Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Mar 2012 22:17:22 Titlul subiectului: |
153856 |
|
@andrei11
Cea ce vrei tu sa faci acolo cu podul este inaceptabil.
Din mai multe motive:
Primul, si cel mai important, m-ai bloca pe mine in casa.
Al doilea, zona respectiva este dens populata, iar acele blocuri, iti pot spune sigur, au fundatia foarte adanca. Construirea liniei ar rezulta un scandal gen Pantelimon.
In cel mai bun caz, ai putea sa faci statia undeva sub parc, la mare adancime, dar nici asa nu prea se poate, zona este inghesuita si dens populata/circulata.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Mar 2012 08:51:26 Titlul subiectului: |
153869 |
|
1) Curios mod de a privi lucrurile, deci o linie de metrou nu se mai face ca te blocheaza pe tine...Bine ca aceasta pretentie a ta este nesemificativa fata de interesul general, mai ales ca pana acum nu am mai auzit o asemenea nazbatie, precum ca oamenii au fost blocati in case din cauza santierelor, de orice fel or fi fost ele.
2) Nu are nici o legatura fundatia blocului tau cu strada, oricum nu cred ca are mai mult de 5 metri fundatia. Poate sa aiba si o suta de metri, tot aia e. Oricum podul ar fi fost strict sub strada si nu s-ar fi intins si sub blocul tau.
Ce am propus eu acolo este o solutie strict teoretica, cu sanse minime de a fi realizata.
Cel mai probabil se va adopta o solutie gen cea din poza urmatoare, cu aceasta ocazie raspuzandu-i si userului # sab.
Descriere: |
O solutie mult mai realista |
|
Mărime fișier: |
161.39 kb |
Vizualizat: |
de 14807 ori |
|
Ultima modificare efectuată andrei11 la Mie 07 Mar 2012 11:21:42, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Mar 2012 09:06:48 Titlul subiectului: |
153870 |
|
Propunerea ta din schita ar fi realizabila daca s-ar mai putea face subtraversarea. Din pacate palierul de lungime pana in parc este atat de scurt incat nu cred ca se poate, iar M6 va ajunge la Progresu (nu am auzit de o alta solutie de opripe a M6 pe undeva pe parcurs). Oricum daca se face ca la Eroilor ar trebui un peron nou la GdN2.
Din pacate asta se intampla cand vrei sa faci ceva care s-a fost gandit de la inceput, iar statia GdN2 nu a fost gandita ca statie terminus pentru 2 magistrale. La Eroilor, toate lucrurile au fost luate in calcul (inclusiv linii de remiza), mai putin posibilitatea ca metroul din Grizavesti sa poata intra la linia 1. Probabil ca nu s-a considerat necesar sau conditiile tehnice, respectiv schimbarile de proiect au facut ca acest lucru sa nu (mai) fie posibil.
Ultima modificare efectuată de către sab la Mie 07 Mar 2012 09:19:49, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Mar 2012 09:14:05 Titlul subiectului: |
153871 |
|
Care subtraversare ? La iesirea din GdN 2 ar fi grupa de macaze la nivel, nu am stat sa le desenez ca sa nu intru in amanunte. Ceva in genul de la GdN 1 - spre Victoriei, presupunand ca in remiza s-ar fi putut intra / iesi de pe ambele linii.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Mar 2012 09:21:13 Titlul subiectului: |
153872 |
|
Pai nu spuneai ca nu este recomandabil o intalnire la acelasi nivel in care liniile M6 sa se intretaie cu cele ale M4 ? Chiar daca ar fi doar rebrusement, tot este un risc potential.
Asa cum , orice ar spune cineva, un stfel de risc exista si la 1 Mai cu circulatia in ambele sensuri pe ambele linii.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Mar 2012 11:01:10 Titlul subiectului: |
153874 |
|
Nu exista nici un risc la 1 Mai. Riscul la 1 Mai e chiar mai mic decat cel de la rebrusmentul de la Pipera / Preciziei / Republica.
In momentul in care linia de dupa 1 Mai - spre Parc este ocupata, semnalul de intrare in 1 Mai - venind dinspre Grivita e blocat pe rosu, indiferent de ce ai face.
A, da, erori umane (sinucigasi) pot exista. Exista si erori de circuite electrice, dar e greu de crezut ca toate sistemele de siguranta cad dintr-o data! ( Bine, o sa-mi dai exemplul lifturilor care au 3 - 4 sisteme de siguranta independente si tot se pun in miscare necontrolat, dar acolo cred ca este vorba de proasta intretinere). Asa si sistemul de zavorare al unui macaz poate sa cada, cum poate sa cada si sistemul de prindere al rotii pe osie si sa te trezesti fara roata la tren. Revenind la problema noastra o sa-ti dau un exemplu teoretic de linii de fuga larg raspandite la Caile Ferate si care functioneaza si la metrou. Este un exemplu teoretic care se poate adapta si la dublu sens, caz in care vom avea 4 linii de fuga. Sau in cazul prezentat de mine cu M 4 / M 6 3 linii de fuga sunt suficiente.
In varianta 3 ambele semnale sunt pe rosu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.05 kb |
Vizualizat: |
de 14726 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Mai 2012 19:09:35 Titlul subiectului: |
155586 |
|
Ca posibil termen de finalizare a lucrarilor (care inca nici nu au inceput) la aceasta magistrala de metrou, 2017-2018. Articolul se gaseste aici
Citat: | Cu metroul, de la Gara din Nord până la aeroport. Acest lucru va fi posibil din 2017-2018.
După ani întregi de promisiuni și amânări, vin noi promisiuni legate de construcția Magistralei 6 de metrou. Este vorba despre segmentul care va asigura transportul între Gara de Nord și cele două aeroporturi din București. Potrivit noilor estimări, acest lucru va fi posibil în următorii cinci-șase ani. Metrorex a anunțat licitația pentru construcția liniei spre Otopeni, care va fi pusă în funcțiune în 2017-2018. Lungimea traseului va fi de 14 km, cu 12 stații, iar durata contractului pentru realizarea lucrărilor la structura de rezistență este estimată la 60 de luni.
„Valoarea estimată a investiției este de circa un miliard de euro, finanțarea urmând a fi asigurată din credit extern (garantat de stat) și alocație de la bugetul de stat", se arată într-un comunicat Metrorex.
Totuși, discuțiile care se poartă până la implementarea proiectului sunt lungi și anevoioase. Poate tocmai de aceea, data prevăzută pentru începerea procedurilor de adjudecare a fost stabilită abia pentru luna septembrie.
O singură linie de metrou, beneficii pentru sute de mii de oameni
Din momentul în care Magistrala 6 de metrou va exista și în realitate, nu doar în planuri, aceasta va deservi zilnic aproximativ 150.000 de persoane. Alte 100.000 de persoane vor beneficia indirect, datorită eliberării traficului de suprafața din zona de Nord a Capitalei. Complexitatea proiectului are toate șansele să convingă șoferii să renunțe la mașină, pentru drumul până la aeroport sau centrele comerciale din zonă.
„Este vorba despre un traseu integral subteran între București și Otopeni, printr-o ramificație din Linia 4 Gara de Nord – Lac Străulești în zona de Nord a stației 1 Mai”, a declarat directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.
Metroul bucureștean are o lungime de 67 km și un număr de 49 de stații. 40 dintre acestea au fost construite înainte de 1989, iar restul, în ultimii ani. Dar chiar și aceste proiecte noi s-au bazat pe lucrări începute în perioada comunistă. Practic, în ultimii 20 de ani nicio linie nu a fost construită de la zero. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tramway2010
Data înscrierii: 08/Apr/2010 Ultima vizita: 01/Dec/2018 Mesaje: 9 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Mai 2012 23:32:53 Titlul subiectului: |
155953 |
|
Citat: | "Este vorba despre un traseu integral subteran între București și Otopeni..." | Nu s-ar realiza, oare, mai repede si mai ieftin intregul proiect, daca in zona extravilana si in cea intravilana neconstruita traseul ar fi integral sau partial de suprafata?
In alte orase mari (Bruxelles, Berlin, Istanbul, Paris) legatura cu aeroportul se face sau s-a facut in acest fel.
Nimic nu ar impiedica pe viitor ca, pe masura ce dezvoltarea orasului o va cere, traseul subteran sa fie extins, pentru a-l inlocui pe cel de suprafata. Cheltuielile necesare pentru traseul subteran contruit "treptat" s-ar esalona pe o perioada de cateva ori mai mare, iar efortul financiar ar fi mult mai usor de suportat.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Dum 27 Mai 2012 15:22:18 Titlul subiectului: |
155963 |
|
Asta m-am gandit si eu mereu: de ce nu-l fac la suprafata. Costuri cu mult mai mici, durata de executie mult mai scurta (intr-un an ar fi gata daca ar lucra cum ar trebui). Probabil se tem de eventualele probleme din timpul iernii sau de ploi abundente etc.
Intr-un cuvant,posibilitati mult mai multe de a aparea probleme pe acest tronson.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Mai 2012 17:02:49 Titlul subiectului: |
155969 |
|
Pentru cei care sustineti metrou la suprafata in extravilan.
Puneti mana si schitati va rog traseul liniei ! Inclusiv podurile auto / pasarelele pietonale. Le astept cu interes.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Dum 27 Mai 2012 21:56:42 Titlul subiectului: |
155976 |
|
De la GdN paralel cu linia de cale ferata si apoi sa urmeze traseul autobuzului care preia calatorii din trenul de Otopeni (aeroport). Variante erau,nu asta e problema. Oricum e mai bine subteran,din foarte multe motive, problema insa s-a pus la costuri si durata de executie,care nu vor fi deloc mici. Sincer, in 15 ani oare vom circula cu metroul la Otopeni? Din '89 pana in prezent abia s-au facut vreo 8 statii,in conditiile in care lucrarile erau deja incepute. Asta spune totul!
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Mai 2012 22:08:31 Titlul subiectului: |
155977 |
|
In 15 ani, portiunea needificata dintre Baneasa si Otopeni va avea o cu totul alta configuratie Ar fi perfect aiurea sa se construiasca metrou de suprafata, atat timp cat ar bloca atatea hectare de teren intravilan construibil (pentru ca de un intravilan este vorba, extins pana la Centura). Ce facem, taiem din curtea ANM sau Statului Major al Aviatiei? Facem metrou prin fata pe la IKEA? Totusi...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Mai 2012 22:16:40 Titlul subiectului: |
155979 |
|
Daca faci metrou paralel cu calea ferata, pentru cine il mai faci ? Atunci modernizezi un tren / 2 gari / o linie ferata, iesi mai ieftin decat cu un metrou la suprafata.
Precizeaza te rog pe o captura google earth traseul / statiile, intersectiile cu soselele si pasarelele pietonale.
Un metrou la suprafata in extravilanul intre Bucuresti si Otopeni este cea mai năstrușnică idee cu putinta.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Dum 27 Mai 2012 22:39:01 Titlul subiectului: |
155984 |
|
andrei11 a scris: | Daca faci metrou paralel cu calea ferata, pentru cine il mai faci ? Atunci modernizezi un tren / 2 gari / o linie ferata, iesi mai ieftin decat cu un metrou la suprafata. |
Perfect de acord! De ce nu fac asta?? Tentativa aia de transport dintre aeroport si Gara de Nord e o gluma buna.
andrei11 a scris: | Precizeaza te rog pe o captura google earth traseul / statiile, intersectiile cu soselele si pasarelele pietonale.
Un metrou la suprafata in extravilanul intre Bucuresti si Otopeni este cea mai năstrușnică idee cu putinta. |
Am sustinut ca este de preferat de mii de ori metrou subteran, insa cand ma gandesc ca o sa fie gata in 15-20 de ani si ce discutam noi aici sunt pure SF-uri... Mai ca imi permit sa imi imaginez si alte posibile variante (la suprafata - terestru, suspendat etc.).
|
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 28 Mai 2012 20:16:06 Titlul subiectului: |
156030 |
|
andrei11 a scris: | Un metrou la suprafata in extravilanul intre Bucuresti si Otopeni este cea mai năstrușnică idee cu putinta. | Cred ca nu ai prins partea cu adevarat nastrusnica: anume ca dupa ce il facem suprateran, o sa bagam inapoi sub pamant dupa ce se dezvolta zona...
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Mai 2012 18:26:54 Titlul subiectului: |
156051 |
|
Credeti ca asa ceva si-ar gasi 'locul' in Bucuresti???
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.44 kb |
Vizualizat: |
de 13964 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 29 Mai 2012 19:41:35 Titlul subiectului: |
156054 |
|
Da !
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Mai 2012 08:03:21 Titlul subiectului: |
156070 |
|
Depinde ce intelegi prin "Bucuresti". In zona centrala si semicentrala categoric NU. Este un "dezastru arhitectonic" .
La periferie si zonele periurbane (Straulesti, Otopeni, Pipera, etc) poate ca mai merge, daca nu exista alta solutie. In special la aeroport.
Dar oricum solutia subterana este mai eleganta.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 23 Iun 2012 23:15:44 Titlul subiectului: |
156688 |
|
La statia Nicolae Grigorescu a aparut acest panou "publicitar", cu traseul detaliat al magistralei M6. Statiile care figureaza acolo sunt: Pajura, Expozitiei, Piata Montreal, Gara Baneasa, Aeroportul Baneasa, Tokyo (la ikea), Washington (la jandarmeriei), Paris (la privighetori), Bruxelles (la centura), Otopeni (la primarie), Ion C. Bratianu (la iesire Otopeni), Aeroportul Otopeni.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
286.45 kb |
Vizualizat: |
de 13578 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
nightboy
Data înscrierii: 27/Sep/2011 Ultima vizita: 28/Mar/2014 Mesaje: 20 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 24 Iun 2012 10:33:13 Titlul subiectului: |
156695 |
|
15 statii sa ajungi la Gara de Nord. Enorm!
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Iun 2012 12:17:44 Titlul subiectului: |
156696 |
|
Si de la GdN/Basarab inca 2/1 statii pana schimbi cu M2, apoi alte cateva statii sa ajungi (ca om de afaceri/ turist care vii in Romania) la un hotel central sau la o zona de interes turistic...
Remarc statia Ion C Bratianu undeva pe la marginea Otopeniului. Dupa Tokyo, Washington, Paris sau Bruxelles, denumiri ancorate "adanc" in realitatile traseului(dupa modelul Teclu/Poenaru/Leonida), statia Bratianu se potriveste ca nuca in perete...
Chiar avem nevoie de statie la Gara Baneasa, dincolo de ambitia de a lega cu aeroportul orice "chicineta" denumita pompos gara ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Iun 2012 12:37:16 Titlul subiectului: |
156697 |
|
Statia Gara Baneasa e pentru eventualele sifonari legale de bani.
Statia aia nu (de)serveste nici un obiectiv din zona, nici macar Herastraul, pentru ca e in zona semisalbatica si oricum neamenajata a Herastraului.
Sa nu-mi spuneti ca prin apropriere sunt niste cladiri ( evident ca de birouri, ca noi ne pricepem numai sa stam cu fundul pe scaun ) pentru ca nici nu sunt multe si nu se construieste statie de metrou pentru 2000 de oameni care vin la ora 9 si pleaca la ora 18.
Pentru asa ceva erau suficiente RATB - urile din zona.
Si statia de metrou de la terminalul lui 41, care nu este foarte departe.
Parere proprie si rautacioasa, nu o luati in seama.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Iun 2012 12:49:11 Titlul subiectului: |
156698 |
|
Eu zic ca problema poate fi pusa si invers. O statie de metrou poate mari importanta zonei in care este construita. Nu intotdeauna intai facem blocuri / mall-uri / universitati, apoi metrou; se poate si invers.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Iun 2012 14:05:32 Titlul subiectului: |
156701 |
|
Niste oameni din 2 puncte A si B au vazut ca nu pot sa ajunga dintr-o parte in alta si au consrtruit un drum.
Tu propui sa construim un drum intre 2 puncte A si B si vom vedea noi daca circula vreun om sau doi intre cele 2 puncte.
Care pe care ?
Statia de metrou ''Gara Baneasa" intr-o singura perspectiva poate sa atraga calatori :
Defrisarea masiva a Parcului Herastrau / padurea adiacenta parcului si constructia pe scara larga a blocurilor de locuinte pentru persoane cu venituri modeste. Blocuri inalte, de 20 - 30 etaje.
in alt mod nu vad cum statia "Gara Baneasa" va atrage trafic, mai ales ca statia CFR Gara Baneasa nu are cum sa fie o statie importanta din punct de vedere al traficului de calatori, orice tren venind dinspre Constanta trecand automat si prin Gara de Nord.
Iar trenuri de genul Craiova - Bucuresti Baneasa - Ciulnita Sat sa ma ierte Dumnezeu, dar nu le vad in functiune / un puhoi de calatori coborand la Baneasa.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Iun 2012 12:53:42 Titlul subiectului: |
156730 |
|
folkfan a scris: | Eu zic ca problema poate fi pusa si invers. O statie de metrou poate mari importanta zonei in care este construita. Nu intotdeauna intai facem blocuri / mall-uri / universitati, apoi metrou; se poate si invers. |
Ce spui tu este valabil in anumite situatii. De exemplu in Madrid s-a construit o a doua linie circulara care strabate multe zone nelocuite, dar cu potential de dezvoltare.
Din pacate la noi zona Garii Baneasa nu are cum sa sufere transformari radicale din motivele pe care le-a punctat foarte bine andrei11. Cat despre denumirea de "gara", este impropriu atribuita acelei cladiri, eu nu am gasit decat foarte putine trenuri care opresc acolo, in general trenuri de importanta redusa, si cred ca un singur tren Constanta- Bucuresti Baneasa. Acestea nu au cum sa aduca ceva calatori spre aeroport.
In alti ani trenurile de la Constanta catre Transilvania mai ocoleau gara Bucuresti Nord, oprind doar la Baneasa, insa in ultii ani aceste trenuri s-au rarit foarte mult, de unde rezulta si importanta tot mai scazuta a acestei gari.
In treacat fie spus, aceasta nu a fost niciodata o gara de calatori in adevaratul sens al cuvantului, mai intai fiind o gara regala si apoi cel mult una de protocol in vremea comunistilor.
Este adevarat ca sunt vreo 2 cladiri de birouri prin apropiere, dar prea putin pentru a justifica o investitie de cca 10 mil euro intr-o statie de metrou, zic eu...Dealtfel, asa cum am mai spus-o, M6 sufera mult la capitolul rentabilitate si nu ar trebui construita, dupa parerea mea..
Ce sa mai zic de gara Progresu, pe care Udriste o vrea neaparat pe M6....
|
|
Sus |
|
|
|