Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M6: Bucuresti - Aeroportul Otopeni
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 20:43:36    Titlul subiectului: 162058

Nu ar mai merge o statie in plus pana la corespondenta, ar exista doua corespondente pentru a se evita aglomeratia, GdN2 ar fi folosita. Iar daca distanta e o problema, se poate pune un trotuar rulant care sa rezolve problema (deja se foloseste unul cu succes la suprafata si pe o distanta mult mai mare).

Iar problemele de la PU sunt mult mai complexe decat distanta. Iti spun eu ca nimeni nu s-ar plange de distanta daca nu ar trebui sa mergi in aglomeratie insuportabila la orele de varf, si daca nu ar trebui sa uri/cobori 2 randuri de scari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 23:34:55    Titlul subiectului: 162074

? Cine ar folosi corespondenta de la GdN cand peste 400 metri ai o corespondenta OK la Basarab ?
Adica cum "s-ar evita inghesuiala", îi numeri din 2 in 2 dupa criteriul tu schimbi la Basarab, tu la Gara ? Cred ca niciunde in lume nu exista 2 statii pe trasee diferite cu statii de corespondenta la ambele capete.
Revenind la M 6 si la varianta "Victoriei"
Varianta Victoriei e pe de parte cea mai proasta solutie pentru ca :
1) Pe un traseu direct PPL - Victoriei pe distanta a 3 km ar trebui sa nu se faca nici o statie, teritoriul e pustiu din punct de vedere al interesului pietonal.
2 ) Pe un traseu pe sub Mihalache, pe langa faptul ca incadrarea s-ar facee sub case - sa spunem totusi ca ducem tunelele la minus 30 metri, asadar Mihalache e pe un traseu la nici 1 km fata de Grivitei.
3) Se rateaza cartierul Pajura, ceea ce nu e de dorit.
4) In cazul in care se doreste continuarea traseului spre Sud pe sub b-dul Uranus, statia Victoriei ( M 6 ) va trebui sa fie de mare adancime, minim 7 - 8 metri sub peretii mulati ai statiei Victoriei ( M 1 ) si sub peretii mulati ai aceleasi magistrale M 1.
Punctul 4 e aproape obligatoriu, nu poti avea cap de linie pentru magistrala 6 Piata Victoriei.
5) Trebuie auta in vedere TOATA magistrala 6, pana la Giurgiului si nu pana la gara.

Intersectiile magistralei M 6 cu magistralele metroului bucurestean.



M 6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.1 kb
 Vizualizat:  de 7485 ori

M 6.jpg




Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Mar 29 Ian 2013 00:14:49, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2013 23:48:35    Titlul subiectului: 162077

Pune si tramvaiele, si garile si aeroporturile...ca sa stim despre ce vorbim...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 00:01:50    Titlul subiectului: 162078

sab a scris:
Repet intrebarea (desi ne indepartam de topicul legat de M6).
Care ar fi marele avantaj al faptului ca ai schimba la GdN, daca trebuie sa parcurgi 150m-200m, cand la doar o statie distanta ai o corespondenta mult mai facila ?

Cei care vin dinspre Victoriei sau Gara Progresu schimbă la GdN, Cei care vin dinspre Crângași sau Grivița schimbă la Basarab. Acum nu ar fi o mare diferență, însă pe viitor ar însemna mult atât în termeni de timp pierdut (eviți să mai mergi încă o stație pe ambele magistrale), cât și în gestionarea aglomerației (împărțind gloata în două). Eu peste tot pe unde am fost în străinătate erau stații de corespondență la tot pasul. În Londra sau Paris, spre exemplu, poți ajunge între două puncte pe cel puțin 3-4 trasee uneori (de-asta au și anunțuri legate de trafic și întârzieri). Dar dacă noi o să continuăm să gândim pe scară mică și în termeni de 1-2 ani, o să rămânem mereu cu un sistem de tot rahatul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 00:08:04    Titlul subiectului: 162080

Am vrut sa ilustrez strict corespondentele lui M 6 cu celalalte magistrale de metrou. Si nici macar nu am pus si INELARA SUD.
Eventual pot pune tramvaiul 41, ceea ce am si facut, precum ai observat.
Pe de alta parte eu tot sper ca M 1 intre Victoriei si Obor va avea cel putin 2 statii ( daca nu 3 ), Dorobanti / Circ / Spitalul Colentina. ( Lizeanu ).
Vrei tu sa spui ca faci 200 metri pietonal cand 400 metri mai incolo ai o corespondenta superdecenta ? Nu te cred !
Intre GdN si Basarab nu se face mai mult de un minut. Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 07:24:14    Titlul subiectului: 162083

andrei11 a scris:
Revenind la M 6 si la varianta "Victoriei"
Varianta Victoriei e pe de parte cea mai proasta solutie .

1.Studiile arata (si o recunosc si fanii M6 varianta GdN) ca M6 la Victoriei ar fi atras mai multi calatori decat ce se preconizeaza acum. Foarte multi calatori, in special cei de pe M2, vor evita sa foloseasca M6 pentru ca au de facut 2 schimbari.
2. Cartierul Pajura mai are o statie (redenumita ad-hoc Jiului) catre care are si linie de transport. Spre viitoarea Pajura nu va avea nimic, oamenii o vor cel mai probabil lua pe jos sau vor trebui infiintate/modificate liniile de transport RATB.
Asa cum am aratat, este o pseudo-statie Pajura, fiind situata in afara cartierului.Si oricum Pajura nu este un super-cartier, care sa aiba nevoie de inca o statie.
3. Si in varianta actuala M6 de la 1 Mai la PPL strabate o zona pustie sau semi-pustie, mai ales pe langa liniile CFR si prin curtea Romexpo. Oricum varianta Victoriei atingea aceleasi puncte de interes ca acum (inclusiv PPL), mai putin liniile CFR (adica statia Pajura) si avea avantajul de a strabate si Mihalache, zona care ar putea atrage calatori in plus. Cei din zona Grivita erau oricum preluati de M4, nu aveau nevoie de inca o linie.
4. La Victoriei M6 se poate strecura bine-merci printre statia M1 si pasajul rutier, asa cum se strecoara si M2 si oarecum paralel cu aceasta. Probabil ca deasupra M1 pe sub Buzesti exista o galerie nefolosita, asa ca aveam si traseul spre sud aproape gata pe o portiune.

Singura problema ar fi fost daca statiile actuale Victoriei 1 si 2 ar mai fi putut prelua un nou aflux de calatori, fiind deja supraaglomerate, dupa xe au fost prost concepute din start.

Nu stiu de ce trebuie neaparat sa prelungim M6 spre sud, atata timp cat nu se justifica doua magistrale care impart acest traseu. Singurul argument ar fi pentru a avea o intersectie cu M2, pe care nu am facut-o in N la Victoriei si acum este cam departe in S la Eroii Revolutiei. Atat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 10:02:55    Titlul subiectului: 162088

M6 si M4 cam trebuie sa mearga impreuna spre sud. unde ai vrea sa ai statia de intoarcere pt M6?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 11:27:07    Titlul subiectului: 162104

Parerea mea este ca pentru etapa actuala doar M4 trebuia sa fie o noua diametrala N-S, iar pentru legatura cu aeroportul era suficienta prelungirea si modernizarea liniei de tren, cu costuri relativ mici.
Pe viitor, cand se va pune problema cresterii traficului pe aeroport, poate ca s-ar justifica si metrou acolo, deocamdata este tichie de margaritar.
Tot pe viitor, daca se va construi un aeroport in S, poate se va pune problema ca M6 sa ajunga acolo, insa deocamdata vorbim...discutii.
M6 dus pe traseul M4 va insemna scaderea atractivitatii M4 si a M6 pe tronsoanele necomune. Doar nu crezi ca se va justifica macar intervalul actual de pe M1+M3, care strabat orasul, nu pustietati si orasele de max 10000 locuitori.
Altfel vom avea un metrou sublim, cu costuri pe masura, dar care va circula mai mult gol.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 14:25:41    Titlul subiectului: 162119

Acum, facand mental niste calcule vis-a-vis de ce dezbateti aici, M6 se justifica doar pentru degrevarea traficului navetistilor din Otopeni si legatura cu cartierul Pajura si o statie de metrou la Casa Scanteii. Legatura cu Aeroportul este un beneficiu colateral. In conditiile astea, vorba cuiva, cel mai ieftin e sa faci cumva acea linie de tren completa pana la GdN, adica cu un peron/halta fix in aeroport.
In aceste conditii, preferintele turistilor si ale celor care vin cu treaba in Bucuresti vor ramine tot la linia 783! Totusi aspectul pozitiv e ca M6 va reduce substantial traficul intre Otopeni si C. Bucurestilor, iar 783 isi va reduce timpul parcurs.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 15:38:51    Titlul subiectului: 162125

Exista posibilitatea, asa cum a spus Andrei11, sa se faca o remiza la GdN2 special pentru M6, si M6 sa se opreasca frumos la Gara. Ar rezolva multe probleme, mai ales povestea cu tronsonul comun si intervalele de circulatie (ar avea doar 4 amarate de statii comune, cu distante oricum relativ mari intre ele, deci pentru un sistem bine pus la punct cum este cel BM, se poate circula la intervale relativ scurte).

Problema e ca va trebui daramata o mica parte din Gara, si va asigur ca nimeni nu o sa fie de acord cu asta, indiferent cat de identica o sa fie peste cativa ani.

Sau ar putea sa se construiasca sub parcul din fata garii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 16:16:28    Titlul subiectului: 162126

M6 oprit la GdN2 nu este o varianta asa stralucita, deoarece nu va avea legatura nici cu M2, nici cu M3, nici cu M5, nici cu M7 pe viitor. Doar cu M1 si cu insignifianta M4.
Din acest motiv as putea spune ca sa opresti M6 la gara eeste mai rau decat sa duci M6 la Progresu. Daca tot facem metrou (si nu vrem tren), daca tot il ducem pe la gara, trebuie sa aiba intersectie cu celelalte linii pentru a fi o linie atractiva.
Candva andrei11 a lansat o varianta cu capatul M6 la Unirii, dupa ce trecea pe la Izvor si se intalnea si cu M1/M3, ceea ce era foarte corect.


Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 29 Ian 2013 16:31:49, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 16:24:51    Titlul subiectului: 162127

M4 o sa rezolve problema legaturilor cu celelalte magistrale. Oricum,pana o sa ajunga M6 macar pana la Gara or sa mai dureze vreo 10 ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 16:35:03    Titlul subiectului: 162128

Daca mergi cu 3 metrouri pana ajungi la aeroport, adio...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 16:38:21    Titlul subiectului: 162129

In implementarea actuala oricum mergi cu 3 (2 in cel mai fericit caz).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 17:35:08    Titlul subiectului: 162131

Implementarea actuala este provizorie (trebuie sa intelegem acest lucru), candva (5, 10, 15, etc ani) se ajunge cu M6 la Progresu si vei avea intersectie cu toate magistralele ( posibil si cu M3 cu putin noroc si minti destupate la Metrorex). Deci nu vor ramane permanent 3 metrouri, ci 1 singura schimbare. Posibil 2 pentru M3 daca unii se incapataneaza sa nu faca ceva in acest sens
Adica va fi un dezavantaj la inceput, dar doar pentru o perioada (speram scurta).
M6 stopat la Gdn (sub parc sau altundeva acolo) este din start o idee gresita tocmai pentru M6 ca nu va avea, orice ai face, decat schimb cu M1 si M4. Si asta definitiv.
Ori M6 nu se vrea numai o legatura cu aeroportul (caz in care stoparea la gara era oarecum OK), ci si o alternativa pentru cei care lucreaza/locuiesc in nord si acum fac mult pe suprafata.
Din acest punct de vedere varianta Victoriei era mai buna pentru ca aveai din start schimb cu doua magistrale importante (M1 si M2) si permitea si prelungirea spre sud. Dar nu avea legatura cu gara.


Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 29 Ian 2013 18:59:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 18:27:12    Titlul subiectului: 162135

Ai pus punctul pe "i". M6 nu se vrea a fi magistrala de legatura cu aeroportul, ci o magistrala care sa aibe si o legatura cu aeroportul. Si se vede clar in felul in care este implementata...tronsonul urias pe care o sa-l aibe comun cu M4 o sa o transforme in M1 #2. Nu va fi o magistrala de mare viteza (express pentru aeroport) ci va fi o magistrala ca oricare alta, care e intampla sa aibe capat la aeroport. Probabil ca daca aeroportul nu exista, tot ar fi urmat cam acelasi traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 18:55:05    Titlul subiectului: 162136

De ce spuneti ca M4 e nesemnificativa? La orele de varf este plina, stiu de la Mama, care o foloseste zilnic pe drumul la serviciu. Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 19:01:16    Titlul subiectului: 162137

Este flux destul de mare de calatori, la 1 Mai este conexiunea cu 300, iar mai sus, la Jiului, este conexiunea cu 331.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 19:05:04    Titlul subiectului: 162139

Se circula tot cu trenuri de 4 vagoane ?

@Ionescu Cand am spus "insignifianta" m-am referit la faptul ca nu vad asa un mare schimb M4-M6. Poate ca ma insel...

moonshadow a scris:
Ai pus punctul pe "i". M6 nu se vrea a fi magistrala de legatura cu aeroportul, ci o magistrala care sa aibe si o legatura cu aeroportul. .

Cand vrei sa faci o struto-camila s-ar putea sa nu fie nici strut bun si nici camila buna...
Si cum facem cu frecventa, este nevoie de aceeasi frecventa pana la aeroportul Otopeni ca de exemplu pana la Baneasa ? Pentru ca eu nu am auzit sa se preconizeze ca o parte din trenuri sa se opreasca mai devreme de aeroport...
Nu stiu de ce vedeti voi ca Otopeniul sa genereze trafic pentru o linie de metrou, cand persoane cu informatii spun ca Rahova si Colentina nu genereaza deocamdata un asemenea trafic (de aceea M7 este lasata pe mai tarziu). Si aici vorbim de cartiere de blocuri, nu de o comuna transformata peste noapte de Ceausescu in orasel prin ridicarea unor bloculete de 2-4 etaje...
Au nevoie Otopeniul si aeroportul de metrou la 7-8 minute ? Nu, 15-20min ar fi suficient . Pe de alta parte 20 de minute ar fi atractiv pentru nordul Bucurestiului (PPL-Baneasa)? In mod cert NU.
Aceasta este marea dilema la care trebuie sa raspunda M6...

moonshadow a scris:
Probabil ca daca aeroportul nu exista, tot ar fi urmat cam acelasi traseu.

Daca aeroportul nu exista, M6 cu siguranta nu ar fi depasit centura nu si sigur nu ar fi impartit traseul cu M4. Singura ratiune pentru care a fost gandita asa este legatura directa gara-aeroport. Si cum sunt deja 2 linii care ajung la garile Basarab si GdN, pe unde sa mai faci inca o linie ? Bine, tehnic se mai putea, pe sub Titulescu si Golescu, dar s-ar fi justificat ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2013 19:41:40    Titlul subiectului: 162141

Exista o singura rama IVA pe M4 cu 4 vagoane. Restul (adica 5) sunt cu cate 6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 21:58:23    Titlul subiectului: 162335

Cand "ne apucam" si de M 6, inclusiv depoul de la Straulesti ?
Pentru ca vad ca se sustine in continuare ca Romania e capabila sa sustina financiar construirea a doua magistrale de metrou in paralel.
Deci nu asa, vorbe. Fapte. Data cand incep sapaturile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 22:21:25    Titlul subiectului: 162340

Conform domnului vizionar Udriste, au inceput deja.

Conform hartilor din metrouri, au inceput deja.

Conform realitatii, nu se stie.

Totcea ce stiu exact e ca daca arunci o privire dupa statia 1Mai pe sensul spre Bazilescu, o sa vezi la un moment dat, din tren, devierea tunelului si un panou mare "SPRE OTOPENI" si o tentativa de tunel. atata tot.

Doar am citat dintr-un articol postat in threadul cu Finantarea Metrorex, cauta-l sa vezi ca Udriste pretinde ca subfinantarea metroului va opri lucrarile la M6. Ca sa le opresti, trebuie sa le si pornesti, nu-i asa?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Feb 2013 23:56:00    Titlul subiectului: 162346

andrei11 a scris:
Cand "ne apucam" si de M 6, inclusiv depoul de la Straulesti ?
Pentru ca vad ca se sustine in continuare ca Romania e capabila sa sustina financiar construirea a doua magistrale de metrou in paralel.
Deci nu asa, vorbe. Fapte. Data cand incep sapaturile.
La data cand Romania si romanii vor invata ca trebuie sa pui si banii acolo unde pui vorbele...
Deocandata doar japonezii au pus si banii acolo unde si-au pus vorbele...dar aia sunt oameni seriosi, nu mancatori de...rahat cu perje...
moonshadow a scris:
Conform domnului vizionar Udriste, au inceput deja.

Conform hartilor din metrouri, au inceput deja.

Conform realitatii, nu se stie.
Vrei sa-ti reamintesc eu cine s-a 'plimbat' pe la Tokio pe tema proiectului asta?
Daca nu stii, iti spun eu:
Basescu, Tariceanu, Ponta...mai vrei?...ca MAI AM...
Cine ar mai trebui sa se mai 'plimbe' pe acolo ca sa 'fie de adevaratelea'???
Ca doar japonezii n-au sa fie de acord sa primeasca in vizita 22 de milioane de romani...(daca or mai fi atatia...ca recensamintele zic ca ne-am cam...rarit...)

moonshadow a scris:
[...]Udriste pretinde ca subfinantarea metroului va opri lucrarile la M6. Ca sa le opresti, trebuie sa le si pornesti, nu-i asa?
Subfinantarea va duce inevitabil cel putin la incetinirea daca nu la oprirea lucrarilor...ce e asa dificil de inteles...
Pt M6 anul asta trebuia finalizata refacerea SF-ului, finalizarea documentatiei tehnice si lansarea licitatiei de executie...
Fara bani...cam ce-ti imaginezi ca se va intampla?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2013 11:05:53    Titlul subiectului: 162690

subway guru a scris:
Subfinantarea va duce inevitabil cel putin la incetinirea daca nu la oprirea lucrarilor...ce e asa dificil de inteles...
Pt M6 anul asta trebuia finalizata refacerea SF-ului, finalizarea documentatiei tehnice si lansarea licitatiei de executie...
Fara bani...cam ce-ti imaginezi ca se va intampla?
Sper sa uite toti de acest apendice scump, pe langa faptul ca nimeni pe lume (din tarile civilizate) nu sapa metrou subteran pentru un aeroport ce se afla in afara centurii. Problemele ce se pretinde ca le-ar rezolva M6 se pot solutiona prin chestii mai pamantene, deci mai ieftine. Prelungesti 41 pana in Otopeni cu benzi proprii si semaforizare preferentiala. Iar aeroportul poate fi deservit mai bine de un tren express pana in terminal(asa se rezolva treaba in tarile civilizate).
Decat sa arunci banii in un proiect complementar ar fi utila investirea lor in modernizarea centurii existente (in S e rupere) + modernizarea centurii feroviare ca sa poti circula acolo cu trenuri de pasageri, o noua centura autostrada ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2018
Mesaje: 6841
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 18 Iun 2013 07:20:32    Titlul subiectului: 165207

SF-uri cu viitoarea magistrala. Articolul se gaseste aici

Citat:
Cum ar putea arăta viitoarele stații de pe magistrala 6 de metrou, către Aeroportul Otopeni

Magistrala 6 de metrou, care face legătura între stația 1 Mai și Aeroportul Otopeni, va avea 12 stații cu un design futurist. În plus, vor fi construite parcări cu zece până la 500 de locuri, iar zonele de deasupra stațiilor vor fi amenajate ca spații publice pietonale.
Viitoarea magistrală de metrou M6 va porni din actuala M4, după stația 1 Mai și va avea o lungime de 14 km și 12 stații: Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni Centru, Otopeni Nord și Aeroportul Henri Coandă.
Planurile potențiale pentru viitoarele stații de pe magistrala 6 de metrou au fost prezentate în ediția 2013 a Anualei de Arhitectură, fiind realizate de arhitecții Adrian Nicolaescu, Ana Gabriela Berceanu și Vlad Andreescu, alături de un grup de alți colaboratori. Nu sunt însă planurile oficiale, confirmate de Metrorex.
Pentru terminalul intermodal de la Otopeni, ce ar urma să lege aeroportul de metrou, o soluție este oferită de arhitectul Vlad Tarca, în lucrarea de diplomă.
Locul exact în care vor fi amplasate aceste stații a fost avizat încă din vara trecută de Comisia de Urbanism din cadrul Primăriei Municipiului București, după cum urmează:
Pajura - stație cu cinci accese, la marginea cartierului (click aici pentru perspectiva de interior a stației)
Expoziției - stație prevăzută cu 5 accese, în incinta complexului Romexpo (click aici pentru perspectiva de interior a stației)
Piața Montreal - stație la nodul rutier de la Casa Presei, cu 4 intrări/ieșiri (click aici pentru perspectiva de interior a stației)
Gara Băneasa - stație cu 3 accese, la Fântâna Miorița (click aici pentru perspectiva de intrerior a stației)
Aeroportul Băneasa - stație lângă aeroport cu 5 accese
Tokyo - stație cu 5 accese, în fața magazinului Ikea (click aici pentru perspectiva de interior a stației)
Washington - stație cu 5 accese, la intersecția DN1 cu bd. Liviu Librescu (click aici pentru perspectiva de interior a stației)
Paris - stație cu 5 accese, la intersecția DN1 cu Aleea Padina (click aici pentru perspectiva de interior a stației)
Bruxelles - stație cu 5 accese, la granița dintre Municipiul București și orașul Otopeni.
Potrivit planurilor autorităților, magistrala de metrou M6 va avea trenuri noi, care vor circula la intervale de 5 minute, iar designul stațiilor va fi unul ultramodern, futurist. Garniturile de metrou vor fi dotate cu display-uri care vor indica programul curselor aeriene și informații despre București atât în română cât și în alte limbi de circulație internațională.
Lucrările la magistrala 6 de metrou ar fi trebuit să înceapă în anul 2013 și să fie finalizate în 2017-2018. Termenul de debut a lucrărilor a fost decalat și, în consecință, la fel și cel privind finalizarea lor. Contractul a fost încredințat, în urma unei licitații internaționale, consorțiului format din Padeco Japonia, Oriental Consultants Ltd Japonia și SC Metroul SA România.
Magistrala va face și legătura directă a două moduri de transport, cel pe calea ferată, prin Gara de Nord, și cel pe calea aerului, prin aeroporturile Băneasa și Otopeni. Astfel, utilizatorii transportului aerian vor putea utiliza serviciile de check-in în Gara de Nord.

Ca de obicei, pe hartie (sau computer) totul arata foarte frumos. Cand este vorba sa transpunem aceste planuri in realitate, apar probleme.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 6 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community