Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M6: Bucuresti - Aeroportul Otopeni
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 6081
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 28 Oct 2013 19:16:46    Titlul subiectului: 168405

"Statii mai mici" ... cum anume vor face asta ?!?
Hai, in cazul unor rame modulare de tip IVA, hai sa zicem ca in loc de 3, cuplai doar 2 sau - ca sa iasa si mai ieftin - lasai doar una.
Insa in cazul ramelor Bombardier, ce te faci?!? Caci chestii penibile de genul "Va rugm sa folositi doar usile de 4 la 9" (de exemplu) mi se pare prea penibil pentru o linie care sa lege un aeroport international de centrul unei capitale europene... astfel de solutii s-ar putea folosi pentru linii/zone periferice, ma gandesc eu... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Aug/2017
Mesaje: 1784
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Oct 2013 20:54:10    Titlul subiectului: 168412

Voi n-aveti ce face si va luati dupa B 365 ?
Poate a vrut sa spuna cu statii mai rare, nu mai mici. Wink
Adica statiile tot alea vor fi, dar le lasa "la rosu" si le "reactiveaza" cand va fi cazul. Exact cum s-a intamplat si cu statia Basarab ( de pe M 1 ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 6081
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 28 Oct 2013 21:00:29    Titlul subiectului: 168414

Pai chiar asa spune nea' Aurel Radu, directorul Metrorex (numit acolo pentru competenta, nu pentru ca-i din gruparea interlopa politica corespunzatoare, cum am putea crede multi dintre noi ... Evil or Very Mad )

Acuma e adevarat ca si "ziaristii" sunt toba de stiinta, insa ma gandesc ca macar sa transcrie o declaraie a unui papagal oarecare or fi in stare... ramane de vazut daca astia au inteles/transcris altceva sau ala chiar a declarat basme ...

"VOM FACE STAȚIILE MAI MICI SAU MAI PUȚINE, vedem noi ce facem ca să scădem valoarea”, a arătat Radu, conform Economica.net."

Tu poti oferi mai multe amanunte? Inteleg ca si tie ti se pare aiuristica "propunerea", dar ceva argumente, discutii, probe?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Lun 28 Oct 2013 21:22:38, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Oct 2013 21:15:51    Titlul subiectului: 168417

andrei11 a scris:
Voi n-aveti ce face si va luati dupa B 365 ?

In absenta altor informatii la acest topic, folosim sursele de informatii existente, in acest caz B.365 sau alte canale media.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Aug/2017
Mesaje: 1784
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Oct 2013 21:22:17    Titlul subiectului: 168419

Eu pot sa va spun ca pana nu se da in functiune cel putin M 5 din Dr. Taberei la Eroilor nu se va intampla nimic cu M 6, eventual o sa-i construiasca depoul de la Straulesti ( si calea de acces ).
Treaba asta in cel mai fericit caz mai dureaza vreo 4 ani de acum in colo, deci pana in 1 Ianuarie 2018 parerea mea sincera este ca nu trebuie sa ne agitam.
Pana atunci se sifoneaza bani grei pe studiile de fezabilitate, care evident in 2018 vor trebui refacute.
B 365 nu e o sursa de informatii, e un can can fara nici o logica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 6081
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 28 Oct 2013 21:28:03    Titlul subiectului: 168420

Te bazezi pe ceva sau e asa, "simti" tu asta? Nu vreau sa te supar, insa in lipsa de altceva, eu ma refer la un articol de presa, care - bun, prost - pare sa-l citeze pe un nene care vorbeste dintr-o pozitie oficiala.
Tu ne spui ca e o prostie dar ... atat. Argumenteaza, bazandu-te si pe altceva decat "cred eu", "parerea mea" ...
andrei11 a scris:
Eu pot sa va spun ca pana nu se da in functiune cel putin M 5 din Dr. Taberei la Eroilor nu se va intampla nimic cu M 6, eventual o sa-i construiasca depoul de la Straulesti ( si calea de acces ).
De unde stii? Pe ce te bazezi?
andrei11 a scris:
Treaba asta in cel mai fericit caz mai dureaza vreo 4 ani de acum in colo, deci pana in 1 Ianuarie 2018 parerea mea sincera este ca nu trebuie sa ne agitam.
De unde stii? Pe ce te bazezi, fie si ca estimare proprie, a ta?
andrei11 a scris:
B 365 nu e o sursa de informatii, e un can can fara nici o logica.
Pai pe ce te bazezi? De altfel, daca o sa fii atent, chiar si ei citeza o alta sursa, care pare mai credibila, Economica.net...
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Aug/2017
Mesaje: 1784
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Noi 2013 12:36:50    Titlul subiectului: 168714

Ponta: Linia de metrou spre aeroportul Henri Coandă-Otopeni este ineficientă economic
08 Noiembrie 2013 - 15:16 • B365.ro
Linia de metrou care leagă Aeroportul Henri Coandă de București este ineficientă din punct de vedere economic, deoarece traficul de pasageri ar fi mic, iar veniturile din bilete nu ar acoperi nici măcar costul de întreținere, nu numai investiția, consideră premierul Victor Ponta.
Aici tot articolul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Noi 2013 00:47:30    Titlul subiectului: 168740

N-ar pute CTRL+V Ponta sa isi ia sleahta de PSD-isti si sa plece cu tot cu inca vreo 15 milioane dupa el in Africa? Sa mearga pe camile la aeroport.
Eu nu mai stiu vreun aeroport international al vreunei capitale importante a Europei de Vest care sa nu aiba o legatura de tren sau de metrou cu respectivul municipiu.
Bineinteles ca viziunea lui se inscrie in tipul PSD-ist de a devalzia tara, stiind ca vor veni din ce in ce mai putini oameni straini la noi, stiind ca "nu ne vindem tara" o furam noi pe toata. Afirmatia lui se inscrie in logica asta, care nici macar comunista nu e, pt ca aia daca construiau o fabrica/ferma, faceau tren pana la ea. Viziunea unui adevarat om de stat ar fi fost: facem aceasta investitie cu destule sacrificii, ca asa vor putea investitorii pe care ii atragem sau turistii sa ajunga rapid si usor in centrul orasului sau la Gara Centrala, gandindu-te ca atragi un numar crescand.
Ma gandesc, ca daca o avea cu unul cu cap prin guvernul asta de cinstiti si destepti, s-o gandi macar trenul sa il aduca direct pana la Aeroport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Aug/2017
Mesaje: 1784
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Noi 2013 00:57:57    Titlul subiectului: 168741

Un tren cu o linie normala si cu o gara normala la aeroport ar rezolva treaba mult mai simplu si mai ieftin decat un metrou care pret de ceva kilometri buni sa circule prin camp. Parerea mea.
Mai ales ca metroul de Otopeni ajunge tot in gara.
Ca sa ajungi de la Otopeni in centru, in faza finala, trebuie sa treci pe la Bellu. Surprised .
In fazele intrmediare faci un milion de schimburi, te lasi pagubaș.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Noi 2013 19:09:26    Titlul subiectului: 168811

Ionescu a scris:
Eu nu mai stiu vreun aeroport international al vreunei capitale importante a Europei de Vest care sa nu aiba o legatura de tren sau de metrou cu respectivul municipiu.
Aici scapi din vedere faptul ca Bucurestiul nu e deloc o capitala "importanta", ci e una provinciala, si asta reflecta si traficul care il atrage aeroportul Otopeni. In mod normal nu exista o asemenea optiune de bifat la un aeroport (linie de tren sau metrou), totul se face doar daca exista necesitate, sau daca in viitorul apropiat se prognozeza o crestere de trafic brusca. Londra, Paris, Berlin, Roma..... au legaturi feroviare cu orasul deoarece sunt noduri importante ce au un trafic mare in comparatie cu Otopeni. Spre ex aerogara din Dublin nu are legtura pe sina cu orasul si Otopeniul a avut spre ex in 2012 un trafic de 7 miloane, iar aeroportul din Dublin avut in acelasi an 19 milioane, iar Heatrow tot in 2012 avut de 10 ori mai multi pasageri (70milioane). Deci pentru cine noi vrem sa construim M6?
- Deocamdata exista 2 linii RATB express, care isi fac treaba, si sunt destul de rapide, cu exceptia perioadei cand intra in oras, dar si asta e hotarabil, poti sa "rapesti" de la trafic cate o banda pe sens, si sa primesti in rezultat pe Sos.Bucuresti Ploiesti - Kiseleff o linie de BRT de care sa se foloseasca si liniile Express dar si liniile normale(335,131,....).
- Referitor la linia de metrou pana la Otopeni, liniile metrou ajung in aerogari, doar daca acele aerogari se afla in limitele orasului, adica pe drum spre aerogara tunelul trece pe sub cartiere dens populate, deci deserveste si zona respectiva (ex. Lisabona, Heatrow). In rest daca aerogara se afla in o suburbie, se construieste linie de tren. Aceasta prezentand avantajele fata de o linie de metrou ca:
a)pretul mult mai redus de constructie/mentenanta
b)viteza mai mare(trenul fiind expres are decat 2 statii, fata de metrou ce are multe)=> timp mai putin pe drum
c)separarea traficului spre aeroport, fata de cel local(avand 2 statii, in Romania acest factor este important, din cauza lipsei culturii si vandalismului)
d)constructia mai rapida(chiar daca faci o linie de la 0, oricum dureaza mult mai putin ca o linie de metrou)
Respectiv aici Ponta nu a dat in bara, M6 chiar e o investitie paguboasa, daca poti bine mersi sa modernizezi o linie CFR existenta.
Ionescu a scris:
Viziunea unui adevarat om de stat ar fi fost: facem aceasta investitie cu destule sacrificii, ca asa vor putea investitorii pe care ii atragem sau turistii sa ajunga rapid si usor in centrul orasului sau la Gara Centrala, gandindu-te ca atragi un numar crescand.
Aici nu sunt deacord, investitorii nu se atrag in tara cu ajutorul prezentei unei linii de metrou intre oras si aeroport, ci prin o clima investitionala buna, limitarea coruptiei... dar si prin o infrastructura buna in tara (autostrazi, cai ferate) prin toata tara, nu o linie mega scumpa ca M6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Noi 2013 19:19:05    Titlul subiectului: 168812

O linie de tren sau M6 poate reprezenta inceputul a ceea ce spui tu pentru atragerea investitorilor. Eu nu tin neaparat sa merg cu metroul la aeroport, dar macar un tren direct din aeroport la Gara de Nord cred ca este meritoriu.
Chiar daca metroul este intr-o suburbie, nu vad de ce persoanele de acolo nu ar putea beneficia de o legatura rapida de metrou cu centrul orasului mama!!
Ar insemna dezvoltare si pentru viitorul cartier Otopeni!
Da, ai dreptate partial, cele doua linii expres isi fac bine treaba, pentru ca foarte multi inca folosesc taxiurile sau masian personala pentru a merge la si de la aeroport. Isi cheama mereu rude si prieteni sa vina sa ii ia de la aeroport. Dar in conditiile unui trafic crescut de calatori, nu mai vad cum acele autobuze mai pot face fata corespunzator. Bun, nu vrem sa facem metrou pana la aeroport. Dar de ce nu chemam operatori privati de transport cu mai multe autocare, asa cum e in mai toate aeroporturile mentionate de dumneata?
Ceva trebuie facut pentru a descongestiona traficul de masini mici de la Otopeni. Iar un tren direct cu Gara de Nord ar fi o mare solutie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Noi 2013 20:12:34    Titlul subiectului: 168813

Totusi, pierdeti un lucru din vedere. Ce facem cu linia de credit de la japonezi ? Inca putin si o vom pierde. Inca o data autoritatile nu au viziune pe termen lung. Intai vin si spun ca o sa avem metrou, apoi vin si ne spun: "-Vai ce scump este" !!! Inca o data autoritatile se dovedesc neserioase.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Noi 2013 20:36:11    Titlul subiectului: 168814

Corect, asta am subliniat si eu, lipsa de viziune pe termen mediu si lung.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Noi 2013 22:16:23    Titlul subiectului: 168816

guest a scris:
Totusi, pierdeti un lucru din vedere. Ce facem cu linia de credit de la japonezi ? -Vai ce scump este" !!! Inca o data autoritatile se dovedesc neserioase.
Nu, asta demonstreaza doar ca avem niste autoritati incompetente si corupte, acest proiect este nefezabil, zona nu va putea genera niciodata trafic deajuns, datorita situarii intre 2 aeroporturi si datorita pretului la proprietati, adica acolo isi permit sa stea doar oamenii, ce nu isi vor permite niciodata sa circule cu transportul public(oricat de civilizat nu ar fi el). Acum i-as fi laudat pe autoritatile noastre, daca ele ar reusi sa redirectioneze acei bani spre proiectul de modernizare a liniei CFR spre Otopeni.
Si chiar daca totusi s-ar fi apucat Ministerul Trnsporturilor de M6, am primi in rezultat o linie fantoma, pe care s-ar circula putin, dar tunelurile trebuie sa le mentii ... deci vom primi o gaura neagra, in care vor zbura banii din bugetul nostru zi de zi.
Ionescu a scris:
Chiar daca metroul este intr-o suburbie, nu vad de ce persoanele de acolo nu ar putea beneficia de o legatura rapida de metrou cu centrul orasului mama!!
Corect, toti cetatenii au dreptul de a circula in un transport public civilizat, insa noi in Bucuresti avem cartiere ce au nevoie de un transport de mare capacitate de mult timp, cum ar fi Colentina/Rahova cu M7 si Berceni/Ferentari/Giurgiului cu prelungirea M4. Si acum niste cifre:
- Otopeniul are o populatie de 10.000 oameni
- Giurgiului+Ferentari+Berceni=40.000+90.000+110.000=240.000 oameni
- Rahova - 180.000oameni
Eu consider ca trebuie prioritizate magistralele M5,M7 si prel.M4. Iar locuitorii din Otopeni pe langa numarul mai mic, au si in general un statut mai inalt, in comparatie cu cartierele de mai sus, deci M4,5 si 7 sunt mai necesare in sud.
Ionescu a scris:
Ar insemna dezvoltare si pentru viitorul cartier Otopeni!
Nu cred ca are asa mari perspective Otopeniul, din urmatoarele cauze:
a)zona e situata intre 2 aeroporturi => limitare de inaltime a blocurilor => limitare de populatie
b)o parte buna e "ocupata" de padurea Baneasa (care nu cred sa se defriseze) => limitare de populatie
c)pretul ridicat al terenului => preteaza la zone gen Pipera-Tunari, cu o populatie bogata, ce locuiesc in vile, adica zone subpopulate, dar si acea populatie fuge de transportul public.
Ionescu a scris:
Dar in conditiile unui trafic crescut de calatori, nu mai vad cum acele autobuze mai pot face fata corespunzator.
Pentru comuna Otopeni e normal sa se aplice solutii in functie de necesitati, acum in rezultatul bunastarii populatiei + modernizarea sos. Bucuresti- Ploiesti (DN1) => majoritatea calatoreste cu masinile personale, si nu prea am auzit de ambuteiaje in zona Otopeniului, ele apar doar cand masinile intra in oras pe DN1,( iar asta e o greseala a primariei, ce a dezvoltat doar DN1, ignorand alte artere/axe si centura(DNCB), daca se moderniza la inceput centura pe langa alte axe precum Bucurestii Noi, strp.Avionului, A3... traficul se disipa pana sa ajunga la aeroportul Baneasa=> nu ar fi nevoie de pasajul Baneasa si cel de la PPL...).
Deci in caz de ar fi nevoie de o capcitate de transport mai mare, normal dupa parerea mea ar fi la inceput:
a)sa se creeze niste benzi separate pentru autobuze (BRT) si acolo sa rulezi autobuze/trolee articulate
daca nevoia ar creste, acele benzi BRTse pot transforma in:
b) benzi LRT, iar acolo poti sa rulezi tramvaie lungi, uitati-va la Budapesta.
Si deabia daca o linie de LRT nu mai face fata cerintei din Otopeni, ar fi normal sa se construiasca
c)linia M6
Ionescu a scris:
Dar de ce nu chemam operatori privati de transport cu mai multe autocare, asa cum e in mai toate aeroporturile mentionate de dumneata?
Asta tine de vointa politica, pana nu a fost ucisa o fata, era o bazaconie in domeniul taxiurilor. Dar faptul ca nu avem privati, nu motiveaza constructia M6, ce ar fi acum o inhamare a bugetului la niste cheltuieli nemotivate.
Ionescu a scris:
Ceva trebuie facut pentru a descongestiona traficul de masini mici de la Otopeni.
In Otopeni, cum am scris mai sus, deocamdata nu exista aceasta problema, deoarece DN1 e o sosea express si in curand va fi dublata de A3(prin intermediul accesului de pe B.Vacarescu/Floreasca).
Ionescu a scris:
O linie de tren sau M6 poate reprezenta inceputul a ceea ce spui tu pentru atragerea investitorilor. Eu nu tin neaparat sa merg cu metroul la aeroport, dar macar un tren direct din aeroport la Gara de Nord cred ca este meritoriu ... Iar un tren direct cu Gara de Nord ar fi o mare solutie.
Deacord, linia CFR modernizata la standartele magistralei Bucuresti - Constanta, cu trenuri express (2 statii), e solutia perfecta pentru accesul rapid la aerogara. Dar asta si e faza, ca te-ai grabit sa faci concluzii, de fapt Ponta a respins doar M6, nu si o posibila linie CFR express.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 02:00:58    Titlul subiectului: 168821

De unde sunteti siguri ca s-ar circula putin cu M6 si nu s-ar folosi oamenii din Otopeni de el? Poate cei din Otopeni ar veni la munca in Bucuresti cu metroul si astfel sar mai descongestiona putin traficul si asa supraincarcat din Bucuresti. Stiti voi ca nimeni din Otopeni nu lucreaza si nu are treaba in Bucuresti?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 03:23:52    Titlul subiectului: 168822

Firesc ca majoritatea au jobul in oras, insa e aberant sa faci metrou in suburbie, in o zona instarita, subpopulata, cand ai cartiere intregi in oras, ce au nevoie de acest metrou AZI(de fapt IERI).
Ca sa intelegem despre ce vorbim, sa mai reaminitm niste cifre:
Otopeniul are o populatie de 10.000 oameni - M6
- Giurgiului+Ferentari+Berceni=40.000+90.000+110.000=240.000 oameni -M4
- Rahova - 180.000oameni - M7
Mai e si Drumul Taberei + Pantelimon=300.000+?= 300.000 si ceva oameni - M5.
Deci spune-mi de ce 10mii de oameni din Otopeni sunt mai importanti ca 180.mii din Rahova spre ex?(posibil ca dupa grosimea portofelului, dar poate a venit timpul sa mai dezvoltam si sudul, te uti ca o sa se faca si el bine).
De ce acei 1,5 miliarde pentru M6, sa nu ii folosim spre ex la ceva util, cum ar fi aceeasi inel median(careia Oprescu ii spune "Suspendata"Laughing ),
sau si mai bine centura (DNCB)(noi discutam de o capitala cu aspiratii europene (iar aspiratiile nu pot fi full pana nu bifam asta cu metroul pe sub camp arabil) ce nu are centura domnilor!!! despre ce "descongestiona putin traficul si asa supraincarcat din Bucuresti" putem discuta daca noi nu avem centura normala).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 18/Aug/2017
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 10:51:44    Titlul subiectului: 168825

Eu nu am zis ca sa nu se faca si celelalte metrouri. In plus de ce preferi tu ca strainii sa ia taxiuri si sa sfarseasca ca acea japoneza in loc sa ia metroul?
Am spus doar ca M6 ar fi ocupat de Romani doar de la Otopeni spre capitala. De la aeroport pana in Gara de Nord ar fi ocupat si de straini. Mai ales ddaca gura de metrou se face in incinta terminalului sosiri a aeroportului. Sunt foarte sigur ca daca s-ar face metrou la aeroport, piratii ar da faliment.
Cum ar fi fost sa fie fica ta in locul acelei japoneze? Ti-ar fi convenit? Cred ca nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 14:31:20    Titlul subiectului: 168836

Adevarul e pe undeva pe la mijloc. Cam toti avem dreptate. Acum, sa fim cinstiti, pentru situatia actuala a traficului de la Otopeni, cele doua linii expres si imbunatatire sistemului de taximetre de la Otopeni este suficient.
Dar va trebui neaparat la un moment dat o statie de metrou/tren cu acces direct interminalele de sosiri si plecari.
Si eu sunt de acord ca pentru siguranta, linia de metrou ar fi cea mai buna, sa recunoastem ca metroul e cam cel mai sigur mijloc de transport din Bucuresti cam pe toate planurile...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 15:04:50    Titlul subiectului: 168840

BMC a scris:
Eu nu am zis ca sa nu se faca si celelalte metrouri.
Pai tu nu spui, insa guvernul asa spune "proiecte prioritare M5 si M6", iar pentru M7 debia se incepe hartogaraia, iar de M4 spre sud, nimic. Asta e realitatea, daca se apuca acum de M6, M7 il vom vedea in 50 de ani, iar M4(spre sud) in 75 Laughing
BMC a scris:
Am spus doar ca M6 ar fi ocupat de Romani doar de la Otopeni spre capitala. De la aeroport pana in Gara de Nord ar fi ocupat si de straini.
M6 are un neajuns, are prea multe statii=> timp pierdut, dar si intalnirea, fata in fata cu populatia autohtona. Iar o linie de tren avand 2 statii, ar fi mai rapida + fara populatie nesimtita sau nespalata.
BMC a scris:
Mai ales ddaca gura de metrou se face in incinta terminalului sosiri a aeroportului.
Asa zic si eu, ca ar trebui facuta statia trenului express(nu cum acum e, o bataie de joc).
BMC a scris:
Sunt foarte sigur ca daca s-ar face metrou la aeroport, piratii ar da faliment.
E amuzant sa te bati cu piratii, prin intermediul unei linii de metrou, eu zic ca de ei ar trebui sa aiba grija, administratia aerogarii(adica sa nu mai ia spaga de la pirati) + politia.
BMC a scris:
In plus de ce preferi tu ca strainii sa ia taxiuri si sa sfarseasca ca acea japoneza in loc sa ia metroul?... Cum ar fi fost sa fie fica ta in locul acelei japoneze? Ti-ar fi convenit? Cred ca nu.
Asta e o problema de vointa, daca se dorea, nu erau pirati, iar de metrou, o linie de tren ar fi si mai safe, deoarece ar avea doar 2 statii.

Si eu sunt deacord ca M6 trebuie construita, cu unica conditie, sa se faca atunci cand Otopeniul va fi atat de populat, ca si un cartier din Bucuresti, deoarece cu capacitatea sa de 40mii de oameni pe ora pe sens, acum nu ai ce sa transporti(Otopeniul are de 4 ori mai putina populatie). Iar pentru sitiuatia de fata e suficient ce avem (780,783) + DN1(in o stare buna).
Acum M6 ar fi un fel de struto-camila, care sa deserveasca si suburbia si aerogara, doar ca vom transorta aer.
Pentru aeroport, deocamdata hai sa fim realisti, daca creste brusc traficul in aerogara, se poate face linia CFR, prin modernizarea liniei existente + un tunel sub terminal, iar sub terminal se pot jertfi niste spatii, pentru statie, ca sa iesi din tren, sa te urci cu scarile rulante/lift si sa jungi direct in termnal(mai ieftin, mai rapid in comparatie cu M6 ce ar trebui sa faca statii mai des ca un autobus RATB).
Iar pentru Otopeni, daca cumva creste populatia brusc, si creste si gradul de populatiei normala (nebogata, ce ar folosi Metroul), ar trebui aplicate solutii gradual(in functie de populatie):
a)BRT
b)LRT
c)Metrou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Aug/2017
Mesaje: 1784
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Noi 2013 21:45:41    Titlul subiectului: 168856

ADY 88 are dreptate 100 %.
Daca vrei sa legi aeroportul de oras, il legi cu o linie CFR - modernizata - si o statie subterana la aeroport. E deajuns.
Cat priveste "M 6", daca se va opri la N de aeroportul Baneasa in zona de cumparaturi e arhisuficient.
Urgente sunt M 5 - si M 5 are de acum MARI PROBLEME in zona centrala, M 4 ( pana in Giurgiului ) si M 7. Nu mai vorbesc de inelara sud.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Ian 2014 20:59:48    Titlul subiectului: 170785

Totul suna asa frumos. Deocamdata, totul este pe hartie. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Proiectul Magistralei 6 de metrou 1 Mai- Otopeni a fost modificat.

Proiectul Magistralei 6 de metrou 1 Mai - Otopeni a fost modificat la cererea Ministerului Apărării Naționale. Astfel, una dintre stații a fost mutată pentru că s-ar fi aflat prea aproape de o unitate miltară. Noua modificare dă naștere însă la probleme noi pentru că se pierd legăturile pietonale cu această stație.

"În urma consultărilor care s-au făcut pe acest proiect au apărut o serie de modificări. Stația de la granița dintre București și Otopeni, la calea ferată de centură, se afla aproape de o unitate militară cu profilul transmisiuni. Avizul de la Ministerul Apărării Naționale a impus o îndepărtare a stației de unitatea militară", a explicat în cadrul Comisiei de Urbanism a Primăriei Capitalei, arhitectul Constantin Enache, care a realizat proiectul Magistralei 6,

În această situație, stația Bruxelles a fost mutată mai spre Otopeni. Această modificare aduce însă și noi probleme. "Va fi o distanță mai mare între accesul la metrou și Șoseaua Odăi. Se pierde astfel legătura pietonală din zona Odăi și legătura pietonală dintre București și Otopeni. Acest lucru va trebui să se facă pe sus pe un pod sau peste calea ferată. Solicit Primăriei să decidă în ce fel va fi rezolvată situația creată acolo", a mai spus arhitectul Constantin Enache.

Unde vor fi amplasate stațiile de metrou și cum se va face accesul

Pajura - stație cu cinci accese, la marginea cartierului (click aici pentru perspectiva de interior a stației)

Expoziției - stație prevăzută cu 5 accese, în incinta complexului Romexpo (click aici pentru perspectiva de interior a stației)

Piața Montreal - stație la nodul rutier de la Casa Presei, cu 4 intrări/ieșiri (click aici pentru perspectiva de interior a stației)

Gara Băneasa - stație cu 3 accese, la Fântâna Miorița (click aici pentru perspectiva de intrerior a stației)

Aeroportul Băneasa - stație lângă aeroport cu 5 accese

Tokyo - stație cu 5 accese, în fața magazinului Ikea (click aici pentru perspectiva de interior a stației)

Washington - stație cu 5 accese, la intersecția DN1 cu bd. Liviu Librescu (click aici pentru perspectiva de interior a stației)

Paris - stație cu 5 accese, la intersecția DN1 cu Aleea Padina (click aici pentru perspectiva de interior a stației)

Bruxelles - stație cu 5 accese, între Municipiul București și orașul Otopeni.

Parcări Kiss & Go și terenuri expropriate pentru pietoni

Potrivit proiectulu, pe traseul magistralei, chiar în dreptul stațiilor, vor fi amenajate mai multe parcări. Astfel, la stațiile Pajura, Washington (intersecția Liviu Librescu cu DN1) și Paris (Aleea Padina) vor fi construite parcări de tip Kiss&Go. "Vor fi parcări de scurtă durată folosite pentru a lăsa sau a lua călători de la metrou", a spus arhitectul Constantin Enache.

În plus, la stația de la șoseaua de centură va fi construită o parcare Park&Ride, pentru navestiști, cu aproximativ 500 de locuri. "Deasupra stațiilor de metrou vor fi amenajate spații publice pentru pietoni. Terenurile vor fi expropriate, iar după ce vor fi terminate stațiile, aceste terenuri vor intra în proprietatea Primăriei Municipiului București, care va organiza concursuri în vederea amenajării unor spații publice", a mai precizat arhitectul Constantin Enache.

De exemplu, spațiul din fața Gării Băneasa va fi amenajat ca un spațiu public de loisir după ce stația de metrou de acolo va fi terminată.

Potrivit planurilor autorităților, magistrala M6 va avea trenuri noi, care vor circula la intervale de 5 minute, iar designul stațiilor va fi unul ultramodern, futurist. Garniturile de metrou vor fi dotate cu display-uri care vor indica programul curselor aeriene și informații despre București atât în română cât și în alte limbi de circulație internațională

Societatea de transport Metrorex a scos la licitație lucrările pentru linia de metrou care va lega Bucureștiul de Aeroportul Henri Coandă (Otopeni) în luna mai 2012. Valoarea estimată a lucrărilor este de 1,05 miliarde de euro, fără TVA.

Pentru realizarea Magistralei 6, Guvernul Japoniei a decis să acorde României un împrumut de 315 milioane de euro, echivalentul a 41,87 miliarde yeni japonezi. Restul banilor ar urma să fie finanțare de la bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Feb 2014 13:27:27    Titlul subiectului: 170842

Variatiuni pe aceeasi tema. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Udriște: Magistrala 6 de metrou a obținut toate avizele de specialitate și avizul preliminar

Deputatul PDL Gheorghe Udriște a declarat vineri că magistrala 6 de metrou București-Otopeni a obținut toate avizele de specialitate și avizul preliminar al Comisiei Tehnice de Urbanism și Amenajarea Teritoriului de la Primăria Capitalei și că se așteaptă aprobarea Consiliului General al Municipiului București pentru acest proiect.

"Cel mai mare proiect de investiții din România în momentul de față a fost inițiat și susținut de lideri importanți ai PDL București. Este vorba despre cele trei magistrale de metrou din Capitală, magistrala 4 — Bucureștii Noi, magistrala 5 — Dr. Taberei și magistrala 6 — București-Otopeni. Proiecția pe care am dat-o magistralei 6 de metrou, legătura rețelei de metrou a Municipiului București cu Aeroportul Internațional Henri Coandă-Otopeni, pe vremea când ocupam funcția de director general al Metrorex, a obținut toate avizele de specialitate și avizul preliminar al Comisiei Tehnice de Urbanism și Amenajarea Teritoriului de la Primăria Capitalei. Sunt vești foarte bune și aștept cu interes avizul final și aprobarea Consiliului General al Municipiului București", spune Udriște, potrivit unui comunicat de presă remis AGERPRES.

El adaugă că linia 6 de metrou reprezintă o legătură intermodală de transport pentru călători între gara CF București Nord și Aeroportul Internațional Henri Coandă, pol principal de conexiune europeană în rețeaua TEN-T.

"Din păcate, proiectul suferă întârzieri mari, care sper că vor fi recuperate pe timpul execuției, cu condiția asigurării coerente a fondurilor necesare. Conform planificării inițiale, ar fi urmat ca licitația pentru încredințarea lucrărilor de construcție să se desfășoare la începutul lui 2013, iar în partea a doua a anului să fi fost demarate lucrările de execuție", menționează deputatul PDL.

Udriște precizează că sunt vești bune și pentru locuitorii cartierului Drumul Taberei, întrucât sunt pregătite și asigurate condițiile pentru avansarea lucrărilor de execuție a tunelelor de metrou pe interstația Orizont-Favorit, precum și pentru cei din zona Bucureștii Noi, unde continuă lucrările la extinderea liniei 4 cu cele două noi stații, Laminorului și Lac Străulești.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 01 Feb 2014 23:00:28    Titlul subiectului: 170860

Tare simpatic dom' Udriste dar de la vorbe pana la fapte este un drum al naibii de anevoios.Mai sunt de terminat cele 2 statii de pe M4 si M5 si dupa accea ar trebui sa vorbim despre M6.Pana atunci ar cam trebui sa facem ciocul mic dom Udriste!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Mai 2014 12:45:57    Titlul subiectului: 172886

Pe hartie si pe calculator totul arata foarte bine. Pana vom vedea planurile transpuse in realitate probabil vom avea nepoti Very Happy
Articolul se gasestw aici.

Citat:
Aviz pozitiv pentru Magistrala 6 de metrou:Cum vor arăta stațiile de la Otopeni, Gara Băneasa, Tokyo

S.C. METROUL S.A., Direcția Proiectare Cercetare, a desenat deja randările pentru stațiile de metrou de pe Magistrala 6, către Aeroportul Henri Coandă Otopeni. Marți, 13 mai 2014, la Consiliul Județean Ilfov, în cadrul ședintei Comisiei de Urbanism a fost avizat favorabil Planul Urbanistic Zonal AIHCB și va fi disponibil pentru o perioada de 15 zile pentru eventuale contestații, după care va fi supus avizării în ședintele de plen ale Consiliilor Locale Otopeni și Tunari. Programul Strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare pentru Aeroportului Henri Coandă va fi finalizat în 2022. Capacitatea modulelor construite va fi de 25 de milioane de pasageri pe an.

Astfel, la data de 1 aprilie 2014 s-a obținut Certificatul de Urbanism nr. 14/23 (Consiliul Județean Ilfov nr. 3602/01.04.2014) în scopul actualizării PUZ pentru extindere AIHCB, iar două zile mai târziu au fost înaintate cererile și dosarele aferente spre instituțiile abilitate pentru obținerea avizelor, precum și pentru reconfirmarea avizelor de principiu obținute anterior. Față de avizele obținute și reconfirmate în anul 2014 au fost obținute și avizele noi solicitate urmare a noului certificat de urbanism. Pe planurile de reglementări urbanistice au fost adăugate căile de comunicație rutieră solicitate de comunitățile locale Otopeni și Tunari. PUZ-ul a fost coordonat cu ultimele prevederi în ceea ce privește magistrala de metrou M6 Gara de Nord – Otopeni.

Marți, 13 mai 2014, la Consiliul Județean Ilfov, în cadrul ședintei Comisiei de Urbanism a fost avizat favorabil Planul Urbanistic Zonal AIHCB și va fi disponibil pentru o perioada de 15 zile pentru eventuale contestații, după care va fi supus avizării în ședintele de plen ale Consiliilor Locale Otopeni și Tunari.

Programul Strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare pentru Aeroportului Henri Coandă va fi finalizat în 2022. Capacitatea modulelor construite va fi de 25 de milioane de pasageri pe an.

Conform fostului director Metrorex Gheorghe Udriște, Magistrala 6 de metrou București-Otopeni a obținut toate avizele de specialitate și avizul preliminar al Comisiei Tehnice de Urbanism și Amenajarea Teritoriului de la Primăria Capitalei și se așteaptă aprobarea Consiliului General al Municipiului București pentru acest proiect.

Proiectul Magistralei 6 de metrou 1 Mai - Otopeni a fost modificat la cererea Ministerului Apărării Naționale. Astfel, una dintre stații a fost mutată pentru că s-ar fi aflat prea aproape de o unitate miltară. Noua modificare dă naștere însă la probleme noi pentru că se pierd legăturile pietonale cu această stație.

"În urma consultărilor care s-au făcut pe acest proiect au apărut o serie de modificări. Stația de la granița dintre București și Otopeni, la calea ferată de centură, se afla aproape de o unitate militară cu profilul transmisiuni. Avizul de la Ministerul Apărării Naționale a impus o îndepărtare a stației de unitatea militară", a explicat în cadrul Comisiei de Urbanism a Primăriei Capitalei, arhitectul Constantin Enache, care a realizat proiectul Magistralei 6,

În această situație, stația Bruxelles a fost mutată mai spre Otopeni. Această modificare aduce însă și noi probleme. "Va fi o distanță mai mare între accesul la metrou și Șoseaua Odăi. Se pierde astfel legătura pietonală din zona Odăi și legătura pietonală dintre București și Otopeni. Acest lucru va trebui să se facă pe sus pe un pod sau peste calea ferată. Solicit Primăriei să decidă în ce fel va fi rezolvată situația creată acolo", a mai spus arhitectul Constantin Enache.

Unde vor fi amplasate stațiile de metrou și cum se va face accesul

Pajura - stație cu cinci accese, la marginea cartierului

Expoziției - stație prevăzută cu 5 accese, în incinta complexului Romexpo

Piața Montreal - stație la nodul rutier de la Casa Presei, cu 4 intrări/ieșiri

Gara Băneasa - stație cu 3 accese, la Fântâna Miorița

Aeroportul Băneasa - stație lângă aeroport cu 5 accese

Tokyo - stație cu 5 accese, în fața magazinului Ikea

Washington - stație cu 5 accese, la intersecția DN1 cu bd. Liviu Librescu

Paris - stație cu 5 accese, la intersecția DN1 cu Aleea Padina

Bruxelles - stație cu 5 accese, între Municipiul București și orașul Otopeni.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Aug/2017
Mesaje: 6394
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2015 23:03:27    Titlul subiectului: 177185

Se avanseaza anul 2020 ca termen de finalizare a magistralei 6 de metrou, in anul in care "teoretic" Bucurestiul va organiza cateva meciuri din CE de fotbal. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Proiectarea Magistralei 6,aproape de final. Ce obstacole opresc metroul până la Aeroportul Otopeni

Magistrala 6 de metrou Gara de Nord - Aeroport Henri Coandă Otopeni ar putea fi gata până în 2020, an în care Bucureștiul va găzdui patru meciuri în cadrul turneului final al Campionatului European de fotbal, dacă licitația pentru începerea lucrărilor va fi demarată în acest an. În prezent, proiectarea Magistralei 6 de metrou și documentația de atribuire sunt, în mare parte, executate, însă, potrivit reprezentanților Metrorex, totul depinde de buget.

Directorul general al Metrorex, Aurel Radu, a declarat, pentru B365.ro, că lucrările la Magistrala 6 sunt într-un stadiu avansat și că, dacă instituția pe care o conduce va primi banii necesari, Magistrala 6 poate fi finalizată până în 2020, an în care Bucureștiul va găzdui, alături de alte 12 orașe, patru meciuri, trei din faza grupelor și unul din optimile de finală, în cadrul turneului final al Campionatului European de fotbal din 2020.

„Proiectarea Magistralei 6 este, în mare parte, executată, documentația de atribuire la fel. Mai avem nevoie anul ăsta de o mică suplimentare a bugetului ca să se finalizeze documentația de atribuire. Anul acesta va fi finalizată prima parte, care include proiectare, caiet de sarcini, documentație de atribuire, ca să putem să inițiem procedura de licitație pentru lucrările de structură. Nu se poate iniția licitația fără un credit de angajament multianual pe toată perioada derulării proiectului, în sensul că statul român, prin Ministerul Transporturilor, se angajează că va finanța acel proiect până la finalizarea lui. Prin angajamentul acesta noi putem începe procedura", a explicat, pentru B365.ro, Cătălin Homor, director Investiții și Achiziții Publice în cadrul Metrorex.

Potrivit șefului Metrorex, fără acest angajament nu se poate începe procedura, pentru că nu permite legea. "Nu putem angaja societatea și statul român în niște cheltuieli fără acoperire și fără acordul proprietarului. Nu știm dacă licitația se face anul acesta, ci știm doar că se poate face", a spus Aurel Radu.

„Dacă se începe procedura de licitație anul acesta, probabilitatea să se finalizeze lucrările la Magistrala 6 până în 2020 este de 99%. Cu cât se întârzie, cu atât probabibilitatea scade", a declarat Cătălin Homor, precizând că, pentru Metrorex, este de bun augur faptul că una dintre condițiile cerute pentru ca Bucureștiul să fie gazdă a Euro 2020 o reprezintă asigurarea accesului cu metroul de la aeroport la stadion.

Directorul general al Metrorex mai spune că principalul impediment în realizarea Magistralei 6 de metrou îl reprezintă deficitul bugetar stabilit în cadrul acordului cu FMI. "Noi am făcut demersurile. Domnul ministru a spus că ne sprijină, dar problema e tot de buget. Aici într-adevăr sunt anumite îngrădiri legate de deficitul public, întrucât totul este coordonat de Ministerul de Finanțe și de FMI. Sunt niște impuneri. Cu toate că noi avem un credit și aici, nu putem folosi banii. E un deficit impus de FMI, peste care nu poți să treci. Valorile respective care pot fi trase din credite sunt împărțite la nivel național, iar Ministerul Finanțelor coordonează toate bugetele astfel încât să nu depășim deficitul impus. Așa noi am avea bani, dar nu putem să îi tragem din credite fără să ținem cont de deficitul impus", a spus Aurel Radu.

Potrivit șefului Metrorex, Magistrala 6 de metrou Gara de Nord - Aeroport Henri Coandă Otopeni nu poate fi făcută cu bani europeni, pentru că Guvernul României a contractat, în 2010, un credit de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională (JICA), iar o parte din costurile de execuție a lucrărilor pe Magistrala 6 de metrou vor fi asigurate din acest credit. ”Marea problemă e că nu putem să îl introducem pe fonduri europene, pentru că avem deja contractat un credit de la japonezi. Totuși, bani am avea, inclusiv din creditul de aproape 1 miliard de euro de la BEI pentru Magistrala 5, pentru că nu am folosit mai nimic din acești bani, deoarece am intrat pe fonduri nerambursabile la Magistrala 5, dar problema e că depășim deficitul public, agreat împreună cu FMI. Nici din creditul JICA nu putem trage banii până când nu avem acordul Ministerului de Finanțe, pentru a nu depăși deficitul bugetar al țării. Fiind un credit extern, acesta se adună la deficitul țării. Ministerul Finanțelor oricum nu are alți bani pentru această magistrală și trebuie să ne încadrăm în ceea ce decide Ministerul. Toate proiectele sunt importante și toate au nevoie de bani, dar nu știu dacă al nostru e cel mai important. E vorba și de o decizie politică. Eu, ca director, mă lupt să obțin mai mulți bani, pentru că e un proiect care e deja în derulare, altele nu sunt nici începute”, a explicat directorul general al Metrorex.

În proiectul de buget pe 2015 figurează și suma de 150 milioane lei pentru Magistrala 6, potrivit directorului de investiții de la Metrorex. "Bugetul pentru anul 2015, solicitat și sunt șanse mari să fie aprobat, este de 2,5 miliarde de lei, bani europeni, fără cei pentru Magistralele 1 și 3. La această sumă se adaugă circa 40 milioane de lei, bani elvețieni, pentru prelungirea Magistralei 4 până la Progresu, și 150 milioane lei pentru Magistrala 6. Cei 150 milioane lei de la Magistrala 6 vor fi folosiți pentru exproprieri și finalizarea documentației de atribuire", a declarat anterior, pentru B365.ro, Cătălin Homor, directorul de investiții al Metrorex.

UEFA a publicat, pe 10 septembrie 2014, raportul de evaluare a celor 19 dosare de candidatură pentru organizarea unor partide din cadrul Campionatului European de fotbal din 2020, competiție ce va fi găzduită de 13 orașe, inclusiv Bucureștiul. Raportul arată că, în prezent, România mai are de rezolvat probleme de infrastructură, fiind evidențiată în raport slaba legătură dintre aeroportul internațional Henri Coandă și orașul București:

"Bucureștiul este legat în mod suficient de toate destinațiile majore ale Europei, atât pe uscat, cât și aerian, în contextul în care pentru Euro-2020 aeroportul va juca un rol predominant. Aeroportul, centrul orașului și stadionul sunt mai degrabă slab legate cu autobuze și capacitatea va trebui sporită considerabil. O nouă linie de metrou este planificată pentru 2020. Accesul pe ultimul kilometru la stadion este asigurat suficient de transportul public (linie de metrou în proiect, tramvaie și autobuze). Nu există informații privind parcul de mijloace de transport și nici despre sistemul de funcționare. Capacitatea aeroportului internațional este suficientă astfel încât să opereze traficul așteptat în 2020 și cel suplimentar datorat turneului. Autoritatea aeronautică civilă a confirmat că nu există restricții privind zborurile de noapte", se arată la capitolul "Mobilitate" al raportului. Mai multe detalii aici.

Primul pas pentru metroul de Otopeni s-a făcut pe 15 decembrie 2011, odată cu semnarea contractului de consultanță pentru pregătirea, proiectarea și supervizarea lucrărilor aferente proiectului „Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni - București”. O parte din costurile de execuție a lucrărilor pe Magistrala 6 de metrou vor fi asigurate din creditul de aproximativ 300 milioane euro pe care Guvernul României l-a luat în 2010 de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională (JICA). Autoritățile vor trebui să găsească însă și alte surse de finanțare întrucât costurile totale ale proiectului sunt estimate la un miliard de euro fără TVA.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 8 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community