Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele CAF
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Aug 2014 16:52:52    Titlul subiectului: 174363

Astazi am mers a doua oara cu un CAF. Pot sa spun ca au un avantaj fata de Bm si chiar fata de IVA. Au ventilatia mult mai buna in interior. Cum asa? Usile inchise au o etansare atat de proasta incat prin luftul dintre cele doua usi bate vantul inauntru. Este inca o dovada de calitate de productie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Lun 25 Aug 2014 21:15:22    Titlul subiectului: 174440

Dupa cateva calatorii cu ramele CAF pot spune ca sunt o dezamagire. In afara de faptul ca avem bare suficiene acum, restul inseamna regres. E inacceptabil ca trenul sa faca zgomotul pe care-l face in stationare. Nu mai vorbesc de suieratul din timpul mersului. Pur si simplu pe tot parcursul drumului un vajait nu te lasa in pace. Si macar de ar avea ventilatie buna. Daca, prin absurd, as fi pus in situatia de a cumpara pentru mine asa ceva, cu banii mei, nu m-as uita la asa ceva. Rusine...
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Aug 2014 22:14:14    Titlul subiectului: 174443

Suieratul ala se pare ca vine din capatele ramelor.Fiind curbate capetele si avand spatiu liber, din cauza curentului se produce acel suierat.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Aug 2014 13:18:05    Titlul subiectului: 174447

Daca in timpul mersului se mai deschid din geamuri, atunci suieratul si alte zgomote minore sunt acoperite de zgomotul brutal ce vine pe geam -- de nu te mai intelegi om cu om.
Eu as fi preferat un metrou la care sa nu fie nevoie de deschis geamuri pentru ventilatie eficienta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
moonshadow



Data înscrierii: 18/Apr/2011
Ultima vizita: 27/Aug/2014
Mesaje: 199
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2014 11:23:12    Titlul subiectului: 174459

Cea ce mi se pare amuzant e faptul ca tavanul este plin de gauri de aerisire si totusi ventilatia nu este suficienta.

La BM, daca mecanicul avea bunavointa de a da ventilatia la maximum, chiar nu era nevoie de geamuri deschise.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2014 11:43:29    Titlul subiectului: 174460

Ce concluzii poti trage decat ca:
- ori aia de la Metrorex, care au facut caietul de sarcini, sunt bata de competenti, din moment ce n-au solicitat conditii de ventilatie/climatizare adaptate specificului local din Bucuresti (la fel ca aia de la RATB cu primul lot de Citaro);
- ori ca aia de la Metrorex, care au facut caietul de sarcini, l-au facut "de nevoie" asa, astfel incat sa corespunda exact cu ceea ce trebuiau sa cumpere, de la CAF, care avea ramele astea, si Metrorex trebuia sa vada ce conditii sa ceara ca sa "corespunda".

Nu va speriati, din toate timpurile tarile mici au trebuit sa plateasca biruri marilor puteri, numai ca, acum, in epoca "democratiei", nu da bine sa spui "bir", asa ca il maschezi sub forma unui contract "beton" cu o firma din tara "suzerana" si apoi platesti linistit birul. Bechtel, Mercedes, Siemens, CAF etc etc. Nu va amagiti ca v-a bagat cineva in UE asa, ca va vrea binele, ci pentru ca marile puteri trebuie sa isi extinda pietele, iar in schimb politrucii locali au mana libera la smenuit banii locali cat timp platesc la timp "birurile" externe, amintiti-va ca multi domnitori asa isi tineau "scaunul", deci ... nimic nou, majoritatea "cetatenilor" vor fi doar niste simpli "contribuabili", desi sunt imbroboditi ca e "democratie" si e spre binele lor...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2014 12:39:52    Titlul subiectului: 174461

- de acord cu tine.
- nu exista ''specific local bucurestean" prin pamant e o temperatura confortabila la minus 10 metri. Problema e de cati calatori pe metrul patrat cara metroul bucurestean.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2014 12:56:31    Titlul subiectului: 174462

andrei11 a scris:
- nu exista ''specific local bucurestean" [ . . . ] Problema e de cati calatori pe metrul patrat cara metroul bucurestean.
Deci? Twisted Evil exista sau nu un specific?
Adaptat la specificul de aglomeratie/interstatie/grad ventilare/mod ventilare a tunelelor etc.
In Singapore am fost de-a dreptul socat de cat de rece putea fi aerul debitat prin fantele din tavan de unitatile de conditionare! Pur si simplu eram ingrozit, daca "apucam" loc sub o grila d-aia de unde intra aerul, pur si simplu simteam ca-mi ingheata capul! De aia preferam sa "prind" loc lipit de peretele cabinei mecanicului, loc care era mai ferit de "viscolul" debitat de unitatile de conditionare.
Si asta in conditiile in care temperatura exterioara era si de 40 de grade Celsius, dublata de o umiditate de sera, in conditiile in care portiuni de traseu erau supraterane, amplasate pe poduri/viaducte/estacade in plina dogoare a soarelui, asadar tehnic se poate raci si furniza aer la temperaturi sufiecient de joase si la un debit suficient; evident ca daca gasca de la Metrorex a crezut ca e bine sa aduca niste rame cu o climatizare anemica, nu avem decat sa ne inclinam in fata competentei lor... Twisted Evil

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Aug 2014 16:56:21    Titlul subiectului: 174468

Ca sa ai senzatia de curent de aer rece nu-ti trebuie A.C., iti trebuie un ventilator destept.
Asta am vrut sa spun.
In Bucuresti nu ai metrou care sa circule la suprafata - intre cele 2 statii din Berceni nu se pune, in tunele temperatura e ok, asadar fara A.C., in schimb vrem ventilatoare corect dimensionate, inclusiv ca si flux de aer.
Si ca sa-ti raspund la intrebare nu exista specific romanesc, exista specificatii in cerintele tehnice, specificatii prost formulate de ai nostri.
Sau ai nostri habar nu au cum sa exploateze ventilatorul deja montat. Asta e.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Sep 2014 20:00:17    Titlul subiectului: 174664

Sincer, nu stiu de ce va tot plangeti de ramele CAF.
Parerea mea si a multor simplii calatori, este ca nu sunt probleme cu acestea.Este un model nou facut de CAF, deci sunt si hibe.Sa tinem cont ca atunci cand Bombardiele au sosit si ele au fost criticate dur, ca ori e cald in ele, ca nu au bare destule, ca scaunele sunt proaste si aluneci de pe ele.Acum ca avem in sfarsit niste bare mai multe si ca e racoare daca e un geam deschis in ele, e rau.
Pana la urma, faceti voi un produs mai bun sau la fel de bun, si atunci incepeti sa criticati.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 9870
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Sep 2014 07:10:50    Titlul subiectului: 174671

Obiectiv vorbind, ramele CAF mi se par din toate punctele de vedere sub Bombardier. Este mult mai zgomotos si apoi au fost multe probleme tehnice cu ele, de care nu prea se spune pe forum.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Sep 2014 10:07:20    Titlul subiectului: 174676

Asta este adevarul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 9870
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Oct 2014 21:40:05    Titlul subiectului: 175030

Iar s-a defectat o rama CAF. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Un metrou CAF s-a defectat la Piața Unirii. Circulația trenurilor a fost blocată

Bucureștenii care circulă cu metroul au avut parte de un eveniment neplăcut în această seară. Un metrou nou, de tip CAF, s-a defectat la stația Piața Unirii, iar circulația a fost oprită pe direcția Pipera - Berceni, timp de 40 de minute.

UPDATE 20.30: Circulația a fost reluată pe direcția Pipera-Berceni. Potrivit purtătorului de cuvânt al Metrorex, Evelyn Croitoru, circulația a fost reluată la ora 20.05, însă informația a fost comunicată mai tîrziu.

UPDATE 20.17 "Garnitura care s-a defectat este trasă acum către depou de un alt tren", a precizat pentru B365.ro, purtătorul de cuvânt al Metrorex. Circulația cu călători pe direcția Pipera - Berceni este în continuare oprită.

Un metrou CAF s-a defectat în jurul orei 19.25 la stația Piața Unirii. Călătorii au fost debarcați, însă circulația este blocată momentan pe direcția Pipera - Berceni.

"Urmează ca trenul defect să fie tras de un alt tren către depou. Estimăm că va mai dura în jur de 15 minute", a precizat pentru B365.ro, Evelyn Croitoru, purtător de cuvânt al Metrorex.

Metrourile CAF au intrat în circulație la începutul lunii iulie.

Trenurile au fost cumpărate în urma încheierii contractului comercial nr. 89/29.11.2011, în valoare de 97.012.450 Euro fără TVA, privind achiziția a 16 trenuri noi de metrou, contract ce a fost atribuit în urma unei licitații publice internaționale

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 9870
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Oct 2014 13:24:37    Titlul subiectului: 175043

Un articol despre defectiunile aparute la trenurile CAF. Acesta se gaseste aici.

Citat:
Defecțiuni la noile trenuri de metrou. Ce spune Metrorex despre trenurile CAF

Noile trenuri de metrou achiziționate de Metrorex, construite de compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF), au defecțiuni, deși au fost puse în circulație cu călători în urmă cu doar două luni. Marți seară, pe Magistrala 2, un tren CAF s-a defectat la Piața Unirii, perturbând circulația pe un fir, însă acesta nu a fost singurul incident în care a fost implicat un tren nou de metrou.

Marți seară, circulația pe Magistrala 2 de metrou a fost perturbată timp de 40 de minute, pe sensul Pipera - Berceni, după ce, în jurul orei 19.30, un tren de metrou produs de CAF s-a defectat în stația Piața Unirii 2. Din cauza defecțiunii, călătorii au fost debarcați, iar pe celălalt fir s-a circulat în pendulă. Potrivit forum.metrouusor.com, trenul care s-a defectat marți seară este 1308-2308 Argeș.

Pe 9 august, la doar o lună de la punerea în funcțiune a trenurilor noi de metrou, un alt tren produs de CAF s-a defectat la stația Aurel Vlaicu. Atunci, călătorii au fost obligați să se dea jos din tren și să aștepte un alt tren sau să-și continue drumul cu mijloace de transport la suprafață. Acestora li s-a spus că s-a produs o defecțiune la computer și trenul de metrou nu mai pornește.

Pe 22 iulie, mii de bucureșteni au fost blocați în stații, în urma unei defecțiuni care s-a produs la un tren care circula pe Magistrala II (Berceni - Pipera). Potrivit unui călător, trenul afectat de această defecțiune era tot unul nou.

De asemenea, Autoritatea Feroviară Română (AFER) a constatat, la începutul lunii septembrie, alte două incidente în care au fost implicate trenurile de metrou, unul produs de CAF și unul produs de Bombardier. La rubrica "Neconformități privind siguranța feroviară în activitatea de transport cu metroul", din informarea AFER cu privire la accidentele, incidentele și perturbațiile majore din activitatea de transport feroviar produse în perioada 1 - 8 septembrie, se precizează că, pe Magistrala 2, s-au găsit două șuruburi aparținând unui tren de metrou produs de CAF.

"Încadrare conform HG nr. 117/17.02.2010: art. 8, Grupa C, pct. 3.12.

- La data de 05.09.2014, ora 12:00, în activitatea SC Metrorex SA, a fost avizat faptul că în data de 02/03.09.2014 la revizia căii de rulare pe Magistrala 2 (Berceni - Pipera), au fost găsite 2 (două) șuruburi care nu fac parte din elementele constructive ale acesteia (ale căii de rulare). În data de 05.09.2014 o comisie tehnică a Metrorex și Alstom - CAF a constatat că cele 2 șuruburi sunt de la trenul electric de metrou - TEM nr. 1306/2306, respectiv de la boghiul nr. 2, osia 7, partea stângă. TEM nr. 1306/2306 a fost retras în Depoul Berceni în data de 04.09.2014. Cauzele producerii incidentului feroviar vor fi stabilite de comisia de investigare", se precizează în informarea AFER.

"Șuruburile se pare că n-au fost foarte bine strânse și câteva au cedat. E o comisie de anchetă care cercetează acum situația", a declarat, pentru B365.ro, directorul general al Metrorex, Aurel Radu, când a fost întrebat de ce au căzut șuruburile trenului de metrou CAF.

Ce spune Metrorex despre trenurile noi de metrou care se strică repede

În ciuda problemelor care au apărut până acum la trenurile CAF, reprezentanții Metrorex spun că atât călătorii, cât și angajații care le exploatează sunt, per total, mulțumiți de trenurile noi de metrou. "Am fost la întâlnirea cu sindicatul și am vorbit și cu oamenii de la dispecerat. I-am întrebat cum sunt trenurile noi și mi-au spus că sunt foarte bune, dar ăsta e călătorul, care întotdeauna a fost atras de IVA. Din ce am discutat cu directorii de specialitate și cu oamenii noștri de la dispecerat, prima dată, până te acomodezi cu ceva nou, durează o perioadă. Ei spuneau că și atunci când au venit trenurile de la Bombardier toți se plângeau, obișnuiți fiind cu cele produse de IVA. Trenurile CAF sunt noi, au tehnologie nouă, sunt mai late, mai moderne, au apărut și sistemele astea de susținere, spațiul pentru biciclete și pentru persoanele cu dizabilități. N-au cum să nu fie mulțumiți. Într-adevăr, când intră în tunel, poate din cauza formei, par mai zgomotoase, pentru că se sesizează un șuierat, dar nivelul zgomotului se încadrează în parametrii, dar se lucrează și la aceste aspecte. Întotdeauna, la început sunt anumite defecțiuni, dar se repară în trafic, până se depistează. Și Bombardier-urile au avut probleme și s-au rezolvat pe parcurs. Totuși, la uși sunt foarte sensibile pentru că au un sistem de protecție. Copiii se joacă și sunt și călători care forțează ușile și imediat, dacă se deschide de trei ori o ușă, se blochează trenul", a explicat Aurel Radu pentru B365.ro.

"Eu lucrez și în zona petițiilor și pot să spun că, per total, călătorii sunt mulțumiți de noile trenuri de metrou", a declarat și Evelyne Croitoru, purtătorul de cuvânt al Metrorex.

Încă 8 trenuri de metrou produse de CAF ar putea ajunge la București

Întrebat de reporterii B365.ro dacă Metrorex va mai achiziționa încă 8 trenuri de metrou produse de CAF, posibilitate prevăzută în contractul inițial semnat cu spaniolii de la CAF, Aurel Radu a precizat că încă se poartă negocieri. "Vor mai veni și celelalte 8 prevăzute în contract. Suntem în negocieri să obținem același preț. Condiția de bază era, de la început, să obținem același preț. Încă e negociere, cred că ei vor încerca să obțină ceva în plus, dar noi suntem pe poziție și semnăm numai în condițiile în care obținem același preț cu care le-am luat și pe celelalte 16", a precizat Aurel Radu.

Trenurile CAF au fost cumpărate în urma încheierii contractului comercial nr. 89/29.11.2011, în valoare de 97.012.450 Euro fără TVA, privind achiziția a 16 trenuri noi de metrou, contract ce a fost atribuit în urma unei licitații publice internaționale.

Trenul CAF are 6 vagoane, lungimea de 113,6 m, lățimea de 3,2 m și are capacitatea de a transporta un număr de 1.200 de călători. Viteza maximă este de 80 km/h, iar viteza comercială este de 40 km/h.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2014 23:06:00    Titlul subiectului: 175127

Suieratul n-are legatura (numai) cu capetele vagonului. Si din vagoanele 4 si 5 se aude foarte deranjant (cel putin in 1311/2311).
Tare mi-e ca de fapt vine de la motoare, nu de la curentii de aer. Spun asta pentru ca in aceasta seara trenul CAF facea groaznic atunci cand accelera, dar devenea silentios (ma rog, e un fel de a spune, nu exista CAF silentios) cand nu accelera.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html


Ultima modificare efectuată de către pmp la Dum 12 Oct 2014 23:12:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 9870
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2014 23:07:02    Titlul subiectului: 175128

Deci, in concluzie, aceste trenuri sunt un fel de tzeapa Sad
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Dum 12 Oct 2014 23:16:07    Titlul subiectului: 175130

Sa speram ca in timp vor remedia defectele...
In afara de dispunerea barelor, nu vad nimic peste Bombardier.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2014 10:18:13    Titlul subiectului: 175145

Dupa mai multe saptamani in care am avut multiple ocazii sa circul cu noile trenuri, am observat ca daca nu e niciun geam deschis ventilatia e aproape egala cu zero, transpir instantaneu, neavand pe mine in sus decat tricou. La Bombardier cu toate geamurile inchise ventilatia se simte totusi.
Nu stiu daca asta e o problema a trenurilor sau a mecanicilor care nu pornesc ventilatia la treapta mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Lun 20 Oct 2014 19:49:16    Titlul subiectului: 175247

pmp a scris:
Suieratul n-are legatura (numai) cu capetele vagonului. Si din vagoanele 4 si 5 se aude foarte deranjant (cel putin in 1311/2311).
Tare mi-e ca de fapt vine de la motoare, nu de la curentii de aer. Spun asta pentru ca in aceasta seara trenul CAF facea groaznic atunci cand accelera, dar devenea silentios (ma rog, e un fel de a spune, nu exista CAF silentios) cand nu accelera.

Salut,
Si eu am observat asta, doar pe accelerare se produce acel zgomot.
Alte elemente (vizuale) care deosebesc un tren CAF de unul BM - faruri de o intensitate foarte mare si afisaj cu fonturi mai mari.

In alta ordine de idei, era acest topic http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10288 cu repartizarea si implicit lista cu trenuri.
Nu am gasit lista oficiala, exista pe undeva ?
Eu sigur am mers cu cateva : Dunarea,Olt,Mures,Dambovita,Ialomita,Prut iar astazi am ratat Buzau dar m-am dat pe Bega.

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2014 13:25:30    Titlul subiectului: 175275

Poate exagerez cu observatiile negative, dar cred ca merita mentionat:
- neon deja nefunctional in 1304/2304 (de peste o saptamana).
- sunetul ori este prea incet (nu se intelege nimic) ori prea tare (nu-ti mai trebuie nimic pe ziua aia, esti nauc). Rar am mers cu un CAF care sa aiba volumul la un nivel normal.
- zdranganituri in zona usilor in timpul mersului - e adevarat, destul de timide, sa vedem cum va fi cand vor prinde curaj.

Asteptam cu interes mutarea trenurilor de pe M2 pe magistrala MX, unde X e suficient de mare astfel incat sa nu existe nici macar planuri de fezabilitate pt MX.

Uneori sunt nostalgic atunci cand vad trenurilea stea. Imi aduc aminte de Dacuri. Doar ele mai erau executate ca intr-un atelier de mestesugari: fiecare iesea un pic altfel. Daca ne chinuim, am putea identifica fiecare tren dupa neregularitatile diferitelor elemente in zona imbinarilor, lipsa lumini, suierat pe diferite frecvente, sunete dubioase la inchiderea usilor (astea probabil sunt facute intentionat sa ne enerveze, nu e de ajuns ca polueaza fonic in stationare).

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2014 14:21:27    Titlul subiectului: 175276

Din moment ce apar trenuri noi pe M2, putem spera ca BM-urile ce vor fi inlocuite sa intre pe M1 sau M3, iar intervalul de succedare sa devina mai acceptabil? Sau vor fi si astea scoase la pensie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2014 15:11:42    Titlul subiectului: 175279

Din ce am citit pe alt forum, ritmul de succedare pe M3 este la fel de prost ca inainte, deci nu cred ca va fi vreo schimbare majora.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2014 13:00:41    Titlul subiectului: 175471

Salutare,
Ramele CAF , prezente sau viitoare pe M2, au nume de rauri din Romania :

1301 & 2301: Dunărea
1302 & 2302: Mureș
1303 & 2303: Prut
1304 & 2304: Olt
1305 & 2305: Ialomița
1306 & 2306: Someș
1307 & 2307: Siret
1308 & 2308: Argeș
1309 & 2309: Jiu
1310 & 2310: Buzău
1311 & 2311: Dâmbovița
1312 & 2312: Bega
1313 & 2313: Tisa
1314 & 2314: Prahova
1315 & 2315: Bistrița
1316 & 2316: Suceava

Necomandate inca
1317 & 2317: Trotuș
1318 & 2318: Berbec
1319 & 2319: Cibin
1320 & 2320: Tismana
1321 & 2321: Nera
1322 & 2322: Putna
1323 & 2323: Cerna
1324 & 2324: Casimcea

Eu am vazut si mers pana acum cu toate pana la 14, Prahova.
Din cate am inteles, de pe alt forum, au fost livrate catre Metrorex toate cele contractate, adica primele 16. Restul vor fi (probabil) comandate in viitor.

-sursa numelor viitoare - http://ro.wikipedia.org/w/index.php?title=Metroul_din_Bucure%C8%99ti

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 9870
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2014 20:29:05    Titlul subiectului: 175683

Se pare ca vor veni si celelalte opt rame. Articolul se gaseste aici.


Citat:
Metrorex va cumpăra încă 8 trenuri de metrou CAF, cu 47 milioane de euro

Metrorex va achiziționa încă opt trenuri de la compania spaniolă CAF, pentru care va plăti 47 milioane de euro, bani atrași de la Banca Europeană de Investiții, a declarat miercuri Aurel Radu, director general Metrorex.

Noile trenuri sunt similare celor 16 garnituri cumpărate de la CAF în baza unui contract în valoare de 97 milioane de euro semnat în 2011, potrivit companiei spaniole.

Primele trenuri achiziționate de la CAF în urma acordului din 2011, care a fost extins să includă noua comandă, au fost introduse în circulație în luna iulie.

Achiziționarea celor 8 trenuri face parte din contractul comercial nr. 89/29.11.2011, în valoare de 97.012.450 Euro fără TVA, privind achiziția a 16 trenuri noi de metrou, contract ce a fost atribuit în urma unei licitații publice internaționale.

Trenul CAF are 6 vagoane, lungimea de 113,6 m, lățimea de 3,2 m și are capacitatea de a transporta un număr de 1.200 de călători. Viteza maximă este de 80 km/h, iar viteza comercială este de 40 km/h.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 14/Apr/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2014 20:32:05    Titlul subiectului: 175684

Daca stam si calculam Metrorex plateste mai putin pe aceste 8 trenuri(care sunt jumatate din primul lot de unitati contractate) decat pe jumatate din cele 16 Smile
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 6 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community