Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari la infrastructura pentru tramvai
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2013 13:12:46    Titlul subiectului: 2013-02-23 162917

A fost publicat anuntul de licitatie, numarul 142000/15.02.2013, privind lucrarile de executie in cadrul proiectului "Modernizarea retelei de linii de tramvai în polul de creștere", data limita pentru depunerea ofertelor este 03.04.2013, ora 10, deschiderea ofertelor in aceeasi zi doua ore mai tarziu.

Termenul de finalizare este de 24 luni de la data semnarii contractului.

Din Caietul de Sarcini aferent licitatiei (Activitati specifice in reabilitarea liniei de tramvai):

Citat:
Lucrari linie cale tramvai

D1 Amenajare teren

1.1 Demontare linie de tramvai existenta

D2.Lucrari linie cale de tramvai

-Fundatii si terasamente;
-Suprastructura caii;
-Amortizoare de zgomote si vibratii
-Inglobare in carosabil;
-Separatoare de namol si ulei;
-Peroane noi (10 bucati);
-Alimentare cu energie electrica peroane;
-Lucrari de infrastructura privind automatizarea ansamblului de macazuri- camine de tragere si tevi de protectie pentru cabluri de automatizare si pentru furtune de ungere;
-Cabluri de curent continuu;
-Retea de colectare dren
-Copertine pentru statiile de tramvai

[...]

D3. Zone verzi

-Zone verzi ampriza tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2013 19:52:02    Titlul subiectului: 162927

Documentatia de atribuire, preluata de pe SEAP:

http://www.filehost.ro/29303440/Modernizarea_retelei_de_linii_de_tramvai_in_polul_de_crestere_zip/

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 25/Iul/2018
Mesaje: 52
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2013 08:43:59    Titlul subiectului: 162992

Sa speram ca procedura de atribuire nu va dura prea mult si lucrarilor vor incepe in acest an.

Acum doua saptamani si astazi doua tramvaie au sarit usor de pe sine in intersectia dintre Calea Chisinaului si Bulevardul Primaverii, blocand circulatia tramvailor pe traseele 1,2,5,11.

As vrea sa observ rapiditatea cu care au ajuns astazi echipele de interventie si faptul ca imediat pe traseul 11 au fost introduse autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Mar 2013 17:08:43    Titlul subiectului: 163196

Citat:
Lucrarile programate pe mai multe artere din oras, care vor incepe in aceasta primavara, implica si scoaterea din circulatie a tramvaielor in zone intens circulate din Iasi. In aproximativ doua saptamani, santierul din Piata Mihai Eminescu nu va mai putea fi traversat de calea de rulare a tramvaielor, iar bulevardul Carol I nu va mai beneficia de vagoanele electrice. Totodata, zona Industriala, bulevardul Primaverii, Metalurgiei sau bulevardul Nicolae Iorga sunt alte zone din Iasi pe care circulatia tramvaielor va fi anulata temporar.
Municipalitatea va investi in reabilitarea liniei de tramvai ce duce spre Dancu, pe o distanta de aproxiamtiv 3,5 kilometri. Proiectul, care are o valoare de 89,5 milioane lei, urmareste refacerea carosabilului, a trotuarelor, modernizarea iluminatului public si modernizarea podurilor de pe strazile Aurel Vlaicu si Ciurchi II.
Pe langa acest proiect care are finantare europeana de peste 85%, municipalitatea urmareste si proiectul "Modernizarea retelei de linii de tramvai in polul de crestere", care are ca obiectiv modernizarea a aproximativ 5 kilometri de linie dubla de tramvai in zonele bd. N. Iorga, bd. Primaverii, Calea Chisinaului, bd. Metalurgiei si str. Vasile Lupu. Aici ar urma sa fie refacut mobilierul urban si reamenajate spatiile verzi de pe platforma liniei de tramvai pe o suprafata de peste 15.000 metri patrati. Daca problemele juridice legate de castigatorul licitatiei vor fi rezolvate, lucrarile de reabilitare a traseului Podu Ros - Nicolina - CUG vor implica si ele scoaterea din circulatie a singurelor mijloace de transport electric din Iasi.


Sursa: BZI

Poate ne poate da cineva mai multe detalii, adica sa stim si noi exact ce rute vor fi scoase. Am inteles de cele din Copou (si banuiesc ca toate), dar altele?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Mar 2013 17:58:20    Titlul subiectului: 163197

In primul rand tin sa observ ca articolul e unul de mix de informatii, prezentand toate proiectele care se refera la reabilitari fara a se tine cont de stadiul procedurilor in fiecare caz.

In al doilea rand, avand experienta lucrarilor prezentate aici, pe TC, cu siguranta se vor ataca tronsoane in fiecare proiect in functie de mai multi factori, in urma negocierilor dintre constructori si primarie, asadar nu in stilul de abordare jurnalistic.

Ce stie sigur e ca in perioada urmatoare tramvaiele de pe traseele 1/13 si 8 vor fi suplinite de autobuze pe relatia Tg Cucu-Copou, asa cum s-a intamplat si cand s-a lucrat intre Liceul National si statiile de la Fundatie.

Pe Bazar- Zona Industriala-Metalurgiei se va intra dupa semnarea contractului de lucrari cu firma declarata castigatoare in procedura de licitatie aflata in desfasurare in aceasta perioada. Si in acest caz sunt sigur ca vor fi dezbatute, intre primarie, RATP si constructor, variante intrucat pe acest important tronson se intalnesc mai multe trasee de tramvai, 1,2,5,7,8,11,13.

In cazul lucrarilor din zona Nicolina-CUG, procedura a fost din nou contestata, CNSC urmand sa dea verdictul, dupa acel moment urmand semnarea contractului si inceperea lucrarilor.


Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Vin 08 Mar 2013 22:26:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Mar 2013 19:10:19    Titlul subiectului: 163199

Chiar si pe sos. Nicolina vor fi probleme cu traseele de autobuz, culminand cu etapa reabilitarii pasajului.

Cum a zis si Cosmin, deocamdata e prea devreme pentru discutia legata de trasee si devieri.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 03 Apr 2013 15:25:49    Titlul subiectului: 2013-04-03 163807

Sapte ofertanti in cadrul licitatiei pentru reabilitarea cale rulare prin proiectul "Modernizare linii de tramvai in polul de crestere"

http://www.bzi.ro/vezi-ce-firme-se-inghesuie-sa-reabiliteze-liniile-de-tramvai-din-iasi-356311

Miercuri, 3 Aprilie 2013

"Vezi ce firme se inghesuie sa reabiliteze liniile de tramvai din Iasi

Potrivit datelor furnizate de municipalitate, la licitiatia privind executia lucrarilor de reabilitare - constructii si instalatii pentru proiectul "Modernizare linii de tramvai in polul de crestere" s-au inscris 7 ofertanti. Este vorba despre Asocierea Sylc Con Trans SRL - SC Compania Constructii Feroviare SA - SC Free Styler SRL, valoarea ofertei fiind de 54.307.039,01 lei, Asocierea Asfalt CCP Spa - SCT Bucuresti, oferta avand valoarea de 45.207.918,90 lei, Asocierea SC Ted Construct SRL - SC Star T&D - SC Road Construction Department OTGM No 1, cu 52.709.018,01 lei, Asocierea Martin Rose Romania SRL - Martin Rose GmbH&Co.KG - Elektroline a.s., cu 54.00.498.548 lei, Asocierea AZVI SA - SC Straco Grup SRL, cu o oferta de 63.009.074 lei, Asocierea SC Marivila Com SRL - SC Conest SA - SC Gradinariu Import Export SRL, oferta fiind de 47.442.859,85 lei si Asocierea Max Boegl - Geiger - Loial, cu 55.874.283,61 lei. Trebuie mentionat ca bugetul prevazut pentru acest proiect este de 69.679.624,83 lei, fara TVA."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2013 10:06:27    Titlul subiectului: 2013-08-08 166279

A fost adjudecata licitatia ce vizeaza lucrarile de reabilitare a liniei de tramvai pe tronsonul Bazar-Tesatura-Doi Băieți, maine, 9 august, ora 11:00 urmand sa fie semnat contractul.

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/un-nou-santier-din-toamna-se-schimba-liniile-de-tramvai-pe-calea-chisinaului--18611.html

Joi, 8 august 2013

"UN NOU ȘANTIER, din toamnă: Se schimbă liniile de tramvai pe Calea Chișinăului

Ieșenii se vor confrunta din toamnă cu un nou șantier. Reprezentanții Primăriei au anunțat că mâine se va semna contractul de lucrări pentru schimbarea liniilor de tramvai de la Piața Nicolina - Calea Chișinăului până la Doi Băieți. Lucrările vor fi executate de un consorțiu format din firmele Mari Vila Com, Conest și Grădinariu Import Export. Se preconizează că începerea lucrărilor se va face în toamna acestui an."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 245
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2013 20:02:52    Titlul subiectului: 166295

In cazul asta ca sa nu fie iar o perioada de vreo 1-2 ani in care sa nu circule tremvaiele ar fi util de lucrat pe sectiuni.
In situatia in care in septembrie revin tramvaiele pe Copou ar fi util:
-Intr-o prima urgenta - de refacut rondul Tatarasi Sud. Asta pentru a se putea circula pe traseul Copou-Tatarasi Sud-13 (pana la Dancu fiind prea lung).
-Inceperea lucrarilor de schimbare a liniiei pe tronsonul Tatarasi Sud-Metalurgica -Baza 3.
-Lucrari pe N. Iorga-Primaverii pana la Bd Chisnaului(Tutora)
-Tramvaiul 1 ar urma sa circule in aceasta perioada pe traseul Copou-P. Ros -Baza 3.
Presupunind ca in tinpul in care se va lucra pe aceste tronsoane(Tatarasi sud-Baza 3 si N. Iorga-Primaverii) se va termina si linia Podu Ros-Tehnopolis , s-ar putea introduce traseul Copou -Tehnopolis( 9 sau tot1) si astfel s-ar putea lucra in final la schimbarea liniei pe portiunea Baza 3- Moldova Tricotaje(intersectia Bd. Chisnaului cu Primaverii) plus eventual bucata ramasa Moldova Tricotaje-Podu Ros.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2013 21:10:18    Titlul subiectului: 166298

In principiu, se va lucra in 3 etape. Pentru fiecare etapa s-au creionat deja cate 2 variante de lucru pentru devieri/inlocuiri. Desigur, nu e nimic batut in cuie deocamdata.
Rondul de la Tatarasi Sud de se putea reface, s-ar fi refacut de ani buni, numai ca acolo e o problema legata de proprietate. Oricum, ca idee, nu e bine sa va doriti refacerea acelui rond, pentru ca in secunda 2 traseele 1 si 13 ar fi separate din nou si definitiv.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 245
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 11:59:57    Titlul subiectului: 166312

N-am mai fost de mult in zona dar tin minte ca linia ce pleaca de la Tatarasi Sud spre Abator-Dancu are legatura si cu sensul spre Metalurgie. Adica venind dinspre Metalurgie se poate "coti" la dreapta spre Dancu.
In cazul asta nu mai e nevoie de rondul ala si tramvaiele ar putea eventual intoarce in "triunghi" in intersectia aia. Doar pe perioada lucrarilor . Am vazut ca pe afara se practica des chestia asta , exemplu Linz.
Am vazut chestia asta si la Iasi cu multi ani in urma la intersectia actuala de la Hotel Europa ,era pe vremuri si legatura dinspre E. Doamna spre A.PAnu. Un Tatra cu nush' ce problema a intors acolo in acest mod si s-a dus spre depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 12:04:53    Titlul subiectului: 166314

Da, a mai fost asa si la Triumf, cand s-a pus linia de tramvai spre Agronomie pe mijlocul strazii, pe la jumatatea anilor '80. Numai ca acum ar sari ca arsi domnii soferi, care trebuie sa circule netulburati prin oras, mereu grabiti sa ajunga la destinatia spre care au plecat cu 5 minute inainte de momentul cand ar fi trebuit sa ajunga acolo. Si, cum stim ca soferilor li se face masaj la cap pentru calmare de fiecare data cand nu le convine ceva, nu va mai fi folosita vreodata varianta cu intoarcerea in triunghi. Evil or Very Mad
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 245
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 12:08:06    Titlul subiectului: 166315

Fata de ce indura soferii prin centru nu cred ca ar fi asa un mare deranj, mai ales ca in acea intersectie nu stiu sa fie un trafic "glorios".
Oricum, ar fi de luat in calcul acum cat soferii sunt deja obisnuiti cu greul in oras... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 12:11:02    Titlul subiectului: 166316

Colegii mei care activeaza pe forum si care conduc tramvaie iti pot spune exact cam ce indura si acolo in conditii normale.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 13:29:59    Titlul subiectului: 166319

Care sunt cele 3 etape stabilite de RATP si executant?

Eu as face asa cele 3 etape:
1. Nicolina ("Bazar") - Tesatura + o parte din zona 2 Baieti, cu 11 suspendat si 3 dus prin Tudor-Metalurgiei in Dancu, 13 scurtat in Tatarasi Nord si 1 la Baza 3.
2. Masse Plastice - Baza 3 - Metalurgiei - 2 Baieti, cu 2 si 7 circular, 5 sa intoarca in 3unghi pentru ca acolo poate, iar 1 suspendat sau dus tot prin Tudor intr'unul din sensuri. 11 ramane suspendat, 3 revine la normal.
3. Tesatura - Baza 3. Aici ar fi buna linia Tatarasi - Tutora (fostul 12) si varianta Podul Ros - Primaverii. Restul il fac autobuzele. Daca s'ar incepe dinspre Baza 3, s'ar putea redeschide mai repede linia spre Tudor Vladimirescu.

Referitor la intoarcerea in 3unghi, la Tesatura (unde nu mai ai unde) sau la 2 Baieti, e destul de greu de facut datorita traficului, insa la Masse Plastice este destul de usor de facut. Eventual, un politist ar trebui sa stea pe acolo si altii sa amendeze ce au de amendat si asa se potolesc soferii obraznici. Sa nu uitam ca vagoanele din Iasi au post de conducere in spate, deci nu sunt problemele din anii '80.

Ar fi o greseala mare sa se refaca rondul Tatarasi Sud pe amplasamentul vechi. Ar fi mai bine sa incerce cu o curba cu raza mai mare, sa fie ceva cam cum este la Bucuresti la Piata Titan, dar numai un "semicerc" din ea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 245
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 17:20:12    Titlul subiectului: 166324

La etapa a doua 1 nu ar trebui suspendat ci dus pe noua linie spre CUG daca va fi gata.
Oricum ai uitat ca intra in reabilitare in aceiasi perioada si linia Bucsinescu-Mase Plastice asa ca variantele de circulare pe acolo cam raman in aer.

Se pare ca in maxim 2 ani vom avea cam 70-80% linie noua. Daca punem in calcul si linia din Copou(Fundatie-Triumf) schimbata inainte de 2000.
Ar mai ramane portiunile:
*5 Drumuri- Padurii-str. Tatarasi
*Tesatura-Podu Ros cu eventuala continuare P.Ros-Podu De piatra(daca ramane viabila)
*Restul de linie de pe N. Iorga adica Bazar-Podu de Piatra.
*Zona industriala adica Metalurgica-Ceramica(sau ce-o mai fi acum pe acolo)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 18:05:23    Titlul subiectului: 166327

EEG a scris:
intra in reabilitare in aceiasi perioada si linia Bucsinescu-Mase Plastice

Question Exclamation

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 245
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 20:21:05    Titlul subiectului: 166330

Sorry ,citisem ceva saptamana trecuta dar vad ca abia se pregateste licitatia

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/Moldova/primaria-pregateste-un-nou-santier--99442.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 20:25:57    Titlul subiectului: 166331

Atentie, e pentru proiectare! Pana la realizare efectiva mai trebuie finantare, licitatie pentru constructor...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 245
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 20:40:13    Titlul subiectului: 166334

Am inteles, deci pot sa-l bag in lista aia de tronsoane din postul meu precedent Very Happy
(Plus bucata Tatarasi Sud-Dancu pe care am uitat-o)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Aug 2013 20:45:15    Titlul subiectului: 166335

Str. Aurel Vlaicu (pana la intersectia cu str. Sf. Ioan) stiu ca e in evaluare pentru obtinerea finantarii comunitare.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 07/Dec/2018
Mesaje: 161
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Sep 2013 20:52:06    Titlul subiectului: 166976

Fara a avea vreo legatura directa cu subiectul, dar fiindca nu exista topic dedicat pentru asta, intreb aici.
De ce nu se incearca si revizia liniilor de tramvai macar dupa 5 ani de zile de la reabilitare? RATP nu are o echipa care se ocupa cu asa ceva?
Spre exemplu, calea de rulare intre Minerva - Zimbru incepe sa se degradeze cu multe portiuni in care linia este cu denivelari la trecerea intre doua portiuni distincte de linie. Remasticarea banuiesc ca ar costa foarte mult, insa, macar s-ar evita degradarea ei pe termen scurt si mediu.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 7024
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Oct 2013 22:32:24    Titlul subiectului: 168427

M-am plimbat mult cu tramvaiul, in timpul liber care l-am avut zilele trecute cand am vizitat Iasiul. In zonele, unde linia inca nu este modernizata am vazut ca au plombat gaurile/crapaturile aparute in asfalt, in apropierea sinelor.


Iasi, 23-26 octombrie 141.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.86 kb
 Vizualizat:  de 9612 ori

Iasi, 23-26 octombrie 141.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 245
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2014 13:05:14    Titlul subiectului: 171329

In legatura cu reabilitatea liniilor de tramvai din Iasi.
1.Cand intra in reabilitare portiunea Podu Ros-Tesatura? Ar fi pacat sa ramana in starea aia destul de proasta ,e o portiune relativ scurta si oricum se suspenda circulatia tremvaielor o perioada pe acolo.
2.Care este perioada ganrantata de buna stare a infrastructurii de tramvai realizate in Iasi in ultimii ani dupa aceste noi standarde ce se practica si in Europa de vest? Mar efer cat tine linia in stare buna? Dupa experienta din alte tari.
Pe Copou(Fundatie-Triumf) e primul tronson pe care a fost pusa aproximativ acum 15 ani calea de rulare dupa noua tehnologie ,aproximativ aceiasi ca in prezent. Cum se considera ca se prezinta acea portiune in acest moment?
La fel si pe Str. Palat - cred ca tot printre primele reabilitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Feb 2014 19:31:53    Titlul subiectului: 171440

EEG a scris:
1.Cand intra in reabilitare portiunea Podu Ros-Tesatura? Ar fi pacat sa ramana in starea aia destul de proasta ,e o portiune relativ scurta si oricum se suspenda circulatia tremvaielor o perioada pe acolo.

Soarta acestui tronson ramane incerta. In prezent nu e prins pe nici un fel de proiect.

EEG a scris:
2.Care este perioada ganrantata de buna stare a infrastructurii de tramvai realizate in Iasi in ultimii ani dupa aceste noi standarde ce se practica si in Europa de vest? Mar efer cat tine linia in stare buna? Dupa experienta din alte tari.

Cca. 25 de ani in aliniament si 5 ani pentru curbe si macazuri.

EEG a scris:
Pe Copou(Fundatie-Triumf) e primul tronson pe care a fost pusa aproximativ acum 15 ani calea de rulare dupa noua tehnologie ,aproximativ aceiasi ca in prezent. Cum se considera ca se prezinta acea portiune in acest moment?
La fel si pe Str. Palat - cred ca tot printre primele reabilitate.

BCU - Triumf - 1997
str. Palat - Podu Ros (inclusiv macazurile de la BRD) - 2000
Insa ambele sunt cu traverse pe pat de piatra sparta si fara betonare (exceptand podul, unde e pusa aproximativ la fel ca pe podul din Podu de Piatra). Inca vreo 10 ani n-ar trebui sa fie probleme deosebite pe aceste tronsoane. Sigur, cu o conditie, valabila peste tot: intretinere.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community