|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Sâm 24 Oct 2009 22:44:51 Titlul subiectului: Troleibuzele Irisbus Citelis |
118893 |
|
RATUC doreste achizitionarea a :10 troleibuze articulate;10 troleibuze solo, cu podea joasa 100%.
Iata si anuntul. Felicitari pentru buna decizie.
Anunt de intentie (utilitati) numarul 16181/22.10.2009
Operatorii economici inregistrati au posibilitatea de a selecta anuntul in vederea primirii de notificari privind evenimentele acestei proceduri de achizitie publica.
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400604 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic , Tel. 0264-430917 , In atentia: Dobos Niculae , Email: tehnic@ratuc.ro , Fax: 0264-430931 , Adresa internet (URL): www.ratuc.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
& Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Achizitia a 10 buc. troleibuze articulate si a 10 buc. troleibuze nearticulate (solo), toate cu podea complet coborata
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 10 buc. troleibuze articulate si a 10 buc. troleibuze nearticulate (solo), toate cu podea complet coborata - cerinte conform caietului de sarcini; de la un singur furnizor.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34622300-6 - Troleibuze (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.11.2009
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 6,800,000 si 8,000,000 EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Achizitia a 10 buc. troleibuze articulate si a 10 buc. troleibuze nearticulate (solo), toate cu podea complet coborata conform cerintelor caietelor de sarcini.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Se va incheia un acord cadru pe o perioada de 3 ani.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoare minima/Valoare maxima: 6,800,000/8,000,000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 14:01
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 16 Oct 2010 16:24:13 Titlul subiectului: |
134890 |
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor: Achizitia a 10 troleibuze articulate si a 10 troleibuze nearticulate (solo) toate cu podea complet coborata
Data atribuirii contractului: 8/19/2010
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul: SC ASTRA BUS SRL
Valoarea totala finala a contractului: Valoarea: 7725000.00; Moneda: EUR Fara TVA; Valoarea: 32,971,845; Moneda: RON
|
|
Sus |
|
|
chris scooter
Data înscrierii: 13/Aug/2007 Ultima vizita: 06/Sep/2021 Mesaje: 12 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 19 Noi 2010 21:32:31 Titlul subiectului: |
136540 |
|
Astazi in jurul orei 17 am vazut un troleibuz Irisbus Citelis nou-nout in probe prin Manastur! E acelasi model ca cele din lotul din 2004, scurt, dar cu partea fata modificata la blocurile de lumini (arata mai modern). Avea si numarul de garaj 178 si era chiar si inmatriculat, dar n-am mai retinut numarul. Poze nu am facut fiindca se intuneca deja si nu am blitz la telefon.
Si ca o observatie, zilele acestea am vazut prin oras foarte putine trolee Irisbus, cel putin in Manastur "vechiturile" veneau unul dupa altul!
|
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 26/Mar/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Noi 2010 00:44:50 Titlul subiectului: |
136733 |
|
Alexandra Pacurar, CityNews.ro, 24 noiembrie 2010, a scris: | Clujul are, incepand de astazi, doua troleibuze antifurt, dotate cu camere video. Primaria municipiului Cluj-Napoca a achizitionat, in urma unei licitatii, doua troleibuze noi in valoare de 640.000 de euro, produse de Astra Arad. Masinile sunt dotate cu cate cinci camere video, doua exterioare, doua interioare si una pentru directia de mers.
Cele doua troleibuze vor circula pe liniile 25 si 7.
UPDATE: In urma unei licitatii care a avut loc in luna ianuarie, Primaria a achizitionat doua troleibuze noi care vor intra in circulatie de astazi. Acesea au dotari speciale care permit stocarea anumitor date si inregistrari din timpul zilei si se vor putea adapta la viitorul sistem de ticketing.
“De azi, clujenii pot circula cu aceste modele de troleibuze antifurt. Pasagerii sunt numarati si acestia au foarte multe facilitati. Caietul de sarcini a fost creat in asa fel incat sa poata fi adaptat la viitorul sistem de ticketing. Noutatea e ca investitia se va amortiza in urmatorii circa cinci ani, ca urmare a economiei de curent care se face. Troleibuzele functioneaza cu motoare pe curent alternativ, astfel ca au un consum redus de energie”, a explicat primarul Sorin Apostu.
Fiecare troleibuz este dotat cu rampe de acces pentru persoanele cu handicap si cu panouri pentru validarea biletelor. “Spre deosebire de vechile troleibuze, care necesitau intretinere o data la 10.000 de kilometri, acestea au nevoie doar de o revizie la 30.000 de kilometri”, a precizat directorul Regiei Autonome de Transport Urban Calatori (RATUC) Cluj-Napoca, Liviu Neag.
Un troleibuz produs de Astra Arad a costat 320.000 de euro, “cel mai mic pret oferit la licitatie”, potrivit primarului Sorin Apostu. In ceea ce priveste achizitionarea altor astfel de troleibuze, municipalitatea este inca rezervata. “Eu sunt cu politica pasilor marunti. Haideti sa vedem cum circula acestea in trafic, cum sunt primite de clujeni. Datele scriptice sunt extraordinare. Este cel mai nou model. Nicio capitala europeana nu mai are asa ceva. Daca fac banii si merita acesti bani vom mai achizitiona si altele prin aceasta licitatie sau prin alta licitatie”, a adaugat Apostu.
Edilul a anuntat ca, in 2011, va continua programele de subventionare a transportului in comun pentru elevi, studenti si varstnici. Suma prevazuta in bugetul pe anul viitor pentru aceste subventii este de aproape 32.5 milioane de lei. De transportul gratuit vor beneficia peste 48.000 de varstnici, potrivit datelor furnizate de oficialii Primariei Cluj-Napoca. |
Foto: citynews.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.49 kb |
Vizualizat: |
de 44823 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.31 kb |
Vizualizat: |
de 44823 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.1 kb |
Vizualizat: |
de 44823 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.25 kb |
Vizualizat: |
de 44823 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.42 kb |
Vizualizat: |
de 44823 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.19 kb |
Vizualizat: |
de 44823 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.14 kb |
Vizualizat: |
de 44823 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 25 Noi 2010 01:11:22 Titlul subiectului: |
136736 |
|
Arata foarte bine, din cate observ au anumite elemente comune cu L.F-ul MAZ-urilor (probabil sunt trasaturi standard). Organizarea salonului pare suficient de simplista, si, in special plafonul si elementele sale (ma asteptam la bare de sustinere transversale, de care sa fie atasate curele pentru pasageri...). Un aspect pozitiv pe care il apreciez este peretele despartitor dintre cabina si salon. Nu e chiar asa de... "mat" ca la un MAZ insa nici "ingramadit" ca la un Astra Ikarus 415 T...
Camerele acelea exterioare mi se par cam deplasate. Poate gresesc... dar masura asta mi se pare cam exagerata. Mi se parea mai corect sa se monteze camere in salonul masinii, sau macar deasupra cabinei, sa monitorizeze comportamentul calatorilor...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 01:28:22 Titlul subiectului: |
136778 |
|
Din cate vad in fotografii (ca, inca, nu le-am vazut circuland), aspectul acestor este identic sau aproape identic cu Skodele timisorene. Poate a acelasi "kit".
Era nevoie de troleibuze noi, insa ar fi fost mai bine ca sa soseasca intai articulatele si apoi cele solo. Exista o vorba. Ce ai in mana nu e minciuna. Altfel spus, cata vreme doar se spune ca vor veni 10 troleibuze solo si 10 articulate si sosesc intai solo-urile, exista suspiciunea ca articulatele nu vor mai veni*. Ori, pe trasee cum ar fi 25 si 6 este nevoie, categoric, de vehicule cu capacitate sporita. DAC-urile si Rocarurile x17, desi se descurca onorabil, sunt, deja, uzate moral
*In anul 2000, s-a intamplat treaba asta, dar nu cu troleibuze, ci cu autobuzele MAN. Trebuiau sa vina 5 solo, 5 lungi, au sosit doar 4 solo dintre care doua au fost returnate imediat (670 si 671 numerele de parc respective fiind reatribuite unui Rocar de Simon cu cutie manuala, respectiv Grivbusului cu 3 usi), ramanand doar 672 si 673
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 08:49:08 Titlul subiectului: |
136780 |
|
Camerele acelea exterioare pot fi chiar foarte utile in caz de incident in trafic. Sunt camere si in salon.
Dupa poze am asa o impresie ca s-a cam facut economie la finisajul scaunelor, totusi plasticul nu pare din acela foarte ieftin si prost, ci unul decent, dar trebuie sa le vad pe viu inainte de a formula o parere.
Insa nu pot sa nu remarc lipsa barii de sustinere de pe peretele din spate al salonului. Cei care calatoresc acolo in picioare, de ce se tin?
Sper ca au fost mai atenti la amplasarea scaunelor decat in cazul unora dintre troleele Agora (chiar zilele trecute am avut surpriza neplacuta de a nu ma putea aseza pe scaunul din ultimul rand pentru ca nu imi incapeau picioarele).
Nu imi fac griji in privinta articulatelor, vazand ca RATUC realizeaza necesitatea lor (vezi autobuzele cumparate si troleibuzele cu RK recent), chiar daca mi s-ar fi parut mai corect ca cele doua "demonstratoare" sa fie un solo si un articulat, dar probabil pe acestea doua le avea Astra pe stoc deja, iar piesele pentru articulate trebuie sa vina de la producator.
Nu ma incanta masca din fata a Citelisului, dar acestea mai au si niste lufturi urate la imbinari
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 13:26:08 Titlul subiectului: |
136789 |
|
In momentul in care Clujul a cumparat primele Agore, am luat foc, la fel si cand Bucurestiul a cumparat Citelisurile. Nu mi-au placut deloc ! Apoi pe masura ce le-am explorat mai bine mi-am dat seama ca francezii nu sunt prosti deloc.
1. spatiu in interior este excelent, nu exista dulapuri, scari.
2. geamurile sunt dispuse foarte bine, mai ales cel din spate creaza o luminozitate in interior cum nu gasesti la nici un model de astazi. Pe vremuri erau niste Karose cu geamuri curbate spre acoperis.
3. acele imbinari de care spui tu, or fi ele urate, dar sunt dispuse strategic pe intreaga suparafata a vehicolului cu un singur scop, clar si simplu: daca o parte a vehicolului este avariata se schimba foarte usor si simplu partea lovita cuprinsa intre acele imbinari de care vorbeam. Daca te uiti mai atent ai sa vezi ca toata suprafata Citelisului este foarte bine impartita. De aici costuri mici in intretinere.
Este mai usor sa schimbi o bucata de caroserie gata standardizata si fabricata in serie decat sa te apuci tu de taiat o foaie de tabla la dimensiunea nesesara + pregatirea ei.
4. Dispunerea motorului si acea uriasa usa de aces la motor. Intreaba un mecanic daca in momentul interventiei la motor doreste sa aiba acces total sau limitat la motor. Modelul Agora si urmasul lui Citelis cu variantele sale ofera mecanicilor spatiu de manevra la motor ce nici o alta caroserie nu ofera.
Cu alte cuvinte, interventiile se fac repede, fara batai de cap si cu costuri minime, toate ducand la costuri de intretinere mici. Plus ca atunci cand schimbi o astfel de parte bine delimitata o vopsesti doar pe acesta nu totata caroserie sau jumate din ea. Postez cateva poze edificatoare in acest sens.
Pentru Cluj nu exista o alegere mai buna de atat, avand in vedere si ce parc are. Sa vina toate cat mai repede si sa le stapaniti cu grija, pe langa Timisoara doar voi mai aveti asemenea bijuterii. (ma refer si la echiparea acestora)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.24 kb |
Vizualizat: |
de 44696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.91 kb |
Vizualizat: |
de 44696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.38 kb |
Vizualizat: |
de 44696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.7 kb |
Vizualizat: |
de 44696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.39 kb |
Vizualizat: |
de 44696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.3 kb |
Vizualizat: |
de 44696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.95 kb |
Vizualizat: |
de 44696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.71 kb |
Vizualizat: |
de 44696 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.74 kb |
Vizualizat: |
de 44692 ori |
|
Descriere: |
baza caroseriei AGORA, fara acelele parti laterale montate |
|
Mărime fișier: |
159.29 kb |
Vizualizat: |
de 44692 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Asus la Vin 26 Noi 2010 13:42:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 13:37:52 Titlul subiectului: |
136790 |
|
Legat de bara din spate, da, este ciudat, cei care se vor afla acolo de ce se vor tine? Oricum daca se vrea se poate remedia problema. O spun o povestioara in acest sens fara sa "plicti" prea mult. In DE, mai exact in Solinger, s-au cumparat troleibuze noi HESS si s-a procedat la fel ca la voi in Cluj, s-au adus 2 bucati si dupa ce s-au plimbat putin prin oras, atat calatorii cat si reprezentantii companiei de transport au constatat ca inaltimea scaunelor nu era potrivita, erau prea joase parca. Problema s-a rezolvat imediat pentru cele 2 in garajul companiei de transport, iar restul au venit cu scaunele la inaltimea ceruta.
Deci cum spuneam, daca se vrea, problema se poate rezolva, poza este din Bruno-CZ.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
202.31 kb |
Vizualizat: |
de 44693 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 14:44:45 Titlul subiectului: |
136793 |
|
M-ai inteles putin gresit. Nu am nimic impotriva constructiei modulare, chiar imi place, si in general imi place toata familia Agora. Deci cu panourile laterale nu am nimic. Insa daca e sa comparam masca din fata de pe Agora cu cea de pe aceste Citelisuri, se vede imediat ca piesele se imbina mult mai frumos pe Agora, in timp ce la Citelis arata de parca masca ar sta sa cada in toate partile in orice clipa.
Exista un gol mare la coltul interior al blocului de faruri, pe care nu stiu sa mi-l explic. La Agora din cate stiu, panoul acela din mijloc se deschide in jos si se poate demonta complet cand autobuzul trebuie tractat. Oare la Citelis se deschide in sus, sau de ce a fost necesar acel spatiu gol?
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 17:14:18 Titlul subiectului: |
136799 |
|
Am inteles la ce te refereai. Acea parte se poate demonta cu totul sau se poate lasa in jos. Probabil ca din aceasta cauza exista acea diferenta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.98 kb |
Vizualizat: |
de 44657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.37 kb |
Vizualizat: |
de 44657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.53 kb |
Vizualizat: |
de 44657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.93 kb |
Vizualizat: |
de 44657 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.25 kb |
Vizualizat: |
de 44657 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 07 Dec 2010 22:48:02 Titlul subiectului: |
137206 |
|
Cateva impresii in urma calatoriei cu 178 (Citelis):
-nevel sonor redus comprativ cu Agora
-scaune de plastic care, din punctul meu de vedere, incalca normele de bun-simt; suntem, totusi, o tara membra UE; pasagerii stau direct pe plastic; lipseste acea tapiterie discreta prezenta la Agore
-ferestre cu parte mobila mare, ceea ce vara va asigura o ventilare suficienta a salonului, fara a fi nevoie de aer conditionat
-validatoare electronice, aparate care, in mod sigur, vor crea probleme pasagerilor; pe mine, personal, nu ma afecteaza direct (am abonament), dar nu as dori nimanui sa aiba parte de o experienta similara celei avuta de mine la Timisoara cand am scapat fara amenda doar datorita bunavointei controlorului. Motivul: validatorul a tiparit doar ora, omitand data si numarul de traseu.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 00:48:52 Titlul subiectului: |
138732 |
|
Câteva impresi ale soferilor de pe 177 și 178. Am vorbit de curând cu un angajat RATUC de la garajul de troleibuze și șoferi nu prea sunt încântați de ele. Oricum vor veni și restul.
Dar bomba e că până în 2012 vor să schimbe tot parcul.
Acum ceva off line: firele din Someșeni de pe Bulevardul Muncii, Str. Fabricii mai sunt sub tensiune ? Și dacă nu cum de nu se fură !!!!
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 10:54:48 Titlul subiectului: |
138738 |
|
V-am sfatuit de atatea ori: nu mai luati drept axiome tot ce auziti de pe la unul sau altul de prin garajele patriei, lansatori de zvonuri intre doua bomboane agricole sparte intre dinti! Deocamdata vor veni, incetul cu incetul, troleibuzele despre care cunoasteti ca au fost achizitionate.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 13:21:04 Titlul subiectului: |
138747 |
|
Păi și eu asta am spus. Că vor veni toate !!!
Mi-a spus și problema: motorul nu e bine amplasat.
Dar eu sunt curios de partea a 2 cu înlocuirea parcului de troleibuze.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 15:19:19 Titlul subiectului: |
138756 |
|
Cum am spus, deocamdata ...
Cat despre amplasarea motorului, ce anume se intampla de le cauzeaza deranj domnilor soferi, de fac nazuri?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 02 Iun 2011 13:09:11 Titlul subiectului: |
144233 |
|
177, 179, 180:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.09 kb |
Vizualizat: |
de 42660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.08 kb |
Vizualizat: |
de 42660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.66 kb |
Vizualizat: |
de 42660 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.69 kb |
Vizualizat: |
de 42660 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 02 Iun 2011 17:06:27 Titlul subiectului: |
144245 |
|
Lipsește 178, așa că îl pun eu :d.
Scuze de calitatea pozei, dar se lasă greu pozat.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 07:04:07 Titlul subiectului: |
144325 |
|
Cel putin pe 182 l-am vazut pe 1 iunie la strada, insa nu am observat daca era in probe sau facea traseu normal.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 18 Iun 2011 00:36:48 Titlul subiectului: fdfd |
144653 |
|
Dacă 178 se lasă greu, pozate atunci 181 și 182 se lasă și mai greu pozate.
Da, au venit încă 2 troleibuze noi: 181 și 182. Le-am văzut în garajul din Gheorgheni. Pozele sunt făcute prin crăpăturile gardului deci nu sunt prea bune....
Iar în dreapta noilor troleibuze se vede spatele celui de al 2 autobuz transformat în troleibuz.
Prin comparație cu 002:
Și acum veștile bune: 183, 184 noile troleibuze solo.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 25 Iun 2011 11:50:39 Titlul subiectului: |
144984 |
|
184 circula, deja, cu pasageri. L-am vazut deservind linia 25, desi traseul respectiv este cel mai putin compatibil cu vehiculele solo. Pe linia respectiva e nevoie de cat mai multe articulate; fluxul de calatori e foarte mare
|
|
Sus |
|
|
Citelis
Data înscrierii: 01/Iul/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2012 Mesaje: 85 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 02 Iul 2011 11:04:53 Titlul subiectului: Troleibuzele Astra Irisbus |
145334 |
|
Si #183 circula pe 25. Azi dimineata am vazut in depoul de troleibuze de la capatul liniei 3 mai multe troleibuze Irisbus dintre care cel putin 2 sunt Citelis-uri noi noute de 12m. Teoretic ar trebui sa fie ultimele Citelis-uri solo, daca nu se doreste ca in 2004 sa se achizitioneze mai multe troleibuze dacat prevedea contractul initial. Mi s-a parut ca este si un alt troleu transformat din autobuz pentru ca mi s-a parut ca are acele ventilatoare rotunde. Am vazut soferi de pe Rocar-urile #076 si #105 mutati pe Irisbus-urile #164 si #172 asa ca acei soferi teoretic vor fi mutati pe cele doua Citelis-uri.
Intr-o alta ordine de idei am vazut intr-un ziar ca R.A.T.C.-ul va imprumuta 5 milioane de euro pentru a achizitiona troleibuze noi.
_________________ Fan convins Irisbus |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 03 Iul 2011 22:38:04 Titlul subiectului: |
145409 |
|
182, 183, sambata, Manastur si Centru:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.66 kb |
Vizualizat: |
de 41683 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.44 kb |
Vizualizat: |
de 41683 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.01 kb |
Vizualizat: |
de 41683 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.81 kb |
Vizualizat: |
de 41683 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Iul 2011 22:51:24 Titlul subiectului: |
145601 |
|
185 e in probe
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|