa amintesc ca intreprinderea va fi dotata, in 1988, cu 30 troleibuze articulate, fiind reimprospatat si actualul parc de autobuze, taximetre, autobasculante, toate aceste dotari insumand circa 57 milioane lei fonduri de investitii.
In ceea ce priveste actuala retea de troleibuze as vrea sa amintesc ca in acest an va fi finalizat noul traseu (pe Bulevardul Muncii) al linie de troleibuze 31 si 31 barat si se va continua reparatia capitala a retelei de contact (anul trecuts-au reparat peste 27 km) si a liniei de alimentare de 1kV. Tot in scopul imbunatatirii intretinerii mijloacelor de transport, in primul trimestru al acestui an vom da in exploatare o statie de spalare si vopsirepentru troleibuze si autobuze la sediul central al intreprinderii de pe str. Harmanului, in lunile urmatoare urmind sa fie extins spatiul de lucru si la atelierul de intretinere si reparare a troleibuzelor de pe str. 13 Decembrie.
In anul 1987, 127 milioane de persoane au utilizat, in municipiile Brasov si Fagaras, mijloacele noastre de transport in comun, ceea ce practic, inseamna ca fiecare locuitor al acestora a calatorit de circa 360 ori, adica o calatorie pe zi! Daca din punct de vedere cantitativ ne putem declara multumiti, colectivul nostru este constient ca mai are multe de facutpentru intarirea ordinii si disciplinei personalului, imbunatatirea starii de curatenie si intretinere a mijloacelor de transport, optimizareacirculatiei si este hotarit ca in noul an sa actioneze cu mai multa raspundere pentru cresterea calitatii prestatiilor pe care le oferim populatiei.

Valentin FOLEA
directorul Intreprinderii Judetene de Transporturi Locale Brasov
__________________-
Si inca o amintire...
Articol din ziarul "Drum Nou" din data de 14.05.1988
Ce se intimpla cu linia de tramvai?
- Tovarase ing. Augustin Pulpea, director tehnic la I.J.T.L., mai multi cititori ne intreaba de ce este intrerupta circulatia in anumit perioade ale zilei pe linia de tramvai?
- Ca la orice investitie noua, dupa o anumita perioada de functionare pot apare unele deficiente care se remediaza in perioada de garantie. Dupa cum se stie, tramvaiul a fost introdus in Brasov in anul trecut intr-o perioada scurta, practic intre 1 martie si 10 septembrie de catre A.C.M.-R.C.F. Brasov. In timpul in care a trecut au aparut unele deficiente pe care constructorul, in virtutea obligatiilor pe care le are, le remediaza in aceste zile.
- De ce natura sint aceste deficiente?
- In principal este vorba de linia de tramvai al carei ecartament este pe alocuri necorespunzator fapt care conduce la uzura prematura a bandajelor rotilor, pe care le remediem la Bucuresti. Si fiindca veni vorba despre remedieri, zilele acestea ne-am procurat si noi o instalatie pentru reconditionarea rotilor, care intr-o luna va fi data in exploatare, desi dupa reconditionarea liniei acestea vor fi mult mai rare.
- Pe ce lungime a fost revizuita linia pana in prezent?
- Pina azi, din totalul de 6,7 km cale dubla s-au reconditionat circa 4 km, respectiv tronsoanele de pe B-dul Al. Vlahuta, B-dul Garii si o parte din cel de pe str. 13 Decembrie.
- Cind se va termina aceasta lucrare?
- Termenul este de 31 mai a.c. si constructorul s-a angajat sa il respecte. In acest scop actioneaza cu mai multe formatii de lucru. Evident si noi, ca beneficiar, le acordam o mina de ajutor.
- Ce masuri ati luat ca, in perioada cand circulatia tramvaiului este intrerupta transportul calatorilor pe aceasta linie sa se desfasoare in conditii normale?
Tramvaiul circula totusi la orele de virf, respectiv 5,30-8,30 si, respectiv 19-0,30. Evident daca lucrarile planificate pentru o zi sunt terminate mai repede si circulatia cu tramvaiul se reia mai repede. In perioada cit circulatia este intrerupta pentru lucrari, am suplimentat troleibuzele de pe linia 8 la nivelul dinaintea introducerii tramvaiului in Brasov.
- Va dorim succes si impreuna cu cititorii speram ca la finele lunii circulatia cu tramvaiul se va relua in conditii optime!

Mihai DRAGU
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 22:27:00    Titlul subiectului: 35588

Am aflat de la Directorul de Exploatare Transport Electric Ploiesti ca Brasovul a facut deja oferte pentru vanzarea tramvaielor. Daca pana in Decembrie nu se ofera nimeni atunci o sa se descompuna si o sa se vanda pe piese.
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabinaum25



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2011
Mesaje: 18
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 23:06:34    Titlul subiectului: *Ultima zi cu tramvai - 17.11.2006 35722

Nu am mai intervenit de foarte multa vreme pe aici, insa este un moment destul de important in istoria transportului public brasovean. Evident ca nimic nu poate inlocui tramvaiul. Numai cei care au in suflet si in minte tramvaiul pot sa inteleaga ca inlaturarea lui de pe starzile Brasovului va aduce un mare gol! Pacat ca nimeni si nimic nu mai poate schimba destinul. Poate in viitor o sa fie mai bine. Cu totii ne dorim asta, insa va asigur ca un viitor solid nu se bazeaza pe troleibuze SH!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 23:49:50    Titlul subiectului: ttttttttttttttt 35732

După cum știti, până la 1.11.2006 tramvaiele vor fi desființate complet! Cu excepția cazului în care o regie de transport le va cumpăra până la 1.12.2006, toate vor fi băgate la autogen, urmând a fi vândute componentele care se mai pot folosi (acceleratoare, roți, patine, chiar boghiuri, motoare, surse statice, pantografe etc.). Dacă nici așa nu se vând, vor fi trase și ele prin autogen.
Oricum, cel puțin viitorul T4D și B4D-urilor este 98% pecetluit. RATP (Ploiești) și-a exprimat intenția de a cumpăra acceleratoare, motoare și diverse componente ale boghiurilor, nefiind însă interesată și de vagoanele întregi.
Iar vatmanii sunt extrem de revoltați că vor trece la troleibuze... se gândeau că dacă scapă de tramvai le dă autobuze.
Oricum, vor fi concediați toți care sunt acum mecanici și electricieni de tramvaie și alte meserii care au legătură cu partea tehnică a tramvaielor (o să fie o Ordonanță de disponibilizare), urmând a fi angajați mecanici auto pentru autobuze. Depoul de tramvaie va deveni garaj, fiind foarte probabil ca liniile să fie acoperite cu asfalt după ce vor dispărea complet tramvaiele de acolo (ori la fier vechi ori în alte orașe).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 18:07:31    Titlul subiectului: 35802

Desfiintarea tramvaiului se apropie cu pasi repezi. Astazi in jurul orei 14 un autoturn verifica reteaua de contact si prinderea ei in console pe traseul viitorului troleibuz 101.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Oct 2006 18:46:44    Titlul subiectului: 35810

Daca tot se duce tramvaiul, se va face o festivitate de adio sau ceva, cum fac nemtii ? Sau tot principiul pisicii care acopera ce face ? Razz
La Brasov, la inceput, au comandat 30 Timisuri pe care nu le-au mai vrut. Nu stiu daca Timisurile in cauza au fost fabricate si trimise apoi in alt oras sau nu au fost fabricate niciodata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 298
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 18 Oct 2006 14:11:52    Titlul subiectului: 36043

Tramvaiul va fi scos, dupa stirea mea, in noiembrie. Se va introduce linia 101 sau 8 de troleibuz si poate un autobuz pt persoanele cu handicap, ceea ce dupa parerea mea ar fi o tampenie. Troleibuzele se vor scoate din centrul vechi al orasului si vor introduce midibuze BMC linia 50.
Pentru a lua ramas bun de la tramvaiul in BV am realizat urmatoarea poza:



Tramvaie BV1.jpg
 Descriere:
Cine vrea originalele le poate primi prin mail
 Mărime fișier:  163.86 kb
 Vizualizat:  de 23332 ori

Tramvaie BV1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 07 Noi 2006 18:51:44    Titlul subiectului: 37277

Tramvaiul inca mai circula si cred ca va mai circula cel putin pana la 21.11.2006. Vatmanii urmau sa primeasca preavize. Conform Codului Muncii trebuie sa curga 15 zile lucratoare de la primire daca nu se specifica alta data cu un termen mai permisiv. In acest rastimp nu se poat desfiinta posturile pentru ca societatea poate fi data in judecata si procesul va fi castigat din start de catre angajati.
Deoarece nici autobuzele nu au venit toate si in articolele postate de Alin se tot vorbeste de 01.12.2006 cred ca schimbarea se va produce in apropierea acelei date.
De asemenea inca nu au fost scoase la traseu pentru probe troleibuzele sau autobuzele sosite din primul lot.
Timpul imi va confirma sau infirma presupunerile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 298
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 08 Noi 2006 19:01:27    Titlul subiectului: 37376

Kappa a scris:
Tramvaiul inca mai circula si cred ca va mai circula cel putin pana la 21.11.2006.
Eu nu cred.Va zic si de ce. Azi in jurul orei 1 am vazut 4 troleibuze care pe care scria probe si deja testau linia. Noroc ca am avut aparatul si am surprins unul exact cand a trecut langa mine. In plan secund se vede un tramvai
Si ce mai poate sa-mi confirme spusele am vazut 4 troleibuze tot cu PROBE respectiv pe acelas traseu(#100. inca unu scurt la care nu am retinut nr, #108, si inca unul lung). Din pacate celelalte trei n-am mai avut timp sa le fotografiez. Inca ceva. Din surse neoficiale de la RAT am aflat ca s-au scos si troleibuzele FBW care vor cirvula pe traseul 8 (101) pentru probe. Acest lucru confirma faptul ca sfarsitul tramvailui e pe aproape si e posibil ca vatmanii sunt deja in preaviz.



probe_pe_linia_8101_758.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.71 kb
 Vizualizat:  de 22749 ori

probe_pe_linia_8101_758.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 08 Noi 2006 19:58:37    Titlul subiectului: 37395

Confirm faptul ca astazi s-au facut probe pe viitoarea linie de troleibuz (8 sau 101). Acest lucru mi-a fost spus initial de Alin iar seara am vazut si eu trei troleibuze care faceau probe printre care si acel #100.
O alta veste. Reteaua intre strada Castanilor si Teatrul Dramatic, pe sensul de urcare (sens interzis in prezent) este desfacuta din console si este lasata in sarme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 298
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 09 Noi 2006 11:18:12    Titlul subiectului: 37427

Kappa a scris:
Tramvaiul inca mai circula si cred ca va mai circula cel putin pana la 21.11.2006. Vatmanii urmau sa primeasca preavize. ... Deoarece nici autobuzele nu au venit toate si in articolele postate de Alin se tot vorbeste de 01.12.2006 cred ca schimbarea se va produce in apropierea acelei date.

Inca un argument in favoarea lui Kappa. Azi am fost in depou la troleibuze si ghici ce am vazut. 3 troleibuze noi se pregateau sa iasa pe traseu. In fata aveau placuta cu PROBE iar pe lateral o alta placuta ... ... ... ... 8. In momentul de fata in BV nu exista linia aceasta. Asa ca acum cu siguranta putem sa zicem ca linia de troleibuz care va deservi linia de tramvai nu va fi 101 ci LINIA 8



Probe.jpg
 Descriere:
Poza e facuta in depou la troleibuze
 Mărime fișier:  29.52 kb
 Vizualizat:  de 22739 ori

Probe.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 09 Noi 2006 16:34:26    Titlul subiectului: 37441

Iata ca au fost schimbate si tablele indicatoare din statii si a fost trecuta linia 8.


DSC000801.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.31 kb
 Vizualizat:  de 22712 ori

DSC000801.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 298
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 10 Noi 2006 18:56:38    Titlul subiectului: Data de sfarsit a tramvaielor in BV 37554

Cu foarte mare probabilitate ULTIMA zi de tramvai in BV va fi 17.11.2006
Reamintesc ca tramvaiul a fosr introdus in .........1987. Avea sa inplineasca anul viitor 20 ani. Asta era a doua oara cand s-a introdus tramvaiul, prima oara fiind in anii 1900. Aceasta linie circula in Centrul Vechi-Bartolomeu. RIP TRAMVAIULE BRASOVEAN. Dar sa nu pierdem speranta, poate si copii nostrii vor circula vreodata cu tramvai in BV.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 01:56:33    Titlul subiectului: 37593

Citat:
Cu foarte mare probabilitate ULTIMA zi de tramvai in BV va fi 17.11.2006
1. Există posibilitatea recalificării întregului personal de la tramvaie, astfel încât desființarea tramvaiului să nu implice concedieri?
2. Dacă, totuși, au loc concedieri, au fost emise preavizele? Dacă da, când?
3. Se dau sau nu se dau salarii compensatorii? Unele articole din presă afirmă că da, altele susțin contrariul
4. Dacă toată povestea cu desființarea tramaiului se va tergiversa până la 1 ianuarie 2007 (din divers motive) nu există posibilitatea ca tramvaiul să scape?

Pe site-ul http://brasov-transport.uv.ro la secțiunea "parc tramvaie" se precizează faptul că sunt în conservare 9 tramvaie:
-6 V3A
-2 T4D
-1 vagon utilitar Rathgeber fabricat în 1941
Ce se întâmplă cu acestea după desființarea tramvaiului? Unde vor fi transferate?
Tot la aceeași secțiune mai figurează trei tramvaie caracterizate ca donoare de piese
1 DUEWAG M
2 T4D

T4D-urile vor ajunge, probabil, la Ploiești, donându-și piesele KT4D-urilor.


Ultima modificare efectuată de către OAB la Sâm 11 Noi 2006 18:15:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 22:01:53    Titlul subiectului: Ultima zi cu tramvai - 17.11.2006 38422

Am rugamintea ca toti cei care au facut poze cu tramvaiele in ultima zi de circulatie sa posteze fotografii. Din pacate vremea parca suparata pentru ceea ce urma nu a tinut cu noi fiind cetoasa. Cer scuze pentru ca o parte din fotografii nu sunt de cea mai buna calitate.
Din pacate pe #39 nu am reusit sa il prind. Seara s-a incheiat cu cele mai bune tramvaie pe care le-a avut Brasovul vreo data: DU(E)WAG.

Din motive necunoscute mie #42 nu a aparut pe traseu dupa-amiaza. Ar fi fost prea frumos sa fie toate cantand "Cantecul de Lebada".



33-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  204.57 kb
 Vizualizat:  de 23504 ori

33-1.jpg



34_1_120.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.77 kb
 Vizualizat:  de 21644 ori

34_1_120.jpg



35_1_655.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  191.69 kb
 Vizualizat:  de 21644 ori

35_1_655.jpg



36_1_145.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  200.55 kb
 Vizualizat:  de 21644 ori

36_1_145.jpg



37_1_121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.42 kb
 Vizualizat:  de 21644 ori

37_1_121.jpg



38_1_159.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.09 kb
 Vizualizat:  de 21644 ori

38_1_159.jpg



40_1_832.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.1 kb
 Vizualizat:  de 21644 ori

40_1_832.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 298
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 22:41:22    Titlul subiectului: 38434

Pozele facute dupa masa. Apare si ultima Tatra... Scuze pt calitatea pozelor... dar cum a zis si Kappa...


HPIM6304r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.2 kb
 Vizualizat:  de 23467 ori

HPIM6304r.jpg



HPIM6305r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.82 kb
 Vizualizat:  de 23467 ori

HPIM6305r.jpg



HPIM6306r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.23 kb
 Vizualizat:  de 23467 ori

HPIM6306r.jpg



HPIM6307r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.15 kb
 Vizualizat:  de 23467 ori

HPIM6307r.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 23:31:22    Titlul subiectului: 38438

Ziua in care " Trecutul " si " Viitorul " au fost in prezent.
Ieri in prima zi pe linia 8 au circulat 10 troleibuze la 6 minute distanta unul de altul. Desi sambata mai sunt societati care lucreaza , marea majoritate a oamenilor merg la cumparaturi in zona comerciala de la Saturn--Astra(Carreffour,Practiker etc) troleibuzele au facut fata cu brio nefiind aglomerate . In timpul saptamanii la orele de varf timpul de succedere a troleibuzelor de pe linia 8 va fi de 3-4 minute. Ramane de vazut daca se vor descurca la fel de bine ca ieri .



tramvai+troleibuz.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.33 kb
 Vizualizat:  de 23456 ori

tramvai+troleibuz.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 18 Noi 2006 23:38:28    Titlul subiectului: 38441

Pozele facute de mine ieri 17.11.2006. Sunt de o calitate mai slaba datorita cetii dense si vitezei de deplasare a tramvaielor si troleibuzelor.
Pentru a vedea pozele la rezolutia originala efectuati click pe ele. Vizionare placuta!





Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community