Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele CAF
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Dec 2013 14:53:27    Titlul subiectului: 169818

Vazut o rama CAF de pe peronul statiei Berceni. Sedea pe o linie alaturata. Vroiam sa ii fac o poza, dar deja ma intreba un paznic ce doresc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Ian 2014 15:57:46    Titlul subiectului: 170099

Deci sa inteleg, odata cu bagarea acestor noi rame pe M2 si M1, vor fi inlocuite treptat vechile rame de pe M3 si M4.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Ian 2014 18:28:54    Titlul subiectului: 170109

Pe M 4 raman deocamdata IVE-le. Pentru destul de mult timp, adica cel putin pana cand M 4 ( M 6 ) ramane in actuala configuratie, ( Strand Straulesti ) - Parc Bazilescu - Gara de Nord.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Ian 2014 19:12:02    Titlul subiectului: 170110

Din ce stiu, M4 e proiectat de la Straulesti la Gara Sudului.
Ramele IVA de pe M4 sunt, urate.De fiecare data cand ies la Jiului miroase a ars, si zgomotul scos in timpul mersului e infernal.Confortul nu e un punct forte.
Pe scurt, sa bage noile rame si sa termine M4, ca sa avem metrou civilizat.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Ian 2014 19:38:06    Titlul subiectului: 170112

Citeste cu atentie ce am scris, cat timp M 4 are traseul ( Lac Straulesti ) - Parc Bazilescu - Gara de Nord raman IVE - le.
Intre a fi urate si a mirosi a ars este o diferenta ( majora ).
De cate ori am circulat eu pe acolo n-a mirosit nici un tren a ars. E drept ca circul destul de rar.
Zgomotul nu pot spune ca e "infernal". Intr-adevar, e mai mult zgomot decat intr-un BM, dar nu e chiar infernal, sa nu exageram.
Asadar pana ce nu se da in functiune M 6 de la Otopeni pana la gara sau pana cand nu o sa se prelungeasca M 4 dupa gara spre Sud ramanem cu IVE - le.
Cred ca am fost destul de clar.
Gara Sudului nu exista, ce-i aia ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Ian 2014 19:49:52    Titlul subiectului: 170115

Scuze e gara Progresul, am gresit.
Poate ca am exagerat cand am spus ca zgomotul e infernal, dar am spus asa ca eu desi am casti cu dopuri, eu tot aud metroul cu usurinta.Dar mirosul de ars se simte mereu dupa ce iesi la statia Jiului dinspre sensul Basarab.Si sunt urate, cel putin pe interior, pline de graffiti.Multe scaune sunt jegoase, pentru ca nu le mai spala, si ce sa zic de podea, nu incanta pe nimeni.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2014 11:21:21    Titlul subiectului: 170128

Faptul ca sunt urate/jegoase nu e vina IVE-lor, ci a Metrorexului care aloca fonduri minime pentru intretinerea lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2014 11:24:41    Titlul subiectului: 170129

Si lipsa de paza....
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2014 15:00:40    Titlul subiectului: 170135

Da, stiu ca nu e vina Ive-lor pentru ce patesc, dar vremea lor a trecut, din cauza conditiilor in care sunt ingrijite, asa ca noile rame CAF, sunt bine venite.
Oricum, imediat cum le vad pe M1, o sa scot telefonul si o sa fac niste poze.
Sper sa le bage cat mai curand, pentru ca inlocuirea IVA cu Bombardier, ar fi ceva bun, mia ales pe aglomeratia de pe M3.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2014 19:15:47    Titlul subiectului: 170145

Hehehe... Ramele noi au viteza maxima impusa de sistem... Alea vechi nu... Nu stiu daca ati observat, dar IVE-le pe anumite zone circula mai repede decat ramele Bombardier.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2014 19:16:11    Titlul subiectului: 170146

In seara aceasta rama 1301-2301 face probe, cu o gramada de tehnicieni in ea,in zona Soseaua de Centura-Depoul IMGB.Oare de cate probe va mai avea nevoie pana sa fie bagata in paine?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TudorSt



Data înscrierii: 10/Iul/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2014 19:20:29    Titlul subiectului: 170147

Sunetul motorului e ca cel de la Bombardier sau mai gros/subtire?
_________________
Tramvai+Troleibuz+Metrou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2014 19:21:26    Titlul subiectului: 170148

Stiu ca trebuie sa aiba un numar de km ca sa poata fi data circulatiei pentru calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Ian 2014 19:46:43    Titlul subiectului: 170149

Testele insumeaza 20.000 km, testul de anduranta. Eu unul sper, si nu sunt singur, ca aceste rame sa fie date in functiune cat mai curand. Dar la felul in care se misca Metrorex, cred ca abia in februarie-martie le vom vedea pe M1 si M2.
riciu a scris:
Hehehe... Ramele noi au viteza maxima impusa de sistem... Alea vechi nu... Nu stiu daca ati observat, dar IVE-le pe anumite zone circula mai repede decat ramele Bombardier.
Da, dar siguranta oferita de ele este scazuta, la fel si izolarea fonica.Curatenia nu este un avantaj al lor, asa ca ramele CAF sunt mult mia bune.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 18:37:37    Titlul subiectului: 170176

Sper sa nu devin prea off-topic cu aceasta info dar si in seara aceasta aceeasi rama #1301-#2301 era in probe "FARA CALATORI" in aceasi zona in care am vazut-o si aseara (Sos de Centura-Dep IMGB),astazi insa nu mai era armata de ingineri imbracati in vestele lor reflectorizante si erau doar 2 mecanici care efectuau probele.
Later Edit:nu am facut poze din doua motive eram la volanul masinii si deci eram in miscare,iar in zona Centura-IMGB era o ceata foarte dens si decat sa pun niste poze neclare mai bine nu am facut nici o poza Cool


Ultima modificare efectuată de către itb 139 la Joi 09 Ian 2014 19:01:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 18:41:21    Titlul subiectului: 170177

Probabil de frica de a nu se defecta, cateva teste au fost facute cu mecanici, pentru o interventie rapida.
Daca ai si poze as fi bucuros sa vad cum arata pe traseu.

Ai dreptate, singurul loc bun pentru poze e in subteran din cauza vremii, dar va mai dura ceva timp pana le vom vedea "alergand" in tunel.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2014 13:41:52    Titlul subiectului: 170207

Nu poti compara un tren nou nout fie el Bombardier, fie el CAF, proaspat, incarcat cu sisteme moderne de circulatie, cu o chestie fie si reusita de acu 40 ani care nu mai pote prezenta absolut nici o siguranta! Au fost bune, excelente, bestiale, dar nu mai pot gata!!
In transportul public de calatori pasiunile pentru vehicule vechi nu-s i au locul decat in muzeu! Nu pe strada!
Eu abia astept sa vad metroul innoit absolut de tot, iar trenurile vechi sa fie puse in muzeu si scoase la diverse evenimente, asa cum se face in alte locuri?
Peste tot deja se renunta total la trenurile mai vechi de 30 ani. Londra a inceput de vreo trei ani inlocuirea treptata a parcurilor vechi de 30-40 ani cu trenuri noi, proces care se va incheia complet in 2015. Toti o fac! Trebuie sa o facem si noi.
Trenurile CAF sunt absolut foarte bune, metroul din Roma pe care il calaresc partial de 4 ani o demonstreaza cu prisosinta. In patru ani de exploatare, daca au fost 3-4 incidente nu grave legate de aceste rame!
Sa le primim cu bucurie, fara scepticismul comunistoid est-european! Acum suntem si noi cu imperialistii la masa, chiar daca la grupa de prichindei! Laughing

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2014 14:50:49    Titlul subiectului: 170212

Eu unul ma abtin in privinta calitatii trenurilor produse de CAF. Parerea mea este fie ca s-a facut un compromis pentru a se economisi bani (nu stiu exact daca o rama CAF e mai ieftina decat una BM) fie ca cei de la CAF fiind latini si ei, s-au adaptat mult mai bine latinismului nostru balcanic si au cotizat mult mai substantial unde trebuia. Nu am vazut inca un tren CAF decat in pozele postate pe internet, dar , plecand de la design si pana la impresia pe care mi-am facut-o despre calitatea executiei pana acum din poze, nu sufera comparatie BM-ul cu CAF-urile. Deasemenea , daca ne uitam si in alte arii ale productiei de masini, producatorii nordici si nemtii sunt intotdeauna net superior sudicilor atat ca inginerie cat si ca fiabilitate. Dar ramane sa vedem cum se vor descurca pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2014 18:00:37    Titlul subiectului: 170224

Nici nu ma indoiesc, sistemele de pe IVA sunt depasite, nimeni nu poate sa contrazica aici.Nu am fost la Roma ca sa vad rame CAF, singurul metrou din strainatate testat de mine este cel din Moscova, si pot sa spun ca desi au cateva trenuri vechi, e extraordinar de bine intretinut.
Sunt sigur ca ramele CAF vor ajuta exponential la innoirea parcului, si sper sa se intample cat mai rapid.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Ian 2014 00:32:28    Titlul subiectului: 170314

Nu cred ca vor fi accidente/incidente prea mult cu ramele CAF.

Avem alta infrastructura acum, suntem deja obisnuiti cu modelele mai noi de trenuri, sistemul de interlocking functioneaza perfect pe M1, M2 si M3. Iar calitatea nu cred ca va fi o problema.

Singurele probleme pot aparea la interfatarea trenurilor noi cu sistemele ATC de la Bombardier.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Ian 2014 15:11:41    Titlul subiectului: 170328

Sinele de pe M1 si M2 nu sunt o problema, sunt in conditie buna.Sistemul ATC o sa fie el aranjat, s-ar face de rusine daca nu ar baga ramele noi, Mai ales dupa atatea promisiuni si atata timp de asteptare.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Ian 2014 15:37:20    Titlul subiectului: 170329

Adica cum sistemul ATC va fi aranjat ?
Ai informatii ca este acelasi sistem ca pentru BM ?
De exemplu, pe M 4 BM - ul nu prea are ce face, nu stie sa-l citeasca.*
___________
* Nu stie sa citeasca sistemul de securitate al liniei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Ian 2014 16:30:38    Titlul subiectului: 170333

Nu am informatii, dar daca vor sa pastreze Bombardier, cred ca sistemul ATC va fi la fel ca pe Bombardier.Schimbarea de pe Bombardier a sistemului ATC ar fi mai costisitoare, tinand cont ca numarul de rame este mai mare.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Ian 2014 22:24:26    Titlul subiectului: 170349

Sistemul ATC de pe ramele CAF este de la Bombardier.
Problema va fi adaptarea corecta a sistemelor mecanice a CAF cu cele computerizate de la Bombardier, din moment ce CAF a fost proiectat sa lucreze cu ATC produs de...CAF.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 07:55:47    Titlul subiectului: 170363

E posibil sa apara probleme de compatibilitate intre sisteme ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 3 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community