Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele CAF
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Iun 2014 18:18:44    Titlul subiectului: 173512

Saptamana viitoare intra primul CAF. Acesta se numeste "Dunarea". Articolul se gaseste aici.

Citat:
Primele trenuri de metrou CAF intră în circulație de săptămâna viitoare

Metrorex estimează că săptămâna viitoare va pune în funcțiune pentru transportul de călători primul din cele 16 trenuri pe care le-a cumpărat de la firma spaniolă CAF, pentru care a plătit circa 97 de milioane de euro.

“Noi sperăm că săptămâna viitoare va intra în funcțiune primul tren, denumit “Dunărea”. Acesta este în faza finală de primire a avizului de funcționare de la Autoritatea Feroviară Română. Dacă vom primi aviz de la Autoritatea Feroviară Română, tot de săptămâna viitoare ar putea intra în circulație și un al doilea tren”, au spus pentru ZF oficiali ai Metrorex.

Metrorex și-a programat ca până la finalul anului să aibă în exploatare toate cele 16 noi garnituri de metrou. Trenurile au câte 6 vagoane, o lungime de 114 m, o capacitate de 1.200 de pasageri și pot circula cu o viteză maximă de 80 de km pe oră.

Garniturile sunt dotate cu zone de acces pentru persoanele cu dizabilități. Noile garnituri au mai circulat până acum pe magistrala 2 Berceni-Pipera, însă numai în probe, fără a prelua călători. Pentru a le putea pune în funcțiune, Metrorex a ajustat peroanele anumitor stații de metrou din București, un exemplu fiind la Piața Romană, unde a au fost “tăiați” câțiva centimetri din peron.

Metrorex a identificat 10 peroane dintr-un total de 90 (câte 2 peroane pentru fiecare din cele 45 de stații unde vor opri noile trenuri CAF) în cazul cărora există interferențe de 1 până la 12 milimetri între gabaritul trenului și marginea peronului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2014 16:31:56    Titlul subiectului: 173789

De astazi ramele Dunarea si Mures circula pe M2.
O sa ma duc la metrou sa le vad si sa le fac niste poze Smile

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Iul 2014 21:22:59    Titlul subiectului: 173800

Am mers astazi cu ramele Dunarea si Mures. Principalele noutati pe care le-am observat:
-mai multe bare de sustinere decat la BM
-spatiu lejer pentru biciclete si persoane cu dizabilitati in primul/ultimul vagon
-sonorizare foarte buna
-semnal sonor clar la inchiderea usilor (aproape ca nu mai e necesar anuntul clasic cum ca se inchid usile)
-la intrarea in statie se repeta anuntul statiei care urmeaza
-mai multe scaune in vagoanele intermediare
-motor mai silentios decat BM, zgomot mai mare in mers
-suspensii mai rigide, se simt mai bine imbinarile din linie
-se simt unele vibratii la viteze ridicate
Per ansamblu sunt ok.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 10 Iul 2014 20:56:52    Titlul subiectului: 173816

Am circulat azi cu trenul Mures.
Probabil voi repeta multe din ceea ce s-a scris mai sus...

Aspecte pozitive:
- mult mai multe bare - dupa mine s-a rezolvat unul din principalele neajunsuri ale Bombardierelor
- par mai agile decat trenurile anterioare.
- se anunta statia urmatoare atat la plecarea din statia curenta cat si cu putin inainte de a intra in statie.

Aspecte negative:
- ventilatia probabil mai slaba. Bineinteles ca nu s-au luat cu aer conditionat, ca nu era nevoie. Din acest motiv am circulat cu geamurile deschise, rezultand un zgomot destul de mare in interior in timpul mersului.
- in interior par cam intunecoase, probabil din cauza peretilor de un alb murdar spre gri + dispunere aiurea a lampilor.
- afisajul interior nu prezinta informatii legate de ora curenta, stiind ca aceasta functionalitate ar fi triplat pretul de achizitie. Aceasta problema are o rezolvare ieftina folosind piese aftermarket (se pot monta ceasuri cu cuc).

In exterior se aude un zgomot destul de mare, probabil de la ventilatie (care totusi nu se simte).

Pe ansamblu par in regula, bine ca au pus mai multe bare si le-au prevazut de la inceput cu geamuri care se deschid.

PS. am auzit o discutie in tren intre 2 angajati Metrorex care spuneau ca de dimineata au mers o statie si apoi s-au retras din cauza unei probleme. Oricum, se pare ca o rezolvasera, sau cel putin totul a fost in regula cat am mers eu (6 statii).

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Iul 2014 08:16:34    Titlul subiectului: 173854

Ieri am vazut rama Ialomita parca in statie la Piata Unirii 2, era in probe. Ce pot sa spun este ca din ce am observat eu la exterior, calitatea executiei este jalnica. In partea din spate a vagoanelor, tabla arata ca si cum ar fi fost confectionata din cutii de conserve, si apoi efectiv spoite. La imbinarile laterale se vad punctele de sudura, plus ca burdufurile de trecere inter-vagoane arata mult mai bine la un V3A. Parerea mea este ca aceste trenuri arata pe scurt ca o jucarie chinezeasca din Dragonul Rosu. Daca te uiti apoi la un BM este ca si cum ti-ai fi luat privirea de la o dacie "tunata" la un Mercedes. Se vede clar ca rabatul de pret a fost dublat de o redirijare de banuti catre buzunarasele cui trebuie de la Metrorex. In plus am ramas uimit cand acum cateva zile o domnisorica foarte zambareata, reprezentanta a CAF, spunea foarte foarte amuzata, ca astfel de lucruri se intampla - legat de slefuirea peroanelor si implicit de incapacitatea de a livra un produs cum trebuie. Intrebarea este de ce nu s-a intamplat si la suedezi? Cum pot ei sa spuna ca nu au facut nici un fel de masuratori, sa-mi fie cu iertare pentru 3 plase de insecte de 200 RON, cineva se deplaseaza si ia masuri de la tine de acasa, oare pentru 100 de milioane de euro le-a fost prea greu sa faca asta sau cum? Cat oare o sa ne mai lasam asa prostiti pe fata in tara asta? Dar vorba unuia.... asta ne ocupa tot timpul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Iul 2014 16:28:45    Titlul subiectului: 173867

Of, s-a mai discutat chestia asta, de vina sunt peroanele si nu trenurile. Peroanele au fost facute la norma.
Bine, sunt convins ca si trenurile sunt facute tot la norma, dar asta e alta poveste.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Iul 2014 17:41:37    Titlul subiectului: 173870

Ramele arata bine, ca si finisaje mi se par ok, si ca look imi plac, arata mai dinamic decat Bombardier sau IVA.E adevarat ca acel crash module nu e tocmai aspectuos, dar tin de siguranta.
Problemele o sa rezolve in timp.Asa a fost si cand sau adus Bombardier, tot probleme de finisaj, aerisire si inca multe altele.
Sa ne bucuram ca primim ceva nou si scapam de IVA, care din cauza mentenantei de "buna calitate" pare ca se vor dezmembra in mers.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 14:01:23    Titlul subiectului: 173898

La asta cu "peroanele sunt de vina", prefer sa ma abtin sa o comentez. La Movia de ce nu s-a umblat la peroane? Cat despre finisaje, cred ca nu v-ati uitat de aproape la un CAF, sincer, arata jalnic, exact ca un produs pentru lumea a treia, cum si suntem vazuti de restul europei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 15:53:10    Titlul subiectului: 173904

Pentru ca intre timp a aparut problema GAP - ului care nu s-a pus nici in 1900 nici in 1950 nici in 1980. A aparut acum si trebuie respecata.
CAF - urile sunt cu 7 cm mai late decat BM - urile, nu stiu IVE - le unde se incadreaza.
Cum ai fi rezolvat tu problema GAP - ului dupa noile norme ?
Si s-a umblat la vreo 200 metri de peron. O statie are aproximativ 240 metri de peron, nu stiu cate statii sunt ca nu stau sa le numar. Dar 200 metrii nu e un cap de tara. Iar exageram.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2014 22:22:52    Titlul subiectului: 173917

Francezii (sncf) au comandat la firma niste trenuri si fiind mai late au trebuit sa taie si ei din peroane la la vreo 2000 statii.

http://www.france24.com/en/20140521-french-trains-wide-old-stations-sncf-order/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2014 07:13:59    Titlul subiectului: 173919

GAP sau nu, daca problema era stiuta, ar fi facut modificarile din timp. Sau altfel spus s-ar fi inclus acest proces in proiectul livrarii acestor trenuri. Sa stiti ca sunt Project Manageri care se ocupa de implementarea unor astfel de proiecte, iar metodologia proiectelor de acest gen include toate aceste considerente. De aia zic eu ca e vorba de "las-o ma asa". Minunatii ingineri Metrorex angajati prin sistem nepotic impreuna cu cei de la CAF s-au trezit ca trenurile "musca" din peron. Asta e dovada de indiferenta, si eu asta vreau sa subliniez, nu ca ar fi o tragedie ca s-au modificat peroanele. Pana la urma in Romania, daca ar fi cazul si ar iesi spagulita buna, s-ar putea construi chiar alta retea ferata pentru ca s-au gresit comenzile unor trenuri fara ca cineva sa fie sanctionat. Una peste alta, nu vreau sa fiu nici Gica contra nici negativist, dar cel putin legat de calitatea finisajeor aceste noi garnituri sunt cu mult inferioare BM-urilor. IVE-le in zilele lor bune nu aveau acel aspect de cutie de conserva vopsita.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2014 08:48:53    Titlul subiectului: 173922

In privinta GAP - ului esti in totala eroare. Cu celalalte aspecte sunt de acord cu tine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 619
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Iul 2014 21:20:27    Titlul subiectului: 173934

Cate rame CAF circula acum pe M2 ?
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Iul 2014 10:54:31    Titlul subiectului: 173945

Primele 3 circula cu pasageri. Ramele 4-6 sunt in probe ziua pe traseu.
_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Anonim



Data înscrierii: 19/Iul/2014
Ultima vizita: 28/Iul/2014
Mesaje: 1

MesajTrimis: Lun 21 Iul 2014 23:34:06    Titlul subiectului: 173977

De fapt 1301, 1302, 1303 si 1304 circula cu calatori iar ramele 1305 si 1306 in probe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 15:12:50    Titlul subiectului: 174005

M-am plimbat azi cu doua rame CAF. Olt si Mures. Cateva impresii...

Pozitive:

Afisajul exterior pe vagoane. Foarte folositor.

Numarul mai mare de bare de sustinere.

Gama de culori mi se pare mai inspirata. Griul ascunde mai bine mizeria.

Par mai moderne decat BM-urile. Cea ce este si normal, avand in vedere ca sunt cu aproape 10 ani mai noi din punct de vedere al designului.




Negative:

Numarul mare de bare face vagoanele sa para mai neincapatoare.

Mult mai zgomotoase decat bombardierele. Am stat langa un geam deschis, nivelul zgomotului se apropie de cel al IVA in tunele.

Scaunele par mai mici decat in BM, desi s-ar putea sa fie doar o impresie.

Dupa cum m-am asteptat, pilotul automat nu functioneaza corect. Trenurile sunt conduse in regim manual+ATP. Franele in statii sunt destul de violente uneori.

Botul arata oribil. Afisajul extern din capul trenurilor este dificil de citit.

Trenul este mai inalt decat peronul. La statiile cu peronul in curba te poti impiedica usor.

Suspensia lasa de dorit.


Per total, am primit ce am platit. Nu par sa aibe aceiasi constructie solida ca a BM. Sunt sigur ca trenurile oferite de bombardier ar fi fost mai "bune" in ciuda pretului mai scump.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 15:34:31    Titlul subiectului: 174006

Au mai pus o rama in circulatie?
Ca eu nu imi amintesc sa fi vazut sau auzit ca o rama cu numele Olt sa circule pe M2.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 18:28:06    Titlul subiectului: 174007

Sunt 4 rame in total in functiune. 1304-2304 este Olt, asta daca nu cumva am citit eu gresit. Nu eram intr-un unghi prea bun si trenul a trecut repede pe langa mine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 19:27:45    Titlul subiectului: 174011

Am circulat si eu prima oara azi, cu o rama noua. Primul lucru care mi-a sarit in ochi este numarul mare de bare. Din pacate, sunt mai putin silentioase decat BM-urile. Nu sunt specialist in metrouri, dar ca o parere subiectiva, CAF-urile mi se par sub Bombardier.


Tramclub,23 iulie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.19 kb
 Vizualizat:  de 9375 ori

Tramclub,23 iulie 003.jpg



Tramclub,23 iulie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.23 kb
 Vizualizat:  de 9375 ori

Tramclub,23 iulie 004.jpg



Tramclub,23 iulie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.33 kb
 Vizualizat:  de 9375 ori

Tramclub,23 iulie 005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 20:40:46    Titlul subiectului: 174014

Pentru un calator oarecare, aceste aspecte sunt mai putin importante.Pe el il intereseaza ca metroul sa il duca de la o destinatie la alta in siguranta si viu.E adevarat, ramele puteau fi mai reusite, dar pana la urma, primim ce meritam.O sa avem metrouri bune cand o sa avem un popor mai civilizat, nu ca cel de acum, care sparg seminte peste tot unde vor si unii mai si put(tiganii....ops, nu pot sa spun asta, ca iau amenda, scuzati ca sunt rasist, corect este rromi Twisted Evil )
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 21:17:31    Titlul subiectului: 174016

In timp se vor observa diferentele calitative dintre BM si CAF. BM-urile merg dupa 10 ani fara probleme majore. Ar fi bine ca si CAF sa obtina aceiasi performanta, dar nu cred ca se va intampla. Vor necesita mai multa intretinere si asta va fi mai costisitor pentru Metrorex dupa ce trenurile ies din garantie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 21:59:28    Titlul subiectului: 174019

Si care e problema? Cine va plati mentenanta? Noi toti. Cine se bucura de spagulita frumoasa de la CAF? Directorii Metrorex si din Ministerul de Transporturi. Nu tiganii sunt de vina pentru acest esec dupa mine, ci noi toti. Niciodata nimeni nu spune nimic, chiar daca ni se scuipa coji in cap.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Aug 2014 07:01:12    Titlul subiectului: 174150

Ca un bonus, acum toata lumea se ingramadeste in fata usii unde au fost pozitionate strategic instrumentele "avansate" de sustinere, ingreunand coborarea si urcatul in tren!

Pana la urma, stiau suedezii ce stiau ei in legatura cu barele de sustinere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Aug 2014 20:39:55    Titlul subiectului: 174259

Am prins un CAF azi in probe, la Universitate, sens spre Unirii. Numarul de parc al trenului este 1308. Tot mergand cu metroul inspre Victoriei, am vazut ca pe celalalt sens ramele CAF circula grupate, una dupa alta. In total cate rame circula cu calatori ? Eu am vazut cel putin trei.


Tramclub 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.65 kb
 Vizualizat:  de 8768 ori

Tramclub 018.jpg



Tramclub 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.59 kb
 Vizualizat:  de 8768 ori

Tramclub 017.jpg



Tramclub 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.85 kb
 Vizualizat:  de 8768 ori

Tramclub 019.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Aug 2014 22:42:44    Titlul subiectului: 174271

Din ce stiu sunt vreo 5 rame in circulatie si 5 in probe, restul sunt la asamblare.

Modificare 12.08.2014:
Sunt 13 rame livrate si 7 in circulatie Very Happy

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 5 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community