Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 09:03:47 Titlul subiectului: |
143121 |
|
- 224 287
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.2 kb |
Vizualizat: |
de 23127 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.65 kb |
Vizualizat: |
de 23127 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 09:08:12 Titlul subiectului: |
143122 |
|
- 224 274
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.53 kb |
Vizualizat: |
de 23493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.15 kb |
Vizualizat: |
de 23493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.5 kb |
Vizualizat: |
de 23493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.85 kb |
Vizualizat: |
de 23493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.1 kb |
Vizualizat: |
de 23493 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 09:17:59 Titlul subiectului: |
143123 |
|
- 224 255
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.43 kb |
Vizualizat: |
de 23492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.73 kb |
Vizualizat: |
de 23492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.45 kb |
Vizualizat: |
de 23492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.1 kb |
Vizualizat: |
de 23492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.81 kb |
Vizualizat: |
de 23492 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 09:23:12 Titlul subiectului: |
143124 |
|
- 224 238
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.7 kb |
Vizualizat: |
de 23491 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.72 kb |
Vizualizat: |
de 23491 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.81 kb |
Vizualizat: |
de 23491 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.52 kb |
Vizualizat: |
de 23491 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 09:29:09 Titlul subiectului: |
143125 |
|
- 224 257
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.43 kb |
Vizualizat: |
de 23490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.47 kb |
Vizualizat: |
de 23490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.13 kb |
Vizualizat: |
de 23490 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.38 kb |
Vizualizat: |
de 23490 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 19:38:25 Titlul subiectului: |
143129 |
|
Cam asta a fost / Das war's...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.92 kb |
Vizualizat: |
de 23441 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.59 kb |
Vizualizat: |
de 23441 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 19:43:03 Titlul subiectului: |
143130 |
|
Intram / Steigen wir ein?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.58 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.72 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.1 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.22 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.79 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.64 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.8 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.01 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.81 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.19 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 19:51:01 Titlul subiectului: |
143131 |
|
Nu ne cunoastem de undeva / Kennen wir uns nicht irgendwoher?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.99 kb |
Vizualizat: |
de 23572 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Jens_563
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 6 Locație: Dresden (Germania)
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 21:21:38 Titlul subiectului: |
143142 |
|
Hallo Radu!
Vielen lieben Dank für die tollen Fotos!!! Ich bin gespannt, wann es die ersten Fahrzeuge im Linienverkehr zu erleben gibt!
Viele Grüße aus Dresden,
Jens.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 01 Mai 2011 09:13:45 Titlul subiectului: |
143165 |
|
Din cate vad din poze reteaua electrica a fost demontata in acea portiune. este la intrarea in depou? in partea consolei reteaua nu era ancorata?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Mai 2011 18:12:36 Titlul subiectului: |
143183 |
|
Putin mai in spate (3-4 metri) exista separator.
Jens: Wenn die Tatrawagen im Betrieb gehen, werde ich versuchen, wieder nach Botosani zu fahren.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.39 kb |
Vizualizat: |
de 23433 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 01 Mai 2011 22:01:17 Titlul subiectului: |
143197 |
|
Aparatele care aveau menirea de a reda afisajele au sosit odata cu tramvaiele?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 04 Mai 2011 08:40:58 Titlul subiectului: |
143270 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Eltrans_se_lauda_ca_a_cumparat_tramvaie_vechi_de_31_de_ani-dar_modernizate_de_nemti_0_473952980.html
"Botoșani: Eltrans se laudă că a cumpărat tramvaie vechi de 31 de ani, dar modernizate de nemți
3 mai 2011
Autor: Adrian Șorodoc
Eltrans a dat pentru fiecare vagon de tramvai 16.100 euro
Societatea de transport în comun ne explică într-un comunicat de presă cât de performante sunt tramvaiele la mâna a doua cumpărate recent din Germania.
Potrivit conducerii Eltrans, cele opt tramvaie fabricate în 1980 de uzinele Tatra sunt sunt adevărate bijuterii pe șine. Și asta pentru că în urmă cu vreo 11 ani ar fi fost modernizate de nemți care reușit să le transforme în tramvaie confortabile și fiabile.
După cum reiese din comunicatul de presă al Eltrans-ului, botoșănenii ar trebui să știe că tramvaiele modernizate prezintă extrem, de multe avantaje.
„Sunt mai economice în ceea ce privește consumul de energie electrică în sensul că acesta este mai redus cu pana la 15 - 25 %, funcție de modul de exploatare. Acest lucru a fost posibil prin modernizarea echipamentului de acționare, respectiv dotarea vagonului cu echipament bazat pe chopper. Grupul pentru servicii auxiliare, respectiv motor - generator, care prezenta o rată de defectare mare și care genera zgomot puternic, a fost înlocuit cu o sursă statică electronică, ceea ce va determina o economie însemnată de piese și materiale (în special cupru) foarte scumpe, dar si un plus de economie a energiei electrice consumate. A fost crescut confortul călătorilor, prin controlul riguros asupra accelerației la demaraj și frânare. Iluminatul interior a fost modernizat și plasat lateral în vagoane, iar becurile au fost înlocuite cu altele de consum mai mic. Scaunele au fost schimbate și s-au montat scaune tapițate. Scaunele prezintă și rezistențe pentru încălzire care se folosesc în perioada sezonului rece. S-au înlocuit toate garniturile geamurilor și s-a realizat o mai bună etanșare a vagonului," se arată în respectivul comunicat.
Nemții nu au uitat să crească și confortul vatmanului căuria i-au creat condiții mai bune la locul de muncă. „ Cabina vatmanului a fost construită din aluminiu și însonorizată. Vatmanul are posibilitatea să controleze din cabină instalația de incalzire, cu care au fost dotate vagoanele. Un alt avantaj este acela ca pe viitor se vor putea diagnostica eficient defectele, permitand localizarea lor rapid, prin utilizarea unui stand de diagnosticare, " se mai arată în comunicat.
Eltrans a dat pentru fiecare vagon de tramvai 16.100 euro. Cele opt tramvaie vor fi puse în circulație abia peste trei luni, după ce vor fi retrase la depou o parte dintre cele existene acum pe trasee."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 04 Mai 2011 11:50:46 Titlul subiectului: |
143275 |
|
Mi se pare mie sau nici n-au ajuns bine ca romanii nostri le-au si facut "botezul", pe unde au stat saracele putin timp pe drum?
Poze originale radub
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.51 kb |
Vizualizat: |
de 22655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.96 kb |
Vizualizat: |
de 22655 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.04 kb |
Vizualizat: |
de 22655 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mie 04 Mai 2011 13:12:11 Titlul subiectului: |
143276 |
|
Acel "botez" este primit din Germania (la incarcare erau deja mazgalite).
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 04 Mai 2011 14:06:07 Titlul subiectului: |
143280 |
|
Sunt superbe aceste TATRE!
Intr-adevar au un confort mult mai mare,s unt mai silentioase si sunt bine intretinute, ceea ce conteaza enorm pentru un vagon de tramvai!
Mai bine aceste TATRE decat acel vagon fabricat la Astra Vagoane care sincer nu arata nicicum si nici nu are atata spatiu in interior, fiind ingust si scaune de plastic, rigide, un interior nefinisat si mult prea plasticat, prea incomod!
Daca vor stii botosanenii sa aibe grija de aceste "bijuterii" de Tatre, le vor avea si peste 20 ani si se vor folosi de ele.
Sunt vagoane adevarate! Bravo lor!
Sunt mandru de ei ca au asa tramvaie!
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Mai 2011 16:20:34 Titlul subiectului: |
143282 |
|
Vechile tramvaie "Tatra" erau într-o stare chiar așa de proastă încât să se justifice casarea lor?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
redeme
Data înscrierii: 12/Apr/2011 Ultima vizita: 31/Mai/2018 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Mai 2011 20:29:39 Titlul subiectului: |
143298 |
|
Sunt frumoase! Păcat doar că nu le-au putut aduce cu trenul(cunosc foarte bine condițiile din Botoșani)...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Mai 2011 21:05:13 Titlul subiectului: |
143301 |
|
A costat mai putin transportul asa decat pe calea ferata, nu au existat complicatii la descarcare, au fost in siguranta in timpul transportului,...
Am incarcat pe YouTube un material video de la descarcare / Ich habe auf YouTube einen Video vom Abladen hochgeladen:
http://www.youtube.com/watch?v=sWwgZFCW11U
|
|
Sus |
|
|
redeme
Data înscrierii: 12/Apr/2011 Ultima vizita: 31/Mai/2018 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 10 Mai 2011 21:13:28 Titlul subiectului: |
143468 |
|
În Botoșani chiar nu văd cum ar fi putut să le descarce de pe calea ferată...
Frumos video-ul...
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Mai 2011 22:16:46 Titlul subiectului: |
143498 |
|
Mă gândesc ca ar fi fost o variantă să le descarce la intersecția dintre Calea Națională și linia de cale ferată spre CET, lângă magazinul Praktiker.
|
|
Sus |
|
|
claudiu_samy
Data înscrierii: 25/Ian/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2017 Mesaje: 223 Locație: Galati; Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Mai 2011 07:31:49 Titlul subiectului: |
143509 |
|
Chiar acolo s-au descarcat loturile trecute aduse pe calea ferata. S-au demontat firele si s-a oprit complet circulatia rutiera. Operatiunea s-a facut seara tarziu si noaptea. Insa era problema din cauza ecartamentului mai mare al vagoanelor din Dresden. Din cauza asta au fost tractate foarte foarte incet pana in depou (peste 1 km).
Putin off topic: la una din descarcarile de pe vagoanele platforma, dupa alinierea macaralelor si ridicarea primului vagon se aude o voce: "Acuma spui ca are o fata si un spate? Ca ... mi-a spus ca nu conteaza cum il pui!"
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 01 Iun 2011 23:44:09 Titlul subiectului: 257 |
144214 |
|
Evenimentul de Botosani în editia de Miercuri 1Iunie 2011 a scris: | Dupa 15 iunie, tramvaiele achizitionate de Eltrans vor iesi pe traseu.
Petronela Rotariu
Conform celor declarate de Florin Ghiorghita, viceprimarul municipiului, pentru inceput, intr-o prima etapa, vor fi scoase la traseu o parte din acestea. La aceasta data se lucreaza la schimarea partii de ecartament. „Tramvaiele sunt bune, sunt reconditionate, sunt second-hand, nu sunt noi. La pretul acesta nici nu puteam lua noi, cu totii ne-am fi dorit tramvaie din alea de 1,5 milioane de euro bucata, silentioase, foarte comode dar la bugetul nostru nu ne permitem, din pacate”, a declarat viceprimarul. Cele 11 tramvaie au ajuns de la Dresda la Botosani la finalul lunii aprilie. Tramvaiele detinute pana acum de Eltrans sunt deja depasite din punct de vedere tehnic, ele fiind fabricate in perioada anilor 1970-1980. Din cele 21 de tramvaie ce erau la Botosani pana aducerea celor 11 second-hand, conducerea unitatii a propus patru spre casare in timp ce 17 sa ramana in circulatie. |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Iun 2011 10:40:47 Titlul subiectului: |
144479 |
|
Adevarul a scris: | Mâine de la orele 12.00, botoșănenii vor putea circula gratuit cu cinci din cele 11 tramvaie achiziționate din Dresda.
Mâine, societatea Eltrans va scoate pe traseu cinci din cele 11 vagoane achiziționate în urmă cu o lună din Germania. Pentru că ziua coincide cu Ziua Tranportatorului, municipalitatea a decis să acorde gratuitate celor care vor să circule cu tramvaiul după ora 12.00.
Cele 11 tramvaie achiziționate din Germania și transportate în curtea Eltrans pentru suma de 170.000 euro au necesitat și mici modificări la calea de rulare, ce diferă de cea din Germania. Cum societatea nu dispune de un stand specializat, pentru fiecare tramvai se muncește minim o săptămână. |
|
|
Sus |
|
|
alexutzu234
Data înscrierii: 05/Mai/2011 Ultima vizita: 22/Apr/2012 Mesaje: 1 Locație: Botosani
|
Trimis: Vin 10 Iun 2011 17:07:23 Titlul subiectului: Tatra T4D-MT 224 232 |
144510 |
|
Tramvaiul 224 232 in prima zi de lucru.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
556.55 kb |
Vizualizat: |
de 21763 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
627.76 kb |
Vizualizat: |
de 21763 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
614.14 kb |
Vizualizat: |
de 21763 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|