Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Sfarsitul tramvaiului din Brasov
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 00:05:39    Titlul subiectului: 38443

Si eu va prezint cateva poze facute intr-o scurta vizita de urgenta la Brasov ieri :


IMG_0025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.61 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

IMG_0025.JPG



IMG_0046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.57 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

IMG_0046.JPG



IMG_0048.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.16 kb
 Vizualizat:  de 26301 ori

IMG_0048.JPG



IMG_0054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.96 kb
 Vizualizat:  de 26301 ori

IMG_0054.JPG



IMG_0059.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.68 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

IMG_0059.JPG



IMG_0062.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.49 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

IMG_0062.JPG



IMG_0064.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.74 kb
 Vizualizat:  de 26300 ori

IMG_0064.JPG



_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 14:45:34    Titlul subiectului: 38486

Ultima cursa...


HPIM6313r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.9 kb
 Vizualizat:  de 26186 ori

HPIM6313r.jpg



HPIM6316r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.86 kb
 Vizualizat:  de 26186 ori

HPIM6316r.jpg



HPIM6319r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.82 kb
 Vizualizat:  de 26186 ori

HPIM6319r.jpg




Ultima modificare efectuată de către FBW58 la Dum 19 Noi 2006 14:52:05, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 14:47:36    Titlul subiectului: 38488

...


HPIM6326r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.93 kb
 Vizualizat:  de 26183 ori

HPIM6326r.jpg



HPIM6338r.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.26 kb
 Vizualizat:  de 26183 ori

HPIM6338r.jpg



hpim6338r_327.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.26 kb
 Vizualizat:  de 24505 ori

hpim6338r_327.jpg



hpim6344r_187.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.26 kb
 Vizualizat:  de 24505 ori

hpim6344r_187.jpg



hpim6345r_155.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.31 kb
 Vizualizat:  de 24505 ori

hpim6345r_155.jpg




Ultima modificare efectuată de către FBW58 la Dum 19 Noi 2006 14:51:10, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2006 21:28:18    Titlul subiectului: 38553

Ultima cursa la stiri:
http://www.protv.ro/filme/au-prins-ultimul-tramvai.html#6616

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 10:10:31    Titlul subiectului: uyuyyyu 38611

NOSTALGIE. FIINDCA LE PAREA RAU CA VA DISPAREA DIN PEISAJ SI DIN ISTORIA ORASULUI, UNII BRASOVENI AU TINUT SA CONDUCA TRAMVAIUL „PE ULTIMUL DRUM”
Vineri, ora 21.30, in refugiul de la Faget, cativa brasoveni asteapta tramvaiul. Intr-un tarziu, prevestit de clantanitul pe sine, din ceata se desluseste silueta unui tramvai. Oamenii urca. In vagon e cald si lumina. Scartaind, tramvaiul ia curba, lumina se intrerupe si revine imediat. Calatorii nici nu baga de seama, sunt cu ale lor, unii plictisiti, altii ingandurati, altii cu figuri opace. Un betiv adoarme pe scaun si din cand in cand, chiar cand e pe punctul de a cadea, tresare, se redreseaza si apoi adoarme la loc. Noi stam si privim avizi, constienti ca e ultima calatorie cu trenul de oras, iar pe buze ne vine firesc si fredonam in surdina cantecul lui Gica Petrescu: „Du-ma acasa, mai tramvai!”, gandindu-ne ce ar merge in loc de „casuta mea cu portita si cismea”.
La capatul de la Saturn, doi tineri se urca si incep sa faca poze. Ne ducem la ei si aflam ca nu suntem singurii ciudati care au luat tramvaiul pentru a face o ultima tura, inainte ca linia 101, singura linie de tramvai din Brasov sa fie desfiintata. „Am vrut sa facem o ultima tura, sa conducem tramvaiul pe ultimul drum. Ne pare rau ca dispare din peisaj si din istoria Brasovului. De aceea ne-am gandit sa facem si poze pentru posteritate, sa vada si nepotii ce am avut in oras”, spun cei doi, care par neverosimil de tineri pentru niste oameni care au constiinta adunarii de marturii pentru posteritate.
De la o statie la alta, tramvaiul se umple de muncitorii care pleaca la schimbul trei. Discuta intre ei despre scoaterea tramvaiului. „Cu troleibuzele alea, nu mai ajungem la timp la serviciu. Astea veneau la cinci minute, la trolee o sa inghetam in statie. O sa le sara captatoarele, o sa se blocheze in trafic, nu mai zic, la iarna, ca o sa derapeze. Vai de capul nostru!”, spune o femeie. „Lasa ca e mai bine ca le scoate, ca te zgaltaie si fac zgomot, trepideaza tot”, ii da replica un coleg. „Vedem noi dimineata, ca am venit cu tramvaiul si plecam cu troleul”, zice altul.
La Rulmentul, tramvaiul se umple din nou cu muncitori. Ne ducem in fata si tinerii mai fac poze, dupa care intram in vorba cu vatmanul. Ionel Chiriac, unul din cei 26 de vatmani, care de sambata au devenit soferi, lucreaza pe linia 101 din prima zi. Isi aduce aminte de poza din „Drum nou”, facuta in fata Garii si publicata cu pompa, desi tramvaiul era deraiat. „In 22 august s-ar fi implinit 20 de ani”, spune el cu regret. Marturiseste ca i-a placut mult munca de vatman, desi facea in cerc 160 de kilometri zilnic, si se mandreste ca nu avut accidente majore, doar sperieturi. Ofteaza din cand in cand. Trecem pe langa depou si vedem oameni adunati in curtea Sectiei Tramvaie. Il intrebam daca s-a organizat vreo ceremonie si spune ca nimic oficial, doar ei s-au inteles sa se intalneasca dupa ultima cursa, iar noi ne gandim ca va fi mai mult un fel de parastas.
Coboram, in sfarsit, iar tramvaiul dispare in ceata deasa, ii mai auzim doar clantanitul. De sambata luam troleibuzul de pe vechea linie 8.
sursa: Transilvania Expres: http://www.transilvaniaexpres.ro/index.php?mod=articol&id_articol=33941
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 13:53:32    Titlul subiectului: 38619

in articol se zice ca au fost doi oameni care au pozat...unul precis a fost ede, dar celalalt?...
Stit ce ma deranjeaza cel mai tare? Ipocrizia presei asteia... Deci acu vreo 7-8 luni, in februarie cand s-a pus problema scoaterii tramvaiului, toti o faceau pe fericitii aducand tot felul de acuze idioate sistemului de tramvai. Ba chiar imi aduc aminte la ProTV BV se luau interviuri in refugiul de la gara, si intrebau lumea: nu-i asa ca e bine ca se scoate tramvaiul asta mizerabil si stricat si nuj cum? si oamenii raspundeau ca sa se auda si ei ca da. Acum vin si pling cu vatmanii cica... La fel si ziarele. Btw poza e de pe site-ul lui stfp...

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 15:04:50    Titlul subiectului: 38622

Acum nu mai conteaza pentru ca inevitabilul s'a produs si si-au permis luxul sa sa spuna fie ce cred cu adevarat, fie sa mai verse niste lacrimi de crocodil. Probabil ca tramvaiul ar fi trebuit suspendat vreo 6 luni si inlocuita toata calea de rulare ca la Bucuresti ca sa functioneze bine, dar tare ma tem ca de fapt desfiintarea tramvaiului e un prim semnal al unei perioade nu prea bune pentru Brasov. Dupa tramvai, e foarte probabil ca in 1-2 ani sa dispara si fabricile unde mergeau calatorii lui. Si ma tem ca acest lucru e tot atat de sigur cat de siguri erau olandezii care anuntau cu aproape un an in urma disparitia tramvaiului brasovean. Pacat de tramvaiele Düwag. Poate le ia alt oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2006 20:07:59    Titlul subiectului: 38633

Cat de bine merge zona industriala care o deservea tramvaiul ?
Ca nea Scripcaru parca spunea ca tramvaiul nu prea mai avea obiectul muncii ?
Iar acum vad pe forum exact contrariul............
Apropo de iarna, din cate stiu eu tramvaiul face mai bine fata la zapada decat troleibuzele. Cum iarna se apropie sunt curios cum vor face fata urmasii tramvaiului, adia troleibuzele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 21 Noi 2006 08:38:35    Titlul subiectului: 38653

Sa o luam pe rand.
In primul rand fabricile din platformele industriale intre care se facea legatura au cam murit. Rulmentul asteapta sa fie cumparata si merge la limita de avarie, Tractorul dupa multe si variate incercari nu a fost cumparata si este muribunda, Roman vanduta pe 1 euro mai are circa 2500 muncitori fata de 15000 cat avea alta data. Insa cartierele muncitoresti Astra si Tractorul mai au nevoie de un mijloc de transport. S-au contruit o seama de marketuri: Carrefour, Media Galaxy, Flanco, Selgros, Metro 2, Paktiker, Bricostore si urmeaza Kaufland. Se face legatura intre gara si toate acestea.
De ochii lumii au fost introduse in locul tramvaielor 15 troleibuze la orele de varf. Frecventa de succedare este de circa 3-4 minute. Un fapt constatat insa. Circula destul de goale. Strategia este clara: acum trebuie demonstrat ca nu sunt calatori pentru a se mai reduce din ele.
Eu am prins si cand circula linia 8 de troleibuz, pana in 1988. In conditiile in care circulatia era cam 10% din cat este acum se troleibuzele se descurcau bine. Iarna insa patinau prin statii si se adunau cate doua trei 8 si 10 in cate o statie. Acum cand se face dezapezire mai bine, s-ar putea sa nu mai fie probleme. Totusi la inceputul lunii cand a nins si se facuse polei tramvaiul circula bine mersi iar restul autovehiculelor circulau cu 20-30 km/h.
Un fapt este cert si nu il poate constesta nimeni: tramvaiul nu mai putea merge mult asa. Calea de rulare era distrusa. Ca sa o refaca ar fi fost nevoie de o investitie serioasa. Banii nu ii avem pentru ca se schimba stalpi vechi cu stalpi noi si verzi si se reabiliteaza cladirea primariei, se fac benzi pentru biciclisti, se asfalteaza la nesfarsit strazi, etc.
Vom vedea cand se vor trezi brasovenii si vor incepe sa ceara reintroducerea tramvaiului si a troleibuzelor in centrul istoric si mai ales nu il vor mai vota pe scripcaru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 21 Noi 2006 18:17:25    Titlul subiectului: 38709

Citat:
„Am vrut sa facem o ultima tura, sa conducem tramvaiul pe ultimul drum. Ne pare rau ca dispare din peisaj si din istoria Brasovului. De aceea ne-am gandit sa facem si poze pentru posteritate, sa vada si nepotii ce am avut in oras”, spun cei doi, care par neverosimil de tineri pentru niste oameni care au constiinta adunarii de marturii pentru posteritate.
Deci fraza asta din TEX e al meu dar eu am urcat in ultimul tramvai sa fac poze si am ajuns acolo la 22:30 nu la 21:30. E posibil ca au facut si inaintea mea poze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 24 Noi 2006 19:17:08    Titlul subiectului: 39136

36le a fost ultimul tramvai...o pot confirma...astazi am intrat in depou...sunt 5 linii...pe cele 2 din stanga cum iesi stau de ceva vreme parcate V3Aurile...sau ma insel???acelea vor fi casate...iar pe cele 2 linii din stanga sunt duewagurile...care sunt bune...36le este ultimul chiar in spate...iar pe linia din mijloc chiar in fata la poarta este tramvaiul 34...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 14:17:55    Titlul subiectului: 39684

vreau sa mentionez ca deja s-a inceput desfintarea refugiilor.
La Faget NU mai este.(13 decembrie cu Vlaicu-Garii Pe cei care nu stiu)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 14:25:42    Titlul subiectului: 39687

Din cate stiu V3A-urile vor fi casate pentru ca nu sunt bune. Pot sa confirm acest lucru pt ca azi am fost la depoul de tramvaie. Sunt scoase de pe sine si se taie. Duewagurile o sa incerce sa le vanda pana la inceputul anului viitor daca nu le vor vinde intregi vor fi "casate", dezmembrate si vandute ca piese de schimb.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 19:15:23    Titlul subiectului: 40215

Au inceput sa scoata sina si reteaua de contact ? Dar refugiile de calatori ? Depoul de tramvaie o sa fie transformat in depou pentru troleibuze sau autobuze?
Ce parere are lumea referitor la scoaterea tramvaiului ? Ca nu prea cred ce se spune in presa.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FBW58



Data înscrierii: 15/Dec/2006
Ultima vizita: 01/Iun/2021
Mesaje: 322
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 19:18:59    Titlul subiectului: 40216

emil1980 a scris:
Au inceput sa scoata sina si reteaua de contact ? Dar refugiile de calatori ? Depoul de tramvaie o sa fie transformat in depou pentru troleibuze ?
NU reteaua de contact; DA au inceput sa scoata refugiile de tramvai; si NU depoul de tramvaie nu va ajunge depou de troleibuze ci eventual de autobuze. Momentan sunt acolo cei de la retele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 197

MesajTrimis: Mar 05 Dec 2006 22:12:26    Titlul subiectului: 40315

In presa locala NU se zice nimic despre nemultumirea brasovenilor legata de disparitia tramvaiului,ce sa mai zic despre alte probleme care ar putea aduce prejudici imagini primarului sau activitatii lui .Si probleme in transportul local sunt destule dar unii le zic iar presa locala se face ca le asculta, de autoritati ce sa mai zic ... Nu e zi fara ca cineva sa nu injure soferii nesimtiti ,sau faptul ca nu pot urca in autobuze pt ca sunt arhi-pline. (vezi linia 31 la orele de varf)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 13:36:08    Titlul subiectului: 40557

emil1980 a scris:
Inseamna ca presa locala este un fel de anexa a domnului primar Scripcaru Embarassed
Nu un fel de, chiar este anexa Primariei.
Transilvania Expres, Monitorul Expres si Buna Ziua Brasov pot fi adaugate listei rusinii. Aceste publicatii au primit comunicatul nostru de presa (http://forum.tramclub.org/viewtopic.php?t=1378&sid=b89ba92844d8ff9e8a502114d64f953a), fara a sufla un cuvintel despre masacrul scripcarez. Cinste lor, celor de la ProTV Brasov, care au informat corect publicul.
Am vorbit la telefon cu dl. A. Paul de la Monitorul Expres. Ne-a sugerat sa facem o conferinta de presa pe marginea acestui subiect, altfel nu va razbate nimic in presa scripcareza.
Vorbisem si cu dl. Sebastian Dan, stiristul de la Brasov al cotidianului Adevarul (mincinos). M-a dus cu vorba si atit. Asta e, trebuie sa gasim alte forme de lupta si astept sugestii in acest sens (e-mail sau telefon).
Urmeaza BERD-ul.

Acesta este comunicatul:

Desfiintarea transportului in comun cu tramvaiul in municipiul Brasov a devenit o realitate trista si singulara in Europa contemporana.
Am initiat demersuri adresate primarului pentru stoparea desfiintarii transportului ecologic cu troleibuze si tramvaie demarata de acesta, inca din luna iunie 2005. Am intensificat demersurile noastre si in acest an, adresindu-ne si conducatorilor altor institutii si organizatii care puteau avea un cuvint de spus (prefect, presedinte Consiliu Judetean, deputat Ioan Ghise). Nu am primit absolut nici un raspuns, interesul acestora pentru respectarea legii si a cuvintului societatii civile fiind nul.
Saltul calitativ va fi evident odata cu inlocuirea parcului de autobuze cu vehicule MAN, achizitionate in urma unui imprumut rambursabil la Banca Europeana pt. Reconstructie si Dezvoltare. Dar, prin Hotarirea Consiliului Local 605 /14.10.2005, se aproba contractarea imprumutului pentru finantarea reinnoirii parcului de autobuze al Regiei Autonome de Transport Brasov. De fapt, se continua inlocuirea troleibuzelor cu autobuze de pe traseele 2, 3, 5, 9, 10, 10barat, 31, urmind traseele 1 si 32.
Deservirea Centrului Istoric cu midibuze PROBUS BMC nu este benefica locuitorilor din Schei. Se vor produce ambuteiaje, capatul de linie Livada Postei va fi sufocat de acestea precum si de autobuzele ce vor fi nevoite sa intoarca in aceasta locatie. Tunelul de poluare fizico -chimica va fi resimtit acut in aceasta zona si prognozam ca limitele admise vor fi depasite si de poluarea fonica.
Solutia aleasa, de reintroducere a troleibuzelor pe traseul 8, indulceste in mica masura gustul amar produs de desfiintarea unui tip de transport urban performant, tramvaiul, in care nu s-a investit mai deloc in municipiul Brasov.
Ar fi fost nevoie de o dezbatere publica privind destinatia fondurilor BERD si de o strategie in ceea ce priveste transportul public brasovean, colectind doleantele opiniei publice si transpunindu-le in indicatori tehnico -economici. Astfel, nu ar fi fost posibila risipirea banului public, inlocuind stilpii din Centrul Istoric (cu corpurile de iluminat aferente) cu niste profile metalice subtiri, sudate grosier si vopsite in culori nepotrivite zonei respective, neexistind un minim concept urbanistic.
Consideram ca lipseste si cadrul legal al tuturor actiunilor privind desfiintarea transportului electric (vehicule si retea de contact). Am solicitat, in speranta ca macar Legea 544 /2001 -a informatiilor publice va fi respectata, Hotaririle Consiliului Local prin care:
-se anuleaza introducerea troleibuzelor pe str. De Mijloc (indicatorii tehnico -economici aferenti acestui obiectiv de investitii au fost aprobati prin Hotarirea Consiliului Local al Municipiului Brasov nr. 74 /07.02.2005);
-se desfiinteaza traseele deservite de troleibuze 1, 2, 3, 5, 9, 10, 10barat, 31, 32;
-se desfiinteaza transportul in comun cu tramvaiul;
-se dezafecteaza reteaua de troleibuz.
Intrucit primarul a declarat ca desfiintarea transportului in comun cu tramvaiul si troleibuzul are la baza rezultatele unei dezbateri publice, am dorit sa ni se precizeze in ce perioada a avut loc dezbaterea publica, unde si cind a fost anuntata si cite persoane (cu date de identificare) din totalul persoanelor chestionate si-au manifestat dorinta renuntarii la tramvai si la troleibuzul din Centru si Schei. De asemenea, dorim sa aflam numarul persoanelor ce doresc privatizarea R.A.T. Brasov. Acest numar nu este specificat in materialul publicat pe aceasta tema, foarte laconic, pe pagina web a Primariei.
Neprimind raspunsul in termen legal, ne vom adresa de aceasta data institutiilor abilitate, in vederea cercetarii abuzurilor comise si punerii in legalitate a infrastructurii Primariei.
Apelez la obiectivitatea Dvs. in a informa corect si complet cetateanul.
ing. Silviu Sîntea
Presedintele Asociatiei TRANSIRA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 08 Dec 2006 18:42:19    Titlul subiectului: 40582

Silviu, care cinste lor ProTV? Aia care cu juma de an in urma luau asa zise interviuri unora si altora care se exprimau fericiti de disparitia tramvaielor? Acelasi ProTV care ne anunta printr-o dr reporter cu zimbet montat pe fata ca din toamna toti cetateni municipiului se vor bucura de autobuze noi si nu vor mai fi nevoiti sa stea in tramvaiele murdare si ruginite, care sunt pericol de moarte...
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 06 Mar 2007 21:55:53    Titlul subiectului: Ce se mai intampla cu sina tramvaiului 77267

Iata cum decurgeau lucrarile de scoatere a sinei de tramvai acum cateva zile, pe 26 februarie. Pozele sunt facute din troleul 8 si calitatea lor e ceva mai slaba.

Pe str. Vlahuta se scoteau sinele din longrine; mai incolo, spre Gemenii, sinele erau scoase dar nu se daduse inca drumul la circulatie peste longrine. Curba de la Gemenii era intacta.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.32 kb
 Vizualizat:  de 25005 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.73 kb
 Vizualizat:  de 25001 ori

2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 06 Mar 2007 22:01:38    Titlul subiectului: 77268

In intersectia de la Gemenii si mai incolo pe bd. Saturn sinele au fost deja scoase iar locasurile umplute cu ciment; de asemenea s-a nivelat si acolo unde longrinele erau rupte. Rezultatul arata destul de bine.


3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.27 kb
 Vizualizat:  de 25000 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.06 kb
 Vizualizat:  de 25000 ori

4.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 06 Mar 2007 22:04:32    Titlul subiectului: 77269

In sfarsit procesul tehnologic de umplere a gaurilor din longrine. Deoarece era destul de frig stratul de ciment proaspat turnat era protejat cu o folie de plastic peste care venea un strat de material termoizolator; folia si materialul erau fixate cu pietre. In randul din fata se vede bine, de la stanga la dreapta, intai cimentul acoperit, apoi un metru-doi de ciment descoperit apoi longrina cu gaura pregatita de umplere.


5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.24 kb
 Vizualizat:  de 24998 ori

5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Trole Man



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2016
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti (Centru)

MesajTrimis: Vin 09 Mar 2007 19:51:33    Titlul subiectului: 77351

Trebuie sa recunosc ca pentru mine e un SF ceea ce se intampla cu linia de tramvai la Brasov... Nu inteleg de ce atata chinuiala. Credeam ca era vorba ca longrinele sa fie scoase, fundatia drumului sa fie refacuta si apoi sa se toarne asfalt. Vad insa ca solutia adoptata e ciudata. Sau poate e doar ceva temporar si urmeaza a se asfalta peste longrine. In Bucuresti stiu ca a existat un asemenea caz doar in fata Spitalului Floreasca. Acolo s-a turnat asfalt peste dale. Insa imi este absolut clar ca acea carpeala care se face acum in Brasov nu ar avea cum sa reziste unui trafic serios.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Mar 2007 22:05:52    Titlul subiectului: 77707

Cand au inceput lucrarile de modernizare a liniei 21 de tramvai din Bucuresti, au scos foarte rapid sinele vechi. Aici de ce este atata chinuiala ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 21 Mar 2007 22:29:59    Titlul subiectului: 77711

In Bucuresti s-au scos sinele pentru ca se vroia MODERNIZAREA caii de rulare. Aici cum s-a vrut DESFIINTAREA nu a avut nici un rost sa scoata longrinele; astuparea gaurilor fostelor sine a fost mult mai simpla, cel putin ca solutie de termen scurt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Apr 2007 21:33:29    Titlul subiectului: 78153

Joi am fost cu treburi in Brasov, si avand cateva ore libere pana la trenul de intoarcere m-am plimbat prin oras, si am pozat si "resturile" liniei de tramvai. Solutia aleasa de mine a fost urmatoarea: am mers la capatul de la Rulmentul, am facut poze, apoi am luat troleul 8 si am facut poze din el pe traseu, m-am dat jos la celalalt capat si am facut cateva poze si acolo. Asadar incep cu fosta bucla de la Rulmentul.


Brasov 5 aprilie 2007 00071.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.06 kb
 Vizualizat:  de 24773 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00071.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00072.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.84 kb
 Vizualizat:  de 24773 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00072.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00073.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.18 kb
 Vizualizat:  de 24773 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00073.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00074.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.88 kb
 Vizualizat:  de 24773 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00074.JPG



Brasov 5 aprilie 2007 00075.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.27 kb
 Vizualizat:  de 24773 ori

Brasov 5 aprilie 2007 00075.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community