Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Iun 2011 19:20:09 Titlul subiectului: |
144512 |
|
Astazi au fost puse in circulatie primele patru tramvaie: 224 222, 224 232, 224 235 si 224 255. Al cincilea vagon - 224 210 - este inca in lucru.
Primele fotografii cu noile tramvaie proaspat puse in circulatie au fost facute pe strada Ion Pilat, in apropiere de capatul liniei 101, Luceafarul.
Heute wurden die ersten vier Wagen im Fahrgastverkehr eingesetzt: 224 222, 224 232, 224 235 und 224 255. Der fünfte Wagen – 224 210 – ist noch in Arbeit.
Die ersten Bilder von den frisch eingesetzten Straßenbahnen sind in der Ion-Pilat-Straße, kurz vor der Wendeschleife Luceafarul, entstanden.
Corespondenta numerelor este / Die Zuordnung der Kennzeichen zu den Dresdner Nummern ist wie folgt:
224 222 -> BT-1202
224 232 -> BT-345
224 235 -> BT-1201
224 255 -> BT-1203
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.23 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.4 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.44 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.79 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.03 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.18 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.85 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.34 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.56 kb |
Vizualizat: |
de 26224 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Iun 2011 19:51:18 Titlul subiectului: |
144513 |
|
Pe 224 235 si 224 255 le-am gasit pe linia 102. Cateva imagini cu ele pe strada Primaverii, la capatele de linie Primaverii si Fabrica de mobila si pe Calea Nationala / Die 224 235 und 224 255 haben wir auf der Linie 102 erwischt. Einige Bilder auf der Primaverii-Straße, an den Wendeschleifen Primaverii und Fabrica de mobila und auf Calea Nationala:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.29 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.59 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.91 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.01 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.69 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.34 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.62 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.67 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.18 kb |
Vizualizat: |
de 26221 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Iun 2011 20:00:23 Titlul subiectului: |
144514 |
|
224 210 in lucru / 224 210 in Arbeit:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.38 kb |
Vizualizat: |
de 26218 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 11 Iun 2011 20:34:30 Titlul subiectului: |
144529 |
|
Nu se pot face afisajele sa fie functionale?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
TFmP12
Data înscrierii: 05/Ian/2008 Ultima vizita: 04/Feb/2014 Mesaje: 12 Locație: Leipzig/Dresden (Germania)
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 10:13:31 Titlul subiectului: |
144692 |
|
Welche Tatras werden durch die T4D-MT abgelöst?
(Traducere admin: Ce Tatre vor fi inlocuite de vagoanele T4D-MT?)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 12:30:00 Titlul subiectului: |
144696 |
|
Als die T4D-MT abgeladen wurden, waren alle dresdner Wagen noch da, auβer 24 und 28 – diejenigen mit Türen auf beiden Seiten, die 2008 oder 2009 verschrottet wurden (vielleicht könnte ctln1991 uns genau sagen). Inzwischen wurden BT-330 (33), BT-334 (37) und der Beiwagen 272 601 verschrottet. BT-323 (26) und BT-322 (25) folgen. Seitdem die Fahrer, die jetzt die neuen Wagen fahren, die alten aufgegeben haben, sind diese als Reserven behalten: BT-335 (38), BT-333 (36), BT-324 (27), BT-340 (43), BT-338 (41) und BT-327 (30).
La momentul descarcarii vagoanelor T4D-MT, toate vagoanele din Dresda inca existau, cu exceptia lui 24 si a lui 28 – cele cu usi pe ambele parti, care au fost casate in 2008 sau 2009 (poate ar putea colegul nostru ctln1991 sa ne spuna exact). Intre timp au fost casate BT-330 (33), BT-334 (37) si remorca 272 601. Urmeaza BT-323 (26) si BT-322 (25). De cand vatmanii care conduc acum tramvaiele noi au lasat deoparte vagoanele vechi, acestea sunt pastrate ca rezerve:BT-335 (38), BT-333 (36), BT-324 (27), BT-340 (43), BT-338 (41) si BT-327 (30).
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 12:33:22 Titlul subiectului: |
144698 |
|
radub a scris: | Corespondenta numerelor este / Die Zuordnung der Kennzeichen zu den Dresdner Nummern ist wie folgt:
224 222 -> BT-1202
224 232 -> BT-345
224 235 -> BT-1201
224 255 -> BT-1203 |
De ce al doilea tramvai nu a primit si el un numar de genul BT-12xy? Mi se pare cam aiurea numerotarea asta lipsita de continuitate... Acoperim golurile iar pe fisele de la I.T.-uri inregistram o oarecare harababura...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 12:41:08 Titlul subiectului: |
144699 |
|
Probabil ca BT-345 era liber si a fost atribuit si el. Nu cred ca se cer numere speciale, ci sunt atribuite cum vin la rand.
Personal prefer numere de parc distincte de numerele de inmatriculare, exact din acest motiv.
|
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 22:09:27 Titlul subiectului: |
144713 |
|
Frumoase achizitiile si felicitarile mele pentru acest lucru, se cunosc cei 50 de ani de diferenta dintre "noi" si "ei". Legat de "noi", tin sa remarc cateva aspecte negative:
1 - graba de a le pune pe traseu desi nu s-au adaptat afisajele si se folosesc placutele cu traseul (pana si tramvaiele de epoca aveau un spatiu destinat si utlizat pentru numar)
2 - lipsa de preocupare fata de aspectul tramvaielor - pastrarea culorii si a emblemelor oraselor din care provin. Dupa ce ca aceste mijloace de transport vin la pret de chilipir, nici macar acest minim de investitie nu se face.
Un aspect pozitiv pe care dorec sa-l remarc este faptul ca tramvaiele au venit dotate inclusiv cu ciocanele de urgenta pentru spart geamurile, ciocanele care cu siguranta nu vor mai exista la locurile lor odata cu exploatarea tramvaielor in Ro. Dar din pacate acest aspect este pozitiv doar pentru "ei", noi inca mai avem de invatat.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 19 Iun 2011 22:25:10 Titlul subiectului: |
144715 |
|
Problema utilizarii afisajelor digitale nu este deloc usor de rezolvat (valabil nu numai la Botosani, desigur). Dupa cum le spune si numele, sunt niste simple dispozitive de afisare, insa ele trebuie sa fie si comandate sa afiseze ceva. Ei, de aici apar problemele, pentru ca acel "ceva" care sa le comande e alta mancare de peste, care in marea majoritate a cazurilor este retinut de catre unitatile de transport care au vandut vehiculele.
Despre pastrarea aspectului vehiculelor dupa aducerea in Romania eu mi-am mai exprimat parerea: decat ceva oripilant facut in stil romanesc (inclusiv de catre firmele de publicitate), mai bine lasate asa cum au venit, aratand infinit mai bine.
|
|
Sus |
|
|
maru_grasu
Data înscrierii: 02/Aug/2011 Ultima vizita: 27/Iun/2017 Mesaje: 3 Locație: Botosani
|
Trimis: Joi 04 Aug 2011 10:30:53 Titlul subiectului: |
147321 |
|
Intr-o zi, pe afisajul unuia dintre vagoane scria "Botosani Bar. Catamarasti 102 Da' ce Dumnezeu nu pun si un manual?? Trebuie sa stai pan' la 12 noaptea sa faci ceva simplu. normal e "102 Primaverii" Dar nu e singurul caz. La Craiova si Oradea e la fel. Prefer tramvaiele vechi! .Tocma am venit de la voley si am vazut vagonul.Este 1201. :
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 17:29:21 Titlul subiectului: |
148032 |
|
radub a scris: | La momentul descarcarii vagoanelor T4D-MT, toate vagoanele din Dresda inca existau, cu exceptia lui 24 si a lui 28 – cele cu usi pe ambele parti, care au fost casate in 2008 sau 2009 (poate ar putea colegul nostru ctln1991 sa ne spuna exact). Intre timp au fost casate BT-330 (33), BT-334 (37) si remorca 272 601. Urmeaza BT-323 (26) si BT-322 (25). De cand vatmanii care conduc acum tramvaiele noi au lasat deoparte vagoanele vechi, acestea sunt pastrate ca rezerve:BT-335 (3, BT-333 (36), BT-324 (27), BT-340 (43), BT-338 (41) si BT-327 (30). |
1. Tramvaiele 24 si 28 au fost casate in 2009.
2. As vrea sa fac o corectare, anul acesta (2011) au fost casate :
#25 (BT #322), #26 (BT 323), 33 si remorca 272 601.
Tramvaiul 37 a fost repus in circulatie luna aceasta si a primit numarul BT 323. (De cand au fost aduse aceste 11 tramvaie, o parte din cele vechi au primit alte numere de inmatriculare).
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 19:38:52 Titlul subiectului: |
148033 |
|
Corespondenta dintre numerele primite la Botosani si cele din Dresda:
BT 339 -> 224 238
BT 340 -> 224 275
BT 341 -> 224 257
BT 342 -> 224 210
BT 343 -> 224 274
BT 344 -> 224 287
BT 345 -> 224 232
BT 1201 -> 224 235
BT 1202 -> 224 222
BT 1203 -> 224 255
BT 1204 -> 224 251
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 20:15:17 Titlul subiectului: |
148038 |
|
Multumesc pentru corectura, intr-adevar, s-a facut inca inainte de vizita mea la descarcare renumerotarea intre 26 (fost BT-323) si 37 (fost BT-334, despre care spui ca nu a apucat sa poarte placuta cu numarul asta). La vizita de la descarcare placutele erau deja schimbate si plasate pe vagoane, ambele vagoane fiind afara. La a doua vizita, BT-334 (pe care eu il credeam 37) nu mai exista, iar BT-323 (pe care eu il credeam 26) era in hala, unde data trecuta isi traiau ultimele momente 33 (pe care l-am gasit cu placuta corespunzatoare mergand pe logica - BT-330 - desi din ce spui reiese ca nu a mai apucat s-o poarte la strada) si remorca. Am presupus, asadar, date fiind starea vagonului si locurile in care l-am gasit la cele doua vizite, ca 37 (pe care eu il consideram ca fiind 26 din cauza placutei) va fi taiat si el. Pe 25 (BT-322) l-am gasit la ambele vizite afara, prima data cu placuta, a doua oara fara si categoric cu soarta pecetluita.
Din materialele lui Mariooo rezulta ca:
(43) BT-340 -> BT-321
(44) BT-341 -> BT-322
(47) BT-344 -> BT-334
224 338 -> BT-339
224 275 -> BT-340
224 210 -> BT-342
224 274 -> BT-343
224 287 -> BT-344
224 255 -> BT-1203
224 251 -> BT-1204
Raman in discutie vagoanele 42 (ex BT-339), 45 (ex BT-342), 46 (ex BT-343) - daca au alte numere de inmatriculare acum si care sunt acestea.
Asadar, corespondenta nr. parc Dresda -> nr. inmatriculare Botosani pentru 10 dintre cele 11 tramvaie este:
224 210 -> BT-342
224 222 -> BT-1202
224 232 -> BT-345
224 235 -> BT-1201
224 238 -> BT-339
224 251 -> BT-1204
224 255 -> BT-1203
224 274 -> BT-343
224 275 -> BT-340
224 287 -> BT-344
In mod logic deduc ca 224 257 -> BT-341.
Te rog sa faci corectiile necesare la ceea ce am spus mai sus, pentru a avea situatia clara a parcului actual (renumerotari, retrageri temporare si definitive).
___________________________________
Later edit: na ca in timp ce eu ma cazneam sa le dau de capat si scriam mesajul, ai pus situatia completa pentru noile vagoane. Deci, am mers bine pe logica la 224 257. Raman celelalte neclaritati.
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Lun 29 Aug 2011 21:59:24 Titlul subiectului: |
148048 |
|
Au fost renumerotate urmatoarele tramvaie:
(37) /nu a primit placuta in 2008/-> BT 323
(42) BT 339 -> BT 319
(43) BT 340 -> BT 321
(44) BT 341 -> BT 322
(45) BT 342 -> BT 325
(46) BT 343 -> BT 330
(47) BT 334 -> BT 334
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Mie 30 Noi 2011 22:19:23 Titlul subiectului: |
150663 |
|
Tramvaiul BT 341 l-am vazut circuland doar o saptamna in luna august...
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Vin 23 Dec 2011 17:28:33 Titlul subiectului: |
151277 |
|
BT 339 -23.12.2011
BT 342 28.10.2011
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.79 kb |
Vizualizat: |
de 24073 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.41 kb |
Vizualizat: |
de 23884 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Sâm 31 Mar 2012 16:47:53 Titlul subiectului: |
154596 |
|
BT 1204 - 31.03.2012
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.12 kb |
Vizualizat: |
de 23499 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 12 Apr 2012 13:42:34 Titlul subiectului: |
154860 |
|
Aceste vagoane au afisajele electronice setate?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 14 Apr 2012 23:46:49 Titlul subiectului: |
154990 |
|
Da, se foloseste sistemul de afisaj digital (se vede si in poze). La Oradea nu avem acest noroc, vagoanele au fost vandute fara sistemul de comanda.
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:32:08 Titlul subiectului: |
162208 |
|
BT 1203
18 mai 2012
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.33 kb |
Vizualizat: |
de 21894 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:33:09 Titlul subiectului: |
162209 |
|
BT 1203
3 ianuarie 2013 dupa ce i-a fost indepartata reclama.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
267.58 kb |
Vizualizat: |
de 21892 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
247.75 kb |
Vizualizat: |
de 21892 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:34:45 Titlul subiectului: |
162210 |
|
BT 1201- 28 decembrie 2012
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
267.68 kb |
Vizualizat: |
de 21891 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:35:55 Titlul subiectului: |
162211 |
|
BT 340 - 28 decembrie 2012
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
278.52 kb |
Vizualizat: |
de 21890 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ctln1991
Data înscrierii: 17/Mai/2010 Ultima vizita: 03/Noi/2021 Mesaje: 59 Locație: Botosani; Iasi
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:37:12 Titlul subiectului: |
162212 |
|
BT 344 16 iulie 2012
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.94 kb |
Vizualizat: |
de 21889 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|