Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Penetratie Splaiul Independentei - Autostrada A1
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 09:20:57    Titlul subiectului: 176516

Se pare ca nu vor mai fi expropieri. Noua varianta este ca intre Pod Ciurel si A1 sa fie tunel. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Tunel de 14 km între Podul Ciurel și A1, anunțat de Sorin Oprescu

Drumul expres spre autostrada A1, nu va mai fi construit la sol ci în subteran, anunță primarul general, Sorin Oprescu. Potrivit edilului-șef un tunel de 14 km va fi construit intre Podul Ciurel si autostrada Bucuresti-Pipesti, iar costurile vor fi doar putin mai mari fata de varianta la sol care implica foarte multi bani pentru exproprieri. Oprescu promite ca podul de la Ciurel va fi gata pana la sfarsitul anului 2015.

"Cetatenii din zona pot sa stea linistiti. Am inteles ca se gandeau cu groaza ca intram cu exproprierile dupa ce trecem cu lucrarea de Sos. Virtutii. In conditiile in care cetatenii nu vor, cred ca este mai intelept sa procedam asa. Vom termina podul de la Ciurel. Anul acesta voi face si o alta licitatie ca sa fac un tunel ce ar putea avea o lungime cuprinsa intre 7,8 si 14 km, nici eu nu stiu ce lungime va avea. Acest tunel va porni de la Podul Ciurel si va ajunge la Autostrada A1. Problema cu lungimea tunelului este ca nu poti sa-l bagi pe roman, pe bucurestean, intr-un tunel de 14 km. Este o problema medicala. Acolo in tunel soferii pot face atacuri de panica, nu poti sa mergi cu copiii in masina 14 km prin tunel, nu sunt obisnuiti. Astfel o sa incercam sa il facem mai scurt si o sa iesim cu el din subteran acolo unde am de expropriat 3 mp dreapta si 3 mp pe stanga, din pamanturi, nu din case, si atunci nu se mai supara nimeni", a declarat Oprescu într-un interviu acordat Hotnews.ro, spunand ca acest tunel va decongestiona bd-ul Iuliu Maniu, dar va feri de poluare si uzina de apa de la Rosu.

In ceea ce priveste costurile, edilul spune ca tunelul va costa putin mai mult decat varianta de drum facuta la sol pentru ca nu mai este nevoie de exproprieri, acestea fiind foarte costisitoare.

"Chiar si asa, mai bine nu ii deranjez pe oameni, ma duc la 17-18 metri pe sub pamant, cu intrarile/iesirile pietonale in caz de ceva, ca sa pot iesi dupa Carrefour-ul din Militari si sa intep autostrada A1", a declarat Oprescu

In varianta la sol, drumul expres urma sa porneasca de la intersectia bd. Virtutii cu Splaiul Independentei, mergea pe langa Lacul Morii pana la intersectia cu bd. Uverturii, dupa care trecea pe langa statia de tratare a apei Rosu-Militari si iesea din Bucuresti prin comuna Chiajna. TraversaCentura Capitalei, trecea prin Comuna Dragomiresti-Vale si iesea in A1, la km 13, Pod Ciorogarla.

Pe parcursul lucrarii erau prevazute trei pasaje supraterane: la intersectia sos. Virtutii cu Splaiul Independentei (Pod Ciurel), la intersectia Penetratia A1 - Bd. Uverturii si la intersectia cu Soseaua de Centura si in zona Pasajului CFR de la Ciorogarla.

In ceea ce priveste podul hobanat de la Ciurel, lucrare in derulare ce prima parte a drumului expres catre autostrada A1, Oprescu spune ca va fi gata pana la sfarsitul lui 2015, in prezent fiind realizat circa 10% din pasaj.

"Acest pasaj trebuia sa fie gata de acum doi ani. Timp de patru ani fostul CGMB nu a aprobat finantarea acestei lucrarei decat cu taraita. Zece milioane lei, 15 milioane lei, samd. Am reusit sa facem stalpul principal unde vine podul hobanat si cate ceva pe partea dreapta a Dambovitei, mergand catre Ciurel.Vom termina podul de la Ciurel pana la sfarsitul acestui an fiindca nu mai este mult de facut. Odata terminat pilonul principal care prin hobane tine constructia, ramane de facut constructia metalica si se largeste cat se poate strada de pe dealul Tugulea ca sa pot sa ies catre Iuliu Maniu", a declarat Oprescu.

In ceea ce ii priveste pe cetatenii care au suspendat in instanta si chiar au anulat una dintre autorizatiile date de Primaria Capitalei pentru acest pasaj, Oprescu le spune sa stea linistiti fiindca nu mai expropriaza nimic.

"Asociatiei Salvati Bucurestiul ii spun ca nu este niciun sit istoric, iar cetatenilor le spun sa stea linistiti pentru ca nu mai expropriez nimic de pe malul Lacului Morii si din spatele Dealului Tugulea. Acest drum trebuie facut, gasit o solutie. El nu aduce masini in centrul orasului ci le imprastie pe inel", a mai spus edilul.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Feb 2015 00:21:54    Titlul subiectului: 177268

Pai nu mai inteleg nimic. Ba se fac expropieri, ba se face tunel si nu se mai fac expropieri, acum citesc ca totusi, se vor face expropieri. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Exproprieri de 5 milioane euro pentru Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1

Primăria Capitalei a finalizat proiectul privind declanșarea exproprierilor în vederea realizării la "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu. Potrivit documentului, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Valoarea totală estimată a despăgubirilor este 22.480.062 lei (5 milioane euro). Proiectul a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București în ședința din 12 februarie 2015.

Primăria Capitalei continuă proiectul "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești" în ciuda proceselor și protestelor societății civile. Astfel, PMB a solicitat CGMB aprobarea unui proiect de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu.

Potrivit proiectului aprobat în ședința din 12 februarie, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Nicio construcție nu va fi demolată sau afectată de lucrarea de infrastructură. Valoarea estimată a despăgubirilor ce vor fi plătite proprietarilor este de 22.480.062 lei (5 milioane euro).

În cadrul ședinței de joi, Sorin Oprescu a făcut și o declarație referitoare la proiectele de pe ordinea de zi a CGMB, care vizează aprobarea exproprierilor pentru Supralărgirea Fabrica de Glucoză, Reabilitarea Bulevardului Liviu Rebreanu și Penetrație Splaiul Independenței-Ciurel-Autostrada București-Pitești.

"După ani de zbateri și dezbateri, după ce am introdus pe ordinea de zi a ședințelor CGMB de nenumarate ori aceste proiecte, consilierii generali au binevoit să-și facă datoria fată de cetățenii Bucureștiului și să nu mai blocheze lucrări, care acum puteau fi gata. Astăzi au aprobat exproprierile pentru trei proiecte importante ale Bucureștiului: este vorba despre proiectul pentru lărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză (care astăzi a fost introdus pe ordinea de zi a Consiliului pentru a 15-a oară), reabilitarea bulevardului Liviu Rebreanu ( introdus a-11-a oară pe ordinea de zi) și proiectul privind Penetrația Splaiul Independenței – Ciurel - Autostrada București-Pitești (a 12-a oară pe ordinea de zi a CGMB). Sper ca de acum inainte, aleșii bucureștenilor să colaboreze în interesul comunității, astfel încât proiectele de dezvoltare a orașului să nu mai fie întârziate din motive politicianiste", a declarat primarul general, Sorin Oprescu.

Conform listei cu imobilele afectate de exproprieri publicată pe site-ul Primăriei Capitalei, cea mai mare despăgubire, respectiv 5,13 milioane lei (1,1 milioane euro)) ar urma să fie primită de firma SC Business Development Team SRL. În topul despăgubirilor se regăsește și SC Ono Development SRL, care va fi despăgubită cu 4,6 milioane lei (1 milion euro) pentru trei terenuri aflate pe culoarul de expropriere al lucrării de infrastructură. Pe lista celor despăgubiți se aflau și cei de la Lukoil, care ar fi urmat să primească 1.934.809 lei (431.877 euro) pentru un teren de 1.203 metri pătrați pe Șos. Virtuții nr. 61-63. VEZI AICI LISTA COMPLETĂ cu proprietățile ce vor fi expropriate și cu despăgubirile aferente.

Valoarea despăgubirilor, dar și suprafața terenurilor ce vor fi expropriate au fost reduse față de cele prezentate în proiectul cu același nume respins de CGMB în luna mai 2014. Astfel, proiectul prezentat și respins ulterior în ședința din 27 mai 2014, prevedea exproprierea unor terenuri cu o suprafață totală de 17.791 metri pătrați, dar și a unor construcții de 22 mp. Valoarea estimată a despăgubirilor era de 25,8 milioane lei (5,8 milioane euro). Proiectul a fost însă atunci respins de consilierii generali.

Penetrația Splaiul Independenței - A1 - cel mai controversat proiect de infrastructură al Primăria Capitalei

Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești este probabil unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură ale Primăriei Capitalei (alături de Diametrala Buzești-Berzei-Uranus). Proiectul a fost blocat la doar trei luni de la începerea lucrărilor, în martie 2011, și a fost reluat abia după doi ani, în noiembrie 2013. Inițial a fost contestată autorizația de construire, apoi instanța de judecată a suspendat și Planul Urbanistic Zonal, iar cetățenii din zonă au organizat chiar și un protest împotriva lucrării.

Deși, în februarie 2013, Tribunalul București a suspendat Planul Urbanistic Zonal pentru această lucrare, Primăria Capitalei a decis să redeschidă șantierul. Reprezentanții Municipalității au precizat că, atâta timp cât există autorizații de construcție în vigoare, se poate lucra. Constructorii și-au propus să termine podul hobanat de la Virtuții în aproximativ un an. "Am dat ordin de începere. Lucrarea va fi reluată. Se vor realiza lucrări la podul de la Virtuții, la bretele și sperăm că în aproximativ un an, un an și ceva, această parte a proiectului să fie gata", a declarat anterior, pentru B365.ro, Ion Dedu director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Ordinul de începere a fost dat doar pentru o parte a proiectului. Astfel, constructorul va lucra la finalizarea nodului rutier de la Virtuții, mai exact podul hobanat peste râul Dâmbovița de la intersecția Virtuții cu Splaiul Independenței și bretelele laterale. VEZI STADIUL LUCRĂRII ACUM

Penetrația Splaiul Independenței – Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri, va începe la intersecția Splaiul Independenței cu Șos. Virtuții și se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla. Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens și va fi mărginită în anumite zone de de străzi colectoare a traficului zonal. Pe parcursul lucrării vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecția sos. Virtuții cu Splaiul Independenței, la intersecția Penetrația A1 – Bd. Uverturii și la intersecția cu Șoseaua de Centură și în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla. Contractul pentru realizarea lucrării a fost câștigat de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 11 Sep 2015 10:44:25, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Sep/2017
Mesaje: 299
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2015 20:27:02    Titlul subiectului: 177706

Tunel de 14 km pentru ceea ce poate oferi Bucurestiul ca servicii de mentenanta, cred ca e mult peste SF. Sunt convins ca se poate realiza, insa stim prea bine cum se intretine infrastructura in tara asta. O asemenea lucrare intra la categoria "megalomanie". Cred ca varianta supraterana va fi continuata, mai mult ca sigur.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2015 10:46:50    Titlul subiectului: 181426

Un articol despre stadiul lucrarilor la acest proiesct se poate citi aici.

Citat:
Penetrația Splai-Ciurel-A1 prinde contur

Lucrările la penetrația Splai-Ciurel-A1 au avansat vizibil, în ciuda deciziilor din instanțe. Până acum s-au realizat mai mulți piloni ai podului, lucrările concentrându-se pe pilonii intermediari ai podului hobanat.

Lucrările la Penetrația Splai-Ciurel-A1 au avansat vizibil, în ultimele luni. Până acum s-a lucrat la ceilalți piloni, radieri, pile și chiar și la o culee, lucrările concentrându-se pe pilonii intermediari și pe pile, nu și pe pilonul principal, potrivit utilizatorilor forum.metrouusor.com, care au surprins și imagini de pe șantier.

Lucrările la Penetrația - Splai - Ciurel - A1 sunt derulate de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București, care a câștigat licitația derulată de Primăria Capitalei pentru execuția lucrării, termenul estimat pentru finalizare fiind de 35 luni, de la începerea lucrarii, respectiv anul 2014.

Valoarea lucrarii este de circa 580 milioane de lei, conform devizului general.

Primăria Capitalei a finalizat în februarie proiectul privind declanșarea exproprierilor în vederea realizării lucrărilor la "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu. Potrivit documentului, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Valoarea totală estimată a despăgubirilor este 22.480.062 lei (5 milioane euro) și a fost aprobată în ședința Consiliului General al Municipiului București din 12 februarie 2015. Mai multe detalii aici.

La rectificarea bugetară de la finalul anului trecut, Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1 a rămas fără 27 milioane lei din cele 45 milioane lei primite la începutul lui 2014.

În noiembrie 2014, la Penetrația Splai-Ciurel-A1 s-a turnat și decofrat pila de pe malul stâng al Dâmboviței. Cofrarea pilei podului hobanat a început în octombrie. De asemenea, s-a turnat și decofrat și principalul pilon al podului hobanat Ciurel, la care se lucra încă din primăvara anului trecut.

În timp ce lucrările la Penetrația Splai-Ciurel-A1 avansează vizibil, magistrații Tribunalului București au dat din nou câștig de cauză bucureștenilor din Grupul de Inițiativă „Oponență Proiect Străpungere - Ciurel - A1". Astfel, pe 4 noiembrie 2014, Tribunalul București a dispus „anularea HCGMB nr. 131/30.08.2012 privind aprobarea PUZ Penetrație Splaiul Independenței-Ciurel-Autostrada București Pitești, ca nelegal emis" (prin hotărârea 7136/2014 din 04.11.2014), conform unui comunicat remis anterior B365.ro de Centrul de Resurse pentru participare publică. Decizia Tribunalului București nu este definitivă.

"Parisul luase o decizie similară, de construcție a unei autostrăzi în oraș prin 1960. În 1974 a renunțat la această decizie. Deci Bucureștiul este la 40 de ani distanță de această decizie", a declarat Nicușor Dan, președintele Asociației Salvați Bucureștiul, la conferința de presă organizată de Grupul de Inițiativă „Oponență Proiect Străpungere - Ciurel - A1", în urma deciziei magistraților Tribunalului București.

Potrivit lui Nicușor Dan, în fundamentarea hotărârii de utilitate publică a proiectului, primăria a copiat pur și simplu fundamentarea pentru proiectul de Diametrală Nord-Sud și nici nu a mai schimbat numele arterelor, astfel că în loc de Ciurel și Virtuții apar Berzei, Buzești, Uranus, notează Centrul de Resurse pentru participare publică în comunicatul citat.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Ian 2016 22:17:29    Titlul subiectului: 183524

Care mai este stadiul lucrarilor, putem vedea aici

Citat:
Cum arată ACUM Penetrația Splai-Ciurel-A1, podul hobanat peste Dâmbovița.

Lucrările la pasajul suprateran de la Ciurel au fost finalizate in proportie de aproape 40% până la sfârșitul anului trecut. Între timp însă, Tribunalul București a solicitat demolarea penetrației Splai-Ciurel-A1, podul hobanat peste Dâmbovița, printr-o decizie care poate fi însă atacată cu recurs.

Lucrările la Penetrația - Splai - Ciurel - A1 sunt derulate de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București, care a câștigat licitația derulată de Primăria Capitalei pentru execuția lucrării, termenul estimat pentru finalizare fiind de 35 luni, de la începerea lucrarii, respectiv anul 2014. Realitatea din teren contrazice însă estimările municipalității.

Valoarea lucrarii este de circa 580 milioane de lei, conform devizului general.

Primăria Capitalei a finalizat în februarie proiectul privind declanșarea exproprierilor în vederea realizării lucrărilor la "Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești", etapa I, între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu. Potrivit documentului, vor fi expropriate terenuri cu o suprafață totală de 13.873 metri pătrați. Valoarea totală estimată a despăgubirilor este 22.480.062 lei (5 milioane euro) și a fost aprobată în ședința Consiliului General al Municipiului București din 12 februarie 2015.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 13 Feb 2016 15:07:45    Titlul subiectului: 183748

Inca un articol din "saga" Pasajul Ciurel. Articolul se gaseste [url=]aici[/url].

Citat:
Ce se întâmplă cu lucrările de la Pasajul Ciurel, după ce instanța a ANULAT PUZ-ul. RĂSPUNSUL PMB

Pe 10 februarie 2016, Curtea de Apel a anulat definitiv Planul Urbanistic Zonal pentru lucrarea Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1. Proiectul include pasajul de la Ciurel, finalizat în proporție de 40%. Reprezentanții Primăriei Capitalei susțin însă că decizia instanței nu afectează acest proiect pentru că autorizația de construire în baza carora se desfășoară lucrările de construcție a fost emisă în baza Planului Urbanistic Zonal Coordonator al Sectorului 6 și nu al PUZ-ului anulat de instanță pe 10 februarie.

Curtea de Apel a anulat Planul Urbanistic Zonal pentru lucrarea Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1, care include și pasajul de la Ciurel. Decizia dată pe 10 februarie 2016 este definitivă. Reprezentanții Primăriei Capitalei susțin însă că anularea PUZ-ului nu afectează lucrarea. "Instanta de judecata a anulat Planul Urbanistic Zonal, Penetratie Splaiul Independentei – Ciurel – Autostrada Bucuresti – Pitesti. In acest plan urbanistic, aprobat prin HCGMB nr. 131/2012, era inclus si Pasajul Ciurel. Mentionam ca lucrarea privind Pasajul Ciurel este inclusa si in Planul Urbanistic Zonal coordonator al Sectorului 6, aprobat prin HCGMB nr. 278/31.10.2013. Constructia edificata in prezent, parte din Pasajul Ciurel, a fost realizata in baza Autorizatiei de construire nr. 2/27.01.2014. Aceasta autorizatie de construire fost emisa in baza PUZ-ului coordonator al Sectorului 6, care nu este anulat", au precizat reprezentanții municipalității la solicitarea B365.ro. Lucrarea este însă în continuare în pericol pentru că și autorizația de construire este contestată în instanță. La sfârșitul anului trecut, Tribunalul București a decis anularea autorizației de construire emisă de Primăria Capitalei în ianuarie 2014 "în regim de urgență". Judecătorii au arătat că nu era o situație de urgență, asa cum este ea definită de lege. Mai mult, potrivit instanței autorizația nu are la bază un Plan Urbanistic Zonal. Decizia Tribunalului nu este definitivă, însă dacă Primăria Capitalei va pierde și acest proces, ar putea fi obligată să demoleze pasajul. De altfel, prima autorizație de construire emisă pentru pasajul de la Ciurel, parte din proiectul Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - A1, a fost anulată de instanță, însă Primaria Capitalei a emis o altă autorizație pentru a continua lucrările. În prezent, pasajul de la Ciurel este realizat în proportie de 40%. În proiectul de buget pentru acest, IPrimaria Capitalei a alocat pentru această lucrare suma de 40 milioane lei. Penetrația Splaiul Independenței - A1 - cel mai controversat proiect de infrastructură al Primăria Capitalei Penetrația Splaiul Independenței - Ciurel - Autostrada București - Pitești este probabil unul dintre cele mai controversate proiecte de infrastructură ale Primăriei Capitalei (alături de Diametrala Buzești-Berzei-Uranus). Proiectul a fost demarat în 2010 însă s-a blocat la doar trei luni de la începerea lucrărilor, în martie 2011, și a fost reluat abia după doi ani, în noiembrie 2013. Inițial a fost contestată autorizația de construire, apoi instanța de judecată a suspendat și Planul Urbanistic Zonal, iar cetățenii din zonă au organizat chiar și un protest împotriva lucrării. Deși, în februarie 2013, Tribunalul București a suspendat Planul Urbanistic Zonal pentru această lucrare, Primăria Capitalei a decis să redeschidă șantierul. Reprezentanții Municipalității au precizat că, atâta timp cât există autorizații de construcție în vigoare, se poate lucra. Constructorii și-au propus să termine podul hobanat de la Virtuții în aproximativ un an. "Am dat ordin de începere. Lucrarea va fi reluată. Se vor realiza lucrări la podul de la Virtuții, la bretele și sperăm că în aproximativ un an, un an și ceva, această parte a proiectului să fie gata", declara atunci Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. Ordinul de începere a fost dat doar pentru o parte a proiectului. Astfel, constructorul lucrează doar finalizarea nodului rutier de la Virtuții, mai exact podul hobanat peste râul Dâmbovița de la intersecția Virtuții cu Splaiul Independenței și bretelele laterale. Penetrația Splaiul Independenței – Autostrada București-Pitești va avea o lungime de 8,3 kilometri, va începe la intersecția Splaiul Independenței cu Șos. Virtuții și se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla. Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens și va fi mărginită în anumite zone de de străzi colectoare a traficului zonal. Pe parcursul lucrării vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecția sos. Virtuții cu Splaiul Independenței, la intersecția Penetrația A1 – Bd. Uverturii și la intersecția cu Șoseaua de Centură și în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla. Contractul pentru realizarea lucrării a fost câștigat de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica și Proiect București.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2017 22:16:59    Titlul subiectului: 188362

Azi.


IMG_20170214_143907.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.09 MB
 Vizualizat:  de 1482 ori

IMG_20170214_143907.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2017 23:38:24    Titlul subiectului: 188693

Gata armarea peste predale. Urmeaza ultimele doua betonari.
Se trage tare cu esafodajele in rest.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Dum 05 Mar 2017 23:33:10    Titlul subiectului: 188726

Imagini.


33103024061_79ecc2ce71_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.77 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

33103024061_79ecc2ce71_c.jpg



32848125270_152901d1ce_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.99 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

32848125270_152901d1ce_c.jpg



32848124380_647f241e45_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.74 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

32848124380_647f241e45_c.jpg



32387050664_35cf63af6e_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.7 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

32387050664_35cf63af6e_c.jpg



32848121740_bcdf4cf06f_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.1 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

32848121740_bcdf4cf06f_c.jpg



32848120760_d8b91a455e_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.93 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

32848120760_d8b91a455e_c.jpg



32387049594_449287fafc_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.48 kb
 Vizualizat:  de 1336 ori

32387049594_449287fafc_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Vin 10 Mar 2017 18:24:46    Titlul subiectului: 188821

Daneshii sunt pe cale sa piarda vederea la balta... Twisted Evil


33318736576_a916f34ebb_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  156.49 kb
 Vizualizat:  de 1280 ori

33318736576_a916f34ebb_c.jpg



32516308604_614b70664c_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.86 kb
 Vizualizat:  de 1280 ori

32516308604_614b70664c_c.jpg



32516309294_c6a9a59fd9_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.45 kb
 Vizualizat:  de 1280 ori

32516309294_c6a9a59fd9_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
133 313



Data înscrierii: 07/Feb/2017
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 169

MesajTrimis: Joi 30 Mar 2017 08:31:11    Titlul subiectului: 189361

Ieri.


33724190415_86a251a0c5_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.57 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

33724190415_86a251a0c5_c.jpg



32910912813_a66405e673_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.13 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

32910912813_a66405e673_c.jpg



32910885113_edf929dbd3_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.51 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

32910885113_edf929dbd3_c.jpg



32910912693_a445e39f15_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  183.69 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

32910912693_a445e39f15_c.jpg



32910884653_97ef32ef0c_c.jpg
 Descriere:
Se cofreaza capatul.
 Mărime fișier:  137.61 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

32910884653_97ef32ef0c_c.jpg



33595287251_2015cd895a_c.jpg
 Descriere:
N-am pozat dar se lucreaza si sus in deal, dincolo de biserica.
 Mărime fișier:  189.43 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

33595287251_2015cd895a_c.jpg



33595286901_a8d0efccdc_c.jpg
 Descriere:
Bonus de pe Virtutii.
 Mărime fișier:  168.53 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

33595286901_a8d0efccdc_c.jpg



32910884153_27dd4cd661_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.51 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

32910884153_27dd4cd661_c.jpg



32910883633_67a3582d75_c.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.11 kb
 Vizualizat:  de 1035 ori

32910883633_67a3582d75_c.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Mai 2017 16:35:45    Titlul subiectului: 190118

De ce este bun acest proiect, puteti vedea in pozele atasate mesajului.
Vinerea trecuta, 12 mai, am facut 55 de minute de la Dealul Mitropoliei pana la iesirea din Bucuresti, capatul bulevardului Iuliu Maniu (iesirea spre A1).
Si, am inteles ca am fost norocos, in unele zile de vineri dupa masa, poti face si doua ore !!!!
Se circula in coloana pe Iuliu Maniu, sens spre A1, cu incepere de la intersectia cu bulevardul Vasile Milea. Vineri am avut bafta si nu am prins aglomeratie mare pe Sos. Cotroceni (sens spre Iuliu Maniu).



Floare de Colt, 12-14 mai 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.49 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

Floare de Colt, 12-14 mai 004.jpg



Floare de Colt, 12-14 mai 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.93 kb
 Vizualizat:  de 666 ori

Floare de Colt, 12-14 mai 005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community