Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele CAF
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Ian 2014 22:25:50    Titlul subiectului: 170400

Teoretic, ATC-ul de la Bombardier este modular, deci, teoretic, el poate fi instalat si pe IVA.

Practic, exista anumite diferente de executie a semnalelor pe tren in sine (de asta, practic, nu poti pune ATC-ul pe IVA), si aici s-ar putea sa apara probleme. Insa daca totul este facut ca la carte nu or sa fie probleme prea mari.

De asta cred ca dureaza atat de mult testarea primei rame (am auzit ca abia in mai va intra in exploatare), ca sa poata testa bine sistemul ATC. Probabil la un moment dat o sa si o vedem in trafic (fara calatori, bineinteles), pentru a testa in conditii cat mai apropiate de realitate comportamentul sistemului.

Este foarte important ca integrarea sa se faca bine. In momentul asta ne bazam si pe semnale optice iar traficul pe M1 si M3 nu este 100% automatizat datorita ramelor IVA (pe tronsonul comun, tot se pleaca la cale libera atat pt BM cat si pt IVA), deci daca se intampla ceva, mecanicul poate conduce in siguranta trenul pana la urmatoarea statie. Insa nu va mai fi la fel de simplu in momentul in care ramele IVA sunt eliminate total, si se va circula in regim automat ca pe M2 sau pe portiunile necomune ale M1...iar in cazul in care ramele CAF nu comunica bine cu BM, se pot intampla accidente destul de urate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 27/Oct/2019
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Ian 2014 15:11:11    Titlul subiectului: 170434

Cand o sa pune in probe pe M2 si/sau M1 ramele CAF?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 31 Ian 2014 21:47:28    Titlul subiectului: 170833

riciu a scris:
Cand o sa pune in probe pe M2 si/sau M1 ramele CAF?
Ieri dimineata rama CAF 1301-2301 Dunarea era pregatita sa intre in tunel la depoul IMGB .10 minute cat am stat eu in zona au facut probe cu ea pe liniile de la depou dupa accea nu stiu daca au intrat cu ea in tunel sau nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2014 10:41:29    Titlul subiectului: 171118

Ieri in jurul orei 17:15 pe linia de tren ce trece pe langa soseaua de centura in zona Magurele rama CAF 1306-2306 Somes era flancata si din spate si din fata Twisted Evil de 2 locomotive ale GFR-ului in directia depoului IMGB.In total sa inteleg ca la Depoul IMGB sunt 6 rame CAF?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Feb 2014 15:19:47    Titlul subiectului: 171159

Nu stiu exact numarul lor, dar ar fi mai placut daca ai putea sa faci niste poze.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2014 14:26:18    Titlul subiectului: 171406

Citez restul articolului din b.365.ro care facea referire la scoaterea din circulatie a ramelor IVA. Partea asta a articolului se refera la noile rame CAF. Fiindca articolul este kilometric, voi cita doar partea referitoare la noile rame. Articolul se gaseste aici.

Citat:
De ce trebuie pilite peroanele
37 de trenuri noi de metrou, în București

Șeful Metrorex a mai precizat, pentru B365.ro, că în următorii trei ani, în subteranul bucureștean ar putea circula 37 de trenuri noi de metrou.

"În total avem în plan achiziția a 37 de trenuri noi, în primă fază. Este vorba de cele 16 trenuri pe care le livrează deja CAF și mai avem la dispoziție încă o extensie de 8 trenuri de la CAF, la același preț, care a fost foarte bun, cu cel puțin 1 milion de euro sub prețul celorlalte companii care au venit la licitație. În caietul de sarcini, care a fost pentru toată lumea, ca să nu existe discuții, a fost prevăzută posibilitatea extensiei cu opt trenuri pentru că altfel nici măcar nu aveam cum să facem act adițional la contractul acesta. Am făcut o propunere, bineînțeles, să avem și banii. Ar fi 24 de trenuri, conform contractului pe care îl avem acum cu CAF, la care se adaugă cele 13 trenuri noi pentru primul tronson de la Magistrala 5, Drumul Taberei - Eroilor. În trimestrul patru al acestui an ar trebui demarată procedura pentru achiziționarea celor 13 trenuri noi pentru Magistrala 5. Vrem să includem și achiziția trenurilor noi de metrou prin Programul Operațional Sectorial - Transport. Acest proces este în analiză. Noi l-am propus tot pe programul de anul trecut 2007-2013 pentru că avem posibilitatea să folosim banii", a declarat Aurel Radu, pentru B365.ro.

Întrebat de reporterii B365.ro de ce trenurile noi nu au sistem de aer condiționat, șeful Metrorex a precizat că atunci când s-a luat decizia de a achiziționa trenuri fără aer condiționat s-a ținut cont atât de partea financiară, cât și de un alt dezavantaj pe care îl prezintă trenurile cu aer condiționat. "Trenurile cu aer condiționat sunt mult mai scumpe față de cele cu ventilație forțată și s-a făcut o analiză, în urma căreia s-a stabilit că la noi nu e atât de cald în tren ca să fie nevoie de aer condiționat. Sunt geamuri rabatabile, sunt condiții. În plus, compresoarele sistemului de aer condiționat degajă căldură și astfel în stații se produce efect de seră. Cu sistem de aer condiționat în tren este frig, dar în stație este temperatura prea mare. În plus, e vorba și de un alt gabarit și de un consum mai mare de energie electrică și de costuri suplimentare și în producție și în exploatare. Nici în străinătate, în țări precum Germania, Anglia, Spania sau Franța, am înțeles că trenurile de metrou nu au aer condiționat", a mai spus șeful Metrorex, pentru B365.ro.

De ce trebuie "pilite" peroanele de metrou din București

În urma testelor făcute cu noile trenuri de metrou în subteranul bucureștean, s-a depistat că peroanele construite în urmă cu mai bine de 30 de ani nu sunt adaptate la actualele trenuri și trebuie modificate. "Directorii de specialitate au făcut testele cu trenurile noi de la CAF și sunt foarte mulțumiți pentru că sunt silențioase, au viteză și asigură confort. E o generație mai nouă de trenuri, motoarele sunt japoneze, de la Mitsubishi, tehnologia e de vârf. Într-adevăr sunt probleme pentru că, atunci când s-a construit metroul, începând cu anul 1975, nu s-au luat în calcul unele probleme, precum raza de curbură, iar în anumite stații trenurile noi ating, foarte puțin, marginile peroanelor, dar acolo se ajustează. S-a făcut proba de gabarit, iar în anumite locuri, în zona de curbură, se vor ajusta peroanele, iar apoi se tencuiește și se reface totul. Am înțeles că printre peroanele stațiilor care vor fi ajustate, dar nu major, se numără cele de la Piața Romană și Piața Unirii", a explicat directorul general al Metrorex.

Cosmin Dinescu, consilierul personal al șefului Metrorex spune că s-a ajuns aici pentru că există o normativă europeană care spune că distanța dintre peron și platforma de urcare în metrou nu trebuie să fie mai mare de 7 cm, ca să nu scape piciorul unui om și să îl prindă acolo. "Firește, când s-a construit metroul, la finele anilor '70, nu s-a ținut cont de distanța dintre trenul de metrou și marginea peronului. Acum noi am dat lățimea la 5 cm", a explicat Dinescu.


-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 25 Feb 2014 09:14:21    Titlul subiectului: 171428

Bineinteles, nesimtirea e la ea acasa. Cum le mai place celor in functii inalte (indiferent de gasca politica aflata in spate) sa apeleze la norme europene doar cand le convine. Daca trenurile vechi (Bombardier, nu mai zic de Astra) intra fara probleme, iar astea noi nu... e clar ca s-a gresit ori la implementare, ori la datele furnizate in comanda. Daca tot va e frica sa nu cadem intre peron si tren, explica-mi ma, boule (cu tine vorbesc, Dinescule de la Metrorex), care va fi spatiul dintre peron si un tren Bombardier in zona pilita? Nu cumva mai mare de 7 cm?
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Feb 2014 14:45:42    Titlul subiectului: 171495

Ceea ce am citit mai sus creeaza o atmosfera de film cu prosti. Ceea ce este mai grav e ca scenele filmului ruleaza pe bani multi, dintre care o parte din banii cu care fiecare din noi contribuim catre stat. Si mai mult, seninatatea cu care acesti oameni epateaza in public incompetenta lor este de-a dreptul frapanta. Ma intreb oare, nu se putea ca trenurile CAF, care sunt cu un milion de euro mai ieftine sa fie facute dupa cotele de gabarit existente? Sau mergem dupa clasica metoda romaneasca de a invarti casa pentru a insuruba becul? Bombardierele cum de s-au putut face la cota? Sau diferenta de un milion de euro justifica si multe alte neajunsuri de proiectare sau executie? Sincer cred ca nesimtirea celor din metrorex a atins cote maxime, si din pacate nu sunt singurii care in tara asta practica bataia de joc pe bani (ai nostri).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Feb 2014 18:03:24    Titlul subiectului: 171501

Bineinteles ca nu e problema celor de la CAF. CAF nu este aprozarul din coltul blocului care aprovizioneaza trei blocuri/cvartal. CAF este ditamai firma care face trenuri de metrou pentru o lume intreaga, plecand din Spania, trecand prin Franta si Italia, etc. Prostia este exclusiv la noi! Ori s-au dat datele gresit, ori mai grav s-au calculat gresit! Nimic nu trebuie sa surprinda, asta e neamul la absolut toate nivelurile, atunci cand biciul nu este pe el! Nu putem acuza CAF de vreo intentie de un fel sau altul pentru ca nu e in interesul lor. "Imperialistii" sunt oameni mai inteligenti decat romanii si stiu ei unde sa dea si sa faca. Nu-si pun ei mintea cu tembelii de la noi, clar! Astea pot fi numai teoriile conspirationiste ale privitorilor la A3, cum e talambul ala care imi spunea mie ce misto e Oprescu si cum ne scapa el de sclavia lu Videanu'. Nu, nu e nici o conspiratie, e celebrul lasa-ma sa te las romanesc. Cine stie ce secretara sau dactilografa, in timp ce povestea Suleyman si redacata datele de trasmis la aia, a scriu in loc de 15 mm, 5mm sau asa ceva. Sau cine stie ce directoras in timp ce prelua niste calcule si concomitent se gandea la vila de la munte sa la amanta a gresit acolo. Nu aia sunt de vina! Aia sunt seriosi, si nu e ca zic eu sau ca sunt indoctrinat cum mi-a zis un idiot pe nu-stiu-ce-site, ci pentru ca uitati-va unde sunt ei si uitati-va unde suntem noi! Lucrurile sunt clare! Greseala in mod sigur ne apartine 200%.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 1857
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Feb 2014 18:42:54    Titlul subiectului: 171504

Facem din tantar armasar.
Peroanele trebuie modificate numai in anumite locuri si numai pe latimi mici, de ordinul 1 - 5 cm.
Atentie, se ia in calcul gabaritul dinamic al trenului, adica gabaritul maxim, adica atunci cand se leagana. Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 03/Iul/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2014 01:26:58    Titlul subiectului: 171511

Si nu uitati ca s-a plecat de la o stire a unui site extrem de indoielnic in ceea ce priveste obiectivismul si veridicitatea informatiei...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 26/Mai/2020
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2014 09:54:40    Titlul subiectului: 171512

Habar n-am de la ce site a pornit. Eu prima oara am citit pe forumul unui personaj care uraste tot ce-i vechi, ca doar asa am fost indobitociti in ultimii 25 de ani, tot ce e vechi e prost. Dar, lasand la o parte locul unde a aparut informatia prima data, realitatea de pe "teren" ne arata ca ei chiar s-au apucat sa modifice peroanele. Nu am zis ca e vinovata firma CAF sau Metrorex. Cei de la CAF pot executa comenzi pentru 100 de orase bine. Asta nu inseamna ca nu pot gresi ceva la orasul 101.

Partea deranjanta e alta: modul cum se justifica. Ce gabarit dinamic, ce standarde?
Reluam rationamentul:

1. UE impune nu stiu ce standarde pentru ca sa nu pice adormitii intre peron si tren.
2. Acum cativa ani standardele nu erau asa stricte. Corolar: vezi Doamne, ei au comandat la fel si in anii precedenti trenurile, dar nu erau regulile astea. O scuza penibila.
3. Sunt prea late noile trenuri? E ok, largim peroanele pentru 16 trenuri. Corolar, nedeclarat de ei: Da, vor fi 16 trenuri care vor respecta standardul, dar vechile trenuri (18+26>16) vor fi un pic cam stramte.

E evident ca nu e vorba de preintampinarea eventualelor accidente, ci de ascunderea unei comenzi sau executii gresite. Sau, cine stie, poate ambele. Asta e tot. Restul e vrajeala.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Admin
Administrator/Moderator FORUM


Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Iul/2020
Mesaje: 585

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2014 19:21:08    Titlul subiectului: 171521

Discutia alunecase substantial in off-topic; cateva mesaje au fost sterse.

Va rugam ca sa postati doar mesaje strict legate de subiect, si anume Ramele CAF.

Multumim.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2014 22:22:03    Titlul subiectului: 171524

Deci pana la urma CAF-urile sunt mai late decat Bombardierele? Sau cum se face ca Bombardierele nu au problema asta dar CAF-urile da?

Sau CAF-urile au suspensia mai proasta si se "balangane" atunci cand se schimba brust distributia masei in vagon?

Eu tot nu inteleg exact ce se intampla aici?


Oricum ma astept la un fiasco general cu ATC-ul de la BM pe trenurile de la CAF. M-ar mira sa nu existe probleme...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2014 22:55:13    Titlul subiectului: 171526

moonshadow a scris:
Oricum ma astept la un fiasco general cu ATC-ul de la BM pe trenurile de la CAF. M-ar mira sa nu existe probleme...

Daca au acelasi sistem (retea de calculatoare) o sa mearga foarte bine

Deja am vazut din poze ca unele componente sint identice cu cele de la BM
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 13:18:42    Titlul subiectului: 172255

Ce se mai stie de ramele CAF?
Au terminat probele sau inca le fac?

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 15:09:30    Titlul subiectului: 172260

Intrebarea este: Au terminat de reconstruit statiile? Astfel incat sa poata sa circule CAF-urile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 17:32:34    Titlul subiectului: 172267

Ieri nu am vazut sa se lucreze, am fost cu metroul pe M2(mai spre seara) pana la Tineretului de la Romana, si nu se lucra deloc.
Si nu am observat schimbari la peroane.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2014 08:38:11    Titlul subiectului: 172421

De luna viitoare vor intra in circulatie primele doua rame CAF pe magistrala 2. Restul de 14 se asambleaza la Atelierele Grivita. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Noile metrouri CAF au trecut de probe și intră în circulație luna viitoare

Trenurile spaniole CAF au terminat cu bine testele de anduranță și vor circula peste o lună, pe Magistrala 2 Berceni-Pipera.

Trenurile de metrou spaniole CAF, cumpărate de Metrorex, intră în circulație la sfârșitul lui mai, spune directorul Regiei, Aurel Radu, citat de Economica.net.

“S-au terminat toate testele și au ieșit bine. Au rulat trenurile pe toți cei 20.000 de kilometri ceruți și toate rezultatele sunt bune. Acum mai așteptăm omologarea lor. Inaugurarea noilor garnituri se va face în ultima parte a lunii mai”, a spus Radu.

Într-o primă fază, doar două dintre cele 16 rame de tren comandate CAF vor rula. Restul de 14 se construiesc la Atelierele Grivița, din București, potrivit înțelegerii contractuale. Aceste garnituri de tren vor schimba vechile garnituri de metrou fabricate în anii '70 la IVA Arad, actuala Astra Vagoane Arad. Ele vor circula pe Magistrala 2 București Berceni-Pipera.

Contractul pentru cele 16 rame de metrou se ridică la circa 100 de milioane de euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2014 15:39:23    Titlul subiectului: 172843

Astazi am vazut pe M2 circuland o rama CAF fara calatori, cu inscriptia de "PROBE" in geamuri si pe display-uri. Au un sunet diferit, mai gros, fara de sunetul de vioara a Bombardierelor. In interior scaunele si barele erau inca invelite in folie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
artistulpustiul



Data înscrierii: 28/Mai/2010
Ultima vizita: 23/Mai/2014
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 19:11:33    Titlul subiectului: 173038

Parcă spuneau că nu încap între stații ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 20:13:39    Titlul subiectului: 173041

Problema a fost rezolvata, au fost pilite peroanele(au mai taiat din ele la margine).
Ramele leam vazut si eu, una mai exact si pot sa spun ca sunt minunate.Tot ce le trebuie este o mica spalare, sunt un pic cam prafuite Smile

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 09/Iul/2020
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Mai 2014 20:21:37    Titlul subiectului: 173042

Am vazut si eu o rama CAF astzai in statia Pipera...impresia e ca sunt mult mai zgomotoase in cand sunt inrepaus decat ramele BM
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 12/Iul/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Iun 2014 23:04:52    Titlul subiectului: 173205

Una din rame a fost pusa in circulatie.Cel putin asta am aflat de la un coleg de clasa Smile
Din ce mia spus rezulta urmatoarele:
Sunr mai spatioase, mai sigure, mai frumoase, au un sunet placut si nu scartaie cand franeaza(se intampla la Bombardier cand opreste de tot).

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Mie 18 Iun 2014 04:07:57    Titlul subiectului: 173465

Livrare Rame CAF
https://www.youtube.com/watch?v=MESqpjmOKmA


https://www.youtube.com/watch?v=nHpI-cTH2Eo

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 4 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community