Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele CAF
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2014 20:34:50    Titlul subiectului: 175685

O observatie corecta. Comision mai mic, probabil Laughing
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 19 Noi 2014 22:57:28    Titlul subiectului: 175690

Trist. Au trecut vreo 4 luni de cand au fost puse in circulatie - si cu toate acestea majoritatea trenurilor prezinta acel suierat enervant mai ales la ultimul vagon. Pe un alt forum, un reprezentant CAF spune ceva in genul "umplem cu sika spatiile de langa usi". Poftim?!? Asa se face treaba?

Apoi, tot de pe acelasi forum, ultima garnitura (16) intra in probe tocmai in decembrie - fiindca a fost descompletata pentru a putea circula celelalte.

Si cu toate astea - se mai iau inca 8 Jaf-uri?

Eu sper ca DNA-ul (bine, ca si asta tot politic e comandat, se vede cat de bine isi alege clientii) sa ajunga cumva si in aceasta afacere. E bataie de joc. Am mers cu un BM si apoi cu un CAF marti... Nu se compara. Si mai au tupeul sa spuna (pe acelasi forum) ca sunt "mai luminoase in interior", ba chiar mai silentioase. Mai, chiar nu va e rusine...

PS. N-am nici o treaba cu Bombardier, sunt tot niste conserve in care nu poti respira. Dar macar tehnic sunt impecabile.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 03 Dec 2014 07:53:06    Titlul subiectului: 175858

Ieri am mers cu ultimul CAF din seria de 16 trenuri, Suceava (deci s-au incheiat probele pentru toate trenurile CAF).
Legat de suierat, se pare ca au rezolvat problema, de aproximativ o saptamana nu am mai auzit suieratul de care vorbeam anterior.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2014 09:54:16    Titlul subiectului: 176065

S-a reusit "marea performanta" de a se defecta TREI trenuri CAF in numai doua ore, conform celor de la AFER. Articolul se gaseste aici.

Citat:
3 trenuri noi de metrou, produse de CAF, S-AU DEFECTAT în doar două ore

Autoritatea Feroviară Română (AFER) anunță că, săptămâna trecută, trei trenuri noi de metrou, produse de spaniolii de la CAF, s-au defectat într-o singură zi, la ore de vârf.

Potrivit informării AFER privind accidentele, incidentele și perturbațiile majore din activitatea de transport feroviar, patru trenuri de metrou s-au defectat pe 10 și 12 decembrie. Din cele patru trenuri, trei s-au defectat într-o singură zi, pe 12 decembrie 2014, la ore de vârf, și sunt produse de Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF). Trenurile CAF au fost puse în funcțiune începând cu data de 9 iulie 2014.

În urma defecțiunilor produse la trenurile CAF, călătorii au fost debarcați în stațiile Constantin Brâncoveanu și, respectiv, Pipera, iar într-un caz s-a produs scăderea tensiunii, cu anularea trasei (n.r. - diagrama deplasării unui tren înscrisă în graficul de circulație a trenurilor).

Perturbațiile în circulația trenurilor de metrou raportate de AFER în perioada 8 - 15 decembrie sunt următoarele:

- La data de 10.12.2014, ora 08:35, pe magistrala 2, la trenul nr. 1205 format din rama electrică de metrou - REM 1121-2121 (n.r. - tren Bombardier), s-a produs depășirea intervalului cu 5 minute, datorită defectării ușii de la vagonul 2121.

- La data de 12.12.2014, ora 07:12, pe magistrala 2, la trenul nr. 15015 format din rama electrică de metrou - REM 1312-2312 (n.r. - tren CAF), s-a produs defectarea acestuia, cu debarcarea călătorilor în stația Constantin Brâncoveanu.

- La data de 12.12.2014, ora 08:28, pe magistrala 2, la trenul nr. 708 format din rama electrică de metrou - REM 1306-2306 (n.r. - tren CAF), s-a produs defectarea compresorului de la vagonul 1306, cu debarcarea călătorilor în stația Pipera.

- La data de 12.12.2014, ora 09:07, pe magistrala 2, la trenul nr. 709 format din rama electrică de metrou - REM 1314-2314 (n.r. - tren CAF), s-a produs scăderea tensiunii, cu anularea trasei.

De asemenea, pe 5 decembrie 2014, la ora 14:40, "înainte de intrarea trenului 9/15 REM 1117-2117 (n.r. - Bombardier) în stația Eroii Revoluției, s-a produs defectarea compresorului, producându-se frânarea necomandată a trenului. În urma acestui incident a fost solicitat și acordat trenul de ajutor 5/13, care a remorcat trenul până în Depoul Berceni. Urmare a situației produse a fost depășit intervalul de circulație între stațiile Constantin Brâncoveanu – Berceni, Piața Unirii 2 – Constantin Brâncoveanu, Piața Unirii 2 – Pipera cu un total de 50 minute", potrivit AFER.

La scurt timp după producerea incidentului, reprezentanții Metrorex au declarat, pentru B365.ro, că s-au defectat ușile unui tren de metrou tip Bombardier care circula dinspre Berceni spre Pipera. Din cauza defecțiunii, călătorii au fost debarcați în stație și s-a încercat tragerea trenului către depoul Pipera.

Incidentele înregistrate pe 12 decembrie nu sunt singurele în care au fost implicate noile trenuri de metrou CAF.

Pe 7 octombrie, circulația pe Magistrala 2 de metrou a fost perturbată timp de 40 de minute, pe sensul Pipera - Berceni, după ce un tren de metrou produs de CAF s-a defectat în stația Piața Unirii 2. Din cauza defecțiunii, călătorii au fost debarcați, iar pe celălalt fir s-a circulat în pendulă.

a data de 05.09.2014, ora 12:00, în activitatea SC Metrorex SA, a fost avizat faptul că în data de 02/03.09.2014 la revizia căii de rulare pe Magistrala 2 (Berceni - Pipera), au fost găsite 2 (două) șuruburi care nu fac parte din elementele constructive ale acesteia (ale căii de rulare). În data de 05.09.2014 o comisie tehnică a Metrorex și Alstom - CAF a constatat că cele 2 șuruburi sunt de la trenul electric de metrou - TEM nr. 1306/2306, respectiv de la boghiul nr. 2, osia 7, partea stângă. TEM nr. 1306/2306 a fost retras în Depoul Berceni în data de 04.09.2014. Cauzele producerii incidentului feroviar vor fi stabilite de comisia de investigare", se precizează în informarea AFER.

"Șuruburile se pare că n-au fost foarte bine strânse și câteva au cedat. E o comisie de anchetă care cercetează acum situația", a declarat, pentru B365.ro, directorul general al Metrorex, Aurel Radu, când a fost întrebat de ce au căzut șuruburile trenului de metrou CAF.

Ce spune Metrorex despre trenurile noi de metrou care se strică repede

În ciuda problemelor care au apărut până acum la trenurile CAF, reprezentanții Metrorex spun că atât călătorii, cât și angajații care le exploatează sunt, per total, mulțumiți de trenurile noi de metrou. "Am fost la întâlnirea cu sindicatul și am vorbit și cu oamenii de la dispecerat. I-am întrebat cum sunt trenurile noi și mi-au spus că sunt foarte bune, dar ăsta e călătorul, care întotdeauna a fost atras de IVA. Din ce am discutat cu directorii de specialitate și cu oamenii noștri de la dispecerat, prima dată, până te acomodezi cu ceva nou, durează o perioadă. Ei spuneau că și atunci când au venit trenurile de la Bombardier toți se plângeau, obișnuiți fiind cu cele produse de IVA. Trenurile CAF sunt noi, au tehnologie nouă, sunt mai late, mai moderne, au apărut și sistemele astea de susținere, spațiul pentru biciclete și pentru persoanele cu dizabilități. N-au cum să nu fie mulțumiți. Într-adevăr, când intră în tunel, poate din cauza formei, par mai zgomotoase, pentru că se sesizează un șuierat, dar nivelul zgomotului se încadrează în parametrii, dar se lucrează și la aceste aspecte. Întotdeauna, la început sunt anumite defecțiuni, dar se repară în trafic, până se depistează. Și Bombardier-urile au avut probleme și s-au rezolvat pe parcurs. Totuși, la uși sunt foarte sensibile pentru că au un sistem de protecție. Copiii se joacă și sunt și călători care forțează ușile și imediat, dacă se deschide de trei ori o ușă, se blochează trenul", a explicat anterior Aurel Radu, pentru B365.ro.

"Eu lucrez și în zona petițiilor și pot să spun că, per total, călătorii sunt mulțumiți de noile trenuri de metrou", a declarat și Evelyne Croitoru, purtătorul de cuvânt al Metrorex."

Foarte tari trenurile aste, de tip CAF Laughing Deci, recapituland, au trebuit sa mai "rectifice" un pic din peroane, fiindca trenul este lat, acum se defecteaza trei trenuri in numai trei ore Laughing
Oare s-a intamplat vreodata in istoria IVE-lor sa se defecteze trei trenuri in doua ore ? Laughing
Din defectiune, in defectiune pana la victoria finala Laughing Laughing Laughing
Doar...........prostii de contribuabili platesc banii, dar oare raspunde cineva pentru aceste defectiuni ?
Si uite asa, incet, incet, se duce de rapa singurul mijloc de transport in comun din capitala care mergea fara probleme Sad

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2015 21:56:14    Titlul subiectului: 177183

"Gogoasa" numita CAF tinde sa "explodeze". Mai jos citez un articol de pe economica.net. Daca ce spune acolo este adevarat, inseamna ca mai multi de la Metrorex si Ministerul Transporturilor trebuie sa dea cu subsemnatul pe la DNA. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Cad șuruburi și lipsesc piese din noile trenuri de metrou. SRI analizează problema

Noile trenuri spaniole CAF, cumpărate recent de Metrorex, sunt pline de probleme ce necesită o rezolvare ad-hoc. Printre altele, trenurile au venit din Spania cu piese lipsă. SRI are în analiză această problemă

Din noile trenuri spaniole CAF pe care Metrorex le-a achiziționat recent cad frecvent piese și trenurile intră des la reparații și verificări. „Diverse, piese, șuruburi, fie erau slăbite, fie lipsă. S-a găsit între șine o flanșă(piesă plată care servește la îmbinarea etanșă în prelungire sau de ramificație a unor alte piese – N.R. ) de 4,5 centimetri, desprinsă din tren. Aceste trenuri stau tot timpul în revizii”, a spus o sursă apropiată Metrorex, pentru ECONOMICA.NET. Potrivit acestei surse, problema a intrat în atenția Poliției și a SRI și, la un moment dat, s-a pus și problema unei anchete comune a celor două instituții.

Existența acestor probleme la trenuri CAF este confirmată și de Florian Crișu, director-adjunct al Sindicatului Metrorex. Acesta spune că a aflat de la „băieții cu reviziile” că, nu numai că s-au găsit șuruburi slăbite și piese prost fixate, dar au existat și piese lipsă din fabrică, mai ales șuruburi. „La început, când au venit trenurile, s-a constatat că lipseau șuruburi, lipseau unele piese din ele. A fost nevoie să se completeze aceste lipsuri, astfel încât să nu fie periclitată siguranța în transportul călătorilor. Acum nu mai sunt probleme în acest sens, sau cel puțin așa mi s-a zis”, arată Crișu.

Am solicitat SRI un punct de vedere la această problemă. Întrebarea ECONOMICA.NET a fost dacă SRI are în analiză eventualele defecțiuni apărute la trenurile noi CAF aflate în exploatarea Metrorex. În stilul specific, SRI a răspuns că aspectele aduse la cunoștință de publicația noastră au fost „analizate” și că SRI întreprinde toate măsurile necesare pentru asigurarea starii de securitate națională și promovarea statului roman.

Redăm integral răspunsul Serviciului Secret. „ASPECTELE MENTIONATE DE DUMNEAVOASTRA AU FOST ANALIZATE PRIN PRISMA COMPETENTELOR CE REVIN SRI, în baza Legii nr. 51/1991 (privind securitatea natională a României) și Legii nr. 14/1992 (privind organizarea si funcționarea SRI). În conformitate cu atribuțiile conferite de reglementările menționate, SRI ÎNTREPRINDE MĂSURILE NECESARE pentru asigurarea stării de securitate naționala și promovarea statului român, iar eventualele aspecte de interes rezultate sunt valorificate prin INFORMAREA BENEFICIARILOR LEGALI.

În context, precizăm că activitatea SRI are CARACTER SECRET DE STAT, astfel că și informațiile solicitate de dumneavoastră au CARACTER CLASIFICAT, situație în care acestea nu pot intra sub incidenta Legii nr. 544/2001 (privind liberul acces la informațiile de interes public)”

CAF Spania a câștigat, în 2011, o licitație pentru livrarea a 16 trenuri de metrou către Metrorex, un contract de 97 de milioane de euro. Din luna decembrie 2013, trenurile de metrou au început să sosească eșalonat la București. În perioada ianuarie- iunie 2014, trenurile de metrou CAF au efectuat un program de probe statice/dinamice de tip și un program de probe dinamice de anduranță (de parcurgere a 20.000 km de către primul tren și 2.000 km de către celelalte trenuri), pentru obținerea agrementului tehnic feroviar, document eliberat de Autoritatea Feroviară Română și care certifică faptul că trenul fabricat de CAF îndeplinește condițiile impuse de standardele interne și internaționale, pentru utilizarea în domeniul transportului de călători cu metroul.

Reamintim aici că, în primăvara anului trecut, angajații Metorex au fost nevoiți să taie din peronul mai multor stații de pe Magistrala 2, pentru că trenurile CAF nu încăpeau în stații.

Oficialii Metrorex precizau, la data achiziției, că noile trenuri vor înlocui în totalitate trenurile vechi, menținute în construcție pe magistralele 1, 2 și 3 și vor scădea costurile de mentenanță cu 40%
La probele AFER au apărut „unele probleme”, cel puțin la început, după cum spune Gelu Dae, director general al Autorității Feroviare. „La început, au fost unele probleme, dar s-au rezolvat. Nu ceva extraordinar, niște probleme ce s-au rezolvat. Nu am auzit să înceapă vreo anchetă pe defecțiunile trenurilor CAF”, explică Dae.

Pe de altă parte, reprezentanții Metrorex spun că noile trenuri CAF sunt în exploatare normală și că defecțiunile inerente sunt „în limite normale”. „Nu avem în derulare nicio anchetă referitoare la funcționarea materialului rulant din parcul Metrorex. În ceea ce privește noile trenuri de metrou tip BM3-CAF, acestea sunt în exploatare normală pe Magistrala 2 (Pipera - Berceni). De asemenea, mentenanța trenurilor se desfășoară normal și este realizată conform planurilor și instrucțiunilor recomandate de fabricant.

Mentenanța corectivă, unde se încadrează și defecțiunile inerente apărute în funcționarea trenurilor noi CAF, se situează în limite normale pentru acest tip de material rulant și este realizată de service-ul fabricantului CAF în condițiile contractuale (perioada de garanție)”, este răspunsul oficial al Metrorex.

Din cele 16 trenuri achiziționate de la CAF, 4 au avenit direct din Spania, restul asamblându-se la Atelierele Grivița CFR.
În luna noiembrie a anului trecut, Metrorex a anunțat că a extins contractul CAF de achiziție de trenuri cu 8 unități noi, în valoare de 47 de milioane de euro. Aceste trenuri încep să vină în țară din a doua jumătate a acestui an.

Metrorex are în exploatare 44 de trenuri Bombardier, 15 CAF și 24 de trenuri vechi IVA Arad. Mentenanța întregului parc de material rulant al Metrorex este asigurată de concernul francez Alstom, până în 2019.

În prezent, Metrorex are în derulare o licitație pentru achiziția a 43 de trenuri noi de metrou, cu opțiune pentru încă 8, pentru care este dispusă să plătească până la 330 de milioane de euro.

CAF este un concern spaniol cu activitate în producția și mentenanța materialului rulant. A livrat trenuri și tramvaie în mai multe orașe din Spania, în SUA și în țări din America Latină, Nordul Africii și Asia de Sud-Est.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Feb 2015 18:18:01    Titlul subiectului: 177201

De unde stii ca ce se sutine acolo e adevarat ?
Dupa 1989 au rasarit ca ciupercile dupa ploaie asa zisii ziaristi de investigatii cu o asa zisa facultate Pro sau nu stiu ce infectie de facultate particulara ( Spiru Haret ) si gata, cadem noi pe spate de dezvaluirile colosale.
2 exemple de cretinism feroce :
Statia si depoul cu 6 peroane de la Straulesti.
Folosirea excesiva a prepozitiei pe ca in exemplul :
Problemele pe justitie
Corect :Problemele in justitie,
Concluzie : Un articol de toata jena.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Feb 2015 21:09:40    Titlul subiectului: 177203

Articolul este de pe economica.net nu de pw www.b365.ro
Nu stiu ce sa cred, tocmai de asta am postat articolul, ca sa dezbatem problema. Nu stiu ce sa zic, referitor la faptul ca metrourile ar fi fost livrate fara suruburi, etc.
Un lucru totusi este cert, ramele s-au mai defectat. Poate ne lamureste cineva mai in tema referitor la acest subiect.
Totusi am si eu o curioziotate. In afara de Spania, in ce tara din Europa a mai livrat CAF metrouri ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Feb 2015 21:11:23    Titlul subiectului: 177204

In Belgia.
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rg4797



Data înscrierii: 18/Ian/2015
Ultima vizita: 13/Ian/2018
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti 2 (Doamna Ghica)

MesajTrimis: Mar 10 Feb 2015 22:31:27    Titlul subiectului: 177206

Cu riscul de a fi considerat paranoic,eu consider ca problema(daca articolul ar avea credibilitate) trebuie cautata in propria ograda.CAF,din sursele mele,este o companie destul de serioasa,neavand treaba cu smecherii de doi bani sau furtisaguri.De asemenea citez titlul articolului unei redactii "importante"din tara(nu dau numele) care a preluat stirea de pe economica.net si cum se spune in popor "a facut din tantar,armasar"
Citat:
Noile trenuri de la metrou sunt un coșmar: Le lipsesc piese și le cad șuruburi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Feb 2015 12:18:21    Titlul subiectului: 177221

Reactia oficiala a celor de la Metrorex referitoare la stirile aparute in mass-media zilele trecute. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metrorex, despre noile trenuri CAF: Au parcurs până acum peste 900.000 km. Revizia se face zilnic

Metrorex îi anunță pe călători că noile trenuri de metrou produse de spaniolii de la Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) circulă în condiții de siguranță și sunt supuse unor verificări minuțioase, fiind supuse zilnic unei revizii. Potrivit oficialilor Metrorex, până în prezent noile trenuri de metrou au parcurs peste 900.000 de km.

Reacția Metrorex vine după ce o sursă apropiată companiei a declarat că trenurile au venit din Spania cu piese lipsă și rămân fără șuruburi. Potrivit acestei surse, problema a intrat în atenția Poliției și a SRI și, la un moment dat, s-a pus și problema unei anchete comune a celor două instituții. Contactați de Economica.net, reprezentanții SRI au răspuns că aspectele aduse la cunoștință de această publicație au fost „analizate" și că SRI întreprinde toate măsurile necesare pentru asigurarea stării de securitate națională și promovarea statului român.

În replică, Metrorex a remis următorul comunicat de presă:

"Referitor la unele afirmatii aparute în presa, va comunicam urmatoarele:

Toate trenurile de metrou care circula în subteran transporta pasagerii în conditii de siguranta deplina si confort. Trenurile sunt supuse unor verificari tehnice periodice minutioase si doar dupa aceste verificari pleaca pe traseu cu calatorii.

Peste 25% din populatia Bucurestiului utilizeaza zilnic pentru transport metroul, iar pentru a asigura calatorilor nostri un transport sigur, confortabil si rapid, Metrorex a pus în circulatie în cursul anului trecut, un numar de 16 trenuri noi – BM3-CAF - pe Magistrala 2, acestea fiind în exploatare si parcurgand pana acum un numar de 936.634 km. Mentenanta tuturor trenurilor (Astra, Bombardier si CAF) se desfasoara normal si este realizata conform planurilor si instructiunilor recomandate de fabricant si avizate de Autoritatea Feroviara Romana.

Mentenanta corectiva, unde se încadreaza si defectiunile inerente aparute în functionarea trenurilor noi CAF, se situeaza în limite normale pentru acest tip de material rulant si este realizata de service-ul fabricantului CAF în conditiile contractuale (perioada de garantie).

De mentionat ca, în activitatea de exploatare a metroului din Bucuresti exista o serie de procese tehnologice si proceduri de lucru în ceea ce priveste mentenanta preventiva si corectiva, cum ar fi:

- revizia zilnica (noapte de noapte) în pauzele de circulatie a trenurilor electrice a întregului complex de linii si aparate de cale de pe toata reteaua de metrou;

- controale ultrasonice a caii de rulare, controale care se desfasoara periodic (de doua ori/trimestru);

- revizia amanuntita a aparatelor de cale (de doua ori/luna);

- urmarirea comportarii în timp a constructiei conform normativelor si reglementarilor în vigoare;

- masuratori efectuate cu mijloace electronice de înregistrare a parametrilor geometrici ai caii de rulare (ecartament, nivel);

- verificari periodice ale instalatiilor de infrastructura care concura la asigurarea sigurantei circulatiei si a trenurilor de metrou în conformitate cu prescriptiile tehnice ale producatorilor;

- instruirea periodica a personalului care participa direct la activitatea de transport a calatorilor (avand ca baza teoretica instructiile si reglementarile în vigoare);

- verificarea periodica din punct de vedere medical si psihologic a întregului personal care participa direct la activitatea de transport a calatorilor;

- efectuarea de controale privind modul de desfasurare a activitatii personalului de exploatare si de respectare a instructiilor si reglementarile în vigoare.

Asiguram publicul calator ca sunt îndeplinite toate conditiile tehnice impuse de reglementarile specifice aplicabile transportului urban, astfel încat serviciul public de transport cu metroul sa se desfasoare în conditii depline de siguranta si confort".

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Sep 2015 08:46:06    Titlul subiectului: 181727

Articolul este adevarat sau din nou exagereaza mass-media ?
Acesta se gaseste aici.

Citat:
Pericol pentru pasagerii de la metrou. Trenurile CAF cumpărate de Metrorex au probleme tehnice

O nouă problemă, de această dată cu suspensiile, a fost depistată la noile trenuri din parcul de exploatare Metrorex, produse de CAF Spania.

Garniturile trebuie să intre mai mereu în depou, pentru remedierea acestor probleme, în caz contrar reprezentând un pericol pentru pasageri, scrie Economica.net.

Toate cele 16 trenuri CAF achiziționate de către Metrorex de la compania cu același nume au mari probleme cu suspensia, garniturile fiind în pericol să li se spargă perna de aer de sub podea, cu efecte potențial periculoase asupra siguranței pasagerilor, spun surse din piață.

Trenurile trec foarte des pe la reparații, pentru că problema cu supensiile necesită verificări și ajustări permanente. Lucrările se fac la depoul Berceni de către Alstom, compania ce asigură mentenanța trenurilor de metrou.

Încă de la recepția lucrării, trenurile CAF erau prea late pentru a intra în stații, iar ulterior s-a constatat că le lipseau piese și cădeau șuruburi, problemă monitorizată și de către SRI, potrivit sursei citate.

Cu toate acestea, Metrorex a mai comandat, anul trecut, încă 8 trenuri la CAF, în cadrul acordului cadru pe care Regia îl are cu spaniolii, însă niciunul nu a sosit încă de la uzina din Țara Bascilor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Lun 12 Oct 2015 07:03:45    Titlul subiectului: 181984

Trenul despre care s-a vorbit ca a fost o lunga perioada defect (14) a fost repus in circulatie.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Oct 2015 21:48:06    Titlul subiectului: 182273

In luna noiembrie o sa vina primul tren din noul lot de 8 achizitionate de la CAF. Articolul se gaseste aici.

Citat:
CAF va livra, în noiembrie, prima garnitură din seria de 8 noi trenuri de metrou pentru București

Compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) anunță că primul vehicul din seria de 8 trenuri suplimentare, comandate de Metrorex, va fi livrat la jumătatea lunii noiembrie.

Primul vehicul va ajunge la București la mai puțin de un an de la semnarea contractului cu Metrorex, care stipulează un termen de 15 luni pentru procesul de proiectare, producție, verificare și recepție finală ale primului tren. CAF va continua ritmul accelerat de producție, astfel încât, până la sfârșitul anului, încă două noi trenuri să fie livrate către Metrorex.

Potrivit unui comunicat de presă remis B365.ro de companie, primul tren din cele opt va fi livrat cu o lună și jumătate înainte de termenul stabilit în contract.

„Primul tren din seria de 8 noi garnituri pentru București este pregătit de livrare. Un al doilea vehicul a fost de asemenea testat sub supravegherea oficialilor Metrorex la unitatea CAF din Spania, trecând cu succes toate probele din fabrică și primind certificatul provizoriu de recepție. Urmează ca, în cel mai scurt timp, să asigurăm transportul primului tren către România, astfel încât el să ajungă în depoul Metrorex în prima jumătate a lunii noiembrie," a declarat Antonio Campos, CAF Area Director International Business Department.

Noile trenuri produse de CAF pentru București au fost achiziționate în baza unui contract semnat cu Metrorex în noiembrie 2014.

Metrorex a cumpărat, la finele anului trecut, cu 58,6 milioane de euro, încă 8 trenuri de metrou de la compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF).

Metrorex a atribuit, pe 24 noiembrie, un contract pentru achiziționarea și punerea în funcțiune a 8 trenuri noi de metrou tip BM3 de la compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles. Valoarea totală a contractului este de 47.288.472 euro fără TVA, respectiv 58.637.705 euro cu TVA. Anunțul a fost publicat marți, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Contractul a fost atribuit prin negociere fără anunț de participare pentru că "lucrările / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate în condițiile stricte stabilite în directivă", potrivit anunțului publicat în SEAP.

Practic, achiziția celor 8 trenuri de metrou CAF reprezintă o extensie a contractului comercial nr. 89/29.11.2011, în valoare de 97.012.450 Euro fără TVA, privind achiziția a 16 trenuri noi de metrou, contract ce a fost atribuit în urma unei licitații publice internaționale.

Noile trenuri incluse în contractul atribuit de Metrorex pe 24 noiembrie sunt similare celor 16 garnituri cumpărate de la CAF în baza unui contract în valoare de 97 milioane de euro semnat în 2011, potrivit companiei spaniole.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 457
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Noi 2015 20:19:35    Titlul subiectului: 182473

O alta dovada ca trenurile CAF sunt niste jeguri.
Astazi am luat metroul de la Victoriei pana la Universitate, si pe langa faptul ca si asta zdranganea, la intersectia a 2-a vagoane puteai sa vezi cat de prost e aplicat siliconul in zona inferioara, efectiv puteai sa il atingi, era pus in bataie de joc.Nu am vazut prea bine ce rama era, dar cred ca era Siret.

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2016 19:47:35    Titlul subiectului: 184442

Trenurile 1317/2317 si 1318/2318 au intrat in circulatie cu calatori pe M2.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 08 Feb 2017 08:37:17    Titlul subiectului: 188282

Licitatia petru ramele de metrou care trebuiau sa circule pe M5, castigata (cu cantec) de cei de la CAF, a fost anulata. Articolul se gaseste aici.

Citat:
A fost anulată licitația Metrorex pentru trenurile de pe Magistrala Drumul Taberei - Pantelimon

Licitația de 400 milioane de euro pentru trenurile ce urmau să circule pe Magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon, câștigată de spaniolii de la CAF și anchetată de DNA, a fost anulată de CNSC. Dacă această decizie nu va fi contestată, Metrorex va putea demara o nouă procedură pentru cumpărarea de trenuri.

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a admis în parte pe 27 ianuarie contestațiile Alstom și Astra Vagoane Călători și a anulat procedura de atribuire în integralitatea sa.

Consiliul a respins însă cererea Astra Arad de sancționare a spaniolilor de la CAF prin interzicerea acestora să mai participe la proceduri de achiziții publice pentru o perioadă de 5 ani.

Împotriva deciziei CNSC pot fi formulate plângeri în termen de 10 zile de la comunicare.

Procedura demarată de Metrorex pentru achiziția a până la 51 de trenuri, necesare magistralei Drumul Taberei - Pantelimom, a fost anchetată de DNA. În decembrie 2015, procurorii DNA l-au trimis în judecată pe Valeriu Picu, angajat al Metrorex SA, membru al comisiei de licitație, în dosarul privind achiziția de trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5 Drumul Taberei – Pantelimon. El este acuzat că a transmis informații în scopul adjudecării licitației de către firma spaniolă CAF.

Anularea acestei licitații va permite Metrorex să lanseze o nouă procedură, astfel încât să circule trenuri noi pe primul tronson al Magistralei 5, care ar putea fi pus în funcțiune în 2018.

Oficialii Metrorex au anunțat că intenționează să achiziționeze 26 de trenuri pentru primele două tronsoane de pe Magistrala 5, Eroilor-Râul Doamnei și Eroilor-Iancului. Până când se va rezolva problema legată de achiziția de trenuri, pe tronsonul Eroilor-Râul Doamnei a fost luat în calcul transportul cu 10 trenuri Bombardier, care se află în funcțiune pe Magistralele 1 și 3.

Tronsonul 1 Drumul Taberei - Eroilor al Magistralei 5 va avea un depou și zece stații de metrou: Râul Doamnei, Constantin Brâncuși, Valea Ialomiței, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Drumul Taberei 34, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor.

Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita legătura intre vestul și centrul orașului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,87 km.

Valoarea totală a proiectului este de circa 3,12 miliarde de lei cu TVA. Proiectul este cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community