Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 08 Aug 2011 11:34:22 Titlul subiectului: 2011-08-08 |
147436 |
|
O noua licitatie pentru imbunatatirea retelei de cale rulare in municipiul Iasi , programata pentru data de 18.08.2011 "Servicii de proiectare tehnica pentru realizarea documentatiei tehnico-economice de finantare aferente proiectului "Modernizarea retelei de linii de tramvai in polul de crestere"(Valoare estimata 250,000.00 RON)
*** Incluse in proiect :
*Calea de rulare Nicolae Iorga (intre statia de tramvai Bazar si Bld Socola)
*Calea rulare intre Bulevardul Socola si intersectia Tesatura cu Calea Chisinaului ;
*Linia pe Calea Chisinaului (Primaverii-Metalurgiei)
*Calea de rulare pe Bld Metalurgiei (Calea Chisinaului-Bld Chimiei)
*Calea de rulare intre Bld Chimiei si strada Ciurchi
Lungime totala : aprox 11 km cale simpla !
Anuntul de participare
*** Un alt motiv pentru a pastra calea de rulare Podul de Piatra-Podu Ros (in contextul in care calea de rulare Podul de Piatra-Nicolae Iorga este reabilitata , se va reabilita si calea de rulare Podu Ros-Zona Industriala este de la sine inteles ca si tronsonul deja existent Podul de Piatra-Podu Ros sa fie reabilitat si sa ramana parte componenta a transportului pe axa Est-Vest ) !
Descriere: |
"Servicii de proiectare tehnica pentru realizarea documentatiei tehnico-economice de finantare aferente proiectului "Modernizarea retelei de linii de tramvai in polul de crestere" |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
CS pol crestere.doc.pdf |
Mărime fișier: |
583.63 kb |
Descărcat: |
de 516 ori |
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 08:45:06 Titlul subiectului: |
147466 |
|
Asta este o veste excelenta! Si sincer, daca se face si asa o investitie, scoaterea liniei dintre Podul de Piatra si Podul Ros nu mai are absolut niciun sens.
Ultima modificare efectuată de către Tavinho la Mar 09 Aug 2011 09:19:29, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 09 Aug 2011 09:00:36 Titlul subiectului: 2011-08-09 |
147468 |
|
Puss in Boots a scris: | Si sincer, daca se face si asa o investitie, scoaterea liniei dintre Podul de Piatra si Podul Ros nu mai are absolut niciun sens. |
Foarte corect , de altfel , disparitia sectorului cale de rulare Podul de Piatra-Podu Ros in conditiile in care se va materializa si proiectul de reabilitare a tronsonului Podu Ros-Tesatura si in continuare spre Zona Industriala nu ar mai avea sens . Acest fapt ar duce atat la pierderea legaturii directe Dacia/Canta-Tutora cat si pierderea legaturii directe catre depouri si nu in ultimul rand segmentarea tronsonului Est-Vest (Dacia-Nicolae Iorga/Nicolae Iorga-Nicolina-Podu Ros ) , in conditiile in care s-ar reface [si] bretelele de pe Pasarela Nicolina ... In al treilea rand existenta tronsonului inca din anii '70 , impune pastrarea , reabilitarea si utilizarea in continuare in scopul pentru care a fost proiectat !
Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Mar 09 Aug 2011 09:23:16, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Aug 2011 23:48:02 Titlul subiectului: Re: 2011-08-08 |
147552 |
|
sanducosmin92 a scris: |
*** Incluse in proiect :
*Calea rulare intre Bulevardul Socola si intersectia Tesatura cu Calea Chisinaului ; | Aceasta lucrare include si macazele din intersectia Tesatura? In caz afirmativ, se are in vedere si refacerea "laturii" dezafectate a triunghiului pentru viraj dinspre Socola spre Podul Ros si invers?
O alta intrebare ar fi daca in contextul refacerii caii de rulare spre CUG vor fi refacute si bretele existente (dezafectate) pe pasajul Nicolina sau nu se va putea circula decat pe relatia Podul Ros - CUG?
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 06:52:41 Titlul subiectului: |
147555 |
|
Ti s-a raspuns pe Skyscrapercity Deci, nu. Nu se vor reface bretelele desi cred ca era nevoie de ele pentru a avea cat mai multe variante de transport. Si nu, nu cred ca se va reface acel macaz dinspre Primaverii (acolo nu e Socola) si Podu Ros. Si de el ar fi fost nevoie. Dar, mai stii... Daca vor incepe lucrarile (si se vor temina) pe sectorul Bazar-Tesatura, cand se vor apuca de Tesatura-Tepro ar fi bine sa poata functiona tramvaiele prin acea bucla via Podu Ros-Palat-Podu de Piatra, oricum o fi.
Sa vedem aprobata finantarea pentru acest proiect si un grafic al lucrarilor si apoi vom mai vorbi, eu unul abia astept sa vad topicurile aferente fiecarei sectiuni pe unde se va lucra.
Probabil pe perioada lucrarilor 13 va opri in Tatarasi Nord (ar fi putut in Sud daca mai era disponibil rondul) iar 1 va merge probabil in functie de cum se vor ataca tronsoanele, ori: deloc (cat timp se va lucra pe Tesatura-Moldoplast), ori prin T.V. si Podu Ros (cat se va lucra spre Baza3), apoi la Baza 3 (cat timp se va lucra pana la Doi Baieti). Din pacate dupa Baza 3 nu mai sunt variante asa ca probabil vom avea autobuze intre Tatarasi Nord si Baza 3 pentru a face legatura cu 1.
Si de asemenea cred ca important in ceea ce priveste lucrarea din Tatarasi este sa se lucreze in zona Doi Baieti intai, pentru ca este o zona mai mica si unde s-a intervenit deja oarecum cand s-au facut noile intrari si iesiri dinspre Dancu. Astfel traseul 3 ar fi bruiat doar o mai scurta perioada. Tramvaiele ar putea opri la Tatarasi Nord si facuta o naveta cu autobuze inspre Dancu.
In ceea ce-l priveste pe 11....e putin mai complicat si depinde de cum se vor ataca tronsoanele. Sunt doua variante: ori se va lucra in Tatarasi-Metalurgie-Tepro si atunci 11 va merge la Baza 3 si apoi vor fi autobuze de legatura asa cum au mai fost sau daca se va incepe invers, dar doar Bazar-Tesatura atunci 11 va merge prin Podu Ros pe linia contestata si-si va face treaba pana cand avansarea lucrarilor i-o va permite.
Sunt atat de multe variante incat as putea scrie un roman. Asa ca, eu tin pumnii stransi sa se aprobe toate cate sunt de aprobat si sa se faca lucrarile. Intreb pe cei mai in tema ca mine, sunt sanse mari se se aprobe?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 11:21:32 Titlul subiectului: |
147561 |
|
Modificarile de trasee dintr-o zona afectata de lucrari sau alte evenimente iau in calcul mai multi factori, nu e vorba doar de legaturile pe care le permite reteaua de transport public. Trasee exotice poate gandi oricine (stiu ca multora dintre voi - nu fac nici eu exceptie - v-ar placea sa vedeti tramvaie sau autobuze intrand in sfarsit pe o bucata de linie nefolosita sau printr-o zona care vi se pare interesanta), dar sunt niste reguli precise in domeniul exploatarii, si chiar si la Iasi (in Romania, in general), desi va vine greu a crede, transportul public se ghideaza dupa ele.
De exemplu, pentru modificarile intrate in vigoare ieri au fost realizate 4 variante de lucru, dintre care una "a iesit castigatoare". Cum am spus, cele 4 variante au avut in vedere o serie de criterii specifice muncii de exploatare.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 11:57:33 Titlul subiectului: |
147562 |
|
Sunt convins ca in spatele alegerii uneia sau alteia dintre optiuni stau mai multi facturi, sus era o simpla trecere in revista la "suprafata" a problemei care va sa vina. O parte din "solutiile" propuse mai sus au fost deja puse in practica cu alte ocazii. Si nu le-as numi exotice. Ci de bun simt si foarte posibile. La ce parc auto avem, as vrea sa se poata miza cat mai mult pe diverse legaturi cu tramvaie cand vor demara acele lucrari. Si cam toate portiunile de linie mentionate de mine cel putin sunt in serviciu si acum. Singura "noutate" e acel macaz ipotetic de la Tesatura.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 12:05:16 Titlul subiectului: |
147563 |
|
Puss in Boots a scris: | Ci de bun simt si foarte posibile. |
Ei, aici e "cheia si lacata" problemei. Tu vorbesti din perspectiva unui calator (intamplator, pasionat de t.p.). Unitatea de transport vorbeste din perspectiva ei, unde ingredientul "perspectiva calatorului" e pus in mixer impreuna cu alte ingrediente. Uneori, ingredientul asta devine aproape insesizabil in amestec - din motive obiective, nu ca ar fi nesimtita unitatea de transport.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 12:09:56 Titlul subiectului: |
147564 |
|
Ah, n-am zis ca unitatea de transport ar fi nesimtita, sunt convins ca la vremea respectiva se vor lua deciziile corecte. Sper sa tina cont si de realitatile calatorilor Oricum, fata de Bucuresti simt ca in Iasi exista o gandire mai 'asezata' in legatura cu traseele de transport.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 12:20:22 Titlul subiectului: |
147565 |
|
Puss in Boots a scris: | Ah, n-am zis ca unitatea de transport ar fi nesimtita |
Stiu. Exprimarea mea a fost impersonala.
Legat de decizii, sigur ca pot aparea si greseli, important e sa fie corectate la timp si lucrurile sa intre in normal.
La Bucuresti sunt multe diferente fata de restul tarii (ma refer la t.p., desigur, si nu ma refer doar la parc si trasee) si intotdeauna am refuzat sa fac personal vreo paralela cu RATB. E, practic, imposibil.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 12:41:31 Titlul subiectului: |
147566 |
|
Asa e, RATB-ul e oarecum unic in tara din multe motive. Dar putem face paralela in ceea ce priveste profesionalismul celor insarcinati cu "desenarea" traseelor de transport incat sa aduca beneficii calatorului bucurestean. Si ultimele decizii de pe aici numai asta n-au fost. O fi RATB-ul mare si tare ca buget ca intindere ca posibilitati ca mai stiu eu ce, dar daca e putred la conducere, degeaba. Asa mai bine o regie mai mica dar cu oameni poate mai capabili si care fac din...ceva...bici Cat se poate.
Revenind la topic, cred ca vestea asta este una din cele mai bune din ultima vreme, de dupa aceea cu reabilitarea liniei 9. Practic raspunde celei de-a doua doleante pe care am avut-o dupa ce s-a inceput reabilitarea liniei, si anume Zona Industriala. Daca si cand se va reface, alaturi de linia 9 si de restul portiunilor reabilitate vom putea spune ca stam destul de bine la capitolul asta. N-ar mai ramane (portiuni importante) decat linia din Tudor spre Moldoplast si cateva bucati ici colo. Nu vorbesc de Dancu sau de Tutora.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 17:31:29 Titlul subiectului: 2011-08-11 |
147575 |
|
Buna Ziua Iasi
"Patru firme au participat la licitatia pentru executia lucrarilor la pasajul din Fundatie
Primaria Iasi a organizat, astazi, o licitatie pentru executie lucrari in cadrul proiectului "Axa de transport Est - Vest". Prevederea bugetara este de 67.193.979 lei, fara TVA. S-au prezentat o firma si trei asocieri de firme. Asocierea dintre Grup Colas SA Iasi, Loial Impex SRL Suceava a depus o oferta de 53.116.000 lei, SC CMC SRL Carbunari (Maramures) - 48.973.828 lei, asocierea dintre Vega '93 Galati, Conest SA Iasi, Martin Rose SRL Romania & Martin Rose GmbH - 57.210.000 lei si asocierea SC Vel Service Bucuresti, SC Kom-Her SRL Iasi, Mari Vila Com Bucuresti, Geporocom Iasi - 58.182.200 lei.
Proiectul "Dezvoltarea axei de transport Est – Vest în municipiul Iasi" în valoare de peste 20 milioane euro vizeaza modernizarea infrastructurii stradale din Pacurari – Piata Eminescu – Independentei – Elena Doamna. Cea mai importanta modificare se refera la constructia unui pasaj subteran în Piata Eminescu, pasaj care va decongestiona rondul giratoriu."
____________________________________________________________
*** Ce s-a omis ca mentiune in articol : componenta de reabilitare cale rulare Elena Doamna ...
Citat: | Reabilitarea a 1.184 metri liniari linie de tramvai de pe Str. Elena Doamna; |
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 19:12:42 Titlul subiectului: |
147578 |
|
Cam pana unde ar fi cei 1184 metri liniari de pe Elena Doamna? Uitasem complet ca exista si bucata aia in vedere sa fie reabilitata. Foarte bine, numai vesti bune. Sa castige Martin Rose!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 19:23:33 Titlul subiectului: |
147580 |
|
Bucsinescu.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Aug 2011 07:15:47 Titlul subiectului: |
147589 |
|
Pe tot tronsonul mentionat a intra in reabilitare, din zona Metalurgie, este important sa se intervina cat mai repede posibil. Si nu numai acolo. In zona Bazar acolo unde se face trecerea dintre linia "buna" si linia "proasta" parca treci dintr-o lume in alta. Ultima oara cand am calatorit pe acea portiune (Doi Baieti-Bazar, traseu 11), m-am luat cu mainile de cap cand am vazut situatia. In zona Metalurgie si mai ales de la Piata Nicolina spre Bazar nu este adevarat ca sub asfalt se afla inca piatra cubica (poate nu peste tot dar in multe locuri) care pe vremuri acoperea aproape toate strazile in orasele Romaniei si care, ca de obicei, a fost bagata sub pres si acoperita cu asfalt? Nu ma pricep la constructii dar cred ca prezenta lor acolo + trepidatiile de la tramvai si asfaltul cam subtire si de proasta calitate creaza craterele alea pe care le-am vazut. Teribil. E cu totul alta lume. Nu cred ca s-a rezolvat ceva de atunci si pana acum dar sunt sigur ca atunci cand se va aproba proiectul se vor rezolva si aceste probleme.
In alta ordine de idei, cam balanseaza tramvaiele in Tatarasi. Deja. Se vad cred urmarile maretei lucrari a grecilor. Timeo Danaos et dona ferentes. Oarecum aplicabil dar absolut adevarat.
Ultima modificare efectuată de către Tavinho la Vin 12 Aug 2011 07:37:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 12 Aug 2011 07:24:01 Titlul subiectului: |
147591 |
|
Tot n-ati citit cu atentie documentatia de mai sus. Trebuie obtinuta intai de toate finantarea. Pana la eventualele lucrari mai curge apa pe Bahlui.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Aug 2011 07:13:36 Titlul subiectului: 2011-08-13 |
147630 |
|
Licitatie pentru modernizarea infrastructurii cale de rulare Iasi-Dancu (18-08-2011 , ora 13:00) : Servicii de proiectare tehnica pentru realizarea documentatiei tehnico-economice de finantare aferente proiectului „Reabilitare linie tramvai Iasi - Dancu ”. Tot sub aceleasi auspicii (finantarea va fi din fonduri europene iar depunerea documentatiei pentru obtinerea finantarii se va produce la un moment X ... decembrie 2011 ... momentan nu exista fondurile ... Perioada de implementare fiind iunie 2012 – decembrie 2013) ca si in cazul proiectului "Modernizarea retelei de linii de tramvai in polul de crestere" !
Incluse in proiect :
Cale de rulare de pe :
- Strada Ciurchi (intre strada Vasile Lupu si strada Aurel Vlaicu) ;
- Strada Aurel Vlaicu (intre strada Ciurchi si Str Sf Ioan)
- Strada Vasile Lupu (intre statia de tramvai Doi Baieti si strada Ciurchi)
Lungime cale de rulare : aprox 3,10 km cale simpla
Am figurat mai jos tronsonul preconizat!
(Material suport harta de la http://www.123iasi.ro/harta-iasi.php)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.46 kb |
Vizualizat: |
de 23466 ori |
|
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
CS pr tramvai(1).pdf |
Mărime fișier: |
582.34 kb |
Descărcat: |
de 659 ori |
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Mai 2012 06:33:18 Titlul subiectului: 2012-05-18 |
155748 |
|
Evenimentul
Vineri 18 Mai 2012
"Se pregătește înlocuirea liniei de tramvai între V. Lupu și N. Iorga
Tudor Damaschin
Primăria Iași a demarat procedura în vederea atribuirii contractului „Modernizarea rețelei de linii de tramvai în polul de creștere”. Mai precis, este vorba de reabilitarea infrastructurii transportului electric pe tronsonul V. Lupu - B-dul Metalurgiei - Calea Chișinăului - B-dul Primăverii - B-dul N. Iorga, pentru care edilii sunt dispuși să cheltuie 66 milioane lei (fără TVA). Atribuirea contractului se va face la sfârșitul lunii august, lucrările urmând să dureze doi ani de la data semnării contractului. Fondurile alocate provin de la Uniunea Europeană, prin Programul Operațional Regional 2007-2013, Axa prioritară 1 - Sprijinirea dezvoltării durabile a orașelor-poli urbani de creștere. "
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Sep 2012 22:56:08 Titlul subiectului: |
158541 |
|
O lucrare facuta in urma cu cca. o luna si jumatate: a fost inlocuit macazul de la intrarea in rondul de la Triumf.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.46 kb |
Vizualizat: |
de 22008 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 20:30:59 Titlul subiectului: |
158852 |
|
Macazele care sunt in rond Tatarasi N sunt de proasta calitate, se pare ca cel mai afectat este cel de la iesirea din rond de pe traseul 11 care am observat ca a fost sudat, dar tot s-a rupt sudura, iar cand un tramvai trece peste macaz se aud zgomote puternice.
La celalalt macaz din rond la iesirea exemplu traseul6 se vad urme de deraiere ,semn ca aceste macaze care sunt din Braila nu sunt tocmai ce ne trebuia.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 27 Oct 2012 17:18:37 Titlul subiectului: |
160014 |
|
Lucrari la sfarsitul acestei saptamani in Podu Ros, pentru refacerea actionarii electrice a macazului din intersectie. Trebuie sa retineti faptul ca este ultimul macaz actionat electric ca inainte de reabilitarile realizate cu solutii moderne si inainte de proiectul propriu implementat la National - inainte de reabilitarea pe BERD - si in Tatarasi Sud. In Tatarasi Sud inca exista actionare electrica dupa proiectul propriu al RATP din 2005.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.85 kb |
Vizualizat: |
de 21499 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.54 kb |
Vizualizat: |
de 21499 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.13 kb |
Vizualizat: |
de 21499 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.67 kb |
Vizualizat: |
de 21499 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.87 kb |
Vizualizat: |
de 21499 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.01 kb |
Vizualizat: |
de 21499 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.17 kb |
Vizualizat: |
de 21499 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.97 kb |
Vizualizat: |
de 21499 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2013 12:40:09 Titlul subiectului: 2013-01-12 |
161620 |
|
Se analizeaza posibilitatea reabilitarii prin fonduri proprii a inca doua tronsoane cale de rulare, Padurii - Nicorita si Bucsinescu - Calea Chisinaului:
Evenimentul
Sambata 12 Ianuarie 2012
"Cea mai modernă linie de tramvai din România va fi la Iași
Nelu Păunescu
Printre cele mai importante proiecte pe transport public ale Primăriei Iași pentru anul în curs se numără și lucrările de modernizare a liniei de tramvai din zona Nicolina. Proiectul „Dezvoltarea și reabilitarea arterei funcționale Sud” are o valoare de 87.680.000 lei și constă în reabilitarea a 8,2 km cale de rulare tramvai de pe traseul Podu Roș – CUG, reabilitarea a 5,7 km infrastructură rutieră stradală și a pasajului suprateran Nicolina. Pe lângă acestea vor fi refăcute trotuarele, vor fi amenajate trasee pentru introducerea cablurilor de date și curenți slabi și vor fi amenajate piste pentru biciclete pe fiecare sens de circulație.
„Totodată, vom începe lucrările de modernizare a liniilor de tramvai de la Bazar până în Piața Doi Băieți, și astfel se închide inelul cu Tătărașiul. Va mai intra în analiza Consiliului Local, în propunere de buget, proiectarea a doua tronsoane de linie de tramvai. Este vorba despre linia din Bucșinescu până în Calea Chișinăului și din 5 Drumuri până în strada Nicoriță, practic până în zona Pădurii, acolo unde linia este destul de distrusă. În felul acesta, infrastructura cu linia de tramvai va fi adusă într-o stare, spunem noi, cea mai bună din România în momentul de față”, a declarat viceprimarul Mihai Chirica."
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2013 14:39:27 Titlul subiectului: |
161626 |
|
Si uite asa vom avea cea mai moderna infrastructura de tramvai din tara. Sau gresesc?
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2013 16:11:17 Titlul subiectului: |
161627 |
|
Am inteles ca si Timisoara are aproape toata linia de tramvai schimbata in ultimii ani.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Ian 2013 17:39:24 Titlul subiectului: 2013-01-18 |
161718 |
|
Curierul de Iasi
Vineri,18 Ianuarie 2013
"Proiect european: modernizarea liniei de tramvai Bazar – Doi Băieți
Primăria Iași a mai obținut un proiect cu fonduri europene. Sub denumirea „Modernizarea rețelei de linii de tramvai în polul de creștere”, proiectul continuă programul de reabilitare a infrastructurii transportului public cu tramvaiul. Acesta prevede refacerea căii de rulare a tramvaielor pe traseul Bazar – Doi Băieți. Valoarea totală estimată este de aproximativ 20 milioane de euro, iar perioada de implementare este de 31 de luni.
Proiectul vizează schimbarea liniilor de tramvai de pe un traseu de 9,9 km de pe traseul Bazar (Bd. Nicolae Iorga) – Țesătura – Calea Chișinăului – Metalurgie – Doi Băieți. Până în acest moment, în municipiu au fost modernizate liniile de tramvai de pe 39 de km, fondurile fiind asigurate din finanțări europene, din creditele contractate de municipalitate și din bugetul local. În total, rețeaua de linii de tramvai din municipiu se întinde pe 83 de km.
Cinci bulevarde
Lucrările de pe noul proiect al municipalității se vor desfășura pe cinci bulevarde, cu o suprafață totală de 144.590 metri pătrați, din care suprafața estimată a fi ocupată prin realizarea lucrărilor este de 33.610 metri pătrați. Străzile vizate sunt:
Bulevardul Nicolae Iorga (între stația de tramvai Bazar și bulevardul Socola);
Bulevardul Primăverii (intre bulevardul Socola și intersecția cu Calea Chișinăului și strada Țesătura);
Calea Chișinăului (intersecția dintre Calea Chișinăului cu strada Țesătura și bulevardul Metalurgiei);
Bulevardul Metalurgiei (între intersecția cu Calea Chișinăului și strada Vasile Lupu);
Strada Vasile Lupu (de la intersecția cu strada Ciurchi până la bulevardul Chimiei). [...] "
|
|
Sus |
|
|
|