Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lot nou de 11 tramvaie T4D-MT pentru Botosani
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2011 20:20:09    Titlul subiectului: 144512

Astazi au fost puse in circulatie primele patru tramvaie: 224 222, 224 232, 224 235 si 224 255. Al cincilea vagon - 224 210 - este inca in lucru.

Primele fotografii cu noile tramvaie proaspat puse in circulatie au fost facute pe strada Ion Pilat, in apropiere de capatul liniei 101, Luceafarul.

Heute wurden die ersten vier Wagen im Fahrgastverkehr eingesetzt: 224 222, 224 232, 224 235 und 224 255. Der fünfte Wagen – 224 210 – ist noch in Arbeit.

Die ersten Bilder von den frisch eingesetzten Straßenbahnen sind in der Ion-Pilat-Straße, kurz vor der Wendeschleife Luceafarul, entstanden.

Corespondenta numerelor este / Die Zuordnung der Kennzeichen zu den Dresdner Nummern ist wie folgt:

224 222 -> BT-1202
224 232 -> BT-345
224 235 -> BT-1201
224 255 -> BT-1203



IMG_6970.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.23 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_6970.JPG



IMG_6971.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.4 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_6971.JPG



IMG_4502.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.44 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_4502.JPG



IMG_6973.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.79 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_6973.JPG



IMG_6977.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.03 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_6977.JPG



IMG_6975.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.18 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_6975.JPG



IMG_6976.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.85 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_6976.JPG



IMG_4506.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.34 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_4506.JPG



IMG_4507.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.56 kb
 Vizualizat:  de 13295 ori

IMG_4507.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2011 20:51:18    Titlul subiectului: 144513

Pe 224 235 si 224 255 le-am gasit pe linia 102. Cateva imagini cu ele pe strada Primaverii, la capatele de linie Primaverii si Fabrica de mobila si pe Calea Nationala / Die 224 235 und 224 255 haben wir auf der Linie 102 erwischt. Einige Bilder auf der Primaverii-Straße, an den Wendeschleifen Primaverii und Fabrica de mobila und auf Calea Nationala:


IMG_4553.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.29 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4553.JPG



IMG_4555.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.59 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4555.JPG



IMG_4565.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.91 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4565.JPG



IMG_4524.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.01 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4524.JPG



IMG_4543.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.69 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4543.JPG



IMG_4548.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.34 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4548.JPG



IMG_4549.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.62 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4549.JPG



IMG_4561.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.67 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4561.JPG



IMG_4562.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.18 kb
 Vizualizat:  de 13292 ori

IMG_4562.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Iun 2011 21:00:23    Titlul subiectului: 144514

224 210 in lucru / 224 210 in Arbeit:


IMG_6979.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.38 kb
 Vizualizat:  de 13289 ori

IMG_6979.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 536
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Sâm 11 Iun 2011 21:34:30    Titlul subiectului: 144529

Nu se pot face afisajele sa fie functionale?
_________________
30 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2017! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TFmP12



Data înscrierii: 05/Ian/2008
Ultima vizita: 04/Feb/2014
Mesaje: 12
Locație: Leipzig/Dresden (Germania)

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 11:13:31    Titlul subiectului: 144692

Welche Tatras werden durch die T4D-MT abgelöst?

(Traducere admin: Ce Tatre vor fi inlocuite de vagoanele T4D-MT?)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 13:30:00    Titlul subiectului: 144696

Als die T4D-MT abgeladen wurden, waren alle dresdner Wagen noch da, auβer 24 und 28 – diejenigen mit Türen auf beiden Seiten, die 2008 oder 2009 verschrottet wurden (vielleicht könnte ctln1991 uns genau sagen). Inzwischen wurden BT-330 (33), BT-334 (37) und der Beiwagen 272 601 verschrottet. BT-323 (26) und BT-322 (25) folgen. Seitdem die Fahrer, die jetzt die neuen Wagen fahren, die alten aufgegeben haben, sind diese als Reserven behalten: BT-335 (38), BT-333 (36), BT-324 (27), BT-340 (43), BT-338 (41) und BT-327 (30).

La momentul descarcarii vagoanelor T4D-MT, toate vagoanele din Dresda inca existau, cu exceptia lui 24 si a lui 28 – cele cu usi pe ambele parti, care au fost casate in 2008 sau 2009 (poate ar putea colegul nostru ctln1991 sa ne spuna exact). Intre timp au fost casate BT-330 (33), BT-334 (37) si remorca 272 601. Urmeaza BT-323 (26) si BT-322 (25). De cand vatmanii care conduc acum tramvaiele noi au lasat deoparte vagoanele vechi, acestea sunt pastrate ca rezerve:BT-335 (38), BT-333 (36), BT-324 (27), BT-340 (43), BT-338 (41) si BT-327 (30).

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Apr/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 13:33:22    Titlul subiectului: 144698

radub a scris:
Corespondenta numerelor este / Die Zuordnung der Kennzeichen zu den Dresdner Nummern ist wie folgt:

224 222 -> BT-1202
224 232 -> BT-345
224 235 -> BT-1201
224 255 -> BT-1203

De ce al doilea tramvai nu a primit si el un numar de genul BT-12xy? Mi se pare cam aiurea numerotarea asta lipsita de continuitate... Acoperim golurile iar pe fisele de la I.T.-uri inregistram o oarecare harababura...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 13:41:08    Titlul subiectului: 144699

Probabil ca BT-345 era liber si a fost atribuit si el. Nu cred ca se cer numere speciale, ci sunt atribuite cum vin la rand.
Personal prefer numere de parc distincte de numerele de inmatriculare, exact din acest motiv.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 23:09:27    Titlul subiectului: 144713

Frumoase achizitiile si felicitarile mele pentru acest lucru, se cunosc cei 50 de ani de diferenta dintre "noi" si "ei". Legat de "noi", tin sa remarc cateva aspecte negative:
1 - graba de a le pune pe traseu desi nu s-au adaptat afisajele si se folosesc placutele cu traseul (pana si tramvaiele de epoca aveau un spatiu destinat si utlizat pentru numar)
2 - lipsa de preocupare fata de aspectul tramvaielor - pastrarea culorii si a emblemelor oraselor din care provin. Dupa ce ca aceste mijloace de transport vin la pret de chilipir, nici macar acest minim de investitie nu se face.

Un aspect pozitiv pe care dorec sa-l remarc este faptul ca tramvaiele au venit dotate inclusiv cu ciocanele de urgenta pentru spart geamurile, ciocanele care cu siguranta nu vor mai exista la locurile lor odata cu exploatarea tramvaielor in Ro. Dar din pacate acest aspect este pozitiv doar pentru "ei", noi inca mai avem de invatat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 23:25:10    Titlul subiectului: 144715

Problema utilizarii afisajelor digitale nu este deloc usor de rezolvat (valabil nu numai la Botosani, desigur). Dupa cum le spune si numele, sunt niste simple dispozitive de afisare, insa ele trebuie sa fie si comandate sa afiseze ceva. Ei, de aici apar problemele, pentru ca acel "ceva" care sa le comande e alta mancare de peste, care in marea majoritate a cazurilor este retinut de catre unitatile de transport care au vandut vehiculele.

Despre pastrarea aspectului vehiculelor dupa aducerea in Romania eu mi-am mai exprimat parerea: decat ceva oripilant facut in stil romanesc (inclusiv de catre firmele de publicitate), mai bine lasate asa cum au venit, aratand infinit mai bine.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
maru_grasu



Data înscrierii: 02/Aug/2011
Ultima vizita: 25/Apr/2017
Mesaje: 3
Locație: Botosani

MesajTrimis: Joi 04 Aug 2011 11:30:53    Titlul subiectului: 147321

Intr-o zi, pe afisajul unuia dintre vagoane scria "Botosani Bar. Catamarasti 102 Confused Da' ce Dumnezeu nu pun si un manual?? Evil or Very Mad Trebuie sa stai pan' la 12 noaptea sa faci ceva simplu. normal e "102 Primaverii" Dar nu e singurul caz. La Craiova si Oradea e la fel. Prefer tramvaiele vechi! Very Happy Very Happy Razz.Tocma am venit de la voley si am vazut vagonul.Este 1201. : Surprised
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 18:29:21    Titlul subiectului: 148032

radub a scris:
La momentul descarcarii vagoanelor T4D-MT, toate vagoanele din Dresda inca existau, cu exceptia lui 24 si a lui 28 – cele cu usi pe ambele parti, care au fost casate in 2008 sau 2009 (poate ar putea colegul nostru ctln1991 sa ne spuna exact). Intre timp au fost casate BT-330 (33), BT-334 (37) si remorca 272 601. Urmeaza BT-323 (26) si BT-322 (25). De cand vatmanii care conduc acum tramvaiele noi au lasat deoparte vagoanele vechi, acestea sunt pastrate ca rezerve:BT-335 (3Cool, BT-333 (36), BT-324 (27), BT-340 (43), BT-338 (41) si BT-327 (30).


1. Tramvaiele 24 si 28 au fost casate in 2009.
2. As vrea sa fac o corectare, anul acesta (2011) au fost casate :
#25 (BT #322), #26 (BT 323), 33 si remorca 272 601.

Tramvaiul 37 a fost repus in circulatie luna aceasta si a primit numarul BT 323. (De cand au fost aduse aceste 11 tramvaie, o parte din cele vechi au primit alte numere de inmatriculare).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 20:38:52    Titlul subiectului: 148033

Corespondenta dintre numerele primite la Botosani si cele din Dresda:
BT 339 -> 224 238
BT 340 -> 224 275
BT 341 -> 224 257
BT 342 -> 224 210
BT 343 -> 224 274
BT 344 -> 224 287
BT 345 -> 224 232
BT 1201 -> 224 235
BT 1202 -> 224 222
BT 1203 -> 224 255
BT 1204 -> 224 251
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech/Cristina Albu



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 21:15:17    Titlul subiectului: 148038

Multumesc pentru corectura, intr-adevar, s-a facut inca inainte de vizita mea la descarcare renumerotarea intre 26 (fost BT-323) si 37 (fost BT-334, despre care spui ca nu a apucat sa poarte placuta cu numarul asta). La vizita de la descarcare placutele erau deja schimbate si plasate pe vagoane, ambele vagoane fiind afara. La a doua vizita, BT-334 (pe care eu il credeam 37) nu mai exista, iar BT-323 (pe care eu il credeam 26) era in hala, unde data trecuta isi traiau ultimele momente 33 (pe care l-am gasit cu placuta corespunzatoare mergand pe logica - BT-330 - desi din ce spui reiese ca nu a mai apucat s-o poarte la strada) si remorca. Am presupus, asadar, date fiind starea vagonului si locurile in care l-am gasit la cele doua vizite, ca 37 (pe care eu il consideram ca fiind 26 din cauza placutei) va fi taiat si el. Pe 25 (BT-322) l-am gasit la ambele vizite afara, prima data cu placuta, a doua oara fara si categoric cu soarta pecetluita.

Din materialele lui Mariooo rezulta ca:

(43) BT-340 -> BT-321
(44) BT-341 -> BT-322
(47) BT-344 -> BT-334

224 338 -> BT-339
224 275 -> BT-340
224 210 -> BT-342
224 274 -> BT-343
224 287 -> BT-344
224 255 -> BT-1203
224 251 -> BT-1204

Raman in discutie vagoanele 42 (ex BT-339), 45 (ex BT-342), 46 (ex BT-343) - daca au alte numere de inmatriculare acum si care sunt acestea.

Asadar, corespondenta nr. parc Dresda -> nr. inmatriculare Botosani pentru 10 dintre cele 11 tramvaie este:

224 210 -> BT-342
224 222 -> BT-1202
224 232 -> BT-345
224 235 -> BT-1201
224 238 -> BT-339
224 251 -> BT-1204
224 255 -> BT-1203
224 274 -> BT-343
224 275 -> BT-340
224 287 -> BT-344

In mod logic deduc ca 224 257 -> BT-341.

Te rog sa faci corectiile necesare la ceea ce am spus mai sus, pentru a avea situatia clara a parcului actual (renumerotari, retrageri temporare si definitive).

___________________________________

Later edit: na ca in timp ce eu ma cazneam sa le dau de capat si scriam mesajul, ai pus situatia completa pentru noile vagoane. Deci, am mers bine pe logica la 224 257. Raman celelalte neclaritati.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatilor!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2011 22:59:24    Titlul subiectului: 148048

Au fost renumerotate urmatoarele tramvaie:

(37) /nu a primit placuta in 2008/-> BT 323
(42) BT 339 -> BT 319
(43) BT 340 -> BT 321
(44) BT 341 -> BT 322
(45) BT 342 -> BT 325
(46) BT 343 -> BT 330
(47) BT 334 -> BT 334
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2011 23:19:23    Titlul subiectului: 150663

Tramvaiul BT 341 l-am vazut circuland doar o saptamna in luna august...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2011 18:28:33    Titlul subiectului: 151277

BT 339 -23.12.2011
BT 342 28.10.2011



DSC06788.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.79 kb
 Vizualizat:  de 11144 ori

DSC06788.JPG



dsc06123.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.41 kb
 Vizualizat:  de 10955 ori

dsc06123.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2012 17:47:53    Titlul subiectului: 154596

BT 1204 - 31.03.2012


DSC07487.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.12 kb
 Vizualizat:  de 10570 ori

DSC07487.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 20/Apr/2017
Mesaje: 335
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 12 Apr 2012 14:42:34    Titlul subiectului: 154860

Aceste vagoane au afisajele electronice setate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Apr/2017
Mesaje: 674
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 15 Apr 2012 00:46:49    Titlul subiectului: 154990

Da, se foloseste sistemul de afisaj digital (se vede si in poze). La Oradea nu avem acest noroc, vagoanele au fost vandute fara sistemul de comanda.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 23:32:08    Titlul subiectului: 162208

BT 1203
18 mai 2012



18052012.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.33 kb
 Vizualizat:  de 8965 ori

18052012.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 23:33:09    Titlul subiectului: 162209

BT 1203
3 ianuarie 2013 dupa ce i-a fost indepartata reclama.



20130103_120512.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.58 kb
 Vizualizat:  de 8963 ori

20130103_120512.jpg



20130103_120517.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.75 kb
 Vizualizat:  de 8963 ori

20130103_120517.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 23:34:45    Titlul subiectului: 162210

BT 1201- 28 decembrie 2012


20121228_113904.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  267.68 kb
 Vizualizat:  de 8962 ori

20121228_113904.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 23:35:55    Titlul subiectului: 162211

BT 340 - 28 decembrie 2012


20121228_130542.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.52 kb
 Vizualizat:  de 8961 ori

20121228_130542.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ctln1991



Data înscrierii: 17/Mai/2010
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 59
Locație: Botosani; Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Ian 2013 23:37:12    Titlul subiectului: 162212

BT 344 16 iulie 2012


16 7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.94 kb
 Vizualizat:  de 8960 ori

16 7.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BOTOȘANI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community