Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele CAF
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2012 21:06:30    Titlul subiectului: 152148

Sa nu uite sa treaca explicit in caietul de sarcini macar cate o bara in fiecare vagon, altfel, cine stie, le fac fara (si zic ca asa s-au comandat), respectand standardele europene (partea ingrosata e un citat aproximativ din opera neinceputa dar terminata a genialului Gheorghe Udriste, mai exact un raspuns pertinent dat unui calator nesimtit care punea la indoiala suficienta barelor din BM-uri). Si sa nu puna (in ideea de a fi accesibile) semnalele de alarma pe podea, sa le calcam din greseala).

Citat:
Scaunele trebuiesc aranjate de-a lungul vagonului, pozitionate intre usi. Trebuie sa fie de tip consola. Totodata, ele trebuie sa fie grupate în banchete de cate 6 scaune, cu latime de minim 45 cm la fiecare scaun.

Scaunele vor fi intre usile de pe aceeasi parte a vagonului sau intre usile de pe-o parte si cealalta? E neclar.
Cred ca daca se chinuie incap 7 scaune intre doua usi (la BM sunt 6, la IVA 5, dar tehnologia progreseaza).

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Ian 2012 09:06:53    Titlul subiectului: 152154

Scaunele vor fi ca la trenurile existente, exact cum scrie "de-a lungul vagonului" (nu de-a latul). Nu va fi ca in vest sau ca la trenurile CFR, unde sunt cate doua sau cate 4-6 fata in fata.
Dealtfel este si logic sa fie asa, nu stiu cum pui randuri de 6 scaune altfel decat de-a lungul vagonului. Nu ar mai fi loc sa treaca nimeni. Nu spun daca ai sta la capatul opus fata de culoar cum te mai strecori sa cobori ?
7 scaune ? Evil or Very Mad Si asa la BM-uri se sta cam inghesuit. Daca mai nimeresti si peste unul care vrea neaparat sa stea cracanat , "te-ai scos"... Very Happy
O fi progresand tehnologia, dar oamenii nu sunt mai "trasi prin inel", ba dimpotriva...
Dealtfel imaginea arata foarte clar ca vor fi foarte asemanatoare cu BM-urile la exterior (sau poate cu IVA modernizata de ALSTOM care a fost prezentata acum ceva timp).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 20:31:48    Titlul subiectului: 157175

Se pare ca metrorex se pregateste de sosirea noilor trenuri.

Pe M3, sistemul ATO functioneaza complet si fara probleme (prea mari) pentru BM-uri.

Sa vedem apoi ce circ o sa fie cand vor veni trenurile noi, pentru ca sunt 100% convins ca nu vor avea pilotul ATO implementat corect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Iul 2012 21:01:10    Titlul subiectului: 157177

De ce ? Au cumparat de la BM acelesi sisteme care functioneaza in prezent si le vor instala pe trenurile CAF. Probabil ca vor fi niste ajustari, dar mari probleme nu cred ca vor aparea.
Oricum BM-urile au ceva probleme pe M3, nu de putine ori au depasit statia sau s-au oprit la jumatatea peronului.
Iar pana la sosirea noilor trenuri mai este cca 1 an...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iul 2012 00:28:47    Titlul subiectului: 157180

Tehnic vorbind, nu ar trebui sa existe probleme daca totul este facut "ca la carte".

Dar trebuie sa recunosti ca Romania are un record destul de negativ cand vine vorba de licitatii, si mi se pare foarte suspecta treaba cu adaptatul ATO-ului.

Metrorex nu a facut decat sa ia carcasa de la spanioli si softul de la suedezi... ceea ce, in opinia mea de programator, mi se pare foarte riscant.

Cat despre ATO pe M3, am asistat la frane bruste fara motiv si situatii dubioase gen trenul ajunge cu ATO pana intr-o statie, apoi continua pe manual inca una, apoi trece la loc pe ATO... nu mi s-a intamplat in schimb oprire in mijlocul peronului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 8879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2012 08:14:19    Titlul subiectului: 160070

Un alt articol despre noile trenuri de tip CAF, care vor inlocui IVE-le din 2013. Articolul se gaseste aici

Citat:
Vin metrouri noi. Trenurile vor fi asamblate la București

Noile trenuri vor înlocui garniturile vechi de tip IVA produse de Astra Vagoane Arad.
Potrivit Metrorex, cele opt noi metrouri care vor circula în subteranul Capitalei sunt produse de compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF). Trenurile urmează să fie puse în circulație din 2013 și vor înlocui, treptat, modelele vechi de garnituri de tip Astra. CAF-urile seamănă destul de bine cu actualele metrouri de tip Bombardier.
"Se vor achiziționa trenuri noi ce vor circula începând cu anul 2013. Achiziția trenurilor de metrou este parte componentă a Acordului de finanțare pentru modernizarea metroului din București, semnat cu Banca Europeană de Investiții în toamna anului 2009. Trenurile noi de metrou vor înlocui etapizat, pe parcursul unei perioade trei ani, trenurile de construcție veche de tip Astra, fabricate înainte de 1990 la Întreprinderea de Vagoane Arad (IVA) care circulă pe liniile de metrou în exploatare", a precizat Metrorex la solicitarea B365.ro.
Trenurile CAF vor fi echipate cu geamuri rabatabile, ventilație forțată, sisteme de informare a călătorilor și vor avea locuri speciale pentru transportul bicicletelor. Trenurile au în componență șase vagoane, unite prin burduf.
Potrivit descrierii fotografiilor atașate pe site-ul firmei spaniole, noile trenuri care vor circula prin subteranul Capitalei "sunt concepute ca vehicule de tranzit în masă, la cele mai înalte standarde de calitate și de siguranță și sunt accesibile și persoanelor cu handicap, pentru că includ două spații pentru utilizatorii de scaune cu rotile".
Conform Metrorex, trenurile vor fi asamblate la București. "Un aspect important îl constituie faptul că asamblarea finală a trenurilor de metrou se va realiza în România, în cadrul unei unități de profil din București, asigurând astfel transferul de tehnologie de ultimă generație și crearea de noi locuri de muncă", susține compania de transport.
Pentru cumpărarea celor opt noi trenuri de metrou, Metrorex este dispusă să plătească 244.160.000 lei fără TVA, se menționează în planul de achiziții publice aflate în pregătire al companiei.
Spaniolii de la CAF au furnizat metrouri și pentru orașe precum Barcelona, Madrid și Istanbul.

[/b]

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 8879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iun 2013 17:50:27    Titlul subiectului: 164930

Conform celor de la iRealitatea, primul tren va sosi in tara in luna septembrie, acest an. Articolul se gaseste aici

Citat:
Bucureștenii vor avea metrouri noi din ianuarie 2014

Bucureștiul își înnoiește metroul din ianuarie 2014, când vor fi puse în funcțiune noile garnituri pe care Metrorex le-a comandat încă din 2011 de la compania spaniolă CAF. Compania a produs deja modele pentru metrourile din Barcelona, Roma, Madrid, Bruxelles, Sao Paolo, Honk Kong, Calcutta, Helsinki sau Washington DC. La prima vedere aș zice că seamănă destul de mult ca design cu cele vechi de la Bombardier, doar că au colțurile mai rotunjite.
Prima nouă garnitură vor ajunge în septembrie 2013 în București, dar până să fie pusă în uz pe magistralele 1, 2 și 3 trebuie să-și facă rodajul – adică să circule 20.000 de km fără călători. Primele patru trenuri vor fi fabricate în Spania, iar restul 12 la Atelierele Grivița.

Specificații tehnice:

- 6 vagoane în care încap 1202 călători, 114 metri lungime
- sisteme automate de protecție și un sistem performant de informare a călătorilor;
- semnalizări suplimentare acustice și video pentru acces;
- locuri pentru biciclete;

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Iun 2013 19:02:01    Titlul subiectului: 164932

Sa dea domnu' sa aibe usi care se inchid in cazul in care se interpune vreun "grabit" intre ele (ca la IVA).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1n$4n3



Data înscrierii: 11/Ian/2009
Ultima vizita: 10/Sep/2016
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Sep 2013 21:19:08    Titlul subiectului: Ramele CAF 167099

Conform unor surse de pe un alt forum, avem primele imagini cu noile rame CAF ce vor "survola" tunelurile capitalei.

Enjoy! Smile



caf.jpg
 Descriere:
Rama CAF 001
 Mărime fișier:  210.68 kb
 Vizualizat:  de 11633 ori

caf.jpg



110.jpg
 Descriere:
Captator CAF
 Mărime fișier:  208.18 kb
 Vizualizat:  de 11633 ori

110.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TudorSt



Data înscrierii: 10/Iul/2013
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Sep 2013 22:11:00    Titlul subiectului: 167107

Cand vor intra in circulatie?
_________________
Tramvai+Troleibuz+Metrou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 14 Sep 2013 22:28:56    Titlul subiectului: 167108

Treaba sta cam asa:
Trenul e gata sa fie 'ambalat' si expediat la Bucuresti, sosirea la depoul IMGB in octombrie...dupa care urmeaza receptia loco, probele la fata locului, rodajul si omologarea AFER...
Odata toate astea indeplinite, se poate pune in circulatie cu calatori...asa ca mai e destul pana departe!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 632
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 18:20:24    Titlul subiectului: 167137

Dar nu se introduc pe la Militari?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 1740
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 20 Sep 2013 19:28:14    Titlul subiectului: 167309

Un articol in site-ul Gandul, contine mai multe fotografii ale noilor rame:

http://www.gandul.info/stiri/cum-arata-cele-16-trenuri-noi-pe-care-metrorex-le-a-cumparat-din-spania-pe-ce-magistrala-vor-circula-galerie-foto-11345337

Gandul a scris:
„În cadrul acestui contract este prevăzut ca primul tren, asamblat, finisat și testat static în fabrica CAF Becsain din Spania, să fie livrat în luna octombrie a acestui an, urmând ca după efectuarea omologării și probelor de anduranță (20.000 km), recepția și utilizarea pentru serviciul comercial să înceapă în a doua jumătate a lunii ianuarie 2014”, a declarat pentru gândul directorul general al Metrorex Aurel Radu.

„Vagoanele vor avea un aspect modern și vor asigura condiții de confort sporit pasagerilor, vor dispune de sistem de ventilație forțată, geamuri rabatabile, uși cu deschidere locală, display-uri de informare, sistem de comunicare direct între călători și mecanicul trenului, precum și locuri speciale pentru persoanele în cărucioare rulante”, a precizat Radu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Rica Venturiano



Data înscrierii: 05/Feb/2013
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 2

MesajTrimis: Vin 20 Sep 2013 19:54:55    Titlul subiectului: 167310

Alea nu sunt poze reale, sunt doar "randari"!
Adicatelea, doar realitate virtuala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Noi 2013 01:52:00    Titlul subiectului: 168596

Astazi, pe Facebook, am gasit pe pagina Metropotam o stire cu niste poze, cica reale despre cum vor arata noile garnituri CAF care vor intra in circulatie din ianuarie 2014, potrivit aceluiasi articol.

http://metropotam.ro/Utile/Cum-arata-noile-garnituri-de-metrou-cu-care-vor-circula-bucurestenii-art7238691130/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1851
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Noi 2013 09:12:13    Titlul subiectului: 168604

Da, sunt poze "adevarate".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 8879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Noi 2013 10:44:42    Titlul subiectului: 169047

A sosit primul tren la inceputul lunii. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Noile trenuri au ajuns la București la începutul lunii, după cum anunța conducerea Metrorex.
renurile noi de metrou, tip CAF, trebuiau să fie puse în funcțiune începând cu acest an, însă venirea lor la București a fost amânată de mai multe ori. "În data de 29.11.2011 Metrorex a semnat cu firma spaniolă CAF un contract de achiziție și punere în funcțiune a 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie livrate (conform prevederilor contractului) și puse în funcțiune începând cu anul 2013. Valoarea contractului este de 97 milioane euro (fără TVA). Conform prevederilor contractuale trenurile de metrou vor fi livrate începând cu semestru al II-lea al acestui an. Primul tren de metrou, fabricat de CAF, va ajunge la București în luna septembrie 2013 și urmează a fi pus în circulație cu călători în cursul lunii ianuarie 2014. Înainte de punerea în funcțiune cu pasageri, primul tren de metrou fabricat de CAF trebuie supus unor teste, conform legislației in vigoare, în vederea obținerii Agrementului Tehnic de la AFER (Autoritatea Feroviară Română-organismul acreditat în România pentru omologarea și agrementarea produselor feroviare). De asemenea, primul tren va trebui să efectueze un parcurs de probă de anduranță, fără călători, de 20.000 km. Restul trenurilor de metrou, fabricate de CAF, vor ajunge la Metrorex și vor începe să funcționeze în cursul anului 2014. Conform prevederilor contractuale, primele 4 trenuri CAF vor fi fabricate în Spania, iar celelalte 12 trenuri vor fi asamblate la Atelierele CFR Grivița SA", a declarat, pentru B365.ro, Aurel Radu, director general al Metrorex, la finele lunii mai.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Noi 2013 15:46:39    Titlul subiectului: 169059

Am vazut articolul, iar la sfarsit sectiunea de comentarii. Pe cunvint daca nu ma intreb uneori daca ceea ce a spus cineva mai demult nu este adevarat. Pentru cine vin trenurile astea frumoase si curate? Uitati-va la comentarii, u-s in stare sa lege doua propozitii, lasand la o parte ca tot comentariul este pseudo cretin! Nu se potriveste modernul cu asa elemente! Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Tudor



Data înscrierii: 21/Aug/2013
Ultima vizita: 02/Feb/2020
Mesaje: 38
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Dum 24 Noi 2013 15:30:56    Titlul subiectului: 169128







Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Feb/2020
Mesaje: 8004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 10 Dec 2013 16:13:35    Titlul subiectului: 169469

http://www.youtube.com/watch?v=OO3kavmyg3c
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Vin 13 Dec 2013 19:22:22    Titlul subiectului: 169567

Rama CAF Dunarea filmata de mine Smile
http://www.youtube.com/watch?v=MESqpjmOKmA

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 27/Oct/2019
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 13 Dec 2013 21:23:11    Titlul subiectului: 169574

Pacat ca ai pus muzica pe filmare Sad.

Oricum e bine ca ai prins rama.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1n$4n3



Data înscrierii: 11/Ian/2009
Ultima vizita: 10/Sep/2016
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Dec 2013 15:37:00    Titlul subiectului: Ramele CAF in Bucuresti. Pe Bulevard.. :) 169642

"Aparitie neasteptata la ceas de noapte pe strazile Bucurestiului.."

Multumim lui Baiazid de pe forum.construim-romania.ro



01_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  397.88 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

01_CAF.jpg



02_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  478.71 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

02_CAF.jpg



03_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  605.99 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

03_CAF.jpg



04_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  649.09 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

04_CAF.jpg



05_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  622.73 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

05_CAF.jpg



06_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  634.55 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

06_CAF.jpg



07_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  664.39 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

07_CAF.jpg



08_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  400.18 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

08_CAF.jpg



09_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  329.1 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

09_CAF.jpg



10_CAF.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  363.08 kb
 Vizualizat:  de 10275 ori

10_CAF.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 27/Oct/2019
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 12:01:28    Titlul subiectului: 169771

http://www.youtube.com/watch?v=PY0T02GwWwY

Am gasit pe net un alt clip despre metrourile noi, intrarea ramei Prut pe la depoul IMGB, pardon Berceni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 8879
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Dec 2013 12:04:31    Titlul subiectului: 169772

Pe 16 decembrie, a aparut si anuntul pe site-ul oficial al Metrorexului. Tot conform celor de la Metrorex, primele trenuri vor intra in circulatie in luna mai. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metrorex informeaza publicul despre faptul ca au sosit în Bucuresti primele doua trenuri noi de metrou CAF.
Atat ele cat si celelalte 14 achizitionate vor fi puse în circulatie cu calatori dupa finalizarea testelor de tip, obtinerea Agrementului Tehnic de la Autoritatea Feroviara Romana (AFER) si efectuarea probelor de anduranta în circulatie normala fara calatori (20.000km).
Se estimeaza punerea în circulatie cu calatori a primelor trenuri CAF pana în luna mai a anului viitor.
Noile trenuri CAF sunt compuse din cate sase vagoane unite prin burduf, au sistem de tractiune si de franare controlat cu microprocesor, caroseria realizata din otel inoxidabil, sistem îmbunatatit de bare de sprijin pentru calatori, usi culisante cu autoblocare si protectie la prinderea persoanelor între usi.
Trenurile au o capacitate de 1.202 de pasageri, distribuita în cei 114 m lungime, si patru motoare care pot dezvolta o viteza de 80 km/h.
Pentru asigurarea compatibilitatii tehnice si de exploatare integrala, Metrorex a achizitionat, cu 4.940.000 euro fara TVA, si 16 seturi de sisteme de protectie si conducere automata a trenului de la Bombardier Transportation – Divizia Rail Control Systems (care va asigura montajul si punerea lor în functiune).
Cele 16 trenuri CAF costa 97 de milioane de euro, fara TVA. Doar primele patru provin integral din Spania, restul de 12 urmand a fi montate la uzina Atelierul CFR Grivita.
Achizitia celor 16 trenuri de metrou este prevazuta în Acordul de finantare pentru modernizarea metroului din Bucuresti, semnat cu Banca Europeana de Investitii în toamna anului 2009.
Banii pentru noile trenuri sunt asigurati atat din credite BEI, cat si de la bugetul de stat.
Noile trenuri de metrou au cate doua locuri special amenajate pentru persoanele cu mobilitate redusa, au un sistem de autodiagnoza care informeaza imediat mecanicul asupra eventualelor defectiuni ale trenului si cum se pot remedia aceste probleme, dar si un sistem de teletransmisie de date. Prin intermediul acestui sistem se transmite automat prin Wi-Fi starea echipamentelor trenului, astfel încat, atunci cand trenul ajunge în depou, nu se mai impune o analiza amanuntita a defectiunilor trenului. Sistemul de teletransmisie prin Wi-Fi tine doar de latura tehnica a trenului si nu vizeaza furnizarea de internet gratuit pentru calatori.
Trenurile CAF au un sistem performant de informare a publicului calator (indicatoare frontale si laterale pentru vizualizarea directiei de mers a trenului), semnalizari suplimentare acustice si video pentru accesul în/din trenuri, locuri special amenajate pentru transportul bicicletelor cu metroul în interiorul vagoanelor, ventilatie fortata în vagoanele de pasageri precum si geamuri rabatabile.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 2 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community