Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Irisbus Citelis
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 10 Mai 2013 15:56:57    Titlul subiectului: 164444

Noul troleibuz articulat cu 4 uși. Număr înregistrare 187.


_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Oct/2018
Mesaje: 1234
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 10 Mai 2013 20:24:19    Titlul subiectului: 164449

Da, intradevar este un Irisbus Citelis 18, cu 4 usi, lucru de laudat, mai ales pentru linile 6 si 25 care sunt foarte aglomerate. Are podea complet coborata, trapa pentru persoanele cu handicap la usa 2, motor cu tractiune asincron in curent alternativ, 2 unitati de aer conditionat, una in fata si una in articulatie, spre deosebire de Agorele Long, invertorul si celelalte echipamente de pe acoperis sunt pozitionate in partea din fata. Acum se asteapta inmatricularea lui, dupa care va iesi in probe si apoi pe traseu. In total vor fi achizitionate 10 astfel de troleibuze, adica vor mai veni inca 9.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 10 Mai 2013 22:25:07    Titlul subiectului: 164454

Puține troleibuze, puține... Nu vor putea acoperi golul lăsat de DAC-uri...
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 11 Mai 2013 01:22:25    Titlul subiectului: 164457

Eu zic să vedem partea plină a paharului. În condițiile în care:
-banii sunt puțini
-tramvaiele noi sunt scumpe și au fost implicate, deja, în 8 accidente (niciunul din vina vatmanului)
-se dorește achiziționarea autobuzelor electrice (am răspuns chiar de la RATUC în acest sens)
existența chiar și a unui singur Citelis 18 este un lucru bun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 11 Mai 2013 13:25:57    Titlul subiectului: 164459

Da chiar asta este partea plină a paharului. Cele 10 troleibuze sunt bine venite ! Să mai aducă.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RazvanMarcel



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 44
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 14 Mai 2013 15:08:58    Titlul subiectului: 164500

Azi in jurul orei 15 a iesit 187 in probe. Sus pe lada are o camera de luat vederi indreptata spre captatori. Lungime 18,5m.
Troleibuzul a fost predat soferilor de pe 002.

Se poate observa ca sa renuntat la stopul de ceata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 14 Mai 2013 21:42:05    Titlul subiectului: 164509

Citat:
Lungime 18,5m.
Probabil, e lungimea cu captatoarele coborâte. În mod normal, lungimea maximă admisă de legislația europeană e de 18m.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Oct/2018
Mesaje: 1234
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 15 Mai 2013 06:46:53    Titlul subiectului: 164519

De asemenea motorul este fabricat de catre cei de la Vossloh Kiepe.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RazvanMarcel



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 44
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 16 Mai 2013 17:39:47    Titlul subiectului: 164550

Legislatia europeana prevede lungimea maxima a unui ansamblu de 18,75m
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 19 Mai 2013 23:55:17    Titlul subiectului: 164599

Și autobuzele/troleibuzele dublu articulate ce lungime au ? Acea nu depășește 18,75 m ?
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Oct/2018
Mesaje: 1234
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 27 Mai 2013 20:36:53    Titlul subiectului: 164760

Astazi 187 a iesit pe traseu definitiv in serviciu cu calatori si am avut ocazia sa calatoresc cu el. Impresii:
1 Motor mult mai silentios ca la Agorele L / Citelisuri 12. Nu are acea vibratie urata.
2 Foarte spatios in comparatie cu Agorele L. Se vede ca are o usa in plus.
3 Este dotat cu senzori la usi pentru persoanele cu deficiente de vedere
4 Scaunele mult mai comfortabile fata de generatiile anterioare de troleibuze Astra.
5 Un dezavantaj, soferul nu are separatie de salonul calatorilor prin geam sau usa cu geam, si doar o usa similara celor de pe Agorele mici, insa fara geam.
6 Sistemel digitale mult mai clare si mai luminoase fata de generatiile anterioare.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
korby



Data înscrierii: 02/Apr/2013
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 81
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 28 Mai 2013 19:30:24    Titlul subiectului: 164767

De două săptămâni tot binoclez și eu orașul, numa' odată am reușit să-l văd. Rolling Eyes 25/Probe, pe Memorandumului.

Pe ce linie a fost?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 15/Dec/2018
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 28 Mai 2013 19:51:20    Titlul subiectului: 164768

Ieri a fost pe linia 25!
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Oct/2018
Mesaje: 1234
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 28 Mai 2013 20:46:57    Titlul subiectului: 164773

Ieri a circula in tura de dupaamiaza, iar azi in tura de dimineata, pentru ca deocamdata a fost repartizat un singur sofer, care lucreaza pe 187 intr-o singura tura.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
korby



Data înscrierii: 02/Apr/2013
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 81
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 29 Mai 2013 22:07:34    Titlul subiectului: 164788

L-am văzut în seara asta, l-am văzut! Very Happy Dar eram deja cocoțat în 24. Poate mâine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RazvanMarcel



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 44
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 08:39:02    Titlul subiectului: 164830

187


187.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.31 kb
 Vizualizat:  de 8846 ori

187.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Oct/2018
Mesaje: 1234
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 01 Iun 2013 12:16:39    Titlul subiectului: 164838

Inca o nouatate. De astazi a fost setat asemanator cu tramvaiele PESA, astfel incat daca nu apesi butoanele de langa usi, usile raman inchise chiar daca troleibuzul este oprit in statie. Acest lucru este insotit de un anunt facut de sofer "Pentru deschiderea usilor, va rugam apasati butonul verde". Deocamdata doar 187 a fost setat asa, insa vor fi setate asa si Citelisurile 12 si Agorele Long.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RazvanMarcel



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 44
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2013 09:46:55    Titlul subiectului: 164907

Toate citelis 12 au venit din fabrica cu optiunea aceasta doar ca se dezactiveaza de la un buton pentru ca la noi oameni nu sunt obisnuiti. Agora L nu are asa ceva doar martor care avertizeaza ca vrea sa coboare dar este dezactivat si aceasta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 28/Noi/2018
Mesaje: 187
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2013 15:24:06    Titlul subiectului: 164912

Si Agora L are caci eram in 009 daca mai tin bine minte, iar soferul a activat acele butoane, si striga calatorilor sa apese butonul verde de langa usa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 720
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2013 17:38:40    Titlul subiectului: 164913

Oamenii nu sunt obisnuiti pentru nu s-a folosit niciodata. Eu cred ca daca s-ar folosi acest sistem simplu tot transportul in comun ar merge mai repede, din simplu fapt ca soferul nu mai opreste in statiile in care nu sunt calatori si unde nu vrea sa coboare nimeni, plus ca iarna nu se deschid toate usile degeaba. Inclusiv Ikarusurile vechi avea asa ceva, eu am vazut in Budapesta pe la inceputul anilor 90: soferul oprea doar daca cinecva vroia sa coboare si deschidea doar usa unde s-a apasat butonul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 171
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mie 05 Iun 2013 08:51:41    Titlul subiectului: 164925

Pe afisajul electronic din spatele lui "187" scrie cumva traseul 25R ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 05 Iun 2013 09:39:48    Titlul subiectului: 164927

Da. Absolut banal. Retragere [la depou]. Adica merge doar pana in Gheorgheni.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 30/Noi/2018
Mesaje: 111
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2013 18:06:54    Titlul subiectului: Buton 164954

Citat:
eu am vazut in Budapesta pe la inceputul anilor 90: soferul oprea doar daca cinecva vroia sa coboare si deschidea doar usa unde s-a apasat butonul.


Ai dreptate, la Budapesta așa de când mă știu eu. Chiar și autobuzele cele mai vechi, Ikarus 260 au un buton deasupra ușii, iar autobuzul nu oprește în stații dacă nu e nimeni pe peron și nu s-a apăsat butonul. Interesant e că acest sistem se instalează acum și pe tramvaiele vechi care sunt în curs de modernizare. O chestie la care nici eu nu mă așteptam: chiar și noile rame de metrou Alstom Metropolis sunt dotate cu astfel de sistem. Ele opresc în toate statiile dar nu deschid ușile la care nu se apasă butonul din interior sau exterior.

Ce privește obiceiurile - eu m-am obișnuit cu acest sistem cam după 3 zile după ce m-am mutat în Budapesta. La Oradea tramvaiele Siemens ULF au acest sistem, acolo a durat cam 2 săptămâni ca lumea să se obișnuiască.

Totuși, nu e o prostie: pe liniile de tramvai și autobuz astfel se poate economisi timp și carburant/curent electric datorită ciclurilor mai puține de oprire-pornire și a reducerii schimbului de aer în vehicul pe timpul operării aerului condiționat/încălzirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 24/Oct/2018
Mesaje: 1234
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2013 20:25:46    Titlul subiectului: 164960

RazvanMarcel a scris:
Agora L nu are asa ceva doar martor care avertizeaza ca vrea sa coboare dar este dezactivat si aceasta.

Si Agorele L si Agorele mici au astfel de buntoane, sunt acele butoane gri pe care scrie ori in romana ori in franceza in cazul Agora L, ceva de genu "Pentru deschidere apasati buntonul". Mai mult acestea au si in exterior acele buntoane verzi, ca si Citelisurile de altfel.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 720
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2013 21:16:32    Titlul subiectului: 164961

Trebuie sa facem o petitie sa fie folosit si la noi acest sistem.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 3 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community