Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura pentru tramvai
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Mai 2011 19:51:40    Titlul subiectului: Lucrari la infrastructura pentru tramvai 143429

O imagine din rond Baza 3 cu linia schimbata:


IMG244.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.2 kb
 Vizualizat:  de 34851 ori

IMG244.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Mai 2011 19:30:51    Titlul subiectului: 144019

Lucrarile din Rond Tutora pentru inlocuirea in intregime a sinei se desfasoara intr-un ritm alert. O jumatate de rond e deja gata dupa doar o saptamana si astazi s-au facut probe cu vagonul 436.


IMG_6366.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.25 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6366.JPG



IMG_6369.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.74 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6369.JPG



IMG_6373.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.61 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6373.JPG



IMG_6370.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.53 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6370.JPG



IMG_6374.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.85 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6374.JPG



IMG_6375.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.35 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6375.JPG



IMG_6356.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.23 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6356.JPG



IMG_6357.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.33 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6357.JPG



IMG_6362.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.58 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6362.JPG



IMG_6358.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.26 kb
 Vizualizat:  de 34131 ori

IMG_6358.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Mai 2011 19:32:26    Titlul subiectului: 144020

Proba cu 436:


IMG_6348.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.52 kb
 Vizualizat:  de 34129 ori

IMG_6348.JPG



IMG_6350.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.4 kb
 Vizualizat:  de 34129 ori

IMG_6350.JPG



IMG_6351.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.84 kb
 Vizualizat:  de 34129 ori

IMG_6351.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 20:36:05    Titlul subiectului: 144354

Lucrarile de inlocuire a sinei din rondul Tutora s-au incheiat astazi.


IMG_6920.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.07 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6920.JPG



IMG_6921.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.84 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6921.JPG



IMG_6922.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.02 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6922.JPG



IMG_6923.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.71 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6923.JPG



IMG_6924.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.96 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6924.JPG



IMG_6925.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.09 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6925.JPG



IMG_6926.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.57 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6926.JPG



IMG_6928.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.43 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6928.JPG



IMG_6927.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.72 kb
 Vizualizat:  de 34011 ori

IMG_6927.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 20:49:24    Titlul subiectului: 144355

In jurul orei 21 s-au facut probe cu vagonul 103:


IMG_6940.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.1 kb
 Vizualizat:  de 34008 ori

IMG_6940.JPG



IMG_6941.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.52 kb
 Vizualizat:  de 34008 ori

IMG_6941.JPG



IMG_6943.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.41 kb
 Vizualizat:  de 34008 ori

IMG_6943.JPG



IMG_6944.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.24 kb
 Vizualizat:  de 34008 ori

IMG_6944.JPG



IMG_6945.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.47 kb
 Vizualizat:  de 34008 ori

IMG_6945.JPG



IMG_6946.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.8 kb
 Vizualizat:  de 34008 ori

IMG_6946.JPG



IMG_6947.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.65 kb
 Vizualizat:  de 34008 ori

IMG_6947.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 07:57:35    Titlul subiectului: 145217

Ce lucrari se mai preconizeaza a fi realizate? Are cineva poze de la recent incheiata (din ce am inteles) lucrare din zona Padurii?
Daca lucrarea din Canta se zvoneste ca a fost realizata printr-o "asociere" de interese cu cei de la Drumuri Nationale, linia din Zona Industriala care la fel face parte dintr-un drum national nu ar putea fi reabilitata in viitor printr-un fel de parteneriat cu accesarea de fonduri europene? S-ar putea reduce spatiul verde dintre linii, dar nu elimina, pune gardulete ca in cazul liniei 41. Si dusa lucrarea pana in Tutora. Poate se va dezvolta si zona aceea cumva si va fi nevoie de transport in comun performant.
Daca mergem putin in viitor tinand cont doar de informatiile din prezent legate de modernizarea tronsoanelor de linie undeva prin 2014 am avea asa:
1 si 13 - linie modernizata cu exceptia tronsonului destul de maricel intre Podu Ros si Pod Metalurgie si portiuni din cel din zona Padurii.
2 - Idem, cu exceptia tronsonului Baza 3- Pod de Piatra
3 - exceptie face tronsonul 2 Baieti - Dancu si idem zona Padurii.
5 - exceptie destul de mare intre Podul de Piatra si Tutora (inainte de intrarea in rondul recent reabilitat)
6 - linie 100% reabilitata
7 - exceptie portiunea Elena Doamna - Baza 3.
8 - daca va reveni, atunci ar fi o exceptie comuna cu 7.
9 - linie 100% reabilitata fie ca va merge la Gara sau in Copou via str.Palat (sau si si)
11 - exceptie portiunea Pod Metalurgie - Pasaj Nicolina (sau Tesatura daca se gasesc fonduri pentru definitivarea lucrarilor in zona)
Poate daca se va da drumul la proiectul autogarii sa se obtina cumva si reabilitarea liniei de tramvai din zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 09:16:15    Titlul subiectului: 145226

Daca se va asigura continuitatea programului de reabilitare a infrastructurii pentru tramvai indiferent de castigatorii alegerilor locale de anul viitor, vor fi si alte tronsoane reabilitate pana in 2014, dintre cele mentionate. Din partea regiei de transport dorinta de a reabilita intreaga retea este maxima.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 12:49:42    Titlul subiectului: 145237

Se pot accesa fonduri europene pentru toate? Pentru ca daca ar fi asa, atunci ar fi nevoie doar de bunavointa si nivelul de coruptie scazut (pentru ca 0 e greu de atins) al celor care vor face proiectele si le vor propune spre finantare.
Intr-un scenariu foarte optimist, s-ar putea aduce tramvaie moderne la Iasi care sa foloseasca pentru inceput linia 6 si apoi 9? Se asigura finantare europeana si pentru asa ceva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 01 Iul 2011 07:56:22    Titlul subiectului: 145275

Suma alocata orasului Iasi, adica fondurile europene, este limitata si se situeaza in jurul cifrei de 110-115 milioane de euro pana in 2013. Pe la inceputul anului citisem un articol prin Evenimentul in care oficiali de prin primarie declarau ca se vor face proiecte de rezerva pentru suma ramasa in urma alocarii catre proiectele mari si multe dintre aceste se refereau la infrastructura de rulare a tramvaielor, deci e posibil sa apara vesti bune si anul viitor. In 2013 probabil se vor face noi bugete de finantare insa e posibil ca Iasi sa nu mai prinda o suma la fel de mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 12:40:27    Titlul subiectului: 145712

Printre proiectele din "Lista de proiecte prioritare si in rezerva, finantabile din POR, Axa 1, inclusă în PID pentru Polul de creștere Iasi" (e un fisier excel se gaseste pe Google) se mentioneaza si urmatoarele:
- Reabilitare/modernizare linie tramvai Doi Baieti- Tepro - legatura zona industriala, Nicolae Iorga - Tesatura (2,88 km) - legatura zona industriala, Elena Doamna- Palat (Palas)- 1,886 km - legatura zona de business. Partea legata de Palat e in lucru (nu chiar acum, dar in viitorul apropiat). Cat despre restul, ce inseamna "legatura zona industriala"? Inseamna ca se vor reface intersectiile de la Tesatura si Tepro si atat, nu? Ar ramane nereabilitata toata linia dintre cele doua puncte.
- Reabilitare str. Aurel Vlaicu, Reabilitare linie de tramvai Piata Doi Baieti - Podul Sf. Ioan - Dancu.
Rezultate teoretice in viitor:
-linia 3 90% reabilitata cu exceptia zonei Padurii (procentul e aproximativ)
-linia 11 mai castiga cateva procente bune de linie reabilitata ramanand practic cu sectorul din zona industriala anterior mentionat.
-"castiguri" minore pentru liniile 1 si 13.
-liniile 2,5,7,8 (actuale si viitoare) - niciun castig.
Dar evident, toate aceste calcule ipotetice iau in considerare doar aceste doua proiecte viitoare (2012-2013) nu si alte portiuni vizate in alte proiecte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Iul 2011 17:51:56    Titlul subiectului: 298 145722

Puss in Boots a scris:
Printre proiectele din "Lista de proiecte prioritare si in rezerva, finantabile din POR, Axa 1, inclusă în PID pentru Polul de creștere Iasi" (e un fisier excel se gaseste pe Google)
În acel fișier e prezentată situația la nivelul lunii aprilie 2011 !

*** În atașament , documentul in discuție (convertit în variantă PDF ) ... !

Sursa : Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est



PROIECTE.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  PROIECTE.pdf
 Mărime fișier:  145.5 kb
 Descărcat:  de 670 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Iul 2011 19:56:07    Titlul subiectului: 320 146274

Pentru că în această perioadă municipiul Iași se află în etape de reabilitare a infrastructurii de transport public , am trimis către Primăria Municipiului Iași o "interpelare" cu privire la termenele de finalizare estimate . Iată răspunsul :

Citat:
Buna ziua,Punctual:
1. Anul acesta va fi reluata circulatia tramvaielor pe tronsonul la care faceti referire, dupa finalizarea lucrarilor la pasajul de la Hala Centrala ( termen estimativ jumatatea lunii octombrie ).
2. Aspectele ridicate de dumneavoastra vor face obiectul unei analize in cadrul Comisiei de Circulatie.
3. Va informam ca in conformitate cu proiectul Axa culturala, tronsonul de cale de rulare din Copou care va fi reabilitat este Agronomie – rond Triumf, deci nu va fi afectata circulatia in zona universitatii Cuza si Colegiului Negruzzi. Graficele de lucrari urmeaza a fi stabilite in aceasta saptamana, odata cu semnarea contractului de executie de catre firma germana Martin Rose.

Cu stima,
Serviciul Cabinet Primar
Se observă răspunsurile date la subiect (dacă nu am întrebat [și] despre porțiunea Muzicescu-Fundanție , s-a răspuns strict despre zona Copou, însă cunoscut este faptul că cele două tronsoane fac parte dintr-un proiect unitar ).
Pe de altă parte , dat fiind ritmul de lucru al celor de la Martin Rose pe tronsonul Palat-Elena Doamna, nu e un lucru de mirare dacă tramvaiele vor reveni mai devreme de jumătatea lunii octombrie !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2011 08:08:27    Titlul subiectului: 323 146341

De săptămâna viitoare start la lucrările de reabilitare pe tronsoanele Liceul Național-Fundație și Triumf-Agronomie. În acest mod traseul de tramvai 1/13 mai câștigă o porțiune reabilitată alături de cele deja reabilitate sau în curs de reabilitare , Liceul Național-Tg Cucu-Cinci Drumuri-Anastasie Panu . De asemenea merită apreciată cresterea capacității de staționare a tramvaielor la Rond Copou prin reabilitarea completă a celor două bretele de cale rulare :

Ziarul de Iasi în editia de Luni 25 Iulie 2011 a scris:
Santier si in Copou, de saptamina viitoare
Alex Zanoaga

Timp de trei luni va fi schimbata linia de tramvai de pe tronsonul Super - Agronomie

RATP mai deschide un santier. Saptamina viitoare ar urma sa inceapa lucrarile de inlocuire a sinei de tramvai de pe tronsonul Rond Super Copou - Agronomie. „Ultimele lucrari semnificative pe tronson au fost facute prin 2002-2003, dar si atunci fara a se interveni la terasament. Practic, sina a fost pusa direct pe asfalt. De atunci, interventiile au fost mai mult cirpeli. S-au mai pus pene pentru ridicarea sinei, s-a mai schimbat cite o bucata. Acum intentionam ca lucrarile sa rezolve problema circulatiei tramvaielor pe Copou, dupa modelul aplicat in alte zone ale orasului", a declarat directorul RATP, Maricel Gherca. Lucrarile din zona Copou vizeaza inlocuirea a 2,4 km de cale simpla de rulare, precum si refacerea si consolidarea terasamentului. Conform aprecierii lui Gherca, durata lucrarilor ar urma sa fie de 2,5-3 luni, in functie de conditiile meteo. Lucrarile fac parte din proiectul de reabilitare a Axei Culturale a municipiului, depus in cadrul Programului Operational Regional. Proiectul vizeaza modernizarea a 16 artere importante din municipiu, din Copou, pina in zona Palat. Urmeaza sa fie inlocuit si tronsonul de sine de tramvai dintre Fundatie si Liceul National. Lucrarile vor fi efectuate de asocierea dintre Martin Rose Romania, Vega '93, Conest si Citadin, oferta asocierii ridicindu-se la 56,5 milioane lei, fara TVA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 07:22:50    Titlul subiectului: 326 146433

Evenimentul în editia de Marti 26 Iulie 2011 a scris:
Infern rutier pe bulevardul Anastasie Panu
Tudor Damaschin

Reprezentanții firmei Martin Rose au deschis un al doilea tronson al șantierului pentru reabilitare a liniilor de tramvai, de această dată pe sensul de mers dinspre Elena Doamna spre Palatul Culturii

„Lucrările au început încă de săptămâna trecută, când am efectuat decaparea asfaltului. De astăzi(n.r. – ieri) s-a trecut la săpături, lucru care a dus la îngreunarea traficului”, a spus Maricel Ghercă, directorul RATP. Acesta susține că a luat legătura cu reprezentații Poliției Rutiere în vederea fluidizării circulației auto. „Le-am solicitat ridicarea tuturor mașinilor parcate pe Anastasie Panu, de la Hală spre stația de autobuz de vizavi de Hotel Europa. Dorim ca traficul auto să se efectueze pe două benzi și de aceea este nevoie să eliberăm partea ocupată de mașini”, a mai spus șeful RATP.

În ceea ce privește lucrările din dreptul Palatului Culturii, acestea avansează în ritmul estimat. „Suntem în grafic. Am montat linia de tramvai, după care s-a trecut la turnarea stratului de AB2, beton asfaltic ușor”, a precizat Maricel Ghercă. Lucrările la Palat vor dura până în luna octombrie, investiția costând municipalitatea ieșeană 2,3 milioane de euro, bani proveniți din fonduri europene.

Și Copoul devine șantier!

În paralel cu reabilitarea infrastructurii transportului electric din centrul Iașului, șefii municipalității și ai RATP intenționează să înceapă lucrările de înlocuire a șinei de tramvai pe tronsonul Rond Super Copou - Agronomie. Este vorba de înlocuirea a 2,4 km de cale simpla de rulare și de refacerea și consolidarea terasamentului. „Sperăm să ne apucăm de treabă cât mai repede. Deocamdată au rămas de clarificat câteva lucruri de către firmele care s-au asociat în vederea realizării acestei investiții”, a spus șeful RATP. Este vorba de Martin Rose România, Vega 93, Conest și Citadin. Reabilitarea tronsonului Super Copou - Agronomie va determina scurtarea traseelor de tramvai 1 și 13, mijloacele de transport urmând să întoarcă în rondul vechi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 09:10:55    Titlul subiectului: 146437

Am si eu o intrebare, lucrarile pe tronsonul Triumf-Rond Copou vor prinde si refacerea rondului Triumf ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 15:18:03    Titlul subiectului: 146585

Terenul pe care se afla rondul Triumf a fost retrocedat, la fel ca si cel de sub rondul de la 2 Baieti. Poate este o intelegere temporara intre RATP si proprietarul terenului pe perioada lucrarilor (adica RATP sa plateasca o chirie).

Legea nu iti da voie sa intervii sa faci lucrari pe un teren privat. Asadar raspunsul este nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2011 20:21:30    Titlul subiectului: 146604

Pai si daca e retrocedat atunci cum vor intoarce tramvaiele 1 si 13 in el cand incep lucrarile??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2011 07:40:55    Titlul subiectului: 327 146617

paulsback a scris:
Pai si daca e retrocedat atunci cum vor intoarce tramvaiele 1 si 13 in el cand incep lucrarile??

Totodata este interesant cum vor evolua lucrurile si in privinta traseului 8 (cu parcursul Triumf-Copou-Tudor Vladimirescu-Baza3 si retur conform HCL 115/2010 ) ce va fi reinfiintat dupa restabilirea circulatiei tramvaielor de pe traseul 1/13 . In cazul acestuia exista varianta prelungirii pana la Rond Copou ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2011 05:31:30    Titlul subiectului: 2011-07-29 146778

paulsback a scris:
Am si eu o intrebare, lucrarile pe tronsonul Triumf-Rond Copou vor prinde si refacerea rondului Triumf ?

http://www.bzi.ro/ratp-renunta-la-reabilitarea-rondului-din-super-copou-231358

Buna Ziua Iasi

Vineri 29 Iulie 2011

"RATP renunta la reabilitarea rondului din Super Copou
Ion MUSET

Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor renunta la modernizarea unuia dintre cele doua ronduri de pe Copou. Ei nu vor mai reabilita rondul din Super Copou pe motiv ca acesta este inca intr-o stare foarte buna. Lucrarile la calea de rulare de pe bulevardul Carol I ar trebui sa inceapa saptamana viitoare. Acestea fac parte din proiectul de reabilitare a Axei Culturale, depus prin Programul Operational Regional. "Rondul din Trumif are 10 ani de cand a fost remediat, dar starea liniilor de aici este foarte buna. Tramvaiele nu au circulat decat ocazional, astfel ca nu avem motive sa-l reabilitam. Cel mult vom schimba macazele de intrare in rond cu unele automate", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Acesta a adaugat ca, dupa reabilitarea liniilor de aici, o parte din traseele de autobuz vor intoarce in rondul din Triumf, din cauza numarului mic de calatori.
Pe Copou vor fi inlocuiti aproximativ 2,4 kilometri de cale de rulare simpla, lucrarile urmand sa dureze maximum trei luni..
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Mar 02 Aug 2011 07:49:22    Titlul subiectului: 2011-08-02 146959

Adevărul

Marți 2 August 2011

"Un nou șantier în Iași. Edilii trec la schimbarea liniilor de tramvai din Copou
Gabriela Toma

În maxim două săptămâni, ieșenii vor trebui să suporte un nou șantier în oraș. Reprezentanții Primăriei au anunțat astăzi că în prima parte a lunii august vor începe lucrările de modernizare a liniilor de tramvai din Copou.

Lucările fac parte din proiectul european „Dezvoltarea rețelei rutiere în zona culturală, istorică și turistică a Municipiului Iași". În urma licitației organitate de edili, contractul de 56,5 milioane de lei a fost atribuit firmelor Martin Rose, Vega '93 Galați, Conest și Citadin. Acestea se vor ocupa de asfaltarea a 16 străzi din Copou-Centru-Palatul Culturii și de modernizarea liniilor de tramvai.

„În prima parte a lunii august, vom începe lucrarea la Axa Culturală, iar în august 2012, ar trebui finalizate. Vom demara cu schimbarea liniilor de tramvai din Copou. Vineri, vom avea o ședință a comisiei de Circulația cu privire la acest proiect", a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Mie 03 Aug 2011 13:34:39    Titlul subiectului: 2011-08-03 147297

Buna Ziua Iasi

Miercuri 3 August 2011

"Incep lucrarile in cadrul proiectului "Axa culturala"

[i]Primarul Gheorghe Nichita a anuntat astazi, in cadrul unei conferinte de presa, ca pe data de 17 august municipalitatea va demara lucrarile in cadrul proiectului "Axa culturala", care face parte din Planul Integrat de Dezvoltare a Polului de Crestere Iasi.

In urma discutiilor cu cei patru constructori, Martin Rose, Conest, Vega '93 Galati si Citadin SA, s-a decis ca lucrarile sa fie demarate simultan in mai multe zone din oras: Copou, Anastasie Panu, strada Palat, strada Sf. Lazar si strada Sararie.

Lucrarile vor dura 12 luni si vor presupune si reabilitarea a 3,6 km de cale de rulare a tramvaielor, intre zonele Triumf si rond Agronomie, si in Fundatie.
"[/i]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhiva de Presa



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Sep/2020
Mesaje: 931

MesajTrimis: Vin 05 Aug 2011 12:56:49    Titlul subiectului: 2011-08-05 147347

Un titlu soc ... "valabil" insa doar pana la finalizarea lucarilor ...

Buna Ziua Iasi

Vineri 5 August 2011

"Dispar tramvaiele de pe Copou

O data cu inceperea noului an scolar, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi va scoate tramvaiele de pe Copou. Traseele 13 si 1 vor fi insa acoperite de autobuze. Regia renunta la tramvaie pentru ca pe bulevardul Carol I, pe ruta rond Agronomie - Triumf, vor avea loc lucrari de reabilitare a liniilor de tramvai. Reprezentantii municipalitatii au anuntat ca vor demara, dupa 17 august, lucrarile de taiere a liniilor."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Aug 2011 13:02:27    Titlul subiectului: 147348

O porcarie fara cap, fara coada si fara judecata. Mai bine asteptati un articol corect sau comunicatul oficial al RATP, pentru ca prostia de mai sus e doar o... prostie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Aug 2011 18:55:19    Titlul subiectului: 147358

Nu exista nici o posibilitate ca tramvaiele sa intoarca in rondul de la SuperCopou?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Aug 2011 19:06:04    Titlul subiectului: 147359

Dupa cum poti citi in anuntul oficial, se suspenda circulatia tramvaielor si catre T. Vladimirescu, pentru a se putea interveni in zona macazurilor de la Hotel Europa. Pentru a nu complica lucrurile si mai tare cu trasee aiuristice, s-a ales varianta de introducere de autobuze pe 1/13.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community