Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Frecventa vehiculelor BRAICAR

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 17:42:45    Titlul subiectului: Frecventa vehiculelor BRAICAR 92687

LINIA 3

ANL Brailita-Calea Galati-Calea Grivitei-Calea Calarasi-Viziru 1-Retur

Mersul tramvaiului 24 pentru BRAICAR SA, (BR)
1 BRAILA ( 05:35:00 )
LACU SARAT ( 06:00:00 )

2 BRAILA ( 06:25:00 )
LACU SARAT ( 06:50:00 )

3 BRAILA ( 07:15:00 )
LACU SARAT ( 07:40:00 )

4 BRAILA ( 08:05:00 )
LACU SARAT ( 08:30:00 )

5 BRAILA ( 08:55:00 )
LACU SARAT ( 09:20:00 )

6 BRAILA ( 09:45:00 )
LACU SARAT ( 10:10:00 )

7 BRAILA ( 10:35:00 )
LACU SARAT ( 11:00:00 )

8 BRAILA ( 11:25:00 )
LACU SARAT ( 11:50:00 )

9 BRAILA ( 12:15:00 )
LACU SARAT ( 12:40:00 )

10 BRAILA ( 13:05:00 )
LACU SARAT ( 13:30:00 )

11 BRAILA ( 13:55:00 )
LACU SARAT ( 14:20:00 )

12 BRAILA ( 14:45:00 )
LACU SARAT ( 15:10:00 )

13 BRAILA ( 15:35:00 )
LACU SARAT ( 16:00:00 )

14 BRAILA ( 16:25:00 )
LACU SARAT ( 16:50:00 )

15 BRAILA ( 17:15:00 )
LACU SARAT ( 17:40:00 )

16 BRAILA ( 18:05:00 )
LACU SARAT ( 18:30:00 )

17 BRAILA ( 18:55:00 )
LACU SARAT ( 19:20:00 )

18 BRAILA ( 19:45:00 )
LACU SARAT ( 20:10:00 )

19 BRAILA ( 20:35:00 )
LACU SARAT ( 21:00:00 )

20 BRAILA ( 21:25:00 )
LACU SARAT ( 21:50:00 )

21 BRAILA ( 22:15:00 )
LACU SARAT ( 22:40:00 )

22 LACU SARAT ( 06:00:00 )
BRAILA ( 06:25:00 )

23 LACU SARAT ( 06:50:00 )
BRAILA ( 07:15:00 )

24 LACU SARAT ( 07:40:00 )
BRAILA ( 08:05:00 )

25 LACU SARAT ( 08:30:00 )
BRAILA ( 08:55:00 )

26 LACU SARAT ( 09:20:00 )
BRAILA ( 09:45:00 )

27 LACU SARAT ( 10:10:00 )
BRAILA ( 10:35:00 )

28 LACU SARAT ( 11:00:00 )
BRAILA ( 11:25:00 )

29 LACU SARAT ( 11:50:00 )
BRAILA ( 12:15:00 )

30 LACU SARAT ( 12:40:00 )
BRAILA ( 13:05:00 )

31 LACU SARAT ( 13:30:00 )
BRAILA ( 13:55:00 )

32 LACU SARAT ( 14:20:00 )
BRAILA ( 14:45:00 )

33 LACU SARAT ( 15:10:00 )
BRAILA ( 15:35:00 )

34 LACU SARAT ( 16:00:00 )
BRAILA ( 16:25:00 )

35 LACU SARAT ( 16:50:00 )
BRAILA ( 17:15:00 )

36 LACU SARAT ( 17:40:00 )
BRAILA ( 18:05:00 )

37 LACU SARAT ( 18:30:00 )
BRAILA ( 18:55:00 )

38 LACU SARAT ( 19:20:00 )
BRAILA ( 19:45:00 )

39 LACU SARAT ( 20:10:00 )
BRAILA ( 20:35:00 )

40 LACU SARAT ( 21:00:00 )
BRAILA ( 21:25:00 )

41 LACU SARAT ( 21:50:00 )
BRAILA ( 22:15:00 )

42 LACU SARAT ( 22:40:00 )
BRAILA ( 23:05:00 )


sersa http://www.businfo.ro/static02/BR/568.html


Ultima modificare efectuată stefan_br la Mie 30 Apr 2008 16:44:26, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 1725
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 00:04:16    Titlul subiectului: 92712

Intr-adevar este orarul liniei 24 de tramvai, Monument - Lacu Sarat ( - Combinat). Plecarile sunt afisate printre altele si pe un panou vopsit la capatul de la Radu Negru (zis si 'Castanului') al tramvaielor 21, 22 si 23. Poate ne lamureste cineva care din aceste curse merg pana la Combinat si care se limiteaza la Lacu Sarat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Apr 2008 00:37:20    Titlul subiectului: 92714

Toate merg la Combinat. Cel puțin așa era astă-iarnă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2008 15:54:49    Titlul subiectului: 98461

stefan_br in alt topic a scris:
Dupa cum am precizat, a aparut un nou traseu detinut de Braicar, adica 2b.
Acesta este o extensie a traseului 2 avand in plus inca 3 statii
.Am vazut si eu pe strazile Brailei aceasta ciudatenie care este activata de midibuze BMC.
Intervalul unui autobuz se pare ca este de 20 de minute si vine in acelasi timp cu traseul 2.

Am fost la dispeceratul din Vidin si m-am interesat. Mi s-a spus ca circua in intervalele orare 6:30-9:30 12.00-14:30 si 19:00-22:00 si intradevar intervalele intre autobuze sunt de 20 de minute.
Ceea ce nu imi convine e ca nu circula pe parcursul intregii zile, ci doar intre anumite ore.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2008 23:04:13    Titlul subiectului: 100324

Tin sa va anunt ca graficele de la hypermarket Carrfeour
Graficul 1 (Vidin-Dunarea-Calarasi-Carrfeour)
Vidin Carrfeour
8:00 8:40
9:20 10:00
10:40 11:20
12:00/10 12:50
13:30 14:10
14:50 15:30
16:10 16:50
17:30 18:10
18:50 19:30
20:10/20 21:00
21:40 22:20
23:00 (retras)

Graficul 2 (Vidin-Dorobanti-Buzaului-Carrfeour)

Vidin Carrfeour
8:40 9:20
10:00 10:40
11:20/30 12:10
12:50 13:30
14:10 14:50
15:30 16:10
16:50 17:30
18:10 18:50
19:30/40 20:20
21:00 21:40
22:20 (retras)
Tin sa va anunt ca cei interesati sa mearga la Carrfeour aveti urmatoarele midibuse pus la dispozitie BR-03-BAO,BR-03-BAJ si de rezerva BR-80-ERO,BR-80-ERJ
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 14 Noi 2009 17:10:00    Titlul subiectului: 120027

Astazi , 14.11.2009, pe traseul 21 (de la ora 11:00 pana la 13:00) nu au fost decat 4 tramvaie (toate E1). Acest lucru a fost posibil datorita unui candidat la Presedentia Romaniei, care a venit la Braila si a paralizata atat traficul auto cat si transportul in comun pe perioada discursului sau.
Situatia de pe traseul 21 a fost remediata undeva pe la ora 13:15 cand dispecerii au reusit sa acopere golurile de jumatate de ora, ce s-au format pe perioada vizitei respectivului candidat.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 21 Iun 2010 16:21:57    Titlul subiectului: 128721

De cand s-au schimbat graficele la tramvaie aglomeratia este un cuvant deja obijnuit pentru bietii calatori (50% batrani) ce calatoresc cu liniile 21 si 22 iar pentru cei ce au nevoie de linia 23 ar fi de preferat sa foloseasca alt mijloc de transport sau sa mearga pe jos.
Se pare ca la Braicar S.A. o linie rentabila este una cu cat mai putine tramvaie iar acestea sa fie pline pana lesina oameni,i iar la orele de varf cat mai putine tramvaie in timp ce alti "binevoitori" transporta calatorii in locul tramvaielor.
Aceste noi grafice sunt opera malefica a burtosilor din fruntea Primariei cei ce sunt platiti din bani publici pentru a ajuta cetatenii, nu pentru a nenorocii sistemul de transport din Braila.Voi lasa cuvintele dulci pe care le am la adresa Primariei si ma voi intoarce la noile grafice pentru a da cateva exemple de rentabiitate:

-linia 23 are dimineata intre 6:15 si 8:30 trei tramvaie iar dupa 8:30 raman numai doua, iar la anumite intervale orare este doar un singur tramvai, la fel ca si pe linia 24, deci observati ce s-a ales de acest traseu!

-liniile 21 si 22 au mai pierdut un tramvai, iar unele ture de dupa-amiza incep la orele 10 si se retrag la ora 16, exact cand multi oamenii scapa de la munca.

-pauza de dupa amiaza este exact in timpul orelor de varf, iar acum aceasta pauza nu mai este data (in jurul orei 17) de tramvaiul ce iesea de pe linia 23 care intra pe linia 21, ci de un tramvai de la Depoul Vidin ce este scos in jurul orelor 16 din traseu si retras in depou.

Cam acestea ar fi cateva din "performantele" noilor grafice, tramvaie putine la orele de varf calatori tot mai putini in intervalele orare "moarte"!Inteleg ca trebuie facuta economie dar nu inteleg de ce graficele mai aglomerate nu au fost date Depoului Vidin, depou ce detine tramvaie dublu articulate si tramvaie cu remorca, ce ar face fata cu brio la orele de varf !Evil or Very Mad

Aveti mai jos situatia din Statia Calea G-ral E. Grigorescu (sensul spre Primarie), observati cum calatorii sunt transportati ca vitele si culmea este ca pe sensul opus am observat un GT8 destul de lejer, desigur acest GT8 avea in fata sa un KT4D arhiplin ce nu facea fata situatiei! Evil or Very Mad



IMG_7897.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  190.01 kb
 Vizualizat:  de 13462 ori

IMG_7897.JPG



IMG_7898.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.62 kb
 Vizualizat:  de 13462 ori

IMG_7898.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 03 Oct 2010 21:43:49    Titlul subiectului: 134315

Intr-o zi cu soare, mi-am aruncat si eu privirea pe o tablita a traseului 2, cu frecventa de trecere prin statii. Am vazut o diferentiere de la 5 la 12 minute in functie de intervalul orar. Si totusi la anumite ore se asteapta in statie si 20...25 de minute. Astazi mi-am propus sa fac o monitorizare a frecventei de trecere prin statie a autobuzului 2. Am ales statia Supermarket Plus Vidin. Interval orar: 14:30 - 19:00. Iata ce a iesit:

Sensul Hipodrom - Vidin:
14:38 BMC
14:49 BMC
14:56 Ikarus
15:09 BMC
15:19 BMC
15:27 BMC
15:40 BMC
15:51 BMC
16:01 BMC
16:10 BMC
16:24 BMC
16:35 BMC
16:46 BMC
17:09 BMC
17:15 BMC
17:30 BMC
17:42 BMC
17:51 BMC
18:02 BMC
18:09 BMC
18:24 BMC
18:33 BMC
18:43 BMC
18:55 BMC

Sensul Vidin - Hipodrom:
14:48 BMC
14:57 BMC
15:06 BMC
15:22 BMC
15:32 BMC
15:41 BMC
15:50 BMC
16:03 BMC
16:24 BMC
16:35 BMC
16:45 BMC
16:57 BMC
17:07 BMC
17:17 BMC
17:27 BMC
17:42 BMC
17:51 BMC
18:01 BMC
18:12 BMC
18:22 BMC
18:32 BMC
18:45 BMC
18:53 BMC

In dreapta orei am monitorizat si tipul de autobuz (Ikarus sau BMC). Nu le-am retinut si numerele din pacate. Pozitia nu mi-a permis o vedere foarte buna a numerelor. In concluzie, iata ca se adevereste faptul ca frecventa la care circula autobuzele liniei 2 este destul de haotica, si asta chiar pe sensul de pornire din Vidin catre Hipodrom aproape de capat. Poate intr-o buna zi soferii sau cei din dispecerat vor reusi sa respecte si acele frecvente afisate pe tablitele din statii. Nu de alta, dar vine iarna si o asteptare de 15...20 de minute in statie nu-i deloc foarte placuta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 03 Oct 2010 21:55:46    Titlul subiectului: 134318

Acele frecvente sunt valabile de luni pana vineri iar la unele trasee (de exemplu 5) trebuiesc reactualizate.

Sfat: nu va mai luati dupa acele tablite!

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 03 Oct 2010 22:10:52    Titlul subiectului: 134320

Stiu ca sunt valabile de luni pana vineri. Azi duminica, frecventa este de 10 minute (cred) asa reiese in medie. Ce m-a surprins este faptul ca se pleaca in cursa haotic chiar de la capatul din Vidin. Acel Ikarus care a efectuat cursa Hipodrom - Vidin, nu a mai avut retur. Probabil a fost trimis pe traseul 5 sau pe o cursa speciala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 14:39:46    Titlul subiectului: 134343

Jack2010 a scris:
. Acel Ikarus care a efectuat cursa Hipodrom - Vidin, nu a mai avut retur. Probabil a fost trimis pe traseul 5 sau pe o cursa speciala.
La orele pranzului se fac anumite schimbari de grafice, iar acel Ikarus a intrat pe traseul 4.
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 27/Aug/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 05 Oct 2010 00:13:02    Titlul subiectului: 134381

stefan_br a scris:
La orele pranzului se fac anumite schimbari de grafice
De fapt, sunt schimbari specifice orelor de varf. Pe langa distributia propriu-zisa, mai exista doua forme, si anume graficul comutat, adica cel care acopera programul perioadei de munca in doua variante - pe o linie, pe parcursul orelor de munca, sau - cu schimbare de traseu, adica modificari la orele de varf precum si graficul scurt - venit de la perioada de rulare, cu retragere dupa orele de varf (se inregistreaza fie la pranz - pentru tura 1 sau fie seara - pentru tura 2).
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
adelo_9149



Data înscrierii: 25/Aug/2009
Ultima vizita: 17/Sep/2017
Mesaje: 74
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 05 Oct 2010 21:29:59    Titlul subiectului: 134428

La orele de varf , BMC-urile nu pot face fata flux numarului mare de calatori, cum ar fi intre orele 6:00-8:45; cel mai elocvent grafic ar fi pe traseul 4/Gr. 3 care intre orele acelea merge supraincarcat si de aceea se merge pe miza Ikarusurilor. In privinta celorlarte trasee trebuie acoperit un numar de 1-2 grafice care sunt lipsa si trebuiesc acoperite cu Ikarusuri trecute la rezerva cu o seara dinaite. Iar la orele 12:00-14:00 aceste grafice lipsa mai trebuiesc suplimentate cu 1-2 de autobuze acum depinde de la un grafic la celalalt sau de la un traseu la altul. Sau daca lipsesc un BMC si ii ramane un BMC in spatele sau cu un grafic in urma, acel BMC practic merge incadrat in doua grafice . Cam probeleme acestea se ivesc aproape zi de zi, mai putin sambata+duminica deoarece nu ies toate BMC-urile la trasee si de aceea se produc goluri de 10-15 minute.
_________________
BR-16-YZU "Regina Parcului Braicar"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 15:24:19    Titlul subiectului: 134648

De curand avem in traseu doua tramvaie fara grafic. Aceste doua tramvaie (unul pe linia 21, iar celalalt pe linia 22) sunt introduse intre doua grafice ale liniei pe care activeaza, iar scopul lor este de a ajuta la orele de varf, iar in caz de defectiuni la unele tramvaie sunt in traseu sa intre pe graficele celor picate la datorie.Ideia este buna, dar mai trebuie umpic imbunatatita, pana atunci sa speram ca nu va fi un experiment de moment.Ar mai trebui sa adaug ca aceste rezerve se impart frateste intre cele doua depouri. Smile
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 19 Feb 2011 21:01:03    Titlul subiectului: Despre frecventele vehiculelor Braicar 140199

Duoa parerea mea, situatia traseului 2 este cea mai dezastruoasa. Dimineata, in intervalul 07.45 - 07.50, prin statia Clubul Progresu, apar 2, 2barat, 2 la interval de cca 1 minut unul dupa altul. Primul este full, calatorii sunt inghesuiti ca sardelele, 2barat e cat de cat ocupat iar ultimul (2) circula pina in Vidin cu maxim 5 calatori. Urmatorul autobuz vine la o diferenta de cel putin 20 minute (adica la 8.10), evident full... Cum vi se pare asta? Daca e grafic? Daca trebuie sa respecte soferii un interval de timp, chiar si de 10 minute, de ce nu-l respecta? E normal ca 3 autobuze sa circule la interval de 1 minut si urmatorul sa vina in statie peste 20 minute? Eu zic ca nu... Situatia este cel putin critica si la miezul zilei (in jur de ora 12.00 cand se face schimbul soferilor... la fel sunt zile in care astepti 2 in statie cate 30 minute...
Cat timp se merge pe ideea acordarii de transport gratuit pentru pensionari (adica un fel de pomana electorala) nu vor fi bani pentru modernizari la BRAICAR. Un flux mai mare de calatori decat capacitatea normala de transport nu poate duce decat la uzura autobuzelor, iar compensarea fluxului sporit de calatori se face cum este normal prin autobuze mai multe si mai dese... ori daca se circula gratuit si cu multi blatisti de unde bani pentru noi autobuze? Pina nu se revizuieste acest aspect nu vom avea un transport local eficient.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 19 Feb 2011 22:03:18    Titlul subiectului: 140202

Jack2010 a scris:
Situatia este cel putin critica si la miezul zilei (in jur de ora 12.00 cand se face schimbul soferilor... la fel sunt zile in care astepti 2 in statie cate 30 minute...
Acele zile in care astepti 2-ul in statie cred ca sunt iarna cand se produc blocaje in trafic, evenimente ce perturba traficul sau in zilele in care se intampla sa pice foarte multe autobuze.
Cat despre schimbul de tura al soferilor pot spune ca nu afecteaza graficul mai deloc (poate cu 1-2 minute daca soferii mai au de discutat probleme despre autobuzul pe care-l au in grija).
Citat:
...situatia traseului 2 este cea mai dezastruoasa. Dimineata, in intervalul 07.45 - 07.50, prin statia Clubul Progresu, apar 2, 2barat, 2 la interval de cca 1 minut unul dupa altul. Primul este full, calatorii sunt inghesuiti ca sardelele, 2barat e cat de cat ocupat iar ultimul (2) circula pina in Vidin cu maxim 5 calatori.
Este destul de simplu... primul 2 este pe un grafic destul de incomod (adica are multi calatori), 2 baratul are un alt grafic (care nu este sincronizat cu celelalte autobuze de pe 2) , acest 2 barat pleaca din Hipodrom (in urma 2-ului de care spui tu ca-i arhiplin) la circa 4-5 minute iar pe parcurs il ajunge din urma pe inaintasul sau (de obicei prin Centru 2 baratul depaseste 2-ul din fata). Cel de-al treilea 2 normal ca avand in fata doua BMC-uri inaintase este mai lejer. Soferii nu au nicio vina iar graficele sunt un pic dereglate dimineata datorita aglomeratiei.
Pe traseul 2 ar fi o solutie schimbarea BMC-urilor cu mai mutle Ikarus-uri si un grafic mai bun pentru BMC-urile ce sunt pe 2 barat.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Jack2010



Data înscrierii: 16/Mar/2010
Ultima vizita: 11/Iun/2017
Mesaje: 33
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 20 Feb 2011 01:32:27    Titlul subiectului: 140204

Normal ar fi, pentru ca traseul 2 este foarte aglomerat aproape toata ziua, in cursul saptamânii, sa existe asa cum spui numai autobuze Ikarus. Nu cred ca traseul 2 este de midibus... si nici traseul 5 nu este de midibus. De fapt la traseul 5 am observat ca circula foarte aglomerat intre Piata Mare si Sos. Focsani. Ma gandesc ca pe acest interval s-ar putea infiinta un traseu paralel cu 5, deservit tot de Ikarusuri, cu un grafic facut exact ca la 2 barat, sa plece de la Piata Mare cu cca 2 minute inaintea sosirii unui 5 din Viziru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 20 Iul 2011 16:42:18    Titlul subiectului: 146161

Acum fiindca toate tramvaiele sunt la Radu Negru si active sunt doar 24 si 25, inseamna cumva ca frecventa spre Lacul Sarat e de 5 minute?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 19/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 11:41:50    Titlul subiectului: 146468

O data cu sistarea circulatiei tramvaiului in oras si introducerea traseelor substituente deservite de midibuze, au rezultat modificari in frecventele vehiculelor celorlalte trasee urbane obisnuite.

Am vrut sa vad si ce inseamna asta in cifre. Asa ca am ales la intamplare o statie si un interval orar dintr-o zi lucratoare, in care am facut observatii asupra principalelor linii de autobuz. Statia aleasa a fost "Str. Franceza", in sensul catre centru, iar intervalul orar a fost 14:00 - 16:30. Liniile de autobuz observate au fost 2, 4, 5, 10 si 21, inlocuitoarea tramvaiului cu acelasi traseu. Iata si ce a iesit.

Cel mai bine vin in statie autobuzele liniilor 4 si 10.

Prin fata mea a trecut de 11 ori un autobuz al liniei 4, incepand cu ora 14:11, la un interval mediu de 13 minute. Au fost patru situatii speciale, cand l-am asteptat 16, 17 si 18 minute sau cand a venit chiar si la 8 minute fata de cel dinainte.

Autobuzele liniei 10 vin la intervale de timp destul de regulate, in medie unul la 14 minute. Primul autobuz de pe aceasta linie a trecut prin statie la ora 14:10, putin inaintea unui autobuz de pe traseul 4. Au fost doar doua situatii cand am asteptat un 10 timp de 21 sau 23 de minute, abateri mari de la medie...

Cu o frecventa tinzand spre neregularitate vin vehiculele liniei 5. Un autobuz de pe acest traseu vine cam la 14 minute, autobuzele trecand prin statia "Franceza" de 11 ori in intervalul orar considerat si doar de patru ori respectand media. In rest, 5-ul a venit in statie ori mai repede (8-11 minute), ori mai tarziu decat media (17 sau 21 minute).

La sfarsit am lasat "campionii" ambelor extreme. "Campionul" cu graficul cel mai bun este traseul 21, vehiculele avand o frecventa medie de trecere prin statie de 9 minute. Autobuzele lui 21 au trecut prin statie de 16 ori, incepand cu ora 14:02. Doar de 6 ori s-a intamplat sa nu se respecte media, vehiculele facandu-si aparitia dupa 11-14 minute de la anteriorul, ori, mai bine, dupa 6 minute...

La polul opus, cu o frecventa mai mult decat proasta, sunt autobuzele traseului 2... Nici macar nu am putut stabili o medie de trecere a vehiculelor prin statie... Incepand cu ora 14:07, cand a trecut primul autobuz de pe linia 2, celelalte autobuze au venit fiecare fata de precedentul la: 9, 13, 21, 31 Exclamation , 9, 4, 5, 15, 27, 12 minute.

Concluziile, pe langa cele pe care le-ati putea trage si singuri, ar fi urmatoarele: santierele deschise pentru reabilitarea liniilor de tramvai, care au cauzat oprirea temporara a circulatiei acestora, au atras si necesitatea asigurarii totusi a mobilitatii populatiei pe directia fluxurilor inaintevreme deservite de tramvaie. Cum s-a putut realiza asta altcumva decat scotand ture de pe liniile obisnuite de autobuze, conducand la frecvente proaste pentru cele din urma. S-a incercat mentinerea unei oarecare regularitati pe anumite linii - si s-a reusit, mai ales pe cele substituente ale tramvaiului -, insa timpul de asteptare dintre doua vehicule de pe acelasi traseu te obliga sa te inarmezi cu multa rabdare, ori sa pleci mai devreme de acasa, ca sa fii sigur ca ajungi la timp la destinatie (asta daca nu vrei sa folosesti "serviciul" de microbuze...). Despre corespondenta orelor inscrise pe tabelele din statii si realitatea cotidiana nici nu poate fi vorba. Nici pe vremea cand erau tramvaie nu era respectata, cu atat mai mult acum in "perioada de concediu" a lor. Si, ca o ultima idee, o data cu aceasta absenta temporara a tramvaiului, se va intelege - probabil - importanta lui pentru transportul in comun brailean si se vor lua masuri pentru protejare si modernizarea in continuare...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community